lutego 06, 2018

Fashion | ♪ Malibu | Zaful Haul - valentine's special ♡

Dzień dobry
Wygląda na to, że mam bardzo słabiutki organizm. Ledwo co wyleczyłam anginę i zapalenie migdałków, a już smarkam i mam objawy typowej grypy. Mam nadzieję, że jednak uda mi się chorobę ominąć a te bądź co bądź lekkie objawy wyleczę domowymi sposobami i tabletkami, które mam w apteczce. Na szczęście mam kilka dni wolnego, więc odpocznę, wygrzeję się w łóżku i wyśpię. Wierzę w dobroczynną moc poduszki i pościeli, w to że potrafią wyciągnąć z człowieka każdą, typową dla tej pory roku, chorobę. Nie przepadam za lenistwem, jak mam spędzić dłużej niż godzinę w jednym miejscu to dopiero jestem chora. Ja muszę coś robić. Nie znoszę bezczynności, ale lepsze to niż smarkanie, kichanie i prychanie.


Nie da się zaprzeczyć stwierdzeniu, że na moim blogu przeważają haule i jest to najczęściej poruszany przeze mnie temat. Nie będę ukrywać- uwielbiam je. Dlatego dziś, bez niespodzianki, kolejny haul. Sponsorowany przez internetowy sklep Zaful.

Zaful

https://www.zaful.com/m-promotion-active-valentines-sale.html?innerid=35


https://www.zaful.com/m-promotion-active-115.html?lkid=12603294


Zamówiłam cztery różne rzeczy z kategorii socks, jewelry, fashion i home. 
Zaczynamy.

1. Skarpetki. - KLIK


Nie wiem czy wiecie, ale jestem fanką skarpetek. Zamówiłam tą uroczą parkę, chociaż mam już jedną taką bardzo podobną. Różnica tkwi wyłącznie w kolorze serduszek. Skarpetki jak skarpetki, nie ma się co rozpisywać na ich temat ponieważ swoją funkcję spełniają. Urocze, wygodne, delikatne. Lubię długie skarpetki, inspiruje mnie azjatycki styl, możecie popatrzeć w internecie jak Japonki albo Koreanki je noszą. 
"Kupiłam" je za 3.86$ (12.87zł)
Ocena: dziewięć na dziesięć.








2. Naszyjnik i kolczyki. - KLIK


 Od dawna chciałam zamówić sobie duży naszyjnik, tak zwaną kolię, by dopasowywać ją i ożywiać spokojne stylizacje. Bardzo podoba mi się taka biżuteria w zestawieniu ze sweterkiem i kołnierzykiem. Nie mogłam jednak zdecydować się na jakiś konkretny model. Wybór padł na kwiatowy motyw. Piękna, złota kolia z kryształami w kolorze srebra, turkusu i indygo. Delikatna, lekka chodź wykonana z jakiegoś metalowego tworzywa. Widać, że sztuczna. Nie mam do niej jednak większych zastrzeżeń, ponieważ wykonana jest dobrze.
"Kupiłam" ją za 4.75$ (15.83zł)
Ocena: dziewięć na dziesięć.







3. Komplet top i szorty. - KLIK


 Kolejny komplet do kompletu. Haha. Lubię komplety, bo od razu mogę je założyć i nic nie muszę kombinować ze stylizacją chociaż... nikt nie powiedział, że komplety trzeba nosić razem. W każdym bądź razie dla mnie komplet to duża wygoda. Jest to top i szorty letnie. Materiał bardzo delikatny, przewiewny, sztuczny ale ma swoje plusy, przede wszystkim dobrze się prasuje i słabo gniecie. Uroczy kolor i kwiatowy motyw idealnie skomponują się z letnim dniem nad wodą. Stan idealny, żadnych wad żadnych skaz. Co do wykonania, jestem bardzo zadowolona. 
"Kupiłam" go za 16.80$ (55.99zł) teraz kosztuje 20.49$ (68.29zł) 
Ocena: dziewięć na dziesięć.




 




4. Lampka nocna LED. - KLIK


Sama nie spodziewałam się, że to zamówię, ale zabrakło mi już pomysłów co mogłabym włożyć do koszyka. Jest to moja czwarta lampka zdobyta poprzez współprace. Przyda się głównie do zdjęć w charakterze ozdoby. Jest to bardzo popularny typ lampy ale trzeba przyznać, że efektowny. Mam do niej jednak kilka zastrzeżeń. Płytka przyszła wygięta, kilka zaczepów było złamanych, skończyło się na posklejaniu lampy klejem. Nie wiem czy akurat ja dostałam trefny egzemplarz czy to wina długiej drogi jaką ta plastikowa, delikatna lampa musiała przebyć zanim trafiła do Polski, ale jak na tak drogą rzecz uważam, że tego typu wypadki nie powinny być dopuszczalne. Stanowczo nie jest warta swojej ceny.
"Kupiłam" ją za 23.99$ (79.96zł) 
Ocena: sześć na dziesięć.





Podsumowanie. 
Zamówienie oceniam bardzo pozytywnie. Nie wszystko było perfekcyjne, ale też nie było najgorzej. Wielką przyjemność sprawiło mi testowanie tych rzeczy, na pewno będą mi służyć, mam nadzieję długo i dobrze.

 Piosenką tego posta jest "Malibu"- Miley Cyrus.
 
Słucham tej piosenki od zeszłego roku. Nie wiem co ona w sobie ma, ale bardzo mnie wzrusza. Gdy ją śpiewam, muszę hamować łzy. Może to dlatego, że kochałam Miley a "Malibu" przypomina mi o dawnych czasach, kiedy to żyła jeszcze Hannah Montana.


Na dziś to tyle. 
Jak spodobał wam się haul? Czy coś szczególnie przykuło wasz wzrok? Czy zamówilibyście coś z podanych rzeczy lub może już je macie? Znacie omawiany sklep? Współpracowaliście z nim? Jakie macie wobec niego odczucia? 
Piszcie w komentarzu!


   

Polecam zajrzeć na te blogi! 
 
 Pierwszy komentarz: blogvivalavida3.blogspot.rs
Najciekawszy komentarz: adraasteja.blogspot.com

blogvivalavida3.blogspot.rs to anglojęzyczny blog prowadzony przez dziewczynę o pseudonimie Viva La Vida. Jest to lifestyle, znajdziemy tam dużo z dziedziny książek, fotografii, diy, mody i urody. Bardzo kobiecy blog z dużą ilością pięknych zdjęć. adraasteja.blogspot.com to nasz ojczysty blog prowadzony przez uroczą Adrasteję. Znajdziemy na nim wiele inspirujących treści z każdej dziedziny. Na tym blogu nie będziecie się nudzić, na pewno pokochacie te wpisy, pełne pracy, czasu i pasji.

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.


Infoblog:
  ●  Zachęcam was do obserwacji mojego bloga. Zbliżamy się do 2K!
 ● Każdemu kto kliknie w "KLIK" mocno dziękuję!
 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna
 banner:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_PoqzwFjOeEoSd-YkvnzqvqeN_xnofzcsBCZPoyIa9QGqLfnYxNlIYk23ZqH9CgBVAHYSqd0V_EgPgdBWjpQ93BeKjrV1C4TOLTFiVjGE4D0nAYHoemS8s-mphWfL2_IzpvkYL0PRq-o2/s320/xzc6.gif

152 komentarze:

  1. Love the green sweater!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello! you have a very good taste to choose outfits, lately I see that store everywhere, I think it is really good and from what I see in your post I will find beautiful clothes there


    https://elrincondetodaslaschicas.blogspot.cl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super haul, wszystkie rzeczy ładne, skarpetki z seduszkiem mnie urzekły, ale i reszcie nie wiele brakuje:)
    Życzę zdrowia:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing haul dear, socks are so cute! Have a great day! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak zwykle zachwycam się skarpetkami :D Tę lampkę też z pewnością zamówię, bo genialnie wygląda na zdjęciach... Mam nadzieję, że i ja nie będę musiała swojej sklejać klejem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarpetki są urocze <3 Życzę więcej szczęścia przy kupnie lampki :) Ja niestety zbyt wiele go nie miałam.

