kwietnia 18, 2019

Wielkanoc.

https://media.istockphoto.com/photos/beautiful-white-tulips-picture-id648756962?k=6&m=648756962&s=612x612&w=0&h=z_r2ok7PgA-hDh8XLLvcDzkL1ydugHrE8-m9zmEX4Ug=
Dzień dobry dekome decorated letter of (there is no title)
Witam wszystkich bardzo serdecznie i zapraszam na niecodzienny wpis.


Kochani 

Z okazji zbliżających się świąt Wielkanocnych, chciałabym złożyć wam szczere życzenia. Oby w waszym wielkanocnym koszyczku znalazło się wszystko to, co potrzebne na co dzień. Pieczywo, mięso, sól, pieprz, masło, cukier, czekolada, pieniądze... jednak oprócz namacalnych święconek, chcę was zachęcić do włożenia, do swojego koszyczka, czegoś jeszcze. Tak symbolicznie, włóżcie wiarę w siebie, pewność siebie, siłę, radość, pracowitość i kilka marzeń. Oby tego nigdy wam nie zabrakło. Życzę wam udanego świątecznego śniadania, pełnego smakołyków, rodzinnego ciepła i uśmiechu. Życzę wam odpoczynku. Oby wielkanocny poniedziałek był mokry i radosny. Oby te dni zwiastowały wiosnę, oby po świętach pogoda wspomogła nas i dała nam lepsze samopoczucie i więcej energii do pracy. Obyście wyciągnęli z tych świąt jak najwięcej pozytywnych emocji. 
Oprócz tego radości na co dzień, odnajdywaniu szczęścia wokół siebie, miłości i zdrowia.
Tego wam jak i sobie życzę.

Pozdrawiam ciepło  
Ayuna

 https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/57362509_785569581827592_5952787211551244288_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_ht=scontent-frt3-2.xx&oh=31a1787bda3dcd52c208ebb3cef5d8df&oe=5D488C24


     
      
Zajrzyj koniecznie na te blogi:

Pierwszy komentarz: Carolina z carolticala.blogspot.com

Najciekawszy komentarz: Olimpia z adraasteja.blogspot.com

carolticala.blogspot.com to hiszpańsko-języczny lifestylowy blog, na którym znaleźć można wpisy z dziedziny fashion i beauty. Posty są naprawdę inspirujące i jeżeli ciekawi was spojrzenie na modę oczami Hiszpanki, zachęcam do odwiedzenia tego bloga.
adraasteja.blogspot.com to lifestylowy blog, na którym znajdziecie wpisy pełne pasji. Autorka pisze o wszystkim, w sposób ciekawy. Jestem pewna że chętnie będziecie do niej wracać ciekawi nowych postów i tak jak ja, zostaniecie stałymi czytelnikami!

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.

Infoblog:
● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi! Zainspiruj mnie!
 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
instagram: hi_ayuna

132 komentarze:

  1. Cudne życzenia. Po prostu cudne. Ach, Ty zajączku-słodziaku, po prostu niesamowicie wyglądasz na tym zdjęciu.
    To ja Tobie też, Ayuno, życzę jak najpiękniejszych Świąt. Zdrowych, radosnych, pogodnych. Wszystko, co w te Święta najmilsze i najpiękniejsze, niech stanie się Twoim udziałem. Całusy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 chciałam dodać zdjęcie w świątecznym klimacie, skończyło się na snapie zajączku :) Dziękuję za życzenia i pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  2. JAk piękne życzenia Ayunko. Ja Tobię również życzę pięknych , kolorowych jak pisanki Świąt Wielkanocnych. Bogatego Zajączka, pachnących żonkili, smacznego śniadania w rodzinnym gronie. Mnóstwo buziaków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i również przesyłam masę buziaków! :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję,że Święta spędzialm w miłej, spokojnej oraz rodzinnej atmosferze kochana. U mnie było bardzo leniwie ale od dzis juz na pelnych obrotach :-)

      Usuń
    3. U mnie święta były na pełnych obrotach, wiele się działo i tak naprawdę to dopiero po nich mogłam odpocząć :D

      Usuń
    4. U mnie tez ostanio sporo się dzieje i ledwie z wszystkim nadążam. Marzę o jakimś porzadnym urlopie :-D

      Usuń
  3. Bardzo ładne życzenia! Ja tobie też życzę wszystkiego co najlepsze, a przede wszystkim abyś nie traciła uśmiechu na twarzy! Widzę nowy kolor włosów, super i śliczny z ciebie króliczek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie kochana :) A no tak, nowy kolor, postanowiłam coś zmienić na wiosnę :) Dziękuję raz jeszcze!

      Usuń
  4. Спасибо за поздравления и теплые пожелания!

    https://evgenijamir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych, pełnych uśmiechu Świąt, Kochana! 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę bogatego jajka i mokrego Śmingusa Dyngusa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne życzenia! Wszystkiego co najlepsze!

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne dzięki i Tobie również życzę wszystkiego, co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękne życzenia :D Wesołego jajeczka! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję i Tobie również najlepsze życzenia z okazji świąt

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, tobie również życzę zdrowych, pogodnych świąt przepełnionych wiarą, nadzieją i miłością.
    By radosny i wiosennego nastrój cię nie opuścił, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół
    oraz wesołego Alleluja! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, wspaniałe życzenia! :) Az zrobiło mi się ciepło na serduszku :)

      Usuń
  12. Dziękuję za piękne życzenia i życzę Ci wszystkiego najlepszego, radości, uśmiechu i spokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja Tobie również życzę wszystkiego co najwspanialsze z okazji tych nadchodzących świąt. Dużo odpoczynku, uśmiechu oraz cudownych chwil spędzonym w grodzie rodziny oraz przyjaciół.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrych Świąt życzę. Naładuj akumulatory. Wesołego Alleluja!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko jest naładować akumulatory podczas świąt, najczęściej to dla mnie wyzwanie wymagające kondycji i siły, a z punktu fizycznego brakuje mi tego i tego :D pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  15. Też składam Ci najserdeczniejsze życzenia! Oby były rodzinne i minęły ci przyjemnie bez sporów i kłótni. Bo w święta najważniejsza jest rodzina ❤️
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna życznia - proste, szczere i z serca. Dziekuję. I tak cudownie wyglądasz <3
    Tobie ode mnie dużo miłości i radości w sercu - niech Ciebie nie opuszczają i goszczą każdego dnia nie tylko w te świąteczne. Niech to będzie dla Ciebie i Twoich bliskich czas spokoju, miłości, wewnętrznego odpoczynku i wytchnienia. Niech radość i miłosć Was nie opuszczają, niech gości podoba ducha miłość z życia i do życia. Abyście każdego dnia dostrzegali ile jest w nim piękna i ile wdzięczności. Niech to będzie czas Wy i rodzina i to co dla Was ważne... z dala od zgiełku, szumu i technologii. Niech to będą piękne święta z mokrym dyngusem i zajączkiem, który muśnie Was wąsikami a i kurczaczek nie zapomni. Wszystkiego co najpiękniejsze i najważniejsze :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo oryginalne i świetnie przemyślane życzenia!Brakuje mi polskiej, tradycyjnej Wielkanocy..We Francji tradycja zanika, jedynie co zostało to czekoladowe jaja i zające...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety bywa i tak. Dlatego warto pielęgnować naszą tradycję w sercu i przekazywać ją kolejnym pokoleniom :)

      Usuń
  18. Dzień dobry Ayuno!
    Piękne życzenia Wielkanocne i oczywiście za każde słowo dziękuję i wszystko, co wymieniłaś dokładam i do Twojego koszyka;) Dużo właśnie tego rodzinnego ciepła, pewności siebie, UŚMIECHU, UŚMIECHU i to tego najszczerszego z najszczerszych! Kochana, niech ten czas będzie dla Ciebie po prostu dobry i żeby po Świętach ta dobroć Cię nie opuszczała. No i mam nadzieję, że pogoda będzie taka jak dziś, bo u mnie słonecznie, cieplutko i idealnie do zdjęć, na spacer, na cieszenie się przyrodą:) Wszystkiego dobrego, Ayuno! Całuję ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Oj pogoda rozpieszcza, naprawdę :) Dziękuję serdecznie za ciepłe słowa, oby się spełniły :)

      Usuń
  19. Bardzo ładne życzenia, Tobie również wesołych świąt ;)
    Unpredictabble - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo ta druga część koszyczka bardzo piękna :3. Wesołej Wielkanocy kochana, wszystkiego, czego Ci potrzeba :3.

