lipca 13, 2024

Recenzja - Bioliq Dermo. Olejek Cica na blizny i rozst臋py. 馃グ

 

  Dzie艅 dobry! image

Blizny s膮 nieod艂膮cznym elementem mojego 偶ycia. Z jedn膮 si臋 urodzi艂am... cho膰 to bardziej znami臋, dziwne odbarwienie sk贸ry. Kolejn膮 zdoby艂am gdy by艂am dzieckiem, zaraz po tym, jak sama siebie prawie pozbawi艂am oka. Nast臋pn膮 mam po operacji skoliozy, wzd艂u偶 kr臋gos艂upa, niemal przez ca艂e plecy. Ostatni膮, poprzez cesarskie ci臋cie. Mo偶na powiedzie膰, 偶e ka偶da reprezentuje jaki艣 etap mojego 偶ycia. Do ka偶dej jestem przywi膮zana. Je偶eli chodzi o rozst臋py, nigdy ich nie mia艂am. W ci膮偶y bardzo pilnowa艂am, by odpowiednio dba膰 o sw贸j brzuch i biust. Niestety, nie zauwa偶y艂am, 偶e pojawi艂y si臋 na moich udach. Brzuch mi zas艂oni艂. Cho膰 czuj臋 si臋 wspaniale, bo moje cia艂o da艂o nowe 偶ycie a m膮偶 kocha mnie tak膮, jaka jestem, to pragn臋 zadba膰 o moj膮 sk贸r臋, o te wszystkie "niedoskona艂o艣ci". W tym celu testuj臋 olejek od:

Wpis powsta艂 przy wsp贸艂pracy z purebeauty.pl
Podstawowe informacje o produkcie oraz screeny pochodz膮 z bioliq.pl


Ciesz臋 si臋 bardzo, 偶e powstaj膮 produkty, kt贸re dbaj膮 o sk贸r臋 kobiet w ci膮偶y i po. Kiedy sama do艣wiadczy艂am tego stanu, wyrobi艂am sobie pewn膮 opini臋 o kosmetykach. Ceni臋 sobie bardzo producent贸w i firmy, kt贸re otwarcie m贸wi膮 o tym, 偶e ich produkty mog膮 u偶ywa膰 kobiety w ci膮偶y czy karmi膮ce piersi膮. Nie jest to takie oczywiste, kobiety w tym czasie, je偶eli nie znaj膮 si臋 na sk艂adach, mog膮 u偶ywa膰 naprawd臋 niewielkiej ilo艣ci produkt贸w. Napis na etykiecie, na opakowaniu, na stronie internetowej z informacj膮 o tym, 偶e kobieta w ci膮偶y lub karmi膮ca piersi膮 mo偶e danego kosmetyku u偶ywa膰, jest bardzo, bardzo pomocny. Dzi臋kuj臋 w imieniu wszystkich mam, kt贸re w ci膮偶y nie wiedz膮, po co si臋gn膮膰, co mog膮 u偶y膰. 


 O PRODUKCIE 

Rozja艣nia blizny i rozst臋py, zmniejszaj膮c ich widoczno艣膰. Sp艂yca powierzchni臋 blizn. Poprawia elastyczno艣膰 i spr臋偶ysto艣膰 sk贸ry. Redukuje ryzyko wyst膮pienia rozst臋p贸w w okresie ci膮偶y.

Zalecany do codziennej piel臋gnacji sk贸ry cia艂a w okresie ci膮偶y, szybkiego wzrostu i waha艅 wagi. Szczeg贸lnie do redukcji rozst臋p贸w oraz blizn r贸偶nego pochodzenia (potr膮dzikowych, pooperacyjnych, po skaleczeniu). Mo偶e by膰 stosowany przez kobiety w ci膮偶y i w okresie karmienia piersi膮. Odpowiedni do sk贸ry wra偶liwej.

 Pokochasz go za to, 偶e:
- jest lekki i 艂atwo si臋 rozprowadza
- szybko si臋 wch艂ania
- jest niet艂usty
- nie lepi si臋
- nie pozostawia 艣lad贸w na ubraniach
- ma odpr臋偶aj膮cy zapach
- nie zawiera alkoholu 



 SPOS脫B U呕YCIA 

Niewielk膮 ilo艣膰 olejku wmasowa膰 w sk贸r臋, szczeg贸lnie w miejscu istniej膮cej blizny lub rozst臋p贸w. Przed karmieniem piersi膮, zmy膰 olejek z okolic brodawek. Nie stosowa膰 na uszkodzon膮 sk贸r臋.


 SK艁ADNIKI 

Isopropyl Palmitate, Paraffinum Liquidum, Isododecane, Hydrogenated Tetradecenyl/Methylpentadecene, Helianthus Annuus Seed Oil , Tocopheryl Acetate , Colophyllum Inophyllum Seed Oil , Centella Asiatica Extract, Persea Gratissima Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil , Rosa Moschata Seed Oil , Lavandula Angustifolia Oil, Poly C10-30 Alkyl Acrylate, Linalool.


 MOJA OPINIA 

Produkt zamkni臋ty w kartonowym opakowaniu, z kt贸rego mo偶emy dowiedzie膰 si臋 najwa偶niejszych informacji o kosmetyku. W 艣rodku znajdziemy szklan膮, prze藕roczyst膮 buteleczk臋 z pipetk膮 o pojemno艣ci 30ml. Dzi臋ki czystemu opakowaniu, wiemy, ile zu偶ywamy produktu i ile nam go jeszcze zosta艂o. Wydajno艣膰 olejku zale偶na jest od ilo艣ci stosowania na dane partie cia艂a. Ja stosuj臋 tylko na uda. Olejek ma zio艂owy, lekki zapach, kt贸ry przez pewien czas pozostaje na sk贸rze. Delikatna, oleista konsystencja, kt贸ra dobrze si臋 rozprowadza. Sk贸ra po zastosowaniu jest nawil偶ona, mi臋kka i delikatna. Staje si臋 napi臋ta, uj臋drniona i elastyczna. Czu膰 od razu 艣wietn膮 jako艣膰 i skuteczne dzia艂anie produktu. Ju偶 po kilku u偶yciach (g艂贸wnie wieczorem, po k膮pieli) zauwa偶y艂am, 偶e sk贸ra w miejscu, gdzie wyst臋puj膮 rozst臋py, jest dobrze zadbana a niedoskona艂o艣ci coraz bledsze. Ciekawa jestem efektu po sko艅czeniu butelki. Bardzo ch臋tnie do niego wr贸c臋, bo to najprzyjemniejszy produkt przeciw rozst臋pom, jaki mia艂am okazj臋 testowa膰. Polecam serdecznie. 


Czy znacie omawiany dzi艣 olejek? Czy pr贸bowali艣cie inne produkty tej marki? Jakie macie opinie? Czy macie blizny b膮d藕 rozst臋py? - czekam na wasze odpowiedzi w komentarzu! 

Na dzi艣 to wszystko. Dzi臋kuj臋 Ci za przeczytanie mojego wpisu. Skomentuj, udost臋pnij lub pole膰, by pom贸c mi si臋 rozwin膮膰  Zapraszam ponownie, ju偶 nied艂ugo nowy post. W mi臋dzyczasie, mo偶e odwiedzisz m贸j profil na instagramie? 
 
 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 www.instagram.com/klaudia.zuberska/

46 komentarzy:

  1. Rozst臋p贸w nie mam, ale kilka blizn si臋 znajdzie, w tym jedna wi臋ksza na nodze. Kiedy艣 si臋 tym przejmowa艂am, a teraz nie zwracam na nie uwagi. S膮, czasu nie cofn臋, 偶ycie :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mam dok艂adnie to samo podej艣cie, chyba jest dla nas najzdrowsze :) Jeste艣my pi臋kne, z ka偶d膮 blizn膮 i z ka偶dym znamieniem! :)

      Usu艅
  2. Ch臋tnie sprawdz臋, czy poradzi sobie z blizn膮 pooperacyjn膮.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Moja ma ju偶 prawie 10 lat, to w膮tpi臋, ale rozst臋py mam 艣wie偶e :D

      Usu艅
  3. Dobrze wiedzie膰, 偶e jest taki dobry 艣rodek.

    OdpowiedzUsu艅

  4. I also like products with cica.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Genial producto. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsu艅
  6. 艢wietnie! Koniecznie daj zna膰, jak Ci si臋 sprawdzi - sama nie potrafi臋 si臋 upora膰 z ogromn膮 ilo艣ci膮 blizn. Niestety, mam problemy z gojeniem si臋 ran i bardzo ci臋偶ko jest im w 100% znikn膮膰, przez co pojawiaj膮 si臋 blizny. Pozdrawiam Ci臋!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie, po kilkunastu u偶yciach jest dobrze. Mam wra偶enie, 偶e moje rozst臋py powolutku si臋 rozja艣niaj膮 :) Buziaki!

      Usu艅
  7. Nie znam, pr贸bowa艂am jakies inne cuda, dzia艂a艂 troch臋 jaki艣 smar za miliony monet, kt贸rego resztk臋 dosta艂am od kole偶anki, bo ju偶 nie by艂 jej potrzebny. Generalnie mam tendencj臋 do bliznowace艅, wi臋c mog臋 sobie smarowa膰 do upad艂ego i nic ;p

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja te偶 mam sporo blizn, ten olejek stosuj臋 akurat na rozst臋py :D

      Usu艅
  8. Na mojej skorze takie produkty nie dzialaja, stosowalam roznosci i mam nadal blizny i rozstepy. Gdy bylam mlodsza mialam kompleks na tym punkcie, jednak z czasem nauczylam sie z tym zyc .

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bo trzeba z tym 偶y膰. Blizny pokazuj膮 nasz膮 si艂臋 :) Sama mam kilka, z kt贸rych jestem dumna. Najbardziej z tej po porodzie.

      Usu艅
  9. Ja tej firmy mia艂am serum przeciwzmarszczkowe do twarzy i efekt by艂 taki sobie. Ale tego olejku jestem bardzo ciekawa. Rozst臋py mam oczywi艣cie po obu ci膮偶ach,a i moje skrajne wahania wagi tak偶e odcisn臋艂y pi臋tno na mojej sk贸rze. Blizn臋 mam tak偶e po ci臋ciu cesarskim.
    Dzi臋ki za opini臋 馃檪

    OdpowiedzUsu艅
  10. Ciesze si臋 Klaudio, 偶e mimo tych wszystkich znamion, blizn i innych skaz doceniasz sam膮 siebie i Tw贸j m膮偶 tak偶e patrzy na Ciebie jako osob臋 a nie jako cia艂o. Mimo to mam nadziej臋 zepomoze cho膰 odrobin臋 ten olejek bo jednak my艣l臋, ze kobiety, dziewczyny inaczej patrz膮 na swoje cia艂o ni偶 m臋偶czy藕ni i poprostu mamy to wrodzone by by膰 pi臋kne i czu膰 si臋 pi臋knie. 呕ycz臋 zdr贸wka i dla ca艂ej Twej powi臋kszonej rodzinki, dawno mnie tu nie by艂o a u Ciebie tyle 偶eczy si臋 dzieje :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Dzi臋kuj臋 za s艂owa zrozumienia i pozdrawiam serdecznie :)

      Usu艅
  11. Mais uma boa sugest茫o. Obrigada.
    Uma boa semana.
    Um beijo.

    OdpowiedzUsu艅
  12. Blizny, rozst臋py... ludzka rzecz. Cz臋艣膰 nas. Ciekawy olejek. B臋d臋 mia艂a go na oku. :)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Nie znam tego kosmetyku, ale bardzo si臋 ciesz臋, 偶e Ty jeste艣 zadowolona i 偶e przypad艂 Ci do gustu.
    To wa偶ne, 偶eby mie膰 taki kosmetyk, kt贸ry nas uszcz臋艣liwia i z kt贸rym czujemy si臋 spe艂nione :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. 艢wietnie, 偶e produkt nawyra藕niej si臋 Tobie spodoba艂 :)
    Lubi臋 kosmetyki o zio艂owym zapachu wi臋c b臋d臋 mia艂a ten olejek na uwadze
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Spodoba艂, bo pomaga na to, na co najbardziej chcia艂abym wp艂yn膮膰 :) Pozdrawiam!

      Usu艅
  15. Ciekawy produkt, przydatny. Blizny, rozst臋py... ludzka rzecz. :)

    OdpowiedzUsu艅
  16. Ja te偶 mam kilka blizn i w艂a艣nie testuj臋 na nich ten olejek. Mam nadziej臋, 偶e b臋d臋 zadowolona z efekt贸w :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki by i tobie si臋 sprawdzi艂. Ja widz臋 ma艂e efekty :)

      Usu艅
  17. Zio艂owe olejki s膮 najlepsze . Dzi臋ki za recenzj臋.

    OdpowiedzUsu艅
  18. Ciekawy produkt :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsu艅
  19. Blizny jako etapy 偶ycia – pi臋knie to uj臋艂a艣. Z ch臋ci膮 przetestuj臋 Bioliq, bo te偶 zmagam si臋 z bliznami po operacji.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, ale moje blizny s膮 ju偶 chyba zbyt stare :)

      Usu艅
  20. U mnie si臋 nie sprawdzi艂 ale mimo rzetelna recenzja . W ko艅cu ka偶dy z nas ma inn膮 sk贸r臋

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dok艂adnie, a i czas blizn i ich rodzaj te偶 ma znaczenie. Ja u偶ywa tylko na rozst臋py :)

      Usu艅
  21. Ahoj, produkty vypad谩 velmi dob艡e, l铆b铆 se mi konzistence a praktick茅 kap谩tko. Ov拧em, z tv茅ho 煤vodu jsem m谩lem odpadla. Tv暖j p艡铆stup k 啪ivotu a pokora je obdivuhodn谩. V谩啪n臎, smek谩m. ☺♥

    OdpowiedzUsu艅