      Usuń
  6. NIGDY nie zamawialam nic na zaful. kompletnie nie wiem na czym to polega, jednak uwazam, ze maja tam przepiekne ciuszki. ten sweterek jest kompletnie w moim stylu <3
    buziaki kochana. miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować :) ja akurat zamawiam poprzez współpracę, ale to sklep jak każdy inny :) ten sweterek jest akurat mój prywatny :)

      Usuń
  7. Chyba najbardziej zauroczył mnie komplecik, jest po prostu przepiękny
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, uroczy ale dopiero latem w pełni go wykorzystam :)

      Usuń
  8. Skarpetki są świetne ;) Przeurocze ;) Podobają mi się te serduszka ;) Sama bym sobie takie zamówiła ;) I ta lampka jest genialna ;) Rewelacyjnie wygląda na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) chyba znów zacznę kolekcjonować skarpetki :D

      Usuń
  9. Najbardziej podoba mi się właśnie ta lampka!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie tą piosenkę ❤
    Skarpetki sa bardzo urocze, szkoda, ze ta lampka jest nie warta ceny....
    Pozdrawiam cieplutko i dużo zdrowia!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, nie wszystko zawsze będzie perfekcyjne :) Dziękuję Ci ślicznie myszko <3

      Usuń
  11. Bardzo fajne rzeczy, a najbardziej podoba mi się lampka nad, którą też się zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) aczkolwiek rozważyłabym zakup przez internet.

      Usuń
  12. Kochana, życzę Ci dużo zdrówka! Oby Cię znowu nic nie wzięło :(
    Też jarają mnie skarpetki, te co zamówiłaś są bardzo urocze i fajnie komponują się z butami które pokazałaś :)
    Biżuteria i komplecik też fajny, powiało aż wakacjami :D
    Lampka bardzo ciekawa, ale niefajnie że trzeba było ją sklejać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie! Wszystko uważam za udane, nawet tą połamaną lampkę- przynajmniej świeci :D

      Usuń
  13. Łał, bardzo ładne te Twoje zamówienie. Ta lampa wydaje się być dosyć ciekawa, sama bym ją wypróbowała ale może znajdę jakiś zamiennik :) z Polski i tańszy, albo chociaż odpowiedni swojej ceny jakościowo. Życze Ci powrotu do zdrówka, ja też świeżo po anginie i dalej kaszle i mam okropny katar. Pozdrawiam cieplutko 💞
    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał, bardzo ładne te Twoje zamówienie. Ta lampa wydaje się być dosyć ciekawa, sama bym ją wypróbowała ale może znajdę jakiś zamiennik :) z Polski i tańszy, albo chociaż odpowiedni swojej ceny jakościowo. Życze Ci powrotu do zdrówka, ja też świeżo po anginie i dalej kaszle i mam okropny katar. Pozdrawiam cieplutko 💞
    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, polecam te lampki kupić w Polsce, w stacjonarnym sklepie np. w Pepco wiem że tam były :) mam dokładnie te same objawy co ty, obyśmy szybko wyzdrowiały!

      Usuń
  15. Najbardziej spodobały mi się skarpetki, są słodkie :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze skarpetki! Nie ma przy nich problemu z rozmiarem? Niestety często spotykałam się z sytuacjami, gdzie skarpetki z chińskich stron były malutkie i przez to sama bałam się je zamawiać. Kolia i kolczyki bardzo mi się podobają. Kolorystyka jest świetna :)
    Sama również jestem miłośniczką kompletów. Nie trzeba męczyć się nad wyborem stylizacji i ogólnie jest to takie 'ułatwienie' sobie życia :D
    Zaskoczyłaś mnie trochę z lampą, a właściwie to Twoja opinia mnie zaskoczyła, bo na zdjęciach wszystko wygląda raczej dobrze i nie spodziewałam się, że to niewypał.
    Pozdrawiam i życzę duuużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często zamawiam skarpetki i przy moim rozmiarze ( 37-38 ) nie mam z nimi problemu. Zawsze wchodzą :D Widzę, że w niektórych sprawach myślimy podobnie <3 Dziękuję Ci za komentarz i życzenia zdrowia !

      Usuń
  17. Wszystkie rzeczy są świetne, lecz najbardziej zainteresowała mnie ta lampa. Choć rozczarowała mnie twoja opinia o niej, lecz cóż, na twoich zdjęciach wygląda super :). Także bardzo lubię piosenkę "Malibu", słucham jej od momentu kiedy pojawiła się na youtubie. Za każdym razem przypomina mi świetną wycieczkę jaką odbyłam w 2017 roku. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam o niej szczerze, uważam że lepiej kupić taką lampę stacjonarnie. Wyjdzie taniej i na pewno lepiej. Cieszę się, że również lubisz Malibu <3

      Usuń
  18. Uwielbiam skarpetki tak ogólnie i totalnie uwielbiam też ten wzór, który pokazałaś! Taki prosty, a jaki uroczy <3
    Za szybką wygraną z chorobą mocno trzymam kciuki, łóżko i dużo herbaty to lekarstwo na każde zło świata :)
    Jestem zakochana w tym komplecie, nawet gdybym chciała go zamówić, niestety nie jest typem ubrania dla mnie - forma mojego brzucha pozostawia wiele do życzenia ;)
    Takiej lampki szukałam ostatnio na aliexpress, nie ukrywam, że jestem fanką takich pierdółek, które można w jakiś sposób spersonalizować. Trzeba przyznać, cena wysoka i jeszcze stan lampy, w którym do ciebie przyszła, brzmi trochę kiepsko. Pewnie spowodowane długą trasą i różnymi przewoźnikami.
    Generalnie, haule, które przeglądam na blogach są dla mnie takie raczej mało zachęcające, ale twoje jakoś mają coś, co mnie przekonuje. Być może forma posta, jest przejrzysta i w sam raz :)

    Buziak,
    Ola ;)

    https://moleteatralne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękno tkwi w prostocie, nawet skarpetki potrafią odzwierciedlić te słowa :D Jeżeli chodzi o lampkę, to zdecydowanie nie polecam :D Dziękuję Ci za piękne słowa, naprawdę cieszę się że akurat moje haule się podobają! <3 to wiele dla mnie znaczy bo uwielbiam je pisać <3

      Usuń
  19. Wow, big haul, but wonderful! SO nice and interesting items! I love all of them so much!
    Amazing photos, they are really beautiful, and u are so sweet too.

    Visit my blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post dear

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. loved it :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  22. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Those socks and the 2 pieces set are so cute!
    Xoxo

    Automatic Destiny

    OdpowiedzUsuń
  24. Those socks are so cuuuute! Love every piece you got <3
    xo

    Blog ♡ SimplyNeca

    OdpowiedzUsuń
  25. Współczuję tej choroby-powrót do zdrowia jest naprawdę wyczerpujacy😥
    Ja na szczęście w tym roku nie chorowałam,i mam nadzieję że tak zostanie☺
    Z tą lampką to faktycznie niefart,niestety często tak bywa z zakupami internetowymi, zwłaszcza z chinskich stron-sama z Aliexpress dostałam rozklejone buty😨
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia 😘
    Poklikałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana, mam nadzieję że szybko wyzdrowieję bo strasznie się męczę :( jeszcze nigdy nie dostałam rozklejonych butów, mam nadzieję że tak zostanie :D

      Usuń
  26. oh dear! everything is fantastic: items and the post in general. I love your blog.
    kss
    =)
    New post up in my Lifestyle Blog !

    OdpowiedzUsuń
  27. I like these stuff, cool post!

    https://zlatapetrenko.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  28. those socks are so cute...and I also like the clothes you got. you look lovely!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne rzeczy zamówiłaś i życzę zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  30. wow dear these shorts & top realy realy awesome & your green sweater killing me dear :)
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  31. Życzę zdrowia! Świetne skarpetki, zestaw szortów i topu i tablica! Też chciałabym sobie taką kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) polecam kupić, ale nie przez internet, najlepiej stacjonarnie :)

      Usuń
  32. хороший магазин, мне в нем больше всего нравится ассортимент сумок и рюкзаков

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. BArdzo fajne zamówienie zrobiłaś wszystko tutaj mega mi się podoba :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne skarpetki. Idealnie je dopasowałaś z tymi butami ;) A komplecik sprawia, że tęsknię za letnim ciepełkiem :'(
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również tęsknię, nie znoszę zimna :/ ciągle jestem chora, chciałabym już wygrzać się na słoneczku :)

      Usuń
  35. Super skarpetki skarpetek nigdy nie za wiele łańcuszek piękny fajny houl.http://zwariowanaagnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym że skarpetek nigdy za wiele :) Dziękuję bardzo!

      Usuń
  36. Super ta lampka!Powrotu do zdrawia, ja akurat po wycinaniu migdałów.

    https://aleksandrakubiaczyk.blogspot.com/2018/02/norway-2017-throwback.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam wycinanie migdałków, dokładnie wycięcie trzeciego ale dawno, dawno temu. Życzę wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  37. Urocze te skarpetki :) Komplecik też super!

    OdpowiedzUsuń
  38. This is great. Thanks for following back dear. Kisses 😊
    www.deriasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komplet jest super! A kolia cudowna :D uwielbiam biżuterię

    OdpowiedzUsuń
  40. That green sweater its so cool.

    http://caritrini.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  41. everyhting is so amazing!! Love it all!!
    xoxo

    https://lecaferouge.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  42. I like sneakers and socks!

    http://desedayrosa.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia! Też planuję kupić taką lampę, wygląda bardzo efektownie :) A co do zamówienia to skarpetki są urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  44. oh, que monada, me encanta!
    Te espero por mi nuevo post cariño, mil besos!
    http://patriciasanchezstylestreet.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  45. I loved your Zaful haul!
    The socks is a love, I loved the set of shorts and top.
    I liked everything! ♥

    https://heyimwiththeband.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  46. Urocze są te skarpetki! A piosenkę Miley bardzo polecam. Przyjemna dla ucha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze przyznać że tak, cieszę się że muzyka Miley idzie w tą stronę :)

      Usuń
  47. Taki komplecik służyłby mi jako piżamka na lato :D
    Skarpetki to zawsze trafiony prezent, nie można ich nie kochać. Te na twoim zdjęciu już nawet wyglądają na milusie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są milusie, raczej takie sztywne sportowe ale jakże urocze <3

      Usuń
  48. Halo, halo!
    Nie za ciepło O_O

    xoxo
    czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Chciałabym mieć taką ledową tablicę, tylko za bardzo nie miałabym gzie jej trzymać. :D Szkoda, że Twoja nie przyszła w idealnym stanie, choć powinna. Kwiatowy komplecik wygląda bardzo ładnie. :) Tez lubię piosenkę "Malibu", bo jest taka delikatna. Też byłam fanką Miley za czasów Hannah Montany. :) Na szczęście okres buntu już za Miley i znów możemy cieszyć się jej piosenkami. :) Przesyłam Ci gorące pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, super że obie lubimy Miley <3 Naprawdę, jest dla mnie ważna, chodź gdy miała swój okres buntu nie mogłam się z tym pogodzić :)

      Usuń
  50. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  51. Those items are so stunning!! I love the green sweater!
    Thanks for your comment on my blog dear! I checked and I already follow you on GFC!
    xoxo
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajne rzeczy zamówiłaś!~

    Widzę, że te lampki podbijają blogosferę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zgadza się, to bardzo popularny motyw dlatego i u mnie nie mogło go zabraknąć :) musiałam przetestować tą lampkę.

      Usuń
    2. Nie dziwię się! :-)

      PS> Mamy trochę podobne ksywki. ;-)

      Usuń
  53. beaututiful outfits! you are very pretty!

    OdpowiedzUsuń
  54. fajnie przedstawiłaś wszystkie rzeczy! skarpetki są przesłodkie <3 <3
    życzę zdrówka :*
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. I love this haul! The socks are so cute!

    http://cheremimi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  56. Cały haul jest cudowny! Masz świetny gust :) z resztą nigdy w niego nie wątpiłam! Jak zwykle świetny post :*

    OdpowiedzUsuń
  57. Meega urocze skarpetki! Wracaj szybko do zdrowia <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  58. What good things! I really liked socks. This is my weakness!
    Thanks for subscribing! I follow you!
    Hug ♥

    www.chigarkova.ru

    OdpowiedzUsuń
  59. Cześć! Bardzo podobał mi się twój blog. Z przyjemnością zapiszę się do tego. I fajne nowości!

    OdpowiedzUsuń
  60. i love your post, the pictures, the stuff, the theme. keep it up.

    IT’S A GIRL THING
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  61. Adorei seus recebidos, os produtos são muito bom a Zaful arrasa.
    Beijos boa semana
    bellapagina.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  62. Love the cute tropical set! Perfect for the upcoming spring.
    I'm already following your lovely blog :)

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Ale super! Jak fajnie wyglądają na zdjęciach te napisy, z którymi pozujesz. :)
    ~mój blog~

    OdpowiedzUsuń
  64. I love this haul post. Looking forward to see more like this soon.
    You have got such amazing blog!
    Anyway, thank you for your kind and sweet comment on my blog.
    I'm now following you. Let's be friends one to another.

    www.marliafransiska.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Que bonito Blog
    Ya te sigo te espero por mi Blog
    Saludos desde Perú
    Besitos

    OdpowiedzUsuń