lutego 28, 2019

Fotografia | Kreatywne propozycje wywołania zdjęć - flipchap.com



 
Dzień dobry
Nie mogłam doczekać się tej przesyłki. Tej, o której właśnie dziś piszę. Codziennie wyglądałam przez okno w nadziei, że zobaczę idącego do mojego domu listonosza. Dni mijały. Było ich znacznie więcej, niż się spodziewałam, jednak cały czas czułam, że warto czekać. Trzymałam was w niepewności, jednak najwyższy czas powiedzieć o mojej najnowszej współpracy z Flipchap i jej efekcie końcowym. Zapraszam.

Zanim zacznę i przejdę do tematu wpisu. Rafał wrócił! Nie było go miesiąc. W marcu ma wyjechać ponownie na dłużej, jednak teraz o tym nie myślę. Cieszę się z każdej wspólnej chwili

 Kreatywne propozycje wywołania zdjęć - flipchap.com

Fotografia. Znana nam wszystkim dziedzina, będąca nauką, pracą i przyjemnością. Pod tym jednym słowem, kryje się znacznie więcej niż pozornie mogłoby się wydawać. Dla mnie fotografia to możliwość zachowania swoich uczuć na zawsze. No bo komu z nas nie wracają towarzyszące przy robieniu fotografii emocje, spoglądając na zdjęcie. Fotografia to namacalna chwila, którą możemy trzymać w dłoni, podziwiać bez końca. To pamięć o tym czego lub kogo już nie ma. To dowód życia. To zamknięcie wspomnień. Dlaczego o tym piszę. Choć nie jestem fotografem, szanuję całą tę dziedzinę wiedzy, tę ciężką pracę i ludzi, którzy zmieniają ją w pasję. Jak wiecie, jestem bardzo sentymentalna. Zdjęcia i inne pamiątki zajmują ważne miejsce w moim życiu. Nie tylko ze względu na to, że uwielbiam wracać myślami do sfotografowanych chwil. Zdaję sobie sprawę z tego, że w przyszłości, dalekiej, mogę coś zapomnieć. Coś co dziś jest dla mnie ważne. Fotografia, pomimo lat, zawsze będzie mi przypominać o najważniejszych, najszczęśliwszych i najpiękniejszych momentach życia.

Od lat maniakalnie gromadzę, segreguję i z miłością dbam o swoje rodzinne pamiątki. Są dla mnie skarbem, po prostu rzeczą bardzo ważną i bardzo cenną. Chcę wam dziś pokazać, moją najnowszą zdobycz. Foto książkę. Na pewno znacie, pewnie mieliście okazję skorzystać z takiej foto usługi. Jest wiele ciekawych firm, które oferują takie foto-gadżety. Jeżeli jesteście ciekawi, przedstawię wam pewną wyjątkową stronę internetową, która kocha fotografię jak ja. Dowiemy się przy okazji jak wygląda foto książka za około 433zł.
https://pbs.twimg.com/profile_images/1060461301195915264/g5nELBNb.jpg 
Flipchap.com to dla mnie nowość. Nie znałam tej strony wcześniej, jednak jak tylko ją zobaczyłam od razu wiedziałam, że to tu powstanie moja idealna foto książka. Kontakt z przedstawicielem miałam wspaniały, bardzo mi pomógł przy pracy. Dzięki niemu, udało mi się stworzyć ten perfekcyjny projekt.


Tak prezentuje się moja foto książka. Idealnie. W tej grubej, twardej oprawie zachowanych jest część moich zdjęć. Długo szukałam odpowiednich fotografii, które chciałabym umieścić w książce by stworzyć spójną całość. Z biegiem czasu zdjęcia, nawet zgrane na komputer ulegają dziwnym zmianom, np. tracą na rozdzielczości. Moje zdjęcia na telefonie często same z siebie "niszczą się", nie wyświetlają poprawnie, są nieostre- chodź wcześniej wszystko było dobrze. Wiele zdjęć straciłam po tym, jak zepsuł się mój laptop. Technika potrafi zawodzić. Zapewne jest na to sposób, ratunek jednak ja takiego nie znam ani nie znam osoby, która mogłaby mi jakoś doradzić. Zresztą, to już nie ważne. Staram się na bieżąco wywoływać swoje fotografie. Trzymając je w ręku wiem, że nic im nie grozi. Tę książkę trzymam i podziwiam od kilku dni, nie mogąc przestać ciszyć się jej widokiem i obecnością. 





Kolor oprawy książki, w rzeczywistości jest bardziej bordowy. Na stronie kolor ten nazwany jest "wino". Ciekawostka: czy wiecie, że wszystkie elementy książki robione są ręcznie? Informacja o tym, przyznam, sprawiła że poczułam jeszcze większą ekscytację na myśl o tym produkcie. Przedstawiciel sam wspomniał o tym w mailu, dodając że z tego względu tworzenie takiej książki może potrwać. Niezaprzeczanie ten fakt wynagradza dłuższe oczekiwanie. Od zawsze uważałam rzeczy ręcznie robione za wyjątkowe.


Książka przyszła w oryginalnej okładce z nadrukowanymi naszymi zdjęciami. Szczerze, nie wiedziałam że produkt jest tak pięknie pakowany. To naprawdę miłe, ale nie była to jedyna niespodzianka jaką znalazłam w paczce.






Oglądając książkę, od razu można poczuć, że każdy jej element tworzony był z dbałością o szczegół. W ten produkt zostało włożone naprawdę wiele pracy. Wrócę jeszcze do zapakowanej książki. Była szczelnie owinięta folią oraz pianką. Dobrze zabezpieczona. Książka po odwinięciu znajduje się w pudełku. Ciekawostka, za dodatkową opłatą można wybrać format a także ulepszyć pudełko, tak by było równie piękne jak zawartość. Ja zdecydowałam się na standardowe, bezpłatne czarne pudełeczko.







Projektowanie książki, jest bardzo proste. Zaczyna się od drobnostek. Po wybraniu oprawy, jej koloru, papieru, liczbie stron itd. przechodzimy do projektora. Przypomina on otwartą książkę z paskiem narzędzi z lewej strony, podobnie jak w programach graficznych. Możemy w dowolnej chwili włączyć sobie pomoc, takiego samouczka, czyli dokładną instrukcję krok po kroku jak zrobić projekt, jak go zapisać i jak wysłać zamówienie. Samo projektowanie to świetna zabawa. Wgrywamy zdjęcia, umieszczamy je na stronie wirtualnej książki, dodajemy napisy, naklejki a nawet tło. Mamy szeroki wybór ozdób, można bawić się w projektanta godzinami. Tak jak robiłam to ja. Po skończonym projekcie wysyłamy zamówienie, płacimy i czekamy na nasz wymarzony album.

 






 To kilka stron z mojej ukochanej foto książki. Chciałam, aby każda strona była inna, miała coś innego, inną naklejkę, inne tło. Jednak wszystkie łączy to, że są naszymi wspólnymi zdjęciami. Moimi i Rafała. Zruszam się na myśl, że ta książka to nasze dotychczasowe, wspólne życie. 






Moja foto książka to nie tylko wspólne zdjęcia. To przede wszystkim daty. Daty naszych wyjazdów i wyjątkowo spędzonych dni a także daty poznania się czy bycia ze sobą już na poważnie. Niektóre strony zawierają również sentencje. Przy tworzeniu takiej książki, można umieścić w niej wszystko co tylko się ze chce. Okazać się może, że tekst jest równie ważny jak obraz. Ograniczeniem może być tylko wyobraźnia.








 


Wielką niespodzianką były dla mnie gadżety, które dostałam wraz z książką, chodź wcale ich nie zamawiałam. Naprawdę urocze. Dwie fotograficzne zakładki do książek. Śliczny, mały, biurowy kalendarz z naszymi zdjęciami. Minimalistyczny a jednak kolorowy. Sześć małych, wydrukowanych zdjęć. Jedno noszę w portfelu, jedno nosi Rafał, dwa razem z kalendarzem oprawiłam w ramkę i powiesiłam na ścianie, a dwa czekają aż wymyślę co z nimi zrobić. Jeszcze nie mam pomysłu, ale wiem że lada dzień na niego wpadnę. Ciekawostką jest też druga foto książka z takimi samymi stronami jak oryginał, tylko że w mniejszej skali. Naprawdę nie wiem co to, moja pierwsza myśl to breloczek. Bardzo ją lubię i na razie leży w bezpiecznym miejscu. Nie chciałabym jej zgubić ani zniszczyć.




  

Podsumowując. Fotografia amatorska zajmuje bardzo ważne miejsce w moim życiu. Moja fotografia. Są to moje przeżyte chwile, moje emocje, moje szczęśliwe dni, moi ukochani, najbliżsi, przyjaciele. Chcę, by te najpiękniejsze wspomnienia były jeszcze cenniejsze, jeszcze bardziej zadbane, jeszcze bardziej dopieszczone. Sądzę, że z czasem wymienię albumy na kosztowniejsze, ale moim zdaniem trwalsze i efektywniejsze foto książki. To inwestycja, chodź droga, to na lata. To nie kwestia pieniędzy, bo na to można odłożyć. Po prostu chcę aby moje wspomnienia, nawet po mojej śmierci, wciąż były tak żywe i kolorowe, jak widzę je obecnie przed oczami. Tak więc dziękuję bardzo flipchap.com, za możliwość poznania procesu tworzenia foto książki oraz egzemplarz dla mnie na własność. Gdybyście wiedzieli ile to dla mnie znaczy. 

Jeżeli ktoś z was zdecyduje się na foto książkę z tej strony internetowej- w razie czego służę pomocą.



   

Na dziś to wszystko. Czy znacie stronę flipchap.com? Czy tak jak ja, kochacie fotografię? Czy znacie lub macie foto książki w swoich domach? Co myślicie o moim egzemplarzu? Jak wam się podoba mój skarb?
Piszcie w komentarzu. 

http://static.tumblr.com/4b2db903e5c972289e7a5b00e3a2156e/8rddzzg/Fpoodtxwt/tumblr_static_e5dernwwec08soco40408ck8w.gif   http://static.tumblr.com/4b2db903e5c972289e7a5b00e3a2156e/8rddzzg/Fpoodtxwt/tumblr_static_e5dernwwec08soco40408ck8w.gif   http://static.tumblr.com/4b2db903e5c972289e7a5b00e3a2156e/8rddzzg/Fpoodtxwt/tumblr_static_e5dernwwec08soco40408ck8w.gif
      
Zajrzyj koniecznie na te blogi:

Pierwszy komentarz: Klaudia z bluue-butterfly.blogspot.com

Najciekawszy komentarz: Emma z sensibility1.wordpress.com

bluue-butterfly.blogspot.com to lifestylowy blog, na którym znajdziecie wiele ciekawych tematów. Przeczytacie między innymi o ciekawostkach, przemyśleniach, filmach czy książkach. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie, jestem pewna że pokochacie ten pełen pasji blog.
sensibility1.wordpress.com to wyjątkowy blog o tematyce kultury, sztuki, literatury, historii po prostu o życiu. Każdy wpis niesamowicie wciąga, po każdym poście ma się ochotę na więcej. Autorka, nie wiem jak to robi, ale zaciekawia każdym opublikowanym słowem. Ten blog uzależnia.

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.

Infoblog:
 ● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi! Zainspiruj mnie!
 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
 

133 komentarze:

  1. Takie fotoksiążki to świetna pamiątka. Super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałem to wykorzystać jako prezent, fajny gadżet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako prezent sprawdzi się idealnie. To bardzo wyjątkowy i zawierający masę emocji produkt :)

      Usuń
  3. Przepiękna fotoksiążka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, podjęłaś ekscytującą współpracę! Książka jest wspaniale wykonana, a przez to, że ją współtworzyłaś - taka Twoja. Urozmaicone tła, naklejki, dużo możliwości - wygląda to świetnie. Wyobrażam sobie, z jaka radością projektowałaś poszczególne strony. A teraz masz te chwile zamknięte na kartkach. Myślę, że jest to wspaniała sprawa, wymarzony projekt dla kogoś, kto kocha swoje pamiątki - czyli chyba dla większości osób. Dodatkowe gadżety też są świetne: widać, że firma naprawdę się postarała. Ja lubię swoje zdjęcia, niewiele mam wywołanych, mam je w komputerze. Może kiedyś pomyślę o zainwestowaniu w fotoksiążkę. Naprawdę ciekawa i satysfakcjonująca sprawa, która na trwale pozostanie w Twoim życiu :)
    Ayunko, ogromnie dziękuję za wyróżnienie - cóż mogę powiedzieć? Tylko jeszcze raz: dziękuję!
    Trzymaj się, cieszę się w Twoim imieniu, że mogłaś znów zobaczyć się z Ukochanym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest niesamowita, polecam ją każdemu mimo ceny :) To moja pierwsza foto książka więc jeszcze nie mam porównania z innymi ofertami różnych sklepów ale spokojnie, z czasem to nadrobię :) Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
    2. Ja też Cię serdecznie pozdrawiam! Jeszcze zapomniałam dodać, że piękne zrobiłaś zdjęcia do tego wpisu: minimalistyczne, w bieli, z tymi tulipanami... Świetny efekt!

      Usuń
    3. Dziękuję, uczę się takich zdjęć myślę że idzie mi coraz to lepiej :D

      Usuń
    4. Zdecydowanie, jak dla mnie idzie Ci super!

      Usuń
    5. Dziękuję za te ciepłe słowa!

      Usuń
  5. Mam coś podobnego dostałam w prezencie tyle,że sama muszę zdjęcia powklejać a na dodatek mogę je podpisać bo struktura książki na to powala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taki album, ale nawet w połowie nie uzupełniony :D

      Usuń
  6. Fotoksiążka jest świetna! Genialna na prezent ale również wspaniała pamiątka na lata ;) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Chyba zacznę takie foto książki kolekcjonować, to naprawdę magiczne przedmioty :)

      Usuń
  7. It looks so pretty! Also very good tip for a gift!◝(ᵔᵕᵔ)◜

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham fotoksiążki! Mam dwie i pewnie będę miałą ich jeszcze więcej i więcej :D cudowną okłądkę ma twoja książka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza foto książka ale też jestem pewna że będę ich miała więcej i więcej! :D

      Usuń
  9. Piękne, ale chyba jednak wolę klasyczne albumy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam kilka fotoksiążek, ale teraz zdecydowałam się na tradycyjnie wywołane zdjęcia. Mam album, zdjęcia dziś odebrałam, w weekend będę je podpisywać i chować w albumie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie, muszę iść wywołać swoje zdjęcia bo ostatnio trochę się z tym obijam :)

      Usuń
  11. Mówiłam, że szybko zleci? Zleciało nim się obejrzałaś a jak człowiek ma czas to jeszcze szybciej mija :)

    Ładna ta foto ksiązka i ładnie się prezentuje. I sama ją tworzyłaś - wspołtworzyłaś. Musiałaś mieć wiele przyjemności a kiedy wybierałaś zdjęcia wspomnień - z pewnością powracały kiedy przeglądałaś poszczególne zdjęcia. Z każdym wiąże się jakaś historia, wydarzenie. Każde z nich jest jak podróż w przeszłość i przestrzeni - do czasów, miejsc i chwil, które zostały na nich uwiecznione. Ale tak jest z każdym zdjęciem i każdym albumem czy foto książką.... i mimo iż taka fotoksiążka jest super to ja pozostaje wierna albumom - one mają w sobie to "coś", klimat, urok w szczególności te stare ze starymi rodzinnymi zdjęciami. Może to też wynikać z faktu, że lubię tę tradycję, tak zwane "starocia". Pamiętam jak kiedyś w moim domu był album w którym wklejało się zdjęcia - klejem, Taki czarny z czarnymi tekturowymi stronami. Miał tyle lat i tyla razy był przeglądany ze zaczął się rozlatywać - zdjęcia trzeba były delikatnie oderwac i przez jakiś czas leżakowały w pudełku nim zostały umieszczone we "wspołczesnym" albumie :) Lubię do niego wracać i cieszy mnie, że ktoś jeszcze te zdjęcia uznaje. Świetna sprawa, że ktoś to docenia - w dobie elektronicznych zdjęć. Ja jestem jeszcze z czasów kiedy klisze nosiło się do fotografa i on wywoływał zdjęcia. Nawet ostatnio zastanawiałam się, czy to jeszcze jest możliwe - aparat mam, tylko czy kupiłby kliszę i czy fotograf by wywołał? xD

    PS Ostatnio straciłam wszystkie zdjęcia z pendrive - te z mojej wycieczki z gór, z wycieczek z mamą... szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Twoja pasja jest piękna i dziękuję że podzieliłaś się nią na blogu. Jestem jak najbardziej za tym aby uwieczniać takie chwile :) Ja mam aparat cyfrowy ale robi jakieś przyciemnione zdjęcia z ktorych do końca nie jestem zadowolona - lepsze wychodziły starym aparatem na kliszę. Zauważyłam też że ostatnio w modzie są aparaty, które po zrobieniu zdjęcia same je wywołują ale nie miałam z nimi do czynienia

      PS Byłaś we Francji? :D

      Usuń
    2. Ja też pamiętam klisze, mój tata sam wywoływał :D Bardzo mi przykro z powodu utraconych zdjęć. Mi przydarzyło się to już nie raz, dlatego kompletnie nie ufam technologi, tak zwanej, żadnym komputerom, laptopom itd. Jak trzymam zdjęcie w ręku dopiero przestaję się o nie martwić :)

      p.s. nie byłam we Francji, to zdjęcie pochodzi z Minieurolandu w Kłodzku, serdecznie zapraszam w odwiedziny :)

      Usuń
    3. Fotograf? :) Co poradzić... tyle wspomnień przepadło ale trzeba żyć dalej - gorzej że miałam tam inne dokumenty ;/ Następnym razem chyba sama wywołam te co najładniejsze - jak piszesz wówczas jest pewność, że zdjęcie zostanie :)

      To chyba daleko ale dziękuję za zaproszenie. MOżliwe że wpadnę :*

      Usuń
    4. Nie, po prostu miał prowizoryczną ciemnię w swoim garażu :D Proponuję wywoływać, to bardzo bezpieczne i zyskuje się pamiątki na lata :)
      Nawet jeżeli daleko, to jest to ciekawe miasto w okolicy gór stołowych a ja, jako tutejsza chętnie podpowiem co warto zwiedzić lub gdzie wybrać tani nocleg :)

      Usuń
    5. W tej chwili nie ma co wywoływać ;/ Szkoda ale będą kolejne okazje - mam nadzieję... chociaż mój wyjazd w góry przepadł i nie wiem czy kiedykolwiek pojadę ;/
      Ojej... ale kusisz <3 Tylko ja.... oj nie jest to miejsce aby pisać na forum. Oj chciałabym bo nigdy nie byłam... a odnośnie noclegów to ja nie pisze się na apartamenty bo na wycieczki jeździ się aby zwiedzać a nie leżeć plackiem w jakimś luksusie xP

      Usuń
    6. Pewnie, jeżeli chodzi o takie tanie zwiedzanie, to mam w planach pewien projekt, to dopiero zamysł ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie ustalę więcej szczegółów i będę coś myśleć w tym temacie :)

      Usuń
    7. Bardzo ładne zdjęcie profilowe :)

      Jestem ciekawa tego projektu - wzbudzasz moją ciekawość i z każdym postem ją podsycasz :D Trzymam kciuki aby wypaliło :*

      Usuń
    8. Dziękuję :) Musiałam zmienić profil ze względu na google + które ma być niedługo usunięte.
      Oby, jeżeli wypali to będzie naprawdę coś dobrego :D

      Usuń
    9. Będę trzymać kciuki by wypaliło a wierzę że tak będzie. Twoje pomysły są bardzo fajne :*

      Usuń
    10. Trzymaj mocno i nie puszczaj :D

      Usuń
  12. Kochana jestem zakochana w Twoim projekcie! Foto książka jest niesamowicie inspiracyjna - wspomnienia naniesione na papier, co pięknego <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Ja tą książką jestem zachwycona! Również pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Estupendo post! Te espero por mi último post para saber tu opinión!💙💙💙

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się Twoją fotoksiążka. Pięknie ją zaprojektowałaś. Fajnie, że oprócz zdjęć, dodałaś trochę tekstu, dzięki temu całość dużo zyskuje. :) Oprawa wygląda na naprawdę solidną, a przeczytałam, że została zrobiona ręcznie, to tym bardziej przetrwa wieki. :D
    Z dodatków do książki, spodobały mi się zakładki, osobne zdjęcia oraz ta mini książeczka. Jest taka urocza. <3 Gratuluję Ci udanej współpracy! :*
    Fajnie, że możesz spędzić trochę czasu z ukochanym, zapewne doceniasz każdą wspólną chwilę wiedząc, że niedługo znów się rozstaniecie. Życzę Wam pięknych chwil! <3
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Mam nadzieję, że przetrwa wieki i że jeszcze moje prawnuki będą ją oglądać :) Dziękuję za cudowny komentarz!

      Usuń
  15. I love the way you talk about photography. So beautiful! And that looks like such a wonderful book.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym taką z fotografiami moich potraw☺

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja czekałam na ten wpis z taką samą niecierpliwością jak Ty na paczkę :D Spędzaj z ukochanym jak najwięcej wartościowego czasu i cieszcie się tymi wspólnymi tygodniami. Mam nadzieję, że kolejna rozłąka szybko Wam zleci.
    Fotoksiążka prezentuje się bardzo dobrze. Od razu widać, że jest to jakościowy produkt, co potwierdza tylko fakt, że wszystkie elementy są wykonywane ręcznie. Podziwiam ;) W dzisiejszych czasach to rarytas ;) Takie dodatki od firmy, których się nie spodziewamy są takim miłym akcentem ;) Szczególnie, że gadżety, które Ci wysłali są naprawdę świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Masz rację, ta książka to mój rarytas wśród sentymentalnych gadżetów. Niemalże codziennie ją oglądam i chętnie pokazuję innym. Kiedy mówię, że jest to wartość ponad 400zł, wszyscy są w szoku :D ale naprawdę warta swej ceny.

      Usuń
    2. No, cena nie najniższa, ale pieniądze są po to, żeby je wydawać :D A jeśli przynosi radochę to warto ;) Szczęścia warta jest każda suma ;)

      Usuń
    3. W sumie racja :) I tak pieniędzy nie zabierzmy ze sobą do grobu, warto od czasu do czasu skusić się na wyjątkową przyjemność dla samego siebie :)

      Usuń
    4. Pewnie ;) Nie mamy tutaj przecież na myśli szastania hajsem na prawo i lewo ;D Odkładać trzeba, jak najbardziej ;) Każdy większy zakup przemyśleć pięć razy, ale co mielibyśmy z tej pracy, gdybyśmy czasami nie sprawili sobie jakiegoś "drobiazgu"? ;)

      Usuń
    5. Właśnie to miałam na myśli! :D

      Usuń
  18. Jest to naprawdę świetna pamiątka i tak z pewnością się zgodzę. Warto było na nią czekać, sama często wywołuje zdjęcia i uwielbiam je później przeglądać
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, naprawdę :) nie żałuję i nigdy nie będę :) W większości z nas tkwi miłość do fotografii :)

      Usuń
  19. Uwielbiam fotoksiążki i mam ich już kilka ale żadna nie jest aż tak dopracowana, aż tak dobrej jakości...jestem pod wrażeniem! Przyznam że zamknięcie wspomnień we właśnie takiej formie to świetna sprawa!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Chętnie wypróbuję inne strony oferujące foto książki, chciałabym mieć porównanie i móc polecić coś innym :)

      Usuń
  20. Fotoksiążki to jest to co kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia!!! Nie mogę się na nie napatrzeć <3 Taka fotoksiążka to nowoczesna alternatywa dla starych albumów, które z reguły zawierają tylko zdjęcia, bez żadnych dodatków. Mimo, że o firmie nie słyszałam, to zajrzę na ich stronę! Dużym plusem jest dostępny samouczek, bo jestem atechnologiczną osobą :D Stworzyłaś cudo! Na pewno będzie bezpiecznie przechowywać Twoje wspomnienia :) Ja posiadam w domu kilka albumów, ale intensywnie myślę nad zrobieniem takiej fotoksiążki! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam w domu albumy, ale z czasem i one ulegają degradacji, zwłaszcza te które zawierają moje zdjęcia z dzieciństwa :) myślę że taka nowoczesna książka, zabezpieczy moje wspomnienia na dłużej :) naprawdę polecam każdemu :)

      Usuń
  22. Bardzo ładna ta fotoksiążka ☺
    Ja osobiście nie przepadam za tego typu gadzetami,jednak miło ze strony tej firmy że dodają tego typu prezenty jak ta miniksazka czy ten kalendarz -te dwie ostatnie mi się o wiele bardziej podoba 😍❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zachwycona całą paczką, jednak mam to do siebie że szybko się zachwycam :D

      Usuń
  23. Świetna jest ta książka i dodatki. A ta mini książeczka jest po prostu przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoja fotoksiążka jest przepiękna i te gadżety, naprawdę świetne ^^ Lubię wywoływać najładniejsze zdjęcia, robić albumy, rameczki różnego rodzaju. Wywołane zdjęcia na pewno znacznie częściej ogląda się niż te, które są w komputerze. Czy faktycznie tracą na jakości nie zauważyłam ale w dobie aparatów cyfrowych robimy masę fotografii byle czego. Dobrze jest sobie wybrać te najbardziej wyjątkowe i zrobić z nich coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt. Kiedy aparaty były na klisze człowiek oszczędzał miejsce i myślał nad każdym zdjęciem :) Chyba dlatego te stare fotografie są dla mnie tak wyjątkowe :)

      Usuń
  25. Super, uwielbiam takie fotoksiążki, to fantastyczna pamiątka, np. z wakacji lub jakiegoś ważnego dla nas wydarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tej stronki, ale faktycznie Twoja foto książka prezentuje się wspaniale. Widać wkłada pracy,staranność wykonania. Takie foto ksiązki to cudowne pamiątki do których człowiek z przyjemnościa powraca po latach. Świetne są także te wszystkie gadzety, które otrzymałaś wraz z ksiązką.
    Cieplutko Cię pozdrawiam

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Książka mnie zachwyciła i jeszcze długo będzie u mnie tematem numer jeden :D

      Usuń
    2. Jest tak ładnie wykonana,że wcale Ci sie nie dziwię :-) buziaki

      Usuń
  27. Nie znałam tej strony, ale widziałam już kilka opcji kupienia fotoksiążki. Jest to generalnie fajny pomysł na prezent dla kogoś bliskiego :)
    Ja uwielbiam klasyczne albumy, do których mogę sama wklejać zdjęcia, ale to kwestia gustu. Lubię też fotografie typu polaroid - mam nawet taki aparat, ale tak na prawdę robi kiepskie zdjęcia. Wolę wywołać normalne zdjęcia w stylu polaroida.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wywoływanie zdjęć również jest przyjemne, ale czasochłonne i przy tym mam problem z chronologią a bardzo bym chciała aby moje zdjęcia były mniej więcej poukładane. Książka to taki łatwy to ułożenia album :D

      Usuń
  28. Fotoksiążki to świetny sposób na zebranie wszystkich wspaniałych przeżyć i wspomnień. :) Uważam, że sprawdzą się także jako prezent dla bliskich. Sama ucieszyłabym się z takiej formy albumu i z przyjemnością przypomniałabym sobie te wszystkie miłe chwile. :) Przepiękne zdjęcia. Szczególnie to z Paryża wygląda ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, nigdy nie byłam w Paryżu, to minieuroland, tam jest mnóstwo charakterystycznych dla danych miast budowli, w mniejszej skali :) Serdecznie zapraszam! W moim mieście jest przepiękny minieuroland!

      Usuń
  29. Przepięknie wygląda ta fotoksiążka :) Bardzo mi się podoba. W dodatku to świetna pamiątka, do której zawsze można wracać. Nie słyszałam wcześniej o tej stronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest to genialny pomysł na prezent! Zaraz obczaję sklep, bo naprawdę bardzo spodobały mi się te wszystkie formy zdjęć, co pokazałaś na fotkach :D Zakładki są mega urocze, to naprawdę miła niespodzianka ze strony firmy :D
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jako prezent sprawdzi się idealnie i jestem pewna że w każdym przypadku będzie strzałem w dziesiątkę :)

      Usuń
  31. Mam pełno swoich zdjęć, na laptopie, telefonie pendrive.. Wszystko jest porozrzucane. Jednakże najlepiej jest mieć zdjęcia w formie papierowej, nie elektronicznej. Nie dziwie się, że książka bardzo ci się spodobała, bo na prawdę widać że jest dopracowana w każdym, najmniejszym detalu. Uwielbiam takie profesjonalne podejście do klienta. Dodatkowe gratisy, zawsze sprawiają że czujemy się szczęśliwsi. W końcu drobna rzecz a cieszy! Pozdrawiam, miłego wieczoru!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, powiem szczerze że te gratisy mnie kupiły, tym bardziej że kompletnie się ich nie spodziewałam :) Dobra firma, będę polecać :D

      Usuń
  32. Świetnie się to prezentuje! Widziałam kilka razy jak ludzie prezentowali sobie takie fotoalbumy i za każdym razem wywoływało to pełno śmiechu i radości. W dzisiejszym świecie cyfryzacji jest to na prawdę rewelacyjny pomysł! :)
    szyyszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Taka książka wywołuje podobne emocje jak album na zdjęcia, a kto z nas nie lubi przeglądać fotografii :)

      Usuń
  33. Ale świetna książka. Na pewno jest to cudowna pamiątka na całe życie !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to wspaniała pamiątka, naprawdę na całe życie i nawet dłużej :)

      Usuń
  34. Fotoksiążka to super sprawa lubię takie rzeczy mam pełno albumów i fajnie się ogląda zdjęcia a nie na kompie. Piękne zdjęcia nie znałam tej strony ale już wiem. Pozdrawiam serdecznie zapraszam do mnie ślę uśmiech Aga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, masz rację, takie zdjęcia ogląda się o wiele lepiej :)

      Usuń
  35. Dziekuję za odwiedziny- Cieplutko Cię pozdrawiam i czekam z niecierpliwościa na kolejne wpisy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  36. after few years these photobooks be like pandora s box
    www.stylebasket.in

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniałą pamiątka na lata ;) Strasznie podoba mi się ta mini książeczka! Ogólnie fajnie, że firma dodała tyle gadżetów. :) Ja zamawiałam fotoksiążkę z niższej póki cenowej, ale również ją uwielbiam. Twoja zaskoczyła mnie przede wszystkim oryginalną okładką. ;)

    www.imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem zaskoczona, moja pierwsza foto książka i od razu sukces, miłość od pierwszego wejrzenia. Postaram się je kolekcjonować, ale na kolejną książkę zdecyduję się dopiero za rok do kilku lat :)

      Usuń
  38. Ojojojo. Ale dawno mnie tu nie było. W ogóle odeszłam z blogowania (to był chyba 2017 rok albo 2016 idk). Z ciekawości weszłam do ciebie kochana, wszystko tak samo jak za dawnych lat: pięknie, cudownie, perfekcyjnie. Besoski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Mam nadzieję, że wracasz do blogowania <3

      Usuń
  39. Awww widzę, że naprawdę przyniosła Ci wiele radości, to super :3. Ostatnio nawet zapomniałam, że zdjęcia kiedyś głównie przedstawiały emocje :/, teraz zwykle traktuję je jako obrazki, zaplanowane, ładne ilustracje.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w każdym zdjęciu jest trochę emocji, nawet jeżeli jest zaplanowane, ale fakt, dawniej zdjęcia miały kompletnie inne cechy :)

      Usuń
  40. I ja uwielbiam mieć zdjęcia na papierze, nie tylko w formie cyfrowej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wiele osób to lubi, tylko nie koniecznie chce się do tego przyznać :)

      Usuń
  41. Jejku najbardziej właśnie mi się te małe gadżety spodobały. :D Ja też uwielbiam zdjęcia. Fotografuję coś prawie każdego dnia, bo uważam, że nawet te codziennie, na pozór nieistotne chwile mają duże znaczenie i warto je zapamiętać. Swojej foto książki jeszcze nie mam, ale kiedyś robiłam jedną dla taty - z naszymi psiakami oraz jedną dla rodziców z okazji ich 25 rocznicy ślubu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa urocze, te małe gadżety kupią każdego miłośnika wspomnień :) powiem szczerze, że marzy mi się takla ślubna foto książka i jeżeli do czegoś dojdzie, na pewno taką zrobię :)

      Usuń
  42. Bardzo lubię takie książki z fotografiami:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja również uwielbiam fotografię i w wolnej chwili zajmuję się nią hobbystycznie. Pierwsze słyszę o tej stronce, choć wcześniej widziałam już recenzje produktów z tego typu sklepów. Z tych wszystkich foto książek, które widziałam ta jest najpiękniej zrobiona! Widać, że przy jej projektowaniu włożyłaś w to całe serce. Producent również się postarał, nie przypuszczałam, że to ręczna robota! Dodatkowe prezenciki, które z nią otrzymałaś są równie piękne, zwłaszcza ta mini-książeczka bardzo mnie zauroczyła ♥.♥ Ja swojej foto książki nie posiadam, ale kiedyś będę musiała zainteresować się tym tematem bo widzę, że to świetna sprawa. Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie widziałam zbyt wielu książek ale dla mnie ta jest najpiękniejsza na świecie :) Kosztowała mnie trochę pracy, jednak przyjemnej pracy. Każdemu polecam zrobić coś takiego :)

      Usuń
  44. Fotoksiążka to coś niesamowitego,też takową posiadam. Chociaż przyznam, że robiłam ją chyba 3 lata temu, więc nie ukrywam, że przydałaby mi się kolejna. A gadżety są wspaniałe, najbardziej podobają mi się te zdjęcia, które wyglądają jakby były fotkami z polaroida.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że kilka lat przerwy między foto książkami jest wskazany, by nazbierać wspomnienia i przy okazji fotografie :)

      Usuń
  45. Fotografia to niesamowita rzecz. Czasem potrafi uzależnić. Ostatnio nie wychodzę nigdzie bez aparatu. Zdjęcia na papierze jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  46. Czekam na nową notkę Kochana❤

    OdpowiedzUsuń
  47. Foto książka wyszła przepięknie :) Świetnie ją zaprojektowałaś :) mnie też marzy się zebrać wszystkie zdjęcia i zrobić taką foto książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i życzę udanej zabawy przy tworzeniu własnej foto książki! :)

      Usuń
  48. Kalendarze ze zdjęciami też są super.

    OdpowiedzUsuń
  49. Znakomite propozycję i taki album jest bardzo fajnym prezentem bliskiej nam osobie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystko fajnie się prezentuję ! Ja od jakiegoś czasu stawiam na Foto4u, tutaj cennik https://www.foto4u.pl/cennik-zdjec.

    Super blog! Będę zaglądać tutaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń