maja 28, 2018

Moda | Fashion is a passion | Sukienka od gewis-shop.pl

Dzień dobry
Ostatnio wszystko układa się po mojej myśli. Pomimo tego, że doba trwa zaledwie dwadzieścia cztery godziny znajduję czas na pracę, odpoczynek, gotowanie, obowiązki domowe, prace remontowe, spotkania z przyjaciółkami, aktywność fizyczną, urodę, zwierzęta, zakupy, bloga i oczywiście na moją miłość. Sama się dziwie, z drugiej zaś strony podziwiam i sądzę, że to pierwsza oznaka dorosłości. Chodź mam już dwadzieścia dwa lata dopiero teraz nauczyłam się ogarniać kilka lub nawet kilkanaście spraw naraz. Myślę, że to idealnie przygotuje mnie do macierzyństwa które planuję... kiedyś tam w przyszłości. Ale planuję! Tak czy inaczej na wstępie, tak o mnie i o tym co u mnie się dzieje... chyba dorastam kochani, chodź w głębi wciąż czuję że mam siedemnaście lat.

Skoro wiecie już co u mnie (kontynuacja przemyśleń w kolejnym poście) przejdźmy do tematu dzisiejszego wpisu.
 
Czy znacie gewis-shop.pl ? To polski fashion sklep z ciekawym asortymentem. Znajdziemy w nim między innymi odzież, bieliznę, akcesoria a także, co bardzo mi się podoba, kigurumi- czyli ogromne piżamy w kształcie zwierząt, pokemonów, na pewno znacie i wiecie co mam na myśli. Zachęcam do zapoznania się z produktami w sklepie, jestem pewna że każda z was znajdzie coś dla siebie, tak jak znalazłam ja.

Dzięki uprzejmości gewis-shop.pl zaprezentuję wam jedną z sukienek, które znalazłam w asortymencie sklepu. Delikatna, zwiewna i przewiewna idealnie sprawdzi się latem. Zapinana na guziczki, z kołnierzykiem dodaje powagi i grzeczności stylizacji. Rękawy 3/4 pozwalają na swobodne noszenie biżuterii na nadgarstkach. Uwielbiam tą długość rękawa z racji tego, że nieodłącznym elementem moich outfitów jest zegarek na ręce. Wiązanie w pasie podkreśla wąską talię i krągłe biodra. 





Sukienka jest świetna. Jestem z niej bardzo zadowolona. Krój idealnie współgra z moją figurą i ładnie ją podkreśla, a to ważne zadanie sukienek. Jej kolor i krata to odcienie szarości z elementami czerni i bieli. Świetna baza dzięki której stworzyć można stylizacje w różnych stylach, zarówno eleganckich jak i sportowych. 
Podsumowując.  W tej sukience czuję się dobrze. Na pewno nie raz jeszcze poszukując nowych elementów garderoby postawię na gewis-shop.pl







Fotograf: Rafał Zuberski


Na dziś to tyle.
Czy znacie gewis-shop.pl? Jak podoba wam się asortyment sklepu? Co sądzicie o sukience? Co myślicie o stylizacji? Co sądzicie o miejscu sesji? Czy podoba wam się taka elegancja na łonie natury?
Piszcie w komentarzu!

Przy wpisie pomogli:

   

Polecam zajrzeć na te blogi! 

 Pierwszy komentarz: Roksana z roksananova.blogspot.com
Najciekawszy komentarz: Adrasteja z adraasteja.blogspot.com

roksananova.blogspot.com to bardzo kobiecy lifestylowy blog Roksany, szczęśliwej mamy i żony. Znajdziecie tam wiele ciekawych wpisów między innymi o macierzyństwie, testowaniu, o kobiecych sprawach. Zapraszam, polubicie tą twórczość!
adraasteja.blogspot.com to lifestylowy blog wspaniałej Olimpi. Znajdziecie tam wiele inspiracji i motywacji w postach pełnych pasji i miłości do bloga. Dziewczyna pisze o wszystkim tak więc każdy znajdzie tam coś dla siebie. Zapraszam serdecznie!

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.

Infoblog:

 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl

227 komentarzy:

  1. Do tej sukienki szpilki https://zoio.pl/obuwie/szpilki są po prostu ekstra ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaprzeczę, ta sukienka idealnie komponuje się ze szpilkami (już sprawdziłam) :D

      Usuń
  2. Wybrałaś świetne sandałki do sukienki! Bardzo podoba mi się to połączenie. <3 Rękawy 3/4 faktycznie ułatwiają życie, bo nie zasłaniają bransoletek, czy jak w Twoim przypadku zegarka. :) O sklepie nie słyszałam, zerknę co tam ciekawego mają w ofercie. :D Miejsce, w którym wykonałaś zdjęcia idealnie współgra ze stylizacją. Przywodzi mi ma myśl egzotyczne klimaty. Wszystko tworzy spójną całość. :)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandałki to akurat pozostałość po jednej z made in china współprac :) ale są świetne, to trzeba im przyznać :) Dobrze, że nikt nie wie jak to miejsce wygląda w rzeczywistości... na pewno nie egzotycznie :D ale pod pewnym kątem niemal każde miejsce na ziemi, może wyglądać korzystnie! :D <3

      Usuń
  3. Miałam strój kąpielowy z tego sklepu. Ogólnie jakościowo super ;) Niestety z rozmiarem zupełnie nie trafiłam. Sukienka raczej nie w moim stylu, ale Tobie pasuje ;) Jednak moje serce skradły te sandałki <3 Są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem pamiętam jeszcze komentowałam ten wpis! :) Właśnie kupno przez internet to nie same plusy. Ubrania często mają zawyżone/zaniżone rozmiarówki ale w stacjonarnym sklepie można od razu przymierzyć. Niby można paczkę odesłać, ale kto by się w to bawił podczas współpracy c:

      Usuń
    2. Oczywiście ;) Pani nawet proponowała wymianę, ale stwierdziłam, że i tak zbyt rzadko noszę stroje kąpielowe, więc szkoda zachodu :D

      Usuń
    3. W sumie... może mogłabyś to nie wymienić a zamienić np. na bluzkę, torebkę czy coś innego :) Z Polskim sklepem to zawsze łatwiej, wyobrażam sobie jak ciężko byłoby przeprowadzić taką operację z chińskim sklepem :D

      Usuń
  4. Bardzo piękna jest ta sukienka, lubię takie ubrania. Wyglądasz cudownie. Ja próbuję się coraz bardziej przekonać do sukienek, bo jednak na lato ubranie to jest idealne. A mam szczerą nadzieje, ze w tym roku lato będzie bardzo udane i ciepłe! W tym roku planuję zrobić mase zdjęć, skorzystać ze słońca i pięknych widoków w sposób maksymalny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Sukienki to idealny ubiór na lato. Nie jest w nich aż tak gorąco, na ciele wyglądają pięknie i większość fasonów ładnie podkreśla kobiece kształty :) Też mam nadzieję, że lato będzie gorące! Nie mogę się go doczekać <3

      Usuń
  5. What a beautiful dress! I loved that style, chess is just beautiful. Going running to meet the store. Have a great day!

    Blog Paisagem de Janela
    www.paisagemdejanela.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Great haul! You look super stunning! Love this!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, ze kiedys naucze się ogarniać wiecej rzeczy na raz, bo na razie zawsze takie sytuacje mnie stresuja. Ja lubie miec wszystko poukladane i zaplanowane. O tym sklepie nie słyszałam ,ale ta sukienka wygląda bardzo fajnie!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie tak dawno temu, sama gubiłam się w swoich myślach, działaniach i obowiązkach. To wszystko zmieniło się tak nagle :) Dziękuję ślicznie!

      Usuń
  8. Śliczna sukienka! Zawsze marzyłam o właśnie takiej typu szmizjerka. O sklepie nie słyszałam, ale patrząc na to cudo, muszę obczaić ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o takiej marzyłam, wygląda świetnie i idealnie sprawdzi się za równo do pracy, na spotkanie, na zakupy czy na randkę! Nie ma to jak uniwersalne ubrania :)

      Usuń
  9. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak Ty to robisz, że na wszystko masz czas? Ja codziennie nie mogę się wyrobić z zaplanowanymi obowiązkami, choć i tak nie mam tego dużo... Albo jesteś super zorganizowana, albo po prosu przebojowa z Ciebie babka! :) Podziwiam! Jak dla mnie 24h to za mało, ale doby sobie nie wydłużę :/ Twoja umiejętność godzenia obowiązków z przyjemnościami to po prostu sztuka :)
    W sukieneczce wyglądasz świetnie! Krój jest idealny jak na Twoją figurę i optycznie wydłuża nogi :)
    Dobrej zabawy życzę we Wrocławiu! Ja jeszcze na takim festiwalu kolorów nie byłam, ale u mnie w Rzeszowie też są organizowane, więc w tym roku na pewno się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, naprawdę. To bardzo dziwny stan, który ciężko jest mi opisać. Nie mam pojęcia jak to nazwać, ale podświadomie coś podpowiada mi, że to mój umysł dorasta. Dziękuję ślicznie! Cieplutkie słowa <3 Zabawa była wspaniała, szkoda tylko że złapała nas burza, 100km od domu :)

      Usuń
  11. Ech zazdroszczę tego czasu na wszystko bo ja ostatnio nie wyrabiam się z niczym...😯
    Sklepu nie znam ale sukienka jest cudna-pięknie w niej wyglądasz 😍
    Poklikałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to tylko chwilowe, że tak wszystko łatwo ogarniam :D Dziękuję Ci ślicznie!

      Usuń
  12. que fotos lindas, adorei o lugar também!
    seguindo aqui, beijos♥

    https://blogflordooriente.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz w tej sukience :) i zdjęcia wyszły super, śliczne miejsca wybrałaś. Ubolewam, że nie wybiorę się na festiwal kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Szkoda, ale jeszcze nic straconego! Po Festiwalu Kolorów można powiedzieć jest jakby powtórka o nazwie Holi Festiwal :)

      Usuń
  14. Nisamowicie wyglądasz w tej sukience :)
    Dobre zarządzanie czasem ułatwia życie, wiem to po sobie, kiedyś wszystko robiłam chaotycznie i miałam mniej obowiązków i mniej czasu, a teraz mam college i dwie pracę i na wszystko umiem znaleźć czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wydaje mi się, że człowiek im więcej ma obowiązków, tym lepiej jest zorganizowany i na wszystko znajduje czas. Dziwna zależność, ale jestem pewna że jest w tym racja :)

      Usuń
  15. Kiedyś bardzo lubiłam te kroje i kolory - fajna sukienka:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wręcz przeciwnie, kiedyś nie przepadałam teraz uwielbiam :)

      Usuń
  16. Cudowna sukienka, ślicznie wyglądasz ;p
    Pozdrawiam i zapraszam 💝 www.aliviastyle.blogspot.com 💝

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest piękna, kolory są fantastyczne. Ładnie Ci w niej. :)

    Moja doba, choćby miała 48h, i tak by była za krótka. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie :) heh, chciałabym żeby doba była dłuższa, ale muszę zmieścić się w 24 godzinach :)

      Usuń
  18. Ja za klika miesięcy też skończę 22 lata i sama ostatnio się zastanawiałam, że odkąd studiuje, pracuje, stałam się bardziej dojrzała. Odpowiednie rozplanowanie dnia i na wszystko się znajdzie czas! Jak to mówią: dorosłość :D

    zapraszam do mnie: KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy rówieśniczkami! Ja kończę 23 w październiku więc nie ma między nami dużej różnicy, jak przyjemnie mieć kogoś w podobnym wieku! <3

      Usuń
  19. Wow...it look super amazing...thx for sharing

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. (sorry for the deleted comments before ^^')
    the dress looks very lovely i like the colour and how you combine
    it with with the heels :D you look pretty!!
    kisses!!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no problem :) thank you very much for the comment
      and compliment! :)

      Usuń
  23. Mi chyba kolejny rok więc zejdzie na to bym nauczyła się dobrze organizować czas haha :D
    Już mi idzie lepiej, aczkolwiek nadal najgorzej co mi idzie to...dieta. Jak widzę w domu słodycze, to od razu cały dzień który spędziłam na zdrowym odżywianiu lega w gruzach. Cel kolejny - brak słodyczy w domu hahaa
    Piękny strój! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy wytrzymałabym bez słodyczy więc podziwiam Cię za ten pomysł i za chęć zaprzestania jedzenia słodkości! Trzymam mocno kciuki za realizację planu :) :)

      Usuń
  24. Bardzo ładna sukienka, podobają mi się jej stonowane kolory i krój, faktycznie świetnie na tobie leży. Sklepu nie znam, ale nie jestem fanką zakupów on-line, więc mało jaki sklep znam xD
    Co do twojej organizacji dnia, to mega ci zazdroszczę, ja w twoim wieku nie byłam taka poukładana, by mieć czas na tyle rzeczy, mało tego, nawet teraz często nie umiem zmieścić się z obowiązkami i przyjemnościami w czasie :/ Ale pracuję nad tym i mam nadzieje, że kiedyś mi się uda :D
    Fajnie, że planujesz już macierzyństwo, z przyjemnością bym zobaczyła małą Ayunę lub małego Ayunka xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję c: Powiem Ci szczerze że ja wcale nie jestem poukładana ani zorganizowana, wszystko jakoś samo tak wyszło i bardzo się z tego cieszę :) Moje macierzyńskie plany są ale ich realizacja to daleka przyszłość. Oczywiście gdyby zdążyło się tak że będę mieć brzuszek, fanatycznie jednak wolałabym, może jestem staroświecka, najpierw wziąć ślub :)

      Usuń
  25. Super sukienka w ładnym i nie krzykliwym kolorze. Uwielbiam łączyć takie sukienki z sandałami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ten kolor po prostu mnie zachwycił :) Powiem otwarcie, do tego modelu wszystkie buty pasują idealnie :)

      Usuń
  26. I loved your look. This dress is anything but wonderful. It's a shame the store didn't sell to Portugal, but I really enjoyed the combination.

    Kisses
    Travel, Tips & Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. is a polish shop but I know that in Portugal there are also great stores :)

      Usuń
  27. Przyznam, że nie słyszałam o tej firmie, ale ta sukienka jest śliczna. Spodobała mi się już na Twoim instagramie :)
    Mam nadzieję, że w przyszłości też będę potrafiła tak organizować czas. Co prawda obecnie świetnie sobie radzę, ale prawda jest też taka, że nie muszę kombinować nad łączeniem aż tylu rzeczy :D
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Na pewno dasz radę, ja nawet nie myślałam o tym by skupić się na organizacji, po prostu samo jakoś tak wyszło :)

      Usuń
  28. Witaj Ayunko!
    Po pierwsze zazdroszczę pogody - u Ciebie to słońce lekko co muśnie sukienkę i taflę wody, na mnie się chyba wkurzyło, bo w maju obejrzałam chyba z 3 filmy... Cóż, może to kwestia braku czasu i dobrego internetu?
    Sukienka ładna, zgaduję, że wyglądałabym w niej jak uczennica ucząca się w USA :) Takie skojarzenie :) Chcę Ci się pochwalić - sama dostanę za niedługo może i 3 piękne sukienki, które wyglądają jak ze snu... Jedna nawiązuje do moich ukochanych lat 20., druga jest kreowana na cudownych latach 50., trzecia natomiast to identyczna sukienka Emmy Stone w "La La Landzie" (https://www.google.de/search?q=Emma+Stone+La+La+Land+green+dress&client=opera&hs=I0k&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi7n5Wn3a3bAhWjBZoKHYNnAM8Q_AUICigB&biw=1560&bih=763#imgrc=7WUderankxLUqM:), a więc cieszę się bardzo ♥ I prawdopodobnie zabawię się w sesję :)
    Mam świetny pomysł - zrób serię o historii mody, to znaczy w każdym poście opiszesz i pokażesz się w strojach z danej epoki. Nie mówię, byś ubierała futerko jaskiniowca czy dusiła się w gorsetach, po prostu zawsze ktoś ma w szafie takie ubrania charakterystyczne dla danej epoki :) Ja to przemyślę, ale potrzebuję porządnego fotografa :)
    Moje trzy koleżanki wybierają się jak co roku na Festiwal Kolorów, ale w moim mieście. Gdybym mieszkała bliżej Twojego miasta, skoczyłabym na ten festiwal! :D
    Cieszę się, że Ty się cieszysz z sukienki i piszesz tak pięknie... Jesteś cudowną kobietą! ♥
    Pozdrawiam Ciebie bardzo, BARDZO, BARDZO serdecznie i czekam na kolejnego posta! Może filmowego? (opisz "Przeminęło z wiatrem", proszęęęę...! Kocham ten film ♥)
    Życzę pięknego dnia i wszystkiego dobrego z okazji Dnia Dziecka - każdy jest w końcu dzieckiem :)
    Zapraszam do siebie :)
    Twoja Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ta sukienka kojarzy mi się z uczennicą, dlatego tak bardzo mi się podoba. Wiesz, od lat kocham mocno i inspiruje mnie azjatycki styl. Często przekładam elementy ich garderoby na swoją, a Azjatki, głównie japonki i Koreanki chodzą ubrane w szkolne mundurki :) Ta sukienka jest prześliczna! sama bym taką chciała! :) Bardzo ciekawy pomysł! Chyba zainspirowałaś mnie :D Niestety Wrocław nie jest moim miastem, mieszkam 100km dalej pod górami :) Kochana moja, ja bym opisała wszystko ale naprawdę nie mam kiedy, jeszcze tyle mam zaległych postów do opublikowania i tyle blogów do odwiedzenia i skomentowania muszę się wyrobić! :D
      Dziękuję i wzajemnie <3

      Usuń
  29. Fajnie,że ze wszystkim się wyrabiasz w dzisiejszym świecie to nie takie proste ale możliwe. Nie słyszałam o tym sklepie ale widzę,że warto zajrzeć. Sukienka bardzo mi się podoba pasuje ci jest fajna zarówno na elegancko i sportowo. Pozdrawiam cieplutko A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) Dziękuję ci bardzo za ciepłe słowa i miły komentarz! :)

      Usuń
  30. Wyglądasz naprawdę mega, a buty to dodatkowo podkreślają :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  31. sukienka super :D
    mam nadzieję, że uda mi się załapać na festiwal kolorów w mojej okolicy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, to świetna impreza ja jeżdżę na nią co roku a mam 100km drogi :) Naprawdę się opłaca :)

      Usuń
  32. Fajna ta sukienka, na prawdę. Pasuje do takiej eleganckiej stylizacji i do takiej bardziej luźnej. Plusem jest to, że podkreśla figurę dzięki wiązaniu w pasie.
    U mnie z organizacją różnie bywa. Chyba ostatnio moja organizacja troche się pogorszyła, ale mam nadzieję, że będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, właśnie dlatego ta sukienka trafia do moich ulubieńców :) Moja organizacja zawsze była słaba, dlatego teraz gdy się poprawiła jest to bardzo odczuwalne :)

      Usuń
  33. Świetne zdjęcia i bardzo ładna sukienka :D Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo Ci twarzowo :) a Festiwalu zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! W takim razie zachęcam do zobaczenia festiwalu na żywo :)

      Usuń
  35. Przepięknie Ci w tej sukience, widać, że została uszyta z dobrego pod względem gatunkowym materiału. Poza tym, masz rację - sukienka świetnie współgra z Twoją figurą i sam fakt, że jest uniwersalna czyni ją sukienką idealną.

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie podsumowałaś moje myśli. Dokładnie to o niej myślę :) Dziękuję bardzo za przemiły komentarz!

      Usuń
  36. sukienka nie w moim stylu,ale Tobie w niej super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wiadomo style są różne nie każdy lubi to samo :)

      Usuń
  37. Sukienka mi się bardzo podoba, co prawda we Wrocławiu na festiwalu kolorów nie będę, ale będę przez kilka dni w okresie wakacyjnym. Jednak w tej sprawie odezwę się do Ciebie gdy będę znała już mniej więcej datę wyjazdu :)

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie, co prawda nie jestem z Wrocławia mam do niego 100km ale często tam bywam. Często... ze dwa/trzy razy w roku :)

      Usuń
  38. Gratuluję świetnej organizacji czasu :-))... I ślicznej sukienki :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak nic! Sukienka powala i wygląda fantastycznie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  40. Actually I just knew about that website, however you look good with the shirt dress, so cute!
    Anyway, your idea for following each other is nice, I have followed you, now I am waiting for your turn.

    xoxo,


    |CHELSHEAFLO|

    www.chelsheaflo.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo podoba mi się ta sukienka jest taka słodka ale zarazem elegancka :D

    Zapraszam serdecznie na nasz blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo się podoba głównie dlatego, że jest taka uniwersalna i można ją w pleść w różne style tak jak mówisz zarówno słodkie jak i eleganckie :)

      Usuń
  42. Śliczna sukienka! Zdecydowanie do Ciebie pasuje :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Też uważam, że mi w niej do twarzy :)

      Usuń
  43. Fajnie, że znajdujesz na to wszystko czas, mi jest dosyć ciężko i dlatego staram się wszystko planować.
    Bardzo ładna sukienka!
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowanie też jest dobre, tylko że trzeba mieć na to chęci a ja to raczej jestem takim leniuszkiem troszkę :)

      Usuń
  44. Ja mam właśnie ogromny problem z ogarnianiem wszystkiego i jak dobrze idzie mi życie prywatne, to pogarszam się na blogu itp. i odwrotnie. Może też kiedyś do tego dorosnę. Szczerze zazdroszczę ci tego haha :D Życzę powodzenia, żebyś dalej tak ze wszystkim się wyrabiała :*
    Co do sukienki, to jest przecudowna, a na tobie leży idealnie! Masz tak świetną figurę!
    Asortyment sklepu jest świetny :))
    Pozdrawiam kochana i czekam na kolejny post! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życz mi powodzenia oj życz, jak znam siebie to zaraz coś się popsuje i znów zagubię się we wszystkim i pogubię, póki co wszystko jest dobrze :) Dziękuję Ci ślicznie! <3

      Usuń
  45. Aleś śliczna! Sukienka ekstra, chociaz ja bardziej widze Cię w czerwieni <3
    Sandałki przecudowne i ubolewam, że na mnie nie wyglądają dobrze. Cóż, umieram z zazdrości!
    Fajnie, że 'dorastasz' :D Organizacja to podstawa, ale teoria a praktyka to zupełnie co innego..
    Ściskam mocno!
    Buziaki! x
    https://coachingowe-prdlnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, lubię czerwony więc trafiasz w mój gust jak w dziesiątkę! :) Domyślam się że teoria a praktyka, nadal jestem pogubiona ale coraz więcej o tym wszystkim myślę i staram się ułożyć to jakoś w głowie. Nikt mi nigdy nie powiedział, że to wszystko będzie takie trudne :)

      Usuń
  46. Hello! As I commented here, going on to say that you have a new post and wish you a great week.

    Blog Paisagem de Janela
    www.paisagemdejanela.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Zawsze marzyłam o takiej sukience a nigdy nie udało mi się takowej upolować. Cieszę się, że tu trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanatycznie, cieszę się że mogłam Cię zainspirować do zakupów! :)

      Usuń
  48. interesująca sukienka, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Sukienka jest przepiękna! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    https://typdziewczyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja mam ponad 20 lat i wciąż nie czuje się gotowa na dorosłe zycie. :P Najlepiej wspominam czas szkoły średniej, najbardziej beztroski... Studia to już niestety kubeł zimnej wody. Więc zazdroszcze "poczucia dorosłości".
    Śliczna sukienka, taka w moim stylu (bo z kołniezykiem, haha).
    Pozdrawiam ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dokładnie 22 :) Też szkołę średnią wspominam najlepiej, nie byłam już dzieckiem ale nie byłam też dorosła. Najpiękniejszy czas w życiu jest właśnie w tedy :) Ech.. muszę tę modrość przekazać dalszym pokoleniom.

      Usuń
  51. Nie znam tego sklepu, ale muszę się z nim zapoznać, bo wydaje się całkiem ciekawy. Sukienka pasuje Ci idealnie.
    Pozdrawiam :)
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  52. Oczywiście jak najbardziej podziwiam, za to że znajdujesz czas na to wszystko! Ja niestety mimo organizacji czasu musze z czegoś rezygnować, a praca często mnie męczy więc cztery dni z życia mam dosłownie wyciagnięte. Pamiętaj, że mimo wieku wcale nie musimy być tak "wiece" dojrzali :) Czuj się tak jak czujesz, nie patrząc na liczby.
    Śliczna sukienka ♥ Taka elegancka a jednocześnie wpasuje się na każdą okazje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie powiedziane :) Chciałabym cały czas czuć się młoda, cały czas być w tym stanie w jakim byłam w szkole średniej to uczucie dojrzałości, chodź wcale dojrzałym się jeszcze nie było :) Piękne lata, chodź nie mam co rozpamiętywać przecież nadal jestem młoda, wszyscy jesteśmy młodzi i jeszcze wiele przed nami! :)

      Usuń
  53. Love your dress! The pictures are amazing!

    OdpowiedzUsuń
  54. Sukienka jest przepiękna, aż skoczę sprawdzić co mają jeszcze w swoim asortymencie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie asortyment jest niewielki, ale to nowa polska firma wiem że jeszcze się rozwiną :)

      Usuń
  55. Świetna jest ta sukienka. Idealnie podkreśla figurę

    OdpowiedzUsuń
  56. Wow muszę się bliżej przyjrzeć ofercie tego sklepu bardzo mi sie spodobała ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, jak najbardziej. Należy wspierać nasze polskie sklepiki online! :)

      Usuń
  57. Świetnie wyglądasz :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne zdjęcia sukienki!
    Ty również super w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Super, że nauczyłas się wszystko ogarniać i znaleźć czas dla siebie! Myślę że będziesz super mama i będziesz mega zorganizowana. Czujesz się na 17 lat i wyglądasz bardzo młodo! Piękna sukienka bardzo mi się podoba krój, kolor i wzór! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że taka będę :) Chciałabym dążyć do tego, by być jak najlepszą wersją siebie. Czuję się na 17 a mam 22 :D

      Usuń
  60. Cudownie kochana wyglądasz! <3
    Sukienka skradła moje serce, jest totalnie w moim guście.
    Muszę Ci powiedzieć, że już od jakiegoś czasu mam podobnie w kwestii obowiązków i pasji. Oczywiście by znaleźć na wszystko czas trzeba włożyć troszkę poświęcenia, ale przy dobrym harmonogramie dnia wszystko jest możliwe :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, chodź nigdy nie prowadziłam harmonogramu :) Najważniejsze informacje zapisywałam na kartce i przyczepiałam do tablicy korkowej :)

      Usuń
  61. отличный образ, мне очень понравился

    https://evgenijamir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetna stylizacja! Taka prosta a zarazem kobieca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Kocham takie rzeczy <3 Ta sukienka jest piękna, idealnie do Ciebie pasuje, sama bym się na nią skusiła.
    Dodaję bloga do obserwowanych i liczę na rewanż.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/06/przedpremierowo-podejrzany-paulina-swist.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Bardzo mi miło, że zaobserwowałaś jednak nie wymieniam się obserwacjami! Obserwuję blogi ciekawe, takie które często odwiedzam, które często odwiedzają mnie, po prostu takie z którymi mam kontakt :)

      Usuń
  64. Sukienka bardzo ładna o specyficznym kolorze. Ładnie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci ślicznie, uwielbiam odcienie szarości, pasują niemalże do wszystkiego :)

      Usuń
  65. Świetna sukienka! Prosta, a jednak ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Super jest ta sukienka, taka klasyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Bom dia,


    Gostei demais do post e do blog, a roupa ficou linda e gostei muito da or também, já estou seguindo o blog....bjs.


    http://devoradordeletras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetna sukienka i bardzo Ci pasuje :) Uwielbiam takie koszulowe sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Widzę, że doskonale radzisz sobie z organizacją czasu :) Mi ostatnio tej umiejętności bardzo brakuje i praktycznie z niczym nie jestem w stanie się wyrobić! Może to kwestia złej organizacji tego czasu.
    Sukienka bardzo mi się podoba i świetnie na Tobie wygląda :) cudownie podkreśliła figurę.
    Cudowny motyw kratki i ładny, stonowany odcień szarości. W takiej sukience można wyjść zarówno na spacer, jak i do pracy.
    O sklepie nie słyszałam wcześniej, więc teraz zapoznam się z jego asortymentem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie lepiej, zobaczysz! Ja zawsze miałam problem ze swoją organizacją a tu bach, wszystko zmieniło się z dnia na dzień. Dziękuję bardzo za przemiły komentarz! :)

      Usuń
  70. Mi też brakowało, na szczęście uzupełniłam zapasy <3

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetna sukienka ! Pozdrawiam
    https://swiat-anonimowej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Stylizacja bardzo mi się podoba! Sukienka jest cudowna <3 Bardzo lubię taki krój sukienek, chociaż ja wolałabym jednak ten rękawek trochę krótszy.
    Plener - bomba! Uwielbiam oglądać zdjęcia z ciekawych miejsc, a to zdecydowanie ma coś fajnego w sobie! :)
    Buziak,
    Ola ;)
    MOLE TEATRALNE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, dla mnie rękaw odpowiedni, mój ulubiony rozmiar to właśnie 3/4 za łokieć :) Cieszę się, że plenerek się spodobał! Sama uwielbiam takie fotografie :)

      Usuń
  73. Masz racje zycie jest laatwiejsze jak jest poukladane. Super sukienkda :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy łatwiejsze, życie według mnie w ogóle nie jest łatwe :D

      Usuń
  74. Chic dress and it looks so good on you.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Hi!!
    Beautiful dress and beautiful blog! I will be attentive to your news
    Greetins for Spain

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetna miejscówka na sesje zdjęciowe! Co do sukienki jest przepiękna, uwielbiam takie kroje i kratkę!
    http://nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że to przepiękne miejsce na sesje tylko do końca nie byłam pewna czy ten motyw zgra się z tą stylizacją, ale musiałam się zdecydować :)

      Usuń
  77. Po raz pierwszy słyszę o tym sklepie, wyglądasz wspaniale w tej sukience :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zapoznania się z nim, dobrze prosperujący polski internetowy butik :)

      Usuń
  78. Wyglądasz przepięknie kochana! 🖤. Elegancko i z klasą! :)

    Zapraszam do siebie 💕

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękna ta sukienka <3

    youandme255.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. No piękna sukienka. Bożę jak zazdroszczę takich cudownych zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zawsze jestem chętna na wspólne sesje zdjęciowe :D

      Usuń
  81. Sukienka jest cudowna, zakochałam się w niej! Bardzo ładnie wyglądasz ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Ślicznie wyglądasz w tej sukience:) super sandałki:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  83. Przyznam szczerze, że nie znałam tego sklepu
    Ale sukienka mi się podoba
    jest idealna do jesiennych stylizacji :)

    Zapraszam!
    mój blog
    mój instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, myślę że cały rok będę w niej chodzić :D

      Usuń
  84. ale śliczna stylizacja! <3
    wyglądasz przepięknie Kochana <3
    pozdrawiam cieplutko

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Podziwiam, że dajesz radę połączyć tyle rzeczy, bo ja mam z tym problem. Ślicznie wyglądasz!

    M A R C E L I A (KLIK) Zapraszam do siebie i życzę miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem też siebie podziwiam, ale zapewne nie będzie to trwać wiecznie :)

      Usuń
  86. Amazing outfit, I love the dress! it looks really great and the pics are lovely!
    Thanks for your comment in my blog, kisses from Spain ^^

    Freak Muffin Blog

    OdpowiedzUsuń
  87. Przyznaję, że pierwszy raz słyszę o sklepie Gewis-shop i nazwa nie brzmi zbyt polsko ale mają za to fajny asortyment :D A sukienka ze zdjęć wygląda super! Chyba sobie coś od nich sprawię :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też nowość, ale uważam że warto zapoznać się bliżej z tym sklepem :)

      Usuń
  88. Hai un bel fisico e il vestito ti sta benissimo. Ciaoo

    OdpowiedzUsuń
  89. Hi Ayuna, I'm your follower now, and, if you want, you can follow me. I like your blog and you is so pretty! Where do you live in Poland? I visited Warsawa and Kracow some years ago. Kisses :)

    OdpowiedzUsuń