lipca 31, 2018

Fotografia | Inspiracje | 150 idealnych zdjęć

Dzień dobry
Sto lat, sto lat niech żyje żyje nam! Sto lat, sto lat niech żyje żyje nam!
Niemalże mamy sierpień, cudowny miesiąc, który jest dla mnie bardzo ważny. Cieszę się, że już nastał, ponieważ co roku przynosi mi wspaniałe momenty i radosne chwile. Nie bez powodu, zaczęłam dzisiejszy wpis tą radosną piosenką. Pierwszego sierpnia, urodziny obchodzi mój ukochany chłopak, idealny mężczyzna oraz wymarzony przyszły mąż Rafał. Mam nadzieję, że przeczyta te słowa! Kochany mój, jesteś moim największym skarbem. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze. Obyś zawsze był zdrowy. Niech wszystko idzie tak, jak sobie zaplanujesz. Aby spełniły się wszystkie twoje plany i marzenia. Bądź szczęśliwy. Życzę Ci uśmiechu na co dzień i pogody ducha. Kocham Cię.

http://cache.lovethispic.com/uploaded_images/275075-Hello-August-Please-Be-Awesome.jpg https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRBW5daY5HqY_zg5crQZshQhX8MFwXu9Ybi4OvQUA7wg7BDmRlH

150 idealnych zdjęć.

Przygotowałam dziś luźniejszy wpis, składający się przede wszystkim z fotografii. Nie są to zdjęcia mojego autorstwa. Skomponowany mix, to kombinacja kadrów o różnej tematyce. Są to tumblerowe, kreatywne i ambitne dzieła. Tego typu fotografie, są dla mnie niezwykle inspirujące. Chciałam się nimi z wami podzielić w nadziei, że zainspirują i was. Został ostatni miesiąc wakacji. Przed wami jeszcze sporo wolnych dni. Przede mną cały urlop. Zmotywujmy się. Chwyćmy aparaty i sami twórzmy swoje piękne wspomnienia.

 Może nie jestem najlepszym fotografem ale ze swoich prac jestem dumna. Wy też bądźcie z siebie dumni. Inspirujcie się, twórzcie, działajcie.

Jeżeli nie jesteś zdolny widzieć więcej ponadto co widzialne, nie możesz zobaczyć niczego.
Ruth Bernhard

window hair flowers
 beach summer green
 strawberry food bike
 sea grunge rose 
 blue art lake
flowers art roses
soledad flowers art  
flowers travel sky 
 cat forest flowers
 flowers candy cute
 flowers food flowers
 cat hair dog
 flowers girl hair
 red night tattoo
 night grunge bee
 coffee flowers pink
 flowers create flowers
food art sky
 wallpaper rose flower 
 plants flowers girl
 girl aesthetic rose
rose london sky
 drink rose grafika 35mm, analog, and artsy
art  flowers love
 coffee flowers food
 art flowers nature
 flowers love tree
girl happy flowers
  eye flowers
 beautiful fruit
flowers art girl
 hair art fashion
 stars rose flowers
 rose lemon aesthetic
 photography flowers cat
 vintage baby food
 aesthetic art flowers
sky beach
 art girl book
eyes cat 
 flowers flowers fashion 
plants orange sky
fruit cat flowers
eyes sushi flowers
 food flowers summer
 fitness fruit food
mountains clouds nature


Fotografując staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył.
Robert Bresson

Wpis powstał przy pomocy:




♡  Dziękuję Ci za Twój poświęcony czas
Czy ten post jest według Ciebie inspirujący? Czy myślisz, że mógłby zmotywować? Czy lubisz fotografię? Może jesteś fotografem? Napisz coś o swojej pasji! Co sądzisz o zdjęciach opublikowanych w tym wpisie? 
Napisz w komentarzu!


   

Zajrzyj koniecznie na te blogi:

 Pierwszy komentarz: Magda z maaddami.blogspot.com
Najciekawszy komentarz: Paulina z testujzpa2ul.pl

maaddami.blogspot.com to niezwykle inspirujący blog prowadzony przez bardzo twórczą blogerkę, pełną pasji, sztuki i kreatywności. Mada to wspaniały fotograf a jej lifestylowe wpisy zawsze ozdobione są idealnymi kadrami. Pokochacie je tak jak ja.
 testujzpa2ul.pl to bardzo kobiecy blog idealny dla każdej z nas. Jestem przekonana, że wpisy zaciekawią was i pochłoną a wy pokochacie te dobrze napisane, rzetelne recenzje i zagłębicie się w pasję cudownej autorki.

