czerwca 19, 2024

Pure Beauty - DERMO BOX VICHY

 Dzień dobry! image

Co to są dermokosmetyki? To określenie pojawiło się już na moim blogu, ale wspomnę o nim raz jeszcze. Dermokosmetyki nie mają swojej sztywnej definicji. Przyjęło się, że są to kosmetyki przeznaczone dla cer wrażliwych czy problematycznych, ale stosować może je każdy. Są delikatne, hipoalergiczne i najczęściej można kupić je w aptece. W dzisiejszym wpisie poznacie rewelacyjne dermokosmetyki od Vichy, które mam okazję testować. Zapraszam na przegląd boxa od Pure Beauty z kosmetykami Vichy!

Wpis powstał przy współpracy z purebeauty.pl

Lubię dermokosmetyki. To są naprawdę dobre, skuteczne, a zarazem delikatne produkty, które moja cera uwielbia, zwłaszcza po ciąży, gdy stała się wymagająca i problematyczna. Tym razem testuję produkty od Vichy, znanej marki, która ma w swojej bogatej ofercie świetne kosmetyki do codziennej pielęgnacji. Dzięki niej, moja rutyna pielęgnacyjna będzie efektywna, szybka i dobrze zaplanowana, co ceni się przy szybkim trybie życia, jakie obecnie prowadzę :)
Co znalazłam w boxie Dermo Box Vichy?


1. OCHRONA PRZED POTEM
Vichy antyperspirant 48H
Kuracja przeciw nadmiernemu poceniu 48-godzinna skuteczność
- gwarantuje ochronę do 48 godzin
- zapewnia uczucie komfortu
- pozostawia skórę świeżą i elastyczną 


Antyperspirant to produkt, który w domu ma każdy z nas. Stosujemy go codziennie. Warto wybrać taki, by zadowalał nas w 100%. Świetnie, że mogę przetestować propozycję od Vichy, pewna jestem, że idealnie zadba o delikatną skórę pod pachami i zapewni uczucie świeżości. Bardzo tego potrzebuję, będąc teraz w ciągłym biegu. To produkt idealny dla każdej młodej mamy (i nie tylko, dla każdego, kto ceni sobie komfort i higienę).

2. OCZYSZCZANIE
Purete Thermale
Mleczko oczyszczające 3w1 dla wrażliwej skóry twarzy i oczu 
- oczyszcza i nawilża skórę
- usuwa makijaż twarzy i oczu
- tonizuje


Mleczko jest świetną formą do codziennej pielęgnacji. Kremowe, delikatne, spełnia swoje zadanie, pozostawiając skórę oczyszczoną, delikatną i miękką. Samo stosowanie może być niezwykle przyjemne, niczym w spa. Produkt 3w1 to skuteczność kilku produktów w jednym. To komfort i oszczędność, czasu, pieniędzy, tworzyw, z których powstają kosmetyki. Produkt po który sięgnę chętnie, żyjąc chwilą, ciągle w biegu, mając naprawdę niewiele czasu na pielęgnację.

3. NAWILŻENIE
Mineral89
Booster wzmacniająco-nawilżający
- nawilża
- wzmacnia barierę ochronną skóry
-wyrównuje koloryt skóry


Nie wiem, czy miałam kiedykolwiek okazję testować kosmetyk, jakim jest booster. Tym bardziej zaciekawiona jestem, jak sprawdzi się na mojej skórze. Z pewnością pomoże mi zadbać o cerę, która wymaga nawilżenia i ochrony. Świetnie, że może również wyrównać koloryt. To problem, który od niedawna stał się moją zmorą. Wiem jednak, że przy dobrej i regularnej pielęgnacji, kosmetyki potrafią zdziałać cuda. 

+

Mineral89
Nawilżająco-odbudowujący krem na dzień o bogatej konsystencji
- zapewnia długotrwałe i intensywne nawilżenie 
-łagodzi uczucie ściągania skóry
-redukuje zaczerwienienia


Do kompletu z boosterem mamy krem. Dobrze dobrany produkt sprawia, że codzienna pielęgnacja staje się przyjemna niczym wizyta w spa. Przy pierwszych, zauważalnych efektach, budzi się siła, pozytywna siła do walki o zdrową i piękną skórę. Bardzo ważna jest systematyczność. Choć czasu dla siebie mam niewiele, to codziennie znajduję tę chwilę, którą w całości poświęcam dbaniu o siebie. 

4. OCHRONA UV
Capital Soleil
Uv-Age daily SPF50+ bardzo wysoka ochrona UVA + UVB fluid przeciwfotostarzeniu się skóry
- zapobiega powstawaniu zmarszczek i przebarwień
- działa przeciw stresowi oksydacyjnemu spowodowanemu przez promienie UV oraz zanieczyszczenia powietrza
- zawiera technologię filtrów przeciwsłonecznych Netlock


Produkt posiadający składniki aktywne takie jak frakcje probiotyczne - wspierające regenerację bariery ochronnej skóry, niecynamid - zapobiega powstawaniu przebarwień oraz peptydy - działają przeciwzmarszczkowo, to świetna propozycja na codzienny fluid. Ma bardzo lekką, niewidoczną formułę. Nie pozostawia tłustego uczucia na skórze. Jest hipoalergiczny. Testowany pod kontrolą dermatologiczną i okulistyczną. Idealny do stosowania przez cały rok. 


Dermo Box Vichy zaplanował całą moją codzienną rutynę pielęgnacyjną. Dzięki temu, będzie ona sprawna i owocna. Łagodne, zarazem przynoszące efekty produkty z pewnością świetnie zadbają o moją skórę. Biorąc pod uwagę, że każdy produkt sprawdzi się w innym etapie pielęgnacji tworząc całość pozwoli mi to na zaoszczędzenie na czasie, cennym czasie. Chwile, które musiałabym spędzać w łazience szukając produktów, które mogę używać po ciąży i łączyć ze sobą, zamienię na chwile spędzone z rodziną! Tu każda sekunda jest niezwykle cenna :)


Czy znacie dermokosmetyki? Czy mieliście okazję próbować produkty od Vichy? Może znacie któryś z opisanych? Jakie dermokosmetyki mieliście okazję używać?  - czekam na wasze odpowiedzi w komentarzu!
 image

@vichylaboratoires

Na dziś to wszystko. Dziękuję Ci za przeczytanie mojego wpisu. Zapraszam ponownie.
 image
 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 www.instagram.com/klaudiazuberska/

48 komentarzy:

  1. Świetna zawartość boxa bardzo dobrej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. I've tried a few things from Vichy over the years, but you were able to try out a nice assortment of products! I had no idea they had an antiperspirant! That is so interesting.
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  3. O dermokosmetykach dowiedziałam się właśnie u Ciebie, nie znam tych przedstawionych na zdjęciach, mimo że markę Vichy bardzo dobrze kojarzę. Połówek jest wielkim miłośnikiem szamponu Dercos, pokochał go od pierwszego użycia, i teraz kupuję go hurtowo - dzięki niemu chłop mi się nie sypie ;)
    Znam za to Andziaks z okładki Glamour, widziałam nawet kulisy tej sesji ;) Czyżbyś była jej fanką? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) Fanką nie jestem, lubię makulaturę :D

      Usuń
  4. Vichy - tę markę znam, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych kosmetyków jeszcze nie testowałam i pomimo że bardzo podoba mi się ten zestaw,to nie wiem czy się zdecyduje....w ubiegłym tygodniu kupiłam serum mixa do skóry z niedoskonałościami i niestety niemal od razu mnie uczulił... moja skóra wyglądała jeszcze gorzej niż na co dzień,a mam cerę trądzikową...
    Ale zdjęcie bardzo mi się podobają! Świetny zabieg z tym niebieskim materiałem 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro, widocznie jest w nim jakiś składnik, który nie odpowiada twojej skórze. Mi to serum pasowało. Ale każda z nas jest inna. Oby to już się nie powtórzyło! Pozdrawiam i buziaki śle!

      Usuń
  7. Lubię dermokosmetyki, używam ich w codziennej pielęgnacji, bo mam cerę wrażliwą i alergiczną. Znam tę markę, czasem stosuję. Zainteresował mnie booster. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też używam dermokosmetyków, ale tych akurat jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Vichy ma przyjazne dla skóry kosmetyki. Tych powyższych jeszcze nie miałam, bardzo fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, sporo tego :)
    Chętnie bym wypróbowała te produkty

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny ten dermobox każdy znajdzie coś dla siebie. Firmę Vichy lubię , często kupuję ich kosmetyki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale czasem można złapać nie złą promocję :)

      Usuń
  13. Great Box. I would also like to try the Mineral 89

    OdpowiedzUsuń
  14. Vichy, świetna marka.
    Miałam okazję poznać jej produkty, ale już jakiś czas temu.
    Może warto do nich wrócić?

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny box. Od Vischy jeszcze nic nie miałam, Twoja recenzja zachęca do zapoznania się z ich produktami :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Olá Klaudia!
    Caixa muito bonita sem dúvida. Produtos muito importantes para tratamento da pele. Embora não os tenha utilizado, tenho a certeza que são muito bons.

    Deixo os meus votos um feliz fim de semana, com tudo de bom.
    Beijinhos, com carinho e amizade.

    Mário Margaride

    http://poesiaaquiesta.blogspot.com
    https://soltaastuaspalavras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten box jest rewelacyjny! Powiem Ci, że kosmetyki Vichy skradły moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ahoj, wau, tak to je pěkně "nadupaný" boxík. Znám deodorant a booster, ten je fantastický. ☺ Přeji hezký víkend. ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Latem nawilżanie skóry jest bardzo potrzebne... Znana to firma na rynku kosmetycznym, warto się zainteresować tym, co ma do zaoferowania. Podoba mi się ta delikatna formuła Vichy, a literka V przyciąga wzrok i dobrze mi się kojarzy 🙂
    Kochana wszystkiego dobrego i miłego u progu lata 😘

    OdpowiedzUsuń