października 12, 2021

🍂Jesienne inspiracje - stylizacje | Moda | 🍂 Autumn inspirations - stylizations | Fashion | Bonprix.pl 😍

 

   Dzień dobry http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif

( PL/ENG )

Zgodnie z obietnicą z poprzedniego wpisu, przychodzę dziś do was z drugą częścią mojego zamówienia od bonprix.pl. To oznacza nowe jesienne stylizacje! Jeżeli jesteście ciekawi co zamówiłam i o czym już pisałam a także czego użyłam do swoich outfitów zapraszam do wpisu: 🍂Jesienne inspiracje - stylizacje | Moda | 🍂 | Fashion | Bonprix.pl 😍. Dzisiaj pokarzę wam drugą część paczki. Obecna pogoda sprzyja jesiennym stylizacjom. Jest chłodno, ale jeszcze ciepło. Noszę już wełniany płaszcz, ale zdarza mi się wyjść w samej bluzie. To pogoda, w której można fajnie eksperymentować z ubraniami! Zapraszam na moje propozycje jesiennych zestawów.  
As promised in the previous post, today I am coming to you with the second part of my order from bonprix.pl. This means new autumn stylizations! If you are interested in what I ordered and what I already wrote about and what I used for my outfits, please visit the following post: 🍂Autumn inspirations - stylizations | Fashion | 🍂 | Fashion | Bonprix.pl 😍. Today I will show you the second part of the package. The current weather is favorable for autumn stylizations. It's cool, but still warm. I already wear a wool coat, but I happen to go out in just a sweatshirt. It's a weather where you can experiment with clothes! Please see my suggestions for autumn sets.

Post sponsorowany.




Bonprix.pl - to internetowy sklep z modą damską, męską i dziecięcą, a także artykułami domowymi. Ma ogromny asortyment, duży wybór wzorów, kolorów, rozmiarów, wiele propozycji trendów i mnóstwo inspiracji. Dodatkowo sklep często organizuje wyprzedaże i wprowadza kody rabatowe. Jest rewelacyjny, zachwyca i sprawia, że zakupy są samą przyjemnością. Sprawdźcie sami i pamiętajcie- #bonprixitsme!
Bonprix.pl - is an online store with women's, men's and children's fashion as well as home products. It has a huge assortment, a large selection of patterns, colors, sizes, many trend proposals and lots of inspiration. Additionally, the store often organizes sales and introduces discount codes. It is sensational, delights and makes shopping a pleasure. Check it out for yourself and remember - #bonprixitsme!


W mojej paczce znalazły się rajstopy ocieplane z polaru oraz sweter oversize. Piękne elementy jesiennych stylizacji. 
My package includes fleece insulated tights and an oversized sweater. Beautiful autumn styling elements.



Zamówiłam rozmiar 36/38. Na co dzień noszę 38. Rozmiar trafiony idealnie, rajstopy się rozciągają i świetnie przylegają do ciała. Od zewnątrz miłe i gładkie, od wewnątrz ciepłe i pluszowe. Nieprześwitujące. Skład: 98% poliester, 2% elastan. Idealne na sezon jesień/zima. Jestem z nich bardzo zadowolona. To najlepszy must have fall/winter jaki znaleźć się mógł w mojej szafie. Zdecydowanie. 
I ordered a size 36/38. I wear 38 every day. Perfect size, the tights stretch and fit perfectly to the body. Nice and smooth on the outside, warm and plush on the inside. Non-translucent. Composition: 98% polyester, 2% elastane. Perfect for the fall / winter season. I am very pleased with them. This is the best must have fall / winter that could be found in my wardrobe. Definitely.


Zamówiłam rozmiar 36/38. Jest oversize, taki fason chciałam. Świetnie leży na mojej sylwetce. Czuję się w nim naprawdę dobrze. Miły w dotyku. Materiał: 75% akryl, 22% poliester, 3% elastan. Piękny czarny kolor. Idealny, by zarzucić go na siebie w słoneczny, jesienny dzień! Jestem z niego bardzo zadowolona
I ordered a size 36/38. It is oversize, I wanted this cut. It looks great on my figure. I feel really good in it. Nice in touch. Material: 75% acrylic, 22% polyester, 3% elastane. Beautiful black color. Perfect to throw it on on a sunny autumn day! I am very pleased with it.

Czas na inspiracje - stylizacje! Pierwsza propozycja - nazwałam ją "Witam w 2012 roku". Kapelusz, zestaw sweter + wystający spod niego kołnierzyk, rajstopy do spodenek i lity. Jak widzicie, jeżeli chcecie cofnąć się w czasie, jak najbardziej jest to możliwe. Robi mi się tak ciepło na sercu, jak patrzę na te zdjęcia. Uwielbiam tę stylizację! Chyba zacznę częściej wracać do hitów z przed lat, świetnie łączą się z dzisiejszymi trendami. 
Time for inspiration - stylizations! The first proposition - I called it "Hello in 2012". Hat, sweater set + collar sticking out from under it, pantyhose for shorts and boots. As you can see, if you want to go back in time, you can. My heart feels as warm as I look at these photos. I love this outfit! I think I'll start coming back to the hits from years ago, they perfectly match today's trends.





Stwórz podobną stylizację z bonprix.pl!
Create a similar outfit with bonprix.pl!




LINK     LINK     LINK     LINK


LINK     LINK     LINK

Druga stylizacja jest bardziej casual. "Co dwa sweterki to nie jeden". Postawiłam na basowe kolory; pudrowego różu, czerni i jeansu. Efekt - outfit nie za jasny, nie za ciemny. Lubię takie. 
The second outfit is more casual. "Two sweaters are better than one." I bet on bass colors; powder pink, black and denim. Effect - outfit not too bright, not too dark. I like these.





Stwórz podobną stylizację z bonprix.pl!
Create a similar outfit with bonprix.pl!




LINK     LINK     LINK     LINK



LINK     LINK

Na dziś to wszystko. 
Jak podobają wam się moje stylizacje? Która propozycja bardziej do was pasuje? Czy mamy podobny styl a może zupełnie inny? Jak oceniacie dzisiejsze outfity? Co wy najchętniej nosicie jesienią? Skąd czerpiecie jesienne inspiracje na stylówki? Znacie bonprix.pl?  
Piszcie w komentarzu. image

 That's it for today.
How do you like my styles? Which proposal suits you better? Do we have a similar style or maybe a completely different one? How do you rate today's outfits? What do you like to wear in the fall? Where do you get your autumn inspiration for outfits from? Do you know bonprix.pl?
Write in the comment. image

image   image
( PL )

Dziękuję Ci za poświęcony mi czas 
Zapraszam Cię na zaplecze wpisu 

Komentatorzy 

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz - pod tym najnowszym wpisem a twój blog znajdzie się w polecajce. 

Pierwszy komentarz:
Dorota - www.wblaskumarzen.pl image

Najciekawszy komentarz:
Dina Hoppe - rysowacibazgrolic.blogspot.com image

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie. Zarówno na blogu jak i instagramie 
● Podoba Ci się moja praca? Pomóż mi się rozwinąć oraz dotrzeć do szerszego grona odbiorców! Skomentuj, udostępnij, poleć ♡ 

 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna
 tik tok: blogerayuna

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_PoqzwFjOeEoSd-YkvnzqvqeN_xnofzcsBCZPoyIa9QGqLfnYxNlIYk23ZqH9CgBVAHYSqd0V_EgPgdBWjpQ93BeKjrV1C4TOLTFiVjGE4D0nAYHoemS8s-mphWfL2_IzpvkYL0PRq-o2/s320/xzc6.gif

165 komentarzy:

  1. These looks are so beautiful! I love gorgeous sweaters and cardigans for this time of year <3
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten drugi look, tomi tak bardzo nawiązuje do lat 80 ubiegłego wieku. Nie jest zły. Ten pierwszy natomiast kojarzy mi się lekko z Dzikim Zachodem. W obu prezentujesz się znakomicie.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I absolutly in love with the first look!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę kupić takie czarne rajstopy, są super dodatkiem do stylizacji:) Bardzo podobają mi się twoje stylizacje, chętnie łączę takie kolory, jak na tej drugiej propozycji, w ogóle jestem fanką jeansów i sweterków oversize ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje są świetne :) Dziękuję za wyróżnienie mojego bloga :* :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten czarny sweterek jest rewelacyjny!
    Oj tak jesień pozwala bawić się ubraniami
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne jesienne stronę, ten pierwszy bardziej w moim typie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam nosić jesienne swetry. I botki, jeszcze botki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne inspiracje modowe, zwłaszcza ta pierwsza😀
    Pozdrawiam🧡😊🌼

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie stylizacje są piękne, ale chyba bardziej podoba mi się druga, pomimo mojego zamiłowania do bordo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza stylizacja rewelacja, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym miała wybrać jedną z tych stylizacji, która pasowałaby do mnie najbardziej, powiedziałabym, że ta pierwsza. Chociaż ta druga kupiła mnie zarówno swetrem jak i butami <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Uy geniales looks me gusta el suerte. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie będę oryginałem, ale napiszę - wszystkie stylizacje są świetne. Pozdrawiam serdecznie, miej dobrą resztę tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedna i druga stylizacja mi się podoba, choć bliższa mi jest pierwsza. W drugiej ogromnie podoba mi się sweter, taki do wszystkiego i na każdą okazję, no i buty są świeeeetneee! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Both looks are beautiful! And so cozy. The powder color of the sweater is incredibly beautiful

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie stylizacje właśnie lubię na co dzień. Bo jest wygodnie, ciepło i na luzie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing outfits, perfect for fall indeed. :)

    http://jasminadimitri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie stylizacje bardzo mi przypadły do gustu, ale z bordowym sweterkiem to najbardziej skradła mi serce!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. A very nice and stylish look, dear!

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie rajtki, to cos dla mnie, bo zmarzluch jestem:))
    Świetny ten pierwszy zestaw!
    Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie stylizacje idealnie trafiły w mój gust, ale pierwsza to już mistrzostwo! Naprawdę mogłabyś mnie zobaczyć w identycznej stylizacji. Kapelusz i te platformy! Zawsze o nich marzyłam i choć mam podobne, to ta Twoja wersja klasyczna zawsze była moją wymarzoną! :D Muszę zainwestować w nowe rajstopy z ociepleniem, bo moje się wszystkie skulkowały. :( ...a bardzo lubię łamać "przepisy" zimnych pór roku i zakładać w tym czasie sukienki i spódniczki. 😅😋 Niestety ten obchodzący kulkami materiał, to moja rajstopowa zmora, jeszcze nie znalazłam firmy, która usatysfakcjonowałaby mnie w 100%. Sweterek też chętnie bym przygarnęła, zwłaszcza teraz jak chłód daje we znaki. No i to zdjęcie z dynią, od którego nie mogłam oderwać wzroku już na Instagramie! :D Cudo! Też muszę sobie kiedyś taką fotkę zrobić wśród dyni... ale to pewnie dopiero jak dorobię się domku z podwórkiem i będę miała swój prywatny kącik do sesji. :P Pozdrawiam cieplutko! ~💜 Dollka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyciągnę rajstopy z pralki chętnie powiem jakie mam wrażenia na temat kulek :D Właśnie się piorą, pierwszy raz, zobaczymy jak zareagują :)
      Dziękuję za cudowny komentarz, przyznam, że zawsze byłaś dla mnie stylową inspiracją :)

      Usuń
  23. I like the first style. But, I like the second shoes. However, all of them are cool.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo pasują Ci te stylizacje, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  25. Style but also Comfort also. I think you look quite lovely and those are wonderful choices. I especially like the fleece tights. I get so cold in the winter outside I think they look like a very good choice. Thanks for modeling such nice clothes and I do like the Hat. Lynn and Precious XX

    OdpowiedzUsuń
  26. Obydwie stylizacje bardzo mi się podobają :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta pierwsza stylizacja jest obledna ! Jak dla mnie bardzo ci pasuje kolor bordowy. Aż sie sama skusze na ten zestaw !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Hello there Ayuna ♥
    I'm so in love with all your looks. I want to wear this kind of clothes, but idk why in Mexico is really hot rn.
    But I'm bery happy looking at you bcs you look gorgeous ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana Tobie we wszystkim dobrze. Bardzo fajne te ciuszki. Najbardziej mi sie podoba ta z kapeluszem :) Planuje zakup takich rajstop. Niezwykle udane zakupy Ayunko :) Ty to umiesz wszystko tak dopasowac ze jest gitara naprawde. Te zmiany pogody troche mi daly w kosc Kochana, dorobilam sie zapalenia oskrzeli, dzieci tez chore. Nie planowalam tego cholewcia :( Mam nadzieje ze u Ciebie zdrowko jest. Trzymaj sie cieplutko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na razie zdrówko jest, dziękuję bardzo. Szybko wracaj do zdrowia i już nie choruj! :) Dziękuję za komentarz kochana!

      Usuń
  30. Wszystkie stylizacje są super, idealnie pasują na jesień. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie stylizacje właśnie lubię na co dzień. Bo jest wygodnie, ciepło i na luzie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Me encantan los dos conjuntos!! Sobre todo los botines.
    Besos y tienes una nueva seguidora

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta pierwsza stylizacja tak mi sie podoba, ze chyba sobie zrobie takie zamowienie *_*

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. замечательные обновки

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Stylizacje świetne, tak jak i sam zamówiony sweter. Uwagę zwracają też buty z pierwszej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwsza stylizacja dla mnie zdecydowanie wygrywa :).

    OdpowiedzUsuń
  37. This is such a beautiful post.
    Omg so pretty. Sweater weather is back again. They must-have in your fall wardrobe. I really like your outfits! You look awesome and super comfortable!
    Have A wonderful weekend!

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwsza stylizacja to jest to. Nosiłabym od butów po kapelusz. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Obydwie stylizacje fajne i w moim stylu, więc chętnie bym się tak ubrała :) biedny bordowy sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  40. Widziałam ostatnio kilka dziewczyn właśnie w krótkich spodenkach połączonych z rajstopami. Fajnie to wygląda, ale dla mnie na zimną pogodę za cienko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rajstopki są z polaru, więc są cieplutkie :D
      Ale zimą nie wiem czy tylko w nich dam rade chodzić :)

      Usuń
  41. Super stylizacje :) Bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Everything looking very nice! 🍁🍁🍁 Have a great week my dear!

    OdpowiedzUsuń
  43. jak mawiali mądrzejsi - ładnemu we wszystkim ładnie. a nawet bez wszystkiego.
    miło, że potrafisz się uśmiechać - to nie jest zbyt popularna umiejętność.

    OdpowiedzUsuń
  44. Pierwszy look przypadł mi najbardziej do gustu . Super

    OdpowiedzUsuń
  45. Jejku obie stylizacje totalnie wpadają w mój gust :)
    A jak zobaczyłam to pierwsze zdjęcie z dyniami to już w ogóle mnie oczarowałaś :)
    Ładnemu we wszystkim ładnie :)


    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  46. Obie stylizacje bardzo mi się podobają <3 Ta pierwsza faktycznie przypomina mi 2012 ;p Pamiętam do dziś jak chodziłam tak do szkoły :D Rajstopy i spodenki były noszone nawet zimą ;p
    Pamiętam jak wtedy w modzie były jeszcze takie mocne i pstrokate kolory tych rajstop ;p Im bardziej niespotykany kolor, tym większy szał.
    Pozdrawiam <3
    Druga stylizacja też bardzo mi się podoba. Nie sądziłam, że połączenie swetra ze swetrem tak pięknie będzie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  47. Amei os look,aqui onde moro é meio confuso, o outono parece o verão, aqui quase ninguém usa sueters ou muita roupa de frio, é muito quente, não sou fã, mas nada posso fazer haha, só que acho super interessante suas opções, são lindas, com certeza compraria as duas, amei. Grande abraço flor!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ok, ubogacił mnie ten wpis: nie miałam pojęcia, że istnieją rajstopy na polarze! Może dlatego, że ogólnie rajstopy uważam za zło, ale jak cieplutkie i milutkie to może dam się przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Stylizacje świetne - w ciemno brałabym ten czarny ciepły kardigan. No zdecydowanie pogoda sprzyja płaszczykowym stylizacjom :-)

    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Hi!
    I loved both outfits, although my favorite was the first one, and I also think that | have fallen in love whith your boots.
    Greetings from México.
    Fer :'3

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam jesień i wszystko, co jesienne!

    OdpowiedzUsuń
  52. Stworzyłaś świetne jesienne stylizacje. Obie bardzo Ci pasją, ale szczególnie podoba mi się pierwsza w kapeluszu. Kapelusz nie każdemu pasje, a Ty wyglądasz rewelacyjnie. Pozdrawiam cieplutko pozdrawiam ☀️

    OdpowiedzUsuń
  53. Pierwszy raz słyszę o rajstopach z polaru. Coś zdecydowanie dla mnie! Jestem takim zmarzluchem, żed jesienią i zimą praktycznie nie noszę spódnic i sukienek. W takich rajstopach może dałabym radę ;)
    Jak zwykle świetne stylizacje. Ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Super :) ta druga stylizacja z ciemnym swetrem bardziej zwróciła moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  55. obie stylizacje :) jesienią często ubieram się w takim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne stylizacje! 👌🙂 Pierwsza odsłona rewelacja. Powrót do klimatów, które bardzo sobie cenię u dziewczyn. Luz, swoboda, konkretny kolor, a zarazem nieprzemijający i uniwersalny styl. To lubię! Brawo Ty 👍🙂

    OdpowiedzUsuń
  57. Pierwsza stylówa ze spodenkami to mój faworyt 🤩!!!

    OdpowiedzUsuń
  58. ¡HOLA, HOLAAAAAAAAAAAAAAAA!

    Que fantasía de botines!! Me encantan como te quedan!!

    ¡SE MUUUUUUUUUUUUUUY FELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIZ 🥰🥰!

    OdpowiedzUsuń
  59. OMG!!
    I loved your looks - I would like these jeans too! And your coat seems very comfy!
    I loved it ♥

    the first was my favorite, but the second was wonderful too!
    greetings from Brazil!
    Pâm
    Blog Interrupted Dreamer

    OdpowiedzUsuń
  60. Stylówka z bordowym sweterkiem wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Uwielbiam jesień między innymi właśnie za te możliwości w tworzeniu stylizacji :). Ta z bordowym sweterkiem wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Hejka, Klaudio! ;)

    Obie stylizacje bardzo mi się podobają i z chęcią bym je włożyła. Z tym, że zamiast litów wybrałabym botki, ale to niewielka zmiana. :D Świetnie poradziłaś sobie z wystylizowaniem ciuchów z zamówienia. Brawo! :*

    OdpowiedzUsuń
  63. Swetry koszule i kardigany to zdecydowanie moja ulubiona część szafy.

    OdpowiedzUsuń
  64. Droga Klaudio! Piękne obie stylizacje idealne na jesień. Jednak pierwsza propozycja tak wpadła mi w oko, że się zainspiruję. Cudowne wszystko! I kolory i odzież. Wprost cudownie :) Buziaki jesiennie bo u mnie powoli tez zagląda jesień choć wokoło jeszcze dużo zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Czesc Kochana!!! 😁 Ale masz tempo, Jestem juz dwa posty do tylu. Obie stylizacje sa naprawde swietne, ale ta pierwsza chyba najbardziej cool. Rajstopki polarowe kusza coraz bardziej ☺☺☺ Dodatki tez rewelacyjne. Uwielbiam twoje posty modowe Kochana, zawsze czyms nas zaskoczysz

    OdpowiedzUsuń
  66. Ten czerwony sweter kojarzy mi się trochę z Gryfindorem :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Rzeczywiście świetna, na luzie ale z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Muszę się pokusić kiedyś o zakupy na bonprixie, bo jeszcze stamtąd niczego nie zamówiłam, chociaż oglądałam. Ja bym pomieszała trochę, pierwsza stylizacja do mnie bardziej przemawia, ale spodenki zamieniłabym na te dżinsy i buty z drugiej ;D.

    OdpowiedzUsuń
  69. Przepiękne zdjęcie. Jestem pod wrażeniem. Miłego weekendu:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetne stylizacje. Druga bardziej mi się podoba ale te ocieplane rajstopy to chyba muszę sobie sprawić. Świetna rzecz!

    OdpowiedzUsuń