sierpnia 06, 2018

Moda | Fashion | Szybki przegląd sklepu - wakacje z dresslily.com

Dzień dobry
Może zdziwi was, że nowy wpis pojawił się tutaj tak szybko. Kiedy mam więcej pracy i więcej postów do opublikowania- dodaję je częściej. Kiedy nie muszę się spieszyć- dodaję je później. To powinno wyjaśnić moją systematyczność i wpisy dodawane czasem raz na tydzień a czasem raz na trzy tygodnie. Przychodzę dzisiaj z lekkim tematem, miłym i przyjemnym ponieważ będzie to przegląd sklepu, bardzo wakacyjny przegląd sklepu ponieważ razem obejrzymy i ocenimy asortyment sklepu dresslily.com  (Dresslily 6th Anniversary) mając w planie wyjazd nad morze. Bez względu na to czy taki wyjazd jest za wami czy przed wami, zachęcam do obejrzenia!



 https://static.tumblr.com/3c351ac783d53e6c611204bfaaa58a9b/4j2jiuq/rhCno4ztw/tumblr_static_cxzfy59e4g00sgsc80wg0cogc_640_v2.jpg

  Przed nami jeszcze sporo wolnych dni. Przede mną cały urlop. W tym roku wybieram się razem z Rafałem nad nasze Polskie morze a uwierzcie, to kawał drogi jeżeli mieszka się w górach stołowych. Podczas każdej podróży czy to małej czy dużej, dbam o to by w naszej torbie znalazło się wszystko to co potrzebne. Przed wyjazdem, spisuję sobie wyprawkę jaką będę musiała zapakować. Bez względu na to ile dni potrwają wakacje, gdzie się wybieram i w jakim okresie lata jadę jest sporo rzeczy które biorę obowiązkowo. Dzisiaj opowiem o dziewięciu takich rzeczach, które na pewno każdy z nas ma w szafie.

Dodatki: 


 Okulary przeciwsłoneczne: 
 Głównie chronią nasze oczy ale są też eleganckim elementem biżuterii. Najczęściej wybieram czarne modele, tak by uniwersalnie pasowały do każdego outfitu jednak sięgam po takie, które sprawiają wrażenie nietuzinkowych i wyjątkowych modeli. Zwykłe zdobienia czy fikuśne kształty od razu zwracają na siebie uwagę.
Skull Insert Butterfly Lens Mirror SunglassesChic Flower Shape and Hollow Out Embellished Women's SunglassesStraight Legs Rimless Cat Eye Sunglasses


 Kapelusze:
Podobnie jak okulary przeciwsłoneczne mają za zadanie chronić ale nasze głowy. Słońce jest bezlitosne i należy o tym pamiętać. Dobry kapelusz uchroni nas od chorób, udarów jak i popalonych, przesuszonych włosów. Doda też klasy naszym wakacyjnym stylizacjom.
Braid Ribbon Floral Wide Brim Straw Hat Chic Solid Color Knot Felt Floppy HatRetro Bowknot Embellished Straw Hat


Biżuteria:
Najlepiej z letnim motywem: muszelkami, kamieniami, owocami. Wobec biżuterii mam mieszane uczucia. Rzadko noszę kolczyki a jak już, to malutkie. Uwielbiam łańcuszki, naszyjniki, zawieszki zarówno delikatne i subtelne jak i ogromne, przyciągające wzrok. Nie znoszę bransoletek na ręce za to na nodze- kocham i obowiązkowo muszę jakąś mieć. 
Adjustable Shell Choker Necklace https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2018/07/31/goods-grid-3d/1533002102820445851.jpg Fashion Red Cherry Shape Female Jewelry Elegant Earrings Gift Girl
KLIK   KLIK   KLIK


Torebki:
Torebka jest must have nie tylko latem i wie to każda z nas. W wakacje sięgam po wygodne, pojemne torby z wieloma kieszeniami. Mogą być małe, mogą być duże ważne by pomieściły wszystko to co muszę mieć przy sobie.
https://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2018/08/01/goods-grid-3d/1533098468408449218.jpgCamera Shaped Cross Body Novelty Baghttps://gloimg.drlcdn.com/L/pdm-product-pic/Clothing/2018/07/19/goods-grid-3d/1532029215977210363.jpg
KLIK   KLIK   KLIK


Buty:
 Podczas wyjazdu nad morze warto mieć przy sobie minimum trzy pary butów. Klapki/japonki/sandałki idealne na plażę, wygodne tenisówki w razie zepsucia się pogody i eleganckie kobiece szpilki/balerinki gdyby trafiła się nadmorska impreza.
Women's Slippers Peep-Toe Comfy Casual Flat  Colorful Butterfly Decor Chic shoesCasual Florals Embroidered Skate ShoesStylish Pointed Toe and Rivet Design Women's Sandals
KLIK   KLIK   KLIK



Ubrania:


Kostiumy kąpielowe:
Jeżeli na nasze wakacje wybieramy morze, naturalne jest że myślimy o kąpieli i opalaniu mając na sobie wyłącznie kostium kąpielowy. Warto dobrać odpowiedni do swojej figury. W tedy podkreśli wszystkie nasze atuty.
Floral Bustier High Waist Bikini SetTropical Leaf High Waist Flounce BikiniFringed Lace One Piece Swimsuit
KLIK   KLIK   KLIK


Spodenki:
Spodenki to coś ponadczasowego. Dobrze sprawdzają się podczas dłużej podróży. Jeansowe spodenki zawsze będą numerem jeden, ale podczas wakacji proponuję pomyśleć o modelu na gumce. 
Pockets Belted ShortsDenim Butterfly Print ShortsRose Flower Embroidery Jean Shorts


T-shirty:
Najlepsze do spodenek. Latem wybieram luźne, białe modele z ciekawym wzorem czy napisem. Przewiewne, nie przylegające do ciała i nie przyciągające intensywnie słonecznych promieni
Open Shoulder Floral Skull Print Plus Size TeeCasual Women's 1/2 Sleeve Loose-Fitting Solid Color T-ShirtPlus Size Banana Graphic Crop Tee
KLIK   KLIK   KLIK


Sukienki:
Bez nich nie byłoby lata. Sukienki. Proponuję mieć ze sobą dwa warianty o ile takie preferujecie. W moim przypadku sprawdzają się idealnie. Mini- krótsza sukienka idealna na słoneczną pogodę, pozwala ciału się opalić, jest wygodna a także maxi - dłuższa w razie chmur, bardzo kobieca i elegancka opcja. Sukienki potrafią rewelacyjnie podkreślić figurę.
Full Floral Cut Out Shoulder DressFlowy Floral V-neck High Slit Chiffon DressFlounce Trim Shoulder Cut Lace Fishtail Dress
KLIK   KLIK   KLIK



  Z kodem DL Sallys zyskacie rabat. Zakupy za 25$ - 3$ rabatu. 50$ - 7$. 80$ - 13$. 100$ - 15$.

To część rzeczy, które znajdą się w mojej walizce. Oczywiście oprócz kosmetyków, leków, spożywki i innych artykułów, które staram się mieć zawsze przy sobie. Przemyślane pakowanie i spisana wcześniej lista niezbędników sprawią, że nasza podróż i wypoczynek będą udane.

Wpis powstał przy pomocy:

Z góry dziękuję za wszystkie kliknięcia w KLIK
Jak na pewno się domyśliliście, dostałam propozycję współpracy. Nie odmówiłam. Po przejrzeniu asortymentu, pewne dwie rzeczy w padły mi w oko. Tak się składa, że zbliża się bardzo ważna dla mnie data, a te rzeczy będą idealnym prezentem dla najbliższej mi osoby. Jeżeli klikniesz, to tak jakbyś się dołożył/a do tego prezentu! Dziękuję!


♡  Dziękuję Ci za Twój poświęcony czas
Czy odwiedziliście w tym roku morze? Może się tam wybieracie? Co zabieracie ze sobą w podróż? Co zabieracie ze sobą nad morze? Czy spisujecie listę potrzebnych wam rzeczy przed wyjazdem?
Piszcie w komentarzu!

   

Zajrzyj koniecznie na te blogi:

 Pierwszy komentarz: Ola z pospolitaola.blogspot.com
Najciekawszy komentarz: Emma z blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com

oraz:

maaddami.blogspot.com
  testujzpa2ul.pl

pospolitaola.blogspot.com to uroczy blog w którym znajdziecie masę ciekawych wpisów przyozdobionych w piękne zdjęcia o tematyce mody, urody, książek... Na pewno pokochacie te fotografie, ten tekst, tego bloga.
blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com to blog przepełniony pasją. Znajdziecie ją w każdym słowie, w każdym poście. Autorka pisze głównie o tematach związanych z kinem, aktorstwem, filmem. Jestem pewna, że zaciekawi każdego.
Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.

Infoblog:
 ! Jeżeli macie do mnie jakieś pytania zadawajcie je w komentarzach. Gdy uzbieram ich odpowiednią ilość zrobię Q&A. Każdy autor, którego pytanie opublikuję we wpisie zostanie nagrodzony - wymieniony w poście. !
Jeżeli chcesz zadać mi pytanie do Q&A - napisz w komentarzu (P) a później pytanie. Innych pytań nie biorę pod uwagę.
 ●  Zachęcam was do obserwacji mojego bloga. Zbliżamy się do 2K !
 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna
 banner:
 

213 komentarzy:

  1. Ja kilka miesięcy temu też otrzymałam propozycję współpracy z Dresslily i również się zgodziłam. Asortyment jest tam naprawdę szeroki. Te pierwsze klapki wpadły mi w oko, są takie nietypowe :)
    Byłam w tym roku nad morzem, ale tylko przejazdem. Ja nigdy nie spisuję listy rzeczy przed wyjazdem.
    Pozdrawiam!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że wszelakie współprace bardzo rozwijają blogi :) Klapeczki uważam za świetne, na pewno są wygodne i nie podważalnie przyciągają wzrok a ja lubię się od czasu do czasu ubrać tak... ekstrawagancko :)

      Usuń
  2. Jejku, uwielbiam takie przeglądy sklepowe, zawsze coś mi się spodoba- tym razem ta torebeczka z kaktusem skradła moje serducho! Poklikałam, buziaki!

