sierpnia 24, 2018

Moda | Fashion is a passion | Okulary przeciwsłoneczne | Dresslily.com

Dzień dobry
W tę niedzielę zobaczę się z Rafałem! Nareszcie! Po prawie dwóch miesiącach rozłąki w końcu będziemy mogli się usłyszeć, dotknąć, zobaczyć, przytulić i pocałować. Nie mogę się już doczekać, samotność i tęsknota doskwierały mi bardzo. Będziemy mieli okazję nacieszyć się sobą, a także spędzić miłe chwile sam na sam nad naszym polskim morzem. We wtorek wyjeżdżamy i jeżeli kogoś ciekawi nasza dwunastogodzinna podróż pociągiem - jej urywki na pewno dostępne będą na moim instagramie (hi_ayuna). To tak w wielkim skrócie co u mnie.
Właśnie dotarła do mnie paczka prosto z Azji z internetowym zamówieniem ze sklepu Dresslily.com. Postanowiłam podzielić jej zawartość na dwie części, tak więc dziś będzie część pierwsza, w niedalekiej przyszłości część druga. Jeżeli jesteście ciekawi co zamówiłam, zapraszam!

Zazwyczaj składając zamówienie w ramach współpracy, wybieram jedną czy dwie droższe, lepsze rzeczy a za resztę gotówki dorzucam dodatki i drobnostki. Dziś będzie trochę "od tyłu" bo najpierw opiszę dodatek. Wspominałam na blogu niejednokrotnie o mojej wielkiej miłości do przeciwsłonecznych okularów. Nie mam dużej kolekcji, zaledwie siedem par wliczając tą właśnie opisywaną, z czego dwóch nie zakładam w ogóle, są dla mnie raczej wartością sentymentalną. Miałabym więcej par, gdybym nie usiadła na swojej ulubionej. Nieistotne. Gdy tylko miałam możliwość zdobycia kolejnej pary do swojej kolekcji nie wahałam się ani chwili. (Okulary przeciwsłoneczne konkurują z zegarkami na rękę bo i je kocham kolekcjonować, ale latem najczęściej wybieram tę pierwszą opcję). 

Jakie okulary przeciwsłoneczne kocham? Nietuzinkowe, oryginalne, twórcze, wyjątkowe i z charakterem. Nie każde bowiem modele mają w sobie "to coś". Traktuję ten temat bardzo poważnie, dlatego do swojej kolekcji wybieram szczególne modele. Liczy się dla mnie wszystko. Kolor szkła (najlepiej czerwony, żółty, kolor mocno nasycony bądź czarny) kształt szkła (okrągłe, owalne, podłużne) zdobienie przy szkle (dziurki, ramki) nanośniki (lub ich brak) mostek, front oprawki, zausznik (niestandardowy, metalowy, zdobiony). Jako okularnik mam o tym pojęcie :)

Oto propozycje okularów przeciwsłonecznych ze sklepu dresslily.com, które według mnie są interesujące i mogłyby dołączyć do mojej małej kolekcji.
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/tpd/logos/5169e8a70000640005261c4d/0x0.png
https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2017/11/20/goods-img-list/1511144290712282147.jpghttps://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2018/03/13/goods-img-list/1520904141057976261.jpghttps://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2017/12/19/goods-img-list/1513658371270082762.jpg
LINK   LINK   LINK
https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2017/07/21/goods-img-list/1508108303579383112.jpg https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/fromebay/2018/05/07/goods-img-list/1533089098861347692.jpghttps://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2018/03/13/goods-img-list/1520914957463448837.jpg
LINK   LINK   LINK
https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2017/12/22/goods-img-list/1513917669165770250.jpghttps://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2017/06/16/goods-img-list/1508108267763048198.jpghttps://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/fromebay/2018/05/07/goods-img-list/1533089112291515672.jpg
LINK   LINK   LINK
https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/fromebay/2018/05/07/goods-img-list/1533089119917642770.jpghttps://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/fromebay/2018/05/07/goods-img-list/1533089084034060021.jpghttps://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2018/07/03/goods-img-list/1530754985097170923.jpg
LINK   LINK   LINK
 https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2018/07/06/goods-img-list/1531077985493559385.jpghttps://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2018/06/28/goods-img-list/1530581891327376676.jpghttps://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2018/03/31/goods-img-list/1522469473578008887.jpg
LINK   LINK   LINK

https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2018/01/09/goods-img-cart/1515530293097091102.jpg

Ostatnia para jest wyjątkowa, ponieważ to para zamówiona przeze mnie. Są to duże okulary z czerwonymi szkłami. Geometryczny kształt oprawki przypomina sześciokąt, ale taki narysowany przez osobę z dwoma promilami we krwi. Jak dobrze jej się przyjrzeć, można dostrzec brokatowe zdobienia. Reszta oprawki jest koloru złotego. Nanośniki standardowe. Zausznik prosty, trochę zdobiony. Są przepiękne i jestem z nich bardzo zadowolona. Wyglądają elegancko, jednak jestem pewna że nie będą pasować do każdego typu twarzy. Wygodne, choć ciut krzywe, ale myślę, że da się je trochę zagiąć i nagiąć. 

Kosztowały 5,51 USD (Dolar amerykański$) czyli około 20,50zł.

Sądzę, że warte są swojej ceny. Dla mnie są wymarzone, ponieważ od dłuższego czasu szukałam właśnie czerwonych okularów a jeszcze w takiej formie- prawdziwa perełka.












Z kodem DL Sallys zyskasz rabat. 
Więcej informacji? Zapytaj w komentarzu!

Z góry dziękuję za wszystkie kliknięcia w LINK

♡  Dziękuję Ci za Twój poświęcony czas
Czy znasz sklep dresslily.com? Jakie masz o nim zdanie? Co sądzisz o moim zamówieniu? Co sądzisz o okularach przeciwsłonecznych?
 Napisz w komentarzu!

   

Zajrzyj koniecznie na te blogi:

 Pierwszy komentarz: Beautyful & Young z tipsforyoungers.blogspot.com
Najciekawszy komentarz: Ervisha z magicznykociolek.blox.pl

 tipsforyoungers.blogspot.com to lifestylowy blog poruszający wiele tematów. Znajdziecie tam wpisy z kategorii kuchnia, fit, film, muzyka, książki i wiele więcej tak więc ten ogólno-tematyczny blog na pewno zaciekawi każdego. Autorka pisze w kreatywny sposób, jestem pewna że porwie was ten tekst. 
 magicznykociolek.blox.pl to rewelacyjny kulinarno-książkowy blog, ale znajdziecie tam również np. recenzje gier czy komiksy. Autorka jest przesympatyczna i pisze w taki sposób, że chętnie dziecie powracać na jej niesamowity blog.

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.

Infoblog:

 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl

 

131 komentarzy:

  1. Super, że nareszcie spotkasz się z ukochanym i będzie Wam dane wypocząć nad morzem. Okulary akurat się przydadzą. Faktycznie jest to dosyć rzadko spotykany model. :) Zdjęcia z muszelkami wyszły świetnie- bardzo mi się podobają. <3 Czy mnie wzrok nie myli, czy zmieniłaś kolor włosów? :D
    Pozdrowionka! :* Życzę Ci cudownych wakacji z Rafałem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo się cieszę :) Jestem przeszczęśliwa! Dziękuję bardzo, cieszę się że mój pomysł Ci się spodobał pomyślałam skojarzeniami: okulary przeciwsłoneczne- lato- morze- muszelki :) Cieszę się, że zauważyłaś <3 Nigdzie o tym nie wspominałam ale tak, zmieniłam kolor włosów. Pierwszy raz w życiu mam blond :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia. Taka rozłąka z Ukochanym musi być trudna. Nie macie możliwości być razem? Gdzieś zamieszkać? Okulary piękne, ja niestety nie mogę w nich chodzić, ponieważ muszę mieć korekcyjne, a mam zbyt dużą wadę wzroku, by z nich zrezygnować.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Byłoby mi miło, gdybyś zadała mi pytanie do Q&A, które planuję zrobić.

    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że odległość może być taka ciężka do przeżycia. Właśnie będziemy rozmawiać o przyszłości w cztery oczy, jak już przyjedzie bo albo on zrezygnuje z pracy za granicą i wypłacie w euro na rzecz powrotu do kraju, albo ja złożę wypowiedzenie i wyjadę do Holandii. Ani jedna ani druga nie są łatwymi decyzjami :)

      Usuń
  3. Ojej... zostałam wyróżniona? Nie spodziewałam się... dziękuję <3

    Bardzo ciesze się, że w końcu spotkasz się z Rafałem i będziecie mogli nie tylko wypocząć ale i nacieszyć się sobą. Wiem co to znaczy nie widzieć Kogoś na kim nam zalezy ale macie już to za sobą. To już było i zapowiada się cudowny relaks i wypoczynek :D Bo o to chodzi i o te cudowne wspomnienia. Korzystajcie ile się da, czerpcie z życia i wakacji garściami :*

    Okulary fajny "gadżet" ale ja mam swoje - nie przeciwsłoneczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) na pewno odpoczniemy i zrelaksujemy się nad morzem, chodź to tylko kilka dni :) mam nadzieję, że spędzimy czas jak najlepiej i że pogoda nam dopisze :) od niej bardzo wiele zależy, ale co by nie było, na pewno będzie dobrze :D

      Usuń
    2. Wiesz czasem te kilka dni jest jak kilkanaście - wszystko zależy od tego w jaki sposób zostały spędzone i spożytkowane a Wy na pewno macie swoje plany :) I życze Wam udanej pogody :*

      Usuń
    3. Planów jako takich nie mamy, zobaczymy co będzie w okolicy :) Nigdy nie byliśmy na tych terenach, więc będziemy mieli okazję pomyszkować pośród miast :) Dziękuję, oby pogoda się udała, chciałabym chociaż jeden dzień przeleżeć na plaży :D

      Usuń
    4. Plany wyjdą w praniu. W zależności od tego jakiej rozrywki i atrakcji dostarczy Wam otoczenie? I chyba tak najlepiej bo życie zawsze może zaskoczyć i to pozytywnie. Więcej emocji i jakaś adrenalina :D
      Trzymam kciuki :*

      Usuń
    5. Chcemy trochę zaszaleć, lubimy rozrywkę :D

      Usuń
  4. Jak zobaczyłam, że jest nowy wpis na Twoim blogu, to autentycznie się ucieszyłam! Lubię do Ciebie wpadać ze względu na ciekawe tematy i przede wszystkim miłą atmosferę :-) Widać, że jesteś prawdziwa koneserką okularów, a te, które wybrałaś, są naprawdę oryginalne. Ten sklep ma rzeczywiście niesamowity wybór, i to takich kolorowych okularów, dla tych, którzy poszukują czegoś więcej. Życzę Ci wspaniałego pobytu nad morzem i pięknego czasu spędzonego z bliską osobą. Po napisaniu komentarza zaraz będę klikać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wiele ciepłych słów! Naprawdę rozgrzałaś moje serduszko! Dziękuję, to naprawdę dodaje skrzydeł :) Oj tak, jestem koneserką i zwykłe okulary przeciwsłoneczne nie robią na mnie wrażenia. Muszą mieć "to coś" abym je nosiła. Te mają. Nie wiem co to, czy nietypowy kształt, czy duży rozmiar ale bez wątpienia są w moim stylu :)

      Usuń
  5. No muszę, po prostu muszę się jeszcze raz dopisać. Po poklikaniu na stronę i dokładniejszym obejrzeniu okularów jestem niektórymi naprawdę zachwycona. Moje wybory to: nr 3 - te ze złotymi wygiętymi zausznikami, nr 5 z ozdobami na dole - są naprawdę odlotowe, i te z żółtymi soczewkami (nr 7). Są odlotowe i dizajnerskie. Jeszcze raz życzę Ci fantastycznego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo rzeczy zyskuje przy bliższym poznaniu, czasem by zobaczyć piękno trzeba dobrze wytężyć wzrok :) Jak to mówią, diabeł tkwi w szczegółach. Dziękuję serdecznie za kliki!

      Usuń
  6. Świetnie, że udało Ci się spotkać z Rafałem! Teraz pozostaje tylko życzyć Wam udanego wypoczynku i spędzenia jak najwięcej czasu razem <3 Okulary są śliczne i wybrałabym tu przynajmniej kilka par :D
    A tak odchodząc od tematu to to kwestia przeróbki, czy przefarbowałaś włosy? Wydają się być znacznie jaśniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero się spotkamy w niedzielę :D Tak przefarbowałam włosy z ciemnego na jasny, myślałam o tym od dawna i w końcu się odważyłam :)

      Usuń
    2. Jej, przepraszam Cię bardzo, źle to przeczytałam :/
      Na tych zdjęciach wyglądasz świetnie w jaśniejszych włosach :)

      Usuń
    3. Nie szkodzi, naprawdę <3 Dziękuję Ci <3

      Usuń
  7. Fajnie, że nareszcie się spotkacie razem. Związek na odległość nie jest łatwy, sama w takim byłam przez dwa lata i od października ma się to zmienić. Nareszcie! Twoje 7 par to dla mnie bardzo dużo. Sama mam tylko jedną parę. Niestety ciężko znaleźć mi odpowiednie okulary, bo mało które do mnie pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, my teraz nie widzieliśmy się niecałe dwa miesiące. Jednak musimy coś zdecydować tak by być w jednym miejscu :) Pasują? Po prostu noś to co Ci się spodoba! :D

      Usuń
  8. Fajne te okulary, podoba mi się ich kształt - dodają charakteru!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne okulary wybrałaś! Ten sklep ma świetny asortyment, kiedyś współpracowałam z nimi ;)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) też uważam, że mają świetny asortyment!

      Usuń
  10. super, że rozłąka się kończy i wreszcie się spotkanie. ja właśnie stoję przed wyzwaniem zakupu fajnych okularów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniałe uczucie :) Cóż mogłabym polecić? Patrząc na mój czerwony model widać od razu jaki mam gust :D

      Usuń
  11. Fajnie, że w końcu się spotkasz z chłopakiem ;) Dresslily ma świetny asortyment. Wszystkie okulary wyglądają bardzo oryginalnie.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale :) Ciekawy asortyment ale niestety nie zawsze idzie w parze z jakością :)

      Usuń
  12. Super, że będziesz mogła spędzić trochę czasu z ukochanym. Dwa miesiące to jednak długo :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby nie długo, jednak za długo :) Ciężkie jest życie będąc samemu :)

      Usuń
  13. Aaa! Super, że wreszcie zobaczysz się z Rafałem. Dwa miesiące to sporo czasu. Wykorzystajcie ten czas razem jak najlepiej się da :) Ja niestety mam ogromnego pecha z tymi okularami na stronkach tego typu. Zazwyczaj są na mnie za duże i w ogóle mi nie pasują. Chyba tylko dwa razy udało mi się trafić. Te które zamówiłaś bardzo Ci pasują! Co do sklepu to chyba nie miałam okazji z nim współpracować, więc nie wiem co o nim sądzić. Ma całkiem fajny asortyment na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać naszego spotkania :) Oczywiście, wykorzystamy! Najpierw odpoczynek, potem obowiązki bo jednak nie da się przez dwa tygodnie leżeć tyłkiem do góry i nic nie robić :) Wiesz ile ja rzeczy musiałam oddać/wyrzucić zanim ustaliłam swój rozmiar w przeliczeniu na Azjatki? Za którymś razem po prostu musi się udać :D

      Usuń
  14. Okulary są fantastyczne. :D Bardzo wakacyjne i prawie-że-różowe, żeby pozytywnie patrzeć na świat. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pozytywnie patrzę na świat i bez różowych szkieł! :D

      Usuń
  15. Życzę udanego odpoczynku nad morzem. A okulary mega - właśnie się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie, że uda ci się spotkać z Rafałem, udanego wypoczynku! :*
    Śliczne okulary :)
    Zapraszam: allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się okulary słoneczne, ale sama nie potrafię w nich chodzić... czuję się jakoś tak nieswojo :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam okulary, mam ich sporo! ♥ Ślicznie ci w tych!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. No to mam nadzieję, że nadrobicie ten czas, które spędziliście oddzielnie i wykorzystacie pobyt nad morzem do maksimum ;) Aby pogoda dopisała ;)
    A ja znowuż okulary przeciwsłoneczne omijam szerokim łukiem :D Mam dwie pary gdzieś tam w domu, ale tylko leżą i się kurzą. Nigdy ich nie noszę, z dwóch powodów. Po pierwsze, nigdy nie trafiłam jeszcze na takie, które byłyby odpowiednio małe do mojej twarzy :D We wszystkich wyglądam jak mucha :D A po drugie, bardzo szybko opalam twarz - dziesięć minut na słońcu i byłabym tą muchą już na stałe, aż do momentu, w którym zeszłaby mi opalenizna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och na pewno! Nie będziemy opuszczać siebie na krok, dosłownie! :) Zamierzam spędzić z ukochanym każdą chwilę, bardzo mi go brakuje. Jeżeli nie nosisz okularów to wyślij je pocztą, ja chętnie przyjmę każdą parę :D oczywiście żartuję. Nie wiem czy jestem za bardzo zakochana w sobie, ale ja na odwrót, uważam że w każdej parze jest mi dobrze :D Po prostu jest to mój ulubiony dodatek :)

      Usuń
    2. Ładnemu we wszystkim ładnie, więc z pewnością Tobie pasuje każda para ;) Ja mam naprawdę małą twarz :D W każdych, które do tej pory próbowałam wyglądam jak alien :D Ale to może tylko kwestia przyzwyczajenia, nie wiem ;) Nie czuję się w okularach przeciwsłonecznych zbyt komfortowo ;)

      Usuń
    3. Aż zrobiło mi się cieplutko na serduszku :) na pewno wyglądałaś fantastycznie, jesteś prześliczna i masz wspaniały styl <3

      Usuń
    4. Dziękuję ;) A tak naprawdę to nie wiem czy mam jakiś styl :D Nigdy jakoś nie analizowałam swoich upodobań garderobianych ;) Ale okulary przeciwsłoneczne chyba po prostu mi nie leżą ;)

      Usuń
  20. Okulary zbytnio nie są w moim guście, aczkolwiek te co posiadasz fajnie się prezentują ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę udanego odpoczynku, i przyznam że te dwa miesiące to dluuuugi czas,zwłaszcza jeśli chodzi o najbliższych ☺
    Napewno nadrobicie ten czas ☺
    Piękne są okulary, Poklikałam oczywiście ☺
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, dwa miesiące dłużyły mi się strasznie. Rafał już do mnie jedzie, więc od jutra zaczynamy nadrabianie :) Bardzo dziękuję za kliki!

      Usuń
  22. Życzę wspaniałych chwil z ukochanym i oby wam się czas dłużył:) Nie noszę okularów przeciwsłonecznych, bo musiałabym mieć korekcyjne, a nie mam do tego głowy xD Twoje propozycje są bez wątpienia oryginalne i wyjątkowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo serdecznie! :) Ja noszę i korekcyjne i słoneczne, oczywiście na zmianę :)

      Usuń
  23. Nie wyobrażam sobie lata bez okularów przeciwsłonecznych, jednak nie zwracam aż tak na nie uwagi. Ważne, żeby działały i były wygodne. No i żebym jaaakoś w nich wyglądała, więc zwykle stawiam na klasykę :)
    szyszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyka zawsze w cenie. Klasyczne modele to nieodłączny element garderoby :)

      Usuń
  24. Życzę ci wspaniałego wypoczynku. Pięknie wyglądasz w okularach przeciwsłonecznych. Ja niestety nie mogę sobie na takie pozwolić, ponieważ mam wadę wzroku.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) też mam wadę wzroku i to dosyć dużą, ale na tę godzinkę czy dwie ściągam moje korekty i zakładam sunglasses :)

      Usuń
  25. Życzę kochana najcudowniejszych chwil z ukochanym! :) Celebrujcie czas spędzony w swoim towarzystwie.
    Okulary przeciwsłoneczne są moi must have. Mam bardzo wrażliwe oczy, muszę o nie dbać w szczególności.
    Z chęcią przejrzę ofertę marki - aktualnie poszukuje oprawki w panterkę, może takowe znajdę :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci prześlicznie! hmmm oprawka w panterkę jest intrygująca, myślę że i ja sama skusiłabym się na taki model i dopisała go do swojej kolekcji :)

      Usuń
  26. Podziwiam osoby, które decydują się na związek na odległość. Ja chyba nie byłabym w stanie, tęsknota by mnie zabiła... :P Polskie morze jest każdorazowo piękne, kiedy bym tam nie była zachwycam się zachodami słońca i piękną piaszczystą plażą.

    Okulary fajne, szczególnie ten ostatni model. Na mnie niestety prawdopodobnie kiepsko by leżały. Generalnie nie zamawiam okularów online, bo szkoda mi kasy - ja muszę najpierw przymierzyć, żeby zobaczyć jak w nich wyglądam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podziwiam takie osoby... na szczęście nasz związek na odległość nie będzie trwał długo bo albo ja wyjadę albo Rafał wróci na stałe :) To tylko kwestia dopracowania. Jeżeli chodzi o okulary, lubię zamawiać w ciemno :D

      Usuń
  27. Bardzo ładne te okulary! Ja sama mam kilka par, bo nigdy nie potrafię się zdecydować na jedną.
    pozdrawiam,
    mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Los lentes son preciosos!!!
    Besitos

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam 3 pary okularów przeciwsłonecznych :D Jedne z pepco i dwie z Aliexpress - tanio i całkiem dobra jakość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, ja nawet wolę kupić okulary przeciwsłoneczne taniej, bo gdy je zepsuję (a to całkiem możliwe) to nie jest mi aż tak bardzo przykro :D

      Usuń
  31. Duży wybór! :) ja jestem póki co zmuszona do noszenia okularów więc nie mam jak nosić tych przeciwsłoneczny :/ bardzo podobają mi się zdjęcia! :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też noszę korekty, uwierz że można je ze sobą połączyć i mieszać :) oczywiście zależy od wady więc do niczego nie namawiam :)

      Usuń
  32. Spośród wszystkich okularów, najbardziej spodobały mi się te pierwsze. Te, które Ty zamówiłaś, również są ciekawe :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, właśnie to że rzeczy są ciekawe sprawia, że tak mnie intrygują :)

      Usuń
  33. Great post dear!

    http://www.iameleine.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Hello beautiful, great post! :)♥ I love your blog and I'm following it and hoping you could follow me back! xoxo

    Blisselly
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, mają ogromny wybór przepięknych okularów! Ja już nic nie kolekcjonuję, ale Cię rozumiem bo sama przez jakiś czas zbierałam pamiątki z miejsc, które odwiedzałam. Twój nowy nabytek jest świetny, dobry wybór :)
    https://hamster-and-life.blogspot.com/
    https://ptaszkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, okulary przeciwsłoneczne to nie jedyne moje kolekcjonerskie hobby :)

      Usuń
  36. The red sunnies looks so good on you, so fancy!
    I love all the sunnies choices though <3

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    www.chelsheaflo.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne okulary, poklikałam i proszę o to samo w ostatnim poście♥

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za kliki, oczywiście z chęcią się odwdzięczę :)

      Usuń
  38. Śliczne okulary! Bardzo mi się podoba kształt ;p

    https://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Fashion Is definitely a passion and your selection of sunglasses are gorgeous Love the ones you are wearing Dresslily is such a great store Happy weekend babe xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2018/08/my-life-my-style-my-adventure.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Love that selection of sunglasses!

    http://caritrini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Są piękne ale nie wiem czy bym zapłaciła tyle za okulary z tej strony :D

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym się zastanowiła, choć 20zł za ten model to myślę, że niewiele :)

      Usuń
  42. Moje okulary przeciwsłoneczne połamały się podczas tegorocznych wakacji i dopiero kilka dni temu zamówiłam nowe na Aliexpress. Swoją drogą takie chińskie sklepy słyną głównie z dodatków. Można tam znaleźć rzeczy, które aktualnie są na topie, jak i unikatowe perełki. Wszystkie okulary, które wybrałaś są oryginalne, jednak nie w moim guście. Jestem bardziej zwolenniczką posiadania jednej lub dwóch par, które są uniwersalne i pasują do wszystkiego :) Bardzo Ci współczuję, że nie widziałaś się z ukochanym całe 2 miesiące. Szczerze, myślę że bardzo ciężko by mi było w takiej sytuacji. Życzę Wam udanego urlopu pełnego romantycznych chwil <3 MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ciepłe słowa jak i za wyrażenie swojego zdania, to dla mnie niezwykle ważne by każdy czuł się swobodnie i chętnie wyrażał swoją opinię <3 :)

      Usuń
  43. Lubie okulary przeciwsłoneczne za dużo ich nie mam tej firmy nie znam ale okularki fajne super zdjęcia. Udanych wakacji,wypoczywaj kochana i łap chwile.Pozdrawiam cieplutko A.

    OdpowiedzUsuń
  44. mi tylko pierwsze wpadły w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja do mojego chłopaka jeżdżę co miesiąc na tydzień gdzieś. Fajne okulary. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas niestety byłoby to nie możliwe, ale na pewno znajdziemy rozwiązanie tego problemu :)

      Usuń
  46. super odważne okulary, ja kupiłam pod koniec lata nieco spokojniejsze, ale też fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie każdy model jest wspaniały, jestem okularowym maniakiem! :)

      Usuń
  47. Udanego wypoczynku! :) Zazdroszczę, bo nigdy nie byłam nad morzem, a teraz na urlopie już nie zdążę :( Okulary wyglądają świetnie, pasują do Ciebie! :)

    Obserwuję, pozdrawiam :*

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Thank you very much for for your great information. It really makes me happy and I am satisfied with the arrangement of your post. You are really a talented person I have ever seen. I will keep following you forever. If you have time you can check this site and give me suggestion. click-> https://www.eagleg.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ojejku to aż już dwa miesiące rozłąki minęły? Aż ciężko uwierzyć, ale pewnie spędziliście wiele pięknego czasu razem i świetnie!
    Powiem Ci, że z zamówieniami mam tak samo. Staram się zamówić 2/3 rzeczy w droższej cenie, a reszta to już jakieś drobnostki, bo przecież nie może się zmarnować :)
    Ja jak mam jedną parę okularów to jest już naprawdę sukces, bo bardzo często o nich zapominam i w sumie nie jest mi więcej potrzebne ;) Ale no każdy ma swoje "modowe miłości".
    Moja mama także lubi takie wyróżniające się dodatki i rzeczy, dlatego nie dziwię się, że jako fanka okularów także lubisz takie wymyślne :)
    Ale ładniutko w nich wyglądasz :) Nie w moim stylu, ale Tobie rzeczywiście pasują :) Także uważam, że warte swojej ceny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) ja zawsze byłam w modzie taka drobiazgowa, okulary, zegarki, łańcuszki... to właśnie to mnie porywa :) Dziękuję Ci ślicznie myszko <3

      Usuń
  50. Great post honey! really amazing :)
    Kisses from İstanbul....

    OdpowiedzUsuń
  51. Okulary przeciwsłoneczne to obowiązkowy dodatek szczególnie w słoneczne dni. Na pewno warto mieć kilka par.

    OdpowiedzUsuń