marca 21, 2018

Sztuka, inspiracje, fotografie | 150 idealnych zdjęć

Dzień dobry
Minął tydzień od opublikowania ostatniego wpisu, więc przychodzę do was z kolejnym. Dziś wyjątkowy dzień, pierwszy dzień wiosny. Jak wasze samopoczucia? Ja jestem prze-szczęśliwa, ponieważ czuję, że pobyt zimy w mojej małej wsi już się kończy. Nie lubię zimy, nie lubię zimna. Dzisiaj od rana było bardzo ciepło, zmotywowało mnie to do wiosennych porządków nie tylko w moim domu ale i w mojej głowie. To pierwsze oznaki wiosny- wybudziłam się z zimowego snu. Na nowo zaczynam mieć chęci, zapał, motywację i mnóstwo pomysłów do zrealizowania. Mam energię, jakiej nie miałam od dawna. Wiem, że w tej chwili nie ma dla mnie rzeczy nie do zrobienia. Chcę tworzyć, działać, robić cokolwiek byleby nie stać w miejscu. Chcę przede wszystkim próbować. Nawet jeżeli się nie uda, nigdy nie będę żałowała tego, że spróbowałam. Mam w sobie odwagę. Chcę wykorzystać każdą daną mi szansę, bez cienia strachu i wątpliwości.

Zaczęłam motywująco. Przygotujcie się, ponieważ moje słowa odnoszą się również do mojego bloga. Będę pisać jak najczęściej się da o wszystkim o czym pomyślę. Zapraszam was w każdej wolnej chwili.

Przygotowałam dla was luźny wpis, składający się głównie z fotografii. Myślę, że takie lazy post od czasu do czasu to dobry pomysł. Pozwoli to odetchnąć, odpocząć, nabrać sił i pomyśleć nad kolejnymi wpisami, zwłaszcza że mam w głowie wiele świeżych pomysłów i muszę je sobie najpierw poukładać. Wybrany i utworzony tutaj mix zdjęć to komplikacja tumblerowych, pomysłowych, kreatywnych i profesjonalnych fotografii. Nie są to zdjęcia mojego autorstwa, wszystkie zostały znalezione w internecie.

Chciałam się z wami nimi podzielić, ponieważ chciałabym aby inspirowały was tak samo jak mnie. Tego typu fotografie wpływają na mnie pozytywnie, twórczo i ambitnie. Mam ochotę chwycić aparat i sama stworzyć coś pięknego, perfekcyjnego. Może nie jestem najlepszym fotografem ale ze swoich prac jestem dumna. Wy też bądźcie z siebie dumni. Inspirujcie się, twórzcie, działajcie.

 "Które z moich zdjęć jest moim ulubionym? To, które zrobię jutro"  
Imogen Cunningham.

flowers aesthetic  tattoo
 flowers cat fashion
 beautiful nature flowers 
 fashion flowers flowers
flowers mountains nature
art flowers flowers
flowers book
 flowers travel flowers
 nature flowers buildings
  food car   
 flowers mountains
 flowers guitar flowers
 flowers strawberry city
 nature city flowers
art flowers flowers
 flowers pink tattoo
 sea nature flowers
 book flowers
 nature roses cat
flowers nature flowers
cat flowers girl
flowers beautiful light
 black and white flowers fruit
 food flowers pink
 eyes colors girl
 strawberry pink iphone
 flowers background flowers
morning landscape cat
 waves art flowers
flowers  flowers 
tattoo pink makeup
mountains map waterfall
flowers tattoo Superthumb
  hair tattoo
love flowers love
fruit food food
flowers flowers flowers
flowers butterfly flowers
eyes summer makeup
 sky love nature
love nature nature
 flowers flowers travel  
sky eyes rose 
art coffee art
flowers rose flowers
flowers girl book
england love city
beach summer travel

"Najważniejszy element aparatu znajduje się 12 cali za nim." 
Ansel Adams.

Wpis powstał przy pomocy:
https://data.whicdn.com/images/53172504/original.jpg

Na dziś to tyle.
Co myślicie o takich luźnych wpisach? Lubicie fotografię? Inspirują was zdjęcia? Może sami jesteście fotografami? Napiszcie coś o tym. Spodobał wam się wpis? 
Piszcie w komentarzu.

    

 Polecam zajrzeć na te blogi!  

  Pierwszy komentarz: marrstyle.blogspot.com
Najciekawszy komentarz: adraasteja.blogspot.com

marrstyle.blogspot.com to pełen inspirujących wpisów feshion&beauty blog, z którego dowiecie się wiele różnych ciekawych informacji. Ładny, przejrzysty zawiera szczere i rzetelne recenzje a także piękne zdjęcia. Na pewno pokochacie ten blog.
adraasteja.blogspot.com to blog wspaniałej Olimpii. Jest to niezwykły blog z bardzo motywującym, ambitnym tekstem. Znajdziecie tam wiele tematów: recenzje, przemyślenia, ciekawostki. Jestem pewna, że znajdziecie tam coś dla siebie i zostaniecie na dłużej.

 Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.

Infoblog:
● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję

 kontakt: neko_chan@vip.onet.pl

228 komentarzy:

  1. Super są te zdjęcia, bardzo w moim stylu! Dobrze, że jest już z nami wiosna i oby słońca było jak najwięcej!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dobrze, dobrze :) mam nadzieję, że teraz będzie już tylko cieplej i słoneczniej :) również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Uwielbiam takie fotografie, zdecydowanie mają coś w sobie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Są zdjęcia które mi się podobają bardzo i bardziej :) super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Switne zdjęcia. Idealnie na tapetę w telefonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, chodź ja na tapecie w telefonie zawsze mam swoje, ważne dla mnie, prywatne zdjęcia :)

      Usuń
  5. Przepiekne zdjęcia, uwielbiam takie ogladac!
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, dlatego do tego wpisu wybrałam najlepsze jakie znalazłam! Zrobiłam taką zdjęciową śmietankę :)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia- wspaniały cytat
    Pozdrawiam~
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) starałam się bardzo, by post nie zawierał tylko zdjęć.

      Usuń
  7. Wszystkie zdjęcia piękne, zwłaszcza te z kwiatami. Najbardziej zauroczyło mnie fotografia małego kociaka z wiankiem kwiatów na głowie. <3 Po prostu cudo! :) Super, że uzupełniłaś wpis cytatami, ten drugi ma piękne przesłanie. :) U mnie wiosna zaczęła się słonecznie, jednak wbrew pozorom nie było zbyt ciepło, przekonałam się o tym, gdy tylko zdjęłam na chwilę rękawiczki. Myślałam, że palce mi odmarzną. :/ Może to lekka przesada z tym odmarznięciem, ale było zimno. Super, że masz tyle energii i motywacji do działania. Prześlesz mi jej trochę? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kociaki w ogóle są urocze <3 ach... jestem ogromną kociarą! a koty + kwiaty to już połączenie doskonałe :) zgadzam się, jest zimno ale słońce ogrzewa mnie wewnątrz :) oczywiście prześlę Ci tą energię Myszko <3 pocztą? :D :* Dziękuję za komentarz uwielbiam Cię <3

      Usuń
    2. Kociaki w każdej postaci są urocze i potrafią rozczulić. <3 Tak, poproszę pocztą i z góry dziękuję. :D Ja Ciebie też uwielbiam. :* Masz tyle pozytywnej energii. <3

      Usuń
    3. Kochana Moni <3 masz wspaniałe poczucie humoru, kocham je <3 :)

      Usuń
    4. Polecam się na przyszłość. :D
      P.S. Pozytywna energia dotarła. Dziękuję. :*

      Usuń
    5. No to bardzo się cieszę, bo już miała składać reklamację do poczty polskiej :D

      Usuń
  8. Thank you for following! :D
    I'm really happy that is finally spring :)
    I love all those images, very inspirational!
    kisses!!

    http://lalabetterdayz.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre zdjęcia naprawdę fajne! Zobacz jakie ma na nas działanie natura - trochę słońca i człowiek od razu ma inne nastawienie do życia i swoich projektów...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu człowiek to element natury, bez niej nie funkcjonuje :)

      Usuń
  10. Ile pięknych i inspirujących zdjęć ! A chce się patrzec :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing photos of spring! This is my favorite season!
    Lovely post dear!
    Have a great week! xoxo

    Hello spring!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia 😍
    Czekam jednak na te wpisy które musisz poukładać w swojej głowie ☺
    U mnie ta motywacja wiosenna pojawiła się dopiero wieczorem 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli :)

      Usuń
  13. This is such a beautiful post!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy dzień wiosny minął, ale do mojego miasta wiosna nie przyszła ;( A czekam na nią już od dawna. Również nienawidzę zimy i chciałabym, żeby już sobie od nas poszła :D
    Zdjęcia są śliczne, rzeczywiście bardzo inspirujące ;) Kiedy jeszcze bawiłam się w Photoshopie to często zaglądałam na We<3It w poszukiwaniu, nie tylko inspiracji, ale też materiałów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jeszcze prawdziwej wiosny nie widać, ale śnieg się rozpuszcza, wychodzi słońce i niebo w końcu jest niebieskie więc czuję że nadchodzi :)

      Usuń
  15. Hej Myszko! Widzisz, ja to nie widze super powodów do budzenia się z zimowego snu, skoro za oknem nadal zimno i śnieżnie, to chyba jeszcze nie wiosna. :C zastanawiam się kiedy w końcu nadejdzie.
    Narazie takie zdjęcia , szczególnie te kwieciste mogą motywować i jakos przygotować na tę wiosnę ktora dopiero mam nadzieje przyjdzie i to lada dzien. mam dosc tej zimy i zimna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam dosyć zimy i zimna od grudnia nie marzę o niczym innym jak o słońcu i temperaturze 10 + :)

      Usuń
  16. Bardzo lubię tego typu luźne wpisy :)
    A te fotografie są super , bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey dear! Nice blog. :)
    Wanna follow each others blog? Let me know at my blog. <3

    www.trendsandfashionblog.pt

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam oglądać takie piękne zdjęcia, sama chciałabym kiedyś zrobić jakieś podobne do nich... ale to nie jest łatwe zadanie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, to nie łatwe :) często mamy przed oczami piękny obraz, wspaniały pomysł a na fotografii wygląda to dużo gorzej :D

      Usuń
  19. Hello there! Thanks for stopping by my blog! Yes, I like your idea: Let's follow eachother :-) I followed you on GFC #1878. Would you be so kind to follow back? Let's support eachother & keep in touch!
    Have a nice day, Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie widzę niczego inspirującego w tych zdjęciach, filtr zastosowany kojarzy mi się z Instagramem, którego NIE ZNOSZĘ. Sformułowanie "idealne zdjęcia" jest bardzo odrealnione; właśnie takie nieidealne zdjęcia są wg mnie najlepsze - nie robił ich robot ani nie zapłaciliśmy wysokiej kwoty za edycję. Nie jest łatwym zadaniem wykonanie ładnego zdjęcia, to już bardzo dobrzy fotografowie znają tajniki.
    Post wprawdzie bardzo kojarzy mi się z wiosną, ale nie przemówił do mnie, jak Ty miałaś w planie.
    Niemniej jednak piszesz świetnie, przez ten pusty tydzień czekałam i czekałam na nowego posta! :*
    Pozdrawiam bardzo wiosennie, zapraszam do mnie!
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Cieszę się kochana, że napisałaś swoje zdanie, nie wszystkim podoba się ta sama twórczość a komentarze do posta są właśnie po to by te posty po swojemu komentować! :) Muszę Ci powiedzieć, że takie wpisy jeszcze będą się pojawiać :3 może kiedyś zrobię taki, tylko z moimi autorskimi zdjęciami :)

      Usuń
  21. Świetne inspiracje! Najbardziej spodobał mi się drugi obrazek z drugiego rzędu ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny, inspirujący zbiór ;). Brawo, że chciało Ci się umieścić ich aż tyle, lubię gdy jest dużo zdjęć w inspiracjach ;3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, chciało ale zbierałam te inspiracje przez kilka miesięcy :)

      Usuń
  23. Spora dawka bardzo fajnych inspiracji
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Spora dawka bardzo fajnych inspiracji
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spora spora, myślę że 150 zdjęć to optymalna ilość w poście :D

      Usuń
  25. wszystkie zdjęcia są przepiękne, dzięki za dawkę super inspiracji :)

    pozdrawiam,
    marikapietrzykowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się zdjęcia bardzo podobają, nie to co pogoda za oknem... Może już niedługo zobaczymy wiosnę taką jaką pokazują Twoje inspiracje? <3
    Chciałam Ci bardzo podziękować za przemiły komentarz na moim blogu i zapraszam do dalszej lektury. Póki co zostawiam u Ciebie obserwację i lecę czytać poprzednie wpisy.
    Buziaki kochana, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, wiosna potrafi być naprawdę piękna gdy robi się ciepło, wszystko ożywa robi się zielono aż chce się fotografować :D

      Usuń
  27. Ale piękne zdjęcia, niektóre z nich są takie typowo wiosenne :) Dzisiaj u mnie niestety już było chłodniej, tak bez słońca. Ale i tak się cieszę z tych pojedynczych promyków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzisiaj bardzo słonecznie, jednak chłodno i wieje :/ tęsknię za ciepłem i wysoką temperaturą.

      Usuń
    2. Nie martwmy się. Jeszcze tylko kilka dni, wytrzymamy do wiosny! :)

      Usuń
    3. Na pewno, ja już zauważyłam że jest coraz cieplej :D śnieg się rozpuścił, mrozów nie ma, to same dobre znaki :)

      Usuń
  28. Piękne zdjęcia aż zrobiło się wiosennie mam dość zimy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Very beautiful photos, and most importantly, they are inspirational! I would like to see similar posts in your blog more often!

    http://kira-gebbels.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne inspiracje! Ja ostatnio próbuję się zaprzyjaźnić z aparatem.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie zdjęcia są bardzo piękne! Nawiązują do zbliżającego się wielkimi krokami lata <3 MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to moja ulubiona pora roku, nie mogę się jej doczekać :)

      Usuń
  32. Uwielbiam patrzeć na takie zdjęcia! Można się na chwilę przenieść w inną krainę! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam przeglądać takie inspiracje, jednak o wiele bardziej przemawiają do mnie takie, które się jakoś od siebie różnią ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy te wszystkie są takie same, może mają podobną tematykę letnio/wiosenną będzie zima, będą zimowe inspiracje ^^

      Usuń
  34. Cudowne inspiracje ! Kocham takie zdjecia !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Amazing selection of pictures!

    Giulia
    https://bigiublog19.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne wiosenne zdjęcia! mogę godzinami oglądać zdjęcia inspiracji ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, bardzo motywuje mnie to do stożenia własnych fotografii :)

      Usuń
  37. Rzeczywiście zaczęłaś niesamowicie motywująco, ale to bardzo dobrze! Szczerze mówiąc mam dosyć już tej zimy. Mam nadzieję, że wiosna pojawi się na dniach nie tylko w kalendarzu, ale też za oknem. Tęsknię za spacerami, ciepłem i zapachem kwiatów!
    Mnie ostatnio też wzięło na sprzątanie, ale pokoju akurat ;p Jednak skończyło się na tym, że ogarnęłam tylko sukienki, rzeczy do rysowania, a wszystkiego innego mi się nie chciało haha. Co do porządkowania spraw w głowie. W sumie też powoli zaczęłam to robić. Mam taką właśnie potrzebę samorealizacji, o której pisałaś. Chciałabym zrobić coś albo spróbować czegoś nowego. I nawet jeśli nie wyjdzie. To nie żałować, że niczego nie spróbowałam :)

    Takie luźne posty rzeczywiście są bardzo dobre :) Czasami się przydają nie tylko dla innych, ale właśnie dla samej siebie. By móc poukładać sobie jakieś ważniejsze tematy na przyszły czas.
    Chciałam właśnie napisać, że z tego, co widzę to takie typowo Tumblerowo-Instagramowe te zdjęcia. Lubię je oglądać. Wygląda wszystko tak idealnie. Jakby świat był idealny. No i właśnie dają takiego kopa do działania, żeby samemu zrobić coś tak pięknego, aby stało się inspiracją dla innych.

    Cytat jest naprawdę super! Na początku przeraziłam się tym, że jest ich aż 150, ale świetnie je rozłożyłaś i przyjemnie się oglądało. Najbardziej mi się chyba spodobały z motywami różu i kwiatów.
    Czy w tym drugim chodzi o człowieka? Bo nie do końca wiem czy dobrze interpretuje :)

    Jak zwykle dziękuję za polecenie i miłe słówka. Naprawdę to dla mnie wiele znaczy :)

    Ja lubię bardzo fotografię. Raczej ją oglądać, bo fotografem mnie nazwać nie można. Ale trzeba przyznać, że zdjęcia są niezwykle inspirujące. Po za tym są wspaniałą pamiątką na całe życie!

    A i jeszcze jak coś to u mnie są dwie odpowiedzi na Twoje komentarze u mnie:)
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o sprzątanie pokoju, moja ulubiona czynność to wywalenie wszystkiego z szafy i układanie na nowo. Potrafię tak robić kilka razy w tygodniu ^^ Miałam nadzieję, że 150 będzie interesujące, że zaciekawi taka ilość zdjęć w poście :D Powiem szczerze, że nie starałam się interpretować tych zdjęć, myślę że ich zadaniem jest po prostu wyglądać pięknie :) Kochana, pierwsze co robię wchodząc na komputer to sprawdzam czy odpisałaś <3

      Usuń
    2. Ja ogólnie nie przepadam za sprzątaniem, ale czasami mnie poniesie i właśnie mam takie dni gdzie wywalam wszystko z szafy i składam na nowo, co trwa czasami nawet kilka dni :D
      No wydaje się dużo, ale w takim ułożeniu naprawdę wszystko fajnie przejrzyście wyglądało :) A z tą interpretacją chodziło o cytat akurat. Zdjęcia czasami też miło zinterpretować, ale te rzeczywiście po prostu ładnie mają wyglądać :D
      Ooo to bardzo miłe!

      Usuń
    3. Gdybym wywaliła wszystko z szafy i zostawiła, nie mogłabym w pokoju chodzić, spać i trzymać zwierząt a mam dwa psy i trzy koty. Mam bardzo mały pokój :) Ale już niedługo, remontujemy mieszkanie i w końcu będę miała dla siebie więcej niż jeden mały pokoik! Wybacz, nie zrozumiałam o co chodzi z tą interpretacją :D chyba mi się literki w oczach poplątały :D moim zdaniem to chodzi właśnie o człowieka :D
      <3

      Usuń
    4. No u mnie zawsze wszystko wtedy ląduje na krzesłach albo łóżku :D Ooo! Ja mam dwa psy i dwa króliczki :) Ale no na szczęście nie są tylko w moim pokoju :) W takim razie trzymam kciuki za udany remont! :) Ależ nie ma problemu, ciesze się, że dobrze zrozumiałam cytat :D :)

      Usuń
    5. Ja mam w pokoju jeden fotel, jeden fotelik i jeden drapak dla kotów i moje ciuszki i fatałaszki bardzo często tam lądują :D no ale trzeba wziąć pod uwagę fakt, że oprócz zwierząt w pokoju nie mieszkam sama... dlatego tak bardzo zależy mi na szybkim remoncie, bo kiszę się w tym pokoju z chłopakiem jak ogórki w słoju :)

      Usuń
    6. Haha to widzę, że wiele osób ma fotel, który służy jako przechowalnia dla ubrań :D No jak na jeden pokój to rzeczywiście wiele was tam jest... Oby jak najprędzej!

      Usuń
    7. Ciasno, ale własno jednak na dłuższą metę nie da się tak żyć :D jak zrobi się cieplej, zaczniemy wykańczać cały stan surowy i mam nadzieję że jak najszybciej się wprowadzimy a ja, będę mogła dodawać posty na temat wystroju wnętrz :)

      Usuń
  38. Super te zdjęcia zimy dość wiosno przybywaj. Pozdrawiam cieplutko Aga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci paliły marzanę więc myślę, że wiosna niedługo przyjdzie :)

      Usuń
  39. Super są te zdjęcia, naprawdę pięknie się prezentują. Świetnie wyglądają. Typowo instagramowe, ale to chyba sprawia, że są takie fajne.
    Też się cieszę, że idzie wiosna. Wreszcie! Najwyższa pora, żeby w końcu się pokazała.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja również nie chcę stać w miejscu... życie jest tylko jedno, trzeba je jak najlepiej wykorzystać! <3
    Przepiękne inspiracje.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym stwierdzeniem! :) Życie jest tylko jedno!

      Usuń
  41. Jakoś tak wiosennie mi się zrobiło jak zobaczyłam te zdjęcia ^^. Pełno kwiatów i cudownych widoków <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był mój zamiar, by chociaż na blogu zrobiło się ciepło i wiosennie skoro pogoda ze mną nie współgra :D

      Usuń
    2. U mnie ostatnio ciepło się robi, na oknach też zielono (pomidory zasadziliśmy, żeby jak już nadejdzie czas to do szklarni przesadzić :P) , już prawie, prawie wiosna ;)

      Usuń
    3. O, no to pięknie :) my jeszcze nic nie sadziliśmy, ale zbliża się najwyższy czas by to zdobić :)

      Usuń
    4. Zaraz święta, a po świętach już pewnie coraz cieplej będzie ;) wyczekuję wiosny z utęsknieniem... uwielbiam zimę, ale mi się troszkę przejadła już :P hehe

      Usuń
    5. No mam nadzieję, chociaż z tą pogodą to różnie bywa i potrafi zaskoczyć :) Pamiętam słynny śnieg w maju kiedy to dzień wcześniej opalałam się przed domem a dzień później lepiłam w tym miejscu bałwana. Zima przejadła mi się już w listopadzie :D

      Usuń
  42. Śliczne zdjęcia, aż czuć ten powiew wiosny :)
    Creative Mind

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne zdjęcia!

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Hiii, happy summer for you, the truth is that yes they are inspiring photographs. I loved the flowers photos, yes, all of them, is that I love how they look, and the eye photos. Kisses from Mexico :3

    OdpowiedzUsuń
  45. (。◕ ‿ ◕。)/ Hello! I also hate the winter because I hate the cold, but you know it's been so hot in the summer that I really miss the cold hahahaha who understands me.
    I follow you, you follow me? ♥

    穛 S4Ku SEK4i®

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. even when it is very hot I do not miss the winter because I know that the heat is temporary and winter lasts longer :)

      Usuń
  46. Lubię takie zdjęcia, działają mega motywująco, są kolorystycznie bardzo podobne więc bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, chciałam by do siebie pasowały ale też sprawiały wrażenie różności :)

      Usuń
  47. Ciekawy wpis, że też ci się chciało wstawiać tyle zdjęć :P

    OdpowiedzUsuń
  48. I love your blog as well :D!!!
    thanks for your comment dear friend ^^
    kisses!!

    http://lalabetterdayz.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochana, jak się cieszę, że nie tylko jak odzyskałam chęci do życia i pozytywną energię, która dosłownie mnie rozpiera. W końcu mam chęci, motywację do wstania z łóżka. Wiosenne porządki i u mnie już zrobione zarówno w domu, jak i w głowie, czuję, że mogę bardzo dużo, jeśli tylko będę chciała.
    Co do zdjęć, to uwielbiam takie posty! Można naprawdę się bardzo zainspirować, a takie piękno naprawdę po prostu najzwyczajniej w świecie cieszy także oko. Zdjęcia, które wybrałaś są przepiękne i trafiają w 100% w moje gusta, aż mam naprawdę ochotę sięgnąć po aparat i zrobić kilka fotek!

    Pozdrawiam ♥
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że energia Cię rozpiera! Mam nadzieję, że ten optymistyczny humor i pozytywność zostaną z tobą jak najdłużej! :) Dziękuję ci bardzo za ciepłe słowa <3

      Usuń
  50. Lubię ładne zdjęcia. Wiem, że to prawie każdy lubi, ale cóż na to mam poradzić. Kiedyś więcej działałam w fotografii, teraz mimo dobrego aparatu czasami czuję się z nim w rękach jak kaleka. No cóż, zostaje mi chociaż oglądanie ładnych zdjęć w takich wpisach jak ten Twój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie lato, będzie więcej motywacji i inspiracji do robienia zdjęć, w tedy na pewno wyjdą ci wspaniale :)

      Usuń
  51. i love these pictures dear realy beautifull,keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękne zdjęcia :) mnóstwo inspiracji :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Też cieszę się, że zima w końcu odpuszcza. Z nadejściem wiosny wszyscy chyba mają więcej energii. Świetnie inspiracje! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a nie ma nic lepszego dla bloga niż energia jego twórcy! :)

      Usuń
  54. WOW! Genialne inspiracje! Znalazłam wiele ciekawych pomysłów :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że wpis mógł Cię zainspirować, taka była jego rola :)

      Usuń
  55. Nareszcie czuć tą wiosnę, prawda? :) Słoneczko już świeci, dzień dłuższy o godzinkę i cieplutko na dworze, że aż chce się żyć!
    Ja również jestem wielbicielką Tumblra :) Można znaleźć tam wiele inspirujących zdjęć i gifów na każdy temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, prawda :) masz rację, przychodzi wiosna, zaczyna się chcieć żyć :) Tumblr jest bardzo inspirujący, najczęściej szukam tam gifów :)

      Usuń
  56. Jakie piękne zdjęcie! Nie mogę się napatrzeć, już kilka razy przewijam ten post w górę i w dół, a cały czas mi mało :D Cieszę się, że zima już odchodzi a nadchodzi wiosna. W końcu zrobi się cieplej i weselej :)
    Udanego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa! Takie posty pojawiać się jeszcze będą, bo mam z zanadrzu jeszcze kilka dobrych zdjęć :)

      Usuń
    2. W takim razie czekam <3

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo! motywujesz mnie kochana, jesteś cudowna!

