października 23, 2024

Z serii ✨ Dobre Promocje ✨ - Garnier & Mixa

 Dzień dobry!image 
Niedawno na blogu pojawił się podobny wpis, ale nie należał jeszcze do tej serii. Był, można powiedzieć, eksperymentalny. Dobrze się przyjął, cieszył się popularnością, więc pomyślałam, by stworzyć z tego krótki, ale konkretny cykl. W tej serii dzielę się z wami informacjami o promocjach na kosmetyki, które często pojawiają się na tym blogu. Dzięki temu można zaoszczędzić podczas zakupów i albo testować taniej, albo zrobić sobie zapas ulubionych kosmetyków. Zapraszam, dziś o Garnier i Mixa.

Skorzystaj z super promocji w drogeriach Rossmann! 
Od 15 do 30 października produkty Garnier Vitamin C, Fructis Goodbye Damage oraz MIXA kupisz w niższej cenie! 
Nie przegap!

Jeszcze jest czas, by skorzystać z promocji na jedne z moich ulubionych produktów. Co mogę o nich powiedzieć?

Garnier Vitamin C - Serum z witaminą C. Używałam go już wielokrotnie, w tym i zeszłym roku zużyłam kilka butelek. Bardzo przyjemne serum, które szybko się wchłania, dobrze współpracuje z cerą mieszaną (mam taką), nie pozostawia tłustego filmu, świetnie nadaje się solo jak i pod makijaż. Super rozświetla skórę, sprawiając, że twarz staje się radosna i promienna. Kocham te sera zarówno te na dzień jak i na noc.

Garnier Vitamin C fluid do twarzy. Miałam okazję spróbować różnych wariantów i ten stał się moim ulubionym. Idealnie pasuje do mojego makijażu, nie roluje się, nie ściera. Pozostaje ze mną, przez cały dzień sprawiając, że twarz wygląda pięknie. 

Goodbye Damage Keratin Filler - kuracja odbudowująca do włosów. To jeden z moich najnowszych hitów. Produkty Garniera do włosów zawsze mi się sprawdzały, ale ten, to wyjątkowa perła. Świetnie dba o mocno zniszczone włosy, sprawia, że wyglądają zdrowiej. Odpowiednio je nawilża, wzmacnia, pomaga w rozczesaniu i układaniu. 

Mixa Body - mleczko do ciała. Tego produktu akurat nie miałam okazji sprawdzić, ale bardzo bym chciała go wypróbować. Miałam z tej serii krem multifunkcyjny, regenerujący i bardzo mi się spodobał. Przeczuwam, że i ten balsam rozkocha mnie w sobie.

To moje polecajki jak i produkt, który planuję zakupić, korzystając z promocji. Jeżeli lubicie tego typu wpisy, interesujecie się promocjami, lubicie kupować okazyjnie, to zapraszam na inne posty tej serii, które, myślę, pojawiać się będą częściej. 

@garnierpolska @purebeauty_pl
pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów balsam do ciała pielęgnacja ciała

Na dziś to wszystko. Dziękuję Ci za przeczytanie mojego wpisu. Skomentuj, udostępnij lub poleć, by pomóc mi się rozwinąć. Zapraszam ponownie, już niedługo nowy post 
 
 contakt: neko_chan@vip.onet.pl

13 komentarzy:

  1. Poczekam na Twoją opinię o tym balsamie, bo ta seria bardzo mnie interesuje. Mam nadzieję, że się sprawdzi i będę mogła go sobie zafundować :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze jest korzystać z takich właśnie promocji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy i ostatni kosmetyk jest jednym z moich ulubionych, więc chętnie skorzystam z promocji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki Garnier! Często po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń

  5. Goodbye Damage Keratin Filler mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Mama korzysta z produktów Garnier, pozdrawiam Klaudio .

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie jestem fanką Garniera . Ale super że informujesz o promocjach. Ktoś napewno skorzysta

    OdpowiedzUsuń
  8. Promocje zawsze cieszą. Krem multifunkcyjny Mixa również lubię, a tego mleczka jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł Klaudio, może i ja skorzystam z tej promocji. Mam zamiar wpaść do Rossmanna, więc kto wie... Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń