października 10, 2024

Recenzja - Efektima Krem do twarzy z olejem konopnym ~ cera sucha.

 
Dzień dobry! image
Jak zawsze recenzuję dla was smaczki wyciągnięte z boxów Pure Beauty. Tym razem mam dla was interesujący krem do twarzy. Produkty z konopi stają się coraz popularniejsze na sklepowych i aptecznych pułkach. W dzisiejszym wpisie dowiecie się, jak ja je oceniam, mając możliwość przetestować krem od:

Wpis powstał przy współpracy z purebeauty.pl

https://efektima.eu


 O PRODUKCIE 

Krem z olejem z konopi o bogatej konsystencji został opracowany z myślą o cerze suchej. Dzięki odpowiedniemu stężeniu oleju konopnego oraz składników pielęgnujących, skóra nie traci wilgotności i lepiej pełni swoje funkcje ochronne. Działa łagodząco i może być stosowany przez osoby ze skórą skłonną do podrażnień. ~ efektima.eu


 SPOSÓB UŻYCIA 

Codziennie rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu nałożyć warstwę kremu i delikatnie go wmasować.


 SKŁADNIKI 

INGREDIENTS: AQUA, GLYCERIN, GLYCERYL STEARATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, COCOS NUCIFERA OIL, CANNABIS SATIVA SEED OIL, PEG-100 STEARATE, STEARIC ACID, COLLAGEN, CETYL ALCOHOL, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, PHENOXYETHANOL, DIGLYCERIN, SODIUM PCA, UREA, SODIUM POLYACRYLATE, PARFUM, BENZOIC ACID, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, TRIETHANOLAMINE, ALLANTOIN, HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, LACTIC ACID, LYSINE, PCA, SORBITOL, DEHYDROACETIC ACID, COUMARIN, HYDROLYZED ELASTIN, LIMONENE, HYDROXYCITRONELLAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, DISODIUM EDTA, IMIDAZOLIDINYL UREA, ETHYLHEXYLGLYCERIN


 MOJA OPINIA 

Krem zamknięty w słoiczku, dodatkowo schowany w kartoniku. Posiada wieczko ze sreberka - dla mnie na plus! Dzięki temu mamy 100% pewności, że produkt nie był wcześniej otwierany. Gramatura 50ml. Ładny, minimalistyczny design i grafika, która nie pozostawia wątpliwości, co do najważniejszego składnika kremu. Produkt koloru białego lekko wpadającego w szarość, konsystencja kremowa, odrobinę żelowa. Bardzo dobrze rozprowadza się po skórze i szybko się wchłania. Wydajny, naprawdę niewielka ilość wystarczy, by dobrze pokryć twarz. Ma bardzo interesujący zapach, lekko ziołowy, dość wyczuwalny, utrzymujący się na skórze, ale nie drażniący. Krem po użyciu pozostawił moją skórę miękką i dobrze nawilżoną. Była cudowna w dotyku, zadbana i promienna. Produkt nie pozostawia po sobie tłustego filmu, wręcz matuje skórę. Świetnie nada się pod makijaż, ale i solo. Perfekcyjny dla skóry suchej, ale sądzę, że mieszana i tłusta również z nim skorzysta. Ja jestem posiadaczką mieszanej i u mnie krem sprawdził się świetnie, zwłaszcza w bardzo wymagającej strefie T. Czy polecam? Zdecydowanie warto go sprawdzić. Przy takim działaniu, przy tej wydajności - to produkt, który testuje się bardzo, bardzo miło.


Czy znacie opisywany dziś produkt? Czy znacie tę markę? Czy używacie produkty, które w składzie zawierają konopie? Może mieliście okazję coś takiego testować? - czekam na wasze odpowiedzi w komentarzu! 


Na dziś to wszystko. Dziękuję Ci za przeczytanie mojego wpisu. Skomentuj, udostępnij lub poleć, by pomóc mi się rozwinąć. Zapraszam ponownie, już niedługo nowy post 
 
 contakt: neko_chan@vip.onet.pl

10 komentarzy:

  1. Ja niestety nie mogę używać niczego, co zawiera konopię, ponieważ ona mnie uczula.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że produkt przypadł Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uważam, że świetnie, że Ci przypadł do gustu, pozdrawiam Klaudio .

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęcająca recenzja. Warto sprawdzić ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzę markę. Fajnie, że jesteś zadowolona z tego kremu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie znam tej marki, ale że warto poszerzać swoją wiedzę to cieszę się że dzięki Tobie ją poznałam.
    Udanego weekendu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Hola, bella: para desearte un excelente fin de semana. Un abrazo. Carlos

    OdpowiedzUsuń