      Usuń
  57. Zazdroszczę ale przede wszystkim gratuluje samopoczucia, na mnie średnio wpływa wiosna, ale zaczęłam ćwiczyć, więc nie jest źle;)
    Sporo zdjęć, bardzo ładne są, szczególnie krajobrazy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ćwiczenia to też krok w przód zresztą każda aktywność fizyczna bardzo dobrze wpływa na nasze samopoczucie :) Jak poćwiczysz, od razu czujesz się szczęśliwsza racja? :)

      Usuń
  58. Hello
    Very Informative page, I hope it will be useful for all of us. Thanks for sharing it with us.
    Visit our Blog Site Very Informative Good Health Tips. This website topics is << Natural Treatment, Home Remedy, Health Tips, Beauty Tips, Fitness Tips, Food Tips, Sexual Tips, Romance Tips >> . Very Interesting and helpful articles and videos of information about this health site.All health information in this site.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ciekawe zdjęcia :) Uwielbiam fotografię, cieszy mnie, że w sumie w tym roku mogłam nabrać doświadczenia i pracować jako fotograf i liczę, że częściej będę mieć taką opcję, chociaż ostatnio inspiracje inaczej odbieram, aż żałuje, że nie mam albo światła, albo czasu żeby robić zdjęcia do portfolio mało związane z urodą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, fotograf to trudny zawód ale jakże piękny :) dzięki niemu, możemy podziwiać takie zatrzymane w danej sekundzie chwile :)

      Usuń
  60. Też uwielbiam takie zdjęcia i często, gdy sama widzę coś ciekawego (np. malowniczy zachód słońca) to nieświadomie sięgam po telefon, żeby "uchwycić" ten moment. Wybrałaś same przepiękne zdjęcia, ciężko mi wybrać jedno ulubione, choć ta mgła nad lasem zapadła mi w pamięć, natura jest inspirująca :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo, gdy widzę coś co spodoba się moim oczom od razu chcę to fotografować! :) masz rację, natura jest bardzo inspirująca!

      Usuń
  61. Przepiękne zdjęcia,
    Inspirujące

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudowne, a przede wszystkim inspirujące zdjęcia
    https://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Ale tu kolorowo. Ja również nie lubię zimy i zimna i bardzo sie ciesze że wiosna coraz śmielej sie przebija:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, cieszę się że wiosnę czuć już w powietrzu :)

      Usuń
  64. Bardzo lubię takie zdjęcia, ponieważ inspirują mnie do działania, tworzenia :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  65. Ale dużo ślicznych zdjęć! Tyle kwiatów i wiosny w jednym miejscu ♥ Cudowny wpis, bardzo lubię takie przeglądać. Dają mi dużą dawkę motywacji i pomysłów na nowe zdjęcia. Cytat na końcu jest genialny :D
    Pozdrawiam kochana :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ciepłe słowa, ciesze się że wpis się spodobał!<3

      Usuń
  66. Świetnie dobrane fotografie, niektóre nietypowe, przykuwające uwagę, niektóre delikatne, pastelowe, napawające spokojem, ale wszystkie piękne, jak piękna jest wiosna. Musiałaś sporo czasu spędzić na ich wyszukiwaniu, by połączyć te najlepsze i stworzyć idealny post. Od niektórych z nich aż ciężko oderwać oczy, niektóre bardzo motywujące do działania i inspirujące. U mnie już coraz cieplej, widać, że wiosna zbliża się wielkimi krokami. Śnieg już całkowicie stopniał, za niedługo pewnie rośliny zaczną budzić się do życia. Wiosna to moja ulubiona pora roku, jest taka inspirująca i piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się że widzisz w tym poście włożoną w niego pracę. Sądzę nawet, że widzisz więcej niż inni :) chyba masz doświadczenie z blogami, czy prowadzisz może jakiegoś własnego? nie koniecznie na blogerze? gdybym mogła, chciałabym poznać twoją twórczość bo czuję przez komentarze i to nie pierwszy już raz że jesteś twórczą osobą :)

      Usuń
    2. Dziękuję, bardzo mi miło :) Prowadzę, i to nawet na bloggerze: klik

      Usuń
    3. Dziękuję za linka! Gdy wchodzę na twój profil w google (Kimi) niestety nic mi nie wyświetla :( teraz już będę miała twój blog zapisany <3

      Usuń
  67. Śliczne te inspiracje, a jak ich dużo! Wprawiają w wiosenny nastrój. Fajnie, że chcesz nas zarazić swoją pozytywną energią.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę i to bardzo! Mam nadzieję, że energia dotrze do tych, którzy najbardziej jej potrzebują :)

      Usuń
  68. Hmm, cały czas myślałam, że skomentowałam ten post, ale chyba tylko go przeglądałam! Cóż, bez komentarza pozostawić go nie można. Zdjęcia które wybrałaś są niesamowite! Aż przez chwilę poczułam się jakby było lato, którego tak strasznie pragnę. Strasznie nie lubię zimy i tylko czekam aż się skończy. Nie umiałabym wybrać jednego, które podoba mi się najbardziej, bo wszystkie mają coś w sobie. Może kiedyś sama będę autorką podobnych :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama kocham lato, to moja ulubiona pora roku :) nie mogę się doczekać aż w końcu przyjdzie :) Dziękuję za wspaniały komentarz!

      Usuń
  69. Mnie również wiosna bardzo motywuje do działania aż chce się żyć i działać kiedy słoneczko zagląda w okno. Nawet jeśli na dworze ciągle chłodno. Rześkość pozwala wybudzić się ze snu zimowego. Fotografią się nie zajmuję. Moje zdjęcia wypadają słabo (widać choćby po fotach pluszaków :P). Będę się kiedyś musiała bardziej pobawić z tłem i oświetleniem. Za to uwielbiam oglądać ciekawe zdjęcia. Inspirują mnie głównie do pisania opowiadań. Podziwiam tez talent i cierpliwość fotografów, którzy potrafią uchwycić coś niespowitego. Fotografie są przepiękne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, słonko bardzo motywuje :) cieszę się, że można je już zobaczyć coraz częściej, a nie tylko te brzydkie szare chmury :) życzę miłej zabawy w fotografa! najważniejsze, by sprawiało to przyjemność :)

      Usuń
  70. U mnie z kolei wiosna niesie za sobą przesilenie, co za tym idzie - niesłychane bóle głowy, osłabienie i zmęczenie. Ot, uroki wiosny :D Ale za to spacer w ciepłym, wiosennym wietrzyku wynagradza wszystko <3
    Super zdjęcia, aż mam ochotę załozyć tumblr, jeju haha!
    Obserwuję. Jesteś tak niesamowicie ciepłą i kochaną osóbką, że mam ochotę pochłonąć całego bloga na raz!
    Buziaki x
    https://coachingowe-prdlnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, wiosna ma nie tylko plusy :) myślę jednak, że po zimie nawet migrena jest przyjemna gdy za oknem słońce a nie deszcz ze śniegiem albo grad :D wiem co to ból głowy, osłabienie, od dziecka choruję na migrenę tak więc trzymajmy się razem! <3

      Usuń
  71. Dzień dobry Ayuna!
    To ja własnie na odwrót; uwielbiam, kocham zimę i śnieg, ale przyznaję, że przejadło mi się juz w tym roku i tęsknię za słońcem! Parę dni temu, gdy było u mnie tak słonecznie i zielono to kurdebele, miałam więcej ochoty do wszystkiego, naprawdę! Czekam na tę kolejną dawkę energii (i kwiatów!) ☺
    Pewnie, że dobrze czasem zrobić taki post - jest miły dla oka i mnie również bardzo inspirują tego typu fotografię, a inspiracji ostatnio szukam wszędzie! Ja coś tam fotografuję i chociaż nie robię zdjęć niczym Marcin Tyszka to i tak lubię te moje wariactwa w lasach czy w domu ;) Najważniejsze to robić to, co sprawia nam przyjemność i nie myśleć, czy każda rzecz, którą wykonujemy w życiu wpłynie jakoś na naszą przyszłość. (Temat, który mnie ostatnio męczy, dużo aż za dużo myślę o swojej przyszłości!)
    Wracając, urzekło mnie to drugie zdjęcie z ,,Hello Spring" jest takie kochane, jejku ♥ Pozdrawiam, a Tobie życzę wszystkiego dobrego na święta! Wypocznij i otaczaj się najbliższymi ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Żółwiu!
      Nie mówię że zima jest zła, jest piękna ale gdyby trwała tydzień to byłabym szczęśliwa :) zimno i brak słońca na dłuższą metę niezwykle mnie męczy. Nie przeczę jednak, jest bardzo rodzinna i inspirująca ale niech da już szansę wykazać się wiośnie :) Dziękuję bardzo za życzenia i wzajemnie! Mokrego poniedziałku <3

      Usuń
  72. Ja już nie mogę doczekać się takiej prawdziwej wiosennej pogody, a była taka może kilka dni. W sumie już prawie kwiecień, a ja wiosny za bardzo nie widzę :/ śliczne inspiracje, widzę mnóstwo kwiatów, a to coś, co zdecydowanie kojarzy mi się z wiosną :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wiosna przyjdzie do nas lada moment :)

      Usuń
  73. Przepiękne inspiracje!!! Nawet w tak ponury dzień jaki dziś mamy, poczułam nadchodzącą wiosnę :)!!!
    Serdecznie dziękuję za odwiedziny :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  74. Luźne wpisy raz na jakiś czas są bardzo fajne, ze względu na to, że jeśli chcesz coś opublikować, a nie do końca masz siłę na dużo pracy, jak przy normalnym poście - to idzie jak najbardziej na plus!
    Osobiście, kocham fotografię. Zdjęcia są bardzo ważnym elementem estetycznym. Czy to jako dodatek do posta, czy jako pamiątka. Uwielbiam łapać chwile za pomocą zdjęć. To jest coś, co zawsze możesz wywołać i zostawić sobie na pamiątkę.
    Kocham też robić zdjęcia pięknym ludziom, lub sytuacjom najzwyklejszym w świecie: np przechodniów na ulicy, zafascynowanym klimatem festiwalu Woodstockowiczom szalejącym na koncertach czy grającym we flanki. Kocham oglądać zdjęcia i znajdować relacje pomiędzy osobami na nich. Świetnie się bawię przy samej obróbce zdjęć, lub przy tworzeniu grafik za ich pomocą.
    Zawsze chciałam być fotografem, jednak jeszcze trochę muszę poczekać, żeby kupić sobie jakiś dobry sprzęt. Jak tylko mogę, biorę od kogoś aparat lub robię zdjęcia telefonem - ten też o dziwo daje całkiem radę ;)
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam zdjęcia :) dzięki nim zachowuję w pamięci wiele momentów, o których być może nie pamiętałabym nie patrząc na fotografię :) myślę, że jesteś cudownym fotografem i bez sprzętu, bo liczy się twoje serce które wkładasz w pracę nad zjęciem :)

      Usuń
  75. Te zdjęcia są niesamowite. Można poczuć wiosnę.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ja ją czuje już od dłuższego czasu ale teraz to nawet ją widzę :)

      Usuń
  76. thank you dear :D
    have a nice easter ^^

    http://lalabetterdayz.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  77. Zdjęcia wyglądają świetnie, ja obecnie myśle nad jakaś ciekawa zmiana tła na instagramie ❤️
    Makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, może coś z podanych propozycji Cię zainspiruje :)

      Usuń
  78. To zazdroszczę motywacji, ja właśnie cierpię na spadek energii ;) ale widać, jest jeszcze nadzieja. Fajne zdjęcia.

    http://www.karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękne inspiracje, aż chcę mi się robić zdjęcia!
    Życzę miłego dnia :) Weronika
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. cudowne inspiracje kochana! z tych, które pokazałaś moimi ulubionymi są te z kwiatami wiśni, a w zasadzie wszystkie z jakimikolwiek kwiatami :) bardzo lubię takie wpisy! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  81. O kurczę! Czuje się spełniony estetycznie tymi zdjęciami. Niektóre naprawdę oddziałują niezwykle :)
    Dziękuje za ten post !

    OdpowiedzUsuń
  82. Piękne zdjęcia! Podziwiam osoby, które, nie tyle co potrafią takie wykonać , ale które maja w ogóle inwencję twórcza i fajne pomysły na zdjęcia...:) Świetny post. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Szczerze przyznam, że takie lazy posty są czasem przydatne żeby samemu poukładać sobie w głowie rozmaite myśli. Jeśli chodzi o zdjęcia to mnie bardzo zainspirowały do dalszego działania zarówno nad tworzeniem jak i poszerzaniem horyzontów

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetne inspiracje, uwielbiam takie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  85. uwielbiam takie luźne posty, świetne inspiracje ^^

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Fotografuje na codzien, Ale zazwyczaj modę. Ostatnio inspiruje się takimi zdjęciami, wiec co jakiś czas na ig pojawiają się tego typu ujęcia.
    Kanapki najlepsze! Lubię oglądać takie zdjęcia. Kwiaty na fotografiach to najpiękniejsze co może być wg mnie :)

    Migliorevita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Kochana, zdjecia są super. Świetnie, że zwykłe fotki potrafią tak inspirować. Też się cieszę z nadchodzącej WRESZCIE wiosny! zostaję z Tobą na dłużej. Pozdrawiam i ściskam mocno! :-)

    OdpowiedzUsuń
  88. U mnie na razie oznak wiosny brak, mam nadzieję, że to się zmieni prędko :(
    Zdjęcia są super! :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Fotografie mega śliczne , Ja uwielbiam robic zdjęcia , nawet zastanawiam się nad kupnem lustrzanki :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Przepiękne zdjęcia :) Uwielbiam oglądać takie :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Mnóstwo pięknych i cudownych inspiracji.
    Uwielbiam od czasu do czasu takie posty <3

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Uwielbiam takie posty! Przepiękne zdjęcia, bardzo inspirujące. :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Witam cię bardzo serdecznie w ten kwietniowy ciepły dzień jestem pod ogromnym wrażeniem zdjęć Ile można inspiracje z tego czerpać to jest naprawdę coś bardzo pięknego uwielbiam oglądać zdjęcia ciekawe kreatywne fajnie że przedstawiła się coś takiego tutaj na blogu pozdrawiam cię bardzo serdecznie i życzę przyjemnego dnia


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia 😊

    OdpowiedzUsuń
  94. i really love all the pictures here. i love flowers so much.

    IT’S A GIRL THING
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń