stycznia 27, 2018

When We're High | Haul Zaful

Dzień dobry
Dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze pod poprzednim wpisem, za ciepłe słowa i życzenia powrotu do zdrowia. Niestety, nadal choruję teraz angina przekształciła się w zapalenie migdałków ale na szczęście to już końcówka choroby tak więc dziękuję raz jeszcze za wasze wsparcie. Jeszcze tylko kilka dni odpocznę w domu z dala od zimna i chłodu i wszystko powinno wrócić do normy. Jestem tym chorowaniem bardzo zmęczona. Dlatego w tym poście, chodź to haul, nie będę występować. Zrozumcie mnie, nie wyglądam najlepiej i tak też się czuję.

Zaful

Kolejny post, kolejny haul. Mam nadzieję, że cieszycie się tak samo jak ja no bo wiedzie, to mój ulubiony typ postów w blogosferze. Dlaczego, pisałam o tym niejednokrotnie wystarczy cofnąć się wpis wstecz, tam również o tym opowiadam. Po raz kolejny będzie to haul od Zaful. Tego internetowego sklepu na pewno nie muszę wam przedstawiać. Bez zbędnego przedłużania zapraszam, przed nami opis pięciu rzeczy z mojego ostatniego zamówienia. 

1. Tattoo Choker z zawieszką. - KLIK


 Nie noszę tattoo chokerów, ale ten mnie zauroczył poza tym kosztował grosze tak więc nawet jeżeli ja się z nim nie polubię, znajdzie jakiegoś właściciela. Nie za wiele mogę o nim na pisać. Żyłka i plastikowa zawieszka. Standardowy skład takiego chokera. Nie jest to majstersztyk, ale daje radę.
"Kupiłam" za 0.94$ (3.20zł)
Oceniam: Siedem na dziesięć.

2. Choker. - KLIK

 Lubię eleganckie chokery. Zamówiłam ten ponieważ mój poprzedni ulubieniec oberwał się. Ja, jak to ja, nie czytam ani tabelek, ani rozmiarów ani wymiarów i dlatego bardzo często przy openboxsie mam niespodzianki. Nie wiem dlaczego nie czytam, działam bardzo impulsywnie zresztą trochę już zamawiam i swój rozmiar jako Chinki znam. Okazało się bowiem, że ten choker jest strasznie gruby. Prawie na całą szyję. Cóż, mój ulubieniec był cieniutki. Nie mam pojęcia gdzie będę w nim chodzić i czy będę w nim chodzić. Muszę jednak przyznać, że wykonany jest dobrze. Brak skaz i wad. Oczywiście jest to biżuteria delikatna, ale nie mam wobec niej żadnych zarzutów. Oprócz tego że jest ogromna, a ja chciałam cieniutką.
"Kupiłam" za 1.48$ (5.04zł) teraz kosztuje 1.71$ (5.82zł)
Oceniam: Osiem na dziesięć.
3. Nubra samoprzylepny biustonosz. - KLIK



 Po raz pierwszy zamawiałam bieliznę z azjatyckiej strony. Martwiłam się, że nie wstrzelę się w rozmiar ale udało się. Intuicja mnie nie zawiodła. Prawda, bardzo się klei jeszcze go nie czyściłam więc z tą wiadomością co dalej będzie dziać się z tą klejącą częścią stanika dopowiem za jakiś czas. Sądzę, że będzie działać długo, ale zobaczymy. Stanik z przodu się rozpina, jakby ktoś chciał ściągać go z siebie tak niekonwencjonalnie. Mięciutki. Polecam.
"Kupiłam" za 11.99$ (40.83zł) teraz kosztuje 13.49$ (45.94zł)
Oceniam: Dziesięć na dziesięć.

4. Buty. - KLIK



Nie potrafię obojętnie przejść wzrokiem obok butów. Na pewno zauważyliście, że zamawiam je dosyć często, chodź staram się tworzyć tu różnorodne haule. W oko wpadł mi ten oto model, czy komuś może coś on przypomina? Racja, jest to podróbka Vans old skool, całkiem udana zresztą. Podróbki wiadomo, to nie powód do dumy jednak te buty bardzo mi się podobają i co mogę z tym zrobić? Jedynie wplątać je w swój styl i udowodnić, że pasują do mnie idealnie. Zresztą o markach droższych i tańszych jeszcze porozmawiamy. Na początku chciałam żółty model, ale niestety spóźniłam się. Buty są wygodne, na nodze prezentują się bardzo dobrze. Brak widocznych uszkodzeń czy skaz. Solidne, wytrzymałe.
"Kupiłam" za  33.47$ (113.99zł)
Oceniam: Dziesięć na dziesięć.

5. Szalik i czapka komplet. - KLIK



 Na koniec- perełka zamówienia. Rzecz moim zdaniem najlepsza, najpraktyczniejsza, najbardziej udana, najlepiej trafiona w mój gust. Przeglądając kolejne strony sklepu, zastanawiając się co zamówić, czy znowu jakąś sukienkę czy może kolejne buty wpadłam na pomysł przejrzenia działu z odzieżą zimową, konkretnie z zimowymi dodatkami. Uwielbiam komplety, dlatego raczej nie skusiłabym się na szalik i czapkę w rożnych kolorach czy z różnych materiałów. Nie było wielkiego wyboru, w zasadzie wybór był żaden jedynie omawiana pozycja na zdjęciu wydawała się fajna. Zamówiłam. Komplecik jest wspaniały. Cieplutki. Mięciutki. Wygląda uroczo i pasuje do każdej mojej zimowej stylizacji. Nic się nie pruje, żadnych wad, brak skaz trochę tylko się mechaci.
Moim zdaniem, naprawdę warto w niego zainwestować. Nawet teraz, pogoda w każdej chwili może zaskoczyć. Ja jestem z niego bardzo zadowolona i polecam wszystkim zmarzluchom.
"Kupiłam" za 11.49$ (39.13zł) teraz kosztuje 13.99$ (47.64zł)
Oceniam: Dziesięć na dziesięć.


 Na dziś to tyle.
Jak spodobał wam się haul? Czy coś szczególnie przykuło wasz wzrok? Czy zamówilibyście coś z podanych rzeczy lub może już je macie? Znacie omawiany sklep? Współpracowaliście z nim? Jakie macie wobec niego odczucia? 
Piszcie w komentarzu!

http://orig05.deviantart.net/f4e4/f/2015/267/f/c/bear_heart_emoji_by_rnorals-d9apnrs.gif   http://orig05.deviantart.net/f4e4/f/2015/267/f/c/bear_heart_emoji_by_rnorals-d9apnrs.gif   http://orig05.deviantart.net/f4e4/f/2015/267/f/c/bear_heart_emoji_by_rnorals-d9apnrs.gif

Polecam zajrzeć na te blogi! 

 Pierwszy komentarz: coscudownego.blogspot.com
Najciekawszy komentarz: moleteatralne.blogspot.com

coscudownego.blogspot.com to niezwykły blog Magdy. Dziewczyna pisze o wszystkim w taki sposób, że pokochacie ten blog. Daje każdemu wiele siły i energii, jak najbardziej pozytywnej. moleteatralne.blogspot.com to bardzo inspirujący blog prowadzony przez dwie twórcze dusze- AG i Zadyszkę. Jeżeli uwielbiacie sztukę, spektakle, festiwale i różnego rodzaju artystyczne dzieła i eventy ten blog jest właśnie dla was. Nawet jeżeli takie tematy są wam obce, zachęcam do zapoznania się z taką twórczością. Człowiek uczy się całe życie a mając taką wiedzę na pewno skorzystacie.

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.


Infoblog:
  ●  Zachęcam was do obserwacji mojego bloga. Zbliżamy się do 2K!
 ● Każdemu kto kliknie w "KLIK" mocno dziękuję!
 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna
 banner:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_PoqzwFjOeEoSd-YkvnzqvqeN_xnofzcsBCZPoyIa9QGqLfnYxNlIYk23ZqH9CgBVAHYSqd0V_EgPgdBWjpQ93BeKjrV1C4TOLTFiVjGE4D0nAYHoemS8s-mphWfL2_IzpvkYL0PRq-o2/s320/xzc6.gif

147 komentarzy:

