lipca 03, 2024

Pure Beauty Box - FRUIT MOOD 馃崐 czyli s艂odko-orze藕wiaj膮cy wakacyjny vibe!

 
  
 Dzie艅 dobry! image

Witamy lipiec, pi臋kny, ciep艂y, wakacyjny miesi膮c pe艂en dobrej zabawy i radosnych chwil. Zawsze go lubi艂am, fantastycznie wspominam i przez ca艂y rok za nim t臋skni臋. Obecnie lipiec planuj臋 sp臋dzi膰, b臋d膮c jak najcz臋艣ciej poza domem, na spacerkach z Piotru艣kiem, pokazuj膮c mu jaki pi臋kny jest 艣wiat. Synek wszystkim jest zachwycony, wszystko bardzo go cieszy, kocha poznawa膰 nowe, bawi膰 si臋 i 艣mia膰. Nic dziwnego, czas mija szybko i 18 lipca Piotru艣 sko艅czy 4 miesi膮ce, wi臋c jest ju偶 du偶ym ch艂opczykiem a ja, najszcz臋艣liwsz膮 mam膮 pod s艂o艅cem. Nowy miesi膮c to nowy przegl膮d nowego boxa od Pure Beauty! Co otrzymali艣my tym razem? Apetycznie soczyste pude艂eczko o nazwie Fruit Mood! Zapraszam na unboxing!

Wpis powsta艂 przy wsp贸艂pracy z purebeauty.pl

Nim przejd臋 do zawarto艣ci, najpierw co nie co o wygl膮dzie boxa. Ka偶de pude艂ko Pure Beauty ma sw贸j oryginalny design, kt贸re zachwycaj膮 mnie niezmiennie. To si臋 ceni, gdy opr贸cz genialnej zawarto艣ci dba si臋 r贸wnie偶 o pi臋kne opakowanie. Takie pude艂eczka zbieram i wykorzystuj臋, w ka偶dym trzymam inne, cenne skarby ;) W tym miesi膮cu na wieczku zago艣ci艂y owoce i kwiaty. Chyba nie ma nic, co bardziej kojarzy膰 mog艂oby si臋 z latem. Mamy tu zielone listki, bia艂e g艂贸wki kwiat贸w, pomara艅cze i granaty. Ca艂o艣膰 bardzo mi si臋 podoba, wygl膮da tak energicznie, zarazem relaksuj膮co jak owocowy koktajl, kt贸ry pity latem sprawia, 偶e nabieramy si艂 jednocze艣nie ulegaj膮c rozkoszy b艂ogiego lenistwa. Naprawd臋 fajna kompozycja, podoba mi si臋! 


Co znalaz艂am w 艣rodku?

For body&hair. 呕el do mycia cia艂a.
Cena sugerowana: 20,99z艂/250ml
W boxie 50ml + pr贸bka nawil偶aj膮cego mas艂a do cia艂a.


Zawiera 艂agodne sk艂adniki myj膮ce, a tak偶e przywracaj膮ce sk贸rze prawid艂owy poziom nawil偶enia. Zadba o ni膮, pozostawiaj膮c j膮 oczyszczon膮, nawil偶on膮 i g艂adk膮. Ma atrakcyjny, drzewno-owocowy zapach.

Fajny rozmiar travel size, kt贸ry mo偶na wsz臋dzie ze sob膮 zabra膰. Je偶eli chodzi o produkty do mycia sk贸ry, to jestem otwarta na r贸偶ne warianty, konsystencje i zapachy. K膮piel to dla mnie chwila dla siebie, moment, w kt贸rym czuj臋 si臋 kobieca i pi臋kna. B臋d膮c w ci膮g艂ym biegu, to czas, kiedy mog臋 si臋 wyciszy膰 i zrelaksowa膰. 

Woda kokosowa z acai i kolagenem.
Cena sugerowana: 6,29z艂/320ml
W boxie produkt pe艂nowymiarowy.


Egzotyczny nap贸j kokosowy z m艂odego kokosa o smaku acai i z dodatkiem naturalnego kolagenu. Wszystko po to, aby u艂atwi膰 dbanie o siebie i nawodnienie organizmu. Woda kokosowa jest niskokaloryczna, zawiera tylko naturalnie wyst臋puj膮ce cukry i ma prosty, naturalny sk艂ad. 

Bardzo lubi臋, gdy w pude艂kach PB pojawiaj膮 si臋 przek膮ski, czy tak jak w tym przypadku- napoje. Ch臋tnie poznaj臋 nowe smaki, zw艂aszcza produkt贸w dobrze wp艂ywaj膮cych na sk贸r臋 i organizm. Puszeczka to strza艂 w 100% egzotyczny smak idealny by ugasi膰 letnie, lipcowe pragnienie. 

 Biokap 
Bellezza. Od偶ywka g艂臋boko nawil偶ajaca.
Cena sugerowana: 18,90z艂/50ml
W boxie 50ml.



G艂臋boko od偶ywia i chroni w艂osy przed negatywnymi skutkami 艣rodowiska. Dodaje mi臋kko艣ci, puszysto艣ci, u艂atwia rozczesywanie. To naturalna ochrona i doskona艂e nawil偶enie w艂os贸w. Polecana dla suchych, trudnych do rozczesania w艂os贸w i rozdwojonych ko艅c贸wek. 

Z opisu to od偶ywka idealna dla mnie :) Ciekawa, bardzo ch臋tnie pr贸buj臋 nowych kosmetyk贸w do piel臋gnacji w艂os贸w, bo z moich pasm jestem bardzo zadowolona. Kolor 艂adny, d艂ugo艣膰 mega... niestety, zacz膮艂 si臋 okres wypadania w艂os贸w po ci膮偶y. Musz臋 na haircare postawi膰 jeszcze wi臋kszy nacisk i zadba膰 o zdrowie i kondycj臋 swoich w艂os贸w.  

 Ziaja 
Ekspresowa od偶ywka do w艂os贸w z kofein膮.
Cena sugerowana: 6,80z艂/100ml
W boxie produkt pe艂nowymiarowy.


Skuteczna w dzia艂aniu od偶ywka do piel臋gnacji ka偶dego rodzaju w艂os贸w. Wzbogacona kofein膮, ekstraktem z ananasa oraz od偶ywczymi kondycjonerami, kt贸re zapewniaj膮 w艂osom ekspresow膮 rewitalizacj臋. 

Kolejna 艣wietna od偶ywka do wypr贸bowania. Ananas? Super! Bardzo lubi臋 owocowe kosmetyki, sprawiaj膮, 偶e ich stosowanie jest jeszcze przyjemniejsze :) Ananas bardzo kojarzy mi si臋 z latem, pachn膮ce nim w艂osy z pewno艣ci膮 zwr贸c膮 na siebie uwag臋.

Peeling do ust Love My Lip Scrub Raspberry.
Cena sugerowana: 29,99z艂/7,5g
W boxie produkt pe艂nowymiarowy.



Malinowy peeling do ust, kt贸ry jest pierwszym krokiem rytua艂u piel臋gnacyjnego. Pomo偶e pozby膰 si臋 suchych sk贸rek, delikatnie wyg艂adzaj膮c usta za pomocom drobinek cukru. Zadba o usta przywracaj膮c im komfort i ukojenie w kilka chwil.

Moje usta, zw艂aszcza jesieni膮 i zim膮, cierpi膮 na schodz膮ce sk贸rki i bolesno艣膰. My艣l臋, 偶e z tym peelingiem zadbam o nie tym samym zabezpieczaj膮c si臋 przed tymi przykrymi dolegliwo艣ciami. Jeszcze te malina! Ach, kocham owocowe kosmetyki tak bardzo!

Ajurwedyjska pasta do z臋b贸w Dental Cream z neem i granatem.
Cena sugerowana: 15,99z艂/100g
W boxie produkt pe艂nowymiarowy.



To bogactwo smak贸w i kompletna ochrona jamy ustnej. Unikalna, przebadana klinicznie ajurwedyjska kompozycja zio艂owa zapewnia d艂ugotrwa艂膮, ca艂kowit膮 ochron臋 z臋b贸w. Pasta wzmacnia szkliwo oraz dzi膮s艂a, pomaga zapobiega膰 ich krwawieniu. 

W czasie ci膮偶y i zaraz po, bardzo narzeka艂am na kondycj臋 moich z臋b贸w i dzi膮se艂. Najbardziej doskwiera艂o mi krwawienie. Ciesz臋 si臋, 偶e w boxie znalaz艂am t臋 past臋. Czeka mnie wiele pracy, by odbudowa膰 i wzmocni膰 swoje z臋by. W tej chwili higiena jamy ustnej jest dla mnie priorytetem.  

Blue. Serum okluzyjne do twarzy.
Cena sugerowana: 59,00z艂/30ml
W boxie produkt pe艂nowymiarowy.



Serum do intensywnej piel臋gnacji ka偶dego typu cery, szczeg贸lnie suchej i odwodnionej, z zaburzon膮 barier膮 hydrolipidow膮. Zabezpiecza przed utrat膮 wody, wzmacnia mikrobiom sk贸ry i chroni przed szkodliwymi czynnikami zewn臋trznymi. 

Bardzo ciekawe serum, kt贸re ch臋tnie wypr贸buj臋. Teraz, gdy odbudowuj臋 kondycj臋 swojej sk贸ry, ka偶dy produkt, kt贸ry zadba o nawil偶enie i regeneracj臋 jest dla mnie. Must have!

Roz艣wietlaj膮ca paletka do konturowania twarzy 3w1.
Cena sugerowana: 42,99z艂/20g
W boxie produkt pe艂nowymiarowy.


Paletka do konturowania twarzy Rimmel z trwa艂ymi, 艂atwo blenduj膮cymi si臋 kolorami jest wszystkim, czego potrzeba. Zawiera: delikatny puder z drobinkami do roz艣wietlenia twarzy, bronzer do konturowania twarzy i r贸偶 z drobinkami dla nadania koloru i uwypuklenia. 

Kocham produkty, kt贸re maj膮 w sobie kilka funkcji. Ich wielozadaniowa formu艂a to zbawienie dla takiej zabieganej mamy jak ja. Do tej pory mia艂am wszystko osobno. Puder, roz艣wietlacz, bronzer i r贸偶 gdzie艣 tam je偶d偶膮 w mojej szufladzie, bo nie zawsze mam czas, by wszystko to znale藕膰 i u偶y膰. Jeden produkt, trzy wykonane zadania to oszcz臋dno艣膰 miejsca, czasu i pieni臋dzy. 

 Ohora 
Hybryda w naklejkach.
Cena sugerowana: 59,90z艂/zestaw
W boxie produkt pe艂nowymiarowy, w losowo wybranym kolorze.



Pierwszy na 艣wiecie lakier hybrydowy w postaci naklejki. 艁atwa aplikacja w 15 minut i trwa艂o艣膰 15 dni. Zestaw zawiera 30 naklejek, 2 waciki z odt艂uszczaczem do przygotowania p艂ytki, drewniany patyczek i pilniczek.

Kolejny produkt dla m艂odej mamy jak ja! Bardzo ceni臋 sobie wszystko to, co oszcz臋dza m贸j czas. S膮dz臋, 偶e taka szybka hybryda sprawdzi si臋 niejednej kobiecie, kt贸ra pragnie wykorzysta膰 w 100% ka偶d膮 chwil臋 :) Poczekam tylko a偶 troszk臋 odrosn膮 mi pazurki i pr贸buj臋! 艢wietnie sprawdzi mi si臋 w pa藕dzierniku, wybieram si臋 na 艣lub szwagierki ;)

Olejek zapachowy pomara艅cza. 
Cena sugerowana: 7,39z艂/10ml
W boxie produkt pe艂nowymiarowy.



Nada wybranemu pomieszczeniu wyj膮tkowy aromat. Kilka kropel olejku dodanych do dyfuzora elektrycznego, ceramicznego kominka, kaloryferowego nawil偶acza lub na kwiatowy susz wype艂ni wybrane pomieszczenie wspania艂ym, pobudzaj膮cym zmys艂y zapachem. 

Kocham takie zapachy :) Dzi臋ki nim, w domu tworzy si臋 cudowny klimat, kt贸ry zachwyca go艣ci i domownik贸w. My艣l臋, 偶e ka偶dy z nas lubi gdy 艂adnie pachnie... cia艂o, ubranie, otoczenie. Ja u偶ywam olejki w ceramicznym kominku i zadowolona jestem z tej metody domowej aromaterapii.

Dermo. Olejek Cica na blizny i rozst臋py. 
Cena sugerowana: 34,50z艂/30ml
W boxie produkt pe艂nowymiarowy.



Rozja艣nia blizny i rozst臋py, zmniejszaj膮c ich widoczno艣膰. Sp艂yca powierzchni臋 blizn. Poprawia elastyczno艣膰 i spr臋偶ysto艣膰 sk贸ry. Redukuje ryzyko wyst膮pienia rozst臋p贸w w czasie ci膮偶y. 

Blizn i rozst臋p贸w ci u mnie dostatek. Zaczynaj膮c od tych, z kt贸rymi si臋 urodzi艂am (jak znami臋 na kolanie), poprzez te nabyte w dzieci艅stwie (jak blizna przy oku), ko艅cz膮c na nabytych w doros艂o艣ci (po operacji kr臋gos艂upa, rozst臋py na udach po ci膮偶y). Mo偶na powiedzie膰, 偶e przyzwyczai艂am si臋 do nich i zaakceptowa艂am swoje cia艂o, jednak wiedz膮c, 偶e mog臋 o nie zadba膰, chc臋 to zrobi膰. By膰 mo偶e poprawi臋 ich wygl膮d, zw艂aszcza mocnych rozst臋p贸w, kt贸re tak naprawd臋 s膮 艣wie偶e, by膰 mo偶e do uratowania :) Testujemy, testujemy!

Galaktyczny tonik-esencja Space Face Cosmic Mist.
Cena sugerowana: 19,99z艂/100m;
W boxie produkt pe艂nowymiarowy.


Otula twarz niczym py艂ek spadaj膮cy na ziemi臋, przywracaj膮c ka偶dej sk贸rze w艂a艣ciwy poziom pH, daj膮c od艣wie偶enie i odpowiednie nawil偶enie. Produktu mo偶na u偶ywa膰 r贸wnie偶 jako fixer utrwalaj膮cy makija偶.

Ciekawy kosmetyk, kt贸ry ma w sobie kilka funkcji. Jak wiecie, lubi臋 takie produkty i ch臋tnie po nie si臋gam. Ten tonik-esencja w por臋cznej buteleczce z atomizerem z pewno艣ci膮 sprawdzi si臋 w mojej kolorowej codzienno艣ci :)

 Acerin 
Cool Fresh. Spray ch艂odz膮cy do n贸g.
Cena sugerowana: 17,90z艂/150ml
W boxie produkt pe艂nowymiarowy.


Skutecznie piel臋gnuje i ch艂odzi sk贸r臋, przynosz膮c lekko艣膰 i odpr臋偶enie. Lekka mgie艂ka polecana jest do codziennej piel臋gnacji zm臋czonych n贸g w trakcie podr贸偶y, podczas upa艂贸w, a tak偶e przy stoj膮cym i siedz膮cym trybie pracy.

Czy mo偶na wyobrazi膰 sobie lepszy produkt do n贸g latem? Z pewno艣ci膮 nam si臋 przyda, nie tylko w czasie upa艂贸w. Bardzo cz臋sto narzekam na b贸l, w zasadzie, wi臋kszo艣膰 dnia jestem na nogach, wieczorem mam wra偶enie, 偶e odpadaj膮 od mojego cia艂a. Wygl膮da na to, 偶e przysz艂o dla nich ukojenie :)

Dragon Fruit Body peeling eksplozja energii.
Cena sugerowana: 13,99z艂/200ml
W boxie produkt pe艂nowymiarowy.


Dodaje sk贸rze witalno艣ci i pozwoli na jej oczyszczenie oraz wyg艂adzenie. Dzi臋ki unikatowemu zapachowi pobudza zmys艂y, a ka偶da k膮piel staje si臋 prawdziw膮 przyjemno艣ci膮. 

Bardzo lubi臋 smak i zapach smoczego owocu. 艢wietnie, 偶e mam okazj臋 wypr贸bowa膰 produkt z nim w roli g艂贸wnej. Wspomina艂am ju偶, 偶e kocham owocowe kosmetyki. Orze藕wiaj膮, jednocze艣nie relaksuj膮, pobudzaj膮 zmys艂y, apetyt i kojarz膮 si臋 z moj膮 ulubion膮 por膮 roku. Zapowiada si臋 bardzo apetyczna k膮piel. 


Podsumowuj膮c. Zn贸w mam okazj臋 testowa膰 fantastyczne produkty. 呕adnego wcze艣niej nie zna艂am, 艣wietnie b臋dzie je wszystkie wypr贸bowa膰! Bardzo cz臋sto w boxach znajduj臋 wielkie ciekawostki, kt贸re a偶 si臋 prosz膮 by je przetestowa膰. Jednak jeszcze cz臋艣ciej mam wra偶enie, ze Pure Beauty, czyta w moich my艣lach i do swoich pude艂ek wk艂ada akurat te produkty, kt贸rych potrzebuj臋. Olejek zapachowy? - zawsze mile widziany w moim domu. Olejek na blizny i rozst臋py? - no przecie偶 mam ich sporo po ci膮偶y, czas o nie zadba膰. Spray ch艂odz膮cy do n贸g? - wybawienie przy aktywnym trybie 偶ycia, jakie prowadzimy. Pasta do z臋b贸w? - ko艅czy mi si臋 poprzednia, a Himalaya to moja ulubiona marka past. Hybryda w naklejkach? - mega dla kogo艣, kto nie ma czasu na robienie paznokci. Paletka? - 3w1 to m贸j ulubiony rodzaj produkt贸w! Ach te boxy, co miesi膮c daj膮 mi tyle rado艣ci!


Je偶eli chcecie dosta膰 takie pude艂ko wystarczy zakupi膰 box na stronie Pure Beauty, b膮d藕 zdecydowa膰 si臋 na subskrypcj臋 i tak jak ja, co miesi膮c otrzymywa膰 paczk臋 niespodziank臋. Jak to dzia艂a, ceny a tak偶e marki partnerskie znajdziecie tu: purebeauty.pl/subskrypcja/. 

Czy znacie Pure Beauty? Czy mieli艣cie ju偶 sw贸j kosmetyczny box? Jak podoba wam si臋 owocowo-kwiatowa grafika pude艂ka? Co z kosmetyk贸w zaciekawi艂o was najbardziej? Mo偶e co艣 pr贸bowali艣cie? - czekam na wasze odpowiedzi w komentarzu!
 image

Na dzi艣 to wszystko. Dzi臋kuj臋 Ci za przeczytanie mojego wpisu. Zapraszam ponownie. 
 image

 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 www.instagram.com/klaudia.zuberska/

39 komentarzy:

  1. Opakowanie jak zwykle cudne!
    Je艣li chodzi o zawarto艣膰 - niekt贸re to prawdziwe pere艂ki, tym napojem ch臋tnie bym ugasi艂a pragnienie.
    Od偶ywki jak i olejek zapachowy te偶 mnie zaciekawi艂y
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 za twoj膮 opini臋 :) Pozdrawiam r贸wnie serdecznie! :)

      Usu艅
  2. A ja tym razem, 艣wiadomie i troch臋 z przekor膮, omin臋 zasadniczy temat Twojego wpisu i napisz臋 Ci, 偶e pierwsze Twoje zdania o lipcu, o Twoim synku itd. zachwyci艂y mnie ogromnie. A偶 mi si臋 艂ezka w oku zakr臋ci艂a, tak bardzo uszcz臋艣liwi艂a mnie ta rado艣膰 i to szcz臋艣cie bij膮ce z Twoich s艂贸w. To cudownie, tak trzymaj Klaudio...

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Kochana, m贸j 艣wiat stan膮艂 na g艂owie, ja zupe艂nie inaczej na niego patrz臋, zawsze by艂am szcz臋艣liw膮 osob膮 ceni膮c膮 偶ycie, ale teraz mam sw贸j sens 偶ycia, najpi臋kniejszy i najcenniejszy skarb o kt贸ry zamierzam dba膰 i go kocha膰 :) U艣ciski 艣l臋!

      Usu艅
  3. Jaki bogaty box. Podoba mi si臋 jego zawarto艣膰.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mi r贸wnie偶, fajnie 偶e jest tyle owocowych produkt贸w! :)

      Usu艅
  4. To ju偶 cztery miesi膮ce a tak niedawno czekali艣my wszyscy na narodziny. Piotru艣 ro艣nie i na pewno jest coraz bardziej zainteresowany ca艂ym 艣wiatem a to wymaga sporego zaanga偶owania. Ale kochaj膮ca Mama poka偶e ten 艣wiat tak aby dziecko by艂o i bezpieczne i szcz臋艣liwe❤️ To jest Wasz najlepszy i najpiekniejszy czas i trzeba go wykorzysta膰:)
    A kosmetyki jak zwykle bardzo warto艣ciowe i do zagospodarowania.
    Jestem ciekawa czy faktycznie wyg艂adz膮 si臋 blizny bo te偶 ich troch臋 mam a stosowane polecane specyfiki dzia艂aj膮 jedynie na drena偶 kieszeni:)
    Na dzi膮s艂a mog臋 poleci膰 p艂yn do p艂ukania jamy ustnej Biorepair z kwasem hialuronowym.
    U mnie si臋 sprawdzi艂 kiedy inne zawiod艂y.
    Pude艂eczko zdecydowanie letnie,owocowe i s艂odkie:)
    Pozdrawiam serdecznie! Buziaki!




    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Straszne jest to, 偶e czas leci tak szybko. Dopiero co Mi艣 m贸j mie艣ci艂 si臋 w d艂oniach, teraz jest taki du偶y i ci臋偶ki :D Kocham to jak z dnia na dzie艅 si臋 zmienia, rozwija, dorasta... z drugiej za艣 strony zaczynam ju偶 wspomina膰 i t臋skni膰 za tym co by艂o. Trudna rola matki, ci臋偶ko powstrzymywa膰 艂zy wzruszenia, ale jestem najszcz臋艣liwsza na 艣wiecie :) Ten olejek na blizny b臋d臋 stosowa膰, bo po ci膮偶y mam pe艂no rozst臋p贸w. Pozdrawiam! :)

      Usu艅
    2. No w艂a艣nie ten czas...tak niedawno nasza najm艂odsza wnusia urodzi艂a si臋, a 偶e przysz艂a na 艣wiat dwa miesi膮ce wcze艣niej, to by艂 naprawd臋 drobiazg.
      Szybko nadrobi艂a zaleg艂o艣ci i ju偶 ma dwa i p贸艂 roczku. Przelecia艂o migusiem a przecie偶 trzeba by艂o prze偶y膰 ka偶dy dzie艅 chwila po chwili.
      C贸rka ma dok艂adnie takie podejscie jak Ty. Maluchem jest si臋 tylko przez kr贸tki czas i ma to by膰 najszcz臋艣liwszy czas. Wszystko posz艂o troch臋 na bok bo mo偶e poczeka膰.
      Najtrudniejszy by艂 oczywi艣cie pocz膮tek kiedy trzeba si臋 by艂o tego ma艂ego cz艂owieka nauczy膰 i domy艣li膰 si臋 jego potrzeb ale Mama to potrafi jak nikt inny:)
      Zm臋czona ale szcz臋艣liwa, dok艂adnie tak jak Ty teraz.
      Klaudia kochanie, ciesz臋 si臋 Twoim szcz臋艣ciem 馃槝
      Buziaki gor膮ce 馃槝❤️

      Usu艅
  5. Wspania艂y box pod ka偶dym wzgl臋dem. Pi臋kne pude艂eczko i wspaniala zawarto艣膰.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Me alegro que tu hijo y tu est茅n bien. Gracias por la recomendaci贸n.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Wonderful unboxing! How beautiful the design of the box, the content is fantastic, all the products look great, enjoy july with your baby, is also my favorite month of year.

    OdpowiedzUsu艅
  8. Fajna grafika. Wiele ciekawych produkt贸w. Zainteresowa艂a mnie ekspresowa od偶ywka do w艂os贸w. :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Witaj Kochana 馃挏
    Piotru艣 ju偶 ma 4 miesi膮ce? Ale ten czas p艂ynie, jeszcze ostatnio zdj臋cia w ci膮偶y a tu ju偶 maluszek 4 miesi臋ce ma! To ju偶 fajny czas, cz艂owiek nauczy艂 si臋 obs艂ugi takiego ma艂ego cz艂owieka, troch臋 si臋 mniej boi i maluch du偶o si臋 u艣miecha 馃槏
    A box jest super. Wszystko bym przetestowa艂a z wyj膮tkiem kosmetyk贸w do twarzy , bo mam z ni膮 ostatnio straszne problemy. I bardzo jestem ciekawa tego lakieru w naklejkach. Potrzebna jest do nich lampa? Bo jak nie to mog艂abym sobie trzasn膮膰 takie cacko na urlop 馃榿
    Udanego i radosnego lipca, mo偶e w ko艅cu przyjdzie ciep艂o,bo p贸ki co to kicha jest...

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. A no dorasta ten m贸j ch艂opak, bardzo szybko :D Fakt, to pi臋kny czas. Ju偶 nie ma tej dezorientacji co na pocz膮tku, mamy ju偶 swoje rutyny, wiemy co i jak... tak wi臋c nic tylko cieszy膰 si臋 偶yciem :) Od pocz膮tku jest pi臋knie, ale teraz z synkiem mo偶na ju偶 pogada膰, to dopiero jest co艣 niesamowitego! :) I ten jego u艣miech z samych dzi膮se艂! Jest najpi臋kniejszy na 艣wiecie :)
      Chyba nie trzeba lampy, ale jeszcze nie czyta艂am instrukcji obs艂ugi tych naklejek :D
      Wszystkiego dobrego i cudownej lipcowej pogody :)

      Usu艅
  10. Grafika pude艂ka jak zwykle - kl臋kajcie narody! Kila rzeczy ch臋tnie bym wypr贸bowa艂a, ale w innych boxach uwa偶am, 偶e by艂 ciekawszy wyb贸r.
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 za twoj膮 szczera opini臋! Mi podoba si臋 to, 偶e jest sporo kosmetyk贸w owocowych, jestem ich wielk膮 fank膮 :) No i ten olejek na blizny i rozst臋py! I pasta do z臋b贸w! :D

      Usu艅
  11. Wow, was f眉r eine tolle Mischung, da w盲re ich auch begeistert. LG Romy

    OdpowiedzUsu艅
  12. The highly skilled artist, writer, and poet George Rachel is scheduled to read at the upcoming December Switch event. Joining him will be poet James Gendron, who has authored a compelling new book titled Money Poems, published by Poor Claudia. This information could be beneficial for those seeking assignment help in exploring contemporary literary events and publications.


    OdpowiedzUsu艅
  13. Ciekawy zestaw, a pude艂ko jak zwykle urocze. :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. Wow ale wypasiony box 馃槏馃槏馃槏. Niesamowita gratka. Zawarto艣膰 mega. Wiele z tych kosmetyk贸w bardzo interesuj膮ca Klaudu艣. Super, 偶e pokazujesz Piotrusiowi 艣wiat. Te偶 tak robi艂am jak dziewczyny by艂y ma艂e. Bra艂am je gdzie si臋 da艂o. Dominika ju偶 z艂o偶y艂a papiery do technikum fryzjerskiego. Mam nadziej臋, 偶e b臋dzie jej to sz艂o. Rekrutacja potrwa do ko艅ca wakacji. Uca艂uj synka ode mnie. Tak si臋 ciesz臋 偶e macierzy艅stwo tak Ci臋 uszcz臋艣liwia.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Fajny profil, te technikum z pewno艣ci膮 si臋 spodoba, trzymam kciuki by by艂o super :)
      Oczywi艣cie, 偶e uca艂uj臋 synka od cioci Kasi :) Ach Kochana, gdybym tak mog艂a powiedzie膰 jak bardzo jestem szcz臋艣liwa... ale to s艂贸w brakuje, to nie da si臋 opisa膰, ja czuj臋 tak膮 rado艣膰 w sercu, jakiej nigdy wcze艣niej nie czu艂am, a mog艂abym si臋 opisa膰 jako bardzo radosny cz艂owiek :) Syn to moje 艣wiate艂ko, moje serduszko, moje wszystko :)

      Usu艅
  15. Wspania艂y box i idealnie skomponowany dla Ciebie ;) Mi te偶 kilka produkt贸w podpasowa艂o tak偶e box prawie idealny :)

    OdpowiedzUsu艅
  16. Niesamowite jak Tw贸j Piotru艣 szybciutko ro艣nie <3 wykorzystujcie ten czas lata na spacery i czas razem <3 co do kosmetyk贸w - sporo ich i naprawd臋 wszystkie super si臋 prezentuj膮 zatem mnie nie dziwi, 偶e z przyjemno艣cia je testowa艂as :-)

    OdpowiedzUsu艅
  17. Nie wiem, kto odpowiada za design tych pude艂ek, ale... zdecydowanie powinien dosta膰 podwy偶k臋! Albo chocia偶 jednorazowy bonus :) Pi臋kne, soczyste i energetyzuj膮ce kolory, mi臋dzy innymi z tych powod贸w bardzo lubi臋 cytrusy. A do tego ten ich ob艂臋dny zapach :) Mam w艂a艣nie w domu dwa olejki eteryczne do dyfuzora - nie zaskocz臋 Ci臋, je艣li powiem, 偶e jeden jest cytrynowy, a drugi pomara艅czowy :)

    Nigdy nie by艂am Pitagorasem, ale je艣li dobrze wykalkulowa艂am, to Poitru艣 urodzi艂 si臋 18/03/2024 :) Gdyby przyszed艂 na 艣wiat dzie艅 wcze艣niej, urodzi艂by si臋 w dniu 艣w. Patryka, patrona Irlandii, ale nie 艂udz臋 si臋, 偶e nazwaliby艣cie go Patryk ;)
    Kochana, wiem, jak bardzo na niego czeka艂a艣 i wiem, ile rado艣ci daje Ci macierzy艅stwo - oby tak dalej :) Masz zdrowe, szcz臋艣liwe, dobrze rozwijaj膮ce si臋 dziecko, w dodatku ciekawe 艣wiata, a to najwi臋kszy dar :)

    OdpowiedzUsu艅
  18. witam Klaudio馃挆

    ojej Tw贸j Synu艣 ju偶 za 2 tygodnie b臋dzie mia艂 4 miesi膮ce ! 馃挄馃グ馃槏 ale偶 ten czas p臋dzi jak szalony..

    je艣li chodzi o pude艂ko Pure Beauty, to ma pi臋kne kolorowe opakowanie i 艣wietne wszystkie produkty!
    .. dzi臋kuj臋 bardzo Kochana za znakomite recenzje jestem zachwycona ! 馃ぉ

    - pozdrawiam cieplutko Kochana, 艣ciskam najserdeczniej, 偶ycz臋 du偶o zdr贸wka dla Was, niech Piotru艣 ro艣nie zdrowo, 偶ycz臋 ogrom cudowno艣ci ka偶dego dnia 馃馃槝馃挌馃崁馃尀馃挍

    OdpowiedzUsu艅
  19. Beautiful words about a son.
    The contents of the box look good.
    Have a nice weekend.

    OdpowiedzUsu艅
  20. What a great assortment of products! The nail stickers look fabulous!
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsu艅
  21. Fajna zawarto艣膰, nie znam marki Glyskincare, ale szata graficzna bardzo do mnie przemawia! Zdr贸wka dla synka, 4 mce to ju偶 du偶y ch艂opak!

    OdpowiedzUsu艅