lipca 21, 2022

Włosing - produkty do pielęgnacji włosów od AVON 😍 Hair care - products from AVON 😍



Dzień dobry! image

( PL/ENG )
To coraz popularniejszy temat. Powstały dzięki niemu nowe słowa jak "włosing" czy "włosomaniaczka". Nic w tym dziwnego, wydaje mi się, że każdy z nas chciałby, aby jego włosy były silne, zdrowe i piękne. Na wygląd i kondycję pasm wpływa wiele czynników jak zanieczyszczenie środowiska, pogoda, geny, dieta czy pielęgnacja. Na niektóre nie mamy wpływu na inne, wręcz przeciwnie. Dobór kosmetyków do codziennego użytku może mieć znaczący wpływ na stan naszych włosów. Warto więc zainteresować się tematem i zadbać o włosy, jak również o siebie.  
This is an increasingly popular topic. Thanks to him, new words such as "włosing" (hair care differently) or "włosomaniaczka" (a lover of hair care) were created. No wonder, it seems to me that each of us would like our hair to be strong, healthy and beautiful. The appearance and condition of hair is influenced by many factors, such as environmental pollution, weather, genes, diet and care. Some are beyond our control over others, quite the contrary. The selection of cosmetics for everyday use can have a significant impact on the condition of our hair. So let's get interested in the subject and take care of your hair as well as yourself.

Jak z pośród tak ogromnej i wciąż rosnącej gamy produktów do pielęgnacji włosów wybrać te najlepsze? Można znać się na składach, samemu analizować je i wybierać najodpowiedniejsze dla swoich włosów. Może polegać na poleceniach znajomych, influenserów czy użytkowników na beauty forach. Można też (tak jak ja, zdecydowanie jest to mój ulubiony sposób) testować produkty samemu, obserwować rezultaty i wyciągać wnioski. Z okazji właśnie takiego testu zapraszam was na haul produktów do pielęgnacji włosów od avon.
How to choose the best from among such a huge and growing range of hair care products? You can know the ingredients, analyze them yourself and choose the most suitable for your hair. It can rely on recommendations from friends, influencers or users on beauty forums. You can also (like me, this is definitely my favorite way) to test the products yourself, observe the results and draw conclusions. On the occasion of such a test, I invite you to a haul of hair care products from Avon.


AVON Advance Techniques Absolute Nourishment Shampooinfused with argan and coconut oils/ Szampon z olejkiem arganowym i kokosem "Odżywienie". 



Plastikowa butelka o różnych pojemnościach. Moja ma 400ml. Konsystencja płynnego mydła, kolor lekko miedziany. Zapach trudny do opisania. Delikatnie czuć kokosa, delikatnie czuć typowy zapach oleju arganowego, słodka kompozycja zapachowa. Produkt wydajny, niewielka ilość wystarczy by umyć całą głowę. Szampon świetnie się pieni. Nie plącze włosów, świetnie współpracuje przy kąpieli. Dobrze spełnia swoją najważniejszą rolę - oczyszcza włosy i skórę głowy. Po użyciu, czułam przyjemne nawilżenie. Włosy były gładkie i miękkie, nie puszyły się. Szampon jest naprawdę dobry, wart spróbowania. Może okiełznać trudne pasma, włosy naprawdę wymagające. 
Plastic bottle of various capacities. Mine is 400ml. The consistency of liquid soap, slightly copper color. The smell is difficult to describe. Delicate coconut smell, typical argan oil aroma, sweet fragrance. The product is efficient, a small amount is enough to wash the entire head. The shampoo lathers very well. It does not tangle the hair, it is great for bathing. It fulfills its most important role well - it cleanses the hair and scalp. After using it, I felt a pleasant hydration. The hair was smooth and soft, not fluffing. The shampoo is really good, worth trying. It can tame difficult strands, really demanding hair.

AVON Advance Techniques ultimate shine shampoo/ Szampon do włosów maksimum blasku.



Plastikowa butelka o różnych pojemnościach. Moja ma 250ml. Konsystencja mydlana o perłowo białym kolorze. Kompozycja zapachowa ciekawa, chodź podobnie trudna do opisania ( kosmetyki tej linii pachną podobnie ). Wydajny produkt, dobrze się pieni więc niewiele kosmetyku wystarczy by dobrze zadziałał. Świetnie oczyszcza włosy i skórę głowy. Pasma po użyciu są miękkie, błyszczące i dobrze się rozczesują. Ciekawy, wart spróbowania. 
Plastic bottle of various capacities. Mine is 250ml. Soap texture, pearly white. The fragrance is interesting, but it is similarly difficult to describe (the cosmetics of this line smell similar). Efficient product, foams well, so a little cosmetic is enough to work well. It perfectly cleanses the hair and scalp. After use, the strands are soft, shiny and detangle well. Interesting, worth trying.

AVON Planet Spa Heavenly Hydration with mediterranean olive oil Hair Mask/ Nawilżająca maska do włosów ze śródziemnomorską oliwą z oliwek.



Okrągłe plastikowe pudełko z wieczkiem. Produkt pod sreberkiem. 200 ml. Konsystencja gęstego żelu, łatwo aplikuje się na włosy. Utrzymuje się na pasmach, nie spływa, dobrze się spłukuje. Kolor i zapach bardzo oliwkowy/kosmetyczny - intensywny, utrzymujący się na włosach nawet po umyciu. Maska zdecydowanie wygładza włosy i pomaga w ich rozczesaniu. Dociąża, ale nie obciąża włosów. 
Round plastic box with a lid. The product under the silverware. 200 ml. The consistency of a thick gel is easy to apply to the hair. It stays on the strands, does not run off, rinses well. Color and fragrance very olive / cosmetic - intense, stays on the hair even after washing. The mask definitely smoothes the hair and helps to detangle it. It weighs the hair down, but does not weigh it down.

AVON Planet Spa luxuriously refining hair mask with black caviar/ Rewitalizująca maska do włosów z czarnym kawiorem.



Produkt w plastikowej tubie o pojemności 200 ml. Konsystencja typowa dla masek, nie spływająca z ręki jednocześnie dobrze rozprowadzająca się na włosach. Kolor biały. Dobrze się spłukuje. Zapach bardzo intensywny, nie wiem jak pachnie czarny kawior, ale zapach maski na pewno jest bardzo charakterystyczny. Podoba mi się. Utrzymuje się na włosach po kąpieli. Włosy dobrze się po niej rozczesują. Dociążają się, układają, wyglądają lepiej, zdrowiej. Naprawdę ciekawa i warta spróbowania. 
The product in a plastic tube with a capacity of 200 ml. The consistency is typical for masks, does not run off the hand and spreads well on the hair. White color. Rinses well. The smell is very intense, I do not know what black caviar smells like, but the smell of the mask is definitely very characteristic. I like. It stays on the hair after bathing. Hair is easy to comb after it. They get heavy, put together, they look better and healthier. Really interesting and worth trying.

AVON Advane Techniques fabulous curls curling cream/ Krem pielegnacyjny "perfekcyjne loki"



Produkt w plastikowej tubie o pojemności 150 ml. Konsystencja zbitego balsamu, dobrze rozprowadza się na włosach. Lekko kleista formuła. Szybko wchłania się we włosy. Pomaga ułożyć pasma. Moje włosy są proste, bardzo proste, dlatego ciężko tu mówić o pielęgnacji loków ale muszę przyznać, że włosy po użyciu produktu były wypielęgnowane, ułożone, nawilżone. Używam tego kremu podczas korzystania z papilotów i wałków. Zapach kosmetyku typowy dla całej linii, mi się podoba.
The product in a plastic tube with a capacity of 150 ml. Consistency of compact balm, spreads well on hair. Slightly sticky formula. It absorbs quickly into the hair. It helps to arrange the strands. My hair is straight, very straight, so it's hard to talk about curl care, but I have to admit that after using the product, my hair was well-groomed, styled and moisturized. I use this cream when using curlers and rollers. I like the fragrance of the cosmetic typical of the entire line.




Współpraca/Cooperation

Na dziś to wszystko.
Czy lubicie kosmetyczne wpisy? Czy lubicie wpisy na temat pielęgnacji włosów? Czy znacie AVON? Czy mieliście okazję wypróbować kosmetyki tej marki? Czy mieliście okazję wypróbować kosmetyki tej marki do pielęgnacji włosów? Czy znacie któryś z opisanych przeze mnie produktów? Jak odbywa się wasza pielęgnacja włosów? Czy jest to temat, który jest dla was ważny?
Piszcie w komentarzu! 
That's it for today.
Do you like cosmetic entries? Do you like hair care entries? Do you know AVON? Have you had the opportunity to try this brand's cosmetics? Have you had the opportunity to try this brand of hair care cosmetics? Do you know any of the products I have described? How is your hair care done? Is this a topic that is important to you?
Write in the comment!

Dziękuję, że jesteś!
Thank you that you are!
( PL )

Zapraszam Cię na zaplecze wpisu 

Komentatorzy 

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz - pod najnowszym wpisem a twój blog znajdzie się w polecajce. 

Pierwszy komentarz: 
kocieczytanie.blogspot.com image

Najciekawszy komentarz:
www.yasminarosawoelkchen.de image

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie. Na blogu i instagramie 
● Podoba Ci się moja praca? Pomóż mi się rozwinąć oraz dotrzeć do szerszego grona odbiorców! Skomentuj, udostępnij, poleć ♡ 

 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: klaudiazuberska

116 komentarzy:

  1. Ja za bardzo nie znam kosmetyków z Avonu. Ale takie wpisy kosmetyczne są bardzo interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej marki kupują tylko zapachy i płyny do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że znam Avon. Podobają mi się takie wpisy. Nazwa wpada w oko. Wyglądasz pięknie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe produkty, chyba każdy zna tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wpisy o pielęgnacji włosów, aczkolwiek akurat z Avon nie kupuję żadnych kosmetyków, prócz od czasu do czasu perfumy lub biżuterii, którą bardzo lubię:) Miłego dnia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Avon i korzystam z perfumów, kredek do oczu, kremów do rąk oraz tuszu. Kremy do twarzy niestety mi nie służą, tak samo jest z ich szamponami i odżywkami do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Avon używałam jako nastolatka, ale teraz nie bardzo mnie ciągnie do tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie masz włosy :) chodz kosmetyki z Avonu mi nie odpowiada to te co pokazałaś są bardzo kuszące :) chyba po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka razy kupiłam, ale mam zbyt drażliwą skórę na nie. Do skóry głowy mogę używać tylko łagodnych i naturalnych kosmetyków. Mam wrażenie, że te z Avonu takie nie są.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne masz włosy Kochana. Ja swoje włosy myję szamponem Barwa naturalna, z Avonu niestety kosmetyki do pielęgnacji włosów się u mnie nie sprawdzają. Ale z Avon uwielbiam perfumy i żele oraz płyny do kąpieli :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć Klaudiu!
    Jestem wielkim fanem produktów Avon.
    Używam tego szamponu Advance Techniques od kilku lat. Nadaje połysk moim włosom, nie plącze się i sprawia, że ​​włosy stają się jedwabiste i sprężyste. W ogóle nie używam maski do włosów, ale ta brzmi ciekawie.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam próbować różne kosmetyki do włosów, mam parę ulubionych, ale jednak lubię też testować nowości, a szampony to zmieniam nieustannie :D Z Avonu nie miałam żadnych produktów do włosów, ale niektóre wydają się fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio stawiam na bardziej świadomą pielęgnację włosów i sporo eksperymentuję z kosmetykami do nich przeznaczonymi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe produkty, ciekawe czy sprawdziłyby się na moich puszących się włosach :) Twoje włosy wyglądają pięknie i zdrowo :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale moje włosy wymagają jeszcze sporo pracy :)

      Usuń
  15. I loved the reviews. All products look great. I've used a shampoo from the brand, but it was a different one and I liked the result.
    kisses
    https://www.dearlytay.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Klaudus :) kiedyś kupowałam różne produkty z Avon przez koleżankę konsultantkę. Ja zawszę byłam w Ori. Bardzo lubię twoje posty, nieważne jaki temat, wszystko mi odpowiada. Potrafisz wciągnąć i zainteresować innych. Pisz pisz a my czytamy z przyjemnością. Ściskam mocno.
    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa i również ślę uściski :)

      Usuń
  17. Z ciekawością wypróbowałabym kosmetyki z Planet Spa ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe kosmetyki i super, rzetelna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  19. Długo już nic od nich nie miałam, ale ostatnio inne marki bardziej wpadają mi w oko :P

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie temat włosingu wciąż kuleje. Mam chwilowe zrywy, a potem znów wypadam z rutyny.... a włoski na tym cierpią.
    Ciekawa linia kosmetyków... może kiedyś się skuszę 😁!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem systematyczna jeżeli chodzi o włosing, ale lubię testować różne produkty :)

      Usuń
  21. Super wyglądaja te kosmetyki, parę lat temu używałam balsamu do pielęgnacji włosów z tej firmy (całego różowego) i był genialny. Ale później okazało się, że to była seria limitowana więc niestety nie da się go już kupić.
    Ja musze is wrócić do regularnego wlosingu bo ostatnio tylko szampon I odżywka u mnie goszczą.

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej ze swojego wyglądu lubię właśnie włosy, też testuję różne produkty, żeby wybrać coś dla siebie, może i na te z Avonu się skuszę w swoim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. You have lovely hair - I'd love to try the shampoo.

    OdpowiedzUsuń
  24. ..witam Cię Klaudio 💚
    ..wygląd włosów jest bardzo istotny, należy o swoje dobre samopoczucie ^^
    ..świetna recenzja Kochana, jak zawsze przeczytałam z ogromną przyjemnością ! :)
    ..produkty są ciekawe i myślę, że warto je wypróbować ;)

    - pozdrawiam najserdeczniej, życząc uroczych dni 💚

    OdpowiedzUsuń
  25. Ech, z dobrą dychę temu miałam tak długie włosy i nie wiem, czy jeszcze kiedykolwiek uda mi się zapuścić je do takiej długości. I mieć wciąż więcej niż trzy :D Wielkie zazdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale moje włosy na żywo wyglądają średnio, takie 4/10 :D

      Usuń
  26. Ta maska oliwkowa mnie ciekawi. Aż sprawdzę jej skład, jeśli nie będzie mieć silikonów, to może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń

  27. Nie kupuje u nich preparatów do włosów, ale musze stawierdzić, że masz już bardzo długie włosy <3
    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  28. Dawno nie miałam produktów do włosów od Avon. Lubię ich kosmetyki, a najbardziej perfumy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Od jakiegoś czasu mam dość trudną relację z moimi włosami. Kiedyś same pięknie się kręciły i nie potrzebowały żadnych specjalnych wspomagaczy w postaci odżywek, szamponów itp. Obecnie, po silnej kuracji przeciwtrądzikowej, skręt stracił swoją moc i trwałość, a bez użycia odzywki czy odpowiedniego stylizatora mam puch i takie w sumie nie wiadomo co :( na kosmetyki avon się jednak nie skuszę. Nie mam do nich zaufania w kwestii składów

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nie używałam chyba żadnych kosmetyków do włosów z Avon. Mam inne sprawdzone, które jak na razie mi odpowiadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. I've never tried hair products from Avon, they all look pretty amazing!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie produkty tej firmy są super.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio mam chęć na jakąś maskę do włosów, więc dodam sobie Twój wpis do zakładek.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe produkt i super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  35. niestety produkty Avon do włosów mi nie służą. Okropnie puszą mi kłaki

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię kosmetyki Avon, zwłaszcza perfumy. Kosmetyków do włosów tej marki jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z tą marką nigdy nie było mi po drodze...

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawe produkty. Nie znam ich, ale szukam właśnie jakiś dobrych kosmetyków do pielęgnacji włosów. Będę je miała na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Powyższych produktów akurat nie znam, ale testowałam inne z Avonu i niestety nie przypadły mi do gustu, gdyż moje włosy były szorstkie i bardzo napuszone.

    OdpowiedzUsuń
  40. Hi!
    I haven't tried any of the Avon products yet, but these all sound perfect. Especially the moisturizing mask.
    Take care!

    OdpowiedzUsuń
  41. Your hair looks lovely! I didn't know Avon did haircare products! It's good this range worked for you :)

    Hope you are having a good day :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  42. Thanks for sharing these products! Avon is a wonderful brand!

    https://www.kathrineeldridge.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo lubię zapach serii Advance Techniques

    OdpowiedzUsuń
  44. Dbasz o swoje włosy, a efekty naprawdę widać :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię czasem sięgnąć po kosmetyki Avon. Ale masz długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Znam markę, głównie używałam z niej kosmetyków do pielęgnacji twarzy i chyba kilka płynów pod prysznic miałam. Co do kosmetyków do włosów, miałam taki jeden genialny szampon, który dostałam od przyjaciółki, ale niestety się skończył :( A był genialny do moich włosów, fajnie się pienił i świetnie je oczyszczał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, co mnie zdziwiło, że szampony od avon faktycznie są super. Świetnie się pienią i rewelacyjnie czyszczą włosy :) Przynajmniej te, co miałam okazję wypróbować :)

      Usuń
  47. I love discovering new hair products, thank you for sharing!

    -Ashley
    New post is up, come check it out :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ah Planet Spa looks excellent and I bet it is better for the environment. Love the packing and your hair looks great!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Z chęcią wypróbuje te zielona maseczke z Planet Spa :-) Bardzo lubię kosmetyki marki Avon- zwłaszcza właśnie tę serię Planet Spa <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Hi!

    Looks super nice ^^
    I am currently looking for a new shampoo that is more suitable for my hair so these recs are perfect right now for me :D

    xx

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo lubię blogi kosmetyczne, o pielęgnacji włosów też lubię poczytać 😀
    Masz bardzo piękne i długie włosy 😀
    Jeśli chodzi o Avon, jestem uprzedzona- dawno nic nie zamawiałam, swego czasu lubiłam ich żele pod prysznic, balsamy do ciała czy perfumy, ale kosmetyki do makijażu, to była porażka.
    Z kosmetyków do włosów, chyba nigdy nic nie miała i raczej się nie skuszę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, dziękuję za komentarz :) Też byłam sceptyczna co do niektórych produktów od avon ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  52. ¡HOLA, HOLAAAAAAAAAAAA !

    Estos productos pintan genial.

    ¡SE MUY FELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIZ 🥰!

    OdpowiedzUsuń
  53. Dzięki za ten test...do tej pory mialam mieszane uczucia jesli chodzi o kosmetyki z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  54. Z Avonu zazwyczaj zamawiam perfumy, jeśli chodzi o włosy to ostatnio polubiłam ich olejki, wypróbowuję właśnie drugi. Na pewno nie przypadła mi do gustu seria Planet Spa.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja bym jeszcze dodała jakąś maskę na zamknięcie łuski i wygładzenie włosów. Na ostatnim zdjęciu widać niestety jak końcówki włosów się podnoszą o.o i jest mała choinka ;)
    Pozdrawiam! Miłego dnia :)
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak wyglądam non stop :D Niestety, moje włosy są ciężkie do okiełznania... sama szukam na nie sposobu :D Mi link nie przeszkadza :)

      Usuń