stycznia 18, 2022

2022 pierwszy wpis.


Dzień dobry! image

W grudniu zrobiłam sobie przerwę nie tylko od bloga, ale od wszystkich social media. Sama nie spodziewałam się takiego obrotu spraw, zwłaszcza że miałam konkretne plany m.in. prowadzenia Advent Blog Calendar. Już planuję rekompensatę, o tym przeczytacie w dalszej części wpisu.  Nie mam nic na usprawiedliwienie swojej nieobecności. Wiem, że takie spontaniczne zniknięcia są nieprofesjonalne, ale nigdy nie mówiłam o sobie jak o profesjonalistce. Po prostu poczułam, że muszę się zatrzymać i wziąć głębszy oddech. Ta przerwa była mi potrzebna. 
In December, I took a break not only from the blog, but also from all social media. I myself did not expect such a turn of events, especially since I had specific plans, e.g. running the Advent Blog Calendar. I am already planning a compensation, you can read about it later in this post. I have nothing to justify my absence. I know that such spontaneous disappearances are unprofessional, but I have never spoken of myself as a professional. I just felt like I had to stop and take a deeper breath. I needed this break.

Co działo się u mnie przez ten czas? W grudniu z Belgii wrócił mój Rafał. Na urlop świąteczny. Zaraz po jego przyjeździe udaliśmy się do urzędu stanu cywilnego. Zeszłoroczna wigilia była drugą rocznicą naszego narzeczeństwa, więc wspólnie podjęliśmy decyzję o zamienieniu pierścionka na obrączkę. Wszystko było bardzo spontaniczne. Ustaliliśmy termin na 26.02.22r. Chcieliśmy, by nasz nowy rok był wyjątkowy. By ta piękna data'22 miała dla nas szczególne znaczenie. Tak więc wychodzę za mąż! 
What has happened to me during this time? In December my Rafał returned from Belgium. For a holiday vacation. Immediately after his arrival, we went to the registry office. Last year's Christmas Eve was the second anniversary of our engagement, so together we decided to replace the ring with a wedding ring. It was all very spontaneous. We have set the date on February 26, 22. We wanted our new year to be special. That this beautiful date '22 would have a special meaning for us. So I'm getting married!

To wiadomość, która cieszy mnie ogromnie. Nie mogę się już doczekać wieczoru panieńskiego, ślubu i tego wszystkiego, co jeszcze przyniesie mi życie. Jestem grubo po dwudziestce, a nadal mam wrażenie, że dopiero wkraczam w dorosłe życie. To jest takie piękne uczucie.
This is a news that makes me very happy. I look forward to the hen night, wedding and everything else that life will bring me. I'm in my early 20's and still feel like I'm just entering my adult life. It is such a beautiful feeling.

Na początku wspominałam o rekompensacie za nieudany Advent blog Calendar. Zbliża się luty, Walentynki, miesiąc miłości. Pomyślałam, że utworzę "serduszkową listę blogów". Listę blogów, które uważam za rewelacyjne i każdemu, już teraz, polecam odwiedzenie tych adresów. Serduszkowe Blogi, by było tematycznie. Poza tym, teraz jestem tak słodko natchniona, tak zakochana, że wszędzie widzę motyw miłości. Tak więc zapraszam do obejrzenia listy serduszkowych blogów i poznania autorów i ich treści, bo ich twórczość jest po prostu niesamowita!
At the beginning I mentioned compensation for the unsuccessful Advent blog Calendar. February is approaching, Valentine's Day, the month of love. Thought I'd create a "heart blog list". The list of blogs that I consider sensational and I recommend everyone to visit these addresses now. Heart Blogs to be thematic. Besides, now I am so sweetly inspired, so in love that I see the theme of love everywhere. So check out the list of heart blogs and get to know the authors and their content, because their work is simply amazing!

Na dziś to wszystko. Wpadłam po prostu napisać, że żyję i że wszystko ze mną w porządku, a nawet jest lepiej, niż mogłabym sobie wyobrazić. Tęskniłam za pisaniem, ale potrzebowałam trochę czasu by nabrać weny i na nowo wypełnić się twórczością. Kolejny wpis będzie już taki jak dawniej. Długi, kolorowy i bez ładu i składu! :)
That's it for today. I just dropped by to write that I am alive and that I'm fine, and it's even better than I could have imagined. I missed writing, but I needed some time to gain inspiration and fill myself with creativity again. The next entry will be the same as before. Long, colorful and without order and composition! :)

Ayuna    

94 komentarze:

  1. Sometimes you need to take a break, relax. It happens to everyone! I am very happy for you that you are getting married. Great news and just great! I look forward to when next month we will congratulate you on this wonderful event!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear for your words! You are wonderful, thank you for your support :)

      Usuń
  2. Good post! ❤️
    Hello, I follow your blog and leave a comment on the post. Follow back and leave comment on last post. ❤️ Than you! ❤️
    https://sarapokorni.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie przerwy są bardzo dobre i powinny być częste. Nie tylko na wakacje czy od święta. Polecam częsty reset.
    Gratulacje!
    Do następnego poczytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę. Dawno nie miałam takiego odpoczynku, więc ten zdecydowanie się przedłużył. Kocham pisać, ale trzeba robić odpoczynek nawet od pasji, bo zacznie dusić :)
      Dziękuję!

      Usuń
    2. Póki nie zamieniamy pasji w obowiązek, jest świetna. ;) Ale kiedy faktycznie staje się obowiązkiem, np. kiedy pracujemy w zawodzie dot. naszej pasji, wtedy nie da się odpocząć na dłużej. Ale warto praktykować mini-resety. Z resztą to dotyczy każdej pracy, tej co nie lubimy, też, a nawet zwłaszcza. ;) A póki co, blogujemy, bo lubimy. :)

      Usuń
  4. Ja również gratuluję Klaudio. Ostatnio kładę nacisk na wysiłek fizyczny. W grudniu też miałem reset. Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
  5. We all need a break from time to time :-D Oh wow congratulations <3 <3 <3 Super news :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze że sprawy sercowe układają się pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Życie w realu jest ważniejsze od blogowego, świetna data na zawarcie ślubu, miłych przygotowań :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh my Oh my, a wedding in February! How delightfully wonderful for you. We are so glad to read of this and wish you both a magnificent life together. What a great reason for taking a break from the social media world for a while. Glad to see you back though and look forward to seeing you in this new year. Just a personal note, I got engaged 39 years ago on Valentines Day. Lynn and Precious XX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beautiful dart engagement! We are on Christmas Eve :) Thank you dear for the wonderful comment and we wish you all the best :)

      Usuń
  9. Sometimes, you just need to step away for a bit. There is nothing at all wrong with that! And congratulations! That is so exciting! A wedding in February will be picture perfect :D
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! For now I am nervous but at the same time I can't wait :)

      Usuń
  10. Czasami taka przerwa jest potrzebna, bo pomaa spojrzeć na pewne rzeczy z istotnej perspektywy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, chodź czasem mam problem by to zaakceptować. Muszę robić częstsze a krótsze te przerwy :)

      Usuń
  11. ..witam Cię Kochana 💝
    .. wspaniale Cię widzieć i czytać! ^^ .. przerwy od wszystkiego są bardzo potrzebne, więc dobrze, że ją sobie zrobiłaś, bo najważniejsze jest realne życia, a blog zawsze może poczekać ;)
    .. z całego serca gratuluję postanowienia wzięcia ślubu - cudnie !!! ❤💜💙💛

    - pozdrawiam cieplutko, życzę samych cudowności na każdy dzień! :* 💖


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Kochanie!
      Dziękuję Ci i życzę wszystkiego dobrego!

      Usuń
  12. Ciekawy pomysł z serduszkową listą blogową ;-). Powodzenia i miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż za wspaniała wiadomość, Klaudio :-)
    To się nazywa zacząć rok! Nie ma nic piękniejszego od miłości <3 <3 <3 Jeśli się ma pewność, że trafiło się na tą odpowiednią osobę, z którą się chce razem przejść przez życie to nie ma co się długo zastanawiać.
    Cieszę się wraz z Tobą i życzę Wam mnóstwo szczęścia. Całuski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :) Minęły dwa lata od zaręczyn- czas na kolejny krok!
      Dziękuję Ci bardzo za komentarz Kochana i ślę całusy!

      Usuń
  14. Gratuluję zaręczyn :)
    Pomysł z „serduszkowym kalendarzem” bardzo mi się podoba- czekam na kolejne kalendarze, zawsze jest to umilenie czasu, w oczekiwaniu na jakiś tam dzień :)
    Przerwa każdemu jest potrzebna- cieszę się że wróciłaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za dobre słowo i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  15. Czasami taka przerwa od social media jest potrzebna człowiekowi :)
    Gratuluję i życzę udanych przygotowań do ślubu :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję nowej życiowej drogi!!
    Odpoczynek i "oddech" przyda się zawsze i każdemu. Można na niektóre sprawy spojrzeć z innej perspektywy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Me alegra leerte de nuevo felicidades por la boda. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć, Klaudio! ;)

    Brakowało Ciebie w blogosferze. Ale każdy potrzebuje czasem odetchnąć, nabrać dystansu i odpocząć. ;) Cieszę się jednak, że już wróciłaś. ;)

    Gratuluję Ci, Kochana, podjęcia decyzji o ślubie. <3 Wspaniale, że już niedługo połączycie się z Rafałem. <3 Z chęcią poczytałabym wpisy o tematyce ślubnej - przygotowania, wieczór panieński, ślub... Oczywiście, jeśli będziesz chciała się podzielić swoimi doświadczeniami. ;)

    Jeśli chodzi o Serduszkową Listę Blogów - mega pomysł! To bardzo miłe z Twojej strony. Dziękuję, że doceniłaś mój blog. <3 Sprawiłaś mi przepiękny prezent. <3

    Życzę Ci powodzenia w przygotowaniach do ślubu i trzymam kciuki, żeby wszystko wyszło tak, jak tego chcesz! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za ciepłe słowa kochana! Ze ślubnymi wpisami jeszcze zobaczymy jak to będzie... w sumie nie organizujemy żadnego hucznego przyjęcia :) Ale wzmianki na pewno będą ^^
      Dziękuję skarbie za tak ciepłe słowa! <3

      Usuń
  19. Z jednej strony to piękne a z drugiej smutne, bo już nie jesteś wolna, ale przecież nie byłaś. No nic, życzę powodzenia.
    Trzymaj się. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic smutnego, to tylko i wyłącznie powód do radośni, gdy dwoje ludzi łączy się ze sobą. Miłość jest piękna i wierzę, że każdy jej w końcu doświadczy. Trzymaj się :)

      Usuń
  20. Witam!
    Przede wszystkim gratulujemy przygotowań do Waszego ślubu!
    Odpocznij i zrelaksuj się, z czasem powiesz nam, jak wspaniałe są Twoje nowe projekty.
    Pozdrawiam i dbaj o siebie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i mam nadzieję, że wszystko pójdzie po waszej myśli ze ślubem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ogromne i wielkie gratulacje!
    Powodzenia we wcielaniu w życie pomysłu z serduszkowymi blogami - brzmi to bardzo fajnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzień dobry Kochana!
    Świetnie, że piszesz i że wszystko u Ciebie w porządku. Taka przerwa każdemu się przydaję. Niestety, również w zeszłym roku przegapiłam Twoją akcję :( Zgłosiłam się tak jak co roku, ale też zrobiłam sobie małą przerwę...
    O kurde!!! Tego totalnie się nie spodziewałam. Kochana, bardzo, ale to bardzo się cieszę i już z całego serca życzę Ci wszystkiego dobrego na nowej drodze życia! <3
    Nie dziwię się, że jesteś cała w skowronkach i w tym miłosnym nastroju. Bardzo ciekawa akcja :)
    Życzę Ci wielu, kolejnych wspaniałych pomysłów w tym roku :)

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Kochanie! :)
      Dziękuję Ci ślicznie za życzenia i ciepłe słowa, pozdrawiam cieplutko i ściskam!

      Usuń
  24. Oh what a lovely post! :)


    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! And maybe we can follow each other, too? :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeju, Klaudio a tak się zastanawiałam co się z Tobą dzieje, czy wszystko wporzadku i dobrze, i dzięki Bogu same cudowne wieści! Wspaniale, że podjęłaś taki niesamowity kroki, taki spontaniczny a jednak już przecież planowany od dłuższego czasu, ślub! Wspaniale, Gratulacje wielkie i szcześcia i wsperania się nawzajem, oczywiście miłości wspólnej, życzę Wam! Pięknie cieszę się niezmiernie! :) Chciałabym Ci coś z tej okazji podarować ale nie mam głowy co, może coś narysuję, nabazgrolę ? :) Pozdrawiam Cię cieplutko bo u mnie wiosennie, mimo nocnych przymrozków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za ciepłe słowa! Cóż, kocham rysunki więc byłby to najpiękniejszy prezent ^^

      Usuń
    2. :) W takim razie spróbuję cos zmajstrować i na maila Ci wysłać jak tu gdzieś go znajdę oczywiście, :) Dużo wspaniałości życzę :)

      Usuń
    3. Dziękuję, dziękuję, dziękuję! :)

      Usuń
  26. Czasem i profesjonalni twórcy którzy utrzymują się z działalności w internecie oni też czasem biora urlop. Taka przerwa pomaga wrócić z nową siłą, świeżością i weną.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla nas (dla mnie i mojego M.) luty jest bardzo szczęśliwym miesiącem, więc fajnie, że zdecydowaliście się na ślub w tym terminie. Bardzo serdecznie Tobie gratuluję i życzę powodzenia w przygotowaniach. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za dobre słowo i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  28. Gratulację! Chyba nie mogłabym zacząć tego komentarza od czegoś innego :D Bardzo się cieszę, że wychodzisz za mąż, kurczę będę trzymała kciuki żeby wszystko poszło po Twojej myśli. Gratulację, że też zdecydowaliście się na tak spontaniczną decyzję, na pewno ominęliście dzięki temu masę stresu i zastanawiania się co, jak i kiedy :D Co do przerwy od social mediów, to kurczę każdy jej potrzebuję i jest to wręcz wskazane! Co do Twojej sterduczkowej listy blogów, to się nie mogę doczekać! Sama mam kilka zapisanych blogów, do których wracałam (przed moją przerwą) i chętnie coś tam dorzucę!

    Pozdrawiam cieplutko i kurczę życzę żeby przygotowania szły mega gładko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak myślę. Im szybciej - tym lepiej. Spontaniczność to moja specjalność a że nie chcę mieć hucznego ślubu to wcale nie ma tak wiele do organizowania :) Dziękuję za twój wspaniały komentarz!

      Usuń
  29. Gratulacje ;) A taka przerwa i oddech są bardzo potrzebne <3

    OdpowiedzUsuń
  30. "Jestem grubo po dwudziestce, a nadal mam wrażenie, że dopiero wkraczam w dorosłe życie. To jest takie piękne uczucie". Moim skromnym zdaniem właśnie tak jest - dopiero wkraczasz w dorosłe życie :) I to jest cudowne, bo masz jeszcze tyyyyle czasu na wszystko.

    A ślub fajna sprawa, choć sama ceremonia trwa króciutko. Ale to wcale nie ujmuje jej uroku :) Dużo szczęścia dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie mi już bardziej pasuje powiedzieć "jestem przed trzydziestką" niż "jestem po dwudziestce" ale jakoś tak wyszło, że te 20 bardziej mi pasowało :D
      Dziękujemy za ciepłe słowo! :)

      Usuń
  31. Gratuluję :)! Ja w maju będę obchodzić drugą rocznicę ślubu, nie wiem kiedy to zleciało, fajnie jest być żoną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać aż ja będę się tak tytułować :D Będę z tego meeega dumna!

      Usuń
  32. Wielkie gratulacje!! Życzę dużo spokoju w trakcie przygotowań :) Natomiast resety są potrzebne każdemu i to jest zrozumiałe. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojejku ja miałam dokładnie to samo jeśli chodzi o grudzień :P Niestety ale miałam masę rzeczy która zrzuciła mi się na głowę. Jeśli chodzi o ślub to super sprawa! Data również świetna i to już niemalże miesiąc :) Pomysł rekompensaty - serduszkowej listy - cudowny. Ja również nie dokończyłam mojego Advent Calendar w poprzednim roku, ale na kolejny sie i tak pisze :)
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Serdecznie gratuluję i wszystkiego dobrego :)
    Czasem potrzeba jest takiej chwili wytchnienia, ale cieszę się, że już jesteś na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, twoje słowa są dla mnie wielkim wsparciem!

      Usuń
  35. Gratuluję podjętych decyzji. Ten rok rzeczywiście będzie dla Ciebie wyjątkowy 🥰!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniałe wieści na Nowy Rok, moje serdeczne gratulacje, wszystkiego najlepszego dla Was! Trzymam kciuki, aby ten dzień był wyjątkowy, taki jak sobie wymarzycie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, trzymaj kciuki mocno, przydadzą się! :)

      Usuń
  37. Gratuluję kochana! Tworzycie z Rafałem super parę, więc życzę wam dużo szczęśliwych lat razem!
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej Kochana, bardzo się cieszę, że wracasz na bloga :) W sumie zmartwiłam się dlaczego tak długo Cię nie ma i nie ma nowego posta.


    Dobrze, że u Ciebie wszystko w porządku :) Życzę dużo szczęścia :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Congrats on setting the date...all the best!

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulacje z okazji tej jakże wiążącej decyzji! :-) Ja również mówię TAK w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Serdeczne gratulacje! To już niedługo! No ważna decyzja i ważny moment w życiu. Z pewnością jest ekscytacja. Życzę wszystkiego, co najlepsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przerwa czasem jest potrzebna. ;) Trzeba odpocząć, by zacząć tworzyć na nowo, by się nie znudzić.

      Usuń
  42. Zgadzam sie ze przerwa od blogowania i innych mediow internetowych tez sie przydaje. Jeszcze raz dziekuje Ci za wspomnienie o mnie w kalendarzu adwentowym. Sciskam mocno Ayunko.

    OdpowiedzUsuń
  43. Każdemu czasem potrzebna jest przerwa a u Ciebie widać dużo się działo. Już Ci chyba gratulowałam pod nowszym wpisem ale jeszcze raz serdeczne gratulacje :). Cieszę się ogromnie Twoim szczęściem i mam nadzieję na relacje z uroczystości :).
    Dziękuję za zamieszczenie moich obu blogów na serduszkowej liście <3. Aż miło się si zrobiło :) Chętnie też odwiedzę pozostałe, choć widzę, że wiele z nich dobrze znam :) Ale przyznam Ci się, ze jestem nieogarnięta. Ten wpis przegapiłam i przez cały czas myślałam, że z boku jest właśnie Twoja adwentowa lista nadal :P Bywa, czasem człowiek nieprzytomni się nie przyjrzy :P

    OdpowiedzUsuń