kwietnia 03, 2018

Film | Kinomaniaczka - ulubione tytuły - The Belko Experiment reżyseria Greg McLean

Dzień dobry
Mam nadzieję, że wasze święta były wspaniałe a wy spędziliście je ciepło i rodzinnie. Czy były udane? Pochwalcie się! Moje jak najbardziej. Spędziłam je miło w gronie najbliższych. Postanowiłam sobie, że przez ten czas odpocznę od wszystkiego (stąd dłuższa przerwa między postami) i nacieszę się Wielkanocą, którą bardzo lubię 🐣
Święta, święta i po świętach- jak to powiedział pewien mądry człowiek. Nie mam pojęcia kto jest autorem tego cytatu. Nieważne. Czas znów wrócić do pracy, do obowiązków, do swoich pasji. Dlatego dziś przychodzę z nowym wpisem. Mam nadzieję, że wam się spodoba i że was zaciekawi, ponieważ po raz kolejny publikuję coś z serii filmowej. W końcu, kto nie lubi oglądać filmów? Zapraszam!

Kocham filmy. W tej serii wpisów podzielę się z wami moimi ulubionymi produkcjami, mniej lub bardziej znanymi. Chciałabym właśnie skupić się na tych mniej znanych tytułach, ale jak najbardziej wartych uwagi.

The Belko Experiment 2016r.

reżyseria: Greg McLean
scenariusz: James Gunn
gatunek: triller, akacja, dramat, psychologiczny
produkcja: USA, Kolumbia

Mój opis fabuły:
Na oddalonym od ludzi terenie w São Paulo stoi wielopiętrowy, nowoczesny budynek. Jest to siedziba potężnej firmy o nazwie Belko. Nie wiem dokładnie na czym polega praca w tej korporacji, ale jest bardzo ważna. Każdy nowy pracownik informowany jest iż będzie znać tajne i wartościowe informacje. W celu ochrony i bezpieczeństwa, dobrowolnie musi poddać się zabiegowi wczepienia nadajnika w głowę, który w razie porwania mógłby szybko zlokalizować miejsce porwanego. Dzień za dniem w korporacji mija tak samo. Pewnego razu Mike, jeden z pracowników, zauważa, że coś dziwnego dzieje się w Belko. Część pracowników nie przyszła do pracy a przy wejściu pojawili się nowi, nie zbyt mili ochroniarze. Gdy osiemdziesiąt trzy osoby pojawiają się w pracy, Belko staje się dla nich pułapką. Nie mogą wyjść z budynku. Drzwi i okna zamknięte zostają metalem, przez który nie da się przebić. Po horyzont nie ma nikogo, kto mógłby pomóc uwięzionym. Stają przed sobą twarzą w twarz. Początkowo myślą, że to żart. Potem, że zostali zbiorowo uprowadzeni. Odzywa się głos emitowany z systemu audio. Zmusza pracowników do podejmowania krańcowych decyzji pod groźbą kary śmierci. Rozpoczyna się brutalna gra.

Ode mnie:
Jeżeli ktoś zgłębił się w dziedzinie horroru słowa "office space meets beattle royale" z plakatu filmowego zdradzają mu wiele z fabuły. Nie będzie to spoiler. "Beattle Royale" to manga, która kiedyś była moją ulubioną (zanim przeczytałam Elfen Lied). Z niej wzięło się określenie "Beattle Royale", które oznacza charakterystyczną grę. Polega ona na tym, że grupa osób zabija się wzajemnie, aż zostanie jedna osoba- zwycięzca. Bardzo podoba mi się ten stary koncept, w którym to grupa uczniów walczyła na bezludnej wyspie, przeniesiony do współczesnych czasów, do korporacji. Stąd nazwa filmu "eksperyment Belko". Taka gra jest właśnie psychologicznym eksperymentem. Jak w takiej sytuacji zachowają się ludzie. Podobnie jak w mandze, grupa podzieliła się na dwie części. Jedna, postanowiła zabijać wierząc, że w ten sposób przeżyją, druga szukała humanitarnego rozwiązania i trzymała się razem. Tak czy inaczej, nigdy nie wiadomo jak zachowa się człowiek, postawiony w takiej sytuacji. Zabij, bo sam zginiesz.

Zwiastun:

O filmie pierwszy raz słyszałam na kanale Galeria Horroru na youtube. Nie jest to głośny hit co prawda, ale na miano mojego ulubieńca zasłużył. Bardzo lubię filmy z akcją, a tu akcja trwa od pierwszej minuty po ostatnią. Podoba mi się wprowadzone napięcie i długo utrzymywany strach. Fabuła, mimo tego że inspirację zaczerpnęła z starej, japońskiej mangi jest oryginalnie opowiedziana a cała historia po prostu ciekawi. Gra aktorska jest świetna, aż odczuwa się emocje postaci z filmu. Efekty rewelacyjne, wszystko jest bardzo realistyczne.

https://static.wixstatic.com/media/8e35a8_25f988d1dd7147e189a1d1f090585d80~mv2.gif

https://forums.boxofficetheory.com/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=https://i1.wp.com/thenet.ng/wp-content/uploads/2017/01/Belko-Experiment.gif?fit=480,270&key=c5435ebb991acb29553a137e967ce091438417f89562ddbb0814e790926d72ec

Film online obejrzeć można tu: KLIK

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj79KFo4AfuQRX8CqRUT4Ky4Wu3eie4LlBBPND721e5WasvL3zDkq2gyPFB-GtaP-cYoi3y0vZELYf6OnAF6rECBWa0-_Cm0BURyGmW3Qrf2LPPpVyVTtqsq1K4-BMt7PQxpoEKVRQtbZYe/s1600/thebelkoexperimentmontage.jpg

 Przy opisie pomógł mi:
http://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Filmweb-logo2014-655.png
 KLIK
Na dziś to tyle.
Czy jesteście fanami filmów? Czy widzieliście ten film? Jak tak, jakie są wasze uwagi i odczucia? Jeżeli nie, czy chcielibyście go obejrzeć? 
Piszcie w komentarzu.

     

 Polecam zajrzeć na te blogi!  

  Pierwszy komentarz: Anna Łukawska
Najciekawszy komentarz: napoludnieodslonca.blogspot.com

 Anna Łukawska skomentowała poprzedni wpis jako pierwsza. Niestety, nie odnalazłam jej aktualnego bloga, dlatego wklejam link do profilu google, ponieważ udostępnia tam wiele filmów. (KLIK)
napoludnieodslonca.blogspot.com to niezwykły blog prowadzony przez rodzeństwo. Na pewno zakochacie się w tych wpisach. Znajdziecie tam wiele z dziedzin, które wszyscy bardzo lubią. Granie, oglądanie, czytanie- jeżeli to wasze hobby, ten blog będzie dla was skarbnicą inspiracji.
 Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.

Infoblog:
● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję

 kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
 

196 komentarzy:

  1. Ja również uwielbiam filmy więc w wolnym czasie chętnie obejrze!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Mrożąca krew w żyłach fabuła. Nie słyszałam wcześniej o tym filmie. Kurcze, straszne to wszystko, wszczepione w głowę nadajniki, napuszczanie ludzi, by wzajemnie się zabijali. Nie wiem czy się skuszę, by go obejrzeć. Z jednej strony musi być bardzo wciągający, interesujący, trzymający w napięciu, a z drugiej przerażający. Tak czy owak, dziękuję, że go poleciłaś. :) Buziaki. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi takie klimaty, ale na zapoznanie się z thrillerem poleciłabym właśnie ten film. Super miesza ze sobą akcję i elementy horroru. Jeżeli zdecydujesz się na obejrzenie, na pewno nie będziesz żałowała! :)

      Usuń
  3. Zupełnie nie moje klimaty, myślę jednak, że mojemu M... się spodoba, dzięki za polecenie!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, mojemu Rafałowi spodobał się ten film chodź myślę, że to bardziej ja byłam nim zachwycona :)

      Usuń
  4. Bardzo podobała mi się "Obecność" (według mnie to jeden z najstraszniejszych horrorów, jakie oglądałam, a widziałam ich wiele) i Anabelle, dlatego i ten film dodaję do swojej listy - brzmi naprawdę ciekawie i jestem pewna, że trzyma w napięciu aż do ostatniej minuty. Poza tym, fajnie, że w haśle, który go reklamuje odwołano się do tytułu mangi. :)
    Pozdrawiam :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam "Obecność", "Annabelle" jeszcze nie, ale na pewno kiedyś ją obejrzę, tak samo jak dalszą kontynuację :) oglądam wszystkie horrory. Musiałabym się długo zastanawiać nad wyborem najstraszniejszego dla mnie horroru, ale pewnie obstawiłabym amerykański remake "Ring" :D

      Usuń
    2. Też uważam, że "Ring" jest świetny, co do horrorów/mocnych thrillerów to polecam Uninvited, też amerykańską wersję - ten film na długo pozostaje w pamięci :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
    3. O dziękuję bardzo za polecenie, nie znam tego tytułu ale na pewno go obejrzę! :) Postanowiłam sobie obejrzeć jak najwięcej filmów w życiu :D

      Usuń
  5. Lovely post!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis, ja nie widziałam tego filmu, ale jestem go ciekawa, może w wolnej chwili obejrzę :)
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Film wydaje się świetny, szczególnie motyw zamknięcia ludzi w jednym pomieszczeniu, na pewno obejrzę! :)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motyw oryginalny, raczej rzadko widuję takie w filmach nie będących horrorami :)

