kwietnia 14, 2020

Recenzja ubrań ze sklepu online | femmeluxefinery.co.uk

Dzień dobry  http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif
Wiosna jak zwykle okazała się być niezawodna w swoim byciu nieprzewidywalną. Prawdziwa kobieta. Przed świętami temperatury były tak wysokie, że chodź jestem zmarzluchem i pierwsza gnam do źródeł ciepła, uciekałam przed upałem w chłodne miejsca. Niby mogłabym się rozłożyć na ławce przed domem w samej koszulce, ale nie ufam ani unoszącym się w powietrzu wirusom ani mojemu organizmowi, który szybko się oziębia, przewiewa skutkiem nieprzyjemności. Zaraz po świętach zaś padał u mnie grad. Dziś śnieg. Ależ ze mnie obserwator pogody. Jednak nie o pogodzie chciałam dzisiaj napisać, ale przyznajcie, jest to FANTASTYCZNY temat na rozpoczęcie wpisu. Dziś wpis z gatunku, który lubię najbardziej. Recenzja ubrań ze sklepu online. Zapraszam!
Spring, as usual, proved to be reliable in its being unpredictable. Real woman. Before Easter, the temperatures were so high that I always get very cold, I was the first to escape the heat in cool places. Like I could sit on the bench in front of the house in a T-shirt, but I trust neither the airborne viruses nor my body, which is quickly cooling due to unpleasantness. Immediately after Easter, it was hail. Today is snow. I'm a weather observer. However, I did not want to write about the weather today, but admit, this is a FANTASTIC topic to start the entry. Today, an entry from the genre that I like the most. Review of clothes from an online store. Enjoy!

Post sponsorowany. 

Dziś przeczytacie o jednym z najlepszych sklepów, jakie miałam przyjemność poznać. Z każdym kolejnym zamówieniem z femmeluxefinery.co.uk zachwycam się coraz bardziej i piszę to bardzo poważnie. W poprzednich wpisach mogliście zobaczyć co już zamówiłam, przetestowałam i jak bardzo ze swoich zamówień jestem zadowolona. Zapraszam was na kolejne zamówienie.
Today you will read about one of the best stores that I had the pleasure to meet. With each subsequent order from femmeluxefinery.co.uk I am more and more delighted and I write it very seriously. In previous entries you could see what I have already ordered, tested and how satisfied with my orders I am. I invite you to my next order.

1. Biała bluzka z rozkloszowanymi rękawami i wiązaną wstążką - White Mesh Tie Bow Front Ribbed Frill Top - Valente LINK



Bluzka, z gatunku sweterka, w prostym białym kolorze to must have każdej szafy. Ta ma bardzo ciekawy krój. Kokarda przy szyi, wiązana jest z wstążki, którą można wyciągnąć i pozostawić bluzkę "surową". Według mnie, ten szczegół w postaci kokardy sprawia, że bluzka jest wyjątkowa. Na ciele wygląda wspaniale. Składa się 70% z wiskozy i 30% z poliestru. Kosztuje 11,99 £ czyli około 62zł.
A blouse, of the sweater type, in a simple white color is a must have for every wardrobe. This one has a very interesting cut. The bow at the neck is tied with a ribbon that can be pulled out and leave the blouse "raw". In my opinion, this detail in the form of a bow makes the blouse unique. It looks great on the body. It consists of 70% viscose and 30% polyester. It costs £ 11.99 or around PLN 62.

 

 






2. Biała sukienka z bufiastymi, koronkowymi rękawami - White Mesh Floral Sleeve Bodycon Mini Dress - Kellen  LINK



Jak tylko zobaczyłam tę sukienkę, od razu się zakochałam! Zastanawiałam się, czy taki krój będzie mi pasował, nigdy wcześniej nie nosiłam tak rzucających się w oczy ubrań... miłość mimo wszystko zwyciężyła i pozwoliła mi podjąć ostateczną decyzję. Sukienka, mimo bardzo skromnego koloru, braku dekoltu i dziewczęcych akcentów jest, moim zdaniem, odważna. To tylko jeden z wielu jej plusów :) Wspaniale podkreśla sylwetkę. Jest wyjątkowa. Taka moja. Dla mnie idealna. To się po prostu nazywa miłość i wątpię bym kiedykolwiek się od niej odkochała. Składa się w 95% z poliestru i 5% z elastanu. Kosztuje 19,99 £ czyli około 105 zł.

As soon as I saw this dress, I immediately fell in love! I was wondering if such a cut would suit me, I had never worn such striking clothes before ... love won and allowed me to make the final decision. The dress, despite a very modest color, lack of neckline and girlish accents is, in my opinion, bold. This is just one of many of its advantages :) It emphasizes the figure wonderfully. She is unique. So mine. Perfect for me. It's just called love and I doubt I would ever fall in love with her again. It's composed in 95% from polyester and 5% from elastane. It costs £ 19.99 or around PLN 105.
 
 



 



 3. Beżowe bojówki - Stone Cargo Slim Fit Trouser - Sunny  LINK 



 Nigdy wcześniej nie nosiłam bojówek. Teraz robię to bardzo, bardzo często. Są to niezwykle wygodne i praktyczne spodnie. Posiadają wiele kieszeni, więc wszystko to co nam potrzebne możemy mieć przy sobie. Omawiane, mają świetny krój. Wysoki stan podkreślający talię oraz długość nad kostką. Piękny beżowy kolor sprawdzi się idealne podczas wiosennych i letnich zabaw modą, podkreślając stylizacje. Wyglądają na mnie naprawdę dobrze, chodź są trochę za luźne i bez paska nie mogłabym ich nosić. To plus, bo w moim przypadku dużo łatwiej jest przytyć niż schudnąć. Ich skład jest po prostu rewelacyjny: 98% bawełna 2% elastan. Kosztują 18,99 £ czyli około 99 zł.
I've never worn a militia before. Now I do it very, very often. They are extremely comfortable and practical pants. They have many pockets, so we can have everything we need with us. Discussed, they have a great cut. High waist emphasizing waist and ankle length. The beautiful beige color will be perfect during spring and summer fashion games, emphasizing stylizations. They look really good to me, come on, they are a little loose and without a belt I couldn't wear them. This is a plus, because in my case it is much easier to gain weight than to lose weight. Their composition is simply sensational: 98% cotton, 2% elastane. They cost £ 18.99 or around PLN 99.








4. Szerokie dresy Joggersy - Light Pink Cuffed Joggers - Lizzie  LINK



Jeszcze rok temu, gdyby ktoś mnie zapytał czy chodzę w dresach zaśmiałabym się. Dziś odpowiedziałabym "nie wyobrażam sobie bez nich życia". Chodzę w dresach do pracy, na miasto, na spotkania, na kawę, na większe wyjścia i oczywiście siedzę w nich w domu. Stały się nieodłącznym elementem mojego dnia. Nic dziwnego, że zaczęłam je hurtowo nabywać. Kiedy zobaczyłam omawiane dresy... sami zrozumcie. Są cudowne, słodkie i takie dziewczęce. Delikatny różowy kolor, szeroki, duży krój i miękki, miły w dotyku materiał... rozpływam się na samą myśl. To wyjątkowe dresy, będą na wyjątkowe okazje. Na stronie jest jeszcze 13 innych kolorów... pragnę wszystkich! Jestem z nich bardzo, bardzo zadowolona i tak się cieszę, że mogę je mieć. Składają się 65% z bawełny i 35% z poliestru. Kosztują 14,99 £ czyli około 78zł.
Just a year ago, if someone asked me if I was wearing tracksuits, I would have laughed. Today I would say "I can't imagine my life without them". I wear tracksuits to work, to the city, to meetings, for coffee, for larger outings and of course I sit in them at home. They have become an integral part of my day. No wonder I started buying them wholesale. When I saw these tracksuits ... understand for yourself. They are wonderful, sweet and so girly. A delicate pink color, wide, large cut and soft, pleasant to the touch material ... I dissolve at the very thought. These are unique tracksuits, they will be for special occasions. There are 13 other colors on the page ... I want everyone! I am very, very happy with them and I am so happy to have them. They consist of 65% cotton and 35% polyester. They cost £ 14.99 or around PLN 78.





 

 

 



 Zobacz również: See:

Bluzki | Tops - LINK
Sukienki | Dresses - LINK
Spodnie | Trousers - LINK
Dresy | Joggers - LINK 

Podsumowując. Dzisiejsze zamówienie uważam za bardzo udane i z czystym sercem mogę wam polecić każdą z tych rzeczy. Jeżeli macie jakieś pytania odnośnie zamówienia napiszcie je w komentarzu, chętnie odpowiem. Napiszcie też jak podobają wam się zamówione przeze mnie rzeczy, czy pasują do waszego stylu? Czy zamówilibyście podobne ubrania? Czy znacie omawiany dziś sklep? Czy coś z niego zamówiliście? 
Summarizing. I consider today's order to be very successful and I can recommend each of these things to you with a pure heart. If you have any questions about the order, write them in the comment, I will gladly answer. Write also how do you like the items I have ordered, do they suit your style? Would you order similar clothes? Do you know the store discussed today? Did you order something from it?


Przy wpisie pomogli mi:
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/tpd/logos/5a296ecd0000ff0005b2ac19/0x0.png


     http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif
      
Zajrzyj koniecznie na te blogi:
You must absolutely see these blogs:

Pierwszy komentarz First comment:
Dilek from www.dlkgzr.com
 
Najciekawszy komentarz The most interesting comment: 
DrzDrzazga z surykatury.blogspot.com

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy  wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.
 Every entry emerges from comments two blogs. Comment as the first newest entry or leave the most interesting comment and your blog will be in the recommended.

Infoblog  :

 Dziękuję Ci za poświęcony mi czas
● Masz do mnie pytanie? Zostaw je w komentarzu, napisz do mnie maila, bądź priv na instagramie.
● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi! Zainspiruj mnie! Zostań współtwórcą!
 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 
 ● Zachęcam do obserwacji bloga, zbliżamy się do 2K!

 kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_PoqzwFjOeEoSd-YkvnzqvqeN_xnofzcsBCZPoyIa9QGqLfnYxNlIYk23ZqH9CgBVAHYSqd0V_EgPgdBWjpQ93BeKjrV1C4TOLTFiVjGE4D0nAYHoemS8s-mphWfL2_IzpvkYL0PRq-o2/s320/xzc6.gif

220 komentarzy:

  1. Cześć Kochana! Zamówione przeze ciebie rzeczy są piękne, zwłaszcza pierwsza bluzka, idealnie pasują do mojego stylu! Ja w ostatnim czasie nic nie zamawiałam, brakuje mi środków przez coronę hah. Sklep już kojarzę z twoich innych postów, mają piękne ubrania! Z niego jeszcze nigdy nie zamawiałam. Może się pewnego dnia skusze. Piękne zdjęcia i stylizacje. Mam nadzieje, że u ciebie wszystko w porządku i się dobrze czujesz!
    Pozdrawiam Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Niektóre rzeczy są warte swojej ceny, jak na przykład te puchowe, różowe dresy w których się zakochałam :) Jednak rozumiem, bo sama staram się oszczędzać w obecnej, kryzysowej sytuacji. U mnie wszystko dobrze, dziękuję, mam nadzieję że u Ciebie również! :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Pierwszy sweterek bardzo mi się podoba. Rewelacyjnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj u mnie prószył śnieżek. :D Aj ta wiosna, jak wspomniałaś, jest zmienna jak kobieta. :D W sumie potwierdza się też przysłowie o obecnym miesiącu: kwiecień plecień, bo przeplata trochę zimy, trochę lata. :D
    Bluzka z kokardką jest bardzo elegancka i robi całą stylizację. ;) Bufiaste rękawy, jak w Twojej sukience, są teraz bardzo popularne. Świetnie się prezentują. Jestem ciekawa, czy by mi pasowały. ;)

    Życzę Ci udanej drugiej połowy kwietnia! Dużo zdrowia i energii do działania. Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kwiecień to wyjątkowo szalony pod względem pogodowym :D Dziękuję Kochana i również życzę zdrowia i energii <3 Buziaki!

      Usuń
  4. Kocham te bojówki!! Wyglądają cudownie i mają świetny kolor. Natomiast bufek nienawidzę :D Wiem, że albo się je kocha, albo ma się tak, jak mam ja;pp
    Dresy to moje must have- sama muszę sobie takie sprawić, bo mam tylko jedne, a uwielbiam je!


    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak słyszałam o bufkach :D Sama byłam do nich bardzo sceptycznie nastawiona, no ale kiedy je na siebie założyłam, akurat w tym zestawieniu, po prostu się zakochałam. Ja mam po prostu tak, że muszę coś przymierzyć :D

      Usuń
    2. A i tak bywa :D Hmm.. ja nie mówię, że się nie zakocham jak załoze, bo w sumie moze być różnie.. :D
      no ale obecnie mówię; no :D

      Usuń
  5. jejuu bardzo urzekly mnie rozowe dresy - mam slabosc do tego koloru ; ) rowniez bardzo podobaja mi sie bezowe spodnie
    nnowakowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie dresy też urzekły- a są jeszcze w innych kolorach! :D

      Usuń
  6. Fajne te bojówki. Kiedyś miałam jedne w podobnym kolorze. Dobrze się w nich czułam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak wiosna w tym roku jest szalona ,jeśli chodzi o pogodę 😁
    Świetne zamówienie 😍
    Ta pierwsza bluzeczka mi się najbardziej podoba ,choć wszystkie ubrania są bardzo ładne 😍
    Może i ja się przekonam do dresów, po za domem (aktualnie chodzę w nich tylko po domu 🙂)
    Sklep kojarzę, jedynie z innych blogów-nie zamawialam jeszcze nic od nich 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Sama do nie dawna w ogóle nie nosiłam dresów. Teraz to mój ulubiony typ spodni :) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Tak jak bluzki to trochę nie mój klimat tak np spodnie mi się podobają. Zwłaszcza te drugie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dresy są świetne. Ale to pewnie dlatego, że ostatnio nic innego nie noszę na sobie haha

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Good read and appreciate for sharing this.

    We are from Tropika Club Magazine
    To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please visit Tropika Club now.

    Some of the articles at Tropika Club Magazine would be:

    1. What's the Correct Order of Skincare?

    2. What's Most Effective for Wrinkles Under the Eyes?

    3. 7 Best Places to Buy Supplements Online in Singapore

    4. Expert Tips for Beautiful Long Asian Hair

    5. 7 Free things to do in Singapore

    OdpowiedzUsuń
  11. Pogoda w tym roku jest zwariowana. Podobają mi sie te bezowe spodnie

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. W moim typie kiedy myślę o jakichś formalnych wizytach.

    3. Bojówki zawsze i wszędzie. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. great clothes!
    HAPPY WEDNESDAY AT HOME
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie ubranka bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosna jak kobieta zmienna jest i ma swoje humorki xD


    W ubrankach wygladasz świetnie? Dresy? JA od dziecka je lubiłam... wygodne a teraz i eleganzkie... praktyka wygląd w jednym. Czego chcieć więcej? :D

    PS Zadałam Ci pytanie u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to taka mocno niezdecydowana kobieta :D
      Nie pamiętam co lubiłam jako dziecko, ale dresy na pewno nosiłam. Wnioskuję to oglądając fotografie w starych rodzinnych albumach :)
      Już zaglądam <3

      Usuń
    2. Faceci też tak mają xD

      Miło je oglądać :) Najważniejsze aby czuć się wygodnie w tym co nosimy :)

      Dziękuję <3 odpisałam :)

      Usuń
    3. Czasem faceci są gorsi, naprawdę :D Często mówię to mojemu narzeczonemu :D

      Usuń
  16. Hi..let me introduce to my self, Im Indonesian

    OdpowiedzUsuń
  17. Everything looks really beautiful! I especially love the details on that first top. Very pretty!
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybrałaś naprawdę super rzeczy z tej listy, pierwsza bluzeczka i brązowe spodnie to po prostu perełki.
    Oj tak pogoda jest nieprzewidywalna. Twój komentarz był dla mnie taką inspirację, że przygotowałam już wpis, poradnik odnośnie fotografowania telefon & skomplikowany aparat. Wiec przy okazji Cię o tym poinformuje i zaproszę
    Pozdrawiam, Mada
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się wszystkie zestawy. Masz piękne okularki :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mój styl, ale na tobie bardzo fajnie się prezentują. ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ta sukienka z koronkowymi rękawami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny ma Pani opis z boku. Polecam inne podejście do urody-to nie ja nie nadaję się na modelkę lecz świat nie jest na tyle dorosły by docenić piękno jakie jest we mnie.
    Rozbawiła mnie Pani, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że są blogerzy którzy zwracają uwagę na opis :D Murzę przyznać, że to nie taka prosta sprawa i trochę trudu mi zajęło by go skomponować.
      Bardzo proszę :D

      Usuń
  23. Jakieś zdjęcia mi się otworzyły ...opis i zdjęcia...Śliczna Pani jest ...ale trzeba oddać prawdę-ja mam łydki najpiękniejsze na świecie...proszę mi wybaczyć. Prawda jest prawdą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być, jednak nie uważam łydek za najpiękniejszą część ludzkiego ciała :D

      Usuń
  24. ...no i żeby nie było ,że się niczego nie czepiłam co mam w zwyczaju. U mnie czekają nieumalowane wapnem drzewka ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak to możliwe? O tej porze już dawno powinny być zawapnowane :D

      Usuń
  25. Zamówiłam takie same spodnie - chodzi mi o pierwszy model! :)
    Pozdrawiam serdecznie słońce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze takie w wersji czarnej, jednak były na mnie za duże więc oddałam je mamie :)

      Usuń
  26. Cześć Ayuno!
    Ja też ostatnio obserwowałam tę pogodę i jej anomalia. Faktycznie było co podziwiać, bo nudzić to się nie dało podczas tego spektaklu:) Ja wyleżałam się na słońcu na balkonie, mama kupiła hiacynty, najadłam się lodów, a dwa czy trzy dni później - śnieżyca.
    O tak, ja też uwielbiam recenzje rzeczy że sklepów! Dwa pierwsze ciuchy przepiękne. Pełne elegancji i faktycznie przy tej pierwszej bluzce kokarda dodaje uroku!
    Jeśli chodzi o bojówki, to super, że się do nich jednak przekonałaś! Ja jestem ich wielkim fanem od dawien dawna, bo należę do tych osób, które noszą luźniejsze, czasem nawet workowate ubrania, bo w takich czuję się najlepiej i najpewniej :)
    Ale widzisz! Na przykład dresów raczej nie założę, więc zazdroszczę, że Ty się już do nich przełamałaś. Mam nadzieję, że i ja kiedy zburzę dystans do dresów, ale moje ciało nie czuje się w nich najpewniej, niestety :/ (za to Ty wyglądasz pięknie w tych różowych!)
    Bardzo rzetelna recenzja, Ayuno, tego typu posty są u Ciebie zdecydowanie najlepsze! Uwielbiam i jak najwięcej dobrych i kreatywnych myśli Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ach ta pogoda :D
      Oj tak, nie ma to jak luźniejsze ubrania. Niby w obcisłych wygląda się lepiej, ale opinające mnie ubrania nie są na dłuższą metę. Przede wszystkim wygoda :)
      Wszystkiego najlepszego droga Pandziu :)

      Usuń
  27. Yes, you are very suitable to use dress number 2, lace dress.
    Look girly.

    For pants, beige is also popular in my country.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurczę, super wyglądają te bojówki, w ogóle już od dawna podobają mi się tego typu spodnie, chyba w końcu się do takich dorwę.
    Ogólnie fajne rzeczy zamówiłaś sobie :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta biała bluzka jest ładna :) podobają mi się też bojówki 😊

    OdpowiedzUsuń
  30. Kusiła mnie ta pierwsza biała bluzeczka ale jednak zamówiłam inną, czerwoną :) Czekam na te różowe spodnie. Zazwyczaj zamawiał w tym sklepie sukienki, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zazwyczaj zamawiałam sukienki, jednak odkąd pojawiły się spodnie to one się stały moją miłością :)

      Usuń
  31. Brązowe spodnie bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdecydowanie najbardziej spodobały mi się dwie pierwsze bluzki. Mogłaby je zamówić.
    Śliczne zdjęcia.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta druga to sukienka, ale musiałam założyć coś pod spód bo byłoby mi za zimno surowo w niej pozować :D

      Usuń
  33. great post!Love your blog so much,hope you'll like mine too!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne ubrania, zwłaszcza ta pierwsza bluzka! Co do wiosny, rzeczywiście ostatnio ta pogoda jest bardzo zmienna. Jednego dnia świeci słońce i można poczuć się jak w lecie, a drugiego pada śnieg.
    matiime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Nigdy nie wiadomo co nas będzie czekać nazajutrz, kocham te wiosenne szaleństwo :)

      Usuń
  35. Ale udane zamówienie. Chciałabym wszystko! Nad tymi dresami się zastanawiałam i po Twojej recenzji na bank zamówię. Kolor cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są wspaniałe, miękkie, cieplutkie, milutkie i ten kolor :D Są jeszcze inne kolory,chciałabym wszystkie :D

      Usuń
  36. Ta pierwsza bluzeczka wygląda bosko, a dresy i ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne ciuszki, nawet nie umiem wskazać, który najbardziej mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  38. Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie mam swojego stylu :) Dopiero go poszukuję :)

      Usuń
  39. zastanawiałam się nad tymi dresami :D :* piękna!

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie znam sklepu ale muszę przyznać, że świetnie wygłaszasz w ciuchach :D Mi spodobały się dresy :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajne rzeczy, łączące w sobie styl casual z elegancją :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne ciuszki. Te przeźroczyste rękawy bardzo mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również, są wspaniałe i cudownie wyglądają na ciele :)

      Usuń
  43. Kolejny post że świetnymi ciuszkami :) te bufiaste przeźroczyste rękawy wyglądają czadowo! No i bojówki... zