kwietnia 14, 2024

Recenzja - Prebiotyczny żel pod prysznic nawilżający Vianek. | Review - Vianek prebiotic moisturizing shower gel. 😍

Dzień dobry! image

( PL/ENG )
 
Z ostatniego boxa wyjęłam bardzo ciekawy produkt. Chcę wam teraz co nie co o nim powiedzieć. Choć jestem team mydełko, to bardzo lubię testować różnego rodzaju żele i płyny do kąpieli czy pod prysznic. Uwielbiam poznawać nowości wśród kosmetyków codziennego użytku. Ten zainteresował mnie ze względu na markę, którą bardzo lubię. Miałam okazję testować jej produkty pielęgnacyjne, głównie do twarzy. Zapraszam więc na recenzję żelu od:  
I took out a very interesting product from the last box. Now I want to tell you something about him. Even though I'm in the soap team, I really like testing different types of gels and lotions for bathing and showering. I love learning about new everyday cosmetics. I was interested in this one because of the brand I like very much. I had the opportunity to test her care products, mainly for the face. So I invite you to read the review of the gel from:

Wpis powstał przy współpracy z purebeauty.pl
The entry was created in cooperation with purebeauty.pl


 O PRODUKCIE/ABOUT THE PRODUCT

Żel pod prysznic o działaniu nawilżającym z prebiotykami. Przeznaczony do codziennej higieny każdego rodzaju skóry. Wzmacnia mikrobiom, łagodzi swędzenie i delikatnie powleka skórę, tworząc na niej warstwę chroniącą przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.
Moisturizing shower gel with prebiotics. Designed for daily hygiene of all skin types. It strengthens the microbiome, relieves itching and gently coats the skin, creating a layer of protection against harmful external factors.

SPOSÓB UŻYCIA/HOW TO USE

Rozprowadź niewielką ilość żelu na nawilżoną skórę i umyj ciało. Następnie spłucz dokładnie wodą.
Spread a small amount of gel on moisturized skin and wash your body. Then rinse thoroughly with water.


SKŁADNIKI/INGREDIENTS

Aqua, Sodium Coco Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Coco-Glucoside, Inulin, Panthenol, Urea, Sodium Lactate, Linum Usitatissimum Seed Extract, Tussilago Farfara Leaf Extract, Centaurea Cyanus Flower Extract, Borago Officinalis Seed Oil, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Citric Acid, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Parfum, Linalool, Benzyl Salicylate

MOJA OPINIA/MY OPINION

Produkt zamknięty w plastikowej butelce o gramaturze 400ml. Świetny design, który od razu wpada w oko. Konsystencja żelowa, płynna. Produkt bezbarwny. Świetnie rozprowadza się po skórze. Wspaniale się pieni, idealnie myje i pieści skórę swoją delikatnością zarazem skutecznością. Zapach niesamowity. Ciężko określić mi tę kompozycję pachnących nut, na pewno wyczuwalne są kwiaty, mocne, intensywne. Całość naprawdę energetyzująca zarazem odprężająca. Zapach jeszcze chwilę utrzymuje się na skórze po kąpieli. Prysznic z takim żelem zdecydowanie dodaje sił, relaksuje i sprawia, że łazienka zamienia się w profesjonalne spa. Skóra po wszystkim jest napięta, dobrze nawilżona i miękka w dotyku. 
The product is closed in a 400ml plastic bottle. Great design that immediately catches the eye. Gel consistency, liquid. Colorless product. It spreads perfectly on the skin. It foams wonderfully, cleans perfectly and caresses the skin with its gentleness and effectiveness. The smell is amazing. It's hard for me to describe this composition of fragrant notes, but I can definitely feel the flowers, strong and intense. The whole thing is really energizing and relaxing at the same time. The scent lingers on the skin for a while after bathing. A shower with such a gel definitely adds strength, relaxes and turns the bathroom into a professional spa. Afterwards, the skin is taut, well moisturized and soft to the touch.


Na dziś to wszystko. 
Czy znacie omawiany dziś produkt? Może znacie markę? Macie opinię o jej produktach? Co o niej sądzicie? Czym najchętniej myjecie ciało? Team żel czy team mydło?
Piszcie w komentarzu! image

That's it for today.
Do you know the product we are discussing today? Maybe you know the brand? Do you have an opinion about its products? What do you think about her? What is your favorite way to wash your body? Team gel or team soap?
Write in the comment! image

Dziękuję Ci, że tu jesteś!
Twoja obecność buduje ten blog.

Thank You that you are here!
Your presence builds this blog.
 

Zapraszam Cię na zaplecze wpisu 
I invite you to the back of the entry ↓
The best Commentators image

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz (pod najnowszym wpisem) a twój blog znajdzie się w polecajce. 
I extract two comments from each post. Be the first to comment or leave the most interesting comment (under the latest entry) and your blog will be recommended.

Pierwszy komentarz/First comment:

kocieczytanie.blogspot.com image

Najciekawszy komentarz/Most interesting comment:

maabkingdom.blogspot.com image

Infoblog  :

● Podoba Ci się moja praca? Pomóż mi się rozwinąć oraz dotrzeć do szerszego grona odbiorców! Zaobserwuj, skomentuj, udostępnij lub poleć ♡ 
● Do you like my work? Help me grow and reach a wider audience! Follow, comment, share or recommend ♡

 mail contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 www.instagram.com/klaudiazuberska/


49 komentarzy:

  1. Wow, podoba mi się opakowanie. Jestem sroką w tym względzie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne kolorowe energetyczne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dogaduje sie z kosmetykami Vianka, tylko pomadka mi podeszła. Ale opakowanie ma ładne. :)

    OdpowiedzUsuń

  4. That sounds interesting, great that it smells good.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że mogłabym się skusić na ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę go kiedyś koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olá, Klaudia!
    Eu nunca dispenso um bom gel de banho que não irrite a pele e seja hidratante.
    E trazes aqui um excelente produto. Excelente sugestão!
    Deixo os meus votos de feliz semana!
    Beijinhos.

    Mário Margaride


    http://poesiaaquiesta.blogspot.com
    https://soltaastuaspalavras.blogspo

    OdpowiedzUsuń
  8. I seldom use gel, so my skin.........

    OdpowiedzUsuń
  9. Gracias por la recomendación.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej marki, choć nie raz i nie dwa rzuciła mi się w oczy. Teraz wiem, że muszę wypróbować. Zacznę od tego żelu, bo zafascynował mnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę cudowny! Zapach mnie oczarował, choć ciężko go opisać. Specyficzny :)

      Usuń
  11. Markę znam, ale żelu jeszcze nie miałyśmy. Pora się zaopatrzyć 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja akurat jestem team żele,dlatego z chęcią wypróbuje ten produkt. Butelka ma fantastyczne opakowanie, design rzeczywiście zrobił tu dobra robotę. Nie oszukujmy się, jesteśmy wzrokowcami 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze tego produktu, ale kusisz mnie...jego zapachem ! Chętnie zapoznam się z tym żelem. Pozdrawiam Klaudio :))
    P.S. Od jakiegoś czasu nie mogę dodać na mojego bloga żadnych zdjęć ( ani na jednego ani na drugiego bloga ). Nie wiem dlaczego. Czy może wiesz Klaudio z czym to może być związane ? Doradzisz ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosto de usar gel de banho. Este parece excelente. Obrigada.
    Uma boa semana.
    Um beijo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takiego żelu jeszcze nigdy nie miałam, pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też lubię tę markę i cenię delikatne żele. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zawartość każdy kosmetyk bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też jestem team mydełko, ale zawsze interesują mnie zapachy innych, nowych kosmetyków.
    No i ten wygląda rewelacyjnie, dodatkowo kusi wyglądem.
    Warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam Cię cieplutko 🖐😊
    Bardzo ciekawie przedstawiłaś zalety tego żelu pod prysznic. Sam używam męskie żele pod prysznic 3x1 - uwielbiam takie żele, które pozostawiają zapach na skórze po umyciu i dają uczucie świeżości.
    Pozdrawiam Cię cieplutko i od serducha 🖐😊🥰💖

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne kolorowe opakowanie :) I jestem bardzo ciekawa jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiedziałam, że Vianek ma taki żel w sprzedaży :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń