sierpnia 03, 2024

Pure Beauty Box - SUNNY TIME ☀️ czyli wakacyjny vibe w pełni!


Dzień dobry! image

Witaj Sierpniu! Jak ten czas leci. Najbardziej widać to po dzieciach. Mój Piotruś skończy w sierpniu pięć miesięcy! Dopiero co był w moim brzuszku, a teraz mam przed sobą dużego chłopczyka. Ach... korzystajmy z każdej chwili. Każda sekunda życia jest tak cenna i ważna, nigdy już bowiem nie wróci. Nigdy już nie będziemy tak młodzi, jak jesteśmy teraz. Przeżyjmy nasz czas tak, by być dumnym z życia i czerpać z niego radość, wyłącznie pozytywne emocje. Koniec tej prywaty... czas na temat wpisu :) Jak nowy miesiąc to oczywiście nowy przegląd pudełka od Pure Beauty na moim blogu. Zapraszam was na unboxing! Na dobry początek zdradzę, że jest co oglądać! Świetny box, idealny na cudowny wakacyjny miesiąc pełen pasji, zabawy i słońca.

Wpis powstał przy współpracy z purebeauty.pl


Na dobry początek- omówienie grafiki. Kolejny, fantastyczny, wakacyjny obraz. Tym razem wyczuć można minimalizm, ale jakże piękny. Mamy tu krajobraz, niczym z Los Angeles. Pogodne niebo, palmy, kwiaty i klasyczna motoryzacja, niestety nie powiem wam jakiej marki, bo nie znam się tak dobrze na samochodach. Dominują tu ciepłe, wakacyjne odcienie, od razu czujemy lato! Pudełko zdecydowanie kojarzy się z podróżami. Mi troszeczkę przypomina to kadr z filmu. Co sądzicie o mojej interpretacji? 


Co znalazłam w środku?

Crazy Glitter! Lakier do paznokci. 
Cena sugerowana: 11,49zł/7ml
W boxie produkt pełnowymiarowy w losowo wybranym odcieniu. 


Nowe special effect z Miss Sporty dostępne w czterech znakomitych odcieniach z płatkami złota. Oszałamiający top coat- szalony i odważny efekt, który nie pozwoli, aby paznokcie wyglądały przeciętnie. Doskonały manicure na czas zabawy. 

Lubię lakiery tej firmy. Urocze kuleczki w wielu odcieniach w dobrej cenie. Ciekawi mnie ten brokatowy efekt. Myślę, że niedługo się na niego skuszę. Może po roku warto wrócić do malowania paznokci? Tradycyjny lakier będzie do tego idealny! Czas poszaleć z kolorem i błyskiem. 

Dermo. Łagodzący płyn micelarny.
Cena sugerowana: 29,00zł/400ml
W boxie produkt pełnowymiarowy.


Płyn micelarny do delikatnej, naczynkowej cery, która wymaga łagodnego traktowania podczas demakijażu. Nie tylko skutecznie usuwa makijaż, ale również pielęgnuje i regeneruje skórę, zapewniając jej odpowiednie nawilżenie. 

Sama nie mam naczynkowej skóry. To problem mojej mamy, więc myślę, że ten płyn micelarny świetnie się jej sprawdzi :) Od Sylveco miałam kilka produktów i wszystkie świetnie mi się sprawdziły, sądzę, że mama będzie zadowolona z prezentu.

Żel do higieny intymnej uro.
 Cena sugerowana: 22,00zł/180ml
W boxie produkt pełnowymiarowy.


Dzięki wyjątkowej formule delikatnie oczyszcza oraz łagodzi okolice intymne. Zawiera składniki hamujące rozwój bakterii oraz wspierające naturalny mikrobiom skóry, a także zabezpieczające przed podrażnieniami i pomagające utrzymać właściwe pH. Receptura oparta w 92% na składnikach naturalnych. 

Bardzo lubię gdy w boxach PB znajduję żele intymne! Codzienna higiena tych miejsc jest dla mnie bardzo ważna, można powiedzieć, że żele intymne zużywają mi się najszybciej. Chętnie próbuję nowości od znanych i dobrych marek, które znajduję w pudełkach :)

Serum silikonowe czarnuszka + Filtr UV.
Cena sugerowana: 4,99zł/20ml
W boxie produkt pełnowymiarowy.


Doskonale sprawdza się do codziennej pielęgnacji zniszczonych, suchych, cienkich i osłabionych włosów z tendencją do wypadania i rozdwajającymi się końcówkami. Zabierz je ze sobą na wakacje!

Może nie na wakacje, bo w tym roku cieszymy się sobą w domku, ale takie serum bardzo często noszę przy sobie. Mam dość suche włosy, kropelka wystarczy by je ujarzmić, ułożyć, nawilżyć. Bardzo praktyczny produkt. 

Serum silikonowe argan + Filtr UV.
Cena sugerowana: 21,00zł/50ml
W boxie produkt pełnowymiarowy.


Łączy moc naturalnych olejków i silikonów, które skutecznie zabezpieczają włosy przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Ma intensywne działanie kondycjonujące i odżywiające, nadaje włosom efektowny połysk, niesamowitą gładkość i zdrowy, piękny wygląd. 

Uwielbiam testować produkty do włosów. Zawsze lubiłam. Moje włosy z natury są słabe, zniszczone i z rozdwojonymi końcówkami. Na takich, najlepiej widać efekty. 

Invitive. Wygładzający krem naprawczy na dzień SPF30.
Cena sugerowana: 289,00zł/50ml
W boxie produkt pełnowymiarowy.


Intensywnie wygładza zmarszczki i nierówności skóry, zauważalnie poprawiając wygląd cery. Zawiera między innymi nowatorski heptapeptyd PSC III, sprężony z cząsteczkami złota, który skutecznie pobudza produkcję kolagenu III. Stanowi doskonałą bazę pod makijaż. 

Lubię dobrze działające kremy, które zawierają w sobie filtry SPF. Skuteczność i ochrona w jednym, to wielofunkcyjność, której potrzebuję. Oszczędność czasu, pieniędzy i miejsca w łazience.

Baza hybrydowa Glitter Effect Base Peach Twinkle.
Cena sugerowana: 39,99zł/2ml
W boxie produkt pełnowymiarowy.


To brzoskwiniowy lakier hybrydowy 2w1 wzbogacony połyskującą folią. Dzięki niemu można stworzyć delikatne, brokatowe paznokcie, idealnie wpisujące się w obecne trendy. W kilka chwil można wyczarować zjawiskowy manicure o spektakularnym efekcie. 

Kolejny produkt do paznokci, tym razem od marki, której nie miałam okazji wcześniej wypróbować. Jako że lubię testować, a chciałabym znów zadbać o swoje paznokcie, chętnie go wypróbuję. 

 Rimmel 
Wonder Bond Tusz-serum do rzęs.
Cena sugerowana: 44,99zł/11ml
W boxie produkt pełnowymiarowy.


Maskara do rzęs ze wzmacniającym serum bondingowym niesamowicie wydłuża rzęsy i nadaje im objętości. Zawiera kompleks biotyny, który wzmacnia struktury keratynowe rzęs- już po jednym pociągnięciu wyglądają na wyraźnie odżywione. 

Tusz z serum? Interesujące połączenie, które bardzo chcę wypróbować! Do tej pory używałam standardowej maskary. Cenię sobie każdą kolorówkę, która równocześnie pielęgnuje i dba!

Pink. Balsam do ust SPF30.
Cena sugerowana: 39,00zł/15ml
W boxie produkt pełnowymiarowy.


Nawilżający balsam do ust z filtrem przeciwsłonecznym o smakowitym zapachu mango. Chroni usta przed podrażnieniami i stresem fotooksydacyjnym. Wygładza i pielęgnuje skórę ust, pozostawiając ją miękką i nawilżoną. 

Kocham owocowe kosmetyki- z pewnością już o tym wiecie, bo podkreślam to na każdym kroku. Ten apetyczny balsam do ust aż się prosi o wypróbowanie. Wielki plus za to, że posiada ochronę SPF, moje usta bardzo tego potrzebują. 

Olejek lawendowy ułatwiający zasypianie. 
Cena sugerowana: 11,00zł/3ml
W boxie produkt 3ml.


Zawiera naturalny olejek eteryczny, który skutecznie niweluje skutki stresu, wycisza oraz ułatwia zasypianie. Przyjemnie koi zmysły, pomaga w zmniejszeniu napięcia i niepokoju. 

Z kodem "Pure06"otrzymacie 20% rabatu przy zakupach powyżej 150zł na stronie www.e-clarena.eu (ważny 24.07-31.08 2024)

Fajna, mała buteleczka, w sam raz na wypróbowanie. Warto sprawdzić, sen jest niezwykle ważny dla organizmu, samopoczucia, regeneracji. Nie mogę narzekać, nie doświadczyłam tych słynnych "nieprzespanych nocy", ale śpię krócej. Czasem chciałabym zrobić sobie drzemkę w dzień, jednak ciężko mi zasnąć. Może olejek mi w tym pomoże. 

Maska odbudowujący cement do włosów. 
Cena sugerowana: 31,99zł/150ml
W boxie produkt pełnowymiarowy.


Działa naprawczo, wzmacnia i wygładza włosy oraz poprawia ich sprężystość. Regularnie stosowana maska zapobiega rozdwajaniu się końcówek i łamliwości włosów. Poprawa wyglądu włosów widoczna jest już po pierwszym użyciu. 

Dekoracyjny odświeżacz powietrza cedr z brzoskwinią.
Cena sugerowana: 13,37zł/25ml
W boxie produkt pełnowymiarowy, 1 z 2 losowo wybranych wariantów zapachowych.


To elegancki flakonik z esencją zapachową. Wypełnia dom soczyście owocowym zapachem. Będzie wspaniałą ozdobą domu, wnosząc do pomieszczeń niespotykane wrażenie świeżości i przytulności. świetny do salonu, łazienki, sypialni czy biura, wypełniając przestrzeń intensywnym aromatem. 

Z kodem "BOX" otrzymacie 30% rabatu na zakupy w www.pachnacaszafa.pl 

Kto z nas nie lubi ładnego zapachu? Sama używam odświeżaczy. Najbardziej lubię, a jakże, owocowe. Cenię sobie takie produkty, które nie tylko ładnie pachną ale i dobrze się prezentują. Ten flakonik z pewnością stanie się ozdobą mojego domu.


Podsumowując. Zawartość pudełka bardzo mi się podoba. Jest wiele fajnych produktów! Najbardziej cieszy mnie płyn do higieny intymnej, po ciąży muszę szczególną uwagę zwracać na te partie ciała (zresztą, o te okolice trzeba wyjątkowo dbać bez względu na to czy jest się w ciąży czy nie), tak więc nowe produkty do pielęgnacji sprawdzą mi się świetnie. Zwłaszcza, że tę markę używałam będąc jeszcze w połogu. Produkty pielęgnacyjne i kolorówka również są super. Pachnące patyczki to także mój strzał w dziesiątkę. Jest co testować, oj jest!


Jeżeli chcecie dostać takie pudełko wystarczy zakupić box na stronie Pure Beauty, bądź zdecydować się na subskrypcję i tak jak ja, co miesiąc otrzymywać paczkę niespodziankę. Jak to działa, ceny a także marki partnerskie znajdziecie tu: purebeauty.pl/subskrypcja/

Czy znacie Pure Beauty? Czy mieliście już swój kosmetyczny box? Jak podoba wam się grafika pudełka rodem z filmu? Co z kosmetyków zaciekawiło was najbardziej? Może coś próbowaliście? - czekam na wasze odpowiedzi w komentarzu! 
 
Na dziś to wszystko. Dziękuję Ci za przeczytanie mojego wpisu. Skomentuj, udostępnij lub poleć, by pomóc mi się rozwinąć  Zapraszam ponownie, już niedługo nowy post. W międzyczasie, może odwiedzisz mój profil na instagramie? 

 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 www.instagram.com/klaudia.zuberska/

72 komentarze:

  1. Powiem tak : zawartość fajna, ale ten samochód na pudełku!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja, jak zawsze, jestem kompletną ignorantką w przypadku przedstawianych tu kosmetyków, więc napiszę tylko, że jesteś młodą, ale mądrą osóbką, Klaudio - bardzo podobają mi się wyznawane przez Ciebie wartości rodzinne i Twoje podejście do życia. No i masz rację - bezlitosny upływa czasu najlepiej widać po dzieciach, które rosną jak na drożdżach (choć nie podejrzewam Cię o karmienie Piotrusia drożdżami) ;)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby je tylko mleko, a wygląda jakby coś tam jeszcze podjadał :D Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ja też patrzę na swoje dzieci i nie mogę uwierzyć, że już minęło kilka lat od ich urodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle precyzyjna i ladna prezentacja. Pudelko z Pure Beauty kusi bardzo, nie dosc ze fajna zawartosc to jeszcze dobra cena :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, cena super jak za tyle produktów i takie ładne pudełeczko :)

      Usuń
  5. cudowne opakowanie i świetna zawartość :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To serum silikonowe z czarnuszki , musi się znaleźć w mojej wakacyjnej kosmetyczce.
    A zawartość boxu rzeczywiście bardzo zachęcająca, same fajne rzeczy :)
    Całusy, Klaudusiu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten un buen fin de semana y un genial mes. Gracias por la recomendación.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te mando un beso y te deseo un buen mes.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa zawartość boxa. Miałam Iladian uro i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełeczko bajeranckie, bardzo pozytywne, takie wakacyjne!
    Zawartość robi wrażenie i ilością i możliwością zastosowania. Kosmetyki do pielęgnacji włosów warte uwagi bo też mam słabe i cienkie włosy i wrażenie, że z wiekiem coraz ich mniej niestety😉
    A czas faktycznie przemyka błyskawicznie i mam wrażenie, że wciąż przyśpiesza. Urosły już dzieci i wnuki i...kiedy to się wszystko podziało?
    Masz rację, że trzeba celebrować każdy dzień i każdą chwilę bo nic dwa razy się nie zdarza:)
    Uściski dla Ciebie😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Dziękuję Ci za ten komentarz i uściski śle! :)

      Usuń
  11. Mam i jak zawsze pięknie dobrana zawartość kosmetyków :) Ucieszył mnie ten olejek na lepszy sen :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Kochana :)

    Ja też widząc moich siostrzeńców (roczną Hanię i półtorarocznego Mironka) widzę upływ czasu :)
    Masz rację, trzeba się cieszyć chwilą!
    Co do boxu - podoba mi się opakowanie oraz serum silikonowe czarnuszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i proszę pozdrowić dzieciaczki! :)

      Usuń
  13. Bardzo fajny box i wiele ciekawych produktów. Ja z takich odświeżaczy najbardziej lubię zapach kwiatów bawełny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, great box with very good items

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, great box with very good items

    OdpowiedzUsuń
  16. Fakt po dzieciach najlepiej widać jak ten czas pędzi, a już cudze to rosną najszybciej. Trzeba korzystać z życia tu i teraz bo nigdy nie wiadomo, co nam los przyniesie, ja to wiem. Fajne to pudełeczko i fajne w nim kosmetyki na pewno Ci się wszystkie przydadzą. Ja niestety mam jakieś uczulenie na lakier do paznokci a żel do higieny intymnej też mi schodzi szybko !!!
    Fajnie się masz że możesz te kosmetyki testować !!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, great box with very good items

    OdpowiedzUsuń
  18. Grafika pudełka cudna, ladian kiedyś miałam

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny box :) czekam na recenzję mascary, chętnie bym ją wypróbowała :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj Kochana 💜
    Oj tak czas gna jak szalony, dopiero było zakończenie roku szkolnego a tu już półmetek wakacji.
    A kosmetyki podobają mi się wszystkie, ale te do pielęgnacji twarzy odpuszczam sobie z wiadomych względów.
    Udanego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację kochana. Tak sobie ostatnio z mężem wspominałam. Niedawno byliśmy na zakończeniu roku jego siostry, w podstawówce. Za dwa miesiące wychodzi za mąż :D

      Usuń
  21. Bardzo wiele fajnych produktów. Mam to serum do włosów z czarnuszką! Świetny produkt, polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Już 5 miesięcy? Jak ten czas szybko mija! Co do pudełka to nie miałam jeszcze nigdy żadnego.
    To wygląda wyjątkowo zachęcająco. Dla mnie same nowości, wszystkiego jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow. Już twój synek ma 5miesiecy ...wow. a dopiero co byłaś w ciąży...widzisz sama jak czas leci...moja córcia już jaka panna.
    Hmm ale my wciąż piękne i młode. Nieprawdaż kobietki ???🥰🥰🥰 I my tu musimy zadbać, dbać os iebie. Fajny boksik. 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dzieci bardzo szybko rosną tylko my się nie zmieniamy, jak to możliwe? :D

      Usuń
  24. These products look incredible. Such a nice assortment with the nail polish and mascara!
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem w szoku- dopiero byłaś w ciąży, a tu twój synek ma prawie pół roku...
    Oj biegnie ten czas niesamowicie szybko...
    Szata graficzna pudełka jest bardzo ładna- mi osobiście kojarzy się z magazynem „13” popularnym kilkanaście lat temu...
    Serum z olejem z czarnuszki używam od kilku miesięcy i jestem zadowolona :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! 😍 Jak ten czas szybko leci. Wszystkiego dobrego dla Was! 🤗🧡
    A box świetny. Mnóstwo perełek do testowania. Uwielbiam to serum z czarnuszki :)
    Serdecznie pozdrawiam 🤗🌷

    OdpowiedzUsuń
  27. Tiene productos muy interesantes, me parece una caja muy completa. Besos

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak, to prawda! Po dzieciach najbardziej widać upływ czasu. Świetny box! Skrywa tyle perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zawartość, szczególnie podoba mi się olejek z czarnuszki i balsam do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Za polecajkę kosmetyczną dziękuję:)
    Pozdrawiam miło:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo przyjemny zestaw! Wszystko bym przygarnęła. Począwszy od kosmetyków do włosów, poprzez kolorówkę i pielęgnację. Cud, miód, lawenda i brzoskwinie. Uściski dla całej Rodzinki, pozdrawiam.🤗

    OdpowiedzUsuń
  32. Już 5 miesięcy? Jeju to faktycznie szybko leci :D. Nim zacznę oglądać u Ciebie zawartość tych pudełek, zawsze się zachwycam najpierw samymi pudełkami właśnie no kolejne genialne. Faktycznie trochę przypomina kadr z jakiegoś filmu z wakacyjnym klimatem. Zawartość także bardzo pozytywnie zaskakuje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leci oj leci... mógłby się ten czas na chwilę zatrzymać :)

      Usuń
  33. Piękny wpis i niesamowicie pozytywne podejście do życia! Piotruś rośnie jak na drożdżach – jak ten czas leci, prawda? Co do boxa, to brzmi jak prawdziwy wakacyjny hit. Świetnie, że masz tyle różnych produktów do przetestowania. Czekam na Twoje opinie, bo uwielbiam Twoje recenzje! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za komentarz i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  34. Jednak krásný box, opravdu se povedl a produkty leč značky neznám, mají luxusní balení. Super článek. Měj hezký víkend. ☺♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Pudełeczko stricte wakacyjne. Miło się kojarzy. Na pewno miło się je otwierało. Zawartość jest wspaniała. Nic tylko brać i korzystać. Brawo dla twórcy opakowań.

    OdpowiedzUsuń