lipca 17, 2024

Recenzja - Himalaya Ajurwedyjska pasta do z臋b贸w Dental Cream z neem i granatem. 馃Ψ


 Dzie艅 dobry! image

Higiena jamy ustnej powinna by膰 wa偶na dla ka偶dego. Powinna, bo cz臋sto bywa zaniedbana i to ju偶 od dziecka. Nawet je偶eli nikt si臋 nie przyzna, pewna jestem, 偶e cz臋艣膰 czytaj膮cych mia艂a problem z myciem z臋b贸w za ma艂ego. Sama nie przepada艂am za t膮 czynno艣ci膮 :) Na szcz臋艣cie, b臋d膮c maluchami, mamy rodzic贸w, kt贸rzy przypilnuj膮, by艣my nale偶ycie zadbali o nasze z膮bki. Jak umili膰 sobie ten element higieny b臋d膮c osob膮 doros艂膮? Moj膮 propozycj膮 jest stosowanie r贸偶nych past, pr贸bowanie, testowanie. Bo tak jak piel臋gnacja w艂os贸w czy twarzy, piel臋gnacja z臋b贸w i dzi膮se艂 mo偶e by膰 cudownie przyjemna :) Wystarczy odnale藕膰 t臋 idealn膮 past臋 b膮d藕 pasty. Dzi艣 mam dla was recenzj臋 ciekawej propozycji od:

Wpis powsta艂 przy wsp贸艂pracy z purebeauty.pl
Podstawowe informacje o produkcie oraz screeny pochodz膮 z himalayawellness.pl


Lubi臋 testowa膰 kosmetyki. Pr贸bowanie r贸偶nych past do z臋b贸w jest jednak szczeg贸lne lubiane przeze mnie, w mojej pasji. Ci臋偶ko powiedzie膰 mi dlaczego. Faktem jest, 偶e wol臋 testowa膰 produkty do piel臋gnacji ni偶 np. kolor贸wk臋. Lubi臋 te efekty, to uczucie zdrowia i zadbania. Teraz kiedy mam naprawd臋 niewiele czasu dla siebie, uwa偶am, 偶e to bardzo wa偶ne. By czu膰 si臋 zadban膮 i pi臋kn膮. Moje hobby pozwala mi na to :) Nie b臋d臋 ukrywa膰, 偶e r贸wnie偶 Pure Beauty sprawi艂o, 偶e moja pasja mo偶e si臋 rozwija膰. Gdzie mi teraz na d艂u偶sze zakupy. Zw艂aszcza 偶e mieszkam na wsi i tak mamy tu sklep, spo偶ywczo-monopolowy z naciskiem na monopolowy. Je偶eli tak jak ja lubicie testowa膰 kosmetyki, koniecznie zajrzyjcie na stron臋 PB!


 O PRODUKCIE 
 
Unikalna, przetestowana klinicznie ajurwedyjska kompozycja zio艂a Neem i Granatu, kt贸ra nie tylko smakuje egzotycznie, ale zapewnia d艂ugotrwa艂膮 ochron臋 z臋b贸w i dzi膮se艂. Wzbogacona o naturalne substancje 艣ci膮gaj膮ce i antybakteryjne pomaga zwalcza膰 bakterie, wzmacnia szkliwo i zapobiega krwawieniu dzi膮se艂. Wzbogacona o naturalny fluor.

 KLUCZOWE ZIO艁OWE SK艁ADNIKI
Wyci膮g z kory Punica Granatum, Zanthoxylum Alatum, Wyci膮g z Acacia Arabica, Wyci膮g z Terminalia Chebula, Ekstrakt z owoc贸w Terminalia Bellerica, Wyci膮g z owoc贸w Emblica Offcinalis, Embelia Ribes Frakt z owoc贸w, Wyci膮g z li艣ci Melia Azadirachta, Ekstrakt z Vitex Negundo

Wskazania: Zapobieganie krwawieniu dzi膮se艂 i ich wzmacnianie, codzienna ochrona przed bakteriami w jamie ustnej.



 SPOS脫B U呕YCIA 

Do stosowania dwa razy dziennie za pomoc膮 mi臋kkiej szczoteczki do z臋b贸w. Nie po艂yka膰. Po szczotkowaniu wyplu膰 i wyp艂uka膰 z臋by. Dzieci poni偶ej 6 lat: szczotkowa膰 stosuj膮c ilo艣膰 odpowiadaj膮c膮 ziarenku grochu, aby zminimalizowa膰 ryzyko po艂kni臋cia. W przypadku stosowania fluoru z innych 藕r贸de艂 nale偶y skonsultowa膰 si臋 z dentyst膮 lub lekarzem.


 SK艁ADNIKI 

Aqua, Hydrated Silica, Glicerin, Sodium Lauryl Sulfate, Titanium Dioxide, Aroma, Xanthan Gum, Sodium Saccharin, Menthol, Punica Granatium Bark Extract, Calcium Fluoride, Sodium Benzoate, Sodium sulphite, Zanthoxylum Alatum Fruit Extract, Acacia Arabica Stem Bark Extract, Terminalia Chebula Fruit Extract, Terminalia Bellerica Fruit Extract, Embelia Ribes Fruit Extract, Melia Azadirachta Leaf Extract, Vitex Negundo Extract, Thymol, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Limonene.


 MOJA OPINIA 

Produkt zamkni臋ty w typowej dla past tubce o gramaturze 100g, schowany w kartoniku. Opakowanie zawiera wszystkie najwa偶niejsze informacje. Sama pasta ma dobr膮 konsystencj臋, lekko lej膮c膮, 艣wietnie myje z臋by, dobrze si臋 pieni. Ma wyj膮tkowy, szary kolor. Jej smak jest intensywny, ale nie pikantny. Ci臋偶ko go opisa膰, przede wszystkim wyczuwam w nim mi臋t臋. Taka zio艂owa, 艂agodna propozycja z dobrym smakiem. Po szczotkowaniu ten smak w ustach pozostaje wyczuwalny. Bardzo dobrze od艣wie偶a oddech. Jest 艂agodna dla dzi膮se艂. Warta wypr贸bowania, mi bardzo si臋 spodoba艂a, ale jak pewnie ju偶 wiecie, kocham pasty tej marki :)


Czy znacie omawian膮 dzi艣 past臋? Czy pr贸bowali艣cie inne produkty tej marki? Jakie macie opinie? Jak dbacie o swoje dzi膮s艂a i z臋by? - czekam na wasze odpowiedzi w komentarzu! 

Na dzi艣 to wszystko. Dzi臋kuj臋 Ci za przeczytanie mojego wpisu. Skomentuj, udost臋pnij lub pole膰, by pom贸c mi si臋 rozwin膮膰  Zapraszam ponownie, ju偶 nied艂ugo nowy post. W mi臋dzyczasie, mo偶e odwiedzisz m贸j profil na instagramie? 
 
 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 www.instagram.com/klaudia.zuberska/

76 komentarzy:

  1. I would like to have that too, great!

    OdpowiedzUsu艅
  2. O! Bardzo ciekawy produkt, ch臋tnie bym wypr贸bowa艂a.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Mam problem z krwawi膮cymi dzi膮s艂ami, wi臋c ch臋tnie wypr贸buj臋 t臋 past臋.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Mi dzi膮s艂a bardzo krwawi艂y w ci膮偶y.

      Usu艅
  4. nigdy nie u偶ywa艂am produkt贸w tej marki

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Warto nadrobi膰! Rozkochali mnie w sobie swoimi myd艂ami :)

      Usu艅
  5. Pasty nie znam ale cho膰 z racji wieku i s艂abych z臋b贸w ju偶 od dziecka mam ich niewiele, to jednak w przeciwie艅stwie do mojego m臋偶a lubi臋 testowa膰 r贸偶ne pasty. Lubi臋 bardzo te zio艂owe zw艂aszcza z dodatkiem mi臋ty, wi臋c jak najbardziej bym tak膮 past臋 przetestowa艂a. Moje dzieci szczotkowa艂y z臋by ju偶 od najm艂odszych lat, wiec i teraz nie maj膮 z tym problem贸w a higiena jamy ustnej jest bardzo wa偶na !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam si臋, higiena jamy ustnej jest bardzo wa偶na :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usu艅
  6. Przyznam, 偶e nie mia艂am jeszcze takiej pasty.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Gracias por la recomendaci贸n. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsu艅
  8. Super, 偶e pasta przypad艂a Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Ciekawy produkt. Ten granat mnie zaciekawi艂 馃

    OdpowiedzUsu艅
  10. Zaciekawi艂a艣 mnie t膮 past膮 do z臋b贸w :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsu艅
  11. Te偶 zamierzam j膮 wypr贸bowa膰. ;)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Ciekawy produkt, fajny sk艂ad zio艂owy. :)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Totally agree, a good product and care routine always makes self care more enjoyable! Hope you enjoy the rest of your summer!

    xoxo, Midori

    https://www.midorilinea.com/blogs/midori-linea/panda-village-koala-world

    OdpowiedzUsu艅
  14. Cieszy mnie, 偶e produkt nie tylko skutecznie myje z臋by i od艣wie偶a oddech, ale te偶 dba o dzi膮s艂a. Wyj膮tkowy smak i zio艂owa kompozycja brzmi膮 intryguj膮co. Zdecydowanie dodaj臋 t臋 past臋 do mojej listy rzeczy do wypr贸bowania.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Polecam spr贸bowa膰, wszak dobra pasta do z臋b贸w to podstawa :)

      Usu艅
  15. Je艣li chodzi o testowanie kosmetyk贸w te偶 wol臋 kolor贸wke czy co艣 do piel臋gnacji. Past臋 do z臋b贸w mam jedn膮 (pomara艅czowa Elmex) i jej si臋 trzymam wiernie od 艂adnych kilku lat :)
    Nie zamierzam tego zmienia膰:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Znam te偶, ja lubi臋 co艣 tam popr贸bowa膰 :D Pozdrawiam!

      Usu艅
  16. Nie znam tej pasty ani innych tej marki.
    U偶ywam pasty poleconej mi przez mojego stomatologa... to czerwona pasta Biorepair.
    Ale ciesz臋 si臋, 偶e jeste艣 zadowolona :)

    OdpowiedzUsu艅
  17. Nie pasuje mi ta pasta. Lubi臋 takie bardzo mocno mi臋towe, z kuleczkami 艣cieraj膮cymi plus du偶o p艂ynu Listerine Strong Mint. Jednak ka偶dy ma swoje preferencje. Dobrego, Klaudio, dzi臋ki za polecenie!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tak jak m贸j m膮偶, ja nie przepadam za tak du偶膮 ilo艣ci膮 mi臋ty :D

      Usu艅
  18. Bardzo polubi艂am si臋 z t膮 past膮, chocia偶 pocz膮tkowo zaskoczy艂 mnie jej kolor. 艢wietnie si臋 u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsu艅
  19. Mark臋 znam bo ma wiele bardzo dobrych produkt贸w. Pasta by艂aby idealna gdyby nie zawiera艂a SLS, kt贸rego unikam.
    Ale nie wszystkim przeszkadza i wtedy pasta jest naprawd臋 dobra!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 za tw贸j komentarz i pozdrawiam serdecznie :)

      Usu艅
  20. Nie znam tej pasty, ale mam bardzo wra偶liwe szkliwo, ciekawe czy u mnie r贸wnie偶 si臋 sprawdzi :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsu艅
  21. Znam t膮 past臋. Dobrze myje i ma ciekawy smak :)

    OdpowiedzUsu艅
  22. witam Klaudio馃挌
    zaciekawi艂a艣 mnie Kochana t膮 past膮 i ch臋tnie j膮 wypr贸buj臋 .. o firmie s艂ysza艂am, ale nie u偶ywa艂am 偶adnych produkt贸w.. czas to zmieni膰 馃槉

    - pozdrawiam Ci臋 serdecznie i ciep艂o, ogrom zdr贸wka 偶ycz臋, pi臋knych dni i cudownych chwil 馃槝馃馃崁馃挌

    OdpowiedzUsu艅
  23. Nice suggestion to try and test the different type of paste. Seems good and effective. Thanks for sharing. Have a lovely week ahead.

    OdpowiedzUsu艅
  24. Ciekawy produkt :) przyznam si臋, 偶e nigdy nie u偶ywa艂am pasty tego typu, mo偶e czas to zmieni膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  25. Sim, os dentes tamb茅m precisam de ser bem tratados. Obrigada pela sugest茫o.
    Uma boa semana.
    Um beijo.

    OdpowiedzUsu艅
  26. Wiele dobrego s艂ysza艂am o tych pastach . 艢wietna recenzja

    OdpowiedzUsu艅
  27. Bardzo atrakcyjna pasta. Jeszcze nigdy takiej nie mia艂am. Musz臋 si臋 rozejrze膰 i wypr贸bowa膰 jak tylko znajd臋. S艂onecznych, udanych wakacji dla Was i dla Maluszka. 馃

    OdpowiedzUsu艅
  28. Mia艂am pasty tej marki, lubi艂am je bo nie s膮 takie intensywne w smaku

    OdpowiedzUsu艅
  29. Tak jak wspominasz, ja jako dziecko nienawidzi艂am my膰 z臋b贸w, cho膰 moja mama pr贸bowa艂a wszystkich sposob贸w, a ja i tak robi艂am swoje. Sko艅czy艂o si臋 to dziurami w z臋bach i brzydkimi czarnymi plombami, kt贸re dopiero kilka lat temu uda艂o mi si臋 wymieni膰 na bia艂e. Od lat nastoletnich bardzo dbam o higien臋 jamy ustnej. Po latach poszukiwa艅 mam teraz swojego faworyta, cho膰 jestem otwarta na wypr贸bowanie innych past, np. w艂a艣nie tej :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja te偶 zacz臋艂am dba膰 jako nastolatka, niestety to troch臋 za p贸藕no. Dzi臋kuj臋 Ci za tw贸j szczery komentarz i pozdrawiam :)

      Usu艅
  30. This looks like a good product, I like the sound of the mint taste!

    Hope you have been well

    OdpowiedzUsu艅
  31. Witaj Klaudio :) Masz absolutn膮 racj臋 – higiena jamy ustnej to podstawa, a testowanie r贸偶nych past do z臋b贸w mo偶e naprawd臋 umili膰 ten codzienny obowi膮zek. My akurat u偶ywamy past tej firmy i jeste艣my bardzo zadowoleni. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsu艅
  32. Tego typu pasty bardzo lubi臋 ^_^

    OdpowiedzUsu艅
  33. Ahoj, p艡esn臎 tuto variantu m谩m nyn铆 doma v Praze. M暖j DM. si tuto zna膷ku, jen bez p艡铆chuti po艡izuje pravideln臎. ☺♥ Kr谩sn茅 letn铆 dny m臎j.

    OdpowiedzUsu艅
  34. Nigdy nie s艂ysza艂am o pa艣cie z Neem i Granatem. Lubi臋 zio艂owe smaki, wi臋c mo偶e to cos dla mnie. :)

    OdpowiedzUsu艅