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.


Infoblog:

 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl

154 komentarze:

  1. Lubię oglądać takie zdjęcia :) Właśnie one mi zawsze dają jakąś inspirację do fotografowania :D Z tych, które zestawiłaś, najbardziej podoba mi się pudełko pełne kociaków, jest przeurocze! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również czerpię inspirację z obcych zdjęć, wielką inspirację. Pudełko kociaków jest urocze, nie ma nic bardziej pociesznego niż taki mały kotek z dużą główką i małym ogonkiem :)

      Usuń
  2. No to ja się dołączę: Niech mu gwiazdka pomyślności nigdy nie zagaśnie, nigdy nie zagaśnie! Dalszą część możecie sobie dośpiewać przy wspólnym świętowaniu :D
    I wśród moich bliskich w sierpniu szykuję się kilka ważnych uroczystości ;) Głównie urodziny i jedna rocznica ;) Ależ ten czas leci ;)
    Zdjęcia przepiękne, choć mnie ciężko zainspirować fotografią :D Znacznie częściej wystarczy jakiś przedmiot i od razu mam jakąś koncepcję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe <3 Czas leci, nawet nie wiadomo kiedy... chodź w obecnej sytuacji kiedy Rafał jest zagranicą tylko czekam aż czas rozłąki się skończy :) mam nadzieję, że te dni popłyną szybko a kiedy już do mnie przyjedzie, czas się zatrzyma :D

      Usuń
    2. Och, jak się na coś czeka to czas zazwyczaj zwalnia :D A jak już się doczekamy to strzela jak z bicza :D

      Usuń
    3. Niestety to prawda, np. idę do pracy i myślę dobie "tylko siedem godzin" a czasem mija pięć-sześć ja patrzę na zegarek a siedzę w pracy pół godziny :( Tak zwalcza czasoprzestrzeń...

      Usuń
  3. Przepiękne zdjęcia! Jeśli chodzi o fotografowanie to dają one naprawdę dużą inspiracje i w najbliższe wakacje, które wybieram się we wrześniu na pewno będę chciała, żeby moje zdjęcia wyglądały chociaż w połowie tak dobrze! :D Buziaki!

    japonski-rozgardiasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na swoje wakacje wybieram się pod koniec sierpnia :) Też mam nadzieję, że uda mi się zrobić wiele cudownych zdjęć. Obyśmy były zadowolone ze swoich sesji :D

      Usuń
  4. Czasem takie fotografie potrafią zainspirować do tworzenia swoich własnych małych dzieł sztuki:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodzi :) im większa inspiracja, tym szybsze działanie, tym więcej pracy i tym mocniejsza pasja :)

      Usuń
  5. O mamusiu, zakochałam się w tych zdjęciach! Perfekcyjne!

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je pokochałam, dlatego musiałam się nimi podzielić! :)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia! Mnie zainspirowały, chociaż aparatu używam głównie do nagrywania.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wręcz przeciwnie, staram się łapać chwilę na zdjęciach. Zawsze mam przy sobie telefon, w razie odpowiedniej chwili do sesji :)

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin dla chłopaka, a dla Ciebie udanego urlopu ☺
    Bardzo fajne inspiracje, niektóre z nich mi się baaardzo podobają ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy <3 Mam nadzieję, że zainspirują Cię i może zorganizujesz małą sesję? :)

      Usuń
  8. Faktycznie wybrałaś same inspirujące zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne inspiracje, uwielbiam je oglądać <3 Widzę, że nie tylko ja kocham zdjęcia oczu z bliska. To jedna z najbardziej inspirujących rzeczy :D
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również je uwielbiam <3 mogłabym na nie patrzeć godzinami :) Uwielbiam oczy, zwłaszcza niebieskie i piwne :)

      Usuń
    2. Oj, zdecydowanie tak! Jeszcze najlepiej, aby niebieskie oczy miały taki intensywny odcień :D

      Usuń
    3. Taaak, taki głęboki, hipnotyzujący :D rzadko takie widuję, ale niektórzy mają szczęście i rodzą się z pięknymi oczyma :D

      Usuń
  10. Uwielbiam takie wpisy z inspiracjami :) Bardzo cieszą oko :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, od czasu do czasu będą się takie wpisy pojawiać :)

      Usuń
  11. Piękne życzenia, także się do nich dołączam! :) Zdjęcia znów wybrałaś cudowne. <3 Lubię nadmorskie klimaty, a kwiaty i urocze zwierzątka zawsze miło się ogląda. ;) Udanego urlopu! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie <3 ja również lubię nadmorskie klimaty, woda jest moim żywiołem :)

      Usuń
  12. Piękne i bardzo różnorodne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam robić zdjęcia (choć jestem amatorką), uwielbiam je także oglądać. Niekoniecznie moje. Podziwiam fotografów, którzy potrafią w kadrze zamknąć jakieś niezwykłe chwile, miejsca, czy rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem amatorką, ale nie przeszkadza mi to kochać fotografię :) Również podziwiam fotografów, to wcale nie łatwa praca :)

      Usuń
  14. Such a beautiful collection of gorgeous photos! Thanks for sharing!

    http://www.exclusivebeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia :) Odkąd prowadzę bloga, zainteresowałam się fotografią, ale jestem w tym temacie amatorką. Lubię patrzeć na zdjęcia innych i czerpać z nich inspiracje.
    Wszystkiego najlepszego dla Twojego chłopaka :)
    Pozdrawiam!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę że moja miłość do fotografii rozwinęła się dzięki temu, że prowadzę bloga. To on otworzył mnie na wiele pasji :)

      Usuń
  16. Świetne te zdjęcia. Super.
    i NAJLEPSZEGO DLA CHŁOPAKA!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia, mogłabym oglądać godzinami ;p

    http://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Loving this whole mood board! The candy hearts are giving me all the feels.
    xo Annie
    New England Romance

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne zdjecia, uwielbiam przeglądać takie i się inspirować!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, mam nadzieję że dużo osób zainspiruje się tymi pięknymi fotografiami!

      Usuń
  20. love these photos so much! :)

    If you want, check my latest editorial:
    TUSCANY BY THE SEA - A Summer Look
    https://evaredson.blogspot.com/2018/07/7-editorial-tuscany-by-seaside-beach.html

    xx Eva

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego i najpiękniejszego dla Chłopaka. Niech zawsze się uśmiecha, niech spełniają się Jego marzenia, niech każdy dzień będzie powodem do radości i miłych wspomnień, niech będzie szczęśliwy i zadowolony z życia. Niech będzie i dostrzega piękno, które świat pokazuje każdego dnia :)

    A zdjęcia? Zwierzaczki mnie urzekły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za śliczne życzenia, na pewno będzie zachwycony! :) to bardzo miłe, dostać tak cudowne życzenia w tak ważnym dniu :)

      Usuń
    2. Nie ma za co... miło kiedy ktoś pamięta ;)

      Usuń
    3. Oczywiście że tak :) powiem Ci, że kiedy ktoś kogo nie znam, nie widziałam składa mi szczere życzenia to jestem bardzo szczęśliwa, to natki prosty a miły gest :)

      Usuń
    4. Nie potrzeba wiele aby uszczęsliwić człowieka :)

      Usuń
    5. Też tak myślę, czasem wystarczą drobnostki żeby wywołać uśmiech :)

      Usuń
    6. Niby drobnostki a znaczą tak wiele :)

      Usuń
    7. Życie składa się z drobnostek więc trzeba je doceniać :)

      Usuń
    8. Dokładnie... za wiele rzeczy człowiek może być wdzięczny a nawet powinien :)

      Usuń
  22. Great post my dear! I like it :)

    Two new post are on my blog , see it if you want.
    https://pandawayofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie inspirujące fotki <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak pięknie zaczęłaś ten post! ♥ Już myślałam, że to Ty jesteś solenizantką :) Dla Twojego ukochanego dużo zdrówka, szczęścia, miłości, wielu wspólnych chwil z Tobą i niezapomnianych momentów! :) Wszystkiego, co najlepsze! :)

    Zdjęcia faktycznie idealne! Kilka z nich sobie pobiorę i wydrukuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie, ja dopiero w październiku :) Dziękuję za piękne życzenia dla Rafała! Na pewno będzie zachwycony :)

      Usuń
  25. Ayuno, nominowałam Cię do Mystery Blogger Award. Oczywiście nie ma przymusu przyjmowania nominacji, ale serce i przekonanie sprawiły, że właśnie Ty znalazłaś się na mojej liście 10 nominowanych. Jakby co, to szczegóły są na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam i życzę dalszego pięknego blogowania <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Niby zwykłe zdjęcia, a jednak mają w sobie tyle uroku, że aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, niby zwykłe, niby proste a jednak mają w sobie coś czego nie da się tak po prostu określić :)

      Usuń
  27. wow ale piękne zdjęcia

    http://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/2018/08/stylowe-bluzki-z-girlmerry.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Oglądać piękne zdjęcia to ja akurat uwielbiam! :)
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zacznę od (P):
    1) Za co cenisz "Kill Billa"?
    2) Kolekcjonowałaś kiedyś plakaty filmowe?
    3) Jaka jest Twoja wymarzona praca?
    4) Lubisz, jak ktoś na Ciebie wpada z nienacka?
    5) Nie chcę być niemiła tym pytaniem, jednak zadam: czemu tak rzadko piszesz? ;c
    6) Jakim tytułem filmu nazwałabyś swoje obecne życie?
    7) Co chciałabyś robić za 10 lat?
    8) Masz ulubioną emotikonkę?
    9) Czy kiedykolwiek mocno się grzmotnęłaś na basenie?
    10) Jakie książki lubisz czytać?
    11) Czy czytając swoje starsze posty śmiejesz się?

    A teraz propos posta:
    Nie umiem tego w sobie tlić - NIE MA RZECZY IDEALNYCH. Wystarczy, jak się znajdzie jedna osoba i już rzecz idealna nie jest. Jaki byłby świat idealny? Wyimaginowany, nienormalny, wręcz straszny. Proszę, aby tego słowa nie używać, chociaż może są sytuacje, w których nie warto się dalej namyślać. Jestem zdania, że idealność nie istnieje. I przez to jest tyle różnych blogów, gorszych i lepszych, ładniejszych i początkujących o osobach RÓŻNYCH. NIEIDEALNYCH. Mamy w swoim otoczeniu osoby wredne, które kochamy, a ich zmiana byłaby odrealniona, warto pozostać nieidealnym! Nawet wrednym, ale z umiarem.

    Oby Twój Chłopak miał się jak najlepiej w życiu, oby go tragiczne sytuacje omijały i żeby miał zawsze uśmiech na twarzy :) Oby te zdjęcia faktycznie inspirowały i dawały dużego kopa w działaniu do celu :) Mnie to motywują filmy :) I te niezapomniane gwiazdy starszej generacji ♥
    Życzę wspaniałego, super i taki z kciukami uniesionymi w górę tygodnia, byście unikali przykrych rzeczy i dobrze się bawili! <3
    Emma ♥

    blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle pytań! Będę miała z czego wybierać :D Wiedziałam kochana, że napiszesz! Czułam to po ostatnim poście z tej serii :D Bardzo się cieszę, że chociaż z jedną osoba mogę wdać się w twórczą rozmowę ponieważ mam inne poglądy i uważam że idealność istnieje :) Jest to dla mnie obraz rzeczy, osoby, tworu który według mojej opinii jest idealny :) Ktoś może być wredny ale dla mnie i tak może być idealny w swej osobie :) o! Idealny to dla mnie wcale nie znaczy to samo co bez wad :)
      Dziękujemy ślicznie! <3 jesteś wspaniała ! <3

      Usuń
  30. Piękne te zdjęcia mix zdjęć lubię fotografować ale profesjonalna nie jestem zainspirowałaś mnie masz racje inspirujmy się nawzajem pozdrawiam cieplutko A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię amatorsko fotografować :) Cieszę się, że możemy się nawzajem inspirować :)

      Usuń
  31. Oh, jaki uroczy wstęp.
    Wszystkiego najlepszego (też mam nadzieję, że to przeczyta)
    A inspiracje cudowne *.*

    Zapraszam!
    mój blog
    mój instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Każde życzenia są piękne i wyjątkowe :)

      Usuń
  32. Bardzo ładne te zdjęcia, takie inspirujące.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Uważam, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka, więc zdecydowanie, najlepsze zdjęcie według mnie, to właśnie fotka z Piesełem. Jejuu. Nie znam Cię osobiście, ale wydajesz się być taką ciepłą, miłą Osóbką, a każdy Twój post na blogu jest świetny. Jak Ty to robisz? 😅 I oczywiście ja również przyłączam się do życzeń dla Twojego Chłopaka. ^^ Ojoj drugi raz piszę komentarz, bo z ciekawości chciałam sprawdzić, czy komentarz da się usunąć... I tak...da się😐

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej dziękuję za tak miłe i ciepłe słowa! Bardzo się cieszę, że mnie polubiłaś :) nie znamy się ale jestem pewna że i ty jesteś człowiekiem z dobrym serduszkiem, który potrafi rozpalić świat :)

      Usuń
  35. Świetne zdjęcia. Ja niestety ani nie umiem pozować do zdjęć, ani ich robić. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne zdjęcia! Można powiedzieć, że jestem fotografem, choć to stanowczo przesadzona nazwa. :) Najbardziej na świecie kocham zwierzęta, więc fotografowanie zwierząt jest dla mnie czymś wspaniałym. Wszystkiego najlepszego dla Rafała!
    Pozdrawiam cieplutko!
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli kochasz robić zdjęcia, to jesteś fotografem! :) Ja też nazywam siebie blogerem, a to co robię raczej nie jest profesjonalne :) Dziękuję Ci ślicznie! <3

      Usuń
  37. Every photos are very beautiful. Great post:D
    I'm following you, please follow me back:D

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Hello,

    Oh, lovely !

    Sarah, http://www.sarahmodeee.fr/

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześliczne zdjęcia uwielbiam takie zdjęcia :D

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  40. Since I do not have the gift, I really like inspiring myself in beautiful photographs. I loved your selection. Have a great day!

    Blog Paisagem de Janela
    www.paisagemdejanela.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wybrałaś przepiękne zdjęcia! Niezwykle inspirujące ♥.♥ Tak się składa, że lubię robić zdjęcia, fotografia jest moją pasją, swoje dzieła umieszczam na instagramie.
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale że fotografia to twoja pasja! jest bardzo twórcza i rozwijająca, dlatego tak bardzo lubię robić zdjęcia :)

      Usuń
  42. Me encantaron las fotos!! :) Buen trabajo
    besitos

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajne i inspirujące zdjęcia :)
    Przekaż chłopakowi spóźnione ale szczere wszystkiego najlepszego ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oczywiście przekażę choć mam nadzieję, że sam je przeczyta :)

      Usuń
  44. Wszystkiego najlepszego dla chłopaka! A zdjęcia świetne, od razu poczułam się zainspirowana, aby wyjść na zewnątrz i porobić parę nowych. Te zachody słońca i zdjęcia kwiatów szczególnie mnie urzekły <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że zdjęcia pobudzają twoją wyobraźnię i motywują! Tak właśnie mają działać :D

      Usuń
  45. Zacznę od tego, ze wszystkiego najlepszego z urodzin Twojego chłopka. Co do wpisu, to spora dawka fajnych zdjęć, na pewno inspirujących, sama bardzo dużo oglądam zdjęć i robię. No i dziękuję za miłą wzmiankę o mnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. First, wish your man all the best for his birthday, although i think I'm a little late!
    Thank you so much for writing this post. It really inspired me to go out and take as many pictures as i can! Pics that you shared in this post look perfect, i love them! ♥

    There's a new post on my blog, check it out if you want! ♥
    GLOWLLIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much for the fanatic comment! really gave me wings :)

      Usuń
  47. BArdzo mnie zainspirowałaś tymi fotografiami są obłędne <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Niezwykłe fotografie, zainspirowałam się :)
    Z kilku pomysłów na pewno skorzystam <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę się częstować! :) Miałam nadzieję, że kogoś zainspirują :)

      Usuń
  49. Jestem pewna, że Twój mężczyzna jest zachwycony z życzeń! :)
    Uwielbiam takie inspiracje.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  50. Życzę twojemu chłopakowi wszystkiego co najlepsze:) Zdjęcia wybrałaś śliczne, bardzo inspirujące, ja niestety nie mam dobrego wyczucia fotograficznego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jestem przekonana że masz, każdy ma w sobie oko do piękna :) Człowiek jest wzrokowcem i jeżeli fotografujesz to co piękne, to fotografia musi być piękna! :)

      Usuń
  51. Wszystkiego najlepszego dla Rafała.Cudownie, że stanowicie taką wspaniała parę :)
    Sama fotografka nie jestem, ogólnie zdjęcia nie bardzo mi wychodzą za to lubię oglądać cudze fotografie. Niezwykłe jakie rzeczy ludzie potrafią uchwycić w jednym kadrze. To nie tylko zasługa dobrego sprzętu ale też duży talent i masa cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zgadzam się, zrobienie fotografii nie jest wcale takie proste jakby się wydawało, ale wierzę mocno w to że nawet amator z sercem do zdjęć zrobi wspaniały kadr :)

      Usuń
  52. 100 lat dla ukochanego :) Zdjecia mega ♥

    http://klaudiaandmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Nice post!

    I've followed you! Please, follow me back!
    https://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne inspiracje :D Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Te fotografie, to świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Boskie zdjęcia <3 Są takie letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Spóźnione ale szczere życzenia dla chłopaka!
    Śliczne fotografie, uwielbiam tego typu rzeczy, są bardzo inspirujące!

    Zapraszam również do mnie! -KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Cieszę się, że wpis Ci się spodobał! :)

      Usuń
  58. Cudowny post! Mnie nie tyle co fotografie zmotywowały, co Twój tekst! :D Świetnie to przedstawiłaś, a ten cytat na końcu, to idealne dopełnienie :D
    Mi zawsze po obejrzeniu takich zdjęć przychodzi pełno pomysłów. Po Twoim wpisie mam to samo ,za co Ci bardzo dziękuję :D Przypływ motywacji to najlepsze uczucie jakie może być :D
    Pozdrawiam kochana i miłego urlopu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie, nawet nie wiesz jak twoje komentarze motywują mnie do działania! Obyśmy narobiły wiele wspaniałych fotografii :D

      Usuń
  59. Genialne inspiracje! Uwielbiam oglądać takie szczególnie na weheartit albo pintereście! To chyba takie dwie moje ulubione stronki z masą fotek :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również czerpię inspiracje właśnie z tych stron. Uwielbiam je :)

      Usuń
  60. Hello, how are you?
    I loved the pictures! Are beautiful!
    I'm following you. Your blog is very beautiful!
    Kisses.
    contornoperfeito.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne zdjęcia, jakość niektórych jest naprawdę profesjonalna. Myślę, że mogłabyś zdobywać nagrody.
    Zapraszam Was z całego serca do odwiedzenia mojej strony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym... gdyby to były moje zdjęcia a nie kadry ukradzione z internetu :3

      Usuń
  62. Faktycznie takie zdjęcia są pewnego rodzaju inspiracją, a na pewno pozwalają się trochę zdystansować i inaczej spojrzeć na świat - może przez pryzmat optymizmu i piękna :)
    Pozdrawiam!

    http://wolnosc-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym żeby każdy mógł codziennie tak patrzeć na świat, w tak bardzo pozytywny sposób :)

      Usuń
  63. Bardzo ładne fotografie. Choć część z nich taka typowo instagramowa - zdjęcie do zdobycia lajków. No i zwierzaki z wiankami na głowach to raczej kiepski pomysł.
    Te widoki i zdjęcia natury są najlepsze. Nie ma nic piękniejszego niż dzieło Ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepiękne fotografię widać że autor posiada dryg do fotografowania.

    OdpowiedzUsuń
  65. Mam nadzieję, że Rafał to przeczytał z wielkim uśmiechem na twarzy :)
    W sumie fajnie, że masz taki miesiąc, w którym jest kilka ważnych dla Ciebie dat. U mnie chyba wszystkie są porozdzielane w każdym :D Ale przynajmniej jest co świętować każdego miesiąca :)
    Cudowne słowa, aż miło się robi na serduszku... Mam nadzieję, że już niedługo zostaniesz narzeczoną, a niedługo po tym żoną! Normalnie czekam na to! I już czuję się zaproszona na ślub haha :*
    Piękne zdjęcia, bardzo motywujące ;)
    W sumie podziwiam, że je znajdujesz, bo dopasowujesz je kolorystycznie i jeszcze jest ich aż 150! A wiem jak wszystko ciężko skleić czasem ze sobą ;p

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. Wszystkiego najlepszego dla Twojego Chłopaka!!! Niech żyje sto lat w zdrowiu szczęściu i pomyślności. Zdjęcia które wrzuciłaś są piękne i pełne inspiracji.

    OdpowiedzUsuń