marca 10, 2022

❤️ Jak zorganizować wieczór panieński? Pomysły na udane niezapomniane chwile! | ❤️ How to organize a hen party? Ideas for successful unforgettable moments!


  Dzień dobry! image

Wieczór panieński.


( PL/ENG )

Wieczór panieński to niewątpliwie ważne wydarzenie w życiu każdej panny młodej. Wiem to z własnego doświadczenia. Jak sprawić, by te chwile były wyjątkowe i niezapomniane? W tym wpisie podpowiem, jak się za to zabrać!
The hen party is undoubtedly an important event in the life of every bride. I know this from my own experience. How to make these moments special and unforgettable? In this post, I will tell you how to do it!

Wieczór panieński, z definicji, to zwyczajowe przyjęcie panny młodej, organizowane dla niej lub przez nią samą. W założeniu ma być ostatnią okazją dla przyjemności niedostępnych po ślubie. Spędzany wyłącznie w towarzystwie kobiet. Jak zorganizować taką imprezę? Sporządziłam poradnik w formie punktów. Zapraszam!
A hen party, by definition, is the usual bride's party, organized for her or herself. It is supposed to be the last opportunity for pleasures unavailable after the wedding. Spent only in the company of women. How to organize such an event? I have prepared a guide in the form of points. Enjoy!

sklepslubny.love

Punkt pierwszy. Trzeba wybrać organizatorów. Może to być panna młoda, która urządza wieczór panieński według własnej myśli. Warto jej pomóc, podpowiedzieć, jednak nie narzucać własnych wizji. To ma być jej chwila! Organizatorem może być świadkowa lub zaproszone kobiety. W tym momencie warto zaplanować czy ma być to wieczór według panny młodej a może przyjęcie niespodzianka. 
First point. You have to choose the organizers. It can be a bride who arranges a hen party according to her own wishes. It is worth helping her, giving her hints, but not imposing our own visions. This is supposed to be her moment! The organizer may be a witness or invited women. At this point, it is worth planning whether it should be an evening according to the bride or a surprise party.

Ja od początku wiedziałam jak wyglądać będzie mój wieczór panieński. Rozesłałam zaproszenia, w których wyraźnie zaznaczyłam, że organizuję bal przebierańców! (Kocham przebrania i cosplaye).
From the very beginning, I knew what my bachelorette party would look like. I sent out invitations in which I clearly indicated that I was organizing a fancy dress party! (I love disguises and cosplays).

niebieskistolik.pl

Punkt drugi. Miejsce imprezy. W tym przypadku panna młoda powinna zadecydować, gdzie czuć będzie się najlepiej. Huczne imprezy dobrze wypadają w wynajętych salach, klubach, dyskotekach,  karaoke pubach. To dla panien, które lubią się wyszaleć, potańczyć, pośpiewać. Jednak jeżeli główna zainteresowana woli mniej głośne imprezy, warto pomyśleć o bardziej kameralnym spotkaniu. Kręgielnia, wieczór w spa, kino. Może coś ekstremalnego? Lot balonem, skok na bungee albo quady! Nawet w domowym zaciszu można zorganizować świetną imprezę. Wieczór gier albo piżama party. Brzmi super prawda? Wybór należy do was.
Second point. Place of the event. In this case, the bride should decide where she will feel best. Loud parties are good in rented halls, clubs, discos, karaoke pubs. It's for girls who like to go wild, dance and sing. However, if the main interested party prefers less loud parties, it is worth thinking about a more intimate meeting. Bowling, spa evening, cinema. Maybe something extreme? Balloon flight, bungee jump or quad bikes! Even at home, you can organize a great party. Games evening or pajama party. Sounds great right? The choice is yours.

Ja wynajęłam salę na świetlicy w sąsiedniej wsi. Zapłaciłam 300zł plus 500zł kaucji, którą po imprezie mi zwrócono. Tanio, drogo - oceńcie sami. Bardzo zależało mi na takim miejscu, gdzie będzie można swobodnie tańczyć. Należę do tych osób, którym noga skacze gdy słyszą muzykę. Podobnie jak moje przyjaciółki. 
I rented a room in a common room in a neighboring village. I paid PLN 300 plus PLN 500 deposit, which was returned to me after the event. Cheap, expensive - judge for yourself. I really wanted a place where you could dance freely. I am one of those people whose leg jumps when they hear music. So are my friends.

czasnaparty.pl

Punkt trzeci. Ustalenie daty, godziny, listy gości, menu. To indywidualna sprawa, ale niezwykle ważna. Data imprezy powinna być przed datą ślubu, ale w wystarczającym terminie, by móc wszystko przygotować (nie mówić o imprezie z dnia na dzień). Lista gości pomoże w wyborze ilości miejsc (np. restauracje, które wymagają liczby gości) oraz ustaleniu ile potrzeba będzie jedzenia i picia. Pamiętajcie, że w liście gości zawsze ktoś może odpaść, bo życie jest nieprzewidywalne, dlatego warto mieć na uwadze, że gości może być mniej, niż faktycznie zaprosicie. 
Third point. Arranging the date, time, guest list, menu. This is an individual matter but extremely important. The date of the event should be before the date of the wedding, but in sufficient time to be able to prepare everything (not to talk about the party overnight). The guest list will help you choose the number of places (e.g. restaurants that require the number of guests) and how much food and drink will be needed. Remember that someone can always drop out on the guest list, because life is unpredictable, so keep in mind that there may be less guests than you actually invite.

Mój wieczór panieński odbył się dwa tygodnie przed ślubem, miesiąc po tym jak poinformowałam przyjaciółki o takowej imprezie. Listę gości zrobiłam wraz ze świadkową. Menu... tu nie miałam zdania, ponieważ wszystko organizowały zaproszone dziewczyny.
My hen party was two weeks before the wedding, one month after I informed my friends about the party. I made the list of guests together with the witness. The menu ... I had no opinion here, because everything was organized by the invited girls.

forsomeone.pl

Punkt czwarty. Strojenie miejsca imprezy, kupowanie tematycznych itemów. Jeżeli decydujemy się na wynajęcie sali albo imprezę w domu, możemy wówczas wpłynąć na wygląd miejsca, w którym odbędzie się impreza. Balony, dodatki, konfetti - tu naprawdę można zaszaleć. Sklepy oferują najróżniejsze, kolorowe, ozdobne akcesoria. Można przy okazji pomyśleć również o kupnie typowych, gotowych zabaw na wieczór panieński. 
Fourth point. Tuning the venue, buying themed items. If we decide to rent a room or a party at home, then we can influence the appearance of the place where the event will take place. Balloons, accessories, confetti - you can really go crazy here. Shops offer a variety of colorful, decorative accessories. You can also think about buying typical, ready-made games for a bachelorette party.

Nie było mi dane stroić wynajętej sali. Dziewczyny zaoferowały pomoc. Powiedziały jednak, że jeżeli zobaczę dekoracje przez imprezą to... w zasadzie nie mówiły co, ale wolałam nie sprawdzać, co mają na myśli. Były bardzo zaangażowane i podekscytowane, więc dałam im wolną rękę i to był świetny pomysł. Gdy zobaczyłam co przygotowały- dekoracje, jedzenie i swoje kostiumy - najzwyczajniej wzruszyłam się. To było bardzo miłe!
It was not possible for me to tune a rented room. The girls offered to help. However, they said that if I saw the decorations before the party ... they didn't say what, actually, but I preferred not to check what they meant. They were very engaged and excited so I gave them a free hand and it was a great idea. When I saw what they prepared - decorations, food and their costumes - I was simply moved. It was very nice!

Allegro sklepyKOKA

Punkt piąty. Emocje. Warto zaopatrzyć się w herbatkę z melisą i zrozumieć, że nie da się w życiu wszystkiego zaplanować. Dobrze jest stronić od niepotrzebnego stresu. Jestem pewna, że twój wieczór będzie udany. Korzystaj z czasu z najbliższymi i baw się! 
Fifth point. Emotions. It is worth stocking up on tea with lemon balm and understand that it is impossible to plan everything in life. It is good to avoid unnecessary stress. I'm sure your evening will be successful. Use your time with your loved ones and have fun!

Napisałam to, ponieważ sama strasznie się denerwowałam - choć wcale nie miałam ku temu powodów. Już taka jestem, wszystko przeżywam bardzo emocjonalnie ale gdybym miała dać jedną złotą radę każdej pannie młodej to właśnie panowanie nad stresem. Okazuje się, że jest naprawdę niepotrzebny, choć może to nieodłączny element każdego pierwszego razu. Tak czy tak, warto popracować by było go z nami jak najmniej. Stresie, odpuść sobie!
I wrote this because I was so nervous myself - although I had no reason to do so. I am already like that, I experience everything very emotionally, but if I were to give one golden advice to every bride, it would be stress management. It turns out to be really unnecessary, although it may be an inherent part of every first time. Anyway, it is worth working to make it as little as possible with us. Stress, let it go!

1001dekoracji.pl

Jeżeli również myślicie nad zorganizowaniem balu przebierańców, mogę zdradzić wam kilka pomysłów na stroje! Oto, za co przebrane były moje dziewczyny:
If you are also thinking about hosting a fancy dress party, I can share some costume ideas with you! Here's what my girlfriends were dressed up for:

Ja, Klaudia - królowa. Czerwona suknia do kostek. Czerwone futro. Korona.
Świadkowa, Agnieszka - dziewczyna burleski. Cekinowa sukienka, piórko we włosach, dużo biżuterii.
Szefowa - poranny ptaszek. Szlafrok, papcie, papiloty, piżamka.
Justysia, Gosia - policjantki. Mundur i czapka.
Ela - ratownik medyczny. Bluza z plusikiem.
Judyta - pilotka. Czapka plus uniform.
Dorota - elegancik. Strój wizytowy i krawacik.
Asia - wróżka. Kwiecista sukienka. Lekkie, białe skrzydła.
Edyta - Indianka. Warkocze, piórka i strój Pokahontas.
Kasia - dama kier. Strój z motywem Alicji w Krainie Czarów. 
Me, Klaudia - the queen. Red ankle-length dress. Red fur. Crown.
Witness, Agnieszka - burlesque girl. Sequin dress, feather in hair, lots of jewelry.
Boss - morning bird. Bathrobe, slippers, curlers, pajamas.
Justysia, Gosia - policewomen. Uniform and cap.
Ela - paramedic. Sweatshirt with a sign plus.
Judyta - a pilot. Cap plus uniform.
Dorota - an elegant man. Formal attire and a tie.
Asia - a fairy. Flowery dress. Light, white wings.
Edyta - Braids, feathers and a Pokahontas outfit.
Kasia - lady of hearts. Dress with the motif of Alice in Wonderland.


Na dziś to wszystko. Jeżeli macie pytania, zostawcie je w komentarzu. Na wszystkie odpowiem.
Czy organizowałyście kiedyś wieczór panieński? Byłyście na takiej imprezie? Jeżeli tak, jakie były wasze wrażenia? Może dopiero planujecie taką zabawę? Jaki jest wasz wymarzony wieczór panieński? Dajcie znać w komentarzach. 
That's it for today. If you have any questions, please leave them in the comment. I will answer all of them. 
Have you ever organized a bachelorette party? Have you been to such an event? If so, what were your impressions? Maybe you are just planning such fun? What's your dream bachelorette party? Let me know in the comments.

Dziękuję, że jesteś!
Thank you that you are!

 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: klaudiazuberska

( PL )

Zapraszam Cię na zaplecze wpisu 

Komentatorzy 

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz - pod najnowszym wpisem a twój blog znajdzie się w polecajce. 

Pierwszy komentarz:
moja-enklawa.blogspot.com image

Najciekawszy komentarz:
ra-ciezka.blogspot.com/pracownia-kotolaka.blogspot.com image

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie 
● Podoba Ci się moja praca? Pomóż mi się rozwinąć oraz dotrzeć do szerszego grona odbiorców! Skomentuj, udostępnij, poleć ♡ 


174 komentarze:

  1. Mi się troche tych informacji przyda :D akurat ten temat bedzie mmie obejmował

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to bardzo będę się cieszyć, jeżeli uda mi się pomóc ^^

      Usuń
  2. Super wpis! Umieściłaś w nim ciekawe i przydatne informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I am so proud you set up a lovely party. You look so happy and well dressed
    for an evening of girl fun. So very different from the bridal showers back "when"
    for me. I like the look and sound of the hen party better. I'd enjoy a hen party
    today for just a group of good "old" friends, lol. I am so worried about your part
    of the world for the Russian invasion going on. So horrible by a horrible person.
    Stay safe and look forward to a happy married life. Lynn and Precious XX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear, it's nice that you are worried you are really wonderful! Fortunately, everything is fine with me, I live far away, in the countryside, in the mountains. Thank you for being with me in your thoughts!

      Usuń
  4. Hola! son una ideas geniales, gracias por las recomendaciones. Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for your detail guideline.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że zawsze fascynowało mnie to, czego niby nie można robić po ślubie. W wersji kawalerskiej z amerykańskich filmów chodziło zwykle o seks z inną. Przed ślubem ponoć to nie zdrada - tak przynajmniej z tych filmów wynikało ;)

    Sama nie chciałam nigdy takiej imprezy. Ale nie wątpię, że dobrze zorganizowana i spędzona w fajnym towarzystwie będzie jedną z imprez życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też :D W zasadzie dalej nie wiem o co chodzi, nie zagłębiałam się w to. Liczył się dla mnie sam fakt zabawy z moimi przyjaciółkami, a "wieczór panieński" to super motyw, w którym jest się gwiazdą wieczoru ^^ to bardzo miłe, zwłaszcza w ciepłym gronie najbliższych! :)

      Usuń
  7. Czekam na więcej takich wpisów, bo bardzo lubię taką tematykę ślubno-weselną :D Życzę wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł z balem dla przebierańców, ja się boje ze jednak moi znajomi nie potraktowaliby tego zbyt poważnie i nie przygotowali się najlepiej :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje przyjaciółki lubią się przebierać, może za dwoma wyjątkami ale mimo wszystko nie wyłamały się :D Myślę, że gdyby była taka impreza poświęciliby się dla sprawy :)

      Usuń
  9. Cenne rady i przekażę je mojej koleżace bo jej się przydadzą i plan na imprezę jest ważny bo to jest raz w życiu taki wieczór pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne porady dla osoby, która planuje taką imprezę. Ja nie planuje ślubu, więc i wieczoru panieńskiego również, z resztą raczej unikam takich imprez😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobiety, które będą w najbliższym czasie organizować wieczór panieński chętnie skorzystają z Twoich pomysłów :D Super wpis :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh my goodness, what a great post! It is so important to make the event special!
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wieczory panieńskie są super! Twój z pewnością pozostanie na długo w pamięci. Na pewno było wesoło. Oj już dawno nie byłam na żadnym ślubie, a tym bardziej wieczorze panieńskim. Fajnie czytać i oglądać takie inspirujące relacje :) Oby te piękne chwile Klaudio zostały z Tobą jak najdłużej. By było ich jak najwięcej w miarę upływu lat. By ogień miłości wciąż płonął jasnym blaskiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, zawsze wiesz co napisać, by moje serce rozpuściło się z ciepła! Uwielbiam Cię!

      Usuń
  14. Fajne rady, kilka lat temu organizowałam wieczór panieński dla koleżanki, ale nie korzystałam z żadnych poradników i wszystko wyszło nieco spontanicznie, ale i tak było bardzo fajni, a główna bohaterka wieczoru była zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy główna bohaterka jest zadowolona- to najważniejsze :)

      Usuń
  15. I have never heard of such a thing before. Here in America we have "Bridal Showers".

    OdpowiedzUsuń
  16. Z radością wspominam swój panieński, które odbył się w poprzednim roku w lipcu. Z pomocą sióstr udekorowałam mini altankę i spędziłam ten czas w gronie najbliższych dziewczyn ;) Było naprawdę sympatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. W związku z tym że nie mam braci a na swoim ślubie jako świadkową zapewne poproszę swoją najlepszą przyjaciółkę to zapewne chciałabym żeby to ona zorganizowała mi taką imprezę. Bardzo moim zdaniem użyteczny post. To na pewno ważna noc dla każdej panny młodej w końcu niedługo ma zostać mężatką :D

    zpsemjestlepiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne porady na wieczór panieński. Twój po zdjęciach wnioskuję, że był bardzo bardzo udany! :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozdrawiam Klaudio serdecznie. Powodzenia, i w życiu i na nowym blogu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaje się, że najważniejsze jest to, aby pannie młodej się podobało!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przede wszystkim gratulacje z okazji slubu ♥ Duzo szczescia i milosci na nowej drodze zycia♥
    Taki poradnik na pewno mi sie przyda, nigdy nie wiadomo ,czy nie przyjdzie mi organizowac ktorejs z przyjaciolek takiego wieczoru ,chociaz zarzekaja sie ,ze nie wyjda za maz :P Jesli chodzi o moj wlasny wieczor panienski , raczej sama go zorganizuje. W bardzo malym gronie ,ale za to z hukiem :D
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie!
      Z czasem wszystko się zmienia, więc nigdy nic nie wiadomo :)

      Usuń
  22. Cześć, Klaudio! ;)

    Jeszcze nie zdarzyło mi się uczestniczyć w wieczorze panieńskim, więc cieszę się, że mogłam o nim choć trochę poczytać u Ciebie. Wyglądałaś ślicznie. <3

    Wszystkiego, co najpiękniejsze i najwspanialsze na nowej drodze życia! :*

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyznam szczerze, że ja nie przepadam za takimi imprezami :) Byłam na dwóch panieńskich, w tym jeden sama organizowałam jako świadkowa mojej kuzynce, było to kilka lat temu. Na tej imprezie były wszystkie nasze kuzynki, w tym jedna była niepełnoletnia i niestety mocno się spiła. Druga kuzynka była pokłócona z mężem i robiła mu na złość, też dużo piła (już są po rozstaniu). Pierwsza część była fajna, kręgle. Druga impreza na dyskotece, no niestety. Nic się nie bawiłam, pilnowałam niepełnoletniej kuzynki i byłam zestresowana, bo obiecałam ciotce, że nic jej się nie stanie. Wracałyśmy 2 h do domu, gdzie droga wynosiła 10 minut. Kuzynki kładły się na jezdni, nie chciały iść i różne takie. Panna młoda potem ostro przechorowała żołądkowo :D Drugi panieński był jeszcze gorszy - mojej koleżanki, która chciała mieć nad jeziorem. Były zamówione dwa domki, jakieś drineczki itd. Było strasznie nudno, świadkowa pokłóciła się z chłopakiem przez telefon, spiła się i o 20 poszła spać, panna młoda też za dużo piła i w sumie poszła spać zaraz po niej. W zasadzie poszłam do łóżka niedługo później, bo wszystkie laskie gadały i chłopakach i zawodziły XD Postanowiłam, że nie chcę mieć panieńskiego i nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwie Ci sie Alicja. Rzeczywiscie dramat z tymi panienkami :) Mnie zapraszala dawna kolezanka ze studiow ale nie poszlam, bo juz dawno nie mamy ze soba nic wspolnego. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Alu, twoje opowieści mną wstrząsnęły. Rozumiem, że teraz nie przepadasz za takimi imprezami. Cóż, dobre imprezy wychodzą w gronie, które świetnie się zna. Czasem gdy spotka się rodzina, to po prostu jest nudno. Wiem, bo tez mam rodzinę :D Alkohol nie zawsze rozluźni, nie sprawi że będzie lepiej. Na moim panieńskim, na te kilka osób cztery w ogóle nie piły. W tym ja. Gdy ktoś wypije za dużo i trzeba go pilnować... tak to straszne, sama miałam tak kilka razy.

      Usuń
  24. Kochana wygladalas cudnie! Ciesze sie ze dobrze sie bawilas. Bardzo fajny post, przyda sie wielu dziewczynom ktore szykuja sie do slubu. Ja nie mialam panienskiego, jakos nie myslalam o tym. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Rafala. Usciski :) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello,
    Your party sounds like a lot of fun, well planned. I am sure the bride enjoyed and appreciated the hen party. Take care, enjoy your day and new week ahead.

    OdpowiedzUsuń
  26. Marvelous tips for a fun bachelorette party!

    Happy Monday!

    OdpowiedzUsuń
  27. ...my wife and I have been happily married for 54 years. I wish you a long and happy life.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam wieczoru panieńskiego, bo wtedy nie byłam to jeszcze tak modne, ale nie żałuję, bo miłość mi wszystko wynagrodziła. Raz byłam na takim wieczorze, ale było to raczej zwykłe babskie spotkanie...

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też kocham przebrania, miałam swój wieczór panieński i był cudowny. Melisa jak melisa, ale kieliszek czerwonego dobrego wina to jest to i ulubiona świeca :) Pięknie wyglądałaś ! Zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny wpis! Uwielbiam wieczory panieńskie, szkoda, że żaden mi się nie szykuje w ostatnim czasie, bo na pewno skorzystałabym z Twoich rad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już chyba też żaden nie będzie się szykował :)

      Usuń
  31. Hej, przychodzę z rewizytą :) Przeczytałam Twój post z ciekawością, tym bardziej, że nigdy nie byłam na takim wieczorze i z racji wieku już raczej nie będę. Za moich młodych lat, kiedy ja wychodziłam za mąż, takich wieczorów się po prostu nie organizowało, nie było takiego zwyczaju i takiej tradycji. Szkoda, że mnie to ominęło :) Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bal przebierańców to świetny pomysł, na coś takiego zdecydowałabym się.
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam dwa wieczory panieńskie - jeden w UK a jeden w PL:) Na obu bawiłam się wyśmienicie!
    Pomysł z przebraniami super:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo miło wspominam swój wieczór panieński. :)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie, że wszystko wyszło tak jak chciałaś i impreza się udała. Na wieczorze panieńskim byłam raz. Organizowała go świadkowa wraz z zaproszonymi dziewczynami, ogólnie panna młoda chciała mieć niespodziankę, no i miała. ;) Myślę, że mile wspomina. Częściowo byłyśmy na mieście, a częściowo w wynajętym mieszkaniu . Była limuzyna, sesja zdjęciowa, klub, jakieś gry i pole dance, w sensie taniec na rurze.

    OdpowiedzUsuń
  36. In the states the bachelorette party is usually planned by the bridal party who supposedly know the bride best and know how to carry out her wishes. I don't remember actually having one though and I haven't planned one either-- despite being a bridesmaid 3 times! It sounds like you had a lovely party.

    OdpowiedzUsuń
  37. Przede wszystkim gratulacje z okazji ślubu!
    Widać, że imprezka Wam się udała, a Ty wyglądałaś ślicznie:)
    Ja nie miałam wieczoru panieńskiego, bo sama organizacja wesela pochłonęła nas na maksa, a chcieliśmy jeszcze wyjechać na kilka dni przed ślubem i odpocząć:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję i życzę duuużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mój wymarzony wieczór panieński powinien zawierać w swoim programie występ chippendalesów. :D

    OdpowiedzUsuń
  40. You are a beautiful queen! I wish you a happy life, together with the chosen one of your heart! ❤️
    I went to only one party like this and it was a lot of fun! I didn't organize and I won't organize one - I don't know how.
    Greetings from Romania.

    OdpowiedzUsuń
  41. Klaudia Zuberska ,你好🌹🌹🌹!

    OdpowiedzUsuń
  42. Super porady. Taki wieczór panieński to musi być super sprawa. Ja nigdy nie byłam a i swojego nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze może się w życiu zdarzyć! Mam nadzieję, że ja też kiedyś jeszcze się pobawię :)

      Usuń
  43. Mnie dziewczyny przeciągnęły po klubach, ale najpierw był tort w kształcie wielkiego, włochatego ptaka 🙈

    OdpowiedzUsuń
  44. mi dziewczyny organizowały wieczór, także ja miałam po prostu pojawić się o określonej godzinie, w określonym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne wskazówki.
    Pamiętam jak organizowałam wieczór koleżance. Wszystko starałam się zapiąć na ostatni guzik i było w tym trochę nerwów. Ale wyszło pięknie! :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Idealny post dla mnie :D Chłopak mojej przyjaciółki planuje się oświadczyć więc muszę się wdrożyć w te tematy :D Hehhe.

    Jeśli mogę, zapraszam również do mnie ;)
    Blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, oświadczyny - wieczór panieński - ślub! :D

      Usuń
  47. Świetny poradnik <3 Ja jeszcze nie zastanawiałam się jaki bym chciała mieć wieczór panieński <3

    OdpowiedzUsuń
  48. W swoim życiu byłam chyba tylko na jednym panieńskim :) I sama swojego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo cenne rady i myślę, że z pewnością przydadzą się wielu przyszłym pannom młodym :) Osobiście nigdy nie organizowałam takiego wieczoru i byłam raptem na trzech, ale za każdym razem dobrze się bawiłam :)
    Pozdrawiam serdecznie ♡

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie wyglądasz jako Królowa:)
    Ja się Tobie absolutnie nie dziwię że się denerwowałaś- niektóre moje znajome, przeżywały jeszcze bardziej swój wieczór panieński, prawie tak jak ślub ;)
    Sama nie miałam panieńskiego, byłam jednak na takiej imprezie i miło ją wspominam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie. Miałam straszne nerwy, sama nie wiem dlaczego :D Pozdrawiam!

      Usuń
  51. Świetnie opisane krok po kroku naprawdę doskonała robota <3

    OdpowiedzUsuń
  52. cenne rady, chociaż ten temat już za mną:)

    OdpowiedzUsuń
  53. A ja niestety nie miałam panieńskiego i bardzo tego żałuję

    OdpowiedzUsuń
  54. What a great hen party ideas, I loved it!!
    I really want to make one when I get married, it must be a lot of fun! :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  55. Cenne rady ❤ wieczór panieński to poważna sprawa 😊

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo cenne rady :) wieczór panieński na pewno nie jest łatwo zorganizować, aby był udany i niezapomniany :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja miałam wieczór panieński, ale robiony był w domu, taka moda :) było dużo zabaw, quizów, śmiechu i dobrej zabawy. Bardzo miło to wspominam

    OdpowiedzUsuń
  58. Witam serdecznie :)
    Bardzo przydatna notka! Myślę, że sporo informacji dla osób, które są lub będą przed takim wydarzeniem. Sama chętnie sięgnę po tą notkę nie raz jak będę organizować swój wieczór panieński. Poruszane kwestie ważne i przedstawione okiem osoby, która ma to poza sobą.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Przyznam szczerze, że na takowy się nie zdecydowałam :) Ale z pewnością przyjemnie jest spotkać się w gronie przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Thanks for sharing these amazing ideas! :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  61. Mam nadzieję, że impreza będzie w pamięci długo - ja miło wspominam wieczór panieński mojej przyjaciółki, chyba bardziej od wesela:)) ale to pewnie dlatego, że forma była bardziej wyluzowana.I .. ojej, to już chyba 10 lat temu!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ani się obrócę i powiem to samo, czas tak szybko pędzi... za szybko :)

      Usuń
  62. Twój wieczór panieński na pewno był wspaniały! Bal przebierańców to świetny pomysł :). Ja już niestety nie skorzystam. Po ptakach, że tak powiem. Niestety swojego wieczoru panieńskiego nie miałam. Bo tak się złożyło, że nie miałam z kim go spędzić :P. Pojechałam sobie za to sama na plażę i to było moje szaleństwo, w tym czasie mąż zorganizował sobie kawalerski. Taki to szczęściarz, wprowadził się do mnie i znalazł sobie znajomych od razu xD. (Gdzie się szuka znajomych jak się już do szkoły nie chodzi? :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam na odwrót. Gdy byłam w szkole ciężko było znaleźć mi znajomych. Gdy skończyłam szkołę i poszłam do pracy w końcu znalazłam prawdziwych przyjaciół :) Mimo, że mam problemy z nawiązywaniem znajomości.

      Usuń
  63. Thanks to everyone in Poland who is doing so much for Ukrainian refugees.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ależ super to wygląda z opowieści :) Chociaż sama wolę teraz bardziej kameralne klimaty, czytałam z uśmiechem na twarzy. Sądząc po doborze strojów, spędziłaś ten wieczór z szaloną babską ekipą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak moje przyjaciółki z pracy są szalone :D Cieszę się, że mogłam je poznać... w życiu bym nie pomyślała, że jest tak dużo ludzi podobnych do mnie :D

      Usuń
  65. Cenne wskazówki dla panien zmieniających swój stan cywilny :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny wpis i dużo ciekawych propozycji. Pozdrawiam serdecznie 🌷

    OdpowiedzUsuń
  67. Ah wieczory panieńskie! Super pomysł na post, no w końcu jestem na świeżo po jednym z nich! Ja raz byłam na jednym, gdzie to my wszystko organizowałyśmy i panna młoda nie wiedziała gdzie ją wieziemy i co będziemy robić i to było super! Widać było, że wiele to dla niej znaczyło i że bardzo się ucieszyła! To był raczej spokojny wieczór, ale spędzony w naprawdę przemiłej atmosferze. Cieszę się, że Twój się udał!
    Zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy docenia, gdy przyjaciele o niego zadbają i chcą, by bawił się jak najlepiej ^^ To jest takie piękne! Wspaniale, że udała się impreza :) Teraz trzeba czekać na następne okazje :D

      Usuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo przydatny poradnik.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetny post, bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo ciekawe rady. Nie organizowałam wieczoru panieńskiego, ale kto wie, może będzie kiedyś okazja skorzystać z Twoich rad. ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Kochana,
    Najawżniejsze, że to TY dobrze sią bawiłaś- to prawda,że taki wieczór powinien być zoorganizowany pod pannę młodą - jej zainteresowania, to co lubi- tak aby to właśnie ona miała najwięcej frajdy tego wieczoru.
    Rady jak najbardziej przydatne :-)

    cieplutko pozdrawiam
    Karo

    OdpowiedzUsuń
  73. Swojego nie miałam, z premedytacją i nie żałuję :P Na kilku byłam i nie powiem, żebym się super bawiła :P Choć źle też nie było :P Ale w końcu to nie o mnie tam chodziło, a o główne zainteresowane zawsze zadowolone były :P

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo przydatne porady. Ja do tej pory była na samych udanych panieńskich :) Organizowała zawsze świadkowa, ale według gustu przyszłej panny młodej.

    OdpowiedzUsuń
  75. Myślę, że wieczór panieński to fajne wydarzenie, zwłaszcza kiedy nie jest to impreza, która mogłaby zbędnie zestresować przyszłą panną młodą. Wspólne celebrowanie czasu z bliskimi przyjaciółkami, rodziną samo w sobie jest bardzo miłe :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  76. W tym roku czeka mnie pierwsza taka impreza w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  77. Byłam na kilku wieczorach panieńskich - część po prostu w klubie, niektóre wyjazdowe w domkach nad jeziorem. Fajne przeżycie. A w przyszłym roku czeka mnie mój wieczór panieński i ciekawa jestem jak będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetne pomysły. I to część po niewielkiej modyfikacji, nie tylko na wieczór panieński:-)

    OdpowiedzUsuń
  79. Fue hermoso y divertido. Espero que te hayas divertido. Beso y un bueno fin de semana
    https://danielasilva90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Dopiero nadrabiam zaległości (a dużo się zdarzyło) -fajny miałaś pomysł z balem przebierańców. Zawsze chciałam iść na taki ❤️ organizowałyśmy kiedyś z dziewczynami wieczór panieński dla koleżanki: były balony, tańce, zabawy, muffiny z sercami, ale najbardziej zapamiętałam wróżbę na przyszłość (trzeba było zapisać co się stanie za 4 lata i zamknąć w butelce). Kiedyś ją otworzymy 😉

    OdpowiedzUsuń
  81. Zaliczyłam dwa śluby i nie miałam żadnego wieczoru panieńskiego.

    OdpowiedzUsuń
  82. Mi bardzo podobają się wieczory panieńskie w Norwegii :) tu robią zupełnie inaczej niż w Polsce, bardziej z jajem np. koleżanki Panny Młodej szykują jej różne konkurencję ktor musi wykonać danego wieczoru w różnych miejscach miasta. Oczywiście Panna Młoda ubrana jest w welon u tak paraduje przez cały dzień :) dużo tego pisana to tak w skrócie :)

    OdpowiedzUsuń