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdecznie dziękuje, przepiękne życzenia! Tobie również życzę kochana radosnych, pogodnych świąt w gronie kochających osób :) Niech ten czas będzie dla Ciebie niezapomniany :)

    Pozdrawiam ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałe życzenia, dziękuję serdecznie oby wszystko się spełniło! Pozdrawiam również <3

      Usuń
  22. Piękne życzenia 😘
    Ja również życzę Ci wesołych świąt 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  23. Tobie również wszystkiego dobrego na te święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cóż wiele mogę życzyć, wiele dobrego. Dużo odpoczynku i wspaniałej atmosfery!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję Ci, Klaudio, za piękne życzenia! <3
    Tobie także przesyłam życzenia błogosławionych świąt wielkanocnych! Bogatego zająca, który spełni Twoje marzenia, samych pyszności na stole, a także byś spędziła czas z tymi, których kochasz. Radosnego Alleluja! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za piękne życzenia! Również życzę wesołych, spokojnych i pogodnych świąt! Nie jestem dobra w pisaniu życzeń, ale najważniejsze, że są szczere. ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, życzenia nie muszą się kleić, ważne by były szczere i z serca :) Dziękuję!

      Usuń
  27. Dziękuję za piękne życzenia. Już trochę późno, ale również życzę Ci wspaniałych, wesołych, radosnych, spędzonych z rodziną, pełnych miłości i uśmiechu Świąt! Przeuroczo wyglądasz na tym zdjęciu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jest za późno, na szczere życzenia :) Dziękuję ślicznie kochana!

      Usuń
  28. You look so kawaii ◡‿◡✿ Love this filter on you!

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  29. SO cute post

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne życzenia :) Co prawda już po Świętach, ale życzę, żeby ten poświąteczny czas był radosny i spokojny.

    OdpowiedzUsuń
  31. Spóźnione co prawda,ale Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja w tym roku z opóźnieniem. Mam nadzieję, że Twoje święta były spokojne i rodzinne. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam nadzieję,że święta minęły Ci bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam nadzieję, że święta były udane:) urocze zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  35. spóźnione, ale samych najlepszości <333!

    OdpowiedzUsuń
  36. Co prawda już po świętach, ale piękne życzenia :) Mam nadzieje, że dobrze spędziłaś święta <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Mimo, że już po świętach to wyglądasz rewelacyjnie! :D Lecz mimo wszystko aby cały rok miął Tobie z uśmiechem na twarzy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Wspaniały komentarz raz jeszcze dziękuję, wszystkiego dobrego!

      Usuń
  38. Wesołych poświąt, mam nadzieję, że Wielkanoc się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję serdecznie Ayuna wzajemnie!!! Wszystkiego dobrego. Dużo zdrowia ciepła radości i spokoju ducha. Spóźnione ale szczere.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję prześlicznie! Nie ważne że spóźnione, ważne że są! :)

      Usuń
  40. Słodki zajączek z Ciebie ^^ Dziękuję za życzenia. Mimo, że już po świętach Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze. Spełnienia marzeń kochana :* Jak minęły święta? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Święta minęły mi bardzo, bardzo szybko. Tak to już z nimi jest, człowiek na nie czeka a te tak szybko mijają, że nie można się nimi nacieszyć :D

      Usuń
  41. so pretty as usual!

    Check out my new article if you want:
    How To Style Linen Palazzo Pants | Italian Style
    ---> https://www.evaredson.com/2019/04/italian-spring-look-2019-how-to-style.html

    xx Eva

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja w tym roku wyjątkowo się cieszę, że już po świętach. Niezwykle nieudane w tym roku miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro, ale jestem pewna że następne będą udane :)

      Usuń
  43. Ślicznie wyglądasz w tych uszkach ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. This one is excellent topic. I am very happy for your nice post. always i am waiting this type post. Thanks in advanced. :) :)
    Buy facebook followers

    OdpowiedzUsuń
  45. Już po świętach, ale dziękuję za życzenia. Mam nadzieję, że miałaś cudowne święta. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Już dawno po świętach ale ja Tobie życzę wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Ayuno, brakuje Ciebie na blogosferze!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Trochę spóźnione Wesołych Świąt he he he Dziękuję , święta udane majówka też nastał maj pogoda się popsuła , ale wierzę że znów wróci i będzie cieplutko. Czekam na kolejny wpis pozdrawiam serdecznie A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze wkrótce będzie ciepło, czekam na to z niecierpliwością :)

      Usuń
  49. Aww I wish you all the best in the world <3

    sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Mcafee Login : Thanks for sharing this fantastic Article, really very informative. Your writing skill is very good, you must keep writing this type of Article. McAfeePro Antivirus is the key to protect your digital world from malicious web content and cyber threats. Download McAfeePro to activate the file via Mcafee Login for more information visit us at : https://mcafeepro.com.

    OdpowiedzUsuń