marca 07, 2018

Artystycznie | "Rysunki dla Ayunki" odnowiona strona z rysunkami/fanartami Ayuny!

Dzień dobry
Po tytule wpisu, można domyślić się, że będzie bardzo twórczo i artystycznie. Będzie o sztuce, którą najmocniej kocham. Prosta i amatorska ale bardzo kreatywna i pomysłowa. Rozgrzewa mnie od środka lepiej niż niejeden mocny trunek. Różna technika. Dowolność. Prace różnią się od siebie, ale łączy je jeden wspólny element. "Co" a w zasadzie "kto" jest tym motywem przewodnim przedstawionych poniżej obrazów nie powinno być tajemnicą. Zapraszam!

Galeria Ayuny istnieje od początku założenia bloga ( 1.11.2013 ). Przez lata udało mi się zgromadzić wiele prac od osób, którym zaproponowałam siebie jako materiał na modela, które poprosiłam bo rysują pięknie i które zgłosiły się same, przysyłając mi swoje rysunki. Jestem naprawdę dumna z tego co tu zobaczycie. Sam pomysł galerii był bardzo spontaniczny, ale cieszę się że z niego nie zrezygnowałam. Każdy kolejny rysunek był dla mnie przyjemnością nie do opisania szczęściem, terapią, radością. Naprawdę mam się teraz czym chwalić. Wszystko jest zasługą autorów, to oni stworzyli tą galerię, wgląd na nią macie w kategoriach bloga pod nazwą "rysunki dla Ayunki", ale postanowiłam ją odświeżyć i o niej przypomnieć.

Zawsze dziękuję autorom obrazów za ich wkład, pracę i czas, które poświęcili by zrobić dla mnie rysunek. Bez względu na to ile musieli myśleć nad pustą kartką by ją zapełnić, bez względu na to jaki uzyskali efekt zamierzony czy też nie, bez względu na to, że ktoś urodził się z kredką w ręku a ktoś nie. Nigdy prac nie oceniam, cieszę się z każdej i każda wiele dla mnie znaczy. Dla mnie wszystkie są równie piękne i równie dobre bo zawierają w sobie serce do pracy.
 Liczy się tylko to, że jest.
 Dziękuję.



Kolejność chronologiczna, od najnowszych po najstarsze.

 
autor: Marysia Chudy (  marysiachudy.blogspot.com )


autor: Amy ( amyrysuje.blogspot.com )


autor: Asia ( lazurkowasztuka.blogspot.com )

 
autor: Jula ( julalou.blogspot.com )

 
autor: Oliwia Modzelewska

 
autor: Sandra Wójcik ( worldwithmary.blogspot.com )

 
autor: Oskar Zimny

 
autor: Klaudia Siedlecka ( discidone-art.blogspot.com )

 
autor: Martyna Małek ( yespapin.blogspot.com )

 
autor: Ola ( olla-ollaaa.blogspot.com )

  mmzycie blog.jpg
autor: Madda ( maaddami.blogspot.com )

  totylko inna ja blog.jpg
autor: Paulina ( totylkoinnaja.blogspot.com )

 
autor: Słodka ( pasjonatiks.blogspot.com )

 mĹ‚aprzygoda blog.jpg
autor: Klaudia ( hamster-and-life.blogspot.com oraz ptaszkow.blogspot.com )

 
autor: Asch ( angielskalady.blogspot.com )

 mimi blog.JPG
autor: Nimi

 jaty blog.JPG
autor: Ola

 apri blog.JPG
autor: April

 ayuna6.jpg
autor: zoHaa

 ayuna14.jpg
autor: Koniara

 
  autor: Zuzka

 
autor: Sonia

 ayuna10.jpg
autor: DachitaOokami 

 ayuna4.jpg
autor: Barwinka

 
autor: Czad

 ayuna9.png
autor: BugiGirl

 ayuna3.jpg
autor: Daria

 
ayuna7.jpg
autor: Sabi

 
autor: Sara

 ayuna5.JPG
autor: Róża

 
autor: Szoop

 
autor: Cat

 
autor: Rikki Takanashi 

Niektóre blogi nie są już aktywne, ale zostały przypisane autorom, ponieważ te prace z tych blogów pochodzą. Jeżeli ktoś zechce, mogę uaktualnić ten opis, wystarczy dać mi znać w komentarzu.

 To wszystkie prace. Wiele z nich bazuje na moich starych zdjęciach, kiedy to miałam grzywę zasłaniającą oko, farbowane włosy i nie nosiłam wielkich okularów. Teraz wyglądam inaczej, dojrzalej? Nie sądzę!

 Jeżeli chciałbyś/abyś coś dla mnie narysować nie wahaj się, nie zastanawiaj, nie bój. Nie liczy się talent, do niego dochodzi się latami, liczy się chęć do działania i kreatywność. Pokarz światu, że potrafisz. Ja w ciebie wierzę. Zawsze będę wpierać osoby, które chcą działać.
c681804adf4f3ec90eaea46b27ec14ca

Na dziś to tyle.
Co myślicie o galerii? Jak podoba wam się taki pomysł? Rysujecie?  
Piszcie w komentarzu. 



 Polecam zajrzeć na te blogi! 

   Pierwszy komentarz: mycoffeetime.pl
Najciekawszy komentarz: adraasteja.blogspot.com

mycoffeetime.pl to blog prowadzony przez Agnieszkę w sam raz do przeczytania przy filiżance kawy. Lifestyle, znajdziecie tam przede wszystkim przemyślenia ale i porady, recenzje czy ciekawostki. Serdecznie polecam, zapoznajcie się z nim, warto.
adraasteja.blogspot.com to blog uroczej Olimpi, na którym znajdziecie wiele różnych, interesujących zagadnień. Dziewczyna pisze w taki sposób, że po przeczytaniu pierwszego zdania na pewno wciągniecie się w tekst i zostaniecie tam na dłużej. Sami sprawdźcie.

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.

Infoblog:
  ●  Zachęcam was do obserwacji mojego bloga. Zbliżamy się do 2K!
● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 
 kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna
 banner:

165 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, mi niestety talentu brakuje no ale cóż...
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno go w sobie masz, każdy go ma :) Trochę wiary w swoje umiejętności, ja w Ciebie wierzę <3 Również pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. nie trudno się domyślić, że te mangowe wersje najpiękniejsze i nabardziej w moim guście ;)
    podziwiam wszystkich rysownikow. ja mam dwie lewe rece do takich rzeczy, kiedys probowałam się nauczyc ale no... nie dałam rady.
    Postaram się zrobić taki post z instruktarzem 'jak zakladac soczewki'. Sama kiedys mialam z tym nie lada problem i pierwsza pare wywalilam, ale w koncu sie nauczyłam, a teraz są do tego gadzety które wyreczają palce ;)
    buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mistrzem nie jestem, ale to nie zawody. Myślę, że w artyzmie nie chodzi o rywalizację a o czerpanie przyjemności z pracy :) To chyba największa zaleta rysunku. Świetnie, chętnie bym o tym poczytała, dla mnie założenie soczewek nie jest wcale prostą sprawą :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne rysunki,widać talent i serce włożone w pracę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego z każdego jestem dumna jak ze swojego :) autorzy to naprawdę wspaniali ludzie, niezwykli :)

      Usuń
  4. Beautiful!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo pojawił sie nawet mój rysunek, pamiętam jak robiłam go dla Ciebie na blogowy konkurs, jeszcze ze starą nazwą bloga, bardzo starą mzmzycie tak to ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :D Dlatego uaktualniam już opis do zdjęcia. Dziękuję Ci bardzo! <3

      Usuń
  6. Nie wiedziałam, że miałaś kiedyś grzywkę zasłaniającą oko. Bardzo fajne rysunki, super było móc je obejrzeć i odbyć podróż do przeszłości, do czasów kiedy Cię nie znałam. :) Rysunki tworzone ze szczerych chęci to najlepsza pamiątka na lata. :) Najbardziej spodobały mi się dzieła Asi (masz na sobie sweterek z reniferem) oraz Oskara. :) Efekt jest genialny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To były jeszcze czasy szkoły. Całe życie nosiłam prostą grzywkę i zdecydowałam się na zmianę, na zapuszczenie jej. Zanim jednak odrosła stopniowo zakrywała mi twarz :) masz rację, to wspaniała pamiątka całe życie będę podziwiać te rysunki!

      Usuń
  7. Jejku ♥ Spora kolekcja Ci się uzbierała! Niektóre prace są przepiękne, inne na pewno bardzo oryginalne, ale nie wątpię, że we wszystkich jest włożone naprawdę dużo serca :) Super jest mieć taką własną galerię z portretami! To przede wszystkim fajna pamiątka :)

    Ja też kiedyś rysowałam, ale nie rozwinęłam tego talentu i niestety zatrzymał się on u mnie na poziomie podstawówki :/ Mogłabym kiedyś do tego wrócić, o ile czas by pozwolił, ale nie wiem, czy moja praca dorównałaby powyższym...
    Są piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo, sporo jestem z nich bardzo dumna! <3 Pamiątka na całe życie, muszę je sobie wydrukować i powiesić na ścianie albo włożyć do jakiegoś albumu :)

      Usuń
  8. Naprawdę masz ich sporo! To piękne, że doceniasz każdy z nich i wszystkie są dla Ciebie równoznaczne. Ja również kiedyś rysowałam i sprawiało mi to wiele frajdy podobno nawet mi to wychodziło ale później niestety straciłam zapał i przestałam. W każdym bądź razie sztuka zawsze będzie dla mnie czymś jednym z piękniejszych. Pozdrawiam cieplutko! Ingenuity-charm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że wszystkie doceniam, mam duszę artysty, dlatego postępuję tak a nie inaczej. Artyści bez względu na to czy amatorzy czy zawodowcy, zawsze będą dla mnie mistrzami :)

      Usuń

  9. Fantastic post!
    Kisses :)
    Soslu Badem by Dilek

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie sztuka również jest czymś istotnym w moim życiu. Taka galeria zaś to świetny pomysł, bo jest w niej wiele pięknych prac, które na swój sposób inspirują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też uważam że przedstawione tutaj prace są bardzo inspirujące :)

      Usuń
  11. Świetny pomysł na taką galerię, dostałaś cudowne rysunki. Do końca marca z wielką chęcią postaram się dołączyć do twojej galerii nowy rysunek :) Gdy tylko znajdę odrobinę czasu, z przyjemnością ci coś narysuję ;)
    kimiart-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, byłoby mi bardzo miło gdybym mogła dodać kolejną pracę do galerii! <3

      Usuń
  12. Fajnie chyba jest dostać taki fanarcik albo cokolwiek do swojego czytelnika chyba. Niektóre prace są naprawdę przepiękne, ale każde ma w sobie coś tak naprawdę wyjątkowego! Świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniałe uczucie, naprawdę rozpiera mnie duma jak tylko o tym pomyślę :) Wszystkie prace są dla mnie idealne :)

      Usuń
  13. Talentu niestety nie mam do rysowania ale podziwiam kreatywność innych. Niektóre prace są tak piękne jakby były fotografiami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że niektóre prace naprawdę wyglądają jak zdjęcia :) Autorzy są bardzo utalentowani :)

      Usuń
  14. (。◕ ‿ ◕。)/ Hi!!!
    The drawings are really beautiful, with respect to what you ask me no problem in following if you follow me, I'll be waiting for a hug!



    穛 S4Ku SEK4i®

    OdpowiedzUsuń
  15. Z pewnością było Ci bardzo miło, gdy każdą z tych prac otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko opisać mi w słowa co czułam i co czuję, to wielka radość :)

      Usuń
  16. Jacież... prawie spadłam z krzesła. Co za niespodzianka! Dziękuję za wyróżnienie! :D
    A portrety nietuzinkowe...każdy inny, każdy zawiera pierwiastek Ciebie... fajne:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, należy się! :) Może z boku wygląda to inaczej, ale ja patrząc na nie widzę siebie taką jaka jestem naprawdę :D

      Usuń
  17. Ajjj jak patrzę na swoją pracę to stwierdzam, że mogłam to zrobić lepiej :/ Ja Cię kiedyś narysuję raz jeszcze! :D Super mieć taki zbiór fanartów :) Ja też kolekcjonuję prace innych, mam całą teczkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, rysujesz przepięknie! Jeżeli będziesz chciała, to byłoby mi bardzo miło aczkolwiek uwielbiam twoją pracę <3

      Usuń
  18. Rewelacyjne! Zarówno sam pomysł, jak i prace. To takie pomysłowe ;) Przyznam szczerze, że znam jedynie bloga Asi lazurkowasztuka ;) Ale to musi być przyjemne, widzieć siebie tak jak widzą Cię inni :D I jeszcze móc to wszystko zatrzymać ;) Podoba mi się też to, że każdy dał cząstkę siebie, każda praca jest inna i wykonana inną techniką ;) No, niesamowite ;) Fajnie, że się tym dzielisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się tym dzielę bo warto dzielić się swoimi skarbami! Te rysunki będą cudowną pamiątką na lata. Właśnie to jest piękne, że widzę siebie oczami innych :)

      Usuń
    2. Oj tak, pamiątka cudowna ;) Aż miło tak pomyśleć jak po kilku latach zajrzysz do tego ;) Ile wspomnień się rozbudzi ;) Świetna sprawa ;)

      Usuń
    3. Tak... planuję ich nie drukować. Chcę by zostały tu na blogu a po latach, tak jak mówisz wrócą wszystkie wspomnienia :)

      Usuń
  19. Uwielbiam oglądać czyjeś rysunki :) Wszystkie tutaj są przepiękne. Ciekawy pomysł z tą galerią.
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, wszystkie są przepiękne <3 Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  20. Ojeju jakie słodkości <3 Przepiękne rysunki i widać, że prosto z serduszka.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, widać od razu. Naprawdę nie mogę się nimi nacieszyć! :)

      Usuń
  21. Jaki świetny pomysł :) Podziwiam Cię, że nie boisz się mówić o swoich problemach zdrowotnych. Śliczne rysunki.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Nie boję się, bo nie ja jedna cierpię na te choroby. Warto pokazać, że problemy zdrowotne to nie powody do nie akceptacji samego siebie. :)

      Usuń
  22. To musi być świetne uczucie kiedy ktoś rysuje właśnie Ciebie, od serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To naprawdę ogromna kolekcja! Cudownie jest mieć takich czytelników :D
    Bardzo ucieszyłam się, kiedy zobaczyłam pierwszy raz rysunek, który narysowałam dla Ciebie na Twoim blogu i Instagramie. Była to ogromna i pozytywna niespodzianka, nie sądziłam, że go tam dodasz :D
    Super post, w pewien sposób bardzo mnie motywuje.
    Pozdrawiam kochana! ♥

    ps. Właśnie od jakiegoś czasu zauważyłam, że komentarze ode mnie nie pojawiają się wcale i nie wiem czemu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, takimi skarbami warto się chwalić! Cała moja rodzina i wszyscy znajomi widzieli te obrazy :D Nie mam pojęcia, co dzieje się z tymi komentarzami. Jak na razie, ja widzę wszystko dobrze :D

      Usuń
  24. Ale świetne te rysunki. Prawdziwi czytelnicy, to coś niezwykłego i dającego motywację do działania.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, prawdziwi czytelnicy to duma każdego blogera :)

      Usuń
  25. Beautiful blog too. Thanks for comment on my blog and I have no problem in following if you follow me!
    Greeting from Chile!! 🤗

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie urocze prace! Bardzo fajnie, że tyle ludzi się zaangażowało ^^

    Obserwuję i zapraszam anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. pierwszy jest genialny !
    Obserwuje Kochana i dziekuje za wspanialy komentarz u mnie :* zapraszam czesciej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Oczywiście, teraz mam dwa tygodnie urlopu więc chcę odwiedzić jak największą liczbę blogów :)

      Usuń
  28. Każdy rysunek jest piękny na swój sposób. W niektórych widać ogromny talent, a w niektórych wielkie serce włożone w namalowanie Ciebie! :) Masz rację. Ja nie uważam, żeby brak wybitnego talentu w jakiejś dziecinie miałby daną osobę od razu skreślać. Jeśli coś kochamy, a tworzenie sprawia nam/komuś radość to najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, w takiej dziedzinie jak sztuka liczy się przede wszystkim pasja i szczera chęć tworzenia! Talent to tam spada na dalszy plan :D

      Usuń
  29. Super ^^ w każdym portrecie jest coś magicznego ^^ a nawet znalazło się kilka w stylu mangowym :P hehe. Mój faworyt to ten namalowany przez Oskara Zimnego - uwielbiam rysunki w takim stylu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manga to bardzo popularny styl rysowania, ciesze się że mogłam zobaczyć jak wyglądałabym w anime :D

      Usuń
  30. Hello, so beautiful illustrations *-*
    Kiss :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne rysunki, widać, że prosto z serduszka.
    https://lifeofhanna-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię rysować, ale portrety mi nie wychodzą. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie za bardzo, ale próbuję i z czasem, powoli dojdzie się do perfekcji :)

      Usuń
  33. Gdybym miała tylu fanów, ile Ty masz, to bym popłakała się ze szczęścia ;) A gdybym miała aż tyle swoich portretów, to płakałabym jeszcze bardziej. Nie będę mówiła, które zostały narysowane przez osoby, które urodziły się z kredką w dłoni czy też nie, lecz każdy, KAŻDY fanart jest piękny ze względu, że przedstawia Ciebie! Uważam, że jest to bardzo piękną pamiątką ♥
    Nikt mnie nigdy nie rysowałam, ani ja żadnej blogerki... może w niedalekiej przyszłości zaadoptuję jakieś dobre kredki i Ciebie narysuję, narysuję Ciebie taką, jaką Ciebie wyobrażam i jaką prawdopodobnie jesteś ♥ Jesteś wspaniała! <3
    Przepraszam, że się nie odzywałam, lecz miałam taki bardzo ważny projekt z matematyki, wyrywałam żyły, gdy go robiłam, teraz wreszcie odpocznę... Tak mnie to wymęczyło, że chyba usunę wszystkie rzeczy z nim związane...
    Pozdrawiam świeżo i wiosennie, bo wiosna zbliża się! Zapraszam do mnie :)
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie to moja największa i najwspanialsza pamiątka związana z blogiem! :) uwierz, jestem szczęśliwa i niemal ze szczęścia płaczę! :) Byłoby wspaniale, gdybyś kiedyś mnie narysowała! <3 Jesteś wspaniała!

      Usuń
  34. To bardzo miłe z Twojej strony, że utworzyłaś taki post 😊 niektóre prace są na prawdę dobre 👌 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu przypominam wszystkim o tych pracach i udostępniam je ponownie :) dla mnie każda z nich jest fantastyczna!

      Usuń
  35. Piękne rysunki pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne rysunki, pomysł z galerią jest naprawdę świetny. Przyznam szczerze, że nie raz myślałam o twoim portrecie i pewnie w końcu go wykonam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kochana czekam z niecierpliwością <3 jesteś wspaniałą artystką i twoje prace po prostu uwielbiam :)

      Usuń
  37. Great post, love it !
    I follow you now via GFC, hope you can follow me back :-)
    xoxo

    NEW POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2018/03/latex.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Boziu, ale piękne rysunki. Świetna inicjatywa z utworzeniem tego typu posta!
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Podziwiam ludzi, którzy mają talent plastyczny! Super, że zrobiłaś taki post

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale super! Zgromadziłaś ogromną galerię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że kolekcja z czasem się powiększy :)

      Usuń
  41. Genialne te rysunki :D Na wielu z nich jesteś bardzo do siebie podobna :D Zazdroszczę talentu tym osobom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w każdym rysunku widzę jakieś podobieństwo do siebie :D

      Usuń
  42. Super są! A jeden szczególnie mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. This is your blog, I have started to follow you, we read.

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajnie, że poświęciłaś temu osobny post :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Aleee mega!
    Zawsze chciałabym mnie ktoś tak O narysowałam
    Super sprawa :)

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Hello, dear! First of all, thank you for your comment on my blog. I can see your blog is really great and looks so professional and cool! You're doing a great job and I would be glad to follow you. Actually, I already am your latest follower and I hope you will follow me back!

    I would love to stay in touch with you.
    Kisses from Croatia and keep publishing! :)

    My Blog: What's up, Ivy?
    <3
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  47. Thanks for your visit. I m following you and I hope you follow back 😊
    www.delikizinbohcs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Great post dear. I m following you and I hope you follow back 😊
    www.deryaninsporgunlugu.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Hi great post dear. I m following you and I hope you follow back too 😊
    www.deriasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Masz bardzo dużą kolekcję. Bardzo ładne rysunki i na pewno w kazdy w nich włożono serce i zaangażowanie. Tyle rysunków to musi być świetna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniała! :) Mam nadzieję, że kolekcja z czasem jeszcze się powiększy! :)

      Usuń
  51. Lovely post!
    Thank you for comment on my blog, I followed you, hope you'll follow me back :)

    Happy But Mess

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow! Amazing post ^_^

    Thanks for comment... ^_^ I follow you now, your turn ^_^

    New post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne prace! Dostawanie takich rysunków naprawdę musi sprawiać wielką radość :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Hi dear, Amazing blog! I'd like to follow each other. I'm following you on GFC!


    Giulia
    https://bigiublog19.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne rysunki! Znalazła się tu nawet moja stara praca, zrobiona wieki temu gdy zaczynałam moją "zabawę w blogera". Klaudia z muaprzygoda.blogspot.com to ja, teraz ten blog już praktycznie nie żyje ;p Cóż... talentu do rysowania wtedy nie miałam, teraz zresztą też nie, ale miło, że mimo wszystko doceniasz każdą pracę :)
    https://hamster-and-life.blogspot.com/
    https://ptaszkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim bądź razie, już uaktualniam opis :) Uważam, że narysowałaś bardzo ładnie :) naprawdę, praca ma serce i to się liczy :)

      Usuń
  56. Całkiem fajne prace ❤ również rysuję:) zazwyczaj portrety i uwielbiam oglądać również czyjeś rysunki :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Całkiem fajne prace ❤ również rysuję:) zazwyczaj portrety i uwielbiam oglądać również czyjeś rysunki :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ciekawy pomysł na wpis i zaangażowanie czytelników do działania :)
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  59. Też bardzo lubię sztukę. Nie tyle, co oglądam obrazy w galerii i komentuje, a sama tworzę. Najczęściej są to rysunki anime, ale staram się o realne portrety itd. Choć z tym ciężko idzie ;p Trochę w ostatnim czasie odpuściłam, ale po obejrzeniu Twojego anime narysowałam coś! A raczej kogoś - Lucy ^^ Zmotywowało mnie to także do stworzenia serii postów ze swoimi rysunkami, ale na razie mam problem z nazwą. Najgorzej to wymyślać tytuły :D

    Pomysł na takie przysyłanie prac i pokazanie Ciebie w jakiejś wersji strasznie ciekawy. Kto by pomyślał, że aż tyle osób się zgłosi! Trochę tych prac dostałaś od początku prowadzenia bloga ;) Masz rację, ze nie cieszy to jak ktoś to wykonał, a czyjeś zaangażowanie i to że w ogóle o tym pomyślał, docenił Cię. Oby więcej takich rysunków!

    Galeria roi się od kolorów i róznych artystów. Naprawdę każdy rysunek jest wyjątkowy na swój sposób i nie ma co wybierać najlepszego :) Cudownych masz tych czytelników!
    Szkoda, że niektóre blogi już nie istnieją, ale tak to już czasem z blogosferą bywa.
    Może się skuszę i też coś stworzę ;)

    Dziękuję bardzo za wyróżnienie mojego bloga i mojej osoby! Cudowny opis napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, chętnie obejrzę twój rysunek Lucy uwielbiam ją! Fajnie, że chcesz stworzyć taką serię, ja bardzo lubię takie aktywne i kreatywne pomysły, na pewno będę twoją wierną czytelniczką! :) Dziękuję ci bardzo za cudowne słowa!

      Usuń
    2. Najchętniej już bym Ci pokazała, ale chyba lepiej będzie zostawić jako niespodziankę do tej nowej serii na moim blogu :D Mam nadzieję, że rzeczywiście okażesz się moją wierną czytelniczką, a rysunki przypadną Ci do gustu ^^

      Usuń
    3. Jestem przekonana, że ta seria dobrze się przyjmie zresztą najlepiej będzie jak spróbujesz i taką napiszesz :) już nie mogę się doczekać, naprawdę <3

      Usuń
    4. No planuję i mam nadzieję, że z realizacją również mi się uda, choć wiadomo, że różnie to bywa... Szczerze mówiąc nigdy nie lubiłam dzielić się swoimi pracami, bo bałam się negatywnych komentarzy. Ale no trzeba przełamać te lody :) Mam nadzieję, że w kwietniu się ona pojawi :)

      Usuń
    5. No mam szczerą nadzieję, że uda Ci się zrealizować plany :) Przełam te lody! Ja w ciebie wierzę, wiem że twoje prace na pewno będą wspaniałe :)

      Usuń
    6. Cieszę się, że we mnie wierzysz :) No w końcu jakoś muszę, ale no zawsze byłam niestety nieśmiała:D Miło mi! ^^

      Usuń
    7. Ja też od zawsze byłam bardzo nieśmiała, ale prowadzenie bloga bardzo mnie zmieniło, otworzyło i dodało pewnosci siebie :)

      Usuń
    8. Rzeczywiście blog potrafi otwierać duszę na ludzi :) W porównaniu do tego co było kiedyś to i tak zyskałam tą pewność siebie. Widzę to nie tylko na blogu, ale i też w życiu realnym :) Super, że u Ciebie także to tak zadziałało :)

      Usuń
    9. Mam dokładnie tak samo :) zauważyłam w sobie zmiany na lepsze głównie w życiu realnym :) stałam się bardziej pewna siebie, otwarta i przestałam się bać :)

      Usuń
    10. Jak widać Internet to nie jest samo zło. Jakieś pozytywy także się znalazły! ;)

      Usuń
    11. Ja zawsze uważałam, że internet jest wspaniały tylko trzeba go umieć wykorzystać i nie uzależnić się od niego :)

      Usuń
  60. Hello :) you have a lovely blog as well,
    i like this post, the drawing are all really nice!
    I have started following you ^^ hope you follow me back! :D

    Xx!
    http://lalabetterdayz.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale super sprawa! Zazdroszczę takich talentów wśród czytelników Twojego bloga - coś niezwykłego. Sama bym chętnie narysowała, ale talentu mi brakuje akurat <3
    Zaobserwowałam i przesyłam buziaki, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie :) wierzę w twój talent, na pewno go masz <3

      Usuń
  62. Thanks for following me dear. :D I was already following you! <3
    Kisses

    www.trendsandfashionblog.pt

    OdpowiedzUsuń
  63. Super prace. Fajnie takie dostawać. Również kocham proste podarunki. Nie ma nic cenniejszego niż to co jest ofiarowane z serca. Piękne

    OdpowiedzUsuń
  64. Twój blog jest bardzo inspirujący. Jestem zachwycona Ayuno. Piękny pseudonim wybrałaś. Kim się inspirowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  65. Galerie popieram bo sama także tworzę :D Fajnie, że dostałaś dużo swoich portretów od innych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  66. Hej a teraz wróciłam na Twojego starego posta i pomyślałam sobie, że może i ja Ciebie narysuję, namaluję albo coś innego twórczego. Tak dla Ciebie? Co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  67. We are Packers Movers specialized, efficient moving company that serves all your relocation needs. Thrissur to Trivandrum Movers , Calicut to Trivandrum Movers , Kannur to Trivandrum Movers , Palakkad to Trivandrum Movers , Kasaragod to Trivandrum Movers . We are in the forefront of the industry with a strong commitment to integrity, consistency, and professionalism. also read Cost of Packers Movers in Kochi

    OdpowiedzUsuń