    Personalna Galaktyka Absurdu

    Koreańskie Pogaduchy- blog o Korei Południowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, bardzo lubię przeglądy sklepów! :) Torebeczka z kaktusem jest słodka, taka japan style :) Dziękuję za kliki <3

      Usuń
  3. Ja nad morzem byłam tylko raz i to dosłownie na chwilę na molo, bo to było w marcu i było niesamowicie zimno :D Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się tam wybrać ;)
    No, kawał drogi macie do przejechania ;) Ja też zawsze sobie spisuję wszystko, co muszę zabrać ;) Mam nadzieję, że uda się Wam urlop i trafi się piękna pogoda ;)
    Ja okularów przeciwsłonecznych nie noszę, bo i ile moje ciało praktycznie się nie opala, tak twarz (a głównie nos) łapie moment i później chodzę z białymi plackami wokół oczu :D No i wszystkie modele okularów są na mnie zawsze za duże, taką mam małą twarz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się pojechać nad nasze morze na dłużej :) Chodź to miejsce drogie i zimne, to jednak warte zobaczenia i poznania :) Dziękuję za ciepłe słowo! oby pogoda dopisała :) o jej, ale zamiast okularów przeciwsłonecznych można założyć czapkę z daszkiem :D

      Usuń
    2. Czapek z daszkiem nie noszę w ogóle :D Jakoś sobie radzę i bez tego ;) Na dłużej chyba bym nad morze nie jechała, bo na plaży leżeć długo nie lubię, więc pewnie szybko bym się znudziła :D

      Usuń
    3. Nad morzem może być wiele atrakcji, np w zeszłym roku też byłam nad morzem, tylko jeden dzień :D Było to w Międzyzdrojach. W tedy to po raz pierwszy miałam okazję pójść do kina 5D i swoją drogą, bardzo to przeżyłam :D

      Usuń
    4. O, ja jeszcze w kinie 5D nie miałam okazji być ;) Jak studiowałam w Lublinie to się zastanawiałam, bo miałam pod samą stancją :D Ale jakoś przez trzy lata się na żaden seans nie wybrałam ;) Ale koleżanka z pokoju była z ówczesnym narzeczonym i bawili się świetnie ;)

      Usuń
    5. Polecam! Świetna zabawa, fakt że seans trwał 15min, ale bawiłam się rewelacyjnie :)

      Usuń
    6. Troszkę krótko jak za to, ile trzeba zapłacić, ale koleżanka mówiła, że dłuższego by nie wytrzymała - zbyt wiele bodźców :D Kiedyś z pewnością spróbuję ;)

      Usuń
    7. Ja zapłaciłam chyba 30zł, ale myślę że dłuższy seans po prostu nie byłby tak efektowny :) mógłby się znudzić :)

      Usuń
    8. Bardzo możliwe ;) Dla mnie 30 zł za bilet do kina to sporo, ale to penie dlatego, że w moim mieście (te na 2D) kosztują 17 zł :D Z tego co się orientuję, w większych miastach, w Multi Kinie są droższe :D

      Usuń
    9. W moim mieście cena biletu też waha się od 10 do 20 zł (zależy jakie kino) :D ale naprawdę uważam że pierwszy seans w 5D jest wart wielu pieniędzy :D

      Usuń
    10. W takim razie koniecznie muszę się kiedyś wybrać ;) Tylko oczywiście, w moim mieście nigdy seansu w 5D nie znajdę :D Najbliżej pewnie w Lublinie :D

      Usuń
    11. Polecam jak najbardziej warto poszukać takich kin :)

      Usuń
  4. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Mają ciekawe propozycje, dosyć lubię ich sklep :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, mają bogaty asortyment i często zamawiam z zakładki "home" :)

      Usuń
  6. Świetne okulary. Znam sklep, mają fajne rzeczy!

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham okulary przeciwsłoneczne, mam ich malutką kolekcję w domu :)

      Usuń
  7. Wszystkie ciuchy cudowne! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubiony dodatek to okulary <3

    Zapraszam na mojego bloga KLIK
    FACEBOOK
    INSTAGRAM
    Buziaki, Kanasia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój tak samo, od wiosny po jesień to zdecydowanie must have moich stylizacji :)

      Usuń
  9. Firma jest mi dobrze znana i nie ukrywam, że mają świetny asortyment :) Te różowe okulary przeciwsłoneczne są śliczne! Poluję na takie już bardzo długo, ale nigdzie nie mogę znaleźć odpowiednich, więc ostatnio kupiłam sobie takie kocie czarne z cyrkoniami :D
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem kochana, że ją znasz, muszę przyznać że jeżeli chodzi o te sklepy to chyba jesteś jedną z ekspertek! <3 uwielbiałam twoje wpisy o tych stronach :) Ja polowałam na czerwone już od ponad roku i w końcu znalazłam- na dresslily.com :D

      Usuń
    2. Oj, ekspertka to chyba przesada, ale dziękuję <3

      Usuń
    3. Wcale nie przesada, naprawdę jesteś świetna w tym temacie! :)

      Usuń
    4. Miło mi to słyszeć <3
      Przy okazji podrzucam nowy, krótszy adres bloga paulan-blog.blogspot.com/ :)

      Usuń
    5. O super! Już do Ciebie kochana zaglądam!

      Usuń
  10. Everything looks amazing!

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bez kapelusza nawet nie ruszaj się na wakacje. Musi być i tyle;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o nakrycie głowy- zawsze je mam. Kapelusz, czapeczka czy chustka wszystko jedno byleby głowa była zakryta :D

      Usuń
  12. Poklikane. Miłych wakacji! Urzekła mnie torebka w kształcie aparatu.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za kliki <3 mi też podoba się ta torebka, naprawdę kusi :)

      Usuń
  13. Te pierwsze spodenki mi się bardzo podobają :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś o dalekiej drodze nad nasze Polskie morze wiem! :) Co prawda mieszkam przy Górach Sowich, jednak podróż jest równie długa. Życzę miłych, udanych wakacji... i jeśli lubice kompać się w morzu- braku sinic! Oczywiście linki są pokilkane. :*
    Miłego dnia!
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za kliki! Oj kochana mam nadzieję, że nie będzie już żadnej zarazy kiedy w końcu dotrę nad morze :)

      Usuń
  15. Poklikałam ☺
    Życzę Ci miłego i udanego urlopu😘
    Ja nie przepadam za morzem -wole gory ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałam Tobie podziękować, że doceniłaś mój komentarz pod ostatnim postem. Cieszy mnie fakt, że są jeszcze osoby, które doceniają szczere i prawdziwe recenzje, a nie dwa, trzy słowa, by tylko napisać komentarz i odwalić robotę. Dlatego zaliczam Cię do grona jednych z najlepszych osób w gronie blogowym, która się nie poddaje, pisze o pasji, której ja nie podzielam do końca, umie napisać wiele miłych słów, wspiera innych oraz bardzo motywuje. Dziękuję, że jesteś, Ayuno! <3

    Przeczytałam posta i zgadzam się z tym, że okulary przeciwsłoneczne bardzo ładnie wyglądają całe czarne - ja do nich nie mam ostatnimi miesiącami szczęścia. Dwie pary mam rozwalone, z czego jedną trzeba wyrzucić, druga leży od jakiś dwóch miesięcy nie złożona w biurku... Ahh, ja to natury jestem nieostrożna i wiecznie wygłupiająca się :)
    Ja w te wakacje nie pojadę nad morze, w góry w sobotę :) I w góry trzeba porządnych butów, nakrycia głowy (można właśnie kapelusz wziąć, jednak lepsza może być czapka z daszkiem bądź zawiązana chustka), sprzętu... Wolę morze od gór, w tym roku jednak nie poszczęściło mi się za bardzo pod tym względem :/ Liczę na super drugą część wakacji! <3
    A Tobie, Ayuno, przecudnego wieczoru, wielu komentarzy pod tym postem, a także radości w życiu prywatnym! Życzę bardzo dobrego tygodnia, zapraszam do siebie!
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejjujujujej! Jesteś taka kochana, naprawdę gorąco dziękuję za twoje słowa! Dodajesz skrzydeł, jesteś wyjątkowa i cieszę się że jesteś <3
      Ja kiedyś usiadłam na swoich ulubionych okularach, tak przez przypadek :( wypadły szkiełka, zgięła się ramka, ogólnie- nie do odratowania. Jeżeli lubisz góry, zapraszam do mnie. Mieszkam w nich całe życie i razem z Rafałem chętnie Cię oprowadzimy :D
      Dziękuję Ci raz jeszcze za śliczny komentarz! Jesteś wspaniałą osobą, cudowną blogerką i kochaną, wrażliwą duszą! <3

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że wpis pojawił się tak szybko. Szczerze? Według mnie piszesz za rzadko :) Jeśli wpisy będą pojawiać się częściej to dla czytelników duży plus :*

    Osobiście nad morzem nie byłam i tam mnie nie ciągnie bo wolę góry ale tak na prawdę według mnie każde miejsce w Polsce jest piękne i ma swój urok, czar, magię.... tylko wielu ludzi tego nie docenia i szuka wrażeń za granicą (nie uważam, że takie wycieczki są złe ale jak to mówi przysłowie "cudze chwalicie a swego nei znacie") ;)
    Mam nadzieję, że miło spędzicie razem czas, że wypoczniecie, zdobędziecie potrzebną energię, będziecie dobrze się bawić... że w Waszych sercach zapisze się to jako najpiękniejszy wspólny wyjazd lub jeden z najpiękniejszych... że będziecie chcieli go wspominać a kiedy będziecie wspominać to z uśmiechem na twarzy. Bawcie się dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym pisać częściej, kiedyś pisałam raz w tygodniu. Niestety wpisy są czasochłonne a ja mam jeszcze inne zajęcia, którym muszę poświęcić czas. Zobaczymy jak to się rozwinie, może będę pisała częściej za to krócej :)
      Ja w górach mieszkam całe życie, więc ciągnie mnie do morza. Poza tym woda to mój żywioł, kocham jeziora, plaże, mogłabym nad wodą zamieszkać i ciągle w niej przesiadywać :)
      Dziękuję Ci bardzo za ciepłe słowa! :)

      Usuń
    2. Rozumiem. Życie nie kręci się tylko i wyłącznie wkoło internetu :) To dobrze że masz pasje, marzenia, że korzystasz z wakacji, rozwijasz się. Podejmujesz słuszne decyzje. To co jest dla Ciebie ważne i ważne priorytety :)

      Zazdroszcze.... ten klimat, widoki... coś cudowego <3 ale tak już jest - jak masz coś na co dzień, to czujesz przesyt i chcesz czegoś innego :)
      Ja wody trochę się boję ;/
      Nie ma za co :*

      Usuń
    3. Z wakacji niestety nie korzystam już od dwóch lat, za dwa tygodnie z hakiem mam urlop :) Masz rację, gdy ma się coś na co dzień, pragnie się odmiany. Ja mieszkam w górach stołowych, w razie chęci spaceru zapraszam. Mój ukochany bardzo dobrze oprowadza po górach :)

      Usuń
    4. Masz urlop i na pewno dobrze go wykorzystasz :)
      Bardzo daleko ale dziękuję za zaproszenie... wiem do Kogo się zgłosić :*

      Usuń
    5. Też jestem tego pewna, zawsze jestem bardzo zadowolona z tego jak organizuję sobie czas :) Ależ proszę, w razie pytań zawsze jestem :) nocleg, atrakcje, ciekawe miejsca, dobre i tanie jedzenie - wszystko wiem :)

      Usuń
    6. I o to chodzi... aby być w pełni zadowolonym :)
      W barach typu mleczny również jesteś obeznana? :D

      Usuń
    7. Tak, głównie w nich :D szczerze, nie jest ich jakoś specjalnie dużo w okolicy, nie we wszystkich jadłam ale mam jeden ulubiony który mogę z czystym sumieniem polecić :)

      Usuń
    8. W barach mlecznych chyba najwięcej osób je obiady... tanio, prawie jak w domu... tylko czy są opcje wege? ;)

      Usuń
    9. A W tym Twoim ulubionym nie mają np. kopytek, pierogów ze szpinakiem lub naleśników? :D

      Usuń
    10. Coś tam mają, powiem Ci szczerze, że ja jak prawdziwy, rasowy polak zazwyczaj zamawiam schabowego z ziemniakami i żurek :D ha ha... mają dobry panierowany ser z frytkami, to też lubię zajadać.

      Usuń
    11. I buraczki do tego? :D
      Panierowane sery i frytki to za cięzkie na mój żołądek ale z głodu to raczej nie da się w tym barze umrzeć :D

      Usuń
    12. Nie no gdzie... surówkę z kapuchy kiszonej :D
      Asortyment bogaty, dla każdego znajdzie się coś dobrego - to największa zaleta takich barów :)

      Usuń
    13. Też dobre połączenie :D
      A nazwę te bary mają? :D Wiesz niekiedy ilość nie zapowiada nic dobrego, bo liczy sie jakość chociaż dobrze jak i to i to idzie ze sobą w parze :)

      Usuń
    14. Nie wiem jaką ma nazwę, jak tam będę w pobliżu to sprawdzę :D

      Usuń
    15. Przyda się na przyszłość. Dziekuję :)
      Jakbyś była w Zamościu to polecam Bar Asia blisko Ratusza :)

      Usuń
  19. Ja tego lata szaleję z okularami przeciwsłonecznymi! :) Te zaproponowane przez Ciebie też będę musiała obczaić :) Szukam też kapelusza, coby pasował na moją malutką główkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okulary przeciwsłoneczne uwielbiam, są dla mnie jak biżuteria :) Powodzenia w poszukiwaniu kapelusza, obyś znalazła dla siebie najlepszy! :)

      Usuń
    2. Takk, zawsze warto mieć je przy sobie, bo się przydają nawet jak słońce nie świeci! :) Z kapeluszem będzie problem, ale mam nadzieję, że zdobędę go przed wyjazdem nad morze :)

      Usuń
    3. Mi bardzo podobają się kapelusze słomiane lub materiałowe, z rondem niestety nie zawsze wyglądam w nich korzystnie :D

      Usuń
  20. Lovely post, love the items you chose to promote x)

    https://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja się niestety nie wybieram już nad morze w tym roku :O

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebka koszyk jest przeurocza ;p
    Nie wybieram się niestety w tym roku nad morze, może w następnym :D
    Zapraszam na blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię te torebeczki-koszyki ale nie mam w swoim asortymencie ani jednej :)

      Usuń
  23. Asortyment sklepu Dresslily jest całkiem interesujący! :)
    Uwielbiam ciuszki, które mają to "coś" - właśnie takie są Twoje zestawienia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Asortyment przypadł mi do gustu :) Te okulary są świetne! Różowe spodenki też bym chętnie przygarnęła :D. W tym roku jeszcze nie odwiedziłam morza, ale mam zamiar we wrześniu :) Może wybiorę się tam razem ze swoim psem :D jestem ciekawa jego reakcji na fale :3

    pozdrawiam w ten słoneczny dzień, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi asortyment też przypadł do gustu, zobaczymy jak zamówienie :) Udanej zabawy z pieskiem, oby był zachwycony morskim klimatem :D

      Usuń
  25. Spodenki i stroje kąpielowe mają świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Latem można szaleć z kolorami i wzorami, więc wszystkie rzeczy, które zaproponowałaś bardzo mi się podobają i sama chętnie bym kupiła coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, najczęściej latem decyduję się właśnie na szalone kolory i kroje :) Bo jak nie latem, to kiedy?

      Usuń
  27. Sukienki bardzo mi się podobają, ale nie tylko one :)
    http://the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wybierzesz dla siebie coś z asortymentu sklepu? :)

      Usuń
  28. Great selection dear!

    http://iameleine.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. I love Dresslily too.
    So many beautiful options.
    I think i have a problem i love everything.
    Xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice picks...
    love the starfish bracelet
    and the rock stud shoes.
    Dresslily is such a cool site.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne spodenki i super stroje kąpielowe *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne rzeczy. Najbardziej pobadają się mi kolczyki-wisienki oraz torebka w kształcie aparatu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są urocze, nie zaprzeczę i nawet myślę o ich kupnie :)

      Usuń
  33. Sklep jest mi naprawdę bardzo dobrze znany i moim zdaniem każdy znajdzie tam coś dla siebie. Sama zamówiłam ostatnio kilka rzeczy na wakacje, które się wybieram we wrześniu i czekam, aż do mnie dotrą :D Poklikałam, świetne rzeczy wybrałaś :)

    japonski-rozgardiasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asortyment jest tak szeroki, że każdy naprawdę każdy z najdzie coś dla siebie, bez dwóch zdań :) Oby paczuszka szybko dotarła i była udana :) Dziękuję ślicznie za kliki! :)

      Usuń
  34. Ja zazwyczaj też sobie rozpisuję, co chcę zabrać, żeby o wszystkim pamiętać. W tym roku zrobiłam sobie nawet całą stronę w Bullet Journal właśnie o tym co zabrać i co dokupić na wyjazd nad morze, żeby wszystko było idealnie i ostatecznie miałam wszystko... było idealnie :D Najlepiej wspominam te wakacje, gdzie wszystko z takich rzeczy do wzięcia mam zaplanowane i mogę głównie skupić się na tym , co będę tam robić, a nie martwić, że czegoś nie mam.
    Świetny przegląd sklepu! W bardzo oryginalny sposób to przedstawiłaś :D Zachwycił mnie ten koszyk. Ostatnio pokochałam tego typu torebki ♥ Kolejną rzeczą, która zwróciła moją uwagę, jest strój kąpielowy (ten pierwszy) :D Jestem na etapie szukania tego idealnego, więc muszę koniecznie się mu bardziej przyjrzeć! :D
    Poklikałam, życzę Ci powodzenia w tej współpracy, bo o sklepie słyszałam wiele dobrego!
    Udanych wakacji i miłego planowania ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię być przygotowana i przyszykowana aby po pierwsze nie denerwować się że czegoś zapomniałam, po drugie nie było rozczarowania że czegoś faktycznie nie wzięłam a po trecie by nie wydawać pieniędzy na produkty których nie zabrałam :) Dziękuję bardzo! Życzę powodzenia w poszukiwaniu idealnego stroju kąpielowego i dziękuję za kliki!

      Usuń
  35. Gdy byłam młodsza, to co roku z rodzicami i bratem jeździliśmy nad morze, w to samo miejsce. :) Pamiętam, że od dziecka nie lubiłam leżeć plackiem i się opalać (siedziałam pod parasolem :D). Wolałam zwiedzać okoliczne miejsca. :D
    Kapelusze oprócz tego, że fajnie dopełniają stylizację chronią nas też przed promieniami słonecznymi. :) Czy mnie oczy nie mylą? Przecież to moja torebka- aparat! ;) Tylko ja zamawiałam ją z Zaful. Torebka koszyk i kaktus też są bardzo interesujące. :) Na wakacjach zdecydowanie nie może zabraknąć sukienek, zgadzam się z Tobą. :)
    Poklikałam, życzę Ci owocnej współpracy i udanego wyjazdu nad morze! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wręcz przeciwnie, woda to mój żywioł :D tak... to twoja torebka bardzo mi się podoba i zainspirowała mnie poniekąd do stworzenia takiej a nie innej wishlisty :D Dziękuję ślicznie za kliki!

      Usuń
  36. Ciekawy asortyment, ciekawa jestem jak jakość. Chętnie bym zobaczyła real photo, jak rzeczy, które wybrałaś przyjdą. Najbardziej spodobały mi się torebki, stroje kąpielowe i sukienki. Mam nadzieję, że osoba, do której trafią rzeczy, również będzie zadowolona. Ja jestem już niestety po wakacjach ;<

    Pozdrawiam,
    BlondeKitsune

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie po raz pierwszy zamawiam z takiej strony i powiem szczerze, że z tą jakością to tak różnie naprawdę jest to chybił trafił więc trzymam kciuki aby moje rzeczy były z dobrej półki :)

      Usuń
  37. Ale piękne kapelusze, w sam raz na te afrykańskie upały :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Super, że post pojawił się tak szybko :) Stroje kąpielowe wyglądają pięknie!

    zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

  39. As usual very interesting post! Thanks for sharing with us!!!!
    Stickers for cars

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne rzeczy ! Masz gust kochana! Każda mi sie podoba :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne ciuszki i dodatki. Oczywiście poklikałam. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ileż inspiracji! :)
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ta środkowa sukienka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak dla mnie mają przepiękne kostiumy kąpielowe. Jestem w nich po prostu zakochana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... ale mam już trzy kostiumy kąpielowe więc chyba nie zamówię kolejnego :D popatrzeć jednak zawsze można :)

      Usuń
  45. Ciekawe rzeczy, współpracowałam kiedyś z tą firmą i przyznam, że mają obszerny asortyment, w którym każdy znajdzie coś dla siebie :)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Aaaa torebki, które wybrałaś cudne! Ogólnie ten sklep ma bardzo ciekawy asortyment ;p
    Pozdrawiam xxx

    https://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asortyment jest tak wielki, że dobrych kilka godzin można by go oglądać :)

      Usuń
  47. Bardzo ładne rzeczy. :)

    Ja jestem bardziej górska niż morska. ;)

    Życzę Ci udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  48. Dresslily is such a great online store and you found some amazing items here Love them xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2018/08/broadbeach-in-style.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Lubię takie posty. Są bardzo inspirujące :) Wszystkie spodenki bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam!

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Udało Ci się nawiązać współpracę ze sklepem, który ma naprawdę fajne rzeczy! Kilka bardzo mi się spodobało. Najbardziej chyba czarny kostium i sukienka w kwiatki, no i ta torebka z kaktusem była niesamowita. Ja się nigdzie nie wybieram, ale Tobie życzę wspaniałych wakacji. Oczywiście lista rzeczy, które mają być spakowane, jest moim zdaniem niezbędna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało to prawda i bardzo się cieszę, bo dawno nie prowadziłam współpracy z azjatyckim sklepem, a bardzo je lubię :) Są tanie, mają spory asortyment jednak z jakością jest ciężko i zazwyczaj jest to chybił trafił :)

      Usuń
    2. Ach, zapomniałam jeszcze dodać, ze POKLIKAŁAM wszędzie, gdzie mogłam! <3

      Usuń
  51. Mają bardzo fajny asortyment!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow! I love the bracelets so much and these dress ^^

    Xoxo,
    Erika

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne te kostiumy kąpielowe i krótkie spodenki, lubię takie kroje i wzory! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Odpowiedzi
    1. Wspaniałe, ja nałogowo kupuję okulary przeciwsłoneczne! :) uwielbiam ten element garderoby :)

      Usuń
  55. You've chosen some chic and nice ensemble. The bathing suits are giving me life.

    https://www.missymayification.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  56. ale genialne rzeczy, nigdy nie zamawiałam z tego typu stronek ale chyba w końcu się skuszę, bo mają w asortymencie prawdziwe cuda!;)

    http://makeitstyleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do spróbowania :) Ja uwielbiam te azjatyckie cuda :D

      Usuń
  57. Bardzo fajne szorty, gdybym tylko miała do nich odpowiednio zgrabne ciałko hehe:D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym zamawiała szorty na takich stronach, gdybym nie kwalifikowała się według nich jako plus size :)

      Usuń
  58. Sukienki wszystkie są takie piękne, że nie wiem która najbardziej wpadła mi w oko ;) Jeśli chodzi o kapelusze oraz wszelkie czapki to jakoś nie mogę się do nich przekonać a potem moja głowa umiera od gorąca :( Ja już byłam w tym roku na wakacjach nad polskim morzem i właśnie tam połamały mi się moje okulary przeciwsłoneczne, więc na pewno zajrzę na tę stronę, żeby sobie jakichś poszukać! Pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku nad morzem :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapelusze ważna sprawa, sama nie mogłam się do nich przekonać ale jednak zdrowie jest najważniejsze :) współczuję okularów, wiem jaka to strata :( mam nadzieję że znajdziesz dla siebie coś odpowiedniego :) Dziękuję!

      Usuń
  59. Sklep ma piękny asortyment ;) Ja już byłam w tym roku nad morzem, w podróż z ubrań zabrałam ze sobą wszystko to co wymieniłaś oprócz okularów przeciwsłonecznych... nie jestem do końca przekonana czy rzeczywiście chronią oczy czy wręcz przeciwnie, jakoś też nigdy nie miałam zwyczaju noszenia ich. Poza tym mam już jakiś filtr w okularach, które z racji wady wzroku noszę na co dzień. Poklikane ;)
    (P) Jak radzisz sobie ze stresem/napięciem emocjonalnym?
    (P) Kiedy po raz pierwszy się zakochałaś?
    (P) Czym według Ciebie jest sens życia?
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam filtr w okularach, też noszę je na co dzień ale wydaje mi się że w okularach przeciwsłonecznych moje oczy odpoczywają :D może dlatego, że przyciemniają świat i moje oczy sądzą że zbliża się noc, czas odpoczynku :) Dziękuję bardzo za kliki i za pytania! <3

      Usuń
  60. Love your choice of style items here :) especially those shoes!

    - Marina W
    https://waitmarinawho.blogspot.com/2018/08/uninspired.html

    OdpowiedzUsuń
  61. Great post dear!

    http://www.iameleine.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja znad morza wróciłam niedawno. Bawiłam się tam świetnie. :) Również Tobie życzę udanego odpoczynku! Mój ostatni post dotyczy właśnie wakacji w Łebie, możesz wpaść. 😄
    Co do tego sklepowego przeglądu, to fajne rzeczy wybrałaś. Te spodenki bsrdzo mi się podobają, a Tobie na pewno przydadzą się na wyjeździe. Nie zapomnij też o kremie ochronnym, bo nad morzem słoneczko przypieka! 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! No właśnie przed wyjazdem wybieram się na zakupy, i planuję kupić porządny krem z filtrem :)

      Usuń
  63. Ciekawe rzeczy znalazłaś! :D Ja nad morzem niestety nie byłam ale bardzo chcialabym pojechać.. Kto wie może uda się za rok :D A jeżeli chodzi o liste rzeczy, które muszę spakować to robię ją zawsze! Tak to bym się pogubiła haha

    https://jyylii.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam kciuki aby udało Ci się pojechać nad morze w przyszłym roku! :)

      Usuń
  64. Świetny asortyment! <3

    https://bitasmietanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Miłych wakacji życzę :) Ja też zawsze przed wyjazdem spisuję sobie listę rzeczy, które koniecznie muszę zabrać, żeby niczego nie zapomnieć. Okularów przeciwsłonecznych akurat nie nosze odkąd mam swoje normalne okulary, mogłabym sobie sprawić z przyciemnianymi szkłami ale nie jest mi to aż tak potrzebne :) Za to kapelusz rzecz niezbędna. Z racji tego, że bardzo szybko łapie mnie udar to wolę go nosić kiedy słoneczko grzeje, ale także po prostu lubię kapelusze :)Torebki wybrane przez Ciebie są mega, śliczne i nietypowe :) Stroje tez całkiem ładne. Oczywiście wszytko co wymieniłaś trzeba koniecznie spakować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja też noszę okulary korekcyjne, ale jednak te przeciwsłoneczne to moja miłość :) Od słońca również mam problemy, dlatego albo go unikam albo właśnie mam na głowie kapelusz :)

      Usuń
  66. Ile przeróżnych wspaniałości! Zakochać się można w tych sukienkach (zawłaszcza ta maxi jest przepiękna) <3.
    Oczywiście poklikałam w linki :).

    OdpowiedzUsuń
  67. T-shirty sa po prostu przeurocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  68. Jeszcze nigdy tam nie kupowałam, a ciekawe czy znalazłabym coś dla siebie;) Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, ja mam wypisaną całą listę życzeń :D Dziękuję za kliki!

      Usuń
  69. Właśnie nie dawno wróciłam z nad naszego morza.wspamiale spędzony czas. Osobiście nigdy nie noszę kolczyków, ani naszyjników. Czasami założę jeszcze jakaś bransoletkę. Cieszę się że dostałaś możliwość współpracy. Życzę miłego wyjazdu! Pozdrawiam Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i ja dobrze będę wspominać ten wyjazd! :) Dziękuję!

      Usuń
  70. love the unique bags!!
    btw I follow you

    have a nice day!!
    http://www.luchluchcraft.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Me encanta todas esas bonitas compras!! buena eleccion guapa
    Besitos

    OdpowiedzUsuń
  72. Dużo częściej, niż nad morze wybieram się w góry, ale tam również przydadzą się okulary przeciwsłoneczne, nakrycie głowy czy kilka rodzajów butów. Ciekawe zestawienie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja rzadziej wybieram się w góry bo w górach mieszkam :D

      Usuń
  73. Naprawdę świetny asortyment :)
    Aż żałuję, że nie kupiłam nic przed swoim wyjazdem nad morze... :)

    Cudownego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zasadzie przed wyjazdem nic nie kupuję, oszczędzam bo mam nadzieję że obkupię się już na miejscu :D

      Usuń
  74. Kapelusze są genialne! I ciekawe torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Spodenki są super! Ja teraz mieszkam blisko morza więc korzystamy ile się da:) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, ja mieszkam w górach ale to też ma swój urok :)

      Usuń
  76. Współpracuję z Nimi, mają świetne ciuszki jak i gadżety!
    Na wakacje lecę za równy tydzień, a gdzie to na razie nie zdradzę.
    Na początku lipca gdy byłam na Openerze to odwiedziłam morze. ;)
    Jak lecę na 2 tygodnie wakacji to robię listę, bo czasami idzie się w tym wszystkim pogubić.
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Wszystko mi się spodobało oprócz kapeluszy, ponieważ nie lubię jakoś ich nosić. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń