kwietnia 21, 2018

Recenzja | Świeczka zapachowa Yankee Candle | Black Coconut

Dzień dobry
W końcu wyszło słońce. Od niedawna możemy poczuć na swojej własnej skórze nie wiosnę a prawdziwe lato. Pogoda rozpieszcza nas kwitnącą florą, zapachem i wysoką temperaturą. O tej porze roku blogerzy dzielą się na dwie grupy. Na tych, którzy korzystając z pogody piszą częściej bo można zrobić piękne zdjęcia, bo można czerpać inspirację ze wszystkiego co nas otacza, bo słońce dodaje energii i na tych, którzy piszą rzadziej bo wiosna w pełni oznacza więcej obowiązków, chce się wychodzić z domu a komputer odsuwa się na bok. Należę do tej drugiej grupy. Od kilku dni nic tylko sieję, plewię, koszę jak to na wsi a czas wolny spędzam albo nad wodą, albo na lodach, albo jeszcze inaczej wszak możliwości jest wiele w grupie znajomych lub sam na sam z Rafałem. To moje proste wytłumaczenie przerwy między jednym postem a drugim. Najprawdopodobniej wpisy pojawiać się będą co półtora tygodnia lub rzadziej. Nie zmienia to jednak faktu, że w blogosferze jestem prawie codziennie, chociażby po to by odpowiadać na wasze komentarze. Wiecie, że odpowiadam na każdy :) Tak więc piszcie a co do wpisów, będą nieregularne przynajmniej dopóki nie zepsuje się pogoda.

Jestem miłośniczką zapachów. Kocham je, tonę w nich, pobudzają moje zmysły. Różne, działają na mnie inaczej. Odprężają, relaksują, inspirują, motywują, dodają energii. Znalezienie dla siebie odpowiedniego zapachu nie jest proste, zwłaszcza kiedy zamawia się zapach przez internet. Jak dobrać dla siebie odpowiedni? Moim sprawdzonym sposobem jest testowanie. Zapraszam na kolejną recenzję!

https://thecoconutmama.com/wp-content/uploads/2018/01/coconut.png

Yankee Candle to słynna firma zapachowych świeczek. Zna ją prawie każdy a kto jeszcze nie miał okazji jej poznać, niech jak najszybciej to nadrobi. Jedne z najpopularniejszych, najmodniejsze w wystroju charakteryzują się bogatą ofertą zapachową, idealnymi kompozycjami oraz pięknym designem w formie zdjęcia opisującego dany zapach lub danym zapachem kojarzonym. Świeczka nie dość, że pachnie pięknie, długo, mocno ale nie intensywnie to wygląda perfekcyjnie i tak też się prezentuje.

Kupuję tutaj:

Tym razem zakupiłam mały, czarny sampler o egzotycznej nazwie Black Coconut. 


Opis: Sampler z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: dojrzały kokos, egzotyczne kwiaty oraz drzewo cedrowe.

Przykładając nos do świeczki pierwszą nutą otulającą nas jest właśnie kokos. Dojrzały, soczysty. Zmysły zaczynają wyobrażać sobie wieczór, zachodzące słońce i egzotyczną plażę z ciepłym piaskiem i przeźroczystą wodą. W głowie mam już prawdziwe lato. Wspaniałe połączenie zapachów, kojarzone z letnią egzotyką, z cudownymi wspomnieniami. Zapach ten, trafia na listę moich ulubieńców. Słodka mieszanka idealna na romantyczne wieczory.

Informacje ogólne:
Wielkość samplera: ok. 5cm
Cena: 11zł + plus wysyłka 
https://www.goodies.pl/modules/productpageadverts/slides/53a7ac7a0792005f1df9cbd26fd3828b.png
Link do strony, gdzie można zakupić świeczkę: KLIK

Moja obecna kolekcja:

1. Lemon Lavender - LINK
2. Soft Blanket - LINK
3. Lake Sunset - LINK
4. Pink Grapefruit - LINK
5. My Serenity - LINK
6. Autumn Night - LINK
7. Snowflake Cookie - LINK
8. Black Coconut - LINK

Wpis powstał przy pomocy:
goodies.pl 

Na dziś to tyle.
Czy jesteście fanami zapachów? Czy lubicie zapachowe świeczki? Może tak jak ja, tworzycie swoje małe kolekcje? Napiszcie coś o tym! Jakie zapachy lubicie najbardziej? Jakie nie przypadły wam do gustu?
Piszcie w komentarzu.


     
 Polecam zajrzeć na te blogi!  

  Pierwszy komentarz: Aleksandra z aleksandraeva.blogspot.com
Najciekawszy komentarz: Sheira z wredna-z-wyboru.blogspot.com

aleksandraeva.blogspot.com to blog o różnej tematyce. Minimalistyczny ale bardzo klimatyczny i piękny, odziany w perfekcyjne zdjęcia na pewno zaczaruje was i zatrzyma na dłużej. Autorka pisze w bardzo przyjemny i ciepły sposób, interesując czytelnika.
wredna-z-wyboru.blogspot.com to jeden z moich ulubionych blogów w kategorii moda & uroda. Znajdziecie tam wiele interesujących, kobiecych tematów. Wiele ciekawostek, rad z których chętnie korzystam i biorę sobie do serca. Idealny, na pewno go pokochacie i zostaniecie tam na dłużej.

 Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.


Infoblog:
 ● Zapraszam was na bloga mowiacslowami.pl gdzie autorka Magda przeprowadziła ze mną rozmowę w ramach projektu blogerskie pitu-pitu. O czym rozmawiałyśmy? LINK
  ●  Zachęcam was do obserwacji mojego bloga. Zbliżamy się do 2K!
● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję

 kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna
 banner:
 

186 komentarzy:

  1. O.. rajciu!
    Ile masz Tych świeczek! 😍 Nie fascynuję się zapachami, lecz w zeszłym roku dostałam takie o zapachu jabłkowym i jeszcze ich nie wypróbowałam... jakoś za tym zapachem szczególnie nie przepadam :/
    Co do poczty polskiej - ostatnio zamawiałam dwie bransoletki dla przyjaciółki od dwóch sprzedawców. Jedna przyszła w przeciągu dwóch dni, a przy drugiej ZERO reakcji - żaden mail z informacją o wysyłce mi nie przyszedł. 😢 Denerwowałam się, napisałam do sprzedawcy, on nic... I jak tu zwrot pieniędzy uzyskać?
    Wracam...
    ...pewnego dnia....
    ...ze szkoły....
    ...i co widzę?
    Paczuszczkę.

    Nosz kurczę...! 😂😩


    Co do kokosu, to uwielbiam koktajle kokosowe, przepyszne są! 💕 Ciast i ciastek nie lubię, kokos zazwyczaj się w nim przypala i jest ciepły; zawsze lubiłam ciasta z jogurtem czy galaretką 🍰
    Cieszę się BARDZO, BARDZO, BAAAAARDZO, że coś wreszcie napisałaś, kocham Twoje posty, mogę to godzinami mówić... ❤️
    Pozdrawiam i życzę więcej słonecznych dni!
    Zapraszam do kina! 🎬 blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com
    Emma ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam zapach jabłuszka! W ogóle lubię zapachy owocowe :) Zwłaszcza cytrusowe ale każdy zapach w jakimś tam stopniu mi się podoba, jestem na nie wyczulona uwielbiam je :) O dziwo, nie przepadam za kokosem :D Z pocztą są różne przeboje, jednak to z DHL mam przykre wspomnienia. Sama cieszę się, że w końcu tu napisałam, troszkę obijałam się przez ostatni tydzień ale ta pogoda... no trzeba mnie zrozumieć! :D

      Usuń
  2. Lubię zapach kokosa ale w swieczce będzie chyba zbyt słodki.. ale może kiedyś wypróbuję :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo, kompozycja zapachowa działa tak, że zapach wcale nie jest słodki :) Lubię słodkości oczywiście bez przesady, ale te Yankee Candle raczej nie są mulące chociażby pachniały budyniem :)

      Usuń
  3. Jestem ogromną fanką zapachów! Kiedyś cieszyłam się nawet takimi małymi podgrzewaczami, teraz przerzuciłam się na woski. Koniecznie muszę zaopatrzyć się w ten zapach i go przetestować! Uwielbiam kokos :) Masz sporą kolekcję tych świeczek aj! Co do pogody - ja strasznie chciałabym móc wykorzystać tą pogodę, ale tak samemu to sie nie chce nigdzie wyjść. Teraz jeszcze tyle nauki, że szkoda gadać :/

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię małe podgrzewacze, je przynajmniej palę bo te to tylko stoją i pachną :) Mam je raczej w charakterze ozdoby :) Na szczęście nie muszę się uczyć, ale muszę chodzić do pracy więc nie wiem co gorsze. Nawet samemu dobrze jest się przejść, nacieszyć słońcem :)

      Usuń
  4. Niezła kolekcja :) Ja polubiłem świece z Home Aroma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie miałam, będę musiała jedną kupić- na próbę :D

      Usuń
  5. Amazing post dear, I'd love to try this Yankee product! Have a great weekend!
    xoxo

    Vildana from Living Like V

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapachowe świeczki. Jestem ciekawa, czy ta kokosowa by mi się spodobała :) Ja ze względu na pogodę i inne rzeczy też jestem ostatnio mniej aktywna w blogosferze, ale przecież nie spędzę większości czasu na siedzeniu przed monitorem. Szkoda życia :D
    Miłego dnia!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy sposób na sprawdzenie czy coś Ci się spodoba to wypróbowanie tego! :) Dokładnie, myślę podobnie staram się wygospodarować dla bloga godzinę dziennie, resztę spędzam aktywnie :)

      Usuń
  7. U mnie mama kupuje dużo świeczek. Ja chętniej sięgam bo zapachowe balsamy do ust. :D Kiedyś pewnie zakupię jakieś z tej firmy, bo tak dużo osób je chwali i tyle wspaniałych wariantów zapachowych. :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsamy do ust sama uwielbiam więc dobrze cię rozumiem :) ale jednak świeczka, to jest świeczka :D Yanke Candle kiedyś zasypywało internet, coraz rzadziej się o nich słyszy ale dla mnie zawsze będą klasyką :)

      Usuń
  8. Mam tak jak Ty-też należę do tej drugiej grupy😆
    Staram się oczywiście regularnie publikować wpisy i odwiedzać swoich Czytelników ☺
    Uwielbiam świece zapachowe 😍
    Zapach kokosowy kocham😍
    Firmę Yankee Candle znam-mają rewelacyjnie świece ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego na pewno mnie zrozumiesz :) Postaram się dodawać wpisy jak najczęściej, ale nie mogę też powiedzieć, że będą one regularne. Myślę, że ten zapach na pewno by Ci się spodobał :)

      Usuń
  9. Bardzo lubię zapach kokosa. <3 Kiedyś nawet jadłam lody kokosowe z kawałkami kokosa, które były w połówce kokosa. :D Pyszne! :)
    Wow! Masz sporą kolekcję świeczek. Lubię świeczki zapachowe, ale ich nie kolekcjonuję, chociaż mam ich kilka. Część wygrałam w jakiś konkursach albo dostałam na prezent. :D Spodobało mi się pierwsze zdjęcie/obrazek w Twoim wpisie. :)
    U mnie też zamiast wiosny jest lato. :D
    Życzę Ci kolejnych słonecznych i ciepłych dni, byś mogła relaksować się na świeżym powietrzu. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za kokosem akurat nie przepadam, jakoś nie bardzo podchodzi mi ten smak. Jednak, muszę przyznać że kompozycje zapachowe z nim związane zazwyczaj mi odpowiadają :)

      Usuń
  10. Również zwracam uwagę na zapachy, a świeczki bardzo lubię. Choć moje ulubione to te, które mają zapachy świeże, pobudzające, mogą być owocowe. Ale numerem jeden od dawna jest zielona herbata. :)

    I ja nadrabiam zaległości ogródkowe, odkąd się pogoda poprawiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie zapachy, moje ulubione to cytrusowe :) Odkąd zrobiło się ciepło, niemalże cały czas siedzę w ogrodzie :) Sianie, przesadzanie, sprzątanie. Mam sporo pracy :)

      Usuń
  11. How wonderful! I love a good candle, especially a coconut scented one.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz wlasnie od tej firmy zakupilam black coconut i powiem szczerze ze przepadlam... Cudowny zapach! Nie sadzilam ze moze ona miec az tak bardzo intensywna won.
    Wlasnie zmierzam do zakupu i wyprobowania tez innych zapachow. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fantastycznie, że polubiłaś się z tymi świeczkami :) Ja już zastanawiam się, co kupię następne. Widziałam, że właśnie pojawiła się nowa kolekcja słodkich zapachów :)

      Usuń
  13. Ja również należę do tej drugiej grupy bloggerów, chociaż te upalne dni nie są dla mnie, ze względu na okropnie ostre słońce, którego nie lubię.
    Nie jestem fanką zapachowych świeczek, wolę kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie kocham słońce, dlatego gdybym mogła cały dzień siedziałabym poza domem, jak nastolatka i wariowała :D ale niestety, mam sporo obowiązków więc szaleć będę dopiero na urlopie.

      Usuń
  14. Zdecydowanie jestem fanką zapachów, uwielbiam szukać nowych, oraz sprawdzać jak dany zapach na mnie działa i za każdym razem się zaskakuję. To niesamowite jak dany aromat może mieć wpływ na nasz nastrój i aurę. Świeczki uwielbiam i podobnie jak Ty tworzę swoją małą kolekcję. :D Coś czuję, że z tym egzotycznym zapachem zdecydowanie bym się polubiła i przeniosła w świat wyobraźni i marzeń. ^.^
    Oj tak, pogoda w ostatnim czasie nas rozpieszcza, z czego również i ja czerpię pełnymi garściami! ♥

    Pozdrawiam ♥
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z tobą w każdym słowie! świeczki, niby pozorne małe drobiazgi potrafią nas przenieść w miejsca, które sobie wyobrażamy pod wpływem kompozycji zapachów :)

      Usuń
  15. Witam cię bardzo serdecznie w ten ciepły kwietniowy dzień Jeśli chodzi o mnie też Jestem miłośniczką pięknych zapachów Ogólnie uwielbiam zapachy od Yankee Candle również miałam prezentowaną przez ciebie dziś świeczkę Bardzo lubię ten zapach Zresztą kocham zapach kokosa tak jak i ty Mam mnóstwo fantastycznych świeczek do przetestowania aż zachciało mi się odpalić świeczkę i teraz właśnie to zrobię pozdrawiam cię bardzo serdecznie Życzę przyjemnego dnia Tobie i twoim bliskim


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ciepłe słowa :) Ja swoich świeczek nie odpalam, wiem że do tego służą ale jest mi ich tak szkoda, że stoją tylko na półce i robią za ozdobę :) Również wszystkiego dobrego dla Ciebie i najbliższych!

      Usuń
  16. Jeju! Ostatnio słońce za bardzo mnie rozpieszcza i sprawia, że mam wielkie wyrzuty sumienia z powodu przesiadywań w domu zamiast chodzenia na spacery :)
    Uwielbiam uwielbiam uwielbiam świece! Jak i również uwielbiam kokos! Jestem okropnie zaciekawiony tą kombinacją. Masz świetną kolekcje tych świec :D Może też powinienem sobie zrobić sobie taką kolekcje? Ale czuje, że potrafiłbym wszystko wypalić w dobę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam lato, dlatego jak tylko zrobiło się ciut cieplej odrzuciłam tv odrzuciłam komputer i wybiegłam z domu :D Niektóre z moich świeczek mają ponad rok lub dwa i są nienaruszone :)

      Usuń
  17. I love candles Yankee Candle. They have a lot of different scents to the smell of the sense of smell: I do not know which scent I have to choose before. Wonderful are their waxes in aroma lamps.

    everyday-lifecz.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń
  18. Dołączam się do grona fanek kokosowych smaków i zapachów. https://le-royaume-de-anna-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja osobiscie uwielbiam swieczki, woski a nawet i zapachy do zamochodu z tej firmy. Nie zamienilabym jej na zadna inna :)A kokos uwielbiam <3

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię tę firmę, testuję wiele zapachowych świeczek ale sądzę że zawsze będę wielką fanką Yankee Candle :)

      Usuń
  20. Lubię zapach świeczki ja bardzo lubię waniliowy i mandarynkowy dużą masz kolekcję świeczek fajnie pozdrawiam Aga. http://zwariowanaagnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten zapach to zdecydowanie dla mnie! Musze powąchać go na żywo :)

    Zapraszam do mnie https://inspirant-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma lepszego sposobu na testowanie produktów jak ich sprawdzenie w realu :)

      Usuń
  22. Nigdy nie miałam świeczek z tej firmy, ale kokosowy chętnie bym przygarnęła. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim bądź razie, koniecznie musisz wypróbować chociaż jedną! :)

      Usuń
  23. Really great article! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam tych świeczek a wydają się bardzo interesujące i być może się na jakąś skuszę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, jak najbardziej. Uważam, że są warte wypróbowania :)

      Usuń
  25. Ja za świeczkami nie przepadam, bo jestem strasznie wrażliwa na zapachy, ale widzę, że u Ciebie pojawiła się spora kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pokaźna kolekcja, ciekawa jestem zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale masz fajną kolekcję :) Przyznam, że ja nie siedzę w świeczkach, ale przyznam, że te od yankee zawsze mnie ciekawiły, po prostu zawsze chciałam poznać co w nich takiego jest, że tyle ma fanów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zawsze chciałam się dowiedzieć tego samego, aż w końcu skusiłam się i zamówiłam pierwszą świeczkę, która moim zdaniem, jest naprawdę droga. Opłacało się :D

      Usuń
  28. Zdarza mi się polubić niektóre świeczki zapachowe. Takie stonowane to stwierdzenie,ponieważ lubić lubię ale jestem dość wybredny i dany zapach musi mieć TO coś w sobie,że "oooo naprawdę super! biorę to!" :D
    Aż takiej kolekcji jak Ty to nie mam. Ale świeczki zapachowe mają to fajne w sobie,że i często ładnie wyglądają i tworzą fajny super klimat swoim zapachem. Takie 2w1.
    Natomiast pogoda rzeczywiście co raz lepsza,aby tylko upałów nie było zbyt często,jeśli już muszą być. Bo tego nie lubię. Słoneczna pogoda nie sprzyja częstemu korzystaniu z komputera. Słoneczko za oknem zachęca do wyjścia z domu i dobrze,bo to z całą pewnością zdrowsza forma spędzania czasu niż siedzenie godzinami przed komputerem. A na pisanie zawsze można znaleźć czas. I nadrabiać zaległości jesienią czy zimą :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, moje świeczki to właśnie takie 2w1 ponieważ pięknie pachną (długo i intensywnie ale nie nachalnie) i wspaniale wyglądają :) Ja lubie słoneczko, kocham bloga ale wolę wyjść do reala :)

      Usuń
  29. Bardzo lubię świece i woski firmy Yankee Candle. Tego nigdy nie próbowałam, ale myślę, że zapach mógłby mi się spodobać :) Moje ulubione zapachy YC to Soft Blanket oraz Weeding Day :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Soft Blanket bardzo lubię a Weeding Day muszę wypróbować :) Dziękuję ci bardzo!

      Usuń
  30. Kiedyś miałam mnóstwo wosków z YC, chyba czas do nich wrócić ;)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przez długi czas miałam postój w kupowaniu świeczek, teraz postanowiłam do tego wrócić :)

      Usuń
  31. Uwielbiam świeczki zapachowe, ale moją szczególną miłością są te o woni kwitów lub owoców :) Inne są dla mnie zbyt ciężkie, ale też nie pogardzę :) Ważne żeby coś się tliło gdzieś w tle :) Lubię ten efekt, kiedy np. oglądam telewizję i gdzieś obok mrugają sobie płomyczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Moje ulubione zapachy to również te świeże, najlepiej cytrusowe :) a palące się świeczki to przecudowny nastrój w pokoju! <3

      Usuń
  32. wow it sounds really amazing. How much I would love to try.
    kss dear
    =)

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiedzi
    1. Najlepszym sposobem na zatrzymanie ciekawości będzie wypróbowanie :)

      Usuń
  34. Kiedy przychodzi wiosna, nie mam ochoty na świecowe zapachy, co innego jesienią i zimą, wtedy są niezbędne!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że jesienią i zimą zapachowe świeczki stwarzają najlepszy i najpiękniejszy klimat, zwłaszcza gdy się je zapali :) Ja na razie wyłącznie je kupuję i kolekcjonuję :)

      Usuń
  35. Weź odpalaj i opowiadaj o każdej, jej zapach i aromat! Jestem maniakiem świeczek, lampionów i wosków do kominków.. no po prostu KOCHAM to. Najbardziej wieczorem w domowym zaciszu z kubkiem czegoś ciepłego do picia i telewizji w tle. Nic tak nie uspokaja i relaksuje jak te cuda. Mega ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odpalam ich, jest mi ich szkoda po prostu je kolekcjonuję :) może kiedyś uda mi się zdobyć wszystkie zapachy! bardzo bym chciała chodź to nie łatwe bo co róż wychodzi nowa linia zapachowa :)

      Usuń
  36. U mnie jakieś dwa tygodnie temu była letnia pogoda, teraz trochę bardziej wieje i jest trochę chłodniej, więc bardziej czuje się tę kalendarzową wiosnę. Ja również jestem maniaczką zapachów :D Perfumy kolekcjonuję, świeczki zapachowe uwielbiam, a każdy kosmetyk, który przyjemnie pachnie od razu bardziej mi się podoba ;) Słynnych produktów od Yankee Candle jeszcze nie próbowałam. Wszystko co kokosowe uwielbiam, a zapachy to już szczególnie, więc bardzo mnie zaciekawiłaś tą świeczką ;) Już sobie wyobrażam jak to cudnie pachnie <3 Podziwiam Twoją kolekcję, ładnie to wygląda na zdjęciu :D
    I dziękuję za polecenie mojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też trochę się ochłodziło, ale nadal nie zakładam ani kurtki ani płaszcza jedynie bluzę albo sweter :) i to jest to co lubię w pogodzie najbardziej! Wiem, że kochasz zapachy, tak jak ja <3 jak kiedyś skusisz się na yankee candle, koniecznie daj mi znać jak się u ciebie sprawdziła :)

      Usuń
    2. Kiedyś w końcu muszę się na świeczki tej marki skusić ;) Na pewno dam znać ;) U mnie dzisiaj, niestety, bez kurtki by się nie obyło ;( Teraz troszkę słońce wyszło, ale wciąż jest chłodno.

      Usuń
    3. Za to u mnie dzisiaj, lato! Od rana spaceruję w sukience mam nadzieję, że taka pogoda utrzyma się na majówkę, chodź nie mam żadnych planów miło by było skorzystać ze słońca :)

      Usuń
    4. Dzisiaj i u mnie pogoda dopisuje ;) Szkoda tylko, że miałam studia :D Ale na szczęście niedługo ;) Ja na majówkę też nie mam planów, ale ładną pogodą i ja bym nie pogardziła ;) Zawsze to lepiej wybrać się na jakiś spacer niż siedzieć w domu ;)

      Usuń
    5. Martwię się, że może padać, zobaczymy co będzie jutro :) Dzisiaj trochę pokropiło ale i tak jestem dumna z naszej wiosennej pogody :)

      Usuń
    6. U mnie dziś pogoda rewelacyjna ;) Tak szczerze to nie pamiętam kiedy ostatnio 1 maja było tak cieplutko ;) Chyba jeszcze jak byłam mała ;) A dobrze zapamiętuję ten dzień, bo mam dzisiaj urodziny :D

      Usuń
    7. O jej kochana wszystkiego najlepszego! Życzenia lecę pędzę złożyć Ci na blogu :) Ja jeszcze nie wiem jaka jest u mnie pogoda.... niedawno wstałam i jeszcze wyleguję się w łóżku :)

      Usuń
    8. Dziękuję bardzo, po raz drugi ;) Ja to od samego rana już się przygotowywałam do urodzin :D

      Usuń
    9. Jestem przekonana że ten dzień był dla Ciebie bardzo udany :) Ja na swoje też czekam z utęsknieniem, a mam je dopiero w październiku :)

      Usuń
    10. Szybko zleci ;) Niby w moim wieku nie powinno się już tak cieszyć na urodziny, ale ja jakoś czuję się młodsza duchem niż metryka na to wskazuje :D

      Usuń
    11. Mam dokładnie to samo :D Urodziny to niby nic, ale miło jest przeżyć jeden dzień w roku kiedy wszyscy mówią tylko o tobie, obdarowują Cię i pieką Ci tort :)

      Usuń
    12. Ja w centrum uwagi niekoniecznie lubię być, ale takie urodziny to jedna z niewielu okazji, kiedy moi znajomi mają odpowiednią motywację, żeby się spotkać :D A jak każdy pracuje i studiuje to ciężko znaleźć czas na schadzki :D

      Usuń
    13. To też prawda :) Bardzo fajnie jest się spotkać ze znajomymi, ale faktycznie nie zawsze można ze wszystkimi :) a takie urodziny to już powód by być :)

      Usuń
    14. No i ja mam to szczęście, że moje zawsze wypadają w święto, więc większość osób ma wtedy wolne ;) A zebrać wszystkich pracujących, żeby mieli wolne jednego dnia - mission impossible :D

      Usuń
    15. Właśnie pewnie to jest największy plus obchodzenia urodzin w czasie świąt :) A jeżeli chodzi o majówkę, to już w ogóle. Zazwyczaj ładna pogoda + sezon grillowy = spotkania idealne :D

      Usuń
  37. Uwielbiam świeczki zapachowe!
    Kolekcji swojej jednak nie posiadam.
    Najbardziej lubie je zapalać gdy jest zima, dodaje to świetnego nastroju!

    Pozdrawiam!
    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Zimą palą się najlepiej, ale latem dbają o mój wystrój wnętrza :)

      Usuń
  38. Kocham świeczki zapachowe, ale bardziej jak robi się zimno. chciałabym sprawdzić ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy jest zimno, świeczki zapachowe wspaniale ogrzewają nie tylko nosy! :)

      Usuń
  39. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz! Gdy będę w Warszawie zajrzę po komplet opon do mojej Alfy Romeo :D

      Usuń
  40. Jestem ciekawa zapachów tych świeczek ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę Ci powiedzieć, że pachną cudownie ale by się o tym przekonać, będziesz musiała je wypróbować :)

      Usuń
  41. Chyba mam wosk o tym zapachu. muszę go wyjąć :) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeju! Ostatnio chodzi za mną wszystko co kokosowe, więc tą świeczkę też chętnie bym przygarnęła! <3 <3
    Jeśli chodzi o świeczki to najbardziej lubię zapachy owocowe i słodkie. Jakiś czas w Ikei upolowałam fajne świeczki, które pachną jak ciasteczka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale! Ja też najbardziej lubię zapachy owocowe i słodkie :) Na pewno dogadałybyśmy się w kwestii zapachów :)

      Usuń
  43. Bardzo kocham zapachy yankee są prześliczne ale tego jeszcze nie używałam.

    SERDECZNIE ZAPRASZAM NA BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  44. Kocham Yankee :)))
    tej kokosowej jeszcze nie miałam bo zawsze kupuje te duże słoje ale mam nadzieję ją dorwać niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również kocham tą firmę :) Na duże słoje, niestety nie bardzo mnie stać nawet ze zniżką którą mam w ramach współpracy, bo planuję sporą kolekcję :D

      Usuń
  45. Ja nie przepadam za świeczkami, ale zapach kokosa musi być super *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam zapach może nie bardzo ale ta kompozycja... o tak :)

      Usuń
  46. Uwielbiam Yankee <3 Tej kokosowej jeszcze nie miałam, ale jestem wielką fanką kokosa więc myślę że jak dla mnie byłaby idealna więc zapewne za niedługo się w nią zaopatrzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim bądź razie życzę udanego zakupu :) Ja wciąż się zastanawiam, co zakupię teraz. Mam już pewien zapach na oku ;)

      Usuń
  47. Dziękuję za wzmianke o rozmowie! :) To była czysta przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam zapach kokoska, muszę koniecznie wąchnąć tą świeczuszkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kocham świeczki i kocham kokosy! A ich połączenie o już w ogóle coś cudownego !

    around-nadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ta wersja zapachowa może być stworzona właśnie dla Ciebie :)

      Usuń
  50. Ja należę do tej pierwszej grupy :)
    Majóweczka jest dla mnie wielką okazją do nadrobienia blogerskich zaległości.

    Uwielbiam świeczuszki <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chętnie spędzałabym czas w internecie :) Kocham bloga i blogosferę ale gdy jest piękna pogoda po prostu żal mi siedzieć w domu :)

      Usuń
  51. I'm sure the candles smell really nice :D!
    kisses my friend have a nice day <3 :*

    http://lalabetterdayz.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  52. Kocham zapachowe świeczki! Zawsze kupuje ich wiele i używam wieczorami dla lepszego nastroju, kiedy piszę posta, lub po prostu spotykam się z przyjaciółmi.
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, w tedy świeczki pasują idealnie :) Dla mnie, najlepsze są w tedy, kiedy np. organizuję romantyczny wieczór dla dwojga! :)

      Usuń
  53. Zapach kokosa jest cudowny, na świeczki wprost idealny :)
    Po Twoim opisie mam ochotę kupić :)
    A kolekcja całkiem pokaźna, też kiedyś miałam wiele świeczek, ale teraz szybciutko je zużywam i kupuję nowe :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mam nadzieję że kolekcja wzrośnie :) Po remoncie, moje świeczuszki będą miały swoje wyeksponowane miejsce :)

      Usuń
  54. Gdyby nie to, że świeczki Yankee Candle są tak drogie to na pewno zaopatrzyłabym się w jakąś:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, jest to drogi interes bo płacimy wiele za bardzo mało wosku, ale proponuję współpracę ze sklepem, tak jak prowadzę ją ja :)

      Usuń
  55. Ale mnóstwo swieczek zapachowych! Zazwyczaj wybieram jakies korzenne zapachy, ale ostatnio zakochałam się w owocowych. U mojej babci jest truskawkowa, tyle że z ikei, ale pachnie obłędnie :) Pozdrawiam ciepło ;)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truskawka... musi pachnieć wspaniale :) Niektóre świeczki zapachowe pachną tak, że człowiek ma ochotę po prostu je zjeść :D

      Usuń
  56. Love your candle collection. I really like vanilla or floral scents.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Beautiful post!
    Do you want to follow each other?
    If you like the idea you can comment on my post.

    Kisses

    https://intonezzee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Uwielbiam otaczać się zapachami <3 Takiej kolekcji świeczek nie mam, więc najwyraźniej muszę się zaopatrzyć.
    Pozdrawiam!
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała tą kolekcję powiększyć, zobaczymy co da się zrobić :D

      Usuń
  59. Ja z tej firmy miałam tylko parę wosków, których zapachy były świetne. Jedyną ich wadą było to, że się kruszyły.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, ale woski są o tyle fajne, że topiąc je długo dają zapach :) No i kosztują o wiele mniej :)

      Usuń
  60. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  61. Thank you so much Ayuna! I'm so happy that you liked my blog! :) Sure I agree on following, I'm now following you and I'll wait for your follow-back! I've also been to Poland (Cracovia and Varsovia) on holidays two years ago and I liked it so much! ;) Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
  62. Kurczę, muszę się w takie świeczki wreszcie zaopatrzyć, bo już od dłuższego czasu planuję je kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Trzeba chociaż jedną Yanke candle w domu mieć :D

      Usuń
  63. Uwielbiam świeczki, dają niesamowity klimat! Dodatkowo, gdy mają jakiś ciekawy zapach to może być zarezerwowany na jakąś wyjątkową okazję, a potem gdy odpali się ją kolejny raz, będzie można wrócić do tej chwili, bo przecież nic tak nie przywołuje wspomnień jak zapachy!
    Sama mam kilka ciekawych świeczek u siebie, między innymi starą jak świat świeczkę z Bath and Body Works, żelową świeczkę z napisem "Świnoujście" czy waniliowe pięknie pachnące podgrzewacze z Rossmana.
    Kocham mieć takie ciepłe źródło światła w pokoju, mimo, że to mały płomyk to jakoś tak raźniej.
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! Każda chwila może mieć swój własny zapach :) Ja jestem maniaczką świeczek. A jeszcze jak wyglądają tak pięknie jak yanke candle, no to ja już nie mogę się powstrzymać przed kupnem ;)

      Usuń
  64. Hello!
    answering your comment on my blog: of course I agree to follow your blog if you follow mine sz
    I am waiting ♥♥

    PS: YOUR BLOG IS AMAZING !

    jennifergomesblog.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  65. U mnie też w końcu pojawiło się słoneczko i w końcu mogę się cieszyć piękną pogodą :D A co do codziennej obecności na blogosferze, to też tak mam - dzięki majówce :D
    Jeżeli chodzi o świeczki, to ja również bardzo lubię je odpalać. Uwielbiam "zatapiać" się w ich pięknym zapachu... Chociaż w lecie robię to raczej rzadko :D
    Firmę tę znam, ale kojarzę ją raczej z woskami. Fajnie wiedzieć, że mają też inne produkty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie tylko ja tak mam :D <3 Firma ma sporo produktów, kultowe są zwłaszcza duże słoje za ok. 100 zł :)

      Usuń
  66. Nice blog dear, thanks for your comment!
    I'm following you so you can follow me back now pls :)

    Xoxo,
    https://thesoulofacosmopolitangirl.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  67. Lovely post <3

    XX
    barbfurtado.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Eu adorei o post, os produtos parecem ser muito bons. ^^
    Beijos. ♥
    Diário da Lady

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo ciekawy wpis. Kiedyś prowadziłam bloga ale teraz to tylko je czytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wolnej chwili, zachęcam do powrotu. Blog to naprawdę coś wspaniałego :)

      Usuń
    2. Może bym wrocila ale nie wiem o czym pisac.

      Usuń
    3. Możesz pisać o wszystkim o czym tylko chcesz, jest naprawdę wielka ilość tematów do wyboru :)

      Usuń
    4. Kiedś pisałam jak miałaś jeszcze tego bloga o anime, miałam taki o winx nie wiem czy pamiętasz.

      Usuń
    5. Coś kojarzę, bardzo mi miło :) Spotkanie po latach, niespodziewane nie sądziłam że ktoś z tamtych czasów jeszcze jest w blogosferze :)

      Usuń
  70. sehr interessanter Blog. Ich lade dich zu mir ein, ich fange gerade an.
    https://elisa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Ciekawy wpis :) Wspolpracujesz z ta firma? Na czym polega wspolpraca? Jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Dzięki współpracy mam zniżkę 10zł za którą mogę kupić sobie jakiś tam produkt ze sklepu :)

      Usuń
    2. Ciężko zdobyc taką współprace?

      Usuń
    3. Nie, ale kwota jaką dostajesz w ramach współpracy zależna jest od twoich obserwatorów, np. powyżej 1000 - 10 zł

      Usuń
    4. Aha rozumiem, dzięki za informacje :)

      Usuń
    5. Bardzo proszę, polecam się na przyszłość :)

      Usuń
  72. Ja w swojej kolekcji mam tylko dwie świeczki, jedną świąteczną a drugą o zapachu owoców leśnych :). Chyba bardziej przypadła mi do gustu ta druga :D, lecz niestety już prawie się kończy. Od momentu zakupu pierwszej świeczki, nawet je polubiłam, choć i tak rzadko mam czas aby się przy nich zrelaksować. Nie posiadam świeczki ani wosku z tej firmy, ale może czas to zmienić? ;).
    Bardzo fajny blog, pewnie wrócę do niego kilka razy :).
    Pozdrawiam :*
    http://psiakimoimzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto próbować nowych rzeczy, tak sądzę :) Dziękuję ślicznie za ciepłe słowa! :)

      Usuń
  73. Hej, hej!
    Pogoda w ostatnim czasie rzeczywiście rozpieszcza. Dzisiaj nawet wybrałam się na plażę w celu skromnego opalania. Mam nadzieję, że dzisiejszy dzień był takim rozpoczęciem i kilka dni, a zyskam swoją opaleniznę. Oby :D Rzeczywiście bardzo widoczny jest ten podział na blogosferze o tej porze roku. Ja w sumie sama nie wiem jak to robię, ale piszę i mam czas na wychodzenie :D Czasami jednak gorzej z komentowaniem. Stąd te braki moich komentarzy u Ciebie. Czytałam, lecz nie znalazłam chwili by napisać komentarz. W moim przypadku jeden u Ciebie to z 10-15 minut co najmniej :D Ale dobrze, że korzystasz. Ludzie i tak będą Cię odwiedzać :) Prawda jest taka, że jesteśmy tak związani z blogosferą, że no trzeba po prostu wejść choć na chwilę :)

    Też kocham zapachy. Głównie męskich perfum i świeczek, dlatego post trafiony idealnie! ^^ Ja akurat określonego zapachu nie mam. Byleby był słodki. Przez Internet nie da się inaczej niż metodą prób i błędów lub właśnie czytając recenzję :)

    Znam, znam. Jednak osobiście nie miałam. Póki co moje serce należy do świeczek z Ikei, ale po te także w końcu muszę sięgnąć, bo zachęciłaś mnie tym opisem :)
    Ach kokos, uwielbiam ten zapach! Pewnie też by trafił do moich ulubieńców :) Widzę cena bardzo tania. Aż grzech się nie skusić :D

    Kolekcja spora, ale czemu nie otwarta? Nie można tylko wąchać, halo! :D

    Ja bardzo lubię zapachy. Mam w swojej kolekcji obecnie 4, bo resztę wypaliłam i nie z tej firmy, ale uwielbiam ich zapach :) Geniusz wymyślił świeczki! :D

    Pozdrawiam i nadrabiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę plaży! <3 Ja jeszcze nie miałam okazji się opalać zresztą, opalam się bardzo bardzo rzadko :) Ja wchodzę codziennie na bloga, by coś po komentować. W zamian za to, posty pojawiają się rzadziej. Jednak nie czuję, by to źle wpływało na bloga :D Chciałabym powąchać świeczki z ikei ale u mnie nie ma ikei :( ha ha kolekcja zamknięta, raczej nigdy ich nie odpalę :D Dziękuję ślicznie!

      Usuń
    2. No ja akurat kocham plażę, więc sama sobie zazdroszczę haha :D Nie przepadasz czy nie łapie Twojej skóry? ;)
      Ja ostatnio mam jakąś słabą motywację, jeśli chodzi o komentowanie. Może ta piękna pogoda mi nie pozwala na to? Też mi się nie wydaję, bo jednak cały czas coś się dzieje i wchodzą. U mnie zawsze cierpi na tym. Może, dlatego że nie mam aż tylu stałych czytelników? :)
      Są naprawdę piękne, szkoda :/ W końcu musisz, no! :D

      Usuń
    3. Lubię być opalona, ale wiem że opalanie szkodzi skórze. Dlatego jestem między młotem a kowadłem :D Z jednej strony chciałabym być opalona, bo ciało wygląda w tedy ładniej a z drugiej tak bardzo podoba mi się japońska uroda, która jest dla mnie inspiracją że nie chce się opalać :D ale trudno jest się nie opalić latem.
      Oj masz wielu stałych czytelników, np mnie <3

      Usuń
  74. „Przeniuchałam” chyba wszystkie w sklepie. Maja swoją cenę. Nawet w Anglii. Pamietam ze jedna kupiłam na próbę, ale się rozczarowałam, bo po odpaleniu nic nie było czuć :(. Nie wiem czy to się akurat taka trafiła czy nie do końca wszystko co o nich mówią jest prawdą :(

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym odwiedzić stacjonarny sklep :) Powiem Ci szczerze, że nie wiem jak pachną podczas palenia, bo żadnej nie odpaliłam :)

      Usuń
    2. Aa czyli są dla Ciebie ozdobą samą w sobie? Mi zależało na romantycznej kolacji z pięknie pachnącymi świeczkami. Niestety one pachną, ale nie kiedy się palą :(

      Usuń
    3. Nie zaprzeczę, dla mnie są głównie ozdobą. Kiedyś może się skuszę i jedną zapalę :) Mają długi zapach ale nie jest on tak intensywny, może kiedy się palą bardzo powoli uwalniają swoją woń?

      Usuń
  75. Jeśli nie przemawiają do Ciebie tradycyjne świece, możesz zdecydować się na świece sojowe. Są one w pełni ekologiczne, co z pewnością będzie ogromną zaletą dla wielu osób.
    świece sojowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawe, chętnie wypróbuję bo nie znałam wcześniej sojowych świec :)

      Usuń
  76. Tylko najlepsze świece zapachowe mogą sprawdzić się zarówno jako doskonała dekoracja, jak i urozmaicenie pomieszczenia. Jeśli je wybierzesz, Twój dom będzie całkiem odmieniony.
    świece zapachowe

    OdpowiedzUsuń
  77. ubóstwiam wręcz zapach kokosa :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Też mam hopla na punkcie świeczek. Teraz to cuda można znaleźć w sklepie. Aż niewiadomo co wybrać.

    OdpowiedzUsuń