września 11, 2024

Pure Beauty Box - BACK TO SCHOOL - powrót do szkoły z Garnier! 📚


 Dzień dobry!image 

Back to school... nawet nie chcę mówić, ile już czasu minęło od mojej ostatniej wizyty w szkole. Doskonale to pamiętam, nie chciałam odchodzić, marzyłam o nowym roku szkolnym i o ponownym rozpoczęciu edukacji. Ostatnio miałam sen, że brakuje mi jednego roku do skończenia szkoły średniej i że wracam do technikum. Przyznaję, bardzo lubiłam szkołę, mimo że nie zawsze było w niej kolorowo. Pomimo panującej nietolerancji zawsze miałam świetnych przyjaciół, z którymi super spędzałam czas. To właśnie te momenty wspominam. Moja mama mówiła mi: "jeszcze będziesz tęsknić za szkołą". Czy tęsknię? Może na początku tęskniłam. Potem znalazłam pracę, wyszłam za mąż, urodziłam dziecko... mam życie, o którym zawsze marzyłam. Nie chciałabym cofnąć się w czasie. Back to school jeszcze przede mną, gdy za sześć-siedem lat Piotrek stanie przed podstawówką. Nawet wcześniej, licząc przedszkole. Dzieci lubią serię back to school, wybierają plecaki, zeszyty, dodatki... a czy mama może z tego skorzystać? Oczywiście! Zapraszam na unboxing dedykowanego pudełka!

Wpis powstał przy współpracy z purebeauty.pl


Pudełko "Back to school" to pudełko od Pure Beauty, z kosmetykami marki Garnier. Dobrze myślicie, cieszę się jak dziecko, które rozpakowuje swoją kinder-niespodziankę! Kocham ich produkty i cieszę się, że znów mogę je wypróbować. Co mogę testować tym razem? 

Garnier 
Pure Active
Serum przeciw niedoskonałościom


Pierwsze czarne serum od Garnier ze skoncentrowaną 4% formułą (Niacynamid + AHA + BHA), które szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze czarnych śladów. Redukuje niedoskonałości, przebarwienia i wyrównuje koloryt skóry. Odpowiednie dla skóry skłonnej do trądziku.

Miałam już okazję testować to serum. Mimo czarnego, nie co mrocznego i przerażającego koloru, używa się je naprawdę miło. Nie pozostawia po sobie żadnych śladów, sprawia, że skóra jest dobrze zadbana.
Garnier 
Pure Active
Nawilżająca emulsja oczyszczająca


Emulsja oczyszczająca Garnier to nowy, łagodny a zarazem skuteczny sposób na oczyszczenie każdego rodzaju skóry, nawet skóry wrażliwej. Garnier połączył ze sobą aktywne składniki pochodzenia naturalnego o najlepszych właściwościach pielęgnacyjnych i oczyszczających, czyli ceramidy, glinkę i kwas hialuronowy, aby zminimalizować rozszerzone pory i nierówności na powierzchni skóry, zachowując jednocześnie odpowiedni poziom nawilżenia. 

Moja perełka! Właśnie używam tej emulsji. Cudowna, delikatna zarazem skuteczna. Świetnie oczyszcza moją skórę. Mam cerę mieszaną, produkt jest dla niej perfekcyjny, ale sprawdzi się również przy skórze tłustej, suchej i wrażliwej. Idealny dla skóry po ciąży i okresie połogu.

Garnier 
Pure Active
BHA + Niacynamid Fluid przeciw niedoskonałościom do twarzy z SPF50+


Chroni skórę przed uszkodzeniami spowodowanymi działaniem promieni słonecznych każdego dnia. Matujący fluid skutecznie chroni przed UV. Co więcej, jego lekka, nietłusta i nieklejąca konsystencja z kwasem BHA i niacynamidem pomaga skorygować niedoskonałości, takie jak pryszcze, ślady po trądziku, rozszerzone pory i nadmierne przetłuszczanie się skóry.

Jeszcze nie testowałam tego fluidu, ale jestem ogromnie ciekawa, jak sprawdzi się na mojej skórze! To jeden z nowszych produktów marki. Zachęca do spróbowania, bo ma w sobie wszystko, co potrzebne do pielęgnacji twarzy. Taki mały a wielofunkcyjny.

Garnier 
Goodbye Damage
Keratin Filler Odbudowujący Treatment do włosów


Kuracja odbudowująca od wewnątrz do spłukiwania. Formuła wzbogacona 19% keratynowym kompleksem odbudowującym przenika przez powierzchnię włosa, wypełniając i odbudowując włókna, łuski włosów są zamknięte. Włosy są wzmocnione.

Po raz pierwszy mam okazję sprawdzić ten produkt. Już po pierwszym użyciu wiedziałam, że to będzie mój must have. Jak wszystkie produkty Garnier do włosów i ten sprawdził się doskonale na moich pasmach, sprawiając, że stają się miękkie, lśniące i zdrowo wyglądające.

Garnier 
Goodbye Damage
Szampon odbudowujący


To ratunek dla zniszczonych i bardzo zniszczonych włosów. Odbudowująca formuła szamponu łączy ekstrakt z olejku amli oraz płynną keratynę roślinną, które odbudowują powierzchnię włosów oraz uzupełniają ubytki spowodowane ich stylizacją. Działa regenerująco i odżywia włosy na całej ich długości. 

Ten szampon to dla mnie nowość, ale jak wszystkie szampony marki dobrze mi się sprawdza. Świetnie się pieni i doskonale myje włosy. Pięknie pachnie, pozostawia włosy lśniące, mocne i piękne.


Podsumowując. Najnowsze tematyczne pudełko od Pure Beauty z kosmetykami od Garnier bardzo mi się spodobało! Box zawiera fantastyczne produkty, które zachwycają mnie swoim działaniem. Samo pudełko, jego design, urzekł mnie. Schowałam je, pomyślałam, że w przyszłości będzie idealne dla Piotrusia, na jego kredki, ołówki, temperówki czy inne akcesoria :) 


@garnierpolska

Czy znacie Pure Beauty? Czy mieliście już swój kosmetyczny box? Jak podoba wam się tematyczne pudełko o nazwie Back to school? Co z kosmetyków zaciekawiło was najbardziej? Może coś próbowaliście? Jak wasze przygotowania do szkoły? Uczestniczycie w nich a może szykujecie do szkoły swoje dzieci? - czekam na wasze odpowiedzi w komentarzu! 
 
Na dziś to wszystko. Dziękuję Ci za przeczytanie mojego wpisu. Skomentuj, udostępnij lub poleć, by pomóc mi się rozwinąć  Zapraszam ponownie, już niedługo nowy post 

 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 www.instagram.com/klaudia.zuberska/

46 komentarzy:

  1. 能用這個肯定是幸福的學生.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki tej marki. Nigdy mnie nie zawiodły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę tę markę, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Geniales productos. Te mando un beso y gracias por la recomendación.

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG, tyle ciakawych produktów Garnier. Lubię tą markę.
    Jeśli chodzi o szkolne wyprawki, to lubiłam tamten czas xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Najlepsza z czasów szkoły jest chyba ta wyprawka :D

      Usuń
  6. Świetna zawartość. Lubię produkty Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki Garnier, zawsze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne produkty. Zainteresowała mnie kuracja odbudowująca do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Nie no, może znalazłoby się kilka dobrych wspomnień? :)

      Usuń
  10. jak zawsze świetny zestaw od tej marki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. These products look really fabulous! Garnier has a lot of excellent items.
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spore pudełko i pełno wymiarowe produkt super

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że to pudełko ma duże zainteresowanie na blogach. Świetna zawartość! Udanego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szampony Garniera z serii GD używam, ostatnio z olejkiem z maruli przypadł mi do gustu, więc teraz chętnie sięgnę po ten z olejkiem z amli. Ta kuracja odbudowująca, wzmacniająca włosy z keratyną też wygląda bardzo zachęcająco. A co do szkoły... to nie lubiłam do niej chodzić, więc cieszę się, że mam to już za sobą. I mogę zdobywać wiedzę sama, tak jak chcę i kiedy chcę, bez stresu i z przyjemnością 🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Back to school always brings up nostalgia, doesn’t it? Even though those days are long behind me, I still smile thinking about the excitement of fresh notebooks and new beginnings.

    I just published a new blog post. Check it out here: https://www.melodyjacob.com/2024/09/9-ways-to-get-rid-of-dry-skin.html. Would love to hear your thoughts! Feel free to share it if you find it useful.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny box, znane produkty, ale tego fluidu jeszcze nie mialam i koniecznie muszę wypróbować. Pozdrawiam serdecznie, odczułam bardzo to back to school - zmęczona jestem kosmicznie biurową, papierową robotą, której nie lubię. Lubię być z dziećmi w klasie. Uściski i moc serdeczności Klaudio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktyka zawsze lepsza jak teoria :) Życzę wam udanego powrotu do szkoły!

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne pudełko i zacna zawartość. Na wakacje kupiłam sobie polecany przez Ciebie w którymś z poprzednich postów krem z SPF 50 z fluidem, z tej właśnie marki. W finale oddałam go po wakacjach córce, ale używałam i byłam z niego zadowolona.
    Całusy, Klauduś... wszystkiego dobrego dla Piotrusia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że produkt się sprawdził :) Miło mi bardzo, że mogłam coś polecić! Całusy dla was od nas i od Piotrusia :)

      Usuń
  19. Powrót do szkoły w towarzystwie Garniera z pewnością jest przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Garnier nie zawodzi, a do szkoły nie wróciłabym za żadne skarby świata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogłabym do ostatniej klasy szkoły średniej albo do ostatniej klasy gimnazjum... najlepiej je wspominam :)

      Usuń
  21. Super wpis! Trochę nostalgia ze szkołą, co? A co do pudełka, Garnier zawsze robi dobrą robotę, a to serum Pure Active brzmi mega ciekawie! Czarne serum? Muszę to sprawdzić! No i szampon Goodbye Damage – to zdecydowanie coś dla moich włosów. Dzięki za polecenia, już dopisuję do mojej listy zakupowej! 😊pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za twój szczery komentarz i pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  22. Pudełko jak zawsze urocze. Bardzo fajne produkty dobrych marek. Trudno sobie odmówic takich perełek. Był czas, że bardzo nie lubiłam chodzić do szkoły potem w technikum mi się odmieniło. Najfajniej było na studiach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię markę Garnier, ale teraz sporadyczniej jej używam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. This seems like a great box.
    Thank you for your comment.

    OdpowiedzUsuń