      Usuń
  8. it sounds so good dear, thanks for sharing
    kss
    =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś lubiłam takie filmy oglądać po nocach. Ostatnio gust mi się zmienił i wszelkie horrory/dreszczowce staram się omijać szerokim łukiem. Najbardziej lubię komediodramaty. https://le-royaume-de-anna-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem wierna horrorom, to mój ulubiony gatunek filmowy od jakiś sześciu lat :) albo i lepiej :D

      Usuń
  10. Niestety nie przepadam za taką tematyką filmów.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam filmy, ale tego nie znałam, ba, nawet o nim nie słyszałam ;)
    Myślę, że dodam go do listy "do obejrzenia" :)

    Święta udane, cieszę się bardzo, że Twoje także!
    Ściskam mocno!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj kochana... :) moje swieta przy stole i w drodze. najpierw u tesciow, poźniej u mojej mamy... Zjechała się cała rodzina pierwszy raz od kilku lat. tak po prawdzie między innymi przez moj brzuszek. myslalam, że beda meczyc i smecic i dotykac, jednak okazalo sie, ze nic takiego nie bylo, a i wszyscy spedzilismy je milo... lany poniedzialek , w szczegolnosci poranek był mega zabawny... mimo iż wszyscy to stare konie, oblalismy mamie (która tak naprawde wszystko zaczela) cały dom. przydałyby się pewnie wtedy kalosze, bo kafelki były całe mokre... :P
    a po powrocie do domu pozostalo tylko odpoczywanie. :P
    co do filmu, niech bedzie najciekawszy w swiecie i niech mi polecają... kurczę, nie lubię takich gatunków... później jakieś dziwne schizy mam, albo zasnąć nie mogę... a po co mam się stresować... nie mniej jednak mężowi wspomnę o nim. może będzie chciał go obejrzeć.
    Ja wolę koreańskie dramy, komedie i filmy biograficzne, hstoryczne, kostiumowe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta w dużym gronie są fantastyczne :) Jako dziecko właśnie tak święta spędzałam, teraz to skromnie z rodzicami i chłopakiem :) musiała być świetna zabawa! ja w poniedziałek oszczędzałam wody :) W sumie nie polecałabym Ci tego filmu, nie z brzuszkiem. Może jak już będzie po wszystkim to wtedy :)

      Usuń
  13. Nie widziałam tego filmu. Ostatnio jakoś mało czasu mam na tego typu rozrywki ;) Szczególnie, że pogoda się troszkę poprawiła, więc staram się spędzić ten czas na świeżym powietrzu ;) Ale w Niedzielę Wielkanocną, kiedy to lało niesamowicie, obejrzałam (ja już po raz drugi) z rodzicami Teorię Wszystkiego ;) I znów się rozpływałam nad grą aktorską Eddiego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda piękna, to prawda. Ja niestety rozchorowałam się strasznie i teraz filmy są dla mnie najlepszymi przyjaciółmi :)

      Usuń
    2. Uuu, to kiepsko, w takim razie wracaj szybko do zdrowia ;)

      Usuń
    3. Dziękuję Ci ślicznie, bardzo bym chciała już wyzdrowieć i móc cieszyć się wiosną. Nie znoszę chorować :(

      Usuń
    4. Zapowiadają ładną pogodę na najbliższe dni, więc spokojnie, masz czas :D

      Usuń
    5. Ale to uczucie, kiedy widzę przez okno moich znajomych w samych bluzach czy sweterkach, a ja leżę pod kocem, spocona, mokra a i tak mi zimno? Nie mogę wyjść, dołączyć do nich a nawet gdybym mogła, nie miałabym radości bo okropnie boli mnie gardło :( ja to mam pecha...

      Usuń
    6. Jakoś trzeba się przemęczyć ;) A później będziesz mogła cieszyć się piękną pogodą ;) Masz przynajmniej motywację do tego, żeby jak najszybciej starać się wyleczyć ;) Przechodzi Ci trochę czy dalej męczy?

      Usuń
    7. Dziękuję, przechodzi z dnia na dzień coraz lepiej :) Wczoraj już wyszłam na słoneczko, a dziś normalnie jadę na zakupy, do dentysty itd :) Jutro już do pracy. Podsumowując, jak choruję to konkretnie, prawie umieram ale za to szybko zdrowieję :D Jeszcze tylko leki zostaną ze mną na dłużej :/ (a motywacją do mojego powrotu do zdrowia głównie była dzisiejsza promocja -55) :D

      Usuń
  14. Nie widzialam tego filmu,ale uwielbiam takie klimaty więc koniecznie muszę go obejrzeć 😍☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tym filmie, ale ja osobiście o wiele bardziej wolę seriale. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zasadzie w ogóle nie oglądam seriali, jakoś pełnometrażowi bardziej do mnie przemawiają :D

      Usuń
  16. Niestety przyznam się, że nie słyszałam wcześniej o tym filmie. Ogólnie jestem bardzo do tyłu z filmami. Bardzo często wracam do tych starych i sprawdzonych (np. pierwszą część Hobbita oglądałam w ciągu roku aż trzy razy, pozostałe dwa). Na mojej liście 'do obejrzenia' jest kilka pozycji i muszę się w końcu za nie zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się w każdej wolnej chwili, na bieżąco oglądać coś nowego. Nie jest to łatwe i niejednokrotnie muszę sięgać po inspiracje bo nie mam pomysłu co mam oglądać :)

      Usuń
  17. Ja to się cieszę, że nie było aż tyle śniegu co w tamtym roku :'). A święta minęły cholernie szybko. W poniedziałek jeszcze objadałam się w nocy ciastem, a dzisiaj szykuje się randka z książką od biolci. Ehh
    Uwielbiam filmy <3. Ten skojarzył mi się trochę z Igrzyskami Śmierci, pewnie przez tą przymusową walkę na śmierć i życie. Nie oglądałam, ale chętnie nadrobię zaległości ;D. Ja ostatnio zakochałam się w ,,Mojej łodzi podwodnej".
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No myślę, że może być to ten sam gatunek tematyczny :) Bardzo ciekawe porównanie, sama nie zwróciłam na to uwagi! Masz całkowitą rację :)

      Usuń
  18. O dzisiaj ten film brzmi strasznie, ale z drugiej strony - pewnie kiedyś nas to czeka, już człowiek kartę nie raz na zakładzie podbija, tylko czekać na chipy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyszłości nie zatrzymamy, ale też nie wiemy czego możemy się po niej spodziewać. Mam nadzieję, że jednak ten film pozostanie tylko filmem a historia w nim zawarta tylko scenariuszem :)

      Usuń
  19. Och, moja ulubiona seria :) Chociaż przyznam, że brakuje mi tutaj swobodnego pisania; mam wrażenie, że tak literacko jest to napisane - aż ZA porządnie :* O filmie nie słyszałam, bardzo jednak lubię filmy psychologiczne - jednocześnie masz jasno przedstawiony problem, ale się boisz, jesteś w niepewnej sytuacji. Nie wiem, czy o tym wiesz, ale nie tylko w XXI wieku powstają świetne filmy psychologiczne; zapraszam bardzo do obejrzenia "Nagle, ostatniego lata" z 1959 roku, w którym... a! No właśnie, napiszę posta! (ale to chyba w przyszłym tygodniu, teraz piszę bardzo długiego; może go jutro, pojutrze, za 10 lat napiszę :)).
    Przejrzałam sobie informacje o tym filmie, możliwe, że obejrzę go w przyszłym czasie. Czy w przyszłym poście z tej serii opiszesz jakiś film, który Ci poleciłam kiedyś w mailu? Było by mi bardzo miło i cieszyłabym się z tego faktu :*
    Faktycznie, już po świętach - moje były takie same jak co roku, tym razem Kicek mnie nie odwiedził... A no tak, jeżeli dźwiga na swoich plecach Oscara, to droga mu się dłuży. :D
    Mam wielką nadzieję, że spędzisz ten tydzień wspaniale, pozdrawiam Cię ciepło! ♥ Uwielbiam Ciebie i twoje posty <3 <3 <3
    Twoja Emma 3

    Zapraszam na seans! ♥ blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Twoje posty, z małej litery napisałam "Twoje"!

      Usuń
    2. Zanim opublikuję post, czytam go trzy razy czy aby na pewno wszystko jest idealnie i tak jak bym chciała. Niestety tak już mam, mój wpis musi mnie satysfakcjonować a też czasem mam wrażenie, że pisze zbyt sztywno :D Pewnie, że coś opiszę, ale mam jeszcze kilka filmów do opublikowania, które już zdążyłam przygotować :) Ja Ciebie też uwielbiam <3

      Usuń
  20. Fantastic post, so nice and interesting! Love it!
    Enjoy in this day, darling! ♥

    Malefica

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o Belko, ale trailer wygląda ciekawie. Po opisie skojarzyło mi się Danganronpa (anime i gra). W filmie poruszany jest dość popularny motyw, ale wciąż można z niego wiele wyciągnąć :)... no zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie zapoznać się z Danganronpa, bo szczerze pierwszy raz o tym słyszę :) a motyw, strasznie mnie zainteresował :)

      Usuń
  22. Nie widziałam tego filmu, obecnie sama nadrabiam zaległości filmowe z mojej listy do obejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, zaległości mam ogrom i wciąż dochodzą nowe tytuły :)

      Usuń
  23. Nie widziałam tego filmu. Uwielbiam komedie romantyczne i horrory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię wiele rodzai, ale uważam że z każdego da się wyłapać jakiś wspaniały film :)

      Usuń
  24. Dla mnie święta zawsze są męczące w jakiś sposób, tyle przygotowań i ciągłe spotkania z rodziną z którą na co dzień nie utrzymuję kontaktu Dx Ale przynajmniej się trochę odpoczęło od codziennych obowiązków :) Film wydaje mi się ciekawy, ale ostatnio bardzo rzadko sięgam po tego typu produkcje. W sumie w ogóle ostatnio bardzo mało oglądam, a jak już to coś żeby się tylko odstresować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta mogą być trochę męczące to prawda, ale bądź co bądź ja je uwielbiam :) jakie by nie były :) Kiedy będziesz chciała się odstresować, polecam Belko :D

      Usuń
    2. Muszę go sobie zapisać żeby o nim nie zapomnieć xD

      Usuń
    3. Koniecznie :D mnie bardzo odstresowuje gdy oglądam jak inni się stresują :) tak więc seans idealny :D

      Usuń
    4. Naprawdę? :D Haha, ja to chyba mam odwrotnie, stresuję się razem z bohaterami xD Ale spoko, i tak kiedyś obejrzę!

      Usuń
    5. No ja zawsze miałam dziwne filmowe upodobania :D

      Usuń
  25. Fabuła rzeczywiście ciekawa, lubię takie klimaty. Teraz kontynuuje oglądania Nikki Mirai, tam też jest motyw takiej gry.
    Na pewno zapamiętam twoją propozycję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, oglądałam Mirai Nikki i bardzo lubię to anime. Jak prawie wszystko co zawiera motyw beattle royale, akcja trwa tam cały czas, dlatego tak dobrze mi się to oglądało :)

      Usuń
  26. Ja wole seriale, ale dobrym filmem też nie pogardzę. Możesz wpaść do mnie, właśnie dodałam pierwszy wpis, w którym polecam 3 filmy. Pewnie je już znasz, ale jestem ciekawa co o nich myślisz :)

    https://inspirant-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za zaproszenie, chętnie :) uwielbiam czytać o filmach :)

      Usuń
  27. Święta spędziłam w domu z rodziną było fajnie i udane. Lubię oglądać różne filmy tego akurat nie widziałam ale warto zobaczyć. Ciekawy wpis podoba mi się. Zapraszam do mnie i pozdrawiam Aga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to świetnie, że twoje święta były udane :) Film, masz rację, naprawdę warto zobaczyć :)

      Usuń
  28. lubię w weekend siąść i obejrzeć jakiś dobry film :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyznam szczerze, że nie przepadam za takimi gatunkami filmowymi :/
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszyscy lubią to samo, dobrze że istnieje wiele gatunków filmowych z czego każdy może wybrać coś dla siebie :)

      Usuń
  30. O wszczepieniu czipa w głowę oglądałam w jednym z odcinków Black Mirror. Chętnie obejrzę ten film, bo fabuła mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje święta również upłynęły bardzo dobrze :) filmiki chętnie obejrzę w jakiś wolny wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wspaniale, że były dobre :) udanego filmowego wieczoru :)

      Usuń
  32. Ja nie jestem jakaś wielka kinomaniaczka, ale czasem mam ochotę na naprawdę dobry film. I wtedy trwa poszukiwanie... a jak przez pol godziny nie mogę znaleźć dobrego filmu to mi się odechciewa i na tym się kończy :D Wpisze sobie te pozycje na listę, będę miała w zanadrzu coś do obejrzenie :) Bardzo fajny post, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, właśnie nie wiedze co możemy obejrzeć jest najgorsza, dlatego warto sobie zapisywać ciekawe tytuły :)

      Usuń
  33. Ja chciałabym znaleźć czas na jakiś film niestety ostatnio jest mi bardzo ciężko znaleźć chwi.e relaksu dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro, ale może w końcu uda Ci się :) oglądanie filmów to czysta przyjemność :)

      Usuń
  34. nie słyszałam o tym filmie. Ciężko znaleźć czas na oglądanie, ale po tej recenzji bardzo chętnie go obejrzę! Dziękuję. Ładnie napisane ;) Pozdrawiam!

    http://blog.brevio.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mam nadzieję że film się spodoba :)

      Usuń
  35. Oglądałam film super .
    Zachęcam :) Pozdrawiam również

    OdpowiedzUsuń
  36. Rzadko teraz oglądam filmy i tego też nie widziałam, ale chętnie zobaczę.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Z chęcią obejrze! Brzmi bardzo ciekawie! Super post! xx

    zapraszam też do mnie: https://gold-b3rry.blogspot.com
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  38. O nie! Może wstyd się przyznać, ale boję się trillerów ;p
    Jednak nie wykluczam, że jeżeli będę miała z kim obejrzeć to z chęcia to zrobię,
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    Zapraszam!
    Będzie mi miło, jeśli klikniesz w reklamę ;) Jeśli nie, to też się nie pogniewam ;)
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film idealny jako seans dla dwojga, polecam jak najbardziej :)

      Usuń
  39. Kocham oglądać filmy, a jeszcze bardziej seriale. Ten wydaje się być strasznie intrygujący, więc z przyjemnością obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że cały seans będzie przyjemny :) to bardzo dobry film :)

      Usuń
  40. Nie oglądałam tego filmu, ale przyznam, że zapowiada się ciekawie. Lubię trillery, więc może go obejrzę.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  41. O nie, ten film jest dla mnie stanowczo zbyt krwawy ;)!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy takie lubi to fakt, dla mnie nie jest krwawy ale wybuchająca głowa faktycznie może trochę szokować :D

      Usuń
  42. Looks like an interesting film :D
    kisses my friend!

    http://lalabetterdayz.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam wrażenie, że widziałam już kiedyś ten film, albo może jakiś podobny. Muszę go obejrzeć to wtedy się okaże :)) Recenzja jak zawsze genialna!
    Ja święta spędziłam również w gronie najbliższych. Też bardzo lubię Wielkanoc, bo w tym czasie rozpoczyna się wiosna, a jak dla mnie to najbardziej inspirująca pora roku (oczywiście nie licząc lata ;)).
    Pozdrawiam Cię kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję <3 Wiosna jest piękna, nie da się zaprzeczyć no ale lato... to jest to na co czekam z utęsknieniem :)

      Usuń
    2. Ja też, ale niestety jest u nas takie krótkie... :(

      Usuń
    3. Masz rację, jednak dobre krótkie niż nie miało go by być wcale :) Chociaż, ta pogoda i ta temperatura czasem rozciągają się na wiosnę i jesień :)

      Usuń
  44. Nie oglądałam tego filmu choć bardzo możliwe,że w najbliższym czasie się to zmieni :))
    Pozdrawiam cieplutko
    https://casuall-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie obejrzę ten film. :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Odpowiedzi
    1. Jest dostępny online, tak więc można go obejrzeć w każdej chwili :)

      Usuń
  47. Great post dear ♥
    I've started following you, visit my blog :)

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Brzmi zachęcająco, chętnie go obejrzę :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. To w ogóle nie mój klimat jeśli chodzi o filmy. Wolę jakieś spokojne romansidła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi inny gatunek filmowy, ja mam ulubieńców z każdego tak więc spokojnie na pewno romansidło też się tu pojawi :)

      Usuń
  50. Nie miałam w planach oglądać tego filmu i nadal nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, może kolejna propozycja bardziej przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  51. Ja za horrorami nie przepadam, ale widzę, że film ma także warstwę psychologiczną, więc być może na niego zerknę.

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam the conjuring, na pewno obejrzę i ten film. Super bo nie miałam o nim pojęcia. Uwielbiam Twój blog. :) Pozdrawiam i zapraszam 💚 www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Filmy, seriale i książki uwielbiam! Ciężko mi jednak godzić tego wszystkiego ze sobą, ale staram się gospodarować czas tak aby dziennie móc chociaż coś obejrzeć czy przeczytać. Fakt, że dzisiaj przymierzam się do "Listy do M 3" bo nie miałam okazji być na tym w kinie, tak jutro postaram się obejrzeć ten, który polecasz ♥ Mogę śmiało nazwać siebie Kinomaniakiem :D Miłego wieczoru Słonce ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem cię, sama mam tyle obowiązków, spraw i czynności które chciałabym wykonać, choćby dla radości że czasem nie starcza czasu na oglądanie. Nadrabiam zimą, kiedy to siedzenie w domu jest dla mnie koniecznością :)

      Usuń
  54. Uwielbiam oglądać filmy, a ten wyglada bardzo zachęcająco 😁
    Www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Hi, nice blog :)
    You write me, if I want follow for follow and yes, sure :)

    Maris Novotná

    OdpowiedzUsuń
  56. Kiedyś uwielbiałam horrory. Ostatnio nie mam zbyt dużo czasu na filmy. Przyznam, że nie oglądałam ale być może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jak najbardziej :) Zwłaszcza, że lubisz horrory. Nie jest to horror, ale ma jego elementy w sobie :)

      Usuń
  57. Nie oglądałam tego filmu, ale zapowiada się genialnie :D Może jutro wieczorem go sobie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Really nice post dear! :) You asked mi follow for follow. So I'm your new follower now! Please follow me back and I'm looking forward to your future articles ! :)) Btw my name via gmail is Nikola Šolcová.
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Observation banner is back! :) Sorry for problems...Rcently I worked on a new blog theme with my friend. :)

      Usuń
  59. Looks amazing :) I would love to follow each other, I already followed you :)
    Caroline

    OdpowiedzUsuń
  60. Hi, thank you for nice comment. :) and yes of course we can follow each other. I follow you now !!!! :)))

    OdpowiedzUsuń

  61. Great post dear, i love your blog. :)
    I followed you, if you want follow back. :)♥
    Designer custom hats

    OdpowiedzUsuń
  62. Chętnie obejrzę ten film! Nigdy o nim nawet nie słyszałam, ale to akurat nic dziwnego... Nie bywam na bieżąco z nowościami i mam dużo filmów do nadrobienia :) Zazwyczaj jednak nie mogę trafić na nic sensownego, a ta produkcja wydaje mi się być naprawdę warta uwagi :) Przynajmniej ja lubię takie fabuły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz takie fabuły, film na pewno Cię zainteresuje :) Mogę życzyć tylko udanego seansu :)

      Usuń
  63. Witam w tym pięknym, słonecznym dniu! <3
    Cieszę się, że Twoje święta były udane i spędziłaś je w gronie najbliższych. Moje również takie były. Też miałam dłuższą przerwę w postach, bo wyjechałam na wieś, na tydzień. Wypoczęłam, porobiłam zdjęcia do postów i nabrałam wiele pozytywnej energii. Brakowało mi tego. Ale czas właśnie wrócić do codziennych czynności :)
    Ja bardzo lubię filmy! Dlatego u mnie też często o nich wspominam. Fajnie, że wspominasz o tych mniej znanych :)

    Już widzę, że gatunki mi pasują. Zobaczymy jak z opisem.
    Przeczytałam i nie powiem. Bardzo mnie zainteresował. Ale pod koniec zaczęło mi coś świtać, że gdzieś to już słyszałam. No i słyszałam... Mój chłopak raz to oglądał, a potem opowiedział mi cały film. Jemu bardzo się podobał, a mi brzmiał jakoś bardzo drastycznie. A tutaj proszę. To jest on!

    Tą grę znam. Nie wiedziałam, że została zaczerpnięta z mangi. Bardzo wiele się słyszy o takich filmach, gdzie właśnie trzeba zabijać i jeden zwycięzca. Ale ciekawostka super! Kiedyś takiego typu filmy mi się nie podobały. Zbyt drastyczne, ale teraz co raz bardziej mnie kusi by coś w tym stylu obejrzeć :)

    Raczej nie obejrzę, bo spojlery już usłyszałam, więc nie byłoby tej frajdy z oglądania. Nie mniej jednak bardzo zachęcająco! ;)

    U mnie nowy post, gdzie pojawiła się mała wzmianka o Tobie. Mam nadzieję, że zerkniesz :)

    Pozdrawiam,
    Olimpia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale, że odpoczęłaś :) Ja na wsi mieszkam, więc odpoczywam w dużym mieście :D Nie ma to jak dobry spoiler :D mój chłopak też tak opowiada mi filmy. Potem oglądam tylko tak by obejrzeć, bo już wszystko wiem :)

      Usuń
    2. Ja tam na moje miasto nie narzekam, bo morze uwielbiam :) Ale czasami taka odskocznia jest mega potrzebna ;)
      Ach dokładnie :D Ale no nie wiedziałam, że go obejrzę, więc słuchałam. Nawet nie wiedziałam, że się z tym filmem kiedykolwiek spotkam :D Ach, Ci faceci! :D Ale dobrze, że Tobie nie psuje to tak frajdy ;)

      Usuń
    3. Zazdroszczę, ja mieszkam w górach stołowych ale zawsze ciągnęło mnie do wody :) Do morza daleko, pozostają wiejskie jeziora :)

      Usuń
    4. Góry też są niezwykle piękne, ale i tak morze należy do mojego serca :)
      Wiejskie jeziora także mają swój urok :)

      Usuń
    5. Jak i do mojego, chciałabym tam mieszkać ale nie bardzo mam wpływ na to gdzie się urodziłam a przeprowadzka tak daleko tylko po to by mieć morze w zasięgu ręki chyba nie jest najlepszym pomysłem :)

      Usuń
    6. To prawda, że nie mamy wpływu na to, gdzie się urodziliśmy, ale przeprowadzka nie jest głupim pomysłem. Mój chłopak np. mieszkał za Poznaniem, a dokładnie wieś koło Leszna. No i przeprowadził się te 400 km by być ze mną :)
      Ale skoro uważasz to nie za najlepszy pomysł to chociaż na wakacje możesz jeździć i chwalić się, że byłaś nad morzem. U mnie to tak nie bardzo się tym chwalić :D

      Usuń
    7. Tutaj jestem przywiązana, do domu, rodziny, pracy. Nie wiem czy odważyłabym się to zmienić i zaczynać wszystko od nowa, skoro tak mi dobrze jak jest :)

      Usuń
  64. Nie słyszałam w ogóle o tym filmie, ale wygląda bardzo ciekawie :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Kocham oglądać filmy, no jeżeli są jakieś fajne;) O nim akurat nigdy nie słyszałam, a jak będę mieć czas to postaram się oglądnąć ^^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, serdecznie polecam najlepszy by zapoznać się z gatunkiem :)

      Usuń
  66. Nie miałem jeszcze do czynienia z tą produkcją jednak muszę powiedzieć, że fabuła i cały ten klimat nie trafia zbytnio w moje gusta, ale chciałbym ten film obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się spodoba, trzeba obejrzeć by się dowiedzieć :)

      Usuń
  67. Ciekawy opis wiec cieszę się, że mogłam trafić na Twoje polecenie :) Na pewno obejrzę w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Jakoś ominęłam ten film i nawet jeszcze o nim nie słyszałam
    czas to nadrobić ;)

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że naprawdę warto zapoznawać się z nowymi produkcjami :)

      Usuń
  69. Horrory akurat mnie nie pociągają, wolę spać spokojnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Aw thank you sweetie ^^
    that was my sister though hahaha!
    kissess!!! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  71. Hey dear. Thank you for your lovely comment and for visiting me. I was checking your blog and I realized that I already were your follower and for that reason I took my followrs number off and put it again for you to see me clearly ok? I´m the girl with the dark rose hair and the hat. If you don´t mind and as you said befora, I would like you to follow me as well dear. :) <3
    xoxo

    www.trendsandfashionblog.pt

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten film raczej nie dla mnie. Ja ostatnio w ogóle jakoś nie oglądam filmów, skupiam się głównie na serialach. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie na odwrót, nie przepadam za serialami wolę filmy pełnometrażowe :)

      Usuń
  73. Często oglądam filmy, jednak tych akurat jeszcze nie oglądałam :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. z pewnością obejrzę :)
    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Rzadko mam czas coś oglądać, właściwie to jakoś mnie do tego nie ciągnie, zawsze wolę coś innego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh rozumiem, każdy lubi co innego ja akurat kocham filmy :) Jednak oglądam je tylko wieczorami, nocą albo gdy jest brzydka pogoda :)

      Usuń
  76. I've never hear about this film before but it looks really interesting So thank you so much for good movie tip! :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Hi dear!
    I haven't heard about this film but it looks interesting, maybe I will watch it, i'll tell you! :)
    Have a wonderful week! ❤️

    Elena from Somniare Aude
    www.somniareaude.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Jeeeej odkąd urodziłam małą, już nie pamiętam kiedy ostatni raz tak sobie na spokojnie usiadłam w fotelu i obejrzałam w ciszy i bez stresu film :O wszystko na wariackich papierach :O masakra :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale jeszcze nie raz będziesz miała okazję obejrzeć coś dobrego, może już razem z nią :)

      Usuń
  79. Fantastic post, so nice and interesting! Love it!
    Enjoy in this day, darling! ♥
    Custom laptop skins

    OdpowiedzUsuń
  80. Kompletnie nie ogarniam tego filmu. W ogóle jestem filmowo zacofana, bo teraz jeśli cokolwiek oglądam to seriale na Netflixie. I to by było na tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  81. Od świąt minęło już tyle czasu, że aż jestem w szoku! Nawet nie pamiętam jak je spędziłam. Czy w ogóle cokolwiek wtedy robiłam? Mam wrażenie, że ostatnio przesypiam całe swoje życie. Filmu nie znam i nigdy nawet o nim nie słyszałam, ale może w najbliższym czasie się z nim zapoznam. Chętnie porównam moje odczucia z Twoimi :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, święta były już dawno temu sama pamiętam je jak przez mgłę czas leci tak szybko, nawet nie wiadomo kiedy a tu już bach zleciał rok :)

      Usuń
  82. oglądałam ten film jakiś czas temu i bardzo mi się podobał!

    OdpowiedzUsuń
  83. Fajne filmowe propozycje :)
    każda godna wszelkiej uwagi :)
    no i obejrzenia :)
    pozdrawiam Kochana

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń