lipca 05, 2019

Wakacyjna torebka i moje letnie must have | BonPrix.pl

 
 Dzień dobry
Rozpoczął się lipiec, przepiękny wakacyjny miesiąc. Pogoda dopisuje- z tego co zauważyłam, upały każdemu dają się we znaki. Naturalnym ludzkim odruchem przy tak egzotycznych temperaturach jest chęć schłodzenia się. Najczęściej wybieram dzikie jezioro na mojej wsi. Dlaczego o tym mówię, w dalszej części wpisu. Chciałabym dziś przy współpracy z BonPrix.pl pokazać wam moją wakacyjną torebkę, omówić jej zawartość. Może brzmi błaho, ale zapewniam, to co mam do przekazania jest bardzo istotne. Zapraszam.
Post sponsorowany. 

Od dłuższego czasu słysząc "wakacyjna torebka" mam przed oczami albo plecioną albo szmacianą torbę. To dla mnie bardzo letni styl. Niestety, do tej pory nie miałam takiej torebki. Z pomocą przybyła mi firma BonPrix.pl, oferując fascynujące modele. 



Wiecie już jak wygląda moja pierwsza, prawdziwa wakacyjna torebka. Wybrałam motyw przeplatanej wikliny z czarno-białymi pasami. Niby wzór prosty, a jednak torebka wygląda nietuzinkowo i oryginalnie. Myślę, że pasy dodają jej takiego sportowego stylu- co mnie cieszy bo sięgam po niego przy każdej okazji i staram się przeplatać z nieoczywistymi rzeczami. Moim zdaniem torebka dobrze wyglądać będzie nie tylko latem, jesienią i wiosną również. Bardzo się cieszę, że ma długi pasek. Nie wyobrażam sobie nie nosić torby przez ramie. Jakość świetna. Podsumowując- jestem bardzo zadowolona z zakupu.









  
Co znajduje się w mojej wakacyjnej torbie? Wiem, że posty z tym pytaniem w roli głównej mogliście czytać z pięć lat temu- w tedy ten temat był niezwykle popularny, być może dlatego że uniwersalny, prosty do napisania i łatwy w odbiorze. To co znajduje się w mojej torbie nawiązuje do moich przemyśleń, do spraw z jakich ostatnio zdałam sobie sprawę po oglądaniu wiadomości jak i z własnych przeżyć.

Wakacyjne Must Have - to włóż do swojej torebki, nawet robiąc zaledwie kilka kroków z domu.
1. Naładowany telefon (jeżeli posiadasz również power bank) - nie chcę powiedzieć, że wypadki zdarzają się wyłącznie latem, bo na dobrą sprawę różne incydenty zdarzają się przez cały rok ale utonięcia czy pożary wzrastają właśnie w tym okresie. Warto zapamiętać numer 112, który jest numerem alarmowym i bezpłatnym, dostępnym na terenie całej Unii Europejskiej. Być może nie koniecznie wy będziecie potrzebować pomocy, może spotkacie kogoś, komu potrzebna będzie pomoc.

2. Produkty chroniące przed słońcem - nie trudno zauważyć wzrostu temperatury. Nie wiem jak u was, ale u mnie, niejednokrotnie, termometr bliski był 40 stopniom Celsjusza. Lato kusi i przyznam, że nie mam ochoty siedzieć w domu, nawet palące słońce mnie nie powstrzyma. Dlatego zawsze mam przy sobie trzy rzeczy: okulary przeciwsłoneczne, kapelusz (chodź uważam że nie wyglądam w kapeluszu dobrze, to najważniejsze jest zdrowie) oraz krem z wysokim filtrem. Powinniśmy zdecydować się na cokolwiek co okryłoby naszą głowę- latem niezwykle delikatny punkt a także jakikolwiek krem z filtrem, najlepiej z wyraźnymi literkami "wysoka ochrona". Ciężko sobie wyobrazić, jak częste są udary słoneczne i czerniaki, złośliwe nowotwory skóry - w Polsce umieralność na tę chorobę jest o 20% wyższa niż w Europie, przy o 50% mniejszej częstości zachorowań. Link do statystyk - LINK

3. Woda - chyba nie muszę wspominać, jak ważne jest nawadnianie się latem, zresztą ludzki organizm informuje o niedoborze wody. Nie dajcie sobie wmówić, tak jak moja znajoma pod wpływem pewnej reklamy, że ma nadmiar wody w organizmie. Zatrzymanie wody w organizmie najczęściej jest konsekwencją choroby, bądź zdarza się przy miesiączce i to powinien stwierdzić lekarz. Dużo gorszy jest brak wody w organizmie, a konkretniej jej optymalnej ilości. W najgorszych przypadkach może to nawet doprowadzić do śmierci. Gdy w organizmie brakuje około 2% wody, to zaczynamy odczuwać silne pragnienie, w następnej kolejności może dojść do utraty nawet 4% wody, co objawia się przez suchość w ustach. Jeśli po zauważeniu takich symptomów nadal nie nawodnimy organizmu, to nastąpi jeszcze silniejsze odwodnienie, które zauważymy po trudnościach w przełykaniu spowodowanych zahamowaniem wydzielania śliny. Do odwodnienia mogą doprowadzić różne sytuacje. Nie wypijanie odpowiedniej ilości wody, a przy tym dodatkowo używaniem napojów odwadniających jak kawa, cola czy energetyki. Jeśli zależy nam na przywróceniu prawidłowego funkcjonowania organizmu, to powinniśmy od razu wziąć się za nawadnianie ciała. Należy wypić wodę, najlepiej niegazowaną. Ważne jest by po pierwszym mocnym ugaszeniu pragnienia skupić się na prawdziwym nawodnieniu organizmu, czyli przyjmować wodę małymi łykami, najlepiej co kilka minut. Latem miejmy przy sobie butelkę wody i popijajmy ją - profilaktycznie. 

4. Krem uniwersalny - ja obecnie używam nivea soft w takim małym, 50ml słoiczku. Zamiast kremu może być też wazelina kosmetyczna. Te kosmetyki idealnie sprawdzą się przy różnych otarciach i zadrapaniach, ukąszeniach czy przy nadmiernej suchości skóry. 

5. Mała apteczka - ciężko jest nosić przy sobie apteczkę- ale ja, zawsze mam w pobliżu jakieś leki i potrzebne produkty. Tabletki przeciwbólowe to norma nie tylko dla migrenowca jak ja. Warto mieć przy sobie wodę utlenioną bądź inny produkt o działaniu oczyszczająco-odkażającym jak również drobnostki- plaster bądź bandaż. To zajmuje naprawdę mało miejsca w torebce czy plecaku a może być naprawdę przydatne.

6. Chusteczki nawilżane - uniwersalny produkt mogący przydać się przy np. chęci oczyszczenia ciała, dłoni, twarzy.

Dlaczego ja to piszę. Zdaję sobie sprawę, że wcześniej nie poruszałam takich tematów na blogu. Żałuję. Wyobraźcie sobie, że ponad tydzień temu, w mojej małej miejscowości, w jeziorze, w którym od lat pływamy utonął mężczyzna. Kilka dni później- w miejscowości, którą często odwiedzamy z Rafałem - utonął młody chłopak. Statystyki są zastraszające, w samym tylko czerwcu, w Polsce utonęło 113 osób- według statystyk policyjnych. W roku 2018 utonęło 545 osoby. Najczęstszą przyczyną utonięć jest alkohol - statystyki LINK.

Nie chcę wprowadzać na blogu depresyjnej atmosfery- to nie taki jest zamiar. To o czym napisałam, to ludzka tragedia dla rodziny i najbliższych. Niestety, choćbyśmy nie wiem jak się starali nie da się z tym nic zrobić, nie da się przywrócić komuś życia. Można jednak spróbować przeciwdziałać takim wypadkom, pisać, rozmawiać o tym, nagłaśniać. Nie można myśleć w sposób "to nic nie da" należy wierzyć "to może się udać". Mówmy otwarcie- uważajmy. Jest upalne lato, wszystko wysycha. Nie bawmy się ogniem, zapalniczkami, zapałkami przy wysuszonych na wiór trawach. Przy długotrwałych, wysokich temperaturach rośliny usychają. Zagrożeniem może stać się nawet rzucony papieros. Ogień rozprzestrzenia się szybko. Jest gorąco- to prawda, ale uważajmy z ochładzaniem się. Nagła różnica temperatury przy ciele, może wywołać szok termiczny czy paraliż - spowodowane jest to najczęściej wskoczeniem do zimnej wody. Wystarczy przed wejściem do jakiegokolwiek zbiornika wodnego- jeziora, morza, basenu, schlapać się wodą- przyzwyczaić ciało do niższej temperatury. Lato to niezaprzeczalnie czas plenerowych imprez, jednak jeżeli jesteśmy świadomi tego, że alkohol nam szkodzi- unikajmy go a jeżeli już to spożywajmy go w cieniu. Uważajmy i świadomi, rozglądajmy się dookoła. Nie każdy bohater nosi pelerynę- każdy z nas może kogoś uratować.

Chcę aby każdy z nas miał cudowne lato. Rozpoczął się lipiec- niech będzie wspaniały. Pełen niezapomnianych przeżyć ale i rozważnych, przemyślanych decyzji i odpowiedzialnych zachowań.

Wpis przygotowałam przy pomocy:
https://wp-assets.convertiser.com/blog-pl/uploads/2017/06/program_partnerski_bonprix.png
 

Na dziś to wszystko.
Jak planujecie spędzić swoje wakacje? Jak myślisz, czy mój wpis może w jakikolwiek sposób pomóc? Co ty wkładasz do swojej wakacyjnej torebki? Czy znasz sklep bonprix.pl? Czy podobają Ci się przedstawione przeze mnie plecione i materiałowe torby? 
Napisz w komentarzu. 

     http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif
      
Zajrzyj koniecznie na te blogi:

Pierwszy komentarz: Radostina z www.fashionradi.com
Najciekawszy komentarz: Inka z primamomento.blogspot.com

www.fashionradi.com to anglojęzyczny blog lifestylowy z dużą porcją mody. Zachęcam do zapoznania się z tymi wpisami i poznania sposoautorki, w jaki patrzy na świat.
primamomento.blogspot.com to fascynujący blog, przy którym warto się zatrzymać. Wpisy są bardzo przemyślane, zawierają myśli autorki na różne tematy. Zachęcam was do poznania tych przemyśleń i do wyrażenia swoich.

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.

Infoblog :

●  Razem z Rafałem przeszliśmy do drugiego etapu #chcętoprzeżyć organizowanego przez katalogmarzen.pl - dalej jesteśmy testerami marzeń!
● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi! Zainspiruj mnie!
 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl


84 komentarze:

  1. Czasami warto napisać takie "depresyjne" posty, by dać ludziom do myślenia.
    Torba bardzo mi się podoba, z Twoich innych propozycji wybrałbym tą białą i tą z liścmi paproci.
    Nowy post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może :) Mam nadzieję, że to w jakikolwiek sposób pomoże. Wydaje mi się, że nie mówić głośniej niż tu na blogu. Dziękuję :)

      Usuń
    2. i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
      or
      call/whatsapp:+2349057261346




      i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
      or
      call/whatsapp:+2349057261346

      Usuń
  2. Nie noszę torebek, są niewygodne, zajmują ręce. Preferuję plecaki, a jeszcze bardziej tzw. "nerki". I na tej podstawie mogę śmiało powiedzieć, że wszelkie plecionki to z pewnością wakacyjny blues. Mam płócienny plecak na lato i skórzany na zimę. Ten letni jest większy, wejdzie tam ręcznik i klapki kiedy idę na kąpielisko.

    1. Prawie nigdy nie zabieram ze sobą telefonu. Mam stary aparat, który nie zużywa dużo energii. Ładuję go raz na 3-4 tygodnie, więc nawet jak wyjeżdżam gdzieś na długi weekend i zabieram telefon, to nie muszę zabierać ładowarki.

    2. Filtry to konieczność. Niestety zauważyłam, że 50+ przestają starczać. Skórę często mi parzy. W sklepach niestety nie ma wyższych nominacji. Będę musiała wybrać się do apteki.
    W czerwcu miałam 38 stopni na swoim termometrze. Chyba boje się lipca... -_-
    Kapelusz i okulary mam zawsze. Okulary z filtrem oczywiście, a kapelusz z szerokim rondem do ochrony nie tylko głowy, ale również karku i częściowo ramion.
    Przeżyłam udar słoneczny i cieplny już kilka razy. Powiem Ci, że przy ekstremalnych temperaturach nie da się wszystkiemu zapobiec. Ja jestem ostrożna, może nawet przewrażliwiona, a i tak spotkają mnie czasami koszmarne sytuacji w związku z letnią porą.

    5. Plastry na otarcia i wapno do picia, bo ukąszenia niektórych owadów mnie mocno uczulają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię plecaki a nerki kocham- idealne :) Ja zawsze noszę przy sobie telefon. Mi 50+ w zupełności wystarcza, a mojemu ukochanemu nawet 30+ :) ale bardzo chętnie zakupiłabym jakiś dobry krem z apteki w rozsądnej cenie :) Bardzo mi przykro z powodu udarów :(
      Dziękuję serdecznie za komentarz!

      Usuń
  3. Niesamowity, dopracowany wpis. To dobrze, ze przypominasz o tych wszystkich rzeczach. Myślę, że ostrożności i ostrzeżeń nigdy za dużo.
    Oczywiście znam Bonprix, zawsze oglądałam ich katalogi. Miło, że udało Ci się podjąć współpracę. Plecione i materiałowe torby bardzo mi się podobają, Twoja również. I przepięknie wyglądasz w różu, na tle kwiatów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, dziękuję serdecznie :)
      Katalogi bonprix kojarzą mi się przede wszystkim z dzieciństwem :) Dziękuję za cudowny komentarz :)

      Usuń
  4. Ostatnio takie plecione torebki są modne. Bardzo mi się podobają w letnich stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też :) Ale jak już się zaopatrzyłam w taką, to nagle pogoda przestała być taka bardzo wakacyjna :)

      Usuń
  5. W tym roku utonęło już w Polsce strasznie dużo ludzi, nie chcę nawet myśleć, ile będzie zanotowanych takich przpadków pod koniec wakacji...
    Akurat torebka, którą wybrałaś nie przypadła mi do gustu, ale pozostałe propozycje są bardzo fajne, zwłaszcza, że nie przypominają tych okrągłych ze sklepów, które nosi na ulicy co druga osoba. Tych jest już zdecydowanie za dużo haha. Woda, telefon, chusteczki to dla mnie must have, jeśli chodzi o zawartość torebki :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie będzie ich aż tak dużo. Dziękuję najserdeczniej za komentarz! :)

      Usuń
  6. Torebki-koszyki to prawdziwy hit już kolejny rok. Mam jedną taką torebkę w kolekcji, ale czaję się jeszcze na okrągłą na pasku. <3 Super, że przy okazji omawiania zawartości swojej torebki poruszyłaś ważne tematy związane z bezpieczeństwem i dbaniem o swoje zdrowie. To istotne, by uświadamiać ludzi. Brawo, Klaudio! ;) Oczywiście, serdecznie gratuluję Ci współpracy z BonPrix. ;)
    Życzę Ci wspaniałych i bezpiecznych wakacji! :8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8 na końcu miała być taka emotka :*

      Usuń
    2. Ja też chyba będę się czaić na okrągłą na pasku, wygląda przepięknie :) Dziękuję najserdeczniej, na początku myślałam, że to nie jest najlepszy pomysł, ale musiałam o tym wspomnieć, nie dałoby mi to spać. Dziękuję i również życzę udanych, szczęśliwych wakacji <3

      Usuń
  7. Jestem zakochana w torebkach koszykach! Taki słomkowy dodatek do stylizacji to must have lata, wakacji! Mueszę przed urlopem kupić swój koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem w nich zakochana, mam nadzieję, że długo nie wyjdą z mody! :D

      Usuń
  8. Bardzo lubię torebki - koszyki. Aż żałuję, że nie mam w swojej szafie ani jednej :( Fajnie, że wspomniałaś tutaj o tematach związanych z bezpieczeństwem oraz dbaniem o siebie i swoje zdrowie :) To bardzo bardzo ważne :) I to się ceni :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za szczere słowa i również pozdrawiam :)

      Usuń
  9. U nas jakieś dwa tygodnie temu było dzikie jezioro, ale ze względu na to, że sporo osób straciło tam życie. Gmina postanowiła wyczyścić plażę i postawić na straży ratowników. Podobno w tygodniu pilnuje jeden, a w weekend dwóch. To było bardzo rozsądne z ich strony, szczególnie że dno jeziora jest zdradliwe. Jest ukrytych przepaści, w każdej chwili można stracić grunt pod nogami :/ więc najlepiej trzymać się brzegu, jak dobrze ktoś nie pływa. Z BonPrixu mam dwie sukienki na lato i dwie pary spodnii z wysokim stanem :) Torb prezentuje się fantastycznie, ale moją uwagę dodatkowo przykuły okulary z serduszkami, są cudne :3 gdzie e kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. U nas jezioro jest terenem prywatnym- żwirowni ale i tak każdy chodzi tam pływać. Ważne według mnie, jest rozsądne odpoczywanie nad wodą, tak jak wspomniałaś, jak ktoś słabo pływa, powinien uważać jeszcze bardziej. Dziękuję serdecznie za wspaniały komentarz. Okulary, z tego co pamiętam zamówiłam na dresslily... albo na innym azjatyckim sklepie :)
      Kochana, czy masz bloga? Proszę, podrzuć mi adres! :)

      Usuń
  10. Mega podobają mi się plecione torebki na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I love all those Summer bags!
    I have some skin and hair cares for summer too.

    Enjoy your Summer!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak normalnie nie wpadła by mi w oko taka torebka, ale na lato pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. That is such a fabulous purse. Everything about it screams summer! I love the other examples you showed here as well. You definitely have mastered summer style :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Your taste of fashion is so similar to mine! I really love all of your outfits and that bag is seriously convenient and pretty ✿

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytam pierwsze zdania i mam wrażenie, że żyję w innej klimatoprzestrzeni, bo ostatnimi dniami marzłam jak nigdy. Ale wcześniejsze upały były nie do zniesienia, bo kto to wymyślił, żeby nie można było wziąć normalnego wdechu? Tyle drzew, a gdzie był wtedy tlen!

    Wydawało mi się, że tylko w danym czasie dochodzi do tylu przykrych wydarzeń, a okazuje się że dzieje się to notorycznie od lat. Jakby było ichmało, by przemówić do rozsądku, ustrzec i uchronić.

    Buziaki,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz u mnie też jest chłodno :D
      Nie wiem, może to nieuniknione ale pewna jestem że w 90% wypadków, można im było zapobiec.

      Usuń
  16. Ciekawa lista, ładne fotki😘💚💙

    OdpowiedzUsuń
  17. Ludzie nawet może nie mają pojecia jak dużo osób traci życie przez głupotę. Niewinna zabawa może zamienić się w katastrofe. A co do torebki to jest ładna i bardzo kobieca. Pasuje do wszystkiego.
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą i dziękuję serdecznie za opinię :)

      Usuń
  18. Gratuluję zakwalifikowania się do kolejnego etapu no i trzymam za Was kciuki 😘
    Świetnie że poruszylas takie tematy na blogu ; no niestety w upał nie trudno o tragedię i nie ma znaczenia wiek,płeć...
    Przykre jest to że odkąd pamiętam tyle się mówi o tym aby po spożyciu alkoholu nie wchodzić do wody.Tyle się słyszy historii jak to ludzie utonęli bo byli pod wpływem alkoholu-mogłoby się wydawać że powinno się wyciągnąć wnioski, a takich historii z roku na rok przybywa...
    Teraz przejdę do pozytywnej części komentarza czyli pochwał za zdjęcia-są przepiękne 😍
    Torebki też bardzo ładne ,aczkolwiek nie w moim stylu.
    Do tej zawartości torebki dodałabym Powerbank ,bo dziś niemal każdy korzysta z telefonów z dotykowym ekranem ,i niewiadomo kiedy bateria pada.
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, trzymaj, trzymaj mocno! :)
      Dziękuję serdecznie za szczery komentarz :)

      Usuń
  19. Nie przepadam za postami sponsorowanymi i prawdę mówiąc - nie przepadam za bonprix - to taki market ze średniej jakości produktami. Do tego według mnie za drogo.
    Może inaczej - ceny są ok, jeśli jakość byłaby na wyższym poziomie.
    U mnie wakacje w tym roku dzielone - to tu to tam. Były góry, będzie drugi koncert, będzie morze. U mnie podstawowe rzeczy, które muszą być zawsze w plecaku to, woda, krem z filtrem, coś na komary, awaryjna podpaska, pudełko na okulary, portfel, bujo, coś do pisania, mój tomik wierszy (nigdy nie wiem gdzie złapie mnie wena), klucze... chyba to wszystko.
    Ostatnio rzadko noszę torby, najwygodniej mi z plecakiem. Ale kto wie, może kiedyś przekonam się do torem na codzień :) Póki co noszę je tylko przy jakiejś okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja w zasadzie pierwszy raz miałam okazję coś z niego zamówić- tak to znałam go tylko z gazetki, i nie narzekam, bardzo fajne produkty udało mi się strzelić :) zobaczymy jak będzie dalej :)
      O, piękna zawartość torebki :)

      Usuń
  20. Świetne są te torebki :) Idealne na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka, która wybrałaś bardzo mi się podoba :)
    Super, ze poruszyłaś taki wazny temat.

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebka świetna. Taka prawdziwie wakacyjna.

    Co do ciężkiego tematu, który poruszyłaś - masz 100% racji. Szkoda, że nie wszyscy o tym myślą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, naprawdę całe życie przed nami, warto to wziąć pod uwagę.

      Usuń
  23. Cześć Klaudio :). Ja również stawiam latem na torby z naturalnych materiałów: wiklina, słoma ;). Jakoś tak wakacyjnie mi się kojarzą. Twoje torebka jest tak uniwersalna, że będzie pasowała do wielu różnych zestawów, co z resztą pokazujesz nam tu dziś. W obu konfiguracjach wygląda świetnie. Co ja mam w torbie? No przede wszystkim niezły bajzel ;): sztyfty ochronne do ust, chusteczki, okulary słoneczne, plastry no odciski (oj tak ;)! ).

    Niestety utonięcia to jest straszny temat. I najgorsze jest to, że w wielu kwestiach po prostu do tych tragedii doprowadza lekkomyślność i brak wyobraźni :((((. Są jednak rzeczy, które mogą nas zaskoczyć: np jakaś nagła dysfunkcja ciała - ból w klacie, skurcz i lecimy na dno. Mnie Tata uczulał na takie sytuacje od dziecka, więc od dziecka pływam przy strzeżonych plażach. Jak piszesz - ostrożnie i rozważnie!

    Pozdrawiam ciepło i udanego wypoczywania nad jeziorkami życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za szczere słowa, tak naprawdę był to zakup nieprzemyślany, bo na razie jest zimno i torebka leży w szafie, ale może jeszcze wyjdzie słońce i będę mogła ją ubrać :)
      Dziękuję za opinię!

      Usuń
  24. Przepiękną torebkę wybrałaś, ja również mam w planach zakupić podobny model do Twojej - na pewno będzie pleciona, bardzo podoba mi się ten motyw! Ślicznie wyglądasz kochana :)
    Ja zazwyczaj mało co trzymam w torbach szczerze powiedziawszy. Telefon, portfel, chusteczki i małą kosmetyczkę z jakąś perfumetką i ewentualnie pudrem, a torby przedstawione przez Ciebie bardzo mi się podobają :) Stronę znam, jednak nie miałam okazji z niej zamawiać. Zazwyczaj takie właśnie rzeczy zamawiam z Aliexpress :D
    Utonięcia to temat przerażający i z roku na rok niestety jest cały czas to samo, a przyczyną jak zwykle głównie jest alkohol. Ludzie trzeba przyznać są bezmyślni i sporo właśnie z nich traci życie przez swoją lekkomyślność.
    Moje wakacje zaczynają się dopiero w sierpniu, bo na razie praca. Jednak później planujemy z chłopakiem lecieć na tydzień do pięknego Amsterdamu i tego właśnie wyjazdu nie mogę doczekać się najbardziej!
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję najserdeczniej za szczery komentarz! :)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  25. Fajne te plecione torebki, bardzo wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A u mnie od początku lipca zimno... i deszczowo :( Już nie mogę się doczekać powrotu upałów!
    Ja na urlop jadę w góry, trochę Polski, więcej Słowacji .;>
    A w torebce noszę to samo co Ty :D W ogóle bardzo ładny model, takie słomanki bardzo modne są w tym sezonie. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna torebka, gdy na nią patrzę także kojarzy mi się z latem i wakacjami :) Dobrze, że poruszasz takie tematy i uświadamiasz ludzi. Fakty niby oczywiste, ale nie każdy musi je znać. Osobiście nie używam filtrów przeciwsłonecznych - zamiast tego czapka z daszkiem bądź kapelusz. Wynika to z faktu, że niestety wszelkie filtry mnie zapychają, a te naturalne wysuszają moją i tak już suchą cerę. Przykre jest to, że na wskutek utonięć umiera co roku tak wiele osób. Też jestem za tym by uświadamiać i wierzyć, że coś to da, bo na pewno da! Myślę, że Twój post oraz inne akcje mogą ocalić wiele żyć. Ja większość wakacji prawdopodobnie spędzę w domu, gdyż nie planujemy z rodzicami w tym roku żadnego wyjazdu. Ja do swojej wakacyjnej torebki (a właściwie plecaka) zabieram telefon, portfel, wodę, słuchawki, chusteczki higieniczne, nawilżane chusteczki bądź żel antybakteryjny (zależy co kupię), krem do rąk, lusterko i podpaski.
    https://ptaszkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniały komentarz kochana, dziękuję za szczerość! :)

      Usuń
  28. Gratuluję przejścia do kolejnego etapu no i życzę powodzenia - trzymam za Was kciuki ale pamiętajcie o zabawie - to ma być zabawa ;)

    Osobiście nie przepadam za torebkami - nie są dla mnie wygodne i praktyczne... wolę plecaki - więcej pomieści a i dla mojego kręgosłupa to jest lepsze ale grunt aby dopasować wygodę do siebie i pod siebie ;) Model który wybrałaś przyjemny - taki wakacyjny i kojarzy się z plażą - fajnie, że materiał jest naturalny, bo i przyjemny i chyba też teraz to jest w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Jest zabawa, ale wygranie głównej nagrody... kuszące :)
      Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  29. Hej Ayuno, super że jest już nowy post u Ciebie. Torebki są cudowne. Kocham właśnie takie wiklinowe. Fantastic!!! A najbardziej mi się podoba ta biała w zielone kwiaty. Czadowo letnia. Power bank to na pewno must have. Ciągle mi prądu w drodze brakuje 😃😃😃 Dobra rzecz. Na zdjęciach wyglądasz cudownie jak zwykle.

    Trzymam kciuki za Ciebie i Rafała w konkursie. Cieszę się że przeszliście dalej. Gratuluje. Pozdrawiam Was

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję najserdeczniej za ciepłe słowa! Pozdrawiam równie ciepło :*

      Usuń
  30. fashion style!
    Love your blog, thank you for sharing.
    https://luxhairshop.com/blogs/lux-hair-shop-blogs
    (๑′ᴗ‵๑)I Lᵒᵛᵉᵧₒᵤ❤

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna torebka, idealna na wakacje :)
    Ja teraz częściej nosze plecaki niż torby, jakoś mi wygodniej szczególnie jak gdzieś jadę na wycieczkę i wiem, że będę brać aparat to plecak jest bardziej praktyczny ;)

    Co do utonięć, to ostatnio w moim roodzinnym mieście kilka osób utopiło się w zalewie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, sama często wybieram praktyczność :)
      To smutne, ale i u mnie coraz częściej słyszy się takie wiadomości :(

      Usuń
  32. Podoba mi się ta torebka. Ach, gdybym tylko miała więcej miejsca w szafie, to kupiłabym sobie kolejną (mąż by mnie chyba zabił :p).

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie, że poruszyłaś taki temat ważne by o tym mówić bądźmy rozważni. Lato to moja ulubiona pora roku przy tak wysokich temperaturach w mojej torebce na pierwszym miejscu jest woda dalej to różne rzeczy. Nie przepadam za takimi torebkami ale ta mi się spodobała. Pozdrawiam cieplutko A.

    OdpowiedzUsuń
  34. So pretty bag, i loved

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne torebki, fajnie, że Twoja ma jakby woreczek w środku. Super, że dzięki blogowi przypominasz o bezpieczeństwie, warto przypomnieć niektóre fakty, tak jak te o wodzie. Udanego lipca ;). Zazdroszczę tego jeziorka ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i również życzę udanego lipca! :)

      Usuń