stycznia 12, 2024

Recenzja - Teekanne aromatyzowana herbata owocowa mix zimowych smaków ☕️ | Review - Teekanne flavored fruit tea mix of winter flavors ❄️


Dzień dobry! image

( PL/ENG )

Zawsze recenzuję dla was ciekawe znaleziska w Pure Beauty boxach. Możecie być zdziwieni, że tym razem zamiast kosmetyku przeczytacie o herbacie. Tak, takie pachnące pudełeczko znalazłam w boxie Hello Winter i pomyślałam, że skoro zima powróciła, to jest to idealny wprost produkt do styczniowych testów. Tym bardziej że jestem wielką miłośniczką herbaty i nie ukrywam, jej obecność w paczuszce bardzo mnie ucieszyła. Zapraszam na aromatyczną recenzję herbaty:
I always review interesting finds in Pure Beauty boxes for you. You may be surprised that this time, instead of a cosmetic, you will read about tea. Yes, I found such a fragrant box in the Hello Winter box and I thought that since winter has returned, it is the perfect product for January tests. Especially since I am a huge tea lover and I must admit, its presence in the package made me very happy. I invite you to read an aromatic tea review:

Wpis powstał przy współpracy z purebeauty.pl
The entry was created in cooperation with purebeauty.pl


 O PRODUKCIE/ABOUT THE PRODUCT

TEEKANNE World of Fruits „Winter Time" – wspaniała kompozycja dojrzałych w słońcu owoców i wyśmienitego aromatu cynamonu i herbatników migdałowych. Gdy na zewnątrz jest zimno, usiądź z rodziną i ciesz się tą cudowną herbatką, filiżanka za filiżanką.
TEEKANNE World of Fruits "Winter Time" - a wonderful composition of sun-ripened fruits and the delicious aroma of cinnamon and almond biscuits. When it's cold outside, sit down with your family and enjoy this wonderful tea, cup by cup.

SPOSÓB UŻYCIA/HOW TO USE

Użyj jedną torebkę herbaty na filiżankę. Torebkę herbaty zawsze zalej wrzącą wodą (200 ml) i zaparzaj przez co najmniej 8 minut.
Use one tea bag per cup. Always pour boiling water (200 ml) over the tea bag and steep for at least 8 minutes.


SKŁADNIKI/INGREDIENTS

Jabłko, hibiskus, owoc dzikiej róży, skórka pomarańczy, aromat cynamonowy (7%), cynamon, aromat herbatników migdałowych. 
Apple, hibiscus, rosehip, orange peel, cinnamon flavor (7%), cinnamon, almond biscuit flavor.

MOJA OPINIA/MY OPINION

Tekturowy kartonik zawiera 20 saszetek herbaty, każda w papierowym opakowaniu z piękną grafiką z pudełka. Po otwarciu, mamy klasyczną torebkę na sznureczku. Herbatę zalewamy wrzącą wodą i parzymy minimum 8 minut, ja jestem miłośniczką mocnego smaku, więc torebki nie wyciągam wcale. Zapach i smak w naszym kubeczku jest naprawdę intensywny. Pierwszą wyczuwalną nutą jest pierniczek. Podobnie w smaku, można odczuć mocny, ale nie ostry, posmak ciastek korzennych. Jako, że herbata ma bogatą kompozycję zapachową i smakową, możemy rozkoszować się nią wyłapując wszystkie zawarte w saszetce nuty: jabłko, różę, pomarańczę... Smak i zapach oceniam bardzo wysoko, uwielbiam typowe zimowe herbatki. Jest apetyczna, pozwala cieszyć się walorami zimy w ciepłym domu pod milusią pierzynką. 
The cardboard box contains 20 tea sachets, each in a paper packaging with beautiful graphics from the box. After opening, we have a classic drawstring bag. Pour boiling water over the tea and steep for at least 8 minutes. I am a fan of strong flavors, so I don't take out the bag at all. The smell and taste in our cup is really intense. The first noticeable note is gingerbread. Similarly in taste, you can feel a strong, but not sharp, aftertaste of spice cookies. As the tea has a rich aroma and flavor composition, we can enjoy it by detecting all the notes contained in the sachet: apple, rose, orange... I rate the taste and smell very highly, I love typical winter teas. It is appetizing and allows you to enjoy the benefits of winter in a warm house under a cozy blanket.



Podstawowe informacje o produkcie pochodzą z: www.teekanne.pl
Basic information about the product comes from: www.teekanne.pl

Na dziś to wszystko. 
Czy podobają wam się recenzje produktów spożywczych? Czy jesteście team herbata a może team kawa? Jakie herbaty lubicie najbardziej? Wolicie herbatę na gorąco, a może mrożoną? Czy znacie tę markę? Czy próbowaliście jej herbat? Macie opinie na ten temat? 
Piszcie w komentarzu! 

That's it for today.
Do you like food product reviews? Are you team tea or maybe team coffee? What teas do you like the most? Do you prefer hot tea or maybe iced tea? Do you know this brand? Have you tried her teas? Do you have any opinions on this?
Write in the comment! 

Dziękuję Ci, że tu jesteś!
Twoja obecność buduje ten blog.

Thank You that you are here!
Your presence builds this blog.
 

Zapraszam Cię na zaplecze wpisu 
I invite you to the back of the entry ↓
The best Commentators image

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz (pod najnowszym wpisem) a twój blog znajdzie się w polecajce. 
I extract two comments from each post. Be the first to comment or leave the most interesting comment (under the latest entry) and your blog will be recommended.

Pierwszy komentarz/First comment:
historycznik.blogspot.com image

Najciekawszy komentarz/Most interesting comment:
taita-w-irlandii.blogspot.com image

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie 
● Podoba Ci się moja praca? Pomóż mi się rozwinąć oraz dotrzeć do szerszego grona odbiorców! Zaobserwuj, skomentuj, udostępnij lub poleć ♡ 
● Kochani, miejcie na uwadze, że blogger sortuje komentarze i te, które w spamie nie powinny się znaleźć często tam lądują. Blogger.com - w pasku narzędzi po lewej stronie "Komentarze" - Klikamy strzałkę w dół przy "Wszystkie" - wybieramy "Spam". Zaglądajcie regularnie do tej zakładki, być może mój komentarz tam na was czeka.
● Comment by me = comment by you ♡
● Do you like my work? Help me grow and reach a wider audience! Follow, comment, share or recommend ♡
● Dear friends, remember that blogger sorts comments and those that should not be in spam often end up there. Blogger.com - in the toolbar on the left, "Comments" - Click the down arrow next to "All" - select "Spam". Check this tab regularly, perhaps my comment is waiting for you there.

 mail contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 www.instagram.com/klaudiazuberska/


125 komentarzy:

  1. Lubię owocowe herbatki. Chętnie spróbuję tej 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudio, ta recenzja jest naprawdę świetnym przerywnikiem od innych. Ja kawy i herbaty na każdy możliwy sposób. Co do herbat - jakoś nie podchodzę mi zielone, ale za to czarne i Dilmah owocowe - bardzo. Na Gwiazdkę od Siostry dostałem z kolei w klimatycznym pudełku herbatę Sir Adalbert ' s Tea. Genialna, pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na recenzję. Team herbata. Najlepiej czarna, klasyczna i liściasta, ale od czasu do czasu sięgam też po inne. Na ciepło i na zimno. Znam tę markę. Jestem herbaciarą totalną! Uwielbiam ten napój. I czasem też podejmuję teinowe wątki na blogu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za twoją opinię, widać jest tu prawdziwy miłośnik herbaty! :)

      Usuń
  4. My wife like to drink tea very much.

    OdpowiedzUsuń
  5. witam Klaudio💗
    świetna recenzja, uwielbiam herbaty, a najbardziej liściaste a w szczególności Earl Grey, ale chętnie napiję się owocowej ;)
    ..zdjęcia kapitalne, pięknie wyglądasz Kochana 😘 ..ogrom zdrówka Ci życzę i cudowności moc ❣️🍀💝⭐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję pięknie i samych wspaniałości życzę! :)

      Usuń
  6. Ja bym pewnie z jednej torebki zrobiła trzy herbaty ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam herbaty. Z wiekiem bardziej smakują mi niż kawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nothing like a hot cup of tea during the cold months, and this sun-dried fruit mix sounds interesting.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej herbatki jeszcze nie piłam. Chętnie się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam. Naprawdę lubię tę i inne herbatki Teekane. Rozgrzewa i ma dobry smak. Pięknie wyglądasz.
    Tak, podobają mi się posty o produktach spożywczych. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za komentarz i również serdeczności życzę! :)

      Usuń
  11. Olá Klaudia! Sabe sempre bem um chazinho quente em dias frios.
    Não dispenso. Excelente sugestão.
    Votos de um feliz fim de semana!
    Beijinhos, daqui de Portugal!

    Mário Margaride

    http://poesiaaquiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I love tea reviews! Perfect for winter :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę sobie sprawić taką herbatkę, bo generalnie bardzo lubię wszystkie herbaty smakowe, a takie o zimowym smaku i rozgrzewające, to szczególnie sobie cenię.
    Klaudio, widzę Twój cudowny brzuszek, już taki dosyć spory i cieszę się, że wspaniale wyglądasz i mam nadzieję, że czujesz się równie wspaniale. Ściskam Cię gorąco i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się kiepsko, ciężko ale jestem pozytywnie nastawiona, bo to już końcówka :) Dziękuję za ciepły komentarz i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  14. ja z tych co lubią herbatę . Bez kawy mogę normalnie funkcjonować , ale bez herbaty nie. Jest tylko jeden warunek. Lubię herbaty czarne i owocowe a nienawidzę herbaty zielonej. Tak więc ta herbata dzisiaj przez Ciebie recenzowana jest zdecydowanie dla mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Sounds really delicious. Happy Weekend

    OdpowiedzUsuń
  16. Gracias por la recomendación. Me diste hambre. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wreszcie jakiś temat do podjęcia dyskusji, wybacz, ale nie interesuję się dziedziną kosmetyków i nie zaglądam do Ciebie, jeśli widzę, że recenzujesz znowu jakiś.

    Herbatki i ja lubię, pijam ich sporo przez cały rok. Są elementem mojej codzienności, podobnie jak kawa.
    Bardzo lubię korzenne smaki i aromaty, toteż zimowe wersje herbatek, przemawiają do mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, każdy ma swój temat w którym się obraca. Kosmetyki bardzo lubię i zawsze będą tu często :) Ja lubię i zimowe i te letnie warianty, równie pachnące i aromatyczne ;)

      Usuń
  18. Zaskakująco aromatyczne znalezisko w Hello Winter boxie! Cieszę się, że podzieliliście się recenzją herbaty TEEKANNE World of Fruits „Winter Time”. Ta kompozycja dojrzałych owoców, cynamonu i herbatników migdałowych brzmi kusząco. Zapach i intensywny smak pierniczków z nutami jabłka, róż i pomarańczy robią wrażenie. Idealna na zimowe wieczory. Pozdrawiam serdecznie Klaudio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, całe szczęście zima nie opuszcza, więc herbatka smakuje wybornie :)

      Usuń
  19. Podobnie jak Jael nie jestem pasjonatką kosmetyków na tyle, żeby przeglądać wszelkie recenzje, o ile nie szukam informacji o konkretnym kosmetyku. Ale herbatka - i owszem :). Latem piję wodę i napary ziołowe, ale zimową porą szukam ciekawych herbatek, najchętniej z nutami owocowymi lub korzennymi. Dziękuję zatem za dzisiejsze polecenie, nie omieszkam poszukać na sklepowych półkach! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko od razu mówię, taka herbatka najlepiej smakuje właśnie zimą! :)

      Usuń
  20. Herbaty tej firmy są naprawdę dobre w smaku i pachną obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z herbat to tylko czarna, ewentualnie zielona :)
    Do tego aromatu pierniczka mam uraz- kilka tygodni temu kupiłam sobie Helene czerwoną i nie zwróciłam uwagi że ona ma ”nutkę korzenno-piernikową” jak to ujął producent.
    Pijąc ją, miałam wrażenie że nie spłukałam resztek płynu do mycia naczyń ze szklanki.
    Okropny smak.
    Natomiast jeśli chodzi o recenzje produktów spożywczych- jak najbardziej, jestem na ”tak”
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest fakt, nie każda nuta i w nie każdym produkcie będzie nam odpowiadać, a zrazić się do smakuj jest bardzo łatwo, coś o tym wiem. Dziękuję za komentarz i pozdrawiam!

      Usuń
  22. Kiedyś często piłam herbaty tej firmy :) może spróbuję zimowej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie herbatki zimowe. Chętnie poczytam więcej opinii na temat produktów spożywczych, kto wie może dostaniesz niedługo coś do wypróbowania ponownie :)
    Herbata herbacie nie równa, a ja jestem chyba jednak bardziej team kawa, chociaż niemniej jednak uwielbiam również herbaty! Ostatnio staram się ograniczyć picie kawy, bo mi niestety nie służy (jedna filiżanka dziennie max :) )
    Buziaki .... ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też piję jedną filiżankę dziennie... i jedno smakowe cappuccino :D

      Usuń
  24. Bardzo lubię próbować nowych herbat, a tej jeszcze nie miałam okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh, I have several mint teas and love the Celestal brand! Sweet Winter Post!

    OdpowiedzUsuń
  26. Hello! I'm not very fond of drinking tea but it doesn't look bad what you review in your post. We read each other!

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi, visiting here from Indonesia. ^_^

    I also like drinking tea. But I prefer coffee
    I follow your blog. Are you willing to follow back?

    OdpowiedzUsuń
  28. Hola! gracias por la recomendación, la infusiones con fruta no son de mis favoritas, pero no me importaría probarla. Besos

    OdpowiedzUsuń
  29. Hoje não temos cosmética. Temos chá que é uma excelente bebida que também faz bem à saúde do corpo. Obrigada.
    Uma boa semana.
    Um beijo.

    OdpowiedzUsuń
  30. I drink a lot of tea. Thank you for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny zbieg okoliczności, bo akurat zaparzyłam sobie herbatę malinową (brr, ale zimno na zewnątrz!) i z gorącym kubkiem usiadłam do komputera z myślą "a sprawdzę, co tam u Klaudii". A u Klaudii wpis o herbacie :))

    Tej prezentowanej przez Ciebie nie kojarzę, ale mimo to zimową porą mój dom zamienia się w sklep herbaciany ;) Dobra kawa, jak najbardziej, zawsze w cenie, ale o tej porze roku to jednak herbatę pochłaniam hektolitrami niczym spragniony wielbłąd wodę na pustyni ;) I też często nie wyjmuję torebki, bo nie toleruję lurowatych gorących napojów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz? :D Fajne są takie zbiegi okoliczności! :) Dziękuję za podzielenie się opinią! Buziaki :)

      Usuń
  32. Witaj Kochana 💜
    Ja lubię oba napoje,w zależności od pory dnia i nastroju. Gdy pierwsze chłody pukają do drzwi,w naszym domu pojawiają się przeróżne smaki herbat. Tą o które piszesz też chyba mieliśmy, ale w zeszłym roku.
    Kochana jaka uroczo okrąglutka jesteś, widać że Synuś pięknie rośnie! Bardzo się cieszę 😘 dbaj o siebie i rozpieszczają się,bo w pierwszych tygodniach po porodzie nie będzie czas ani sił. A zresztą pewnie będziesz chciała patrzeć na swojego maluszka cały czas, nawet jak śpi bo śpiące dzieci są takie rozkoszne 😍
    Gorące pozdrowienia i uściski 😘🩷🩵

    OdpowiedzUsuń
  33. Herbat nigdy nie za wiele! :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Olá Klaudia!
    Passando por aqui, agradecendo a visita e gentil comentário no meu cantinho, e desejar uma feliz semana, com muita saúde e paz.
    Beijinhos!

    Mário Margaride

    http://poesiaaquiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Questo mi piace molto, già provato!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja generalnie nie przepadam za herbatkami owocowymi. Jestem uzależniona od picia zielonej herbaty :) Ta herbatka jest jednak naprawdę wyjątkowo pyszna i chętnie po nią sięgam.
    Ps. Ale piękny brzuszek :) Szczęśliwego rozwiązania! Ściskam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja jestem kawoszką,ale zimą chętnie piję herbaty. Najchętniej owocowe. Mam nadzieje, że zdrowie i samopoczucie dopisuje. Pozdrawiam na nowy, udany tydzień. 🤗

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja jestem kawoszką,ale zimą chętnie piję herbaty. Najchętniej owocowe. Mam nadzieje, że zdrowie i samopoczucie dopisuje. Pozdrawiam na nowy, udany tydzień. 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowie tak, samopoczucie może być :D Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  39. Już wcześniej zakupiłam sobie zestaw tych herbatek bo są pyszne:)Nawet chyba już o tym pisałam.
    Synek rośnie, uczy się smaków i dobrze:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Faktycznie zdziwiłam się, widząc u Ciebie herbatkę, ale takie rzeczy też trzeba docenić <3. Nawet mogę potwierdzić, że bardzo dobra, bo miałam okazję wypić. Moja mama kupiła i mnie poczęstowała :). Smak zacnie kojarzy się ze świętami :). Ja co prawda jestem team kawa, a po herbaty sięgam, żeby kawy nie przedawkować :P. Ale też lubię, zwykle gorącą, chyba że zrobię sobie do pracy, to końcówka zawsze jest zimna i też dobra :P. Z herbat najbardziej lubię zwykłą czarną, jednak po różne smaczki też sięgam i doceniam i tak, smak musi być intensywny. Też nie wyciągam torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. <3 <3 <3 lovely winter, but tough...

    OdpowiedzUsuń
  42. Thank you this post!!, further if you wanna read about plumbing, visit Mississauga plumber, markham plumber, brampton plumber

    OdpowiedzUsuń
  43. teraz jest najlepszy czas na zimowe herbatki;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zimą szczególnie doceniam herbaty, a skoro tutaj czuć posmak ciastek korzennych, to opcja idealna dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię takie aromatyczne herbatki owocowe, szczególnie w chłodniejsze miesiące.
    Kubek takiej herbaty w towarzystwie dobrej książki to dla mnie najlepszy relaks 🧡

    OdpowiedzUsuń
  46. Thank you for your comment on my story post! Such high praise! Thank you!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witaj ♥
    Fajna herbatka :D Ja stawiam głównie na zieloną. Uwielbiam jej smak.
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam serdecznie!🤗
    PS. Dziękuję za komentarz u mnie ;)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  48. Przeważnie piję czarną herbatę, a po owocowe sięgam dużo rzadziej, ale w sezonie jesienno-zimowym nie pogardzę herbatką z hibiskusa. Jestem zdeklarowanym smakoszem kawy, więcej mi ona dodaje energii... Jak człowiek nie wypije przynajmniej jednej kawy, to chodzi cały dzień niemrawy 😉, albo go boli głowa, ja tak mam.
    A teraz dla Ciebie Kochana, chyba bardziej herbatka jest wskazana, by maluszek był spokojny i nie dokazywał. Dużo zdrówka! Pozdrawiam Cię serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawe też piję, ale rozpuszczalną i pół na pół z mlekiem :) Dziękuję za twój komentarz! :)

      Usuń
  49. Zdecydowanie idealna herbata na tę porę roku- jestem typową herbaciarą i herbat Ci u mnie w domu dostatek. Zdecydowanie wśród mojej herbacianej kolekcji mam takie herbaty, które piję wyłącznie zimą czy jesienią. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie piję herbaty czarnej, bo zawiera kofeinę i nie piję herbaty aromatyzowanej, bo mam po niej zgagę 😔 Jeżeli sięgam po herbatę, to zieloną, a poza nią piję miętę. Co do recenzji to ja wolę te o jedzeniu i piciu niż kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Great post about tea. You had a good idea with the tea review.
    I like fruit teas, hot in winter and cold in summer.
    It suits you very well.
    Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  52. El té me encanta. Lo tomaba en botella. Ahora en sobres super. Un abrazo. Carlos

    OdpowiedzUsuń
  53. Jestem zdecydowanie herbaciarą, więc chętnie spróbowałabym tych herbat :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  54. This sounds delicious! A perfect addition to a cold winter's day. :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Lubię tę markę, ale akurat ten smak mi nie podchodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam zimowe herbatki. Smacznie rozgrzewają. Wczoraj w Zakopanem piłam pyszną zimową herbatę, smakowała wybornie. Super recenzja, poproszę jeszcze Klauduś :) Dużo zdrówka Kochana. Do twarzy Ci z tym brzuszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo lubię recenzje produktów spożywczych niż kosmetyków, bo branża spożywcza bardziej mnie interesuje z racji moich zainteresowań zawodowych w tej materii 🙂 Bardzo uwielbiam herbaty owocowe, a ta herbata, o której piszesz, jest bardzo interesująca. Podobne herbaty już piłem. Każde były znakomite. Zawsze przed snem lubię wypić herbatę owocową. Wspaniałe jest uczucie przyjemności podczas picia herbaty. Dziękuję Ci serdecznie za to, że podzieliłaś się z nami tą herbatą. Jeśli tylko ją gdzieś znajdę w sklepie, to z pewnością ją kupię i wypróbuję. 👍🥰
    Pozdrawiam Cię cieplutko i od serca 🤗💖😘

    OdpowiedzUsuń