wrze艣nia 26, 2021

馃崅Jesienne inspiracje - stylizacje | Moda | 馃崅 | Fashion | Bonprix.pl 馃槏


   Dzie艅 dobry http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif

( PL/ENG )

Za oknem zrobi艂o si臋 ju偶 bardzo jesiennie, prawda? Uwielbiam t臋 por臋 roku, jak ta, kt贸r膮 w艂a艣nie prze偶ywamy. Mimo 偶e jesie艅 kojarzy膰 si臋 mo偶e z pluch膮 i szaro艣ci膮 to jest to czas bardzo intensywnych i mocnych kolor贸w. Zar贸wno w naturze jak i w modzie. To czas, kiedy si臋gam po wszystkie odcienie czerwieni, 偶贸艂ci oraz br膮zu i widz臋, 偶e nie tylko ja. Na dworze mo偶e by膰 brzydko, mokro i ch艂odno, ale jesienne stylizacje, bez w膮tpienia, s膮 pi臋kne i gor膮ce. Inspiruj膮 mnie outfity street style. Uwielbiam jesienn膮 mod臋... i wiele innych charakterystycznych dla niej cech. Tak, zdecydowanie jestem jesieniar膮. W dzisiejszym wpisie chcia艂abym pokaza膰 wam moje propozycje stylizacji na ten wrze艣niowy, pi臋kny czas. No bo wiecie. Kiedy wrzesie艅, to ju偶 jesie艅, w tedy jab艂ek pe艂na kiesze艅! Zapraszam! 
It's already very autumnal outside, isn't it? I love this time of the year like the one we are just going through. Although autumn may be associated with gray, it is a time of very intense and strong colors. Both in nature and in fashion. This is the time when I reach for all shades of red, yellow and brown and see that not only me. It can be ugly, wet and chilly outside, but fall outfits are undoubtedly beautiful and hot. I am inspired by street style outfits. I love autumn fashion ... and many other features that are characteristic of it. Yes, I am definitely autumnlover. In today's post I would like to show you my styling suggestions for this beautiful September time. Because you know. When September is autumn, the pockets are full of apples! (Old Polish proverb) Enjoy!

Post sponsorowany. 

Dzisiejsze stylizacje opiera膰 si臋 b臋d膮 na fantastycznych produktach, kt贸re zam贸wi艂am w internetowym sklepie bonprix.pl. Paczka by艂a ca艂kiem spora, wi臋c podzieli艂am zam贸wienie na p贸艂. W tym wpisie b臋dziecie mogli zobaczy膰 jego pierwsz膮 cz臋艣膰, drug膮 za艣 w kolejnym po艣cie. 
Today's stylizations will be based on fantastic products that I ordered in the online store bonprix.pl. The package was quite large, so I split my order in half. In this post, you will be able to see one part of it, and the other in the next post.



Bonprix.pl - to internetowy sklep z mod膮 damsk膮, m臋sk膮 i dzieci臋c膮, a tak偶e artyku艂ami domowymi. Ma ogromny asortyment, du偶y wyb贸r wzor贸w, kolor贸w, rozmiar贸w, wiele propozycji trend贸w i mn贸stwo inspiracji. Dodatkowo sklep cz臋sto organizuje wyprzeda偶e i wprowadza kody rabatowe. Jest rewelacyjny, zachwyca i sprawia, 偶e zakupy s膮 sam膮 przyjemno艣ci膮. Sprawd藕cie sami i pami臋tajcie- #bonprixitsme!
Bonprix.pl - is an online store with women's, men's and children's fashion as well as home products. It has a huge assortment, a large selection of patterns, colors, sizes, many trend proposals and lots of inspiration. Additionally, the store often organizes sales and introduces discount codes. It is sensational, delights and makes shopping a pleasure. Check it out for yourself and remember - #bonprixitsme!



Zam贸wi艂am na bonprix.pl sanda艂y na platformie oraz komplet - o艂贸wkow膮 sp贸dnic臋 z rozci臋ciem i shirt w pr膮偶ek ze st贸jk膮 w kolorze czerwonej papryki. Sanda艂ki mam zamiar wykorzystywa膰 do swoich stylizacji tak d艂ugo, jak to b臋dzie mo偶liwe. Mam nadziej臋, 偶e wrze艣niowa i pa藕dziernikowa pogoda b臋dzie typowa dla z艂otej jesieni i pozwoli mi jeszcze na swobodne odkrywanie n贸g. Komplet, gdy tylko zobaczy艂am go na stronie, od razu pokocha艂am i wiedzia艂am, 偶e znajdzie si臋 w mojej szafie. Idealny synonim jesieni. Optymistyczny, 偶ywy i pi臋kny. Radosny, ciep艂y i kobiecy. Sp贸dniczka i bluzeczka na pewno b臋d膮 cz臋sto pojawia膰 si臋 w moich jesiennych outiftach. Razem lub osobno. W艂a艣nie, czy komplet idealnie wygl膮da tylko razem? Przekonamy si臋! 
On bonprix.pl I ordered platform sandals and a set - a pencil skirt with a slit and a red striped shirt with a stand-up collar. I am going to use sandals in my stylizations as long as possible. I hope that the weather in September and October will be typical for golden autumn and will allow me to discover my legs freely. The set, as soon as I saw it on the website, I immediately fell in love with it and knew that it would be in my wardrobe. A perfect synonym for autumn. Optimistic, lively and beautiful. Joyful, warm and feminine. The skirt and blouse will surely appear frequently in my autumn outfits. Together or separately. Exactly, does the set look perfect only together? We will find out!

Platform sole sandals from bonprix.pl


Buty w rozmiarze od 36 do 42. Zam贸wi艂am rozmiar 38 zgodnie z tabel膮 rozmiar贸w podan膮 na stronie i jest to rozmiar odpowiedni, idealny. Materia艂 wierzchni: Imitacja sk贸ry welurowej; Podeszwa wewn臋trzna: Imitacja sk贸ry; Zel贸wka: Syntetyk. Na obcasie s艂upku o wysoko艣ci 9,5 cm. Wygodne, dobrze trzymaj膮 si臋 na stopie. Bardzo lekkie. Podkre艣laj膮 nogi, daj膮 efekt wow. Bardzo kobiece, delikatne, jednocze艣nie charakterne. Cudowne! 
Shoes in sizes from 36 to 42. I ordered a size 38 according to the size chart on the website and it is the right, perfect size. Upper material: Imitation velor leather; Insole: Leather Imitation; Sole: Synthetic. On the heel of a post with a height of 9.5 cm. Comfortable, they hold well on the foot. Very light. They emphasize the legs and give a wow effect. Very feminine, delicate and at the same time distinctive. Wonderful!

Pencil skirt with a slit by bonprix.pl


Zam贸wi艂am rozmiar 36/38 - taki nosz臋 na co dzie艅. Idealnie trafiony, sp贸dnica 艣wietnie dopasowana do cia艂a. Rozmiar od 32/34 po 44/46. Materia艂 62% poliester, 33% wiskoza, 5% elastan. D艂ugo艣膰 midi 76 cm (w rozmiarze 36/38). Typ materia艂u - pr膮偶ek. Przewiewny, lekki, cienki. Sp贸dnica nadawa膰 si臋 mo偶e na letnie i jesienne ciep艂e dni. To naprawd臋 pi臋kna rzecz. 艢wietnie na mnie le偶y i podkre艣la wszystko to, co mog艂abym chcie膰 podkre艣li膰. Ponadczasowy fason sprawia, 偶e mo偶e s艂u偶y膰 do stylizacji od biznesowych po sportowe. Bardzo wygodna za spraw膮 gumki w pasie. Jestem zachwycona!
I ordered a size 36/38 - this is what I wear every day. Perfectly hit, skirt perfectly fitted to the body. Size from 32/34 to 44/46. Material 62% polyester, 33% viscose, 5% elastane. Midi length 76 cm (in size 36/38). Material type - stripe. Airy, light, thin. The skirt can be suitable for summer and autumn warm days. It's a really beautiful thing. It fits me perfectly and highlights everything that I might want to emphasize. The timeless cut makes it suitable for business and sports styles. Very comfortable thanks to the elastic at the waist. I am delighted!

Striped shirt with stand-up collar by bonprix.pl


R贸wnie偶 zam贸wi艂am rozmiar 36/38. 艢wietnie trafiony, bluzka idealnie le偶y na ciele. Rozmiar od 32/34 po 48/50. Materia艂 62% poliester, 33% wiskoza, 5% elastan. D艂ugo艣膰 56cm (w rozmiarze 36/38). Typ materia艂u - pr膮偶ek. Przewiewny, lekki, cienki, dok艂adnie tak samo jak opisywana wy偶ej sp贸dnica. Bardzo podoba mi si臋 ten kr贸j. To dla mnie nowo艣膰, jednak widz臋, 偶e tego typu bluzki bardzo mi pasuj膮. Dobrze si臋 w niej czuj臋. Jest naprawd臋 pi臋kna! 
I also ordered a size 36/38. A great hit, the blouse fits perfectly on the body. Size from 32/34 to 48/50. Material 62% polyester, 33% viscose, 5% elastane. Length 56 cm (in size 36/38). Material type - stripe. Airy, light, thin, exactly the same as the skirt described above. I like this cut very much. This is new to me, but I can see that this type of blouse fits me very well. I feel good in it. It is really beautiful!
   
Teraz co艣, na co wszyscy czekali! Po tym, jak偶e kr贸tkim, wst臋pie zapraszam na moje propozycje jesiennych stylizacji.
Now something everyone has been waiting for! After this very short introduction, I invite you to my suggestions for autumn stylizations.

Sanda艂y + sp贸dnica =
Sandals + skirt =






Stw贸rz podobn膮 stylizacj臋 z bonprix.pl!
Create a similar outfit with bonprix.pl!



LINK                     LINK                      LINK                     LINK



LINK                   LINK

Sanda艂y + bluzka =
Sandals + blouse =






Stw贸rz podobn膮 stylizacj臋 z bonprix.pl!
Create a similar outfit with bonprix.pl!

  

LINK                      LINK                      LINK                    LINK


Sanda艂y + sp贸dnica + bluzka =
Sandals + skirt + blouse =






Stw贸rz podobn膮 stylizacj臋 z bonprix.pl!
Create a similar outfit with bonprix.pl!

LINK                   LINK                   LINK                     LINK


Na dzi艣 to wszystko. 
Jak podobaj膮 wam si臋 moje stylizacje? Kt贸ra najlepsza? Czy macie podobny styl czy zupe艂nie inny? Lubicie jesienn膮 mod臋? Co was inspiruje jesieni膮? Czy nosicie komplety? Razem a mo偶e jednak osobno? Czy znacie sklep bonprix.pl? 
Piszcie w komentarzu. image

 That's it for today.
How do you like my styles? Which is the best? Do you have a similar style or a completely different one? Do you like autumn fashion? What inspires you in autumn? Do you wear kits? Together or maybe separately? Do you know the bonprix.pl store?
Write in the comment. image

image   image
( PL )

Dzi臋kuj臋 Ci za po艣wi臋cony mi czas 
Zapraszam Ci臋 na zaplecze wpisu 

Komentatorzy 

Co wpis wy艂aniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz - pod tym najnowszym wpisem a tw贸j blog znajdzie si臋 w polecajce. 

Pierwszy komentarz:
Valeria - laestanteriadevaleria.blogspot.com image

Najciekawszy komentarz:
AnSa - szept-mgielki.blogspot.com image

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie. Zar贸wno na blogu jak i instagramie 
● Podoba Ci si臋 moja praca? Pom贸偶 mi si臋 rozwin膮膰 oraz dotrze膰 do szerszego grona odbiorc贸w! Skomentuj, udost臋pnij, pole膰 ♡ 

 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna
 tik tok: blogerayuna

Je偶eli macie do mnie pytania, chcecie porozmawia膰, potrzebujecie pomocy w realizacji swoich projekt贸w lub 

cokolwiek innego nie zastanawiajcie si臋, nie wahajcie. Odpisuj臋 ka偶demu w komentarzu na blogu, na instagramie, na mailu. B膮d藕my otwarci na rozmow臋 i rozmawiajmy wi臋cej i wi臋cej image

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_PoqzwFjOeEoSd-YkvnzqvqeN_xnofzcsBCZPoyIa9QGqLfnYxNlIYk23ZqH9CgBVAHYSqd0V_EgPgdBWjpQ93BeKjrV1C4TOLTFiVjGE4D0nAYHoemS8s-mphWfL2_IzpvkYL0PRq-o2/s320/xzc6.gif

234 komentarze:

  1. 艢wietne stylizacje i zam贸wienia :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ja widzia艂am ostatnio na Bon Prix fajny sweter. Bardzo mi si臋 podoba.

    OdpowiedzUsu艅
  3. od czasu do czasu zamawiam na bonprixie, maj膮 ca艂kiem fan膮 ofert臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. You look very chic. I like the red top paired with the red skirt best.
    Elegant enough for a night on the town. Lynn and Precious

    OdpowiedzUsu艅
  5. Bardzo dzi臋kuj臋 za wizyt臋 u mnie i za przeczytanie moich komentarzy! Prezpraszam, 偶e pisa艂am kilka razy to samo. Teraz ju偶 b臋d臋 wiedzia艂a, jak tu Ciebie dzia艂a i ie b臋d臋 si臋 niepokoi膰 na przysz艂o艣膰, jakby co. Co do dzisiejszego wpisu, to przepi臋knie wygl膮dasz, zw艂aszcza w czerwonej sp贸dnicy i w ostatnim zestawie. Jeste艣 pi臋kna!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, naprawd臋. Zanim zorientowa艂am si臋 o co chodzi, za pierwszym razem gdy znikn臋艂y mi komentarze a nie wiedzia艂am o rozwijaniu, prze偶y艂am nie z艂y stres :D Dzi臋kuj臋 za komentarz! :)

      Usu艅
  6. Odwa偶ne zestawienie rajstop i sanda艂贸w. Pierwsza stylizacja podoba mi si臋 najbardziej, bo jest bardzo oryginalna. Gratuluj臋 wyczucia stylu kochana! :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Takie zestawienia odgapi艂am od azjatyckich idolek :) Dzi臋kuj臋 bardzo!

      Usu艅
  7. Przepi臋knie wygl膮dasz, wszystkie stylizacje ogromnie mi si臋 podobaj膮, chocia偶 ta pierwsza najbardziej :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. 艢wietne stylizacje Klaudio. Na modzie si臋 nie znam (tj. za bardzo), ale wygl膮dasz 艣wietnie. Pozdrawiam po aktywnym dniu :) Odwiedzi艂em miejsca, w kt贸rych nigdy nie by艂em :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Ka偶da ze stylizacji bardzo fajna :) Pami臋tam, jak kiedy艣 przegl膮da艂am rzeczy w tym sklepie - nawet by艂 stacjonarnie :D

    Pozdrawiam Zak艂adka do Przysz艂o艣ci

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety nie by艂o, ale jako dziecko lubi艂am przegl膮da膰 katalogi :D Pozdrawiam!

      Usu艅
  10. Pi臋kne stylizacje, w sam raz by wyj艣膰 na imprez臋 czy do pracy (ta 艣rodkowa).
    Czerwie艅 zawsze by艂a i b臋dzie inspiruj膮ca, wi臋c obie najlepsze ;)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Wiadomo, 偶e ka偶dy ma w艂asny styl, upodobania itd. O ile sp贸dnica zdecydowanie jest no my type to buty owszem :) Chyba sobie zajrz臋 na t臋 stron臋. Wiedzia艂am o niej, ale nigdy nie mia艂am parcia by si臋 tam porozgl膮da膰.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj, a mo偶e co艣 Ci si臋 spodoba :) Cz臋sto maj膮 fajne promocje np. 10% na ca艂e zam贸wienie :)

      Usu艅
  12. Najlepsza jest czerwona sukienka, po prostu czadowa. Najbardziej podkresla twoj charakter Ayunko. Dzinsowka rownie rewelacyjna. Jesienne kolory dodaja uroku i sprawiaja ze robi sie klimatycznie. Kocham zielenie,wszelkie jej odcienie zolcie i czerwienie. Brazy i zolcie tez sie super lacza. Do tego jakies korale czy inny naszyjnik w jesiennych kolorkach. Mam planach kupic sobie piekny plaszczyk w piaskowym odcieniu,widzialam taki w H&M wczoraj do.tego dokupie jakis zielony szal. Pozdrawiam serdecznie Kochana

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. O! Mam nadziej臋, 偶e pochwalisz si臋 swoimi zakupami! Ciekawa jestem jaki p艂aszczyk masz na my艣li bo ja uwielbiam p艂aszcze :) a w H&M to ju偶 dawno nie by艂am!
      Dzi臋kuj臋 za tw贸j komentarz i mi艂e s艂owa! :)

      Usu艅
  13. What a nice clothes! You look amazing my dear!

    OdpowiedzUsu艅
  14. Ciekawy komplet, kusi mnie by zam贸wi膰 co艣 z Bonproxu sporo dobrego s艂ysza艂am o tym sklepie.

    OdpowiedzUsu艅
  15. Bardzo 艂adnie!
    Czerwie艅 o偶ywia.
    Jesieni膮 si臋 przyda 馃槈
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
  16. Lindos look adoro los sacos rojos. Te mando un beso

    OdpowiedzUsu艅
  17. Witaj Klaudio! :)

    Ja tak jak Ty bardzo lubi臋 jesie艅 :) Koajrzy mi si臋 z ciep艂em fili偶anki z herbat膮 otulaj膮cy kocykiem i li艣膰mi wiruj膮cymi na wietrze :)

    Pi臋kne stylizacje, w ka偶dej wygl膮dasz rewelacyjnie! :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Witaj Iwetto!
      Pi臋kny opis jesieni :)
      Dzi臋kuj臋 i pozdrawiam!

      Usu艅
  18. Jesieni膮 chyba najbardziej lubi臋 czerwone swetry, a tych u Ciebie nie zabrak艂o ;)

    OdpowiedzUsu艅
  19. 艢wietne! Najbli偶sze mojemu serca jest stylizacja nr 2. Czerwony to Tw贸j kolor? Ja ub贸stwiam wszelkie odcienie niebieskiego.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Lubi臋 wszystkie kolory :) Do czerwonego przekona艂am si臋 niedawno ^^

      Usu艅
  20. Ostatnio dosta艂am od nich katalog i planuj臋 swoje zakupy.

    OdpowiedzUsu艅
  21. ¡Hola! Wow vaya pasadas de looks, me encantan todos. Un saludo desde Espa帽a :)

    OdpowiedzUsu艅
  22. Super stylizacje! Uwielbiam jesienne klimaty. :)

    OdpowiedzUsu艅
  23. Hi!
    I also love fall, it is my favorite time of year.
    The look that I liked the most was the second!

    OdpowiedzUsu艅
  24. All of these looks are stunning! I absolutely adore those autumn colours. That skirt in particular is beautiful <3
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsu艅
  25. Bardzo fajne jesienne stylizacje, druga najbardziej przypad艂a mi do gustu :)

    OdpowiedzUsu艅
  26. Podobaj膮 mi si臋 Twoje stylizacje, bo s膮 takie naturalne, nie przesadzone. Sama jedynie bym buty inne ubra艂a, ale wiadomo 偶e to tylko kwestia gustu i wygody. Sklep BonPrix znam i nawet ostatnio co艣 tam zamawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  27. I loved all your looks, very beautiful!
    I think this orange/red color goes a lot with autumn.

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsu艅
  28. OMG I am loving your outfits and so lusting after this heels <3 They look perfect :-D

    OdpowiedzUsu艅
  29. Bonprix to m贸j ulubiony sklep. Ca艂膮 szaf臋 mam w tej firmie :P

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja te偶 mam od nich ca艂kiem sporo :)

      Usu艅
    2. Zawsze jak czego艣 szukam. To p贸藕niej okazuje si臋, 偶e jednak w Bonprixie jest naj艂adniejsza na m贸j rozmiar.

      Usu艅
    3. Mi czasem zdarza si臋, 偶e nie ma mojego rozmiaru :(

      Usu艅
  30. WoW jestem pod wra偶eniem! Super kolory wybra艂a艣, w艂a艣nie takie co z jesieni膮 si臋 kojarz膮. U mnie co prawda wci膮偶 zielono, ale czu膰 zapach nadchodz膮cej jesieni. W og贸le jak zobaczy艂am sp贸dnic臋 to pomy艣la艂am, 偶e przecie偶 ja mam prawie tak膮 sam膮. Idealna na t膮 por臋, zainspirowa艂a艣 mnie do wykorzystania jej ;) Pierwsza i trzecia stylizacja bardzo mi si臋 podoba (powiedzmy, 偶e w okolicach mojego stylu). Barwy cudowne i 艂adnie dobrane. Druga propozycja mniej mi przypad艂a do gusty ze wzgl臋du na materia艂-jeans, kt贸rego nie mog臋 jako艣 przecierpie膰 w swoje garderobie. Mimo to, s膮dz臋, 偶e na Tobie wygl膮da rewelacyjnie. Pasuj膮 ze sob膮 kolory. Po艂膮czenie niebiesko艣ci i czerwieni to taki super kontrast. Kojarzy mi si臋 z mieszank膮 ''mrozkowej''zimy i ognistej jesieni. Generalnie wszystko na plus ale dla siebie wybra艂abym te dwie. Og贸lnie pi臋knie wygl膮dasz! Pozdrawiam ciep艂o acz dzi艣 deszczowo :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 Kochana za wspania艂y komentarz! Jest mi bardzo, bardzo mi艂o :)

      Usu艅
  31. Very stylish images turned out! Excellent new things. I will wait for the continuation

    OdpowiedzUsu艅
  32. Sama czasem r贸wnie偶 zamawiam z tego sklepu- na plus to, 偶e wysy艂ka jest teraz o wiele szybciej ni偶 kilka lat temu, kiedy na paczk臋 czeka艂o si臋 i trzy tygodnie. Na minus? Niby maj膮 segment premium, a tam materia艂y to poliester z minimaln膮, 艣ladow膮 ilo艣cia kaszmiru czy we艂ny. A ceny o wiele wi臋ksze.
    Podoba mi si臋 ten czerwony zestaw- mega energetyzuj膮cy!
    Pozdrawiam serdecznie znad fili偶anki kawy :

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo za tw贸j komentarz i r贸wnie偶 pozdrawiam! :)

      Usu艅
  33. Kiedy艣 zamawia艂am w Bon prix, ale mia艂am zastrze偶enia co do jako艣ci.
    Twoje stylizacje udane, cho膰 za dziurawymi d偶insami nie przepadam...

    OdpowiedzUsu艅
  34. 艢wietne stylizacje :) Znam Bonprix, ale nigdy nic stamt膮d nie zamawia艂am :) Kiedy艣 przychodzi艂y poczt膮 ich gazetki i bardzo lubi艂am je przegl膮da膰 :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :) Do tej pory od czasu do czasu dostaj臋 ich katalog :)

      Usu艅
  35. Ja co prawda za jesieni膮 nie przepadam ale bardzo lubi臋 jesienne styl贸wki. Nie mia艂am nigdy nic z Bonprixu. 艢wietne stylizacje i super wygl膮dasz! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
  36. Hola guapa, el oto帽o es mi estaci贸n del a帽o favorita, me encanta los colores de la naturaleza. Me han gustado mucho los looks que nos muestras, yo tambi茅n suelo comprar ropa en Bonprix. Feliz d铆a. Besos

    OdpowiedzUsu艅
  37. Pomys艂owe kreacje z zaledwie kilku rzeczy. Dla mnie troch臋 za d艂uga sp贸dnica, ale reszta OK. :)

    OdpowiedzUsu艅
  38. Sklep znam i podobaj膮 mi si臋 jego produkty. Sp贸dnica, kt贸r膮 wybra艂a艣 ma fajny kr贸j pasuj膮cy na wiele okazji i do tego pi臋kny kolor. Og贸lnie bardzo fajne stylizacje. Mi艂ego dnia :)

    OdpowiedzUsu艅
  39. Moja paczka w艂a艣nie si臋 robi ❤️ moje sweterki z bufkami, kiecka z dekoltem i co najwa偶niejsze: pi偶ama na rendez vous z panem Darcym馃榿 tak, jesie艅 ma swoje plusy馃槑
    Przepi臋kna czerwie艅 - pasuje do ciebie ten kolor 馃ぉ

    OdpowiedzUsu艅
  40. Bardzo ciekawe stylizacje i my艣l臋, 偶e te spodnie i sp贸dnic臋 sama bym sobie kupi艂a, je偶eli dorwa艂abym swoje rozmiary.

    OdpowiedzUsu艅
  41. Sama nie przepadam za kolorem czerwonym, ale Tobie bardzo pasuje!

    OdpowiedzUsu艅
  42. Kiedy艣 cz臋sto zamawia艂am w bonprix. Trudno nam trafi膰 z rozmiarem.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ta rozmiar贸wka jest troch臋 szalona :D Zauwa偶y艂am to podczas zamawiania :D

      Usu艅
  43. Bonprix to podstawa mojej szafy, bo zawsze znajd臋 tam co艣 fajnego i do tego z fajnym sk艂adem.

    OdpowiedzUsu艅
  44. I also love autumn, is a very pleasant season, somewhat warm, somewhat cool, still sunny and full of warm colors. I am familiar with this brand and I enjoyed some of their products in the past. I also love the items you've presented, very stylish and lovely.

    OdpowiedzUsu艅
  45. Jeszcze nie zamawia艂am niczego na Bon Prix. Same cude艅ka wybra艂a艣!Masz 艣wietne oko do stylizacji- zawsze wszystko dobierasz ze smakiem. Sama przyjemno艣膰 ogl膮da膰 Twoje zdj臋cia.

    OdpowiedzUsu艅
  46. Fajny ten kolor, taki optymistyczny :) Nie mam 偶adnej rzeczy tej barwy w szafie, ale zaczynam si臋 powoli przekonywa膰 do odcieni pomara艅czu, ceglastego etc.

    OdpowiedzUsu艅
  47. gdyby mi si臋 jeszcze chcia艂o stroi膰 tak jak mi si臋 nie chce to by by艂o fajnie ;D

    OdpowiedzUsu艅
  48. Moja mama swego czasu du偶o zamawia艂a w bonprixie, ja mia艂am stamt膮d kilka ukochanych swetr贸w, cho膰 nigdy do ko艅ca nie wstrzeli艂am si臋 w ich rozmiar贸wk臋, bo by艂am pomi臋dzy. Kolory fajne, ciep艂e, ale jak nosisz wi臋ksze rozmiary to niekoniecznie pasuj膮 :)

    Jesie艅 to cudowny czas na czytanie <3

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj si臋 wstrzelam w rozmiary, raz zdarzy艂o mi si臋 偶e musia艂am wymieni膰 :)

      Usu艅
  49. To zdecydowanie moja ulubiona pora roku. :) Mo偶e sobie nawet by膰 plucha, mam do tego odpowiednie, nieprzemakalne, czerwone buty. :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja wol臋 lato, ale jesie艅 jest cudowna i bardzo inspiruj膮ca :)

      Usu艅
  50. Jesie艅 jest moj膮 ulubion膮 por膮 roku, zar贸wno je艣li chodzi o pogod臋 jak i o kolory ❤️ Twoje stylizacje s膮 艣wietne, najbardziej spodoba艂y mi si臋 ta z jeansem, ch臋tnie chodz臋 tak ubrana:)

    OdpowiedzUsu艅
  51. I like the styles, but the most I like is the second style. Maybe, because I'm young, I love the style that look so casual.

    Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsu艅
  52. Swietna stylowka. Czerwony to moj ukochany kolor :)

    OdpowiedzUsu艅
  53. ¡HOLA, HOLAAAAAAAAAAAAAAA!

    Me encanta el conjunto. Te queda precioso.

    ¡SE MUUUUUUUUUUUUUUY FELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIZ 馃挍!

    OdpowiedzUsu艅
  54. Super zestawy! Ale Ty masz te偶 艣wietn膮 figur臋! :)

    OdpowiedzUsu艅
  55. super propozycje, a stylizacje ze sp贸dnic膮 skrad艂y moje serce

    OdpowiedzUsu艅
  56. Hi!
    I love autumn so much. Everywhere you look, it is beautiful. Trees change into colors of red, orange, and yellow. The views of this time of year are so magical. 馃槷OMG, I love all your styles. I am a true jeans and t-shirt girl. I love how you styled it with the red top and jacket, will check the store.
    You look beautiful with that dress. It is perfect for the upcoming season. 馃崄

    OdpowiedzUsu艅
  57. there is no autumn season in my country, only rainy and summer馃槄, but you look so stylish and beautiful. I like the pencil skirt on your blogpost. I don't have one, I'm not very confident as I'm very thin. And I really like that skinny jeans! Hopefully I can gain more weight so I can be confident enough wearing pencil skirt one day!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. You definitely look beautiful in everything! We have a typical autumn weather, before it turns into winter. It's cool but the sun is shining. It's wet, but colorful :)

      Usu艅
  58. Super stylizacja i bardzo fajnie prezentuje si臋 ta sp贸dnica :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  59. Bardzo fajne stylizacje. Nie potrafi臋 wybra膰 najlepszej, bo ka偶da ma w sobie to co艣. Wi臋kszo艣膰 ciuch贸w w mojej szafie jest z Bon Prixu. Moim zdaniem to dobra jako艣膰 w przyst臋pnej cenie.

    OdpowiedzUsu艅
  60. Cze艣膰, Klaudio! ;)

    Fajnie, 偶e potrafisz bawi膰 si臋 mod膮. Stworzy艂a艣 i艣cie jesienne propozycje. Mnie najbardziej spodoba艂a si臋 styl贸wka ze spodniami. Ma fajny vibe. ;)

    Je艣li chodzi o komplety to ich nie nosz臋. Mam taki jeden w szafie - hiszpanka i o艂贸wkowa sp贸dniczka, ale jako艣 po niego nie si臋gam, cho膰 jest bardzo 艂adny. :D

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Cze艣膰 Monika! :)
      Dzi臋kuj臋 za tw贸j komentarz i pozdrawiam! :)

      Usu艅
  61. Najlepiej wygl膮daj膮 tutaj jeansy :) I 艣wietnie le偶膮!

    OdpowiedzUsu艅
  62. Wspania艂e kolory! Cudowny klimat stylizacji. :) Coraz ciekawsze te Twoje sesje, ogl膮dam i oka oderwa膰 nie mog臋! :D Musz臋 przyzna膰, 偶e ka偶da bardzo mi si臋 na Tobie podoba, zaprezentowa艂a艣 je cudownie. Nie potrafi臋 wybra膰 najlepszej, ka偶da stylizacja ma co艣 w sobie. ;)

    ~馃挏 Dollka

    OdpowiedzUsu艅
  63. Hello !!! I love autumn and that outfit it's just beautiful
    See you !!!
    Nev馃挒

    OdpowiedzUsu艅
  64. Hey !!
    I loved these sandals and the striped shirt, and the blouse
    I would like this store here in Brazil too :')

    I agree with you, Ayuna: if a story is well written, we don't care about the repetitive patterns

    xoxo
    P芒m
    Blog Interrupted Dreamer

    OdpowiedzUsu艅
  65. Nie zamawiam z bonprixu, ale stylizacje super, idealne na jesie艅 :D pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  66. Fajnie nadal widziec Cie na blogspocie!
    Mminelo juz pare lat , bylam nieaktywna i widze,ze z blogow ,ktore dawniej obserwowalam niewiele sie utrzymalo...
    Byloby mi niezmiernie milo ,gdybys do mnie zajrzala, wlasnie pojawil sie pierwszy wpis i moze Ci sie spodoba i zostaniesz ze mna na dluzej :)
    W kazdym razie, ja bede Cie odwiedzac i zapraszam serdecznie do siebie!

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie! KLIK

    OdpowiedzUsu艅
  67. Sporadycznie zamawiam z bon prix, strasznie d艂ugo id膮 przesy艂ki i podobnie zwroty :(
    W moim stylu najbardziej ta jeansowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. U mnie posz艂o dosy膰 szybko, a偶 sama si臋 zdziwi艂am! :D I w jednym i drugim przypadku.

      Usu艅
  68. kobieta w czerwieni ZAWSZE pobudzi m臋ski puls - chyba, 偶e m臋偶czyzna jest bardziej t臋czowy, ni偶 dzik w mateczniku.
    pi臋knie wygl膮dasz w ka偶dej kreacji, cho膰 osobi艣cie nie znosz臋 d偶ins贸w (to str贸j wymy艣lony dla niewolnik贸w zmuszonych do pracy na plantacjach)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. I najpopularniejszy materia艂 ostatnich lat! :)
      Dzi臋kuj臋 bardzo za tw贸j komentarz! :)

      Usu艅
  69. ..witam Ci臋 Ayuno cudnym jesiennym ciepe艂kiem i s艂oneczkiem ❤
    ..jesie艅 to cudowna i moja ulubiona pora roku, m贸wi si臋, i偶 to ulubiona pora poet贸w.. daje nam cudne wra偶enia i odczucia, bo jesie艅 jest Czarodziejk膮..
    ..za Tw贸j 艣wietny post dzi臋kuj臋,
    jesie艅 jest cudowna i wyj膮tkowa,
    i cho膰 nostalgi臋 te偶 nam serwuje
    to pi臋knem barw przepi臋knie maluje..

    ..Twoje stylizacje Kochana s膮 fantastyczne i w ka偶dej wygl膮dasz rewelacyjnie!
    chocia偶 je艣li chodzi o d偶insy, to nie przepadam za tymi dziurami ;)
    ..bardzo podoba mi si臋 1 stylizacja jest szalenie elegancka, 2 jest bardzo fajna, taka swobodna i 艣wietnie Ci pasuje, 3 jest super, fantastycznie wygl膮dasz w czerwieni ^^

    - pozdrawiam Ci臋 najserdeczniej, zakochana w jesieni, otulona jej nastrojem, przesy艂am moc dobrej energii
    i 偶ycz臋 moc pi臋knych chwil 馃挅

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 za mi艂e s艂owa i 偶ycz臋 wszystkiego co najlepsze! :)

      Usu艅
  70. 艢liczne s膮 te zestawy i w pi臋knych kolorach <3 U mnie chwilowo by艂o jesiennie, a teraz w pa藕dzierniku robi si臋 pogoda letnia ;p
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsu艅
  71. I loved it!
    You are stunning! :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsu艅
  72. Czerwie艅 bardzo dobrze pasuje do jesieni. :)

    OdpowiedzUsu艅
  73. Czerwie艅, czer艅 i jeans - klasyka, ponadczasowa! :) Czerwona sp贸dnica to must have w szafie, sama uwielbiam i z przyjemno艣ci膮 nosz臋, szczeg贸lnie zim膮 :) Chocia偶 obawiam si臋, 偶e tej zimy mog臋 si臋 nie zmie艣ci膰 do swojej ulubionej sp贸dnicy, kilka kilogram贸w przyby艂o tu i tam :)))

    OdpowiedzUsu艅
  74. Uwielbiam po艂膮czenie czerwieni z d偶insem!

    OdpowiedzUsu艅
  75. Pi臋knie Ci w czerwieni :D Szczeg贸lnie podoba mi si臋 stylizacja nr 2! ;)

    OdpowiedzUsu艅
  76. Fajne stylizacja, Bardzo podoba mi si臋 ta czerwona sp贸dnica

    OdpowiedzUsu艅
  77. Ja r贸wnie偶 uwielbiam jesie艅 :)
    Swietne s膮 te stylizacje- szczeg贸lnie nr 2 mi si臋 najbardziej spodoba艂 :)
    Ale wszystkie s膮 bardzo 艂adne- fajnie po艂膮czy艂a艣 ze sob膮 te ciuszki :)
    Widz臋 偶e w Twoich zakupach, z Bonprix, dominuje czerwie艅- bardzo lubi臋 ten kolor :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  78. Uwielbiam jesie艅 i uwielbiam czerwony kolor (chocia偶 w ubiorze najcz臋艣ciej poza latem, nosz臋 go zim膮 :)). Bardzo podoba mi si臋 ten zestaw. Sweterek i o艂贸wkowa sp贸dnica w tak nasyconym kolorze to dobra kombinacja, kt贸r膮 mo偶na zestawi膰 w r贸偶ne ciekawe sposoby tak jak Ty to zrobi艂a艣. Pozdrawiam ciep艂o! ;*

    OdpowiedzUsu艅
  79. Ja jesieniar膮 stanowczo nie jestem. Wol臋 nawet zim臋 a ju偶 w szczeg贸lno艣ci czekam na wiosn臋 :P ale przyznaj臋, 偶e jesienne stylizacje mog膮 by膰 ca艂kiem ca艂kiem. Pi臋knie wygl膮dasz. Szczeg贸lnie ta pierwsza przypad艂a mi do gustu :)

    OdpowiedzUsu艅
  80. Super wygl膮da ta czerwie艅! A偶 mi przypomnia艂a艣, 偶e mi w艂a艣nie brakuje czego艣 w tym kolorze.

    OdpowiedzUsu艅
  81. No pi臋knie si臋 prezentujesz, ale 艂adnemu to we wszystkim 艂adnie! :)

    OdpowiedzUsu艅
  82. Pierwsza stylizacja zdecydowanie najbardziej przypad艂a mi do gustu :) Fajny taki intensywny akcent :D

    OdpowiedzUsu艅
  83. Druga stylizacja najbardziej przypad艂a mi do gustu! Dwie pozosta艂e te偶 s膮 fajne!

    OdpowiedzUsu艅
  84. Jakie fajne stylizacje, trzecia spodoba艂a mi si臋 najbardziej, cho膰 we wszystkich wygl膮dasz pi臋knie!:)
    艢wietna ta sp贸dnica<3

    OdpowiedzUsu艅
  85. Ka偶da z tych stylizacji ma w sobie to co艣 ;) cudnie wygladasz w odcieniach czerwieni ;)

    OdpowiedzUsu艅
  86. Genialne zam贸wienie i genialne stylizacje. Wszystko idealnie do siebie pasuje. Sp贸dnica totalnie mnie zauroczy艂a i b臋d臋 musia艂a ja sobie zam贸wi膰. A musz臋 jeszcze wspomnie膰, 偶e pi臋knie wygl膮dasz w czerwieni. Do twarzy Ci 馃槏

    OdpowiedzUsu艅
  87. Szczeg贸lnie mocno do mnie przemawia ta rozpinana kurtka - koszula. :)

    OdpowiedzUsu艅
  88. Thanks for sharing those ideas.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsu艅
  89. Fajne propozycje, a czerwony kolor 艣wietnie rozgrzeje jesieni膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
  90. I love Autumn.
    Nice outfits, good that its not too dark,
    the pops of red looks lovely.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  91. 艣wietne stylizacje, cho膰 u mnie pewnie ta z jeansami najlepiej by sie sprawdzi艂a:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsu艅
  92. These are such fun bright pieces! The knits look so good together, and I love that bright skirt against the black :)

    Hope you are having a lovely weekend :) We have had a fun one with a couple of events.

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsu艅
  93. chcialam dodac ze pasuje ci czerwien:)

    OdpowiedzUsu艅
  94. Fajne stylizacje.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsu艅
  95. Mnie si臋 spodoba艂 najbardziej pierwszy zestaw, bo lubi臋 po艂膮czenie czerwieni z czerni膮. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
  96. Witaj Kaludio. Dla mnie wszystkie Twoje stylizacj臋 s膮 艣liczne i we wszyskich wygl膮dasz przepi臋knie. Mam czerwony komplecik - spodnie i top z tego sklepiku. Bardzo fajnie si臋 nosi te ubranka. Pozdrawiam s艂onecznie.:)

    OdpowiedzUsu艅
  97. Ten sweterek, to co艣 dla mnie. Lubi臋 z taki z lu藕nymi r臋kawami. Stylizacja d偶insowa super ale i pierwsza bardzo mi si臋 podoba :)

    OdpowiedzUsu艅
  98. Super stylizacje! Od jakiego艣 czasu mam w planach kupi膰 sobie "co艣" pomara艅czowego na jesie艅 i ten wpis jeszcze bardziej mnie w tym przekona艂 ;)

    OdpowiedzUsu艅