czerwca 25, 2024

Pure Beauty Box - VICHY DERCOS 馃尶

 
 Dzie艅 dobry! image
Pi臋kne w艂osy to z pewno艣ci膮 marzenie wielu z nas. Sama bardzo bym chcia艂a, by by艂y zdrowe i silne. Moje pasma s膮 d艂ugie, niemal si臋gaj膮 pasa, dbanie o takie w艂osy to dla mnie nie lada wyzwanie, zw艂aszcza 偶e czasu na piel臋gnacj臋 mam niewiele. Jednak to, na czym skupiam si臋 najbardziej wiedz膮c, 偶e ma ogromne znaczenie w haircare to sk贸ra g艂owy. Wiecie, 偶e to w艂a艣nie od zdrowej sk贸ry g艂owy zaczynaj膮 si臋 pi臋kne w艂osy? Dzi艣 zapraszam was na unboxing boxa od Pure Beauty z kosmetykami od Vichy!

Wpis powsta艂 przy wsp贸艂pracy z purebeauty.pl

"Marka Vichy, jako ekspert w dziedzinie piel臋gnacji w艂os贸w, traktuje sk贸r臋 g艂owy na r贸wni ze sk贸r膮 twarzy. Pi臋kno w艂os贸w jest wynikow膮 zdrowia sk贸ry g艂owy, dlatego zwracamy uwag臋 na przyczyny ka偶dego z problem贸w i szukamy d艂ugoterminowych oraz skutecznych rozwi膮za艅. Produkty opracowane i przetestowane pod kontrol膮 dermatologiczn膮 o udowodnionej skuteczno艣ci stanowi膮 kompleksow膮 gam臋 rozwi膮za艅 dostosowanych do wszystkich rodzaj贸w w艂os贸w i r贸偶norakich potrzeb sk贸ry g艂owy. Po艂膮cznie sk艂adnik贸w aktywnych o wysokiej wydajno艣ci i przyjemnych tekstur zapewnia udowodnione klinicznie rezultaty." 


W pude艂ku znajdziemy trzy produkty, trzy specjalistyczne szampony, kt贸re 艣wietnie zadbaj膮 o sk贸r臋 naszej g艂owy co za tym idzie, sprawi膮 偶e piel臋gnacja w艂os贸w b臋dzie skuteczniejsza. Wystarczy wybra膰 odpowiedni dla siebie wariant, lub zdecydowa膰 si臋 na przetestowanie wszystkich. To zale偶y od problem贸w b膮d藕 potrzeb naszej sk贸ry. Produkty te s膮 delikatne, zarazem efektywne. Warto wprowadzi膰 je do swojej rutyny piel臋gnacyjnej i stosowa膰 regularnie. Niech w艂osy b臋d膮 pi臋kne, a sk贸ra g艂owy zdrowa i odpowiednio zadbana. 

1. Vichy Dercos - Szampon przeciw艂upie偶owy 
Selen DS/Kwas Salicylowy



Idealny na 艂upie偶 i sw臋dz膮c膮 sk贸r臋 g艂owy. Szampon przeciw艂upie偶owy z g艂臋boko oczyszczaj膮c膮 formu艂膮 do w艂os贸w normalnych i przet艂uszczaj膮cych si臋.

Pot臋偶na synergia sk艂adnik贸w aktywnych, uznanych przez dermatolog贸w:
1% dwusiarczku selenu o dzia艂aniu przeciwgrzybiczym.
1% kwasu salicylowego o dzia艂aniu z艂uszczaj膮cym.

2. Vichy Dercos - Szampon wzmacniaj膮cy Energy+
Aminexil/Niacynamid



Perfekcyjny produkt na wypadaj膮ce w艂osy. Uzupe艂nia kuracj臋 przeciw wypadaniu w艂os贸w. 

Skuteczna synergia dermatologicznych substancji aktywnych w bardzo silnej formule:
Aminexil: cz膮steczka referencyjna zapobiegaj膮ca wypadaniu w艂os贸w
Niacynamid: dermatologiczna substancja czynna o dzia艂aniu 艂agodz膮cym

3. Vichy Dercos - Szampon normalizuj膮cy sebum
Cynk PCA/Krzemionka



Sprawdzi si臋 przy przet艂uszczaj膮cych si臋 w艂osach i sk贸rze g艂owy. Produkt polecany przez dermatolog贸w. 

Sk艂adniki aktywne:
CYNK PCA - pomaga redukowa膰 nadmiar sebum i dzia艂a膰 antybakteryjnie na sk贸r臋 g艂owy.
KRZEMIONKA- pomaga redukowa膰 widoczno艣膰 sebum.


Tak prezentuje si臋 zawarto艣膰 boxa Vichy Dercos. Ka偶dy szampon sprawdzi si臋 艣wietnie w swojej roli, pomo偶e w problemie w艂os贸w i sk贸ry g艂owy, z艂agodzi, wypiel臋gnuje i zadba. Wystarczy wprowadzi膰 je do swojej piel臋gnacji. 


Czy znacie mark臋 Vichy? Czy znacie te produkty? Kt贸ry z szampon贸w by艂by dla was najlepszy? Jak opiszecie swoje w艂osy?  - czekam na wasze odpowiedzi w komentarzu!
 image

@vichylaboratoires

Na dzi艣 to wszystko. Dzi臋kuj臋 Ci za przeczytanie mojego wpisu. Zapraszam ponownie.
 image
 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 www.instagram.com/klaudiazuberska/

48 komentarzy:

  1. U偶ywam tego czerwonego szamponu, ale od niedawna, wi臋c jeszcze nie umiem powiedzie膰, na ile jest skuteczny :) Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja te偶 go u偶ywam :) Dopiero kilka my膰. Strasznie wypadaj膮 mi w艂osy po ci膮偶y.

      Usu艅
  2. Nie mia艂am jeszcze tych produt贸w, ale dobrze wiedzie膰, 偶e takowe s膮.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Gracias por la recomendaci贸n.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Vichy to super firma! Zawsze poluj臋 na promocj臋, mi艂a pani z apteki, do kt贸rej cz臋sto chodz臋 zawsze szepnie kiedy si臋 ich spodziewa膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Wiesz co tak si臋 zastanawiam czy faktycznie pr贸bujesz tych wszystkich kosmetyk贸w kt贸re reklamujesz?? Nie chc臋 by膰 z艂ym prorokiem, ale jak b臋dziesz mia艂a tyle lat co ja to b臋dziesz mia艂a strasznie zniszczon膮 sk贸r臋, i na pewno zestarzejesz si臋 szybciej. Te kosmetyki cho膰 niew膮tpliwie s膮 super ale takie ci膮g艂e ich zmienianie na pewno nie jest dobre dla sk贸ry. Nie ma to jak naturalno艣膰, cho膰 nie powiem z w艂osami od dawna mia艂am problem, ale to jest efekt chyba innych chor贸b, nie koniecznie sk贸ry g艂owy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie kosmetyki, kt贸re tu pokazuj臋 s膮 wykorzystane - nie koniecznie przeze mnie :) Sama testuj臋 bardzo du偶o, ale nie u偶ywam wszystkiego. Raz, jest tego za du偶o, dwa, karmi臋 piersi膮 i nie wszystko jest dla mnie. W testach pomagaj膮 mi mama i przyjaci贸艂ka, czasem m膮偶 a nawet syn jak mam okazj臋 testowa膰 co艣 odpowiedniego dla nich :) Nie martw si臋 kochana, w kosmetykach stosuj臋 zdrowy umiar naprawd臋. Po prostu chc臋 pokazywa膰 tu jak najwi臋cej :) Dzi臋kuj臋 za tw贸j szczery komentarz i pozdrawiam serdecznie!

      Usu艅
  6. Super s膮 te szampony. Jeden z Boch zawsze jest w naszej 艂azience 馃槃

    OdpowiedzUsu艅
  7. Vichy ma niekt贸re produkty super. Szampon wzmacniaj膮cy mnie zainteresowa艂. :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. W艂a艣nie go testuj臋, bo bardzo wypadaj膮 mi w艂osy :(

      Usu艅
  8. Beautiful colors, thanks for sharing

    OdpowiedzUsu艅
  9. Super box . Ciekawe kosmetyki

    OdpowiedzUsu艅
  10. Bardzo lubi臋 kosmetyki tej marki. 艢wietny box.

    OdpowiedzUsu艅
  11. Najbardziej spodoba艂 mi si臋 szampon wzmacniaj膮cy Energy+ :)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Ja jeszcze nie mia艂am tych szampon贸w

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Warto spr贸bowa膰, je偶eli odpowiadaj膮 potrzebom twoich w艂os贸w :)

      Usu艅
  13. Ten szampon przeciw艂upie偶owy jest rewelacyjny! Moja c贸rka ma problemy z 艂upie偶em, a ten szampon naprawd臋 jej pomaga :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To super :) Ja nie mia艂am okazji go wypr贸bowa膰, ale jest w razie potrzeby :)

      Usu艅
  14. Te szampony sa rewelacyjne. Najlepsze z najlepszych.

    OdpowiedzUsu艅
  15. Jako艣 nigdy mi ta firma nie podchodzi艂a...

    OdpowiedzUsu艅
  16. Ju偶 czyta艂am o tych szamponach na innym blogu i skusi艂am si臋 na ten do przet艂uszczaj膮cych si臋 w艂os贸w.
    Dzisiaj b臋d臋 pierwszy raz my艂a nim w艂osy :).

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. O super, koniecznie daj zna膰 jak Ci si臋 sprawdzi :) Moja mama go testuje :)

      Usu艅
  17. Czerwony znam bo u偶ywam do艣膰 d艂ugo. Jest bardzo wydajny przy moich kr贸tkich w艂osach
    Mo偶e nie ma efektu 艂a艂 bo takich kosmetyk贸w co to czyni膮 cuda nie ma ale uwa偶am, 偶e jest dobry.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja w艂a艣nie go testuj臋, w艂osy wypadaj膮 mi po ci膮偶y, zobaczymy jak sobie z tym poradzi :)

      Usu艅
  18. Ahoj, 膷ervenou 艡adu bych ur膷it臎 vyu啪ila j谩, mysl铆m si, 啪e jsem m臎la ned谩vno i n臎jak茅 vzore膷ky. V暖bec mi nedo拧lo, 啪e jde o Vichy. Zelenou 艡adu bychom taky vyu啪ili. M臎j kr谩sn媒 v铆kend. ☺♥

    OdpowiedzUsu艅
  19. My艣l臋, 偶e dla mnie idealny by艂by wzmacniaj膮cy - niestety 艣ci臋艂am w艂osy do ramion, a wcze艣niej by艂y prawie do pasa, w艂a艣nie przez zniszczone, cieniutkie ko艅c贸wki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Znam to, sama powinnam 艣ci膮膰 w艂osy ale jako艣 nie mog臋 si臋 za to zabra膰 ;)

      Usu艅
  20. Czerwony i zielony regularnie goszcz膮 w mojej 艂azience. Tego trzeciego nie znam, ale z ch臋ci膮 bym si臋 z nim bli偶ej zapozna艂a, bo mam niestety tendencj臋 do przet艂uszczaj膮cych si臋 w艂os贸w. Jako 偶e nie cierpi臋 mie膰 nie艣wie偶ych w艂os贸w, myj臋 g艂ow臋 co drugi dzie艅.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Te偶 my艂am kiedy艣 g艂ow臋 co drugi dzie艅, teraz myj臋 dwa razy w tygodniu :D I te偶 jest dobrze xD

      Usu艅
  21. Stosowa艂am kiedy艣 czerwony szampon i by艂 bardzo dobry ;)

    OdpowiedzUsu艅