marca 31, 2019

Fashion | Moda | Wiosenna stylizacja - Elegrina.pl

Dzień dobry
Czy wymieniacie już garderobę zimową na wiosenną? Czy grube kurtki zamknęliście już w głębi szafy? Czy powiedzieliście "pa" ciepłym czapkom, rękawiczką i szalikom? Bardzo bym chciała mieć to wszystko za sobą, nie mogę doczekać się wiosny, lata. Jednak wiem z własnego doświadczenia, że pogoda potrafi zaskoczyć. Najbezpieczniej jest o tej porze roku wstrzymać się od gruntownych porządków w ubraniach. Pewnie nie tylko ja tęsknię za outfitami bez ubierania się na cebulkę. Myślę, że dobrym wyborem jest mieszanie ubrań zimowych z tymi wiosennymi, na tyle ile pozwoli pogoda. Dziś wyjątkowo pogoda dopisała, dlatego zapraszam was na pierwszą w nowym roku stylizację na blogu.
Post sponsorowany. 

Jako, że kocham wiosnę, lato... nawet jesień o ile jest ciepła, mam już w głowie pełno myśli typu: "jeszcze trochę i zamiast kurtki, zabierać będę ze sobą bluzę" albo "może już nie długo będę mogła założyć krótką bluzkę z falbankami". Tak sobie siedząc pod kocem, z gorącą herbatą w dłoni, marzę i już widzę siebie oczami wyobraźni, radosną i korzystającą w pełni z dobrodziejstw słońca. Pogoda z dnia na dzień zdaje się być lepsza, cieplejsza, pewniejsza. Nie wiem ile to jeszcze potrwa, ale myślę, że lada moment spełnią się moje pragnienia o życiu bez chłodu i chorób na dłużej.

W międzyczasie uzupełniam swoją garderobę w nowe perełki. Perełki- ponieważ każde moje nowe ubranie, każdy mój nowy dodatek nie trafia do mojej szafy przypadkowo. Są to rzeczy, które są idealnie w moim guście, są trwałe i dobre, niejednokrotnie wyjątkowe i noszone przeze mnie przez lata. Do mojej grupy ulubieńców właśnie dołączył nowy nabytek i to on będzie gwiazdą tego wpisu.

Elegrina

Zapewne znacie już wyjątkowy sklep Elegrina, mieliście okazję poczytać o nim w moim wpisie o tu: link, dziś pokarzę wam zawartość paczuszki, jaka przyszła do mnie właśnie z tego sklepu.

Zamówiłam sobie... tam tam tam- buty króliczki, czyli bunny shoes. Pewnie kojarzycie. Dlaczego akurat to. Cóż. Myślę, że te buty jak nic innego wyrażą mnie, uzewnętrznią mój charakter w stu procentach. Motyw królika, odwzorowuje moją wiecznie uśmiechniętą, pogodną, dziecinną duszę. Kolor niebieski, idealny w mojej szafie gdzie głównie spotkać można ubrania białe, czarne i jeansowe. Brokat, bo kocham błyszczeć i skłamałabym gdybym zaprzeczyła, że jestem pewną siebie osobą. Są według mnie bardzo kreatywne, inspirujące, wywołują uśmiech na twarzy.

Wyobraźcie sobie co czułam, kiedy wyjęłam je z pudełka. Mam wrażenie, że na żywo są jeszcze wspanialsze, ale może być to spowodowane moją ekscytacją, którą wywołuje trzymanie je w rękach. Nie mogę się na nie napatrzeć. Cudowne. Idealne. Założyłam na stopę -bardzo wygodne. Wykonane perfekcyjnie, bez wad czy skaz. Stabilne. Piękne. To moja szczera opinia.


   










Fotograf: Rafał Zuberski

Stylizacja:
Sweter-  dolce&gabbana
 Jeansy- pożyczone od Kaśki :)
Buty - elegrina.pl LINK

Stylizacja jak widzicie jest bardzo wiosenna. Składa się z dwóch podstawowych elementów- bieli i jeansu. Podstawy większości moich outfitów. Wybrałam taki standardowy zestaw, ponieważ to buty grają tu główną rolę. Uważam też, że są na tyle ozdobne, że nie muszę już ingerować w resztę stylizacji i same w sobie tworzą look. Zapewne najczęściej będę zestawiać je właśnie z klasykami, chodź nie zaprzeczę, że będę je również dodawać do bardziej kolorowych i pstrokatych outfitów. 

Na pewno nie raz jeszcze zajrzę do sklepu Elegrina, do czego i was zachęcam. Może tak jak ja, odnajdziecie dla siebie coś w 100% idealnego.

 Na dziś to wszystko.
Czy znacie sklep Elegrina? Co najbardziej podoba wam się z jego asortymentu? Czy znacie bunny shoe? Co myślicie o moim nowym nabytku? Jak podoba wam się moja stylizacja z tymi uroczymi butami? 
Piszcie w komentarzu.

http://static.tumblr.com/4b2db903e5c972289e7a5b00e3a2156e/8rddzzg/Fpoodtxwt/tumblr_static_e5dernwwec08soco40408ck8w.gif   http://static.tumblr.com/4b2db903e5c972289e7a5b00e3a2156e/8rddzzg/Fpoodtxwt/tumblr_static_e5dernwwec08soco40408ck8w.gif   http://static.tumblr.com/4b2db903e5c972289e7a5b00e3a2156e/8rddzzg/Fpoodtxwt/tumblr_static_e5dernwwec08soco40408ck8w.gif
      
Zajrzyj koniecznie na te blogi:

Pierwszy komentarz: Sarah z sarahrizaga.blogspot.com

Najciekawszy komentarz: Anna z wredna-z-wyboru.blogspot.com

Wyjątkowe blogi:
 windowofmfashion.blogspot.com
bajeczna-melancholia.blogspot.com

sarahrizaga.blogspot.com to wyjątkowy, anglojęzyczny blog dziewczyny z Filipin. Autorka opisuje swoje życie, to co ją otacza, co robi, co lubi. Jeżeli chcecie poznać kulturę lub kuchnię Filipin, to proponuję właśnie u źródła :)
wredna-z-wyboru.blogspot.com to idealny blog, znajdziecie tam posty z kategorii uroda, moda, film jak również lifestyle, ciekawostki i wiele, wiele więcej. Każdy wpis jest wyjątkowy. Pełen pasji. Sprawdźcie sami!

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.

Infoblog: 
● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi! Zainspiruj mnie!
 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
 

196 komentarzy:

  1. Las fotos son estupendas! 👏👏👏 Gracias por pasarte por mi blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super butki, są naprawdę cudne! Ja Ci zazdroszcze, że u Was tak ciepło, ja nie dość, że chora, to jeszcze za oknem tak zimno, że kurtka zimowa musi być niestety.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że u mnie jest ciepło jest naprawdę anomalią :) Mieszkam w kotlinie przy górach stołowych. Często o tej porze gdy u mnie jest słoneczko to 20km dalej może leżeć śnieg. Zdrowia życzę i również serdecznie pozdrawiam a post- już przeczytałam! :)

      Usuń
  3. Adorei o tênis, são lindos!
    Beijos boa semana
    www.bellapagina.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze buty, bardzo Ci pasują. Stonowane kolory bluzki i spodnie są dobrym tłem dla wyrazistych i błyszczących butów. Śliczna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, właśnie myślę tak samo :) Jak jedna rzecz jest wariacją, inne powinny być stonowane, to łączy się idealnie :)

      Usuń
  5. Sama mam królicze adidasy, więc wiem, że takie butki są piękne, urocze i od razu poprawiają humor. ;) Pięknie wyglądasz w swoich nowych butach, naprawdę Ci pasują. <3 Też uważam, że one same w sobie są na tyle ozdobne, że wystarczy założyć do nich basicowe ciuszki i stylizacja gotowa!
    Przesyłam Ci wiosenne pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Nie wiem, te buty coś w sobie mają. Może tak na nie patrzę, bo kiedyś byłam ogromną fanką kawaii style, japan style i pastel goth i chyba coś mi z tej miłości zostało :) Pozdrawiam równie wiosennie!

      Usuń
  6. Świetnie wyglądasz! Na pierwszy rzut oka buty kompletnie nie w moim stylu, ale w takim połączeniu są całkiem niezłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, myślę że z czasem dopasuję je do innych ubrań z mojej szafy :)

      Usuń
  7. Urocze są te buty ☺
    Również mam nadzieje że niedługo pochowam zimowe rzeczy na dno szafy ☺
    Stylizacja super ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, obyśmy pochowały jak najszybciej :)

      Usuń
  8. Ja jeszcze nie zmieniłam garderoby na letnią, ale już coraz częściej można się ubierać na cebulkę. Wczoraj było pięknie na dworze:) buciki są śliczne, muszą być też wygodne ❤️ buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, pogoda coraz częściej dopisuje i zdarza mi się już zostawiać kurtkę czy płaszcz w domu :) Dziękuję buziaki! <3

      Usuń
  9. perfect shoes dear! :) and the whole outfit is nice

    OdpowiedzUsuń
  10. отличные фото

    https://evgenijamir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają bardzo ciekawie, nie widziałam wcześniej takich butów :D Podobają mi się, ale sama raczej bym takich nie włożyła, wydaje mi się, że nie są w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. Wcześniej sama sądziłam, że bym ich nie włożyła ale teraz- to jedne z moich ulubieńców! kobieta zmienną jest :D

      Usuń
  12. Wczoraj już pomykałam w wiosennej kurteczce, ale okazało się, że było na to za zimno :D Już tak się nie mogę doczekać ciepełka, ale tak jak Ty, wciąż nie chowam zimowych płaszczy, szalików i czapek. Kto wie, kiedy zaskoczy nas śnieżyca :D
    Jak przeczytałam "bunny shoes" to na myśl od razu przyszły mi wielkie, puszyste kapciochy z króliczym ogonem i uszami :D Ach ta moja wyobraźnia, czasami zbytnio mnie ponosi :D
    Takie buciki są niezwykle urocze i nieraz zastanawiałam się czy by sobie takich nie kupić, ale zawsze się powstrzymuję myślą, że w moim wieku już nie przystoi :D A do 30 bliżej mi niż dalej :D
    No i cóż poradzę, te Twoje są tak śliczne :D Napatrzeć się nie mogę :D Bardzo do Ciebie pasują ;)
    Ach, kolejny raz dziękuję za polecenie mojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Jeszcze za wcześnie na przywitanie wiosny, po zeszłorocznym śniegu na Wielkanoc wszystko jest możliwe :) Jak to "w moim wieku już nie przystoi" skoro my są rówieśniczki :D przystoi przystoi, jak najbardziej :) Podświadomie czuje, że przed trzydziestką będę robić i kupować takie dziecinności, że buty króliczki to przy tym nic :D To ja dziękuję <3

      Usuń
    2. Hah, ja bym się nie zdziwiłam, gdybym i po trzydziestce miała słabość do takich uroczych rzeczy :D To chyba nieuleczalne w moim przypadku :D Będę osiemdziesięcioletnią babuszką w brokatowych butach z pomponem :D

      Usuń
    3. Bardzo dobrze, podamy sobie rękę bo i ja nie zamierzam się zmieniać tylko ze względu na wiek :) jaka jestem taka jestem i jestem z tego dumna! :)

      Usuń
    4. Aż mi na myśl przyszły memy typu: "takimi babciami będą..." i obrazek ze starszymi paniami odstawionymi jak nastolatki :D Aż będę musiała następnym razem sprawdzić, czy aby nie ma tam Ani i Klaudii :D

      Usuń
    5. O o o! Tak :D Nawet jeżeli takiego mema nie będzie, żaden problem, same sobie takiego zrobimy :D

      Usuń
    6. Haha, nasz mem może być jeszcze lepszy :D Ale dobrze! Niech żyje młodość, w każdym wieku!

      Usuń
    7. O! To jest cytat, który warto zapisać w widocznym miejscu :) tak aby codziennie patrzeć na niego i nigdy o tym nie zapominać :)

      Usuń
  13. Superwpis! Te buty naprawdę są niesamowite i świetnie wyglądają na Twoich nogach! W ogóle bardzo fajne zdjęcia. Fajnie, że te butki tak wyrażają Twoją osobowość :)
    To prawda, wiosenną garderobę już można kompletować, choć jak wiadomo kwiecień może jeszcze być kapryśny. Dlatego tak jak piszesz: nosimy na sobie trochę wiosny, trochę zimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ubrania, moje dodatki nawet mój makijaż bardzo często wyrażają nie tylko samopoczucie czy upodabniają się do okazji a właśnie osobowość. Nie dawno to zauważyłam, chyba jestem coraz bliżej odnalezienia swojego stylu :) Dziękuję!

      Usuń
  14. Buty nie w moim stylu, ale fajnie się prezentują pasują ci stylizacja mi się podoba wszystko do siebie pasuje super zdjęcia. Pogoda dopisuje trzeba korzystać z promieni słonecznych mamy kwiecień i kwiecień plecień bo przeplata trochę zimy trochę lata. Pozdrawiam serdecznie ślę uśmiech A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, pogoda kwietniowa ale można skorzystać z promieni słonecznych, już coraz częściej i coraz dłużej :) Dziękuję ślicznie za komentarz i również pozdrawiam!

      Usuń
  15. Urocze buty - mają swój klimacik :) Ja muszę wybrać się na zakupy po jakąś kurtkę a nie chce mi się :P Nie lubię zakupów ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że gdybyśmy wybrały się na za kupy razem, to byś je polubiła <3 :D

      Usuń
    2. Klimat zakupów? No nie wiem.. nie lubię mierzyć, przymierzac, szukać :P Ale z pewnością miło spędziłabym z Tobą czas :*

      Usuń
    3. Może polubiłabyś zakupy, gdybyś tak jak ja wynajdywała perełki za grosze. Np. Jest w moim mieście taki sklep "Brachman" z nalepką na szybie "najtaniej na świecie". Nalepka zobowiązuje. Kupuję tam cudeńka nawet za złotówkę. Każdy tani łup cieszy :D a jeżeli nie, to na pewno spędzałybyśmy miło czas np. na lodach :D

      Usuń
    4. I gdybym nie musiała dużo mierzyć i od razu pasowało a ja dobrze wyglądała xD Ale jednak zakupy trzeba lubić i to chyba nawet nie chodzi o cenę ale formę jaką przybierają :)

      Usuń
    5. Też bym tak chciała :D Nie lubię dużo przymierzać, zaraz jestem czerwona i rozczochrana, ja najlepiej to wchodzę do sklepu, biorę ciucha, płacę, wychodzę :D

      Usuń
    6. Masz szczeście, że pasuje :D
      Ja to jedynie książki lubię oglądać :D

      Usuń
    7. Jakoś tak mam dobre oko :D
      Ja tez lubię oglądać, przeglądać, podobnie płyty z muzyką, filmami i lubię też oglądać artykuły szkolne chodź od dawna nie chodzę do szkoły :)

      Usuń
    8. Ja również lubię przeglądać zeszyty, notesy... kiedy chodziłam do szkoły lubiłam je kupować :)

      Usuń
  16. Padłam, jak zobaczyłam te buty. :) I masz rację, zestawienie ich z najprostszym strojem było strzałem w dziesiątkę. Choć zupełnie nie są w moim stylu, to ogromnie mi się podoba Twoja stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Bardzo mi miło :) Jestem dumna z tej stylizacji, może zostanę szafiarką :D

      Usuń
  17. Ale cudowne te buty! Uwielbiam takie oryginalne rzeczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. W sumie z każdą taką rzeczą zatracam się coraz bardziej :)

      Usuń
  18. Faktycznie słodkie te buty- idealne na wiosenny spacer! A że szukam fajnych trampek, to podpatrzę co tam mają w tym sklepie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty mają naprawdę urocze :) a trampki na wiosnę to rzecz obowiązkowa :)
      Pozdrawiam równie serdecznie!

      Usuń
  19. Piękne buty, bardzo podoba mi się ten kolor :) ja powoli już chowam zimowe ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi też kolor bardzo się podoba, jest taki... uniwersalny a jednocześnie emocjonalny :D

      Usuń
  20. Zaszalałaś z tymi butami :D świetne są, chociaż ja bym wolała w innym kolorze, za to moja siostra chyba wyszłaby z siebie dokładnie dla takich :P
    Pogoda bardzo zwodnicza jest. Niby słoneczko grzeje ale termometry mówią co innego. Mimo to cieszę się, że jest coraz cieplej i nie siedzę w domu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie, bardziej odpowiadałby mi kolor biały albo czarny, ale że nie było innych to musiałam zamówić te. Tak mi się spodobały, że nie mogłabym odpuścić :D Ja też cieszę się z pogody i staram się nie przesiadywać w domu :)

      Usuń
  21. śmieszne buty,ale totalnie nie w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty są ładne ale nie w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna stylizacja taka stricte luzacka, butki szałowe. Mnie czeka porządek w szafie. Brrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze staram się być luzacka, chodź niejednokrotnie bywam spięta, dzięki! :D

      Usuń
  24. Dzień dobry :)

    Powoli staram się ładować wszystko do szafy i najchętniej już stamtąd bym nie wyciągała. Niestety, wiatr jest strasznie okropny... Bo zimny i mocny! Denerwuje mnie to, bo tylko jeden dzień mogłam wyjąć swoją katankę, crop topa i spodnie z dziurami. A teraz znów muszę chodzić w cieńszej zimowej kurtce... Ale ponoć na weekend ma być ładnie. Jak to moja mama mówi: Lepiej ubrać się cieplej, a w razie czego się rozpiąć. Oj ja bardzo tęsknię za takimi stylizacjami, ale cały czas pociesza mnie fakt, że już niedługo! Mam tak samo z ubraniami. Nic tam nie trafia przypadkowo. Tylko jest w moich gustach i noszę aż do znudzenia, a co jakiś czas robię porządki i np. oddaje siostrom to co już mi się nie podoba.

    Twój nabytek widziałam na Instagramie i strasznie mnie urzekł! Strony nie znam. Ale buty bardzo oryginalne. Kolor jak i wykonanie są genialne! Nie dziwię się, że byłaś podekscytowana!

    Bardzo ładne zdjęcia :) Mam nadzieję, że już niedługo będzie Tutaj więcej stylizacji :) I cudowna metamorfoza włosów w porównaniu do tego, co widzę tu, a na Instagramie :) Ładnie Ci w takim blondzie ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam tę stylizację! Sama chętnie założyłabym crop topa, ale jeszcze mi za zimno, jeszcze trochę muszę poczekać :) Dziękuję bardzo! Z butów jestem strasznie, ale to strasznie dumna :) I dziękuję ponownie, tutaj widać że moje odrosty już zmieniły się w ombre, fryzjer był konieczny :D
      Pozdrawiam równie serdecznie!

      Usuń
    2. No niestety był to tylko jeden raz, bo do teraz pogoda nie potrafi się jakoś ustabilizować, a szkoda wielka! Czekaj, czekaj, lepiej nie nabawić się żadnego choróbska przed tymi najcieplejszymi dniami ;) Proszę kochana :* Nie dziwię się, mają niesamowity urok! Taka zmiana na wiosnę jest wręcz wskazana :D Jakie plany na święta? :)

      Usuń
    3. Myślę, że będzie już coraz cieplej, przynajmniej tak wnioskuję dzięki kilku ostatnim dniom :) Plany na święta? W niedzielę jedziemy z Rafałem na chrzciny siostrzenicy a w poniedziałek może w końcu odpocznę :)

      Usuń
  25. Jeszcze nie zmieniłam ubrań na te wiosenne, bo pogoda lubi ostatnio zaskakiwać. Trochę zaczęłam też mieszać te wiosenne z zimowymi, bo raz jest ciepło, a za chwilę znów zimno. :) Podoba mi się Twoja stylizacja, a najbardziej sweter. Buty są na pewno ciekawe i oryginalne, ale to jednak nie mój typ i nie wiem czy bym się z nimi polubiła. No, ale kolor mają idealny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Jednak zauważyłam, że z dnia na dzień jest coraz cieplej i jak na razie, oficjalnie schowałam swój gruby szal do szafy, który towarzyszył mi już od września :) Dziękuję!

      Usuń
  26. Witam :-)

    Podobnie jak TY uwielbiam ciepło wiosny i lata- na szczęście za oknem robi się z dnia na dzień coraz cieplej :-) Jeszcze jednak poruszam się w cieplejszej kurteczce bo jestem strasznym zmarzluchem :-)
    Ale słodziaśne te Twoje buciki. Przyznam sie ,że o tym sklepie nigdy nie słyszłam- ale maja całkiem ciekawe koszule :-) Jedna szczególnie przypadła mi do gustu- no nic czas zcekac na wypłatę bo budżet w tym miesiacu mam juz rozplanowany....

    Cała stylizacja bardzo mi sie podoba- prosta , nieprzekombinowana :-)

    Cieplutko Cie pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zmarzluchem, dlatego szybko odczuwam kiedy robi się naprawdę ciepło (znośnie ciepło:) ) u mnie z tym budżetem jest naprawdę różnie, często dochodzą mi nieplanowane wydatki, tak jak dzisiaj, kiedy to musiałam jechać z Marianem do weterynarza bo bardzo kulał :(
      Dziękuję serdecznie i również pozdrawiam!

      Usuń
    2. Było ciepło i znowu powiało arktycznym powietrzem, ach ten Kwiecień - przeplata ta pogodą na wszytskie strony. No niestety te niespodziewane wydatki się zdarzają - a na zwierzątkowych przyjacielach i ich lekarzach sie nie oszczędza :-) Cieplutko pozdrawiam i zycze miłego weekendu :-)

      Usuń
    3. U mnie dzisiaj był śnieg! Nie było go co prawda dużo, ale rano musiałam odśnieżyć samochód :) Ech, tęsknię za latem...
      Masz rację, na takie sytuacje się nie oszczędza. Zwierzaki to moje serce :)
      Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego!

      Usuń
    4. Snieg?????? O rany u mnie w POznnaiu juz na szczescie słonecznie i raczej zmierza zdecydowanie w stronę wiosny :-) Oj ja tez - jescze troszke i do ans zawita :-)
      Dokładnie moje też więc absolutnie w tej kwsetii Cie rozumiem :-)

      Mocno ściskam i przesyłam moc pozytywnej energii

      Usuń
    5. No ja mieszkam znacznie, znacznie niżej od Poznania, ale raz tam byłam! :D
      Dziękuję i również ściskam mocno!

      Usuń
  27. świetnie wyglądasz, tak wiosennie ;) buciki bardzo mi się podobają ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Szkoda że pogoda nie dopisuje i znów musiałam wrócić do płaszcza :/ pozdrawiam również!

      Usuń
  28. Buty bardzo ciekawe i widzę, że wygodne :) Ja już połowę garderoby wymieniłam na wiosenną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo a przede mną dopiero są te najpoważniejsze zmiany :D

      Usuń
  29. Są na prawdę świetne. :D Mam buty o takim kroju tyle, że beżowe i potwierdzam, że są mega wygodne. Idealne na taką nie do końca ciepłą pogodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie idealne na cały sezon! Są tak słodkie, że z przyjemnością będę w nich biegać wiosna/lato :D

      Usuń
  30. Buty fajnie się prezentują ;) Czy byłabyś chętna przyłączyć się do akcji "Help the Book", tak jak pisałam w poście? Koniecznie daj mi znać :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie, tyle że nie potrafię pisać recenzji... literatura to nie jest mój temat, więc życzę powodzenia i również pozdrawiam!

      Usuń
  31. Ayuno! Chciałam Ci jeszcze pogratulować wspaniałego wywiadu u Pandy! Ten wywiad cudownie pokazuje, jak świetną jesteś osobą i blogerką! Pozdrawiam Cię serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mi bardzo, bardzo miło! Niezwykłe słowa, dziękuję Ci ślicznie kochana :)

      Usuń
  32. Uroczy look,super zdjęcia❤❥

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzień dobry, Kochana Ayuno!
    A i ja nie mogę się doczekać w końcu tej prawdziwej wiosny, żeby już nie musieć ubierać się na cebulkę i schować już tę cieplejszą kurtkę, bo co prawda - słońce dogrzewa, ale jednak ten wiatr nadal wydaje mi się zbyt zdradliwy.
    O tak, myślę, że te pragnienia spełnią się już tuż, tuż. Coraz więcej kwiatów widzę (ale mnie zachwycają żonkile!!), dlatego i głowa zaczyna nabierać jakoś żywszych, kolorowych myśli. I obyśmy miały ich jak najwięcej:)
    Właśnie zazdroszczę Ci tego, że do Twojej garderoby docierają już te ciuchy, które są typowo w Twoim guście, bo ja jeszcze szukam, pracuję nad tym, jak naprawdę chcę wyglądać i co sobą prezentować. Ale przyjdzie, mam nadzieję, czas na stabilizację tych myśli:)
    Kochana, wierzę w to, że buty są jeszcze cudowniejsze na żywo niż na zdjęciach, chociaż i tu, na tych fotografiach, jestem nimi oczarowana - ileż radości dodają tego typu rzeczy stylizacji. Ja nie miałam do tej pory niczego z tego sklepu, ale zaraz sobie zerknę, co tam mają, a co! Wiosna idzie, to może pasuje sobie czegoś dołożyć faktycznie do tej szafy:)
    Przytulam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj droga Pandziu! Masz rację, wiosna zbliża się dużymi krokami i chyba każdy wygląda za nią z utęsknieniem :) I ja podziwiam kwitnące kwiaty, wspaniale zakwitły w moim mieście magnolie :)
      Wiesz, te myśli o tym jaka chcę być wciąż są nie poukładane ale mam nadzieję że wreszcie odnajdę i określę swój styl :)
      Pozdrawiam jeszcze cieplej!

      Usuń
  34. Ja będę oryginalna, bo cieszę się, że jest pogoda taka, jaka jest- ależ to ujęłam. Niedawno zaczęłam biegać i mam porównanie do biegania w lecie. Niestety było nieco gorzej, bo musiałam wstawać wczeeeśnie rano, kiedy jeszcze nie było tak gorąco :P Oprócz tego mam jeszcze czas, ażeby `wyrobić się` do wakacji :p ale żeby nie było wątpliwości- lubię te ciepłe pory roku;-)
    Buty- meeega! aż sie zdziwiłam, że mi się spodobały. Z ciekawości zajrzałam na stronkę i widzę, że kosztują 90zł, także troszkę sobie poczekam, bo obecnie pierwszorzędne są na mojej liście inne rzeczy. Pozdrawiam!

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię! :) Cena może nie jest niska, ale są naprawdę trwałe i sądzę, że wytrzymają kilka sezonów, dlatego warto- chodź również uważam, że są rzeczy ważniejsze :)

      Usuń
  35. Mnie zawsze dobrze było w tych zimnych porach roku. Nie tylko o samopoczucie mi chodzi, ale po postu lubię się ubierać. Natomiast latem mam wrażenie, że każdy skrawek materiału dodatkowo mnie ogrzewa... a kiepsko znoszę gorączki i dość łatwo niestety przegrzewam się.
    Nie zmieniałam jeszcze zawartości na wieszakach, a to głównie z uwagi na moje miejsce zamieszkania i to, co robię. Zamieszkuję jedną z alpejskich dolin i zdecydowanie mogę powiedzieć, że wiosna zadomowiła się na dobre. Można już wychodzić z domu w krótkim rękawie.
    Dużo chodzę po górach, a tam króluje nadal zima.
    Buty są kompletnie nie w moim guście, ale nie to jest najważniejsze. To właścicielka ma być zadowolona.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, ja mieszkam w górach stołowych ale niestety to nie moja bajka :) góry nie jednokrotnie mnie pokonały. W tych alpejskich dolinach musi być przepięknie. Ach, rozmarzyłam się :) Również serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
    2. Na samym początku góry mnie pokonały nie jeden raz. Ale trzeba było po prostu popracować nad kondycją i teraz ja pokonuję góry. ;)
      Za dolinami w Alpach nie przepadam, to kraj farmerski i rolniczy, nic niezwykłego. Chyba że doliny położone wysoko w górach, o tak, te robią wrażenie. W takie miejsca można pojechać samochodem, a w bardzo wiele nawet autobusem. Dużo opowiadam o turystycznej stronie Szwajcarii, polecam się, gdybyś miała chęć zaplanować sobie podróż w Alpy. ;)
      Pozdrawiam słonecznie!

      Usuń
    3. Dlaczego by nie :) Nigdy nie byłam w Szwajcarii, może nie w najbliższym czasie ale kiedyś, jak znajdzie się odpowiedni moment może i ja tam zawitam :)

      Usuń
  36. Nie znam tego sklepu, ale teraz już co nieco o nim wiem :) Buciki są cudowne! Strasznie mi się spodobały i podbiły moje serducho. Może przy sprzyjających okolicznościach i ja sobie takie sprawię.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale! Wygląda na to, że obie lubimy słodkości :) Pozdrawiam również!

      Usuń
  37. Buty w ładnym kolorze, oryginalne i przyciągające uwagę. Ja niestety nie czułabym się w nich dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie da się ukryć, że pogoda nas rozpieszcza. Już dzisiaj latałam nawet bez kurtki. Gdy zobaczyłam buty na pierwszym zdjęciu to tak pomyślałam 'Do czego by je tu założyć? Chyba to nie mój styl" Ostatecznie zmieniłam zdanie, gdy tylko zobaczyłam fotki z pełną stylizacją to uznałam, że pasują idealnie. Przełamują genialnie taką klasyczną stylizację.

    P.S Kochana na początku wkradł Ci się błąd :dziś pokarze wam". Piszemy pokażę...
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, to bardzo miłe :) Tak naprawdę to i ja zastanawiam się, do czego by tu jeszcze je założyć :) Dziękuję za sugestię! Czasem wkradnie mi się mały błąd, w wolnej chwili na pewno go poprawię :)

      Usuń
  39. Świetne buty! Mogłaś jeszcze wspomnieć o rozmiarze jaki wybrałaś ;) Piękne zdjęcia!

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne butki, czytałam wywiad z Tobą i wyszedł świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Buty ładne, ale sama bym takich nie ubrała - u mnie w małym miasteczku od razu byłabym w centrum komentarzy, a ja nie bardzo lubię wyróżniać się w tłumie (uroki małych miast) :D Ile ja bym oddała za schowanie kurtki głęboko do szafy. Marzą mi się długie, letnie wieczory w krótkich spodenkach, ale chyba jeszcze musimy na to poczekać. Zważywszy iż od środy idą chłodne dni. :<

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam dobrze uroki małych miast, bo mieszkam na wsi :) ale wydaje mi się, że przez ludzi uważana jestem za roztrzepaną, dziecinną, może nawet lekko niepoczytalną, więc nikt mnie tu nie komentuje. W zasadzie jestem jaka jestem, po prostu pozytywnie zakręcona :) Niestety, przyszły chłodne dni i bardzo nad tym ubolewam :( Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Niestety, zimno zimno i póki co nie zapowiada się na polepszenie pogody :< Z drugiej strony nie ma co przejmować się opinią innych. Jak czasami widzę kobiety przy kości,w obcisłych leginsach dziwie się, że tak wychodzą na miasto, bo nie ukrywajmy nie wygląda to atrakcyjnie. Jednak jeśli tak im wygodnie i nie przejmują się opinią innych to czemu nie :) Wszystko zależy od naszej samooceny :)

      Pozdrawiam! :)

      Usuń
    3. Oczywiście :) Dlatego każdy z nas powinien ubierać się tak jak chce (chodź nie zawsze jest to dobry pomył) bo to bardzo osobiste, kto jak wygląda. Najważniejsze by czuć się dobrze w swoim ciele :)

      Usuń
  42. Okresy przejściowe między gorącą a mroźną porą roku bywają zdradliwe. Nie raz zdarzyło mi się ubrać nieadekwatnie do pogody, aczkolwiek nauczyłam się już tego na własnych błędach.
    A obok tych butów na ulicy z pewnością nie da się przejść obojętnie!
    Pozdrawiam
    Mona Bednarska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak jest. Muszę bardzo uważać bo przyciągam choroby jak magnes :)
      Dziękuję ślicznie i również pozdrawiam!

      Usuń
  43. Ojej jakie króliczkowe butki :) wyglądają uroczo ale mi już chyba nie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super buciki, ale figura to już wgl wow!

    OdpowiedzUsuń
  45. jejku ale cudowne masz te buty! zrobiły na mnie ogromne wrażenie! ogólnie bardzo podobają mi się te spodnie, mają bardzo ciekawe zakończenie :D
    zapraszam do siebie xx
    https://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo się podobają, specjalnie leciałam do sąsiadki by pożyczyła mi je na sesję :D Dziękuję ślicznie!

      Usuń
  46. przepiękne buty, robią całą stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja już się pozbywam zimowych ubrań :) nie znam tego sklepu a te buty są takie urocze! :) pasują Ci bardzo :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Podoba mi się kolor, ale sama ich bym nie kupiła. Miłego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Todo es precioso! Espero verte pronto por mi blog! Feliz noche! 🌙🌙🌙

    OdpowiedzUsuń
  50. Oh my gosh these shoes are adorable!! I love the colour and the details! So cute xx

    findyourownhope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale śliczne *.* Te buty są mega urocze! Świetny outfit, idealny, żeby skupić głównie uwagę na butach. Ja zazwyczaj też noszę czarne, białe lub jeansowe ubrania. Wtedy super wygląda taki kolorowy dodatek.
    Sklep ma bardzo ciekawy asortyment i koniecznie muszę coś stamtąd zamówić :))
    Piękne zdjęcia! Również czekam na wiosnę i lato z niecierpliwością.
    Pozdrawiam kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ciepłe słowa! Nawet nie wiesz, jak mi miło! <3 Masz rację, kolorowe dodatki świetnie łączą się ze stonowanymi outfitami :) pozdrawiam również!

      Usuń
  52. Buciki są tak słodkie i urocze, że aż się rozmarzyłam! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się zgodzić z tym, że gdy człowiek na nie patrzy odpływa do świata fantazji :) Pozdrawiam również!

      Usuń
  53. Buty totalnie w moim stylu, prezentują się cudownie! :D

    Pozdrawiam serdecznie, będę zaglądać i obserwuję bloga :)
    byy-aleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja jestem osobą, która TOTALNIE nie lubi się z zimnem i czekam na wiosnę zaraz po tym, jak mija lato a zaczyna się jesień. Okej - każda pora roku ma swoje uroki i w każdej znajdę coś, co będzie mnie w niej fascynować ale to ciepło wygrywa każdą walkę. Póki co to tak średnio jest się ubrać na "letniaka", ale gorąco liczę na to, że Maj nas zaskoczy pod każdym względem!
    Super zdjęcia i spodnie :) no i oczywiście buciki - mój kolorek, zdecydowanie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem totalnie taka sama :D Dzisiaj było już u mnie w miarę przyjemnie, więc wierzę w to że może to były ostatnie podrygi zimy i wiosna rozgości się na dobre :) Dziękuję ślicznie za komentarz1 <3

      Usuń
  55. Uwielbiam lato! Ciepło, ciepełko. Choć wiadomo, że każda pora roku ma w sobie coś fajnego, to lato wygrywa zdecydowanie. Butki są naprawdę urocze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, każda pora roku ma swój urok, jednak lato... ma chyba najwięcej ulubieńców :) Dziękuję!

      Usuń
  56. wow! jakie śliczne buty! pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Miesiąc jest kapryśny więc zdarza mi się ubierać rękawiczki gdy idę do pracy :-)Bardzo fajne , wielkanocne buciki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej, chodź przyznam że wcześnie rano potrafi być baaardzo zimno :) Dziękuję!

      Usuń
  58. A ja nie znałam wcześniej tego sklepu. Urocze buty :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie mogę się napatrzeć na Twoje cudne króliczkowe buciki :) Są P-R-Z-E-U-R-O-C-Z-E <3

    POZDRAWIAM i przesyłam moc buziaków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę też nie mogę się na nie napatrzeć! Dziękuję serdecznie i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  60. Chciałabym bardzo żeby było już cieplej i w końcu móc zrzucić kurtkę :D Buty są prześliczne, ale sama bym takich nie założyła :)

    https://redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Najważniejsza jest szczera opinia, w końcu każdy z nas ma różne gusta! :D

      Usuń
  61. Oh my gosh! These are just wonderful! Love those glitters and rabbit ornaments too ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  62. Zabawne butki będą idealne na zbliżające się święta :)

    buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, wcześniej o tym nie pomyślałam, ale to wspaniały wielkanocny motyw :)

      Usuń
  63. Butki są urocze i prześliczne :D. Jakiś czas temu też wpadłam na stronę elegrina, ale nie wiedziałam czy jest to sklep, któremu mogę zaufać. Ale twój post mnie przekonał, że mają tam naprawdę świetne i dobre jakościowo rzeczy. Może niedługo sama coś dla siebie tam znajdę :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że można im zaufać :) Co do butów jestem tego pewna, tak więc trzymam kciuki za udane zakupy :) Pozdrawiam również!

      Usuń
  64. UUU łał, jakie futrzane błyskotki :D Urocze są :D Kolor jest totalnie boski <3
    DOMowe okruchy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kolor to chyba największy atut tych butów :)

      Usuń
  65. Ale fajne masz te buty. Sama zawsze chciałam takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, na początku bunny shoes w ogóle mi się nie podobały, dopiero teraz odkryłam je na nowo :)

      Usuń
  66. Fajne te buty - urocze i zabawne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  67. Przepiękne buty! Bardzo mi się podoba taki styl :D Pozdrawiam cieplutko D:

    OdpowiedzUsuń
  68. Buciki ciekawe i jak najbardziej nadają się na wiosnę! http://theajtwins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękne zdjęcia i śliczne buty ;)
    ostatnio szukam podobnych i własnie natchnęłaś mnie na jakiś kolor, bo chciałam kupić je białe albo czarne ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Wczoraj ułożyłam swetry na górnej półce w swojej szafie, ale jeszcze w zeszłym tygodniu założyłam zimową kurtkę, bo było tak zimno! Mam nadzieję, że pogoda w końcu do nas wróci na dłużej. Nie chcę już tyle marznąć podczas spacerów ;)
    Te buty są przeurocze! Bardzo podoba mi się ich kolor i oczywiście słodki pomponik ♥

    OdpowiedzUsuń
  71. Mega buty- świetnie wyglądają na słońcu!

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo oryginalne buty :-) Ciężkie do ogrania stylizacją, ale Tobie się udało :-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Cool shoes!
    Thank you for your kind comment on my blog. Do you want to follow each other?
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  74. I know this shop and the shoes are really great.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  75. Też jestem fanką takich stylizacji - modnie i wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń