marca 25, 2019

Fashion is a passion | dresslily.com

Dzień dobry
Dziś wyjątkowy post. Jako, że rozmawiać będziemy o anglojęzycznym sklepie online, dzisiejszy wpis będzie dwu językowy, tak by każdy mógł przeczytać w wygodniejszej dla niego formie. Serdecznie zapraszam!
Today is a special post. As we are talking about an English-language online store, today's entry will be two languages, so that everyone can read in a more convenient form for him. I cordially invite you!
  
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/tpd/logos/5169e8a70000640005261c4d/0x0.png 

 Chyba każdy z nas zna ten sklep, jednak jeżeli czytasz o nim po raz pierwszy, bardzo chętnie opowiem Ci więcej. Dresslily to sklep online z ogromnym asortymentem. Znaleźć w nim można naprawdę wszystko. Zarówno kobieta, dziecko, jak i mężczyzna odnajdą dla siebie to czego szukają. Ubrania z każdej kategorii w dużym wyborze. Dodatki- buty, torebki, plecaki, paski, biżuteria, zegarki i kosmetyki. Fani M&A również znajdą coś dla siebie, wiele rzeczy w sklepie nawiązuje do anime, jest także zakładka z pokaźną kolekcją peruk. Dresslily to sklep, który w swoim asortymencie posiada również zakładkę z artykułami domowymi. Znaleźć tam można rzeczy codziennego użytku jak również ozdoby. Jestem pewna, że dzięki tej stronie wyposażycie całe swoje mieszkanie! W tej zakładce znajdziecie również zabawki i rzeczy dla zwierząt. Jeżeli nie możecie doczekać się lata, proponuję obejrzeć przepiękne stroje kąpielowe na stronie :)
. I think everyone knows this store, but if you read about it for the first time, I will be happy to tell you more. Dresslily is an online store with a huge range. You can find really everything in it. Both women, child and men find what they are looking for. Clothes from each category in a large selection. Accessories - shoes, handbags, backpacks, belts, jewelry, watches and cosmetics. Fans of M & A will also find something for themselves, many things in the store refer to the anime, there is also a tab with a large collection of wigs.
Dresslily is a store that in its assortment also has a tab with home items. There you can find everyday items as well as decorations. I am sure that thanks to this website you can furnish your entire apartment! In this tab you will also find toys and things for animals. If you can not wait for summer, I suggest you to see the beautiful swimwear on the site :)


https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2017/10/05/goods-img-list/1539648581463360560.jpg  https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Electronic/2019/02/19/goods-img-list/1551141547804695582.jpg https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2018/08/06/goods-img-list/1533696089730150063.jpg

LINK   LINK   LINK

https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Electronic/2018/11/13/goods-img-list/1542086103032162890.jpg  https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2018/10/12/goods-img-list/1539375376620134804.jpg https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-provider-img/straight-product-img/20190315/T014922/T0149220763/goods-img-list/1552602482975380143.jpg

LINK   LINK   LINK

https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2018/07/07/goods-img-list/1533145296124485825.jpg https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2019/02/28/goods-img-list/1551406486797228138.jpg https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2018/02/01/goods-img-list/1517459024041719122.jpg

LINK   LINK   LINK

https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2018/11/26/goods-img-list/1543215942522770922.jpg https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2018/11/10/goods-img-list/1541977534870169137.jpg https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2018/01/18/goods-img-list/1516216411582363956.jpg

LINK   LINK   LINK

https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2018/06/23/goods-img-list/1529868148039106208.jpg   https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Electronic/2019/03/22/goods-img-list/1553222506810495676.jpg https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Electronic/2019/02/11/goods-img-list/1550022316732542321.jpg

LINK   LINK   LINK

Zajrzyj tu/visit:  LINK

Nowe rzeczy: LINK Nadszedł czas by odświerzyć garderobę! DressLily przygotowało dla Ciebie najlepsze produkty w najlepszej jakości, w niższej cenie od poniedziałku do piątku.
Here are the new arrival: LINK It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday.

Kody rabatowe:
Use code " DLAnniversary " for all order with over 25USD save 3USD
Use code "DLAnniversary"  for all order with over 50USD save 6USD
Use code " DLAnniversary " for all order with over 100USD save 12USD

Na dziś to wszystko. Czy znacie sklep Dresslily? Czy mieliście okazję coś z niego zamówić? Co podoba wam się najbardziej? 
That's all for today. Do you know the Dresslily store? Did you have the opportunity to order something from it? What do you like the most? 

http://static.tumblr.com/4b2db903e5c972289e7a5b00e3a2156e/8rddzzg/Fpoodtxwt/tumblr_static_e5dernwwec08soco40408ck8w.gif   http://static.tumblr.com/4b2db903e5c972289e7a5b00e3a2156e/8rddzzg/Fpoodtxwt/tumblr_static_e5dernwwec08soco40408ck8w.gif   http://static.tumblr.com/4b2db903e5c972289e7a5b00e3a2156e/8rddzzg/Fpoodtxwt/tumblr_static_e5dernwwec08soco40408ck8w.gif
      
Zajrzyj koniecznie na te blogi:

Pierwszy komentarz: Wioleta z www.subiektywnieoksiazkach.pl

Najciekawszy komentarz: Anna z wredna-z-wyboru.blogspot.com

www.subiektywnieoksiazkach.pl to idealny blog nie tylko dla moli książkowych. Zawiera mnóstwo ciekawostek, recenzji, rozmowy z pisarzami i konkursy. Profesjonalny i szczery, naprawdę idealny.
 wredna-z-wyboru.blogspot.com to fantastyczny lifestylowy blog. Każdy wpis jest przesiąknięty pasją, jestem przekonana, że jak raz tam wejdziecie, zostaniecie stałymi czytelnikami. Cudowny, fenomenalny, kreatywny i inspirujący.

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.

Infoblog:
● Dziękuję za klikanie w LINKi, każdy klik wspiera moją współpracę!
 ● Kliknij w LINK, napisz w komentarzu nazwę i cenę jednej z podanych rzeczy- zostaniesz polecony w następnym poście!  
● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi! Zainspiruj mnie!
 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna

78 komentarzy:

  1. I love the dresses, specially the summer dress.

    Only Yesterday

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten sklep bardzo dobrze i jestem bardzo zadowolona z rzeczy od nich :) Widzę, że w ostatnim czasie wprowadzili sporo fajnego asortymentu :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam od nich kilka rzeczy, głównie z kategorii home, naprawdę świetne :) Od dłuższego czasu nie przeglądałam ich asortymentu, mam wrażenie że jest jakby droższy :) Również miłego!

      Usuń
  3. Znam ten sklep, mają bardzo szeroki wybór asortymentu, co się chwali. Z rzeczy, które pokazałaś najbardziej spodobał mi się włochaty dywanik w kształcie serca (Solid Color Love Shape Wool-like Carpet Mat Mattress Blanket Sofa Cushion Mat Plush Carpet 30x40cm; $6.81). Jest taki uroczy. <3 Bordowa sukienka też wygląda ekstra! ;)Jestem ciekawa, co zamówiłaś. ;)
    Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten dywanik jest uroczy, jednak na razie powstrzymuję się od kupowania rzeczy do domu, dopiero po remoncie zacznę takie wybierać i przy okazji, publikować wpisy wnętrzarskie :D Dziękuję serdecznie za klik <3 mam nadzieję, że paczka przyjdzie szybko :)

      Usuń
  4. bardzo podobają mi się produkty z powyższego sklepu :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również, można znaleźć w tym sklepie prawdziwe perełki :)

      Usuń
  5. Nie słyszałam o tym sklepie, jednak chętnie sprawdzę asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście fajne ciuchy i akcesoria. Poklikałam! Zwróciłam uwagę na ciekawe sukienki. Zaczynam już kompletować wiosenną szafę - letniej może jeszcze nie, ale wiosenną na pewno :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ayuno! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! :) Uwielbiam zmianę szafy z zimowej na wiosenną! W sumie ciepłe, grube sweterki są urocze, ale wolę kwiaty i pastele :D

      Usuń
  7. Nie znam tego sklepu, ale niektóre rzeczy wyglądają bardzo interesująco. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś, niektóre chętnie bym sama kupiła np tą bordową sukienkę czy ten dywanik w kształcie serduszka ☺
    Oczywiście Poklikałam we wszystkie link ☺
    Sklep Dresslily znam tylko ze słyszenia ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za kliki! :) Oj tak, ten dywanik bardzo mnie kusił ale jednak powstrzymałam się od zakupu :)

      Usuń
  9. Tak znam ten sklep tylko ze słyszenia. Nie wiem czy kiedyś coś z niego przeglądałam. A taki dywan serducho ostatnio oglądałam na aliexpress :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten dywanik jest uroczyyyyyy! W moim mieszkaniu na pewno będzie taki misio, nie wiem czy akurat w kształcie serca, ale musi być miękki i z włosami :D

      Usuń
  10. Na pewno można w tym sklepie upolować dobre okazje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością, tylko trzeba się spieszyć. To co piękne szybko się wyprzedaje :)

      Usuń
  11. Kochana znam ten sklep bardzo dobrze, aż mi się buzia roześmiała jak zobaczyłam sukienkę poluje na taka tylko opadająca na ramiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę, abyś znalazła wymarzoną sukienkę :) Ja poluję na wymarzony komplet żakiet + spodnie lub żakiet + beret ale nigdzie nie mogę znaleźć takich o jakich marzę...

      Usuń
  12. Chyba jestem "dziwakiem" nie znam tego sklepu ale sukienka wpadła mi w oko, chociaż ubrania wolę jednak mierzyć.... ale i tak nie lubię zakupow ciuchowych :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam, ale najbardziej w second handzie :) Jeżeli mam też możliwość, zamówienia czegoś, chętnie ją wykorzystuję, to dla mnie spora oszczędność nie pamiętam kiedy ostatni raz kupiłam coś nowego za własne pieniądze :D a sklep jest naprawdę uroczy i wart obejrzenia :)

      Usuń
    2. Oczywiście. grunt to wygoda i praktyczność. Jeśli jest opcja wygody i to pasuje to trzeba korzystać :)
      "własne pieniądze"? :D

      Usuń
    3. Tak, bo ubrania albo dostaję, albo kupuję w second handzie, ale takie ciuszki z lumpeksu nie mogę nazywać "nowymi", chyba że mają oryginalną metkę bo i to się zdarza :)

      Usuń
  13. Wcześniej tego sklepu nie znalam, ale widzę, że mają bardzo duży wybór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego coś innego, każdy znajdzie tu coś dla siebie :)

      Usuń
  14. Dywanik serduszko po prostu skradł moje serce :D Sklep lubię, choć już dawno do niego nie zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest niesamowity, chyba następnym razem go zamówię :D

      Usuń
  15. Znam sklep bardzo dobrze. Byty wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są ciekawe, to prawda :) Zwłaszcza jak kolekcjonuje się obuwie :)

      Usuń
  16. Nie zamawiałam nic z tego sklepu ale zapewne to kwestia czasu i...zasobności mojego portfela;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep naprawdę fajny, jednak niektóre produkty cenowo zawyżone :)

      Usuń
  17. Thnak you for your post, I like clothes and things from Dresslily.

    somethingbykate

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję ślicznie za kolejne polecenie mojego bloga <3 Komentowanie Twojego to czysta przyjemność, ale cieszę się, że uważasz, że czasami napiszę coś z sensem :D
    Dresslily oczywiście znam, ale tak średnio się z nim lubię. Owszem, ma wiele ciekawych propozycji jeśli chodzi o dekorowanie wnętrz, wiele ciekawych akcesoriów, ale jeśli chodzi o ubrania to raczej kiepsko.
    Mnie jednak bardziej zaintrygował sam fakt napisania przez Ciebie posta w języku angielskim. Jeśli sama całość tłumaczyłaś to podziwiam ;) Wiem, jak ciężkie jest to zadanie, a Twój wpis jest na naprawdę wysokim poziomie ;) Powiedziałabym, że znasz język bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze piszesz z sensem kochana! Kocham twoje komentarze, są jak mód :) Muszę się zgodzić, że z ubraniami to raczej jest kiepsko. Sama co prawda, z ubrań zamówiłam kurtkę i była (w sumie nadal jest) świetna, tylko że szybko się odbarwiła i w ogóle się nie dopiera :3 a opinię to raczej czytałam na innych blogach. Jeżeli chodzi o chińskie strony, to najczęściej sięgam po buty, to typ ubrania które ciężko jest zepsuć, tylko weź tu wstrzel w rozmiar :) Dziękuję, dziękuję oczywiście nie obyło się bez pomocy tłumacza, kilka słów choćbym chciała to nie potrafię zapamiętać :D

      Usuń
    2. Z tymi butami to też różnie bywa. Nie wiem czy konkretnie na Dresslily, ale zamówiłam kiedyś na jakiejś chińskiej stronce botki i nie przechodziłam jednego sezonu bez kilkukrotnego klejenia podeszwy :D Ale cieszę się, że Ty jeszcze na tak felerną sztukę nie trafiłaś :D Oby tak pozostało.
      Ale ostatnio trafiło mi się całkiem fajne body właśnie na DL, także czasami można tam znaleźć również ciuszki o przyzwoitej jakości.
      Sprawdzanie pojedynczych słów to norma ;) Przecież nawet profesjonalni tłumacze korzystają ze słowników ;) A często tak bywa, że jakiś termin ucieka nam z głowy i czego byśmy nie robili to zostać tam nie chce :D Tak przy okazji zrobię mini reklamę mojego bloga :D W niedzielę będzie druga część posta o nauce języków obcych, więc może znajdziesz tam jakiś sposób, który pomoże Ci uporać się z tymi niesfornymi gagatkami, które zapamiętać się nie dają ;)

      Usuń
    3. Zamówiłam kiedyś kozaki za kolano, chyba właśnie na dresslily, pochodziłam w nich dwa sezony! Po czym but rozdwoił mi się na dwie części, podeszwę i resztę :D Dziękuję, czuję się zaproszona, już lecę na nowy wpis <3

      Usuń
  19. Znam ten sklep całkiem dobrze- Zdarzyło mi się cos w nim nabyć. Zaprezentowałas sporo ciekawych artykułów a wśród nich skardły moje serce trampki z kotami- so so cute :-D
    Oj niełatwo robi sie posty dwujęzyczne - sama coś o tym wiem

    serdecznie pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak.. te trampki z kotami byłyby dla mnie idealne, ale jednak nie wybrałam ich. Powoli nie mam gdzie upychać butów, po prostu brakuje mi miejsca :D

      Usuń
  20. Fajny sklep duży wybór rzeczy ciekawy wpis jeszcze po angielsku super to nie łatwa sprawa wyszło super zapraszam do mnie pozdrawiam serdecznie ślę uśmiech czekam na następny post A.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tego sklepu, ale od razu po opuszczeniu Twojego bloga tam zawitam. :D Kiedyś robiłam zakupy internetowe tylko w polskich sklepach, ale od niedawna zamawiam też w zagranicznych. Pokazałaś tutaj tak ładne rzeczy, że nie mogłabym przejść obok tej stronki obojętnie. A skoro jest tam tyle różnych rzeczy to coś czuję, że trochę czasu na tej stronie spędzę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zasadzie mam na odwrót. Rzadko kupuję na polskich stronach, częściej właśnie zamawiam na tych anglojęzycznych :D dziękuję serdecznie za komentarz!

      Usuń
  22. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Często przeglądając różne blogi miałam okazję zapoznać się z asortymentem tego sklepu, ale sama z nim nigdy nie współpracowałam, ani też nic tam nie zamawiałam. Patrząc na Twój post, widzę, że mają tam przepiękne rzeczy! Nie mogę się doczekać Twojej recenzji ich produktów. Życzę owocnej współpracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sama nie mogę doczekać się recenzji, na razie czekam na paczuszkę :)

      Usuń
  24. Sklep kojarzę ale nigdy nic z niego nie kupowałam. Widzę po Twoich propozycjach, że można znaleźć wiele świetnych propozycji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę, myślę że kazdy znajdzie tam coś dla siebie :)

      Usuń
  25. Świetne rzeczy :D Najbardziej spodobała mi się bordowa sukienka :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znałam tego sklepu wczesniej :)
    Kliknelam w link :)

    Professional 12 Colors Natural Color Glitter Eyeshadow Palette
    $4.99

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzień dobry, Ayuno!
    Nawet tego typu posty są u Ciebie naprawdę wyjątkowe i porządnie napisane, a to jest piękne - dwujęzyczny wpis jest świetnym pomysłem, tak, jak wspomniałaś, wszyscy zrozumieją. A twórca, który dba o każdego swojego czytelnika jest szczególny! I Ty zdecydowanie jesteś szczególna, Kochana:)
    O sklepie oczywiście słyszałam i podoba mi się to, co wybrałaś, ale moje oko momentalnie zatrzymało się na tej lampce nocnej - przeuroczej, kreatywnej, innej. Chętnie przygarnęłabym taką! Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, twoje słowa zawsze dodają mi siły do pracy! Jesteś niesamowita <3
      Lampka nocna jest urocza, ale przyznam że ja mam trzy lampki z tego sklepu i chyba na razie wystarczy :D

      Usuń
  28. Ta bordowa suknia mnie oczarowała. Czułabym się w niej jak królową. Super rzeczy mają w tym sklepie. Po wypłacie chętnie zajrzę . A nuż cosik dla siebie upoluje.

    Miłego popołudnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no pewnie, popatrzeć zawsze można a nóż coś wpadnie w oko :)

      Usuń
  29. Czarna spódnica z czerwonymi kwiatami cudo 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  30. Oh this website looks great! I love the things you have picked :)

    findyourownhope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Sklep znam ale na razie jakoś nie zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I love the dresses, specially the summer dress.
    Like your blog, thank you for sharing.
    :)
    luxhairshop sew in weave

    OdpowiedzUsuń