  1. Naszyjnik cudowny, gdy na niego patrzyłam, przyszła mi mysl o Audrey w "Śniadaniu u Tiffany'ego" ;) Lecz uważam, że aktorka miała ładniejszy, bo z pereł, a Ty kupiła chokera 😊
    Buty już takie widziałam, lecz w Polsce. Dzisiaj przeglądałam właśnie ofertę tego sklepu i mam na oku taki jeden naszyjnik właśnie a'la Audrey Hepburn 💕 Myslęc ze warto kupić, bo nie za drogo, a ładnie to wyglada 😍
    Kolejny haul, widać, że je uwielbiasz 😁 Kiedy kolejny filmowy post? 😏
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, zapraszam do mnie 😏 Życzę miłego weekendu oraz pomysłów na kolejne posty 😁
    Emma 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma porównania, co do tego naszyjnika :) Masz rację uwielbiam haule, to moje ulubione posty! Kiedy post filmowy? Może jak wyzdrowieję, teraz nie mam siły na bardziej skomplikowane tematy :)

      Usuń
  2. Ta ostatnia rzecz, czapka, jest po prostu świetna!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urocza, w połączeniu z szalikiem słodzi każdą stylizację :)

      Usuń
  3. Mam w swojej kolekcji kilka chokerów i podobnie jak Ty wolę te subtelne, na cienkiej tasiemce. :) Są takie bardziej dziewczęce i "niewinne". :D Czapka i szalik są super- wybrałaś piękny, uniwersalny kolor. Faktycznie, mogą się jeszcze przydać. Ja wciąż chodzę w nausznikach i ciepłych rękawiczkach, bo marzną mi ręce. :D
    Poklikałam. :)
    Życzę Ci udanego weekendu i gorąco pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą, preferuję cieniutkie chokery :) Świetnie, że mamy podobny gust <3

      Usuń
  4. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się 2 choker i komplet, bardzo ładnie wygląda. Lubię takie zestawy, bo wystarczy dobrać kurtkę i gotowe ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) dlatego jestem wielką zwolenniczką komplecików :)

      Usuń
  6. Ja bardzo lubię czytać takie posty!
    Nie wiem czy bym się odważyła zamówić bielizne z azjatyckiej strony :P Ale + że nie przyszło jakieś badziewie :P
    Czapki są meeega
    mój blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie dowiedziałabym się jaką bieliznę sprzedają azjatyckie strony, gdybym nie spróbowała i nie zamówiła jednej rzeczy :) Teraz wiem, że mogę tego typu biustonosze polecić :)

      Usuń
  7. Great post. I really like the pictures expc the hat....

    I am following, so i waiting you to follow back. I hope i will see you soon on my blog.:)
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rzeczy, czapka jest naprawdę śliczna! MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  9. OOO! Szukałam stanika tego typu do bluzek i sukienek bez pleców, koniecznie muszę go sobie zamówić :D Czapka jest prześliczna! Na nią tez bym się skusiła :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zamawiać póki jest w magazynach, z tego co zauważyłam bardzo szybko się rozchodzi w różnych sklepach :) Nic dziwnego, taki stanik ma wiele zalet <3

      Usuń
  10. Love the hat!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czapka jest naprawdę cudowna! :) i powiem ci, że nie wiem, czy zdecydowałabym się na kupno takiego stanika, jednak mam jeszcze obawy... ale skoro polecasz to znaczy, że Ci się spodobał więc super :)
    Pozdrawiam i dziękuję za podlinkowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobał i to bardzo :) Taki stanik ma wiele zalet! Mam sporo bluzek/sukienek odsłaniających plecy, zapięcie biustonosza nie wygląda w takim ubraniu ładnie :) Nie lubię też wystających z bluzki ramiączek.

      Usuń
  12. Ja za chokerami nie przepadam, chociaż jak widzę je u kogoś, to bardzo mi się podobają :D Mam ten biustonosz i niestety jak dla mnie, to to totalny bubel, jest niewygodny, a do tego nie ma tego "efektu", który powinien wystąpić po ściągnięciu sznureczków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie mamy różne biustonosze, bo w moim nie ma sznureczków :D ale wiem o jaki efekt chodzi. Cóż, dla mnie najważniejsze jest że trzyma się na biuście i pozwala odkryć plecy :) dla mnie to biustonosz okazjonalny, nie na co dzień :) na co dzień preferuję standardowe :D

      Usuń
  13. Buty i czapka to zdecydowanie najlepszy wybór! Bardzo mi się podobają! Sama bym chętnie takie przygarnęła ♥ Na samym początku, gdy chokery nie były takie modne i "na topie" to bardzo mi się podobały. Teraz, niestety, jak widzę 12-latki, które do każdej stylizacji zakładają chokery to już nie wygląda tak super :( Buziaki ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo! Jak coś robi się bardzo, bardzo popularne zaczyna mnie po prostu odpychać. Na szczecie o chokerach słychać coraz mniej, dlatego znów wracają do moich łask :)

      Usuń
  14. Ta czapeczka jest cudowna! Ostatnio pokochałam pompony, więc też mam taką :D
    Co do chokerów, to bardzo mi się podobają i sama parę posiadam. Jakieś pół roku temu nosiłam je bardzo często. Teraz już mniej, jednak nadal je lubię.
    Świetny ten stanik. Właśnie wcześniej nie wiedziałam jak to się trzyma, a tu okazuje się, że się przykleja. Muszę sobie taki kupić. Przyda się do sukienek bez ramiączek :D
    Te buty to naprawdę bardzo dobra podróbka :D Super wyglądają! Również mam słabość do butów. Jedna z lepszych części garderoby jak dla mnie nie licząc kurtek, sweterków i bluz :))
    Bardzo dobry haul! Super wszystko opisałaś ♥
    Pozdrawiam kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. oczywiście jako butoholiczka, to one przykuły mą uwagę, ale nie tylko bo nigdy nie zamawiałam bielizny z tego typu stron, po Twoim wpisie myślę czy się na to nie zdecydować
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam przełamać się i zamówić komplet - stanik i majtki najlepiej z koronki. Jeżeli to wypali, uznam że bielizna z azjatyckich stron jest dobra i tania :)

      Usuń
    2. W takim razie czekam na Twoją recenzję, jeśli się przełamiesz :)

      Usuń
    3. Jest mi ciężko się przełamać, ponieważ trudno mi dobrać do siebie komplet w realu a co dopiero przez internet. Mam chyba bardzo niesymetryczną figurę :D

      Usuń
  16. Mam taki sam choker Kochanie hihihi ! Najbardziej spodobała mi czapa z szalikiem. Pięny kolorek :* Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne rzeczy;choker mi się najbardziej podoba ☺😍
    Świetnie że wracasz już do zdrowia 😘
    Poklikałam ☺
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zamawiałam już bieliznę z ich strony i bardzo fajne mają propozycje i super rozmiary siię sprawdzają ;D Tu im trzeba dać za to plusa. świetne zamówinienie. butki też całkiem niezłe Pozdrawiam Cię cieplutko kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie planuję zamówić normalną, koronkową bieliznę :) zawsze tego unikałam, bardzo ciężko jest mi przypasować rozmiar do niezbyt wielkiego biustu i obszernego tyłka :) czas się odważyć!

      Usuń
  19. Czapka urocza! *.*
    Zapraszam na konkurs na naszym blogu :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja niestety również jestem chora i czuje sie fatalnie - a zaczynam teraz ferie.
    Również bardzo lubię posty hale, bo mogę wtedy poznać asortyment różnych sklepów. Sklep Zaful ostatnio bardzo mi się spodobał ponieważ ma naprawde bardzo fajna ofertę.
    Czapka jak i szalik są bardzo w moim stylu - uwielbiam takie! ZwlaszZwł, gdy są cieplutkie i mięciutkie ❤
    Te buty niespecjalnie przypominają mi te o których wspominałaś, a są naprawde piękne i przy okazji pasują do większości stylizacji. Ja uwielbiam buty. Szczerze powiedziawszy bielizny bym nie zamówiła, mimo, że wygląda naprawdę dobrze, ja zawsze muszę przymierzyc przed kupieniem.
    Oba chokery bardzo przypadły mi do gustu, mimo ze sama żadnego nie posiadam (a muszę to wkoncu zmienić bo bardzo mi się podobaja ).
    Generalnie, podsumowując cały haul, wyglasa na naprawdę udany, a ja coraz bardziej przekonuje się do chinskich storn do ktorych Kiedyś nie miałam wogole zaufania.
    Przepraszam za wszystkie błędy ktore popelnilam ale moja autokorekta dosłownie szaleje...
    Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz zycze mnóstwo zdrowia ❤❤
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję, nie ma nic gorszego niż chorowanie obyśmy szybko wróciły do zdrowia :) Sama, szczerze, nie byłam przekonana do azjatyckich sklepów dopóki nie spróbowałam i nie zaczęłam z nich zamawiać :) oczywiście, mam pełno bubli ale zdarzają się perełki :)

      Usuń
  21. Ciekawe te rzeczy! Buty wyglądają świetnie ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zamówienie, szczególnie podobają mi się trampki. Poklikałam we wszystkie linki! :)
    http://arystoteless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten pierwszy choker nie do końca do mnie mnie przemawia, ale drugi nawet mi się podoba ;) Choć mam pewne obawy co do jego szerokości ;) Biustonosz mam podobny, ale taki ściągany, ze sznureczkami. Jeszcze go nie próbowałam, ale powiem szczerze, że jestem sceptycznie nastawiona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie wypróbować ten biustonosz ze sznureczkami :) jak na razie, na dobry początek ten mi wystarczy :)

      Usuń
    2. Ja go zamówiłam z myślą o sukienkach specjalnych :D Ale jeszcze nie miałam okazji takiej ubrać od tamtego czasu ;) Więc leży i czeka na swoją kolej ;)

      Usuń
    3. Pewnie przyjdzie na niego kolej latem, ja swój w pełni testować będę właśnie o tej porze roku :)

      Usuń
    4. Oj, latem to bardzo dobrze go przetestuję ;) Zobaczymy czy przetrwa te upały ;D

      Usuń
    5. Sama jestem ciekawa, w komentarzach przeczytałam że odkleja się jak tylko ciało się spoci. Zobaczymy czy to... udźwignie :D

      Usuń
  24. Mam biustonosz taki tylko ze sznureczkami i jak najbardziej polecam :) Z twojego haula najbardziej spodobał mi sie zestaw czapki i szalika *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie go wypróbuję jak tylko będę miała okazję :)

      Usuń
  25. Moje serce skradły buty.
    Są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  26. komplet szalik i czapka bardzo ładne, podoba mi się. reszta niestety nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  27. all the things from zaful look so great ^^ love the shoes

    torichux3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Też miałam podobny choker, tylko cieńszy właśnie i też się rozerwał :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello! Tudo bom?
    Descansar é mesmo sempre o melhor a se fazer.
    Obrigada por comentar lá no meu blog.
    Volte sempre :3

    Bjs,
    Thamiris Nunes ~ miiistoquente

    OdpowiedzUsuń
  30. Czapka wygląda bardzo ładnie :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  31. Buty i czapka bardzo mi się podobają!
    Mam nadzieję, że wrócisz szybko do zdrowia :(

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój ulubiony choker to ten drugi. Jest taki zwykły, ale bardzo mi się podoba. Buty super i dobrze, że napisałaś o tych miseczkach/staniku (?) bo też się zastanawiałam nad ich zakupem! :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zakup biustonosza przez internet nie jest łatwą sprawą, to ubranie które najciężej dobrać :)

      Usuń
  33. Great haul, dear. The sneakers look so cool!

    Marie
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam podobną czapkę , jeżeli chodzi o buty są na prawe bardzo fajnie może się na nie skuszę :)

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, na zaful chyba są już wyprzedane ale na pewno można je znaleźć na innych stronach :)

      Usuń
  35. Szalik i czapka to naprawde sztosik ! Moj kolor ❤️ Swietne zamowienie i co mnie zaciekawilo to chookery :)
    Pozdrawiam i zycze szybkego powrotu do zdrowia ❤️
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też jestem bardzo zadowolona z tego zamówienia :)

      Usuń
  36. czapka i szalik są świetne
    https://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. taki samonośny stanik mi się marzy :) Tylko martwię się jak czy podtrzymywałby mój dość duży biust

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak dla mnie ten drugi choker jest zdecydowanie za duży! Sama mam ale taki cienki paseczek:) Czapka jest za to przeurocza:)

    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tak samo, preferuję cieniutkie chokery :) dlatego nie bardzo wiem co mam z nim zrobić :)

      Usuń
  39. Czapka jest przecudowna! Sama chętnie bym taką nosiła.

    OdpowiedzUsuń
  40. O tak! Ta czapeczka i szaliczek są śliczne! Świetny post kochana!
    Zapraszam też do mnie, co prawda, zaczynam dopiero, ale zapraszam: https://gold-b3rry.blogspot.com
    Buziaki! xx

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny haul. Jeżeli chodzi o te samoprzylepne biustonosze to nie jestem do nich jakoś szczególnie przekonana, ale jednocześnie jestem szalenie ich ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najlepszym sposobem żeby się przekonać, byłoby spróbować :)

      Usuń
  42. Bardzo ładne rzeczy kupiłaś z tej strony ale te staniki odklejają się jak tylko lekko się spocisz wiem po własnym doświadczeniu
    Zapraszam ❤
    https://jesi-jesaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, to może być niekomfortowe. Jeszcze nie miałam takiej sytuacji.

      Usuń
  43. Buty wyglądają naprawdę fajnie a czapka i szalik urocza <3

    https://krotkoalepieknie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bom dia! Tudo bem com vc?
    Obrigada por comentar no meu blog.
    Volte sempre!

    MIIISTO QUENTE

    OdpowiedzUsuń
  45. Piekne rzeczy, choker mam.taki sam ;) piekna czapka idealna na te pogody ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Czapka, szalik i buty są naprawdę super! Czadowe! :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajne rzeczy! Szczególnie te buty! :D Pierwszy raz jestem na twoim blogu, z pewnością zostanę tu na dłużej :***

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem chora już drugi tydzień, a doszło nawet do tego, że straciłama głos. Haul super, jestem ciekawa jak sprawdzi ci się ten stanik. Tylko uważaj bo podobno jak się ktoś spoci to się odkleja.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję, też jestem chora drugi tydzień ale już zdrowieję. Dziękuję, słyszałam właśnie o tym ale zobaczymy latem :)

      Usuń
  49. Jeszcze więcej zdrówka życzę! Współczuję, mi ostatnio udało się zwalczyć anginę w zarodku :/
    Ciekawa jestem jak ten pierwszy choker wygląda na szyi. Bardzo lubię chokery, ale mam wrażenie, że mi nie pasują. Bardzo ładne zdjęcia, a tak z ciekawości, co to takiego ładnego na zdjęciach z drugim chokerem? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie! :) Nie wiem dokładnie co masz na myśli pisząc "to ładnego" ale ta mała książeczka to vintage notesik a te figurki kaktusów to świeczki :D Zgaduję, że chodziło o to drugie :D

      Usuń
    2. Chodziło o notesik :D Dzięki! ;)

      Usuń
    3. O :D kupiłam kiedyś takich kilka z sklepie z najtańszymi rzeczami za złotówkę. Z tyłu była na nich naklejka z empika :D

      Usuń
  50. Jeszcze nie robiłam zakupów w tym sklepie. Podoba mi się czapka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zachęcam do wypróbowania asortymentu sklepu :)

      Usuń
  51. Buciki są świetne!
    Zapraszam do siebie kochana! ♥ https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Great post!
    Thank you for the comment in my blog!
    Of course I follow you :)
    Now it's your turn :)

    My blog - http://www.valeriianest.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. I love your shopping! its amazing all
    Have a good day

    www.amoriosdelamoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Hi! The hat and scarf are lovely.. :)

    I'm following your blog dear!
    Hope you follow mine :)

    Love,

    https://anaritaferreira83.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  55. That's cool. I like your blog. Go to my blog http://alamodenatine.blogspot.com/2018/01/2018.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Amazing blog! :)
    You suggested me to follow each other, I followed you now, hope you will follow me back :)

    Another Dominika

    OdpowiedzUsuń
  57. Thanks for the comment on my blog
    I loved the hat!
    Followed the blog, kisses
    https://islandgirlife.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  58. I liked the novelties! Especially, a stylish hat! It is looks very cool!

    http://kira-gebbels.com

    OdpowiedzUsuń
  59. I love the beanie!
    Xoxo, Bia
    https://beautystuffblog.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  60. Hi! Nice post and photos! Thanks for the comment :)
    We agree to follow for follow :)

    Greetings from Portugal!
    Xoxo, I. e A.
    https://nevertoolatetoturnback.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  61. Amazing post. I love sneakers.
    By the way you wrote me about following, so I agree. Can you follow me? I am following you know.

    Somethingbykate

    OdpowiedzUsuń
  62. I like the necklace with the anchor!
    And the hat looks very cozy!

    Glad to get acquainted with your blog!Follow back?
    xoxo from Russia ♥

    www.chigarkova.ru

    OdpowiedzUsuń
  63. Choker wygląda fajnie.http://zwariowanaagnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń