lutego 01, 2018

Film | Kinomaniaczka - ulubione tytuły - Twarda Sztuka ( Georgia Rule ) reżyseria Garry Marshall

Dzień dobry
Witam wszystkich bardzo ciepło w pierwszym wpisie lutego! Choroba powoli wychodzi z mojego ciała, wyleczyłam już bolące gardło i coraz lepiej się czuję. Nie jestem już zmęczona, niedospana i leniwa jak byłam kilka dni temu. Jeszcze do końca zdrowa nie jestem, ale bardzo na siebie uważam. W sobotę wracam do pracy, co bardzo mnie cieszy. Tęskniłam za moimi przyjaciółkami. To że zdrowieję, przede wszystkim pozytywnie wpłynie na bloga. Będę mieć więcej ochoty by tworzyć ambitne posty, to znaczy posty z pomysłem wymagające trochę więcej nakładu czasu i pracy. Dziś przychodzę do was z nową, kolejną serią filmową. "Ulubione tytuły" ponieważ prowadzę jeszcze serie "Filmy subiektywnie" dla ciekawych zapraszam KLIK. Mam nadzieję, że pomysł się spodoba i seria dobrze przyjmie się na blogu. Zapraszam!
Jak wiecie kocham filmy. Filmy motywują, inspirują, wzbudzają emocje i często uczą. W tej serii wpisów podzielę się z wami moimi ulubionymi produkcjami, mniej lub bardziej znanymi. Chciałabym właśnie skupić się na tych mniej znanych tytułach, ale jak najbardziej wartych uwagi. 

Twarda Sztuka ( Georgia Rule ) 2007r.

 reżyseria: Garry Marshall
scenariusz: Mark Andrus
gatunek: dramat, komedia
produkcja: USA

Rachel to zbuntowana nastolatka. Złośliwa, krzykliwa, pyskata - ciągle pakuje się w kłopoty. Przeklina, pije, ćpa i uprawia seks z czym otwarcie się obnosi. Niejednokrotnie rzuca zboczonymi uwagami i niesmacznymi żartami w tą i z powrotem. Matka Rachel, nie potrafiąc poskromić córki wysyła ją do babci, surowej kobiety o twardych zasadach. Wszystko po to, aby dziewczyna przez lato mogła nauczyć się dyscypliny. Rachel godzi się ze świadomością zaprzepaszczonego lata na prowincji i zaczyna rozrabiać w miasteczku. Z czasem babcia dostrzega zachodzące zmiany we wnuczce. Stara się zrozumieć ją i jej naganne zachowanie.


Ten film krótko nosi miano mojego ulubieńca. Nie tak dawno, przez przypadek, obejrzałam go w tv. Zakochałam się w nim. Każdy kadr przedstawia się pięknie, urocze widoki, sielankowe okolice. Zdjęcia, miejsca, lokacje w tym filmie dobrane są idealnie, oczarowują i pozwalają uwierzyć że razem z bohaterami znajdujemy się w małym, amerykańskim miasteczku. Fabuła również mnie oczarowała. Film zaczyna się jak typowa komedia o nastolatkach. nic nadzwyczajnego, naprawdę ciężko byłoby stwierdzić po pierwszych minutach, że oglądamy arcydzieło. Komedia powoli przeradza się w dramat, ale nie będę wchodziła w szczegóły aby nie spolerować, niepotrzebnie zdradzać cząstki historii. Pomimo tego, że film toczy się swoim tempem, cały czas czujemy akcje i co jakiś czas jesteśmy zaskakiwani. Fabuła, dla mnie genialna. Niby prosta ale łączy w sobie kilka mniejszych, drobniejszych wątków które nadają jej bardziej skomplikowanego sensu i drugiego dna historii. Postacie napisane są świetne. Pomimo tego, że wszystkie trzy kobiety nie pałają do siebie miłością pokochałam babcię, córkę i wnuczkę. Rachel najbardziej.

 https://i.pinimg.com/originals/04/89/24/048924d8868efd017e845b66815f5a13.jpg

Koniec zachwalania. Jeżeli chcecie przekonać się, czy film trafiłby w wasz gust zachęcam do obejrzenia online bądź poczekać na emisję w telewizji (np. jutro będzie do obejrzenia na Paramount Channel o godzinie 3:00 ) Warto zapoznać się z tym tytułem idealna produkcja na wieczór z drugą połową lub najlepszą przyjaciółką.

 http://ilarge.lisimg.com/image/4446605/853full-georgia-rule-screenshot.jpg http://images2.fanpop.com/image/photos/8700000/Georgia-Rule-garrett-hedlund-8711582-500-281.jpg
  http://images2.fanpop.com/image/photos/8700000/Georgia-Rule-garrett-hedlund-8709569-500-281.jpg

 Przy opisie pomógł mi:
http://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Filmweb-logo2014-655.png
 KLIK

Na dziś to tyle.
Co myślicie o tej serii na blogu? Czy widzieliście ten film? Jak tak, jakie są wasze uwagi i odczucia? Jeżeli nie, czy chcielibyście go obejrzeć? 
Piszcie w komentarzach!

Piszcie również tytuły swoich ulubionych filmów. Wybrane wybiorę a wy staniecie się współtwórcami wpisu.

 http://orig05.deviantart.net/f4e4/f/2015/267/f/c/bear_heart_emoji_by_rnorals-d9apnrs.gif  http://orig05.deviantart.net/f4e4/f/2015/267/f/c/bear_heart_emoji_by_rnorals-d9apnrs.gif

 Polecam zajrzeć na te blogi!  

  Pierwszy komentarz: blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com
Najciekawszy komentarz: aleksandraeva.blogspot.com

blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com to bardzo ambitny blog Emmy, która pisze, jak sama nazwa wskazuje, o swoich zainteresowaniach. Na tym blogu znajdziemy wiele pasji, wiele ciekawych informacji, wiele rewelacyjnie napisanych postów. aleksandraeva.blogspot.com to uroczy blog Aleksandry Evy, o wszystkim. Jest niezwykle ciekawą osobą i czytając jej słowa opublikowane we wpisach, czuje się ile pozytywnych uczuć wkłada w swoją pracę. Na jej blogu znajdziemy dużo inspiracji, pięknych zdjęć i ciepłych słów.


 Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.

 http://media.tumblr.com/tumblr_m89iylxEgq1qdlkyg.gif  http://media.tumblr.com/tumblr_m89iylxEgq1qdlkyg.gif

Infoblog:
● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję

 kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
 

133 komentarze:

  1. Seems like a great movie! I'll watch It soon! Thanks for sharing ♥
    Have a lovely day dear! ^_^

    The best quotes from books

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, nigdy nie widziałam tego filmu. Chyba muszę się nim zainteresować, bo wydaje się jakby było to coś w moim stylu ;) A ostatnio właśnie zastanawiałam się co by tu sobie obejrzeć ;) Przychodzisz mi z ratunkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę :D Naprawdę polecam, mam nadzieję, że coraz częściej będę przychodzić z ratunkiem i coraz częściej będę pisać o moich ukochanych filmach! <3

      Usuń
  3. Aaaajajja... Uwielbiam Jane Fonda. Oglądałaś moze z nia serial "Grace and Frankie"? Serdecznie polecam. Ja sie w nim zakochalam i kazda znajoma ktorej polecilam, też go polubila. Taki lekki i zyciowy ;)
    Co do tego filmu, nie do końca pamiętam czy go oglądałam. Może kiedyś, dawno temu gdzies w TV, raz... Muszę sobie go przypomnieć
    pozdrawiam
    Misa Durst

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie widziałam, bardzo rzadko biorę się za seriale ale skoro polecasz, to na pewno z ciekawości obejrzę chociaż kilka odcinków :)

      Usuń
  4. Świetnie, że natrafiłam na Twojego posta!
    Aktualnie poszukuje jakiegoś filmu do obejrzenia... zainteresowałaś mnie tą propozycją, z chęcią zapoznam się szczegółowo z fabułą :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, zachęcam jak najbardziej film warty uwagi :)

      Usuń
  5. To jest super film do obejrzenia wieczorem lub w nudną sobotę. Świetny post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Myślę, że o każdej porze się sprawdzi :)

      Usuń
  6. Nie obejrzałam jeszcze tych filmów, zdecydowanie muszę to nadrobić ^^

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam trochę o tym filmie i jestem nim zainteresowana. Lubię filmy w takim klimacie. Gdy znajdę tylko chwilę czasu to na pewno go obejrzę.
    Bardzo ciekawy post :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Daj później znać co o nim sądzisz! :)

      Usuń
  8. Oh! Jak mnie tutaj długo nie było! Przerwa z blogiem ale już wracam. Szczerze to pooglądałam chyba wszystkie filmy, które z tąd polecasz i uważam, ze są serio super! Komedia najlepsze hah. Chętnie je pooglądam jeszcze raz wieczorkiem! Pozdrawiam, miłego dnia ;)
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Na razie polecam tylko ten, bo to mój pierwszy post w takiej serii :)

      Usuń
  9. Nie widziałam tego filmu, muszę nadrobić braki!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great blog. Follow back?

    medinabeslagic.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień dobry!
    Are you from Poland?
    I love Poland ♥ I have a great affection for this country and I can't wait to go back!

    https://heyimwiththeband.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje za wspomnienie o moim blogu, bardzo mi milo ❤
    Nie widzialam tego filmu ale chetnie go zobacze, gdy znajde czas, bo teraz niestety u mnie go brak ...
    Pozdrawiam cieplutko i obobserwuj, bo zdalam sobie sprawe, ze do tej pory tego nie robilam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, naprawdę :) Dziękuję ślicznie za obserwację! :)

      Usuń
  13. Oglądałam ten film, dawno temu. Bardzo fajny, nie dziwię się, że znalazł się wśród Twoich ulubionych tytułów. :) Super, że wracasz do zdrowia. :) Ale się złożyło, ja akurat wczoraj opublikowałam wpis też z filmami. :D Pozdrawiam i czekam na kolejne posty z filmowej serii. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to w takim bądź razie od razu do ciebie biegnę i czytam twój filmowy wpis <3

      Usuń
  14. Już chyba wiem co dziś wieczorem sobie obejrzę :D Film wydaje się świetny, a jeżeli jeszcze takie ładne widoczki, to koniecznie muszę go zobaczyć! :D
    Super napisana recenzja! Naprawdę miło się czyta ♥
    Pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  15. I haven't seen that movie in a long time but I am such a huge fan of Jane Fonda. I definitely need to watch it again!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego filmu ale recenzja brzmi bardzo zachęcająco ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Cię zachęci bo to film naprawdę wart uwagi :)

      Usuń
  17. So interesting post dear, lovely!
    Have a nice day darling! ♥
    Visit: My blog ♥ Malefica!

    OdpowiedzUsuń
  18. Excellent post (as always)!Thank you very much :) xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely post!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie oglądałam i nie jestem przekonana czy by mi się spodobał, więc póki mam swoją długą listę filmów do oglądania, nie będę się za niego brać. Nie mam swojego ulubionego filmu, bo nie umiem wybrać wśród tylu rodzaji. Chętnie przeczytam recenzję filmu o apokalipsie/końcu świata bądź przyszłości :) Nie podaje tytułów, które znam, bo chętnie poznam coś nowego.

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczerą opinię :) Sama mam wiele filmów do obejrzenia na swojej liście i czasem się tak zastanawiam czy życia mi starczy na te wszystkie filmy :)

      Usuń
  21. Ja ci szczerze napisze, że tego filmu nie znam. Mam jednak lekką odrazę do tej aktorki i jakoś nie koge się przekonać do filmów z nią. Coś po prostu nie styka. Poza tym - zdrowia! Żeby całkowicie przeszło Ci to przeziębienie, bo to nic dobrego. Ja swego czasu srednio dwa razy w miesiacu leczyłam katar i wystarczajaco mnie to dobijało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia powrotu do zdrowia, już czuję się dobrze :) Pisząc o aktorce masz na myśli Lindsay? cóż, w tym filmie zagrała naprawdę dobrze :)

      Usuń
  22. Film zapowiada się ciekawie, a wcześniej nie znałam tego tytułu, więc dodam go do swojej listy "do obejrzenia" :) Choć jest już dosyć długa ;)
    Ps. chwila cierpliwości, ale już wróciłam :)
    Życzę Ci wszystkiego cudownego i ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo wydaje się fajny! Nie znałam go:D Może kiedyś obejrzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się spodobał, zachęcam do obejrzenia :)

      Usuń
  24. it seems such a great movie, thanks for sharing ^^

    torichux3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. I didn't know it yet. Looks like a wonderful movie :)
    Hope you have a wonderful day!♥

    Best, Gilda
    www.itsgilda.com

    OdpowiedzUsuń
  26. I didn't know the movie yet! Looks like an interesting one.
    Hope you have a wonderful day! ♥

    Best, Gilda
    www.itsgilda.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Adorei a dica, o filme parece ser bem divertido!
    Beijos bom final de semana
    bellapagina.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  28. Love the trailer hehe ^^
    I’m starting a brand new blog and I would love if you take just a minute to visit it and follow if you like :) I can follow you back! Kisses
    ♡ SimplyNeca ♡

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej! Ostatnio mnie tu u Ciebie nie było, ale już nadrabiam zaległości!
    Widzę, że Ciebie także dopadła choroba. Ja od wczoraj praktycznie nie mogę mówić i oddychać. Cholerne gardło oraz zatoki... Cieszę się natomiast, że Ty już powoli wracasz do siebie i będziesz mogła przelać pozytywną energię na blogu jak i w pracy :)
    Bardzo dobry pomysł na serię. Ja już piszę recenzję na swoim blogu, ale myślę jeszcze nad drugą, gdzie będę podawać tytuły filmów z danym aktorem/aktorką ;)
    Uwielbiam dramaty jak i komedie :) Więc już widzę, że film trafi w moje gusta patrząc na gatunki ;)
    Widzę, że imię Rachel jest często używane za granicą. Nie raz się już z nim spotkałam ;)
    Po Twojej recenzji jestem jeszcze bardziej zachęcona. Skoro ulubieniec ;) Z przyjemnością obejrzę!

    Ja lubię wiele filmów. Trudno wybrać, który ulubiony, ale w ostatnim czasie to chyba "Zanim się pojawiłeś" i moje kochane trylogię - Igrzyska Śmierci, Więzień Labiryntu, Niezgodna.

    Ciekawy pomysł z tym wyróżnianiem komentarzy. Na pewno dziewczyny poczuły się bardzo docenione :)

    Pozdrawiam i życzę jeszcze szybszego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie za ciepłe słowa, naprawdę te komplementy mnie cieszą :) Mam nadzieję, że szybko wyzdrowiejesz, życzę Ci tego, chorowanie to najgorsze co może spotkać a o tej porze roku bardzo łatwo o choróbsko :/

      Usuń
    2. Nie ma za co, uwielbiam jak w mały sposób mogę sprawić ludziom radość na twarzy :)
      Niestety choroba trzyma do dziś dnia... Sama nawet nie wiem skąd ona się wzięła. Ale dziękuję i oby już było tylko lepiej <3

      Usuń
    3. No ja cały czas myślę pozytywnie, mnie już puszcza więc tobie na pewno też przejdzie :) trzymam kciuki <3

      Usuń
    4. Co zeszło to od wczoraj walczyłam z wyrzynającą się ósemką, a dziś wylądowałam ze spuchniętą buzią na pogotowiu. Jak widać pech zdrowotny mnie nie opuszcza... Ale teraz już powinno być tylko lepiej. Cieszę się, że Tobie się poprawia. Dziękuję! <3

      Usuń
  30. Widzę, że nie tylko ja pracuję z moimi Przyjaciółkami hah. :D
    Również dziś mam do pracy, oby czas szybko zleciał!
    Zdrówka życzę!
    Nie widziałam tego filmu, ale już wiem co obejrzę z moim Mężczyzną na dniach!
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca pracą ale ta atmosfera... do dla niej jeszcze pracuję tam gdzie pracuję :) życzę wam udanego seansu!

      Usuń
  31. świetny film! Już wiem co jeszcze dziś bede oglądać ;)
    zapraszam i dziękuje za odwiedziny kochana! <3
    Jesi_Jesa
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  32. Nawet nie słyszałam o tym filmie, choć lubię właśnie takie lekkie fabuły :) Na pewno się skuszę w najbliższym czasie! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam dowiadywać się w sobotę wieczorem o takich świetnych propozycjach na wieczór. Idę tylko upiec jeszcze pizzę i zabieram się za oglądanie :)
    Mój blog - ZAPRASZAM
    Pozdrawiam, Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  34. W wolnej chwili chętnie obejrzę :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Thank you for your comment, I'm following you now, hope you can follow back :)
    xox
    Blog ♡ SimplyNeca

    OdpowiedzUsuń
  36. Wracaj zatem szybko do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przyznam szczerze, że filmu nie znałam. Jednak po przeczytaniu Twojego posta z chęcią go obejrzę ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, cieszę się że jestem taka przekonywująca :)

      Usuń
  38. Świetna seria, nie widzialam filmu, a chyba warto <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że warto. Każdy film jest wart obejrzenia :)

      Usuń
  39. Great post dear. I m following you and I hope you follow back. Happy Sunday 😊
    www.deriasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Seems like it is a great movie!
    Xoxo, Bia
    https://beautystuffblog.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  41. great post dear!

    http://cheremimi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  42. Thanks for visit my blog
    I already follow you please follow me back
    https://coisasdecrespasoficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Szczerze powiedziawszy, jak zaczynałam czytać posta i zobaczyłam opis filmu, o którym nigdy nie słyszałam to miałam takie średnie podejście, ale z każdym kolejnym zdaniem, mega się wkręciłam i chyba go sobie niedługo obejrzę!
    Co do serii, bardzo dobry pomysł, ja bardzo lubię czytać o filmach, które są ulubieńcami innych. Fajnie jest dowiedzieć się czasem o kimś czegoś, na podstawie tego, jakie filmy lubi.
    Moją propozycją jest film "Najlepszy" w reżyserii Łukasza Palkowskiego. Patrząc na "Bogów" wypuszczonych spod jego ręki i idąc do kina na kolejną jego produkcję tego typu ma się wysokie wymagania. Film wgniata w fotel. Ani na chwilę nie oderwałam się od fabuły filmu, nie był też dla mnie za długi, wręcz przeciwnie! Kiedy akcja dobiegała końca, ja oczekiwałam ukazania dalszej historii Jurka i Ewy - granych przez niesamowitego Jakuba Gierszała i przepiękną Kamilę Kamińską. Jeśli nie widziałaś, serdecznie polecam, a jeśli widziałaś, mam nadzieję, że podzielasz moje zdanie!
    Kolejna perła polskiego kina!

    Buziak,
    Ola ;)

    https://moleteatralne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie recenzje są bardzo inspirujące, bo jestem takim molem filmowym :) Dziękuję za propozycję! Nie widziałam tego filmu, bo rzadko oglądam polskie filmy ale chętnie obejrzę bo "Bogowie" bardzo mi się podobał! Chciałabym zrobić też jeszcze jedną serię filmową na blogu. Oprócz "Filmy subiektywnie" i "Ulubione tytuły" dodać "Dobre bo polskie"- o dobrych polskich filmach :)

      Usuń
    2. Super pomysł! W takim razie wyczekuję kolejnej serii!!! ;)

      Usuń
    3. Dziękuję ślicznie! Postaram się :)

      Usuń
  44. Adorei a postagem! Beijos
    www.achatadebatom.com

    OdpowiedzUsuń
  45. A więc moje ulubione tytuły to:
    - To (2017) - jeśli nie ogladalas tego horroru, to szybko obejrzyj! 😍
    - Amadeusz (1984) - o tym filmie już poczytałaś u mnie.
    - (wkrótce) I, Tonya (2017) - co z tego, że na premierę muszę czekać jeszcze 28 dni? Margot na pewno zwali mnie z nóg 💕
    - pięć milionów innych filmów 😁 Wolnego dnia Ci napiszę na E-mailu wszystkie moje ukochane tytuły 😍
    Bardzo się cieszę, że mój blog został rozpisany przez Ciebie już drugi raz 😁 Dziękuję bardzo ❤️
    O "Twardej sztuce" słyszałam, ale mimo tego, że gra tam Jane Fonda, to mnie do tej produkcji nie ciągnie... głównie przez Lindsay Lohan, której nie lubię. Denerwuje mnie jej mimika, wygląd, ruchy... Ostatnio jakoś oglądam wyjątkowo nudne filmy, co do gustu mi rzecz jasna nie przypada, może kiedyś obejrzę. Tematyka filmu wydaje się ciekawa.
    Masz może konto na Filmwebie? Jeśli tak, to jakie? 😊
    Bardzo jestem ciekawa kolejnego posta z tej serii, naprawdę kocham Cię czytać 😘 Wspominałam już o tym? 😉
    Cieszy mnie to, że dochodzisz do siebie. Mnie jakaś choroba chyba łapie... 🙁
    Pozdrawiam bardzo ciepło, życzę przyjemnego dnia przy kubku gorącej czekolady! 😘
    Zapraszam do mnie!
    Emma 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie za propozycje i z niecierpliwością czekam na maila z kolejnymi! Mam konto na filmwebie, ale świeże niedawno dopiero zaczęłam z niego korzystać :) Dziękuję raz jeszcze, za ciepłe słowa naprawdę dodajesz skrzydeł <3 Życzę dużo zdrowia, bo mnie znowu coś łapie :/

      Usuń
  46. Seria bardzo mi się podoba, bo za każdym razem przypomina mi, jak daleko jestem w tyle z filmami i że mam do nadrobienia kilka pozycji
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  47. So cool :)

    https://heyimwiththeband.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  48. Hello dear! Thanks a lot for your nice words on my blog! I'm following you now, I hope you follow back. <3


    http://www.couture-case.com

    OdpowiedzUsuń
  49. I really like this movie! I looked at it for a long time, and I had the most positive impressions. Thank you for reminding me that there are such good films worthy of being watched again and again.

    http://kira-gebbels.com

    OdpowiedzUsuń
  50. I think I've might have seen this movie, but don't remember much of it.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  51. O bardzo chętnie go zobaczę, już zapisuję, może w weekend się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  52. I would love to see this films. I love Jane Fonda.

    OdpowiedzUsuń
  53. Querida que linda postagem amei o seu blog e já sigo o blog,
    sucesso sempre, obrigado pela visita.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  54. Querida que linda postagem amei o seu blog e já sigo o blog,
    sucesso sempre, obrigado pela visita.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie widziałam tych filmów, ale zachęciłaś mnie do obejrzenia "Twardej sztuki".

    OdpowiedzUsuń
  56. Będzie trzeba szukać, dzięki za rekomendację

    OdpowiedzUsuń
  57. Oglądałam, jest super. Bardzo lubię filmy z Fondą. Świetna aktorka. Polecam Sposób na teściowa gdzie Jane gra z Jennifer Lopez.

    OdpowiedzUsuń