września 03, 2018

Moda | Fashion is a passion | Moda dla zakochanych | Dresslily.com

Dzień dobry
Ostatnio wspominałam tutaj, że sierpień jest dla mnie wyjątkowym miesiącem ponieważ ma sobie dwie niezwykle ważne daty. Pierwsza - pierwszego sierpnia urodziny obchodził mój ukochany druga- osiemnastego sierpnia mięły nam razem cztery wspólne lata w związku. Cztery lata. Przez ten czas przeżyliśmy wiele, dzięki czemu wiem, że jesteśmy ze sobą na dobre i na złe. Umacniamy się nawzajem, wspieramy i idealnie dopełniamy bo mamy przeciwne charaktery. Planujemy wspólną przyszłość. Dzisiaj chciałam wam pokazać pewną mode i jak zainspirowała mnie ona do zakupu prezentu z okazji naszej rocznicy.

Moda dla zakochanych chyba najbardziej kojarzy mi się ze wschodem, z Koreą, Japonią. To głównie pary z tych krajów podziwiam na instagramie i pintereście. Powiedzenie, że na całym świecie jest taka moda jest słuszne, bo i w Polsce spotkamy wiele osób przedstawiających ten styl. O co konkretnie chodzi w modzie dla zakochanych? O noszenie tych samych bądź podobnych ubrań. Aby lepiej wam to zobrazować wstawiam kilka znalezionych w internecie inspiracji:

https://ae01.alicdn.com/kf/HTB10MwvSFXXXXbBXXXXq6xXFXXXS/Spring-and-autumn-season-long-sleeved-Korean-style-lovers-pajamas-milk-silk-pajamas-ladies-home-wear.jpg_640x640.jpg https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1QSP9IXXXXXaXXFXXq6xXFXXXg/Summer-lovers-t-shirt-2015-new-fashion-beach-lovers-short-sleeve-t-shirt-with-letter-printed.jpg_640x640.jpg https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1q4rrIpXXXXbaXFXXq6xXFXXXi/Hot-Selling-Fashion-Couple-Clothes-Lovers-Summer-Casual-23-style-T-Shits-Cute-Korean-Style-Couple.jpg
https://img.fril.jp/img/82845301/l/230719181.jpg?1495291639 https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/515rxwmAsHL._UX342_.jpg https://gd.image-qoo10.jp/li/504/683/478683504.g_0-w_g.jpg
    https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/614dp8w2LiL._UX342_.jpg https://static-mercari-jp-imgtr2.akamaized.net/photos/m63556597540_1.jpg?1496564134 https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTBSumv4Qy0iz60ak667MoeQdGuHVUHJTprUoFhlonAXvNfABYi

Bardzo podoba mi się ten styl na fotografiach i pomyślałam, że dobrym pomysłem byłoby przenieść modę ze zdjęcia w realia. Dzięki współpracy z dresslily.com o której wspominałam w poprzednim wpisie, miałam możliwość zamówienia dwóch bluz przeznaczonych właśnie dla par (o dziwo nie jest to komplet, tylko należy je zamawiać osobno) Poniżej zdjęcia wybranych przeze mnie modeli:
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/tpd/logos/5169e8a70000640005261c4d/0x0.png
 https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2016/12/20/goods-img-list/1508108167813813693.jpg  https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2016/12/20/goods-img-list/1508108167416649128.jpg
 LINK                                                           LINK

Są to niemal identyczne bluzy, różniące się jedynie rozmiarem i nadrukiem. Obie mają ściągany sznurkiem kaptur. Materiał jest ciężki, ale nie gruby. Nie jest to sztuczny materiał, przepuszcza powietrze i jest miły w dotyku ale nie powiem wam z czego się składa bo nie ma takiej informacji ani na metce ani na stronie. Bluzy kangurki utrzymane są w luźnym, trochę niechlujnym, miejskim stylu. Nadruk jest naprasowany. Nie odbija on światła, jak można mylnie stwierdzić sugerując się zdjęciem. Na żywo sprawia wrażenie brokatowego.

Kosztowały: Queen - 18,48 USD czyli około 68zł King - 20,80 USD czyli około 75zł. Łącznie 143zł za komplet.

Podsumowując, jakość bluz daje radę i sądzę, że warto się nimi zainteresować. Jeżeli się pospieszycie, zdążycie je kupić, ale trwa wyprzedaż i przypuszczam że mogą szybko zniknąć z magazynu.  




    

 








Z kodem DL Sallys zyskasz rabat. 
Więcej informacji? Zapytaj w komentarzu!

Z góry dziękuję za wszystkie kliknięcia w LINK

♡  Dziękuję Ci za Twój poświęcony czas
Co sądzisz o "modzie dla zakochanych"? Jesteś zwolennikiem tego stylu czy wręcz przeciwnie? Czy znasz sklep dresslily.com? Jakie masz o nim zdanie? Co sądzisz o moim zamówieniu? 
 Napisz w komentarzu!

   

Zajrzyj koniecznie na te blogi:

 Pierwszy komentarz: Monika z windowofmfashion.blogspot.com
Najciekawszy komentarz: Emma z strojneszalenstwa974197144.wordpress.com

windowofmfashion.blogspot.com to blog, powadzony przez dziewczynę kochającą modę. Jej codzienne stylizacje, w których największą rolę grają najdrobniejsze szczegóły zainspirują, przekonajcie się sami. Oprócz wpisów fashion znajdziecie tam wiele różnych tematów jak kino, ciekawostki czy lifestyle.
 strojneszalenstwa974197144.wordpress.com to niezwykle twórczy blog. Autorka pisze na różne tematy. Sztuka, styl, moda- wiele tego znajdziecie. Jestem pewna, że te inspirujące wpisy zaciekawią was i z niecierpliwością czekać będziecie na kolejne.
 
Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.

Infoblog:

 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
 

129 komentarzy:

  1. Świetne bluzy, a zdjęcia przepiękne:):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym zjawisku, a nawet widziałam kiedyś na żywo parę ubraną w podobne ciuchy. Uważam, że taki dobór ubrań wygląda super, ale noszony od czasu do czasu (co za dużo, to niezdrowo; w końcu to nie brat bliźniak, tylko chłopak). ;) Miałaś naprawdę wspaniały pomysł, by na kolejną rocznicę związku sprawić sobie i Rafałowi taki prezent. Mnóstwo szczęścia i miłości dla Was! :* Bluzy wyglądają świetnie! Złoty prezentuje się elegancko na tle czerni, a obrazki i napisy idealnie pasują. :) Z Dresslily też niedawno miałam okazję zamówić kilka rzeczy. Maja duży wybór. :)
    Dzięki za polecenie mojego bloga. Naprawdę pięknie go opisałaś. <3
    Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że na co dzień taki styl mógłby być nie zdrowy ale od czasu do czasu? Dlaczego nie! W końcu moda nie posiada żadnych ograniczeń :) a my czujemy się w tych bluzach fantastycznie :) Dziękuję Ci kochana za dużą porcję ciepłych słów! <3

      Usuń
  3. Takie bluzy dla par są urocze ;) Fajne są również takie ubrania dla przyjaciółek. I oczywiście to świetny pomysł na prezent.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :) Są również ubrania dla mamusi i córek lub tatusiów i synków :) to również jest piękne :)

      Usuń
  4. my osobiscie uwielbiamy takie ciuchy, ale na jakies nasze wyjazdy <3 swietnie wygladacie ;*

    ANGELIKA MARTKO

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka moda raczej nie jest w moim stylu
    Ale gratuluję rocznicy i życzę wszystkiego najlepszego 😘
    Ślicznie razem wyglądacie 😍
    Oczywiście Poklikałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję zarówno za ciepłe słowa jak i kliknięcia :)

      Usuń
  6. Mi osobiście bardzo przypadła ta moda do gustu, to jest mega urocze:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zanim spojrzałam na bluzy zamówione przez ciebie już miałam pisać jakie kiedyś bardzo chciałam zamowić. A tu okazalo się, że chodziło o podobne, do tych, które zamówiłas ;) Swego czasu bardzo podobały mi się te z napisem king i qeen. Szukałam nawet takich w internecie, ale wtedy nie znalazłam w cenie, która by mi odpowiadała. No i trochę bałam się co do jakości. W kazdym razie bardzo podobają mi się takie ubrania dla zakochanych. A te bluzy, już w ogóle super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam o tych bluzach już od dłuższego czasu, bardzo chciałam je mieć a kiedy nadarzyła się okazja by zdobyć je za darmo, nie mogłam jej przepuścić :) jestem z nich naprawdę zadowolona i cieszę się, że mam je już w mojej szafie :)

      Usuń
  8. Piękna ta moda! super styl. Bluzy genialne.
    A zdjęcia też wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  9. спасибо за чудесный пост

    https://evgenijamir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wyobrażam sobie żeby tak się ubierać codziennie, ale na specjalne okazje, dlaczego nie? Podobnie jest z ubraniami takimi samymi dla Mam i Córek - fajnie to wygląda - ale nie wpisuje się w codzienność...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w każdym słowie. To dobra moda "od święta" dlatego tak efektowna :)

      Usuń
  11. Ciekawy pomysł, ale tak jak kilka moich poprzedniczek nie mogłabym ubierać się tak codziennie. ;) Jakiś wyjazd, to może tak. Za to z wielką przyjemnością na jakąś "okrągłą" rocznicę ślubu sprawię sobie z Mężem zegarki w takim samym stylu. :)

    Co nie zmienia faktu, że wyglądacie super. W podobnych bluzach, czy też nie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspólne dodatki to myśl, na którą wpadłam niedawno. Planowałam na samym początku kupić nam takie same nerki, ale jednak bluzy wygrały. Takie same zegarki... ten pomysł bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  12. Już parę razy spotkałam się z taką parą. Zawsze się zachwycam jakie to słodkie <3. Sama jednak nie myślałam o czymś takim za to moja mama tak :P Kupiła mi i mojemu narzeczonemu na gwiazdkę po bluzie z kociakiem ze Shreka z napisem "Przygarnij mnie" ale mieliśmy ubaw chodząc z tym i naszym kotem :P Nie wiem tylko czemu do tej pory nie zrobiliśmy sobie zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Zakładając te bluzy na pewno czuliście to coś, co czują pary zakładając to samo. Jedność? Miłość? Bliskość? Wiem, że nie ubranie o tym decyduje ale chyba jednak ubiór też wpływa na nasze uczucia :)

      Usuń
    2. Takie uczucia towarzyszą nam na co dzień. Noszenie takich samych ciuchów jest zabawne, przyjemnie też i daje jakieś poczucie większej bliskości. Jednak ciągle tak się ubierać nie moglibyśmy :P Wystarczy, że często noszę jego koszulki, bo słuchamy wiele tych samych zespołów :D ale nie kupujemy dwóch identycznych :P

      Usuń
    3. Ja też nie kupuję nam identycznych ubrań, te bluzy to uroczy wyjątek, może kiedyś zdecyduję się jeszcze na coś podobnego, ale na ten moment wystarczy mi tej słodyczy w szafie :)

      Usuń
  13. Kochana Ayunko, dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie i przesyłam najpiękniejsze buziaki xxxxxxxxxxxxxxxxx <3 Dziękuję za miłe słowa o moim blogu. Co do mody dla zakochanych, to nie miałam dotąd na ten temat konkretnej opinii, ale jak zobaczyłam Twoje zdjęcia z Ukochanym, to stwierdziłam, że wyglądacie świetnie. Takie koszulki czy bluzy "do pary" mogą być naprawdę urocze. W ogóle piękne zdjęcia i aż się chce na Was patrzeć, tak ładnie razem wyglądacie :-) Bluzy same w sobie są bardzo fajne i modne, pewnie nieraz z przyjemnością się tak ubierzecie :-) Oczywiście tradycyjnie poklikałam w linki. Pozdrawiam Cię serdecznie i jeśli nadal jesteś na wakacjach, to życzę miłego dalszego wypoczynku, a jeśli wróciłaś - to tak czy siak wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, zasłużone jak najbardziej <3 Dziękuję ślicznie za ciepłe słowa, naprawdę dobrze czujemy się w tych bluzach :) jesteś kochana <3

      Usuń
  14. It´s nice, you look amazing. But this is not for my and my boyfriend, he does not like this things. :(

    Somethingbykate

    OdpowiedzUsuń
  15. Super bonitinho
    Beijinnhos, http://damselme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie bluzy to świetna sprawa! Sama myślałam o tym, żeby sobie i ukochanemu sprawić taki prezent :) Koszulę już ode mnie dostał, t-shirt też, teraz czas na bluzę! :) Szczególnie podobają mi się własnie te z napisem "Queen" i "King" :) Super sprawia no i pięknie razem wyglądacie! Aż się serce raduje na Wasz widok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że i tobie podoba się ta moda <3 Zachęcam jak najbardziej do zakupu, obie strony tylko na tym zyskują :)

      Usuń
  17. Spotykałam się już z taką modą w internecie i uważam, że to świetne (i przy okazji mega słodkie). Sama bym z chęcią takie nosiła, gdybym miała z kim :D Raz na jakiś czas ubrać się tak samo na spacer itp. byłoby super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tego typu stroje nosić z przyjaciółką! Tylko wiadomo, w tedy byłyby dwie "queen" :D

      Usuń
  18. Świetne bluzy, byłyby idealne na prezent dla drugiej połówki ;)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja właśnie podarowałam te bluzy mojemu ukochanemu :)

      Usuń
  19. Dobrze w tych bluzach wyglądacie a te widoki z nad morza... piękne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie <3 kocham morze, pewnie dlatego że mieszkam w górach :D

      Usuń
    2. Być może. Ja nie mieszkam ani tu ani tu. I tu i tu mam daleko ale góry wygrywają (mimo iż nie byłam nad morzem) :P

      Usuń
    3. Koniecznie zobacz morze, może morze wtedy wygra? :D

      Usuń
    4. Chyba nigdy nie uda mi się tam dojechać :P

      Usuń
    5. Ponad pół Polski musiałabym przejechać ;) nie mam z kim, zbytnio nie mam jak.... zycie...

      Usuń
    6. a ja i tak wierzę że się uda, wiara umiera ostatnia :)

      Usuń
    7. Zawsze trzeba mieć wiarę :)

      Usuń
    8. Oczywiście w 100% bez wiary wiele rzeczy mogłoby nie istnieć tak jak mój blog :D

      Usuń
    9. Wiara zawsze zawsze jest takim motorem który napędza ;)

      Usuń
    10. I bardzo dobrze, aż boje się pomyśleć, jacy by byli ludzie jeżeli nic nie pchałoby ich do przodu :)

      Usuń
  20. uwielbiam takie rzeczy! i planuję sprawić mojemu na dzień chlopaka teraz coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  21. U kogoś mi się to podoba ja też pewnie tak mogłabym chodzić ale znając mojego męża to on by się nie zgodził:D super zdjęcia! :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jednak? Nie muszą to być bluzy jest wiele takich gadżetów! :)

      Usuń
  22. Fajnie razem wyglądacie :) Ciekawe propozycje, chociaż sama nie zdecydowałabym się na pomykanie przez miasto w takich ciuszkach.. :D

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię ten wzrok ludzi nas mijających, może obnoszenie się z uczuciami nie jest do końca ok, ale miłość to coś pięknego i warto to eksponować :)

      Usuń
  23. Bardzo mi się podobają takie bluzy, wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, może zacznę takie ubrania kolekcjonować :)

      Usuń
  24. Jestem jak najbardziej fanką takowych, bardzo mi się podobają :) Bardzo fajne fotki, plaża wygląda mega romantycznie, aż zazdroszczę, sama bym się tak przespacerowała :| Słodko razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, plażę odwiedziliśmy podczas urlopu nad morzem :) mieszkam w górach więc nadmorski zachód słońca to dla mnie bardzo rzadki widok :)

      Usuń
  25. Bardzo podobają mi się te ubrania. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi bardzo podoba się taki styl. Zdjęcia są genialne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pokochałam ten styl :) Chyba bardziej się na nim skupię :)

      Usuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku, te rzeczy są urocze! <3
    Śliczne zdjęcia, widać, że tworzycie świetną parę.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeju te ostatnie zdjęcie jest przepiękne!!! 4 lata to naprawdę dużo, życzę Wam dalszej wytrwałości. Uważam, że taka moda dla zakochanych, noszenie takich samych koszulek lub dopasowanych bluz jest po prostu urocze. Świetny pomysł na prezent :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za piękne życzenia :) Prezent się udał, to prawda :)

      Usuń
  30. Gratulacje i wszystkiego najlepszego :) Moda dla zakochanych to coraz więcej opcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, zgadzam się, ta moda zaczyna się powiększać :)

      Usuń
  31. Prześlicznie wyglądacie w tych bluzach i bardzo świetny prezent też można takimi rzeczami zrobić :D

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Bonita camiseta!!! y Ustedes guapisimos!!!
    bendiciones
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  33. Adorei

    Beijinhos, http://damselme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia! :) Bluzy są fantastyczne, sama też kupiłam kiedyś taki "komplet dla zakochanych", choć niestety jakość bluz pozostawia wiele do życzenia. Ale takie urocze, "kochane" nadruki są czymś wyjątkowym.

    Cudownego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Planuję kupić więcej takich uroczych rzeczy, ale zobaczymy bo z planami to u mnie różnie :)

      Usuń
  35. Gorgeous jumpers Gorgeous images xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2018/09/photographing-at-nobby-beach.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie wyobrażam sobie mnie i mojego chłopaka w tych samych bluzach! haha. Ale wy wyglądacie cudownie ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Na samym wstępie muszę powiedzieć, że oboje macie prześliczne oczy!!!
    Jeśli chodzi o modę dla zakochanych dla mnie to jest tak, że z jednej strony to jest w pewnym sensie urocze, ale np takie koszulki/bluzy z napisami w podobie do waszych nie są dla mnie. Mnie podoba się np jak para jest ubrana w podobnym stylu lub kolorystyce, subtelnie się dopełniając stylizacją i też przez to np wyróżniając.
    Sklep ten znam, chociaż nie zamawiałam nic z niego, więc nie mam zdania.
    buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem co masz na myśli, też bardzo to lubię jednak nie miałam ani czasu ani pieniędzy by skompletować taki strój :) gotowe bluzy to było bardzo łatwe rozwiązanie :)

      Usuń
  38. Super pomysł i swietne zdjęcia :) I jeszcze ten zachód słońca nad morzem *.* <3 Podoba mi się jak od czasu do czasu jakas para założy podobne ubrania, wtedy tworzą taką jedną całosć ;) Pozdrawiam ciepło! :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, te zdjęcia na tle morza są cudowne, nie mogę się na nie napatrzeć :)

      Usuń
  39. Takie ubrania wyglądają bardzo słodko i jest to świetny pomysł na prezent. Pozdrawiam !
    swiat-anonimowej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładne zdjęcia! Bardzo podobają mi się ubrania dla par :) fajna sprawa :)

    Mój blog Miszczak.photography

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że to świetna sprawa :) jest to ciekawy pomysł nie tylko dla par ale dla wszystkich których łączy mocna więź :)

      Usuń
  41. Ale urocze zdjęcia! Kiedyś strasznie podobały mi się takie bluzy i koszulki, teraz jakoś mi to minęło, chociaż jako prezent sprawdziłyby się idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie na odwrót kiedyś za tym nie przepadałam, teraz pokochałam :D

      Usuń
  42. Świetny pomysł na prezent i bardzo pomysłowe zdjęcia! Odzież sprzedawana w podwójnych kompletach to coś naprawdę wartego uwagi, bo wygląda to świetnie.
    Pozdrawiam,
    https://www.monabednarska.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Choć te dwie bluzy to nie był komplet :D

      Usuń
  43. Uwielbiam takie same bluzy czy buty :) Nie wiem czemu, ale czuje, że to w jakiś sposób zbliża parę do siebie jeszcze bardziej (o ile bardziej się da) :)
    Cztery lata to kupe czasu! Życzę Wam całych wieków ze sobą, z poczuciem bezpieczeństw z obu stron, wsparcia i bezgranicznej miłości ♥ Wspaniałych chwil teraz i cudownej rodziny w przyszłości! Niech Wam obojgu spełniają się wszystkie marzenia ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ślicznie za piękne życzenia! Jesteś kochana! <3

      Usuń
  44. Świetny pomysł! Myślę, że pierwsza i druga opcja byłaby najfajniejsza dla mnie i partnera. Osobiście myślałam też o koszulkach "Player 1" i "Player 2", ponieważ często gramy w gry.:) Wyglądacie razem świetnie! *-*

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Player 1 i 2 byłoby super! Zwłaszcza jeżeli oboje lubicie grać :) Na naszych bluzach powinno być napisane Kociarz i Kociara bo oboje kochamy koty :D

      Usuń
  45. Wow, the outfits are great! You look very cute!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale słodkie stylizacje!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratulacje wam, życzę wytrwałości i szczęścia na kolejne lata. 4 lata to sporo, ale żyjąc w szczęściu obok drugiej osoby to wydaje się za krótko. Wiem, bo ja też niedługo będę obchodziła 4. rocznicę związku. Zastanowię się nad tymi bluzami na prezent :D
    Pozdrawiam :)
    https://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i również życzę dużo miłości, wytrwałości i jak najwięcej wspólnych lat tobie i ukochanemu :)

      Usuń
  48. Dobry wieczór!

    A no wspominałaś :) Ale o tym już się nie będę rozpisywać, bo i tak trochę będziesz miała do czytania jak tu wpadniesz na blogaska :D 4 lata... Jedni by pomyśleli, że to krótko, ale inni, że szmat czasu. Dla mnie jest to niesamowita wytrzymałość, choć sama zaraz mam 2,5 roku co dla mnie także jest niesamowitym rekordem :D A nasze charakterki są w sumie mieszane, raz podobne, raz nie, zależy o co chodzi :) Ale mimo wszystko nie zamieniłabym go na nic innego! Świetnie, że wykorzystałaś współpracę do kupienia wspólnego prezentu dla Was. Szczerze mówiąc nawet nie wiedziałam, że na chińskich stronach można znaleźć bluzy dla zakochanych!

    Mi w sumie kojarzy się z Polską, bo można zobaczyć naprawdę wiele par w takiego typu ubraniach i mimo, że to urocze to czasami wręcz śmieszne i przykre, że niektórzy kupują je po miesiącu, a potem miesiąc później się rozstają... Ja z moim kupiliśmy sobie takie same bluzy z koncertu Justina :)
    Świetnie zobrazowane!
    W Polsce też w większości sklepów trzeba kupować je na sztuki, a nie na komplet, co jest w sumie dziwne, bo w końcu jest to dla par.
    Super, że nie jest ze sztucznego materiału, bo nigdy nie wiadomo jak to z zakupami przez Internet. Myślę, że cena jak najbardziej adekwatna :)
    Do twarzy Wam w tych bluzach!
    Poklikane :) - 18.87, 20.80. W sumie rzeczywiście świetna wyprzedaż, nie dziwię się, że sprzedają się jak bułeczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Gratuluję również! :) Życzę wam wszystkiego co najlepsze i miłości do końca świata :) <3

      Usuń
  49. Rewelacyjne ciuchy. Piękna z Was para. Obyście byli zawsze szczęśliwi.

    OdpowiedzUsuń