października 27, 2024

Pure Beauty Box - #AUTUMNVIBES - kolorowa jesień pełna ciepła i radości 🍂

 Dzień dobry!image 

Jesień... nim stanie się bliższa zimie, nim będzie pochmurna, deszczowa i zimna jest wspaniałą i bardzo inspirującą porą roku. Słoneczko wciąż grzeje, choć ranki i wieczory bywają mroźne. Ciepłe kolory otaczają wszystkich wokół, można je spotkać na krzewach, drzewach i ulicznych stylizacjach. Place zabaw wypełnione są dziećmi, które skończyły już lekcje. Ich torby ciężkie są od zbieranych żołędzi, liści i kasztanów. Mimo że rok zbliża się ku końcowi, wciąż jesteśmy szczęśliwi. Odpoczywamy, ogrzewając się ciepłem domowego ogniska. Czym umilić sobie można długi jesienny wieczór? Milutki kocyk, ciepła herbata z miodem i cytryną w kubku przypominającym dynię oraz kosmetyczny box od Pure Beauty! Zapraszam na unboxing boxa #autumnvibes!

Wpis powstał przy współpracy z purebeauty.pl


Pudełko #autumnvibes zawiera kosmetyki marki Garnier oraz Mixa. Z zaciekawieniem przeglądam co mogę testować tym razem. To produkty, które sprawdzą się nie tylko o tej porze roku... ale jesień z takimi perełkami z pewnością będzie gorąca! 

Co znalazłam w środku?

Garnier Vitamin C 
Serum z witaminą C na noc- rozświetlające. 
Cena sugerowana: 52,99zł/30ml
w boxie produkt pełnowymiarowy.


Pierwsze serum na noc od Garnier z najwyższą, bo aż 10% koncentracją czystej witaminy C i kwasem hialuronowym, rozświetla zmęczoną, matową skórę w trakcie nocy. Cieszy cerą pełną blasku, gładka i wypoczętą już po 3 nocach.

Miałam okazję testować to serum. Bardzo przyjemne, szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu, świetnie nawilża i pozostawia skórę napiętą i miękką. Działa w nocy, co jest ogromnym plusem.

Garnier Vitamin C 
Rozświetlający krem pod oczy.
Cena sugerowana: 37,99zł/15ml
w boxie produkt pełnowymiarowy.


Pierwszy krem pod oczy od Garnier z silnie skoncentrowaną 4% formułą z witaminą Cg, niacynamidem, kofeina i pudrem bananowym. Redukuje aż 8 oznak zmęczonej skóry, w tym cienie pod oczami i drobne linie dla świeżego, wypoczętego wyglądu skóry. Krem został przetestowany dermatologicznie. Polecany jest dla matowej i poszarzałej skóry w okolicach oczu. 

To dla mnie nowość, którą chętnie sprawdzę. Lubię takie kremy pod oczy, czasem zdarza się jakiś woreczek czy po prostu gorszy dzień, wtedy to taki niepozorny, skromny produkt staje się wybawieniem. 

Mixa Sensitive Skin Expert
Ceramide Protect Nawilżający krem ochronny.
Cena sugerowana: 59,99zł/400ml
w boxie produkt pełnowymiarowy.


Multifunkcyjny krem nawilżający Mixa Ceramide Protect doskonale nadaje się zarówno do twarzy, jak i do ciała oraz rąk. Stworzony został z myślą o bardzo suchej skórze i skórze wrażliwej. W 10% formule znajdują się skuteczne składniki aktywne: ceramidy, skwalan i gliceryna. Krem już od pierwszego użycia intensywnie nawilża, chroni i wpiera barierę ochronną skóry, doskonale sprawdza się przy cerze bardzo suchej i wrażliwej, nie pozostawia tłustego filmu i szybko się wchłania. 

Miałam już kiedyś okazję sprawdzić ten krem. Świetny. Wielofunkcyjny, wielozadaniowy- czyli taki jak lubię. Cieszę się, że po raz kolejny zagości w mojej kosmetyczce.

Garnier Skin Naturals
Probiotic Regenerujące płatki pod oczy. 
Cena sugerowana: 16,99zł/6ml
w boxie produkt pełnowymiarowy.


Zawierają aż pół miliona frakcji probiotyków, które znane są ze swoich właściwości: utrzymują prawidłowe pH skóry, stymulują odbudowę bariery ochronnej, stabilizują mikrobiom skóry. Dzięki temu redukują drobne linie, worki oraz cienie pod oczami. Skóra wokół oczu wygląda na zdrowszą, jest wyraźnie gładsza, a oznaki zmęczenia są skutecznie zredukowane. Skóra jest świeża i wyraźnie wzmocniona. 

Płatków pod oczy nigdy dość. Stosuję takowe regularnie, dla poprawy kondycji skóry wokół oczu, ale i na szybko, przed np. ważnym wyjściem, by skóra była nawilżona, napięta i świetlista. 

Garnier Skin Naturals 
Maseczka na usta.
Cena sugerowana: 10,49zł/5g
w boxie produkt pełnowymiarowy.


Czas na piękne usta z pierwszą maską na usta od Garnier. Dba o nie z wypełniającą nawilżeniem maską, która działa już w 15 minut. Wzbogacona wyjątkowym duetem super składników: pantenolem oraz ekstraktem z wiśni wzmacnia naturalną barierę ochronną ust dbając o ich zdrowy wygląd i przyjemność stosowania maski.

Jestem bardzo ciekawa tej maski. Jesienią i zimą moje usta bardzo szybko robią się suche, spierzchnięte i bolesne. Chętnie próbuję wszystkich sposobów pielęgnacji, by ustrzec się przed tym okropnym stanem. Odpowiednia pielęgnacja działa cuda :)

Garnier Fructis Goodbye Damage 
Keratin Filler odbudowująca kuracja do włosów.
Cena sugerowana: 22,99zł/200ml
w boxie produkt pełnowymiarowy.


Kuracja odbudowująca od wewnątrz do spłukiwania. Formuła wzbogacona 19% keratynowym kompleksem odbudowującym przenika przez powierzchnię włosa, wypełniając i odbudowując włókna, łuski włosów są zamknięte. Włosy są wzmocnione.

To już moja kolejna butelka. Prawdziwy hit do włosów. Świetnie sprawdza się na bardzo zniszczonych pasmach. Włosy naprawdę są mocniejsze, bardziej lśniące i wyglądają na zdrowsze. Dodatkowo są miękkie, sypkie i świetnie się rozczesują.

Garnier Skin Naturals
Hydra Bomb maseczka do twarzy w płachcie, nawilżająca i wygładzająca.
Cena sugerowana: 14,99zł/32g
w boxie produkt pełnowymiarowy.


Intensywnie nawilżająca maska na tkaninie wzbogacona ekstraktem z granatu i kwasem hialuronowym dla widocznie wygładzonej, jędrnej i pełnej blasku skóry. Do każdego typu skóry, w tym odwodnionej. 

Próbowałam ją już raz lub dwa. Świetna maska, która naprawdę działa. Cieszę się, że znów mam okazję ją użyć. Moja cera świetnie się po niej czuje. Jest dobrze nawilżona, miękka i promienna.

Garnier Fructis Goodbye Damage 
Krem bez spłukiwania 10w1.
Cena sugerowana: 25,99zł/400ml
w boxie produkt pełnowymiarowy.


To sposób na szybką i skuteczną regenerację uszkodzonych kosmyków. Dzięki innowacyjnemu połączeniu właściwości maski i lekkości odżywki jest produktem idealnym do codziennego stosowania. Kremowa formuła działa na włosy już od momentu nałożenia. Bogaty skład sprawia, że drogocenne substancje wnikają w strukturę włosa, regenerując go i dogłębnie nawilżając. Chroni włosy przed łamaniem, uszkodzeniami i wysoką temperaturą do 230C.

Rewelacyjny produkt, prawdziwa perła dla włosomaniaków, którzy cenią sobie czas i wielofunkcyjne kosmetyki. Ja jestem wielką fanką tego kremu. Działa super. Sprawia, że włosy są miękkie, odżywione i dobrze nawilżone. Przez to wyglądają na zdrowsze i stają się mocniejsze. Idealny dla włosów zniszczonych ale dla innych będzie równie dobry. Warto spróbować!


Podsumowując. Box zawiera świetne produkty, które aż proszą, by je przetestować. Można powiedzieć, pielęgnacyjne must have! Zadbają o regenerację, odbudowę i intensywne nawilżenie, które są tak ważne w trudnym dla naszej skóry i włosów okresie, jakim jest jesień. Stawiając na skuteczne rozwiązanie, skoncentrowane formuły i najlepsze składniki aktywne sprawimy, że ta chłodna pora roku będzie pełna dobrej, świadomej pielęgnacji. 



Czy znacie Pure Beauty? Czy mieliście już swój kosmetyczny box? Jak podoba wam się tematyczne pudełko o nazwie #autumnvibes? Co z kosmetyków zaciekawiło was najbardziej? Może coś próbowaliście? Czy lubicie jesień? Jak umilacie sobie tę porę roku? - czekam na wasze odpowiedzi w komentarzu! 
 
Na dziś to wszystko. Dziękuję Ci za przeczytanie mojego wpisu. Skomentuj, udostępnij lub poleć, by pomóc mi się rozwinąć  Zapraszam ponownie, już niedługo nowy post 

 contakt: neko_chan@vip.onet.pl

12 komentarzy:

  1. Hehe, przed chwilą ogladałam te cuda u innej blogerki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam przyjemność stosować kosmetyki z tego boxa i jestem w nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Grafika pudełka jak zwykle zachwycająca! Zawartość też niczego sobie. Kiedyś użyłam maseczki i byłam zadowolona. Zainteresowała mnie maseczka do ust...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię jesień, właściwie każda pora roku ma w sobie to "coś", co mnie urzeka. Z beauty boxa wybieram serię do włosów firmy Garnier, bo też ją lubię 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełko :) A Keratin Filler odbudowującą kurację do włosów chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. same cudeńka - bardzo lubię kosmetyki garnier

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam jesień, za zimą nie przepadam, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne pudełko, kosmetyki Garniera lubię, zwłaszcza te z witaminą C . Ale wiesz co ciekawi mnie co robisz z tymi cudnymi pudełkami w których przychodzą do Ciebie te kosmetyki. Odezwał się we mnie chomik :-) Kosmetyków używałam i używam bardzo mało, ale lubię mieć takie jednorazówki i produkty w małych pojemnikach. !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. 秋天溫度合適但乾燥,要多注意護膚.

    OdpowiedzUsuń