czerwca 26, 2018

Zdobycze | Fotografia | Kreatywne propozcyje wywołania zdjęć od persalo.pl


Dzień dobry
Dziękuję za tyle ciepłych słów w waszych komentarzach pod ostatnim wpisem. Cieszę się, że wspieracie mnie w tak trudnej sytuacji jak związek na odległość. Jesteście cudowni, potraficie dać wiele siły :) Muszę powiedzieć wam, że jak wszystko pójdzie dobrze to już w lipcu spotkam się z Rafałem!- to tak we wstępie "co u mnie".
Wybaczcie przerwę między postami, ale czekałam na pewną paczuszkę (o której dzisiaj opowiem) a że jej zawartość nawiązuje do poprzedniego wpisu, chciałam zachować ciągłość tematu. Zapraszam!

Kocham namacalną fotografię, regularnie drukuję/wywołuję swoje zdjęcia i wklejam je do albumów. To dla mnie najlepszy sposób na kolekcjonowanie swoich wspomnień. Internet może kiedyś przestać istnieć, wszystko to co opublikowaliśmy na facebooku czy instagramie zniknie bezpowrotnie za to papierowe zdjęcia w albumie będą z nami przez całe życie i dłużej. ( o tym dlaczego uważam apokalipsę i świat post-apokaliptyczny za realne kiedy indziej ) To tylko jeden z wielu powodów dlaczego uważam fotografię tradycyjną za lepszą od tej cyfrowej. Oprócz standardowego wywołania fotografii, w formie chemicznej uwielbiam też kompozycje i produkty codziennego użytku zawierające zdjęcia. Dziś porozmawiamy o takim kreatywnym wywoływaniu. Pomoże nam w tym persalo.pl

Persalo.pl to fanatyczna polska strona, na której możemy zaprojektować używając zdjęć z telefonu/komputera/instagrama/facebooka swoją własną rzecz z motywem naszych fotografii. Mogą być to retro zdjęcia, kwadratowe zdjęcia, wielki plakat z mnóstwem zdjęć, ramka, case, poduszka lub komplet poduszek. Wszystko wygląda przepięknie, więc nie mogłam zdecydować się na jedną opcję. Po namyśle stwierdziłam - poduszka. Gadżet śpiocha idealnie się u mnie sprawdzi. 

Zapraszam was na profile społecznościowe strony

Nie mogłam doczekać się paczki. Codziennie o niej myślałam i intuicyjnie spodziewałam się, że będę zachwycona. Przyszła. Pod folią znajdowało się spore pudełko z uroczą naklejką z napisem "Moments by persalo".
Tekturowe pudło pokochały moje koty. Po wyciągnięciu zawartości, Grażynka wpakowała się do otwartego kartonu i tak spała dobrych kilka godzin. Zainspirowało mnie to, do wykorzystania pudełka i zrobienia z niego diy legowiska. (Jak zrealizuję, na pewno pokażę wam efekt końcowy)

 

 

Zdjęcia, które wybrałam do projektu poduszki nie były przypadkowe ponieważ wszystkie pochodzą z... Festiwalu Kolorów! Wybrałam moje ulubione z tych zrobionych na przestrzeni ostatnich czterech lat, skomponowałam je (taki projekt jest bardzo prosty) a w sam środek wstawiłam motywujący tekst.





Tak prezentuje się poduszka. To zdjęcia, z których stworzyłam projekt poszewki.

 
 
 

Moje pierwsze wrażenie? Byłam w takiej euforii, że nie bardzo pamiętam. Naprawdę cieszą mnie takie rzeczy, niby drobnostki ale jestem z nich tak dumna, tak wiele dają mi szczęścia, to nie do opisania.


Poduszka jest fantastyczna.  Wykonana perfekcyjnie. Mocno uszyta, kolory są intensywne, miękka i wypukła. Uważam ją za idealny prezent dla każdego dla rodziny, znajomych, najbliższych. Jeżeli szukacie dobrego prezentu, warto wziąć poduszkę Persalo pod uwagę, polecam. Ja na pewno, nie raz jeszcze, będę korzystać z usług strony (interesująco wygląda ten plakat ze zdjęciami!)


Ta poduszka sprawiła mi ogromną przyjemność śpiąc na niej zapewne będę mieć kolorowe sny :) Ważny jest dla mnie przede wszystkim motyw uczuciowy, ponieważ te momenty, te chwile wspominam bardzo dobrze i nigdy o nich nie zapomnę a poduszka, za każdym razem gdy na nią zerknę, przypominać mi będzie jaka jestem zwariowana i jak dobrze się czuję taka jaka jestem. Bez względu na to ile będę mieć lat. Najpiękniejsze przeżycia, umieszczone na takim gadżecie zawsze będą dla nas cenne, chodź ktoś mógłby powiedzieć "to zwykła poduszka". Odpowiem "o nie, to MOJA poduszka".

Dziękuję PERSALO za możliwość przetestowania takiego wspaniałego gadżetu!

Przy wpisie pomogli:

Na dziś to tyle.
Czy lubicie fotografię? Czy wywołujecie swoje zdjęcia? Czy prowadzicie albumy? Czy znacie Persalo? Co o nim sądzicie? Co sądzicie o poduszce w zdjęcia? Jak wam się podoba taki gadżet?
Piszcie w komentarzu!

   

Polecam zajrzeć na te blogi!  

 Pierwszy komentarz: Monika z windowofmfashion.blogspot.com
Najciekawszy komentarz: Monika z doobramysl.blogspot.com

windowofmfashion.blogspot.com to blog, na którym znajdziecie wiele ciekawych tematów od mody i urody po książki i filmy. Autorka bardzo inspiruje, jej wpisy czyta się lekko i przyjemnie. Tekst wciąga nas a my  czytelnicy wracamy tam często i chętnie.
 doobramysl.blogspot.com to blog, na którym znajdziecie wiele inspirujących wpisów i ciekawych tematów. Dobry tekst przyozdobiony jest w piękne, dopracowane zdjęcia. Warto odwiedzić ten blog, kto raz tam zajrzy zaglądać już będzie regularnie.

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.

Infoblog:

 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
 
 

316 komentarzy:

  1. Też uwielbiam takie prezenty! :) Co roku na Dzień Babci i Dziadka wywołujemy dla wszystkich fotoksiążki, a kubek albo poduszka ze zdjęciem to po prostu rewelacja. :)

    Twoja poducha wyszła super. Jest taka optymistyczna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że myślimy podobnie :) Dla mnie zdjęcia, to najwspanialszy prezent. Jestem osobą bardzo sentymentalną i lubię to podkreślać :)
      Poduchę kocham!

      Usuń
  2. Amazing post and photos! :)

    jasminadimitri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudownie wyglądają te poduszki:) Super pomysł na prezent na np. rocznice!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, na każdą okazję taki prezent będzie dobry :) Czuję, że uzbieram nie złą kolekcję tych poduszek! :)

      Usuń
  4. Lipiec już tuż tuż, więc niedługo zobaczysz się z ukochanym. :)
    Jaka świetna poduszka! Na pewno śpiąc na niej będziesz miała tylko przyjemne sny! :) Przydatny i miły dla oka prezent dla kogoś, ale też dla samej siebie. Ostatnio zainteresowałam się tematem gadżetów/fotoksiążek ze zdjęciami, bo to bardzo fajna sprawa. ;) O tej firmie słyszałam kiedyś na różnych blogach, ale sama nic od nich nie zamawiałam. :D Dziękuję, że poleciłaś mój blog. Bardzo miło czytało mi się to, co o nim napisałaś. <3 Ale się złożyło, że dwie Moniki znalazły się w tym zestawieniu. :D
    Życzę Ci udanych wakacji oraz tego tygodnia, a także wielu pięknych chwil, które będziesz mogła uwiecznić na zdjęciach! Pozdrowionka! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu! Naprawdę nie mogę się doczekać :) Też uważam, że gadżety ze zdjęciami, to rewelacja :) Zabawnie się złożyło, że w polecanych blogach są dwie Moniki, naprawdę to było niezamierzone! :D

      Usuń
  5. Siostra zamawiała takie poduchy ;) Świetna pamiątka ;) No i fajny pomysł na prezent ;) Ja osobiście za takimi gadżetami nie przepadam, ale może kiedyś komuś coś takiego wręczę z jakiejś okazji ;) Bo z tym zawsze mam problemy :D Nigdy nie wiem co kupić w ramach prezentu... Tylko jeszcze trzeba mieć wspólne zdjęcia :D Te wasze z festiwalu kolorów są cudne <3 Tak pięknie wyglądacie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie przepadasz za takimi gadżetami, mogłabym Ci podrzucić kilka dobrych pomysłów na takowe prezenty :D ja to jestem melomaniak-kolekcjoner, im więcej sentymentalnych pamiątek tym lepiej. A to, że mają one taką nowoczesną formę jak poduszka, to jeszcze lepiej :D

      Usuń
    2. W takim razie chętnie posłucham ;) Będę miała gotowe pomysły na następne okazje, kiedy zupełnie nie będę wiedziała co komuś kupić :D

      Usuń
    3. Dla mnie coś z motywem zdjęć, to zawsze trafiony prezent. Albo standardowa, albo kreatywna ramka (fanatyczne są obecnie w Pepco za grosze), lub drobiazg jak magnes albo breloczek. Jedak moimi faworytami są produkty do dzielenia z drugą osobą: poduszka, kubki, koce, foto-książki, talerzyki... od takie rzeczy a pomysłów może być wiele :D

      Usuń
    4. Dziękuję ;) Z pewnością wezmę to pod uwagę przy zakupie jakiegoś prezentu, choć na razie chyba żadne okazje mi się nie szykują ;) Ale będzie na przyszłość ;)

      Usuń
    5. Na przyszłość może się przydać, jesteśmy w takim wieku że najważniejsze okazje dopiero przed nami :)

      Usuń
    6. Hmm... Czy ja wiem :D U mnie w rodzinie to raczej się żadne większe okazje nie szykują ;) Ale pomysły na prezent przydadzą się też przy urodzinach czy imieninach ;)

      Usuń
    7. Miałam na myśli bardziej... nasze okazje, nasze osób niedawno dorosłych :D Ja kolekcjonuję takie gadżety, dla siebie... pomyślałam, że będę je tworzyć podczas ważnych okazji jak zaręczyny, ślub, ważne imprezy okolicznościowe, wspólne wycieczki, pierwsze dziecko... i tak dalej i tak dalej :)

      Usuń
    8. Też myślałam o takich właśnie okazjach. Jednak u mnie w rodzinie nikomu nie spieszy się ani do ślubu, ani tym bardziej do dzieci ;) A mam sporo rodzeństwa blisko 30 :D Może chociaż u znajomych się uda :D

      Usuń
    9. Nie śpieszy, ale na pewno takie okazje jeszcze nadejdą :D Warto mieć w tedy jakiegoś asa w rękawie :D

      Usuń
    10. Asa w rękawie warto mieć zawsze :D Jak to się mówi, przezorny zawsze ubezpieczony ;) Pomysły na pewno się przydadzą ;) Jak nie na takie uroczyste okazje to na inne, mniej oficjalne ;)

      Usuń
    11. Pewnie, zgadzam się jak najbardziej :D Uwielbiam nasze blogowe rozmowy <3

      Usuń
    12. Nie ma możliwości pogadać na żywo to trzeba sobie jakoś radzić przez internet :D

      Usuń
    13. W takich chwilach z łezką w oku mówię że internet łączy ludzi i że to piękne miejsce :)

      Usuń
  6. Mam dwie poduchy z persalo i po pół roku użytkowania mogę powiedzieć, że są rewelacyjne - mimo prania - nic nie blaknie, wsad jest sprężysty i nie roluje się. Z czystym sumieniem polecam - jakość i pomysł fantastyczne:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! W sumie bałam się ją dawać do pralki, bałam się nawet na niej spać by jej nie ubrudzić :D Dziękuję ślicznie za informację, bardzo mi pomogłaś! :)

      Usuń
  7. Looks like a pretty thing to use even as a gift! ❀✿

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I think that as a gift it works best, such a pillow can surprise: D

      Usuń
  8. Poduszka prezentuje się naprawdę fenomenalnie, sama lubię wywoływać zdjęcia, tylko ja chyba częściej zawieszam je na tablicy niż chowam do albumów
    Gratuluję takiej ilości obserwatorów, to spory sukces
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam tablicy, a gdybym ją miała, musiałaby zająć całą ścianę :D Oprócz albumów preferuję różnego rodzaju ramki na zdjęcia, ostatnio kupiłam fanatyczną bardzo kreatywną ramkę w Pepco za 3zł :) Taką jakby deseczkę przeplataną sznureczkiem :D

      Usuń
  9. Świetna poduszka! Ja część swoich zdjęć mam w albumach, a część w fotoksiążkach :) Teraz będę miała gotowy pomysł na prezent, bo czasami znalezienie i wybór czegoś odpowiedniego sprawia mi trochę kłopotów, a taka poducha jest dobra na większość okazji :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, taka poducha jest dobra! W zasadzie nie mam żadnej, typowej foto książki, ale bardzo bym chciała mieć więc muszę się za jakąś rozejrzeć :)

      Usuń
    2. Ja mam jedną z Saal Digital i jedną z Printu. Bardziej polecam tę pierwszą firmę - jakość zdjęć jest lepsza, a na paczkę czekałam jedynie dwa dni (na tą z Printu ponad tydzień) :)

      Usuń
    3. Nie wiem sama, najchętniej wypróbowałabym wszystkie opcje :) Ale postanowiłam sobie, że foto-książkę zaprojektuję, jak coś ważnego wydarzy się w moim życiu :D

      Usuń
  10. Kochana lipiec juz niedługo, więc głowa do góry ☺
    Bardzo fajna ta poduszka☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się mieć głowę wysoko i nie opuszczać jej w smutku! Oby do lipca, to zaledwie kilka dni! :)

      Usuń
  11. Jaka urocza poduszka, aż miło się patrzy! Jesteście tacy pozytywni! Ja już od wielu lat zabieram się za zaprojektowanie takiej poduszki, świetna sprawa! ♥
    miłego dnia ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo! Sama nie mogę oderwać oczu od tej poduszki, przypomina mi fanatyczne chwile kiedy widzę siebie jako dziecko :)

      Usuń
  12. Uwielbiam albumy! Jednak z tego wszystkiego poduszka wyglada najlepiej! Jest mega!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę! A to dopiero początek mojej fotografowej kolekcji :)

      Usuń
  13. Świetna sprawa ! Ja mam taki wielki album od mojej przyjaciółki ale zamierzam tez skombinowac cos dla siebie z chlopakiem bysmy mieli wspomnienia z poczatkow naszego zwiazku ;)
    Pozdrawiam cieplutko !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł :) Obejrzyj pomysły od Persalo, ja zastanawiam się nad tym plakatem, wygląda fanatycznie :)

      Usuń
  14. Czasem zastanawiam się, jakim trzeba być bez wyobraźni i sobie na kubku czy poduszce wydrukować własne dziecko. Jestem przekonana, że ja czegoś podobnego nie zrobię ze względu, że poza uczuciowym i emocjonalnym dodatkiem nic nie widzę. Jeżeli moja przyjaciółka będzie marzyła o takie poduszce ze mną, owszem, zamówię, jednak takie prezenty na mnie wrażenia nie robią. Można pomyśleć, że nie jestem przywiązana do rodziny; jest to nie prawdą. Jak każdy człowiek mam prawo odmówić, wygłosić sprzeczne zdanie. Z ciekawości weszłam na tę stronę ze względu, że od pewnego czasu marzy mnie się ładne etui na telefon, a zazwyczaj w sklepach oferują nieładne.
    Poduszka faktycznie prezentuje się ładnie, zdjęcia bardzo dobre wybrałaś :) Oby Ci służyła przez wiele, wiele, wiele, wiele i więcej lat, niech Ci przypomina najpiękniejsze chwile :)
    Nie tylko Ciebie ktoś niedawno opuścił - moja Mama od kwietnia pracuje jakieś 1100 kilometrów ode mnie, toteż... nie jesteś sama. Ja się z nią spotkam dopiero w połowie lipca, z ręką na sercu powiedziała mi, że stara się drugą połowę roku ze mną spędzić :)
    Jeśli mogę coś zauważyć - robiłaś byka ortograficznego w słowie: pokażę. Napisałaś je przez "rz", a wymienia się to na "karać", chyba nie chciałaś nas ukarać, prawda? :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, życzę pięknych i radosnych wakacji, zapraszam do mnie - post urodzinowy!
    Twoja Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma prawo wyrażać swoją opinię, oczywiście, dlatego świat może być różnorodny a nie jednolity :) To jest piękne. Jednym się to podoba innym nie, ja chętnie wydrukowałabym zdjęcie swojego dziecka na kubeczku albo poduszce i zapewne tak zrobię, jak już będę mieć dziecko :D Łączę się z tobą w bólu, wiem jak smutna jest rozłąka. Dziękuję! Zaraz poprawię tego byka, cieszę się że ktoś uważnie czyta mój tekst! <3

      Usuń
  15. Też mam poduszki z tej strony i jestem bardzo zadowolona, uwielbiam na nie patrzeć, gdy mam gorsze dni, bo zdjęcia na nich zawarte kojarzą mi się ze szczęściem :) Też mam w niedalekim czasie zamiar ponownie zamówić coś na tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle myślę nad tym plakatem, ale to może po remoncie :D

      Usuń
  16. Ale super poducha! Ja co prawda nie mam takiej, ale może sobie taką stworzę. Fajna pamiątka, no i oczywiście świetny prezent :36 ja bym się bardzo ucieszyła z takiego :D

    pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz możliwość, to jak najbardziej polecam zrobienie takiej poduszki, nawet na prezent dla samej siebie :)

      Usuń
  17. As usual very interesting! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  18. So great dear :) kiss

    http://denimakeup95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Que bonito post :)
    Interesante
    Besitos

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie gadżety, które będą pamiątką na długi czas :) sama mam spersonalizowane poduszki czy koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam takie gadżety, zamierzam uzbierać ich sporą kolekcję :)

      Usuń
  22. Lubię takie gadżety, Twoja poduszka jest super :) Odkąd prowadzę bloga pokochałam fotografię. Robię to amatorsko, bez odpowiedniego sprzętu, doświadczenia, itd., ale sprawia mi to przyjemność. Albumów już nie prowadzę, ale ostatnio zamówiłam fotoksiążkę ze zdjęciami z moich podróży. Mam zamiar też wywołać kilka zdjęć i powiesić na ścianie.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post: BE YOURSELF

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotografia amatorska bardzo mi się podoba, nawet bardziej od tej profesjonalnej :) Jeżeli sprawia Ci to przyjemność, to najważniejsze :)

      Usuń
  23. So cool!

    http://www.iameleine.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeżeli chodzi o fotografie, to mam podobnie. Jakoś cyfrowe zdjęcia nie dają mi takiej radości, jak te już wywołane! Ściany pokoju mam całe w ramkach, a na półkach pełno albumów i to jest fajne, bo mogę sobie w każdej chwili po nie sięgnąć i powspominać, bez konieczności otwierania laptopa. Kiedy znudziły mi się tradycyjne albumy, postanowiłam stworzyć sobie coś ala Project Life. Nie wiem czy o tym słyszałaś? Ku jasności, jest to segregator z folijkami na zdjecia, specjalne karty do pisania notatek, naklejki etc. Czyli album tworzony bardziej kreatywnie, bo każde zdjęcie można podpisać, odpowiednio oznaczyć i ozdobić :) Poduszki to też super pomysł! Co prawda ja swojej nie mam, ale podarowałam kiedyś taką przyjaciółce na osiemnastkę. Była zachwycona :)
    Dziękuję za wyróżnienie mnie. Doceniam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czujemy tak samo! Jestem wielką fanką wywołanych zdjęć, naprawdę tak jak są wielbiciele pisanych listów tak ja jestem miłośniczką namacalnych fotografii :) Słyszałam o tym, ale nie miałam pojęcia, że to się tak nazywa :D

      Usuń
  25. great! i'm follow you, dear, follow me back?

    OdpowiedzUsuń
  26. Me too, I love photos
    that I can touch
    and see without having to open a gadget.
    Would you believe I am still
    doing scrapbook the traditional way for my son.
    Lots of fun and good luck in your relationship.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne są takie poduszki, przywołują wiele wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się i sądzę, że o tych momentach w ogóle nie pozwalają zapomnieć :)

      Usuń
  28. taka poduszka to świetna opcja na prezent, personalizowany i jedyny w swoim rodzaju;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak byłam mała to zawsze się wywoływało zdjęcia, teraz raczej to odeszło, wszyscy mają zdjęcia w telefonach albo na komputerach, a szkoda. Świetna pamiątka :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy byłam mała, też wywoływano się zdjęcia najczęściej w ciemniach zrobionych samemu. Chodź nie muszę tego robić, bo nie mam aparatu na kliszę, to wywoływanie zdjęć chcę zachować dla potomności :)

      Usuń
  30. Uwielbiam fotografię! Zawsze gdy tylko widzę coś inspirującego i mam pod ręką mój telefon od razu robię temu zdjęcie!
    Robię je moim znajomym, z którymi jestem, różnym budynkom, krajobrazom, etc. Na większości zdjęć mnie raczej nie ma, ale czasem zdarzą się i takie.
    A propos takich gadżetów, ja ostatnio miałam w głowie pewien projekt ale nie wiedziałam jak go zrealizować. Mianowicie było to zrobienie napisu i obramowanie go zdjęciami. Finansów nie było, a i o Persalo nie wiedziałam, więc wycięłam i pokolorowałam litery markerami, przykleiłam je na ścianę i wokół nich poprzyczepiałam zdjęcia - od dzieciństwa, przez różne ważne momenty mojego życia w przeciągu ostatnich dwóch lat z mojego życia. Napisem tym jest "Enjoy the journey" co doskonale opisuje to, jak chcę by moje życie wyglądało. Ma to być przypomnienie, żebym każdego dnia cieszyła się z mojej życiowej podróży, nieważne co by się działo.
    Nad biurkiem też mam powieszonych kilka zdjęć, a nawet znalazł się specjalny kącik ze zdjęciami w moim pokoju :)
    Uwielbiam takie pamiątki, dlatego myślę, że niebawem skorzystam z oferty Persalo!
    Przepiękna poduszka! Jak ją tylko zobaczyłam to pomyślałam, że jest taka bardzo twoja zważywszy na ważność tematu Festiwalu Kolorów w naszych krótkich komentarzowych konwersacjach!
    Świetnie wygląda i też w tym momencie może Ci pomóc przejść przez czas rozłąki z Rafałem :)
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach jaka gapa! Dopiero czytając opublikowany komentarz zauważyłam, że jestem gapciem i dwa razy napisałam "mojego życia", tak to właśnie jest jak się za dużo rzeczy naraz chce napisać i opowiedzieć :D

      Usuń
    2. Proszę państwa, to jest prawdziwy miłośnik fotografii! Nie mogło być inaczej, masz bardzo artystyczną duszę i to się czuje a każda artystyczna dusza czuje pociąg do fotografii :) Bardzo podoba mi się twój pomysł na kreatywny gadżet ze zdjęć :) Polecam Ci Persalo, ja na pewno nie raz jeszcze z tych usług będę korzystać bo poduszka jest bardzo dobra jakościowo :)

      Usuń
  31. Piękna poduszka! Ja kiedyś zamawiałam podobną z allegro, ale nie wyglądała tak dobrze jak ta z persalo. Muszę kiedyś zamówić sobie taką z tej stronki. :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) Naprawdę materiał jest super, jeszcze jej nie prałam ale słyszałam że kolory cały czas są intensywne :)

      Usuń
  32. Nice post!
    xx

    La ilusión de Nina - http://lailusiondenina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. I love the pillow it's very cute!! :D
    and seems good quality ^^
    kisses!!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  35. Takie spersonalizowane gadżety to super sprawa! Kocham fotografię, uwielbiam robić zdjęcia, ale niestety posiadam je tylko w wersji cyfrowej co koniecznie muszę zmienić ;) Twoja podusia jest cudowna, super, że mogłaś na niej umieścić uwiecznione i ważne dla Ciebie wspomnienia, w tym roku byłam po raz pierwszy na Festiwalu Kolorów i również świetnie się bawiłam :D Widziałam już wcześniej stronki typu persalo.pl i myślę czy by nie sprawić sobie albo komuś takiej fajnej pamiątki ^^
    https://ptaszkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Jestem z podusi niezwykle dumna :) Jak było na festiwalu kolorów? Ja bawiłam się świetnie, dopóki nie zaczęło lać jak z wiadra :)

      Usuń
  36. Ciekawa sprawa na przechowywanie zdjęć. Bardzo lubię je mieć w fizycznej formie.
    Fajnie jest przywoływać cudowne wspomnienia. Dzięki takim gadżetom jest to o wiele szybsze! :D
    malgorzatt.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo to lubię :) a gadżety tego typu zamierzam kolekcjonować. Znowu obudzę w sobie zbieractwo :D

      Usuń
  37. w sumie spoko opcja, ale jakoś nie chciałabym lezeć na sobie, czy kimś haha ;D dużo bardzej wolę zdjęcia w ramach, walbumach czy na jakichś plakatach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, leżenie na sobie może być całkiem przyjemne :D

      Usuń
  38. Widziałam już mnóstwo tych poduszek w social mediach, ale hm.. to totalnie nie moja bajka. Uwielbiam wywoływać zdjęcia i tak przechowywać wspomnienia, ale poduszka mnie nie przekonuje.
    Oczywiście nie traktuj tego jak hejt. To tylko moje zdanie :)

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Nie wierzę w coś takiego jak hejt, ty masz swoje zdanie ja mam swoje ta różnorodność jest piękna! :) Jakby wyglądał świat, gdyby wszystkim podobało się to samo?

      Usuń
  39. This is so cool... turning your favorite memories into something special you can always cherish and look at.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta poduszka jest piękna. Mi osobiście jest przykro, bo nikt u nas już nie zajmuje się "produkcją" albumów. A szkoda, bo sama uwielbiałam siadać z kubkiem herbaty i wspominać. Chyba zachęcę moją mamę, aby znowu się tym zajęła.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej wziąć sprawy w swoje ręce :) U mnie nikt też już nie uzupełnia albumów, tylko ja się tym zajmuję :)

      Usuń
  41. Warto w taki sposób uwieczniać cenne chwile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, za dwadzieścia lat będę sobie dziękować :)

      Usuń
  42. Niezwykle podobają mi się te poduszki *.*

    OdpowiedzUsuń
  43. I love this kind of custom gifts, they're awesome! Ohh and thanks for writing your comment in my blog in Spanish, you did it really well ^^ I wish I could comment back in Polish but the only words I know are tak, nie and "Agnieszka juz dawno tutaj nie mieszka" (a friend from Poland taught me that song from Lzy :P)
    xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you very much, without a translator I would not give advice: D you know a lot of words in polish, I really smiled as I read it! excellently :)

      Usuń
  44. Mega pomysł! Śliczna poduszka! ;)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. this is beautiful. Nice post dear!

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. As usual very interesting! Thanks for the post)

    OdpowiedzUsuń
  47. Your texts are so great! I love reading them
    Beautiful photos!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  48. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. oooo! wszystkie personalizowane drobiazgi takie jak; prezenty, albumy ze zdjęciami wywołują u mnie ogromne wzruszenie :) sama mam kilka albumów i mnóstwo zdjęć, które wykleiłam na swojej szafie. A przy takiej poduszeczce na pewno będziesz miała piękne sny, które wywołają niejedno miłe wspomnienie <3

    Pozdrawiam Pola z Pryzmatu Poli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, bardzo się wzruszam na myśl o zdjęciach :) Kocham to i naprawdę jestem mocno uczuciowa :D

      Usuń
  50. Ciekawie by było gdyby tak internet nagle przestał istnieć. Pół ludzkości by zwariowało :P. Też jestem za tradycyjnymi zdjęciami. Uwielbiam przeglądać albumy i wieszać zdjęcia na ścianach. Takie się często ogląda, wspomina, można się nimi pochwalić, upiększają nasze mieszkanko, ogólnie same miłe rzeczy. Te na komputerze - połowa nieudanych, zrobionych byle gdzie byle po co, czasem się je przejrzy ale w sumie to jest ich za dużo i po prostu sobie żyją/umierają na dysku. Najpiękniejsze wspomnienia trzeba pielęgnować. taka poduszka to już w ogóle jest cudo. Nic tylko kolorowe sny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno ludzkość by oszalała, ale kryzys sieci wcale nie jest tak niemożliwy jak się wydaje :) Myślę dokładnie tak samo. Gdy drukujemy zdjęcia, przywiązujemy do nich większą uwagę, staranność. Nie zapominamy o nich tak jak o cyfrowych :)

      Usuń
  51. Lubię fotografować zdecydowanie wole zdjęcia w albumach i takie kolekcjonuje niż na kompie nie słyszałam o Persalo ale już wiem. Poduszka jest super. Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja również kocham namacalna fotografię. Z doświadczenia niestety wiem, że zdjęcia cyfrowe mogą w kilka chwil zniknąć z naszego komputera bez możliwości odzyskania, a takie wywołane nie dość, że prezentują się wspaniale, to trudniej z ich zniknięciem. Poduszka prezentuje się wspaniale! Sama chętnie bym taką przygarnęła, choć pewnie wybranie zdjęć byłoby dla mnie cholernie trudne :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, miałam kiedyś taki przypadek. Trzymałam swoją śliczną sesję na laptopie, byłam z niej strasznie dumna i miałam ją opublikować na blogu. Niestety laptop się zepsuł bezpowrotnie i zeżarł moje cudowne zdjęcia. Nauczyło mnie to że mogę być pewna tylko tego, co trzymam w ręku :)

      Usuń
    2. Ja niestety byłam ofiarą pożarcia zdjęć z całego dzieciństwa, które były robione z koleżankami. Od tamtej pory wszystko zgrywam na dysk google, różne pen-drivy, a te najlepsze staram się wywoływać :D

      Usuń
    3. Współczuję, znam tę stratę więc wiem jaka to tragedia. Też zabezpieczam się jak mogę, zamierzam wydrukować wszystkie zdjęcia jakie mam a że zaczęłam drukowanie od niedawna, to jeszcze wiele fotografii (i pieniędzy do wydania) przede mną :D

      Usuń
  53. Kojarzę tę firmę. Widziałam już podobne rzeczy od tej firmy, ale ta poduszka jest najlepsza! Kocham kolory i ten festiwal! :D Świetne są te zdjecia ♥ Widać jak bardzo się kochacie i jak świetnie się bawiliście na tym festiwalu :D
    Bardzo lubię fotografię! Jak byłam mała, to najważniejszymi pamiątkami z różnych wyjazdów były rzeczy tam kupione. Z czasem zrozumiałam, że tego typu pamiątki to zwykłe kurzołapy, czy jak to tam inaczej można nazwać haha :D Teraz zazwyczaj nic nie kupuję, a moimi najcenniejszymi pamiątkami są zdjęcia. Są na nich zapisane wszystkie wspomnienia. Uwielbiam to, a jeszcze lepsze jest to, że niektórymi z nich mogę się dzielić z innymi np na blogu czy Instagramie. Nie mają one na pewno dla innych takiego znaczenia jak dla mnie, ale może chociaż niektórych zainspirują :))
    Świetna jest ta poduszka, aż myślę, czy nie zamówić własnej :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że poduszka jest najlepsza, ale plakat jest równie interesujący :) Pięknie piszesz o fotografii, naprawdę ty zawsze jesteś inspirująca <3 Mnie bardzo inspirujesz :) Powiem Ci, że określenie "kurzołapy" bardzo mnie rozbawiło :D

      Usuń
  54. Prześliczna ta poduszka, wybrałaś śliczne zdjęcia, nie dziwie się, że byłaś taka podekscytowana^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, nie mogłam wysiedzieć w miejscu myślałam że z tej ekscytacji jajo zniosę :D

      Usuń
  55. Witam ponownie :)
    Wsparcie w takich momentach jest bardzo ważne, nawet jeśli pochodzi ono od teoretycznie obcych osób. To dobrze, że mogłaś je odczuć w swoich czytelnikach :) W takim razie trzymam kciuki za to szybkie spotkanie!
    Nie tylko Ty miałaś przerwę w postach, nie przejmuj się :p Czasami każdemu są one potrzebne, a zwłaszcza, że chciałaś zachować tą ciągłość tematu :)

    Podoba mi się określenie namacalna fotografia :) Też mam pełno albumów ze zdjęciami. Jest to taka wspaniała pamiątka... To prawda. Dlatego ja czasami boję się mieć wszystkie zdjęcia na laptopie, bo boję się, że pewnego dnia wszystko zniknie, a mi nic nie zostanie :/ Ja przeważnie stawiałam na koszulki lub klasyczne zdjęcia. A ostatnio nawet skusiłam się na obraz na płótnie, który wyszedł wręcz przecudownie :)

    No jak dla śpiocha to rzeczywiście strzał w dziesiątkę :D Nie słyszałam o tej stronce, ale na pewno będzie mi ona bliska :)

    Ja też zawsze nie mogę wytrzymać z niecierpliwości jak wiem, że jakaś paczuszka ma do mnie przyjść. A zwłaszcza tak wyjątkowa. Jestem ciekawa tego legowiska. Mam nadzieję, że uda się je zrealizować, a kotek przez ten czas nie zniszczy całego pudełeczka :D

    Wiesz, że dopiero teraz zauważyłam, że te Twoje białe tulipany są sztuczne? Cały czas myślałam, że sobie kupujesz albo chłopak Ci kupuje, bo tak bardzo je lubisz XD

    W sumie bardzo dobry pomysł na taki kolaż z tego samego wydarzenia, ale na przestrzeni czterech lat :) Wybrane zdjęcia mają rewelacyjną jakoś na poduszce, praktycznie nie widać różnicy :) To dobrze, że cieszysz się z drobnostek. Takie coś w życiu się ceni :) Ja na plakaty już nie mam miejsca, bo moje ściany są praktycznie całe zajęte :D

    Kolorowe sny, bo kolorowe zdjęcia. Bardzo sobie to sprytnie wymyśliłaś moja droga ;p Najważniejsze to cieszyć się każdą chwilą no i akceptować samego siebie :) To ostatnie zdanie naprawdę mnie urzekło. Ale jest niesamowicie prawdziwe i tak trzymaj! <3

    Pooozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obcy ludzie dali mi naprawdę wiele wsparcia, za to kocham blogosferę :) Obraz na płótnie? Zdecydowałabym się na taki, może kiedyś :) Heh, tak te tulipany są sztuczne :D kupiłam je kiedyś w takim tanim sklepie 1zł za sztukę. To jedna z moich najlepszych inwestycji, kwiaty mam cały rok w wazonie, nie muszę ich podlewać ani zbierać opadłych płatków. Polecam :) Dziękuję za cudowny komentarz! cieszę się, że jesteś <3

      Usuń
  56. I love the concept and the packaging is also nice! Love it! Anyway dear, thank you for visiting my blog. I have followed you on GFC already, now I am waiting for your turn :)

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    www.chelsheaflo.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja ostatnio odkryłam bardzo fajną stronkę uwolnijkolory.pl gdzie można zrobić świetne personalizowane książki ze zdjęciami o inne ! Przepiękna sprawa. W końcu zrobiłam pamiątkę ze ślubu po roku :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie, nie znam tej strony ale chętnie bliżej się z nią poznam :)

      Usuń
  58. Świetne poduszki, bardzo mi się podoba efekt końcowy. :)
    Ja też czekam na moje poduszki właśnie z Persalo i teraz tym bardziej nie umiem się doczekać efektu końcowego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie świetny, uwierz, ja ze swoich jestem mega zadowolona :)

      Usuń
  59. Tak jak Ty uwielbiam takie foto dodatki i papierowe zdjęcia. O takiej poduszce myślałam już daaaawno temu, ale nadal jej nie mam - sama nie wiem dlaczego. :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli zastanawiałaś się nad kupnem, mogę Ci tylko podpowiedzieć, że to genialny pomysł. Poduszka jest rewelacyjna :)

      Usuń
  60. wow naprawdę super prezent :) taka podusia :) można się przytulić i wyobrazić sobie że tulimy ukochaną osobę :) Ahhhh! <3

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, ta poduszka bardzo pomaga mi podczas nieobecności Rafała :)

      Usuń
  61. Jakos nigdy nie bylam zwolenniczka wplatania zdjec w przedmioty domowego uzytku xd troche kojarza mi sie z tandeta. Zdecydowanie wole przechowywac zdjecia w ramkach/albumach

    OdpowiedzUsuń
  62. O, widziałam już propozycje od nich z tymi poduszkami. Ogólnie bardzo fajna sprawa i podoba mi się. Z drugiej zaś, ja po prostu jestem zwolenniczką minimalizmu i surowości, toteż nie chciałabym prywatnych poduszek ze zdjęciami na widoku, ale mimo to są świetne :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jestem w nas za bardzo zakochana, ale uwielbiam na nas patrzeć! :D

      Usuń
  63. This is so cool Great images too Love it xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2018/07/hello-my-beautiful-friends-winter-days.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Lubię fotografować, pisali również i do mnie z tej firmy jednakże teraz brak kontaktu. Fajna poduszeczka mnie z ich strony zainteresowało etui😊

    OdpowiedzUsuń
  65. Lubię zdjęcia i lubię poduszki ze zdjęciami!

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajna jest ta poducha :) Podrzuciłaś mi właśnie pomysł na prezent, bo mój chłopak ma niedługo urodziny a ja nie wiedziałam co mam mu dać.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    https://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, myślę że twój chłopak również się ucieszy :)

      Usuń
  67. Ojejku jaka piękna! Chyba nikt nie mógłby powiedzieć na nią "zwykła poduszka! Widać, że jest Twoja, wiem, że to może dziwnie zabrzmieć, ale widać w tej poduszce całą Twoją zwariowaną i pozytywną osobę. Gdy tylko się spojrzy od razu pojawia się uśmiech na twarzy! :) Ja uwielbiam takie rzeczy, idealne na prezent, ale także dla nas samych jako rewelacyjna pamiątka i przywoływacz wspomnień. :D

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak to moja poduszka i jestem z niej bardzo dumna :) Ciesze się, że widzisz w niej coś więcej, niż kolorowa poszewka :)

      Usuń
  68. Świetnie napisałaś to na koniec, że powiesz, że jest to Twoja poduszka, pierwszy raz jestem na Twoim blogu, i po przeczytaniu tego posta czuję, że jesteś bardzo miłą i świetna dziewczyną dlatego też obserwuję i trzymam kciuki w związku na odległość!! mój brat jest w takim związku już 7 lat i widują się tylko dwa razy do roku, gdy przyjeżdża na miesiąc z zagranicy... naprawdę podziwiam ich, ale prawdziwa miłość może przetrwać jak widać wiele
    a wracając do postu również wolę wywoływać zdjęcia i wklejać do albumu niż tylko mieć na telefonie, laptopie bądź mediach społecznościowych
    uwielbiam fotografię, więc mam sporo tych albumów, haha, a taką poduszkę planuję sobie zrobić już od dawna
    eerie-world.blogspot.com
    fotografiawswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za ciepłe słowa :) Naprawdę jest mi bardzo, bardzo miło! 7 lat to bardzo dużo, ale na pewno w końcu będą razem czy to w Polsce czy gdzie indziej, to dla miłości bez różnicy :) Tak jak mówisz, prawdziwa miłość przetrwa wiele :)

      Usuń
  69. Świetny pomysł na poduszkę! I na prezent dla bliskiej nam osoby :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Racja, fotografie namacalne mają w sobie jakiś rodzaj magii. Nie wiem, czym jest to spowodowane. Również wywołuję bardzo dużo zdjęć, ale fotografią cyfrową nie pogardzę - przyprowadza ona do nas mnóstwo kreatywnych i wspaniałych ludzi.
    Pozdrawiam,
    Samodiwa

    https://samodiwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że największą magią w zdjęciach wywołanych jest to, że je znamy, w końcu każdy za dzieciaka miał swój album który prowadziła mama :) to budzi w nas melancholię i powracamy myślami do dzieciństwa :)

      Usuń
  71. Uwielbiam fotografie namacalne niestety większość zdjęć mam na laptopie , telefonie jakoś nigdy nie mam okazji ich wywołać :/.

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze będziesz miała okazję, ja wywołuję zdjęcia w fotobudce w rossemanie :)

      Usuń
  72. Fajny pomysł na prezent :) Ja też jestem zwolenniczką zdjęć - takich namacalnych. Mam w domu albumy, które co jakiś czas napełniam kolejną porcją fotografii. Taka poduszka to super sprawa. Choć w moim przypadku praktyczniejszy byłby kubek ze zdjęciem, bo poduszki mi się wylewają z sofy :D

    Podziwiam za związek na odległosć, ja nie wiem czy potrafiłabym tak funkcjonować. Przez chwilę - tak, ale na dłuższą metę raczej nie. Jestem za słaba psychicznie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubeczki to też super pomysł! A jeżeli chodzi o poduszki, na tej nie śpię, jest taką formą dekoracji :) Myślę, że mój związek na odległość to kwestia maksymalnie roku, później, wszystko będzie tak jak wcześniej :)

      Usuń
  73. Korean make up is really good i recommend you
    to try it if you are interested :D
    kisses sweetie!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  74. Ta poduszka jest świetna! Czemu wcześniej nie zobaczyłam wpisu? Zdążyłabym zrobić pewnej osobie świetny prezent... :(
    Ech trudno. Będzie na następny raz. Genialny zakup i mam nadzieję, że będzie Ci długo długo służyć :)
    Pozdrawiam serdecznie i ściskam mocno!
    coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na następny raz jak najbardziej taka poduszka się przyda! :) Mam nadzieję że będzie mi długo służyć, wszystko na to wskazuje bo to bardzo dobry materiał :)

      Usuń
  75. Poduszka skradła moje serce jest fantastyczna pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Taka poduszeczka to idealny pomysł na prezent 😘
    Bardzo mi się podoba!
    Buziaki .

    OdpowiedzUsuń
  77. Cudowne i urocze prezenty. Poduszeczka aww <3

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo podoba mi się, że stworzyłaś te podszukę tematycznie I wszystkie zdjęcia do siebie pasują. Świetna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że taka tematyczna poduszka jest lepsza od losowo dobranych zdjęć :)

      Usuń
  79. Bardzo ciekawy sposób na promocje blogów, a poduszka świetna ❤️
    Www.agarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) To mój autorski pomysł ^^

      Usuń
  80. Taka poduszka to świetna sprawa i mega pomysł na prezent :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obdarowywany na pewno będzie mile zaskoczony jak odpakuje taki prezent :)

      Usuń
  81. Rewelacyjny pomysł z takimi poduszkami.
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetna poduszka, taka alternatywna wersja pamiątki :)
    ******************************************

    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!



    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  83. Poduszka super! Fajnie tak powspominać mając zdjęcia na tak praktycznej rzeczy :) Zdjęcia cudowne *.* Jesteś przepiękna na patrzeć się nie można ;*
    https://patrycjakoziol55.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, naprawdę miło jest patrzeć na tę podusię :) Dziękuję Ci bardzo!

      Usuń
  84. Mój mąż jest za granicą więc wiem jak się czujesz mam to szczęście że w tym roku od lutego jestem razem z nim w Holandii. Też strasznie lubię wywoływać zdjęcia najlepsza pamiątka dla mnie i mojej rodziny która chociaż przetrwa. 😊Poduszka jest genialna 😍🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, że jesteście razem. Mam nadzieję, że ja i Rafał szybko znów będziemy razem żyć :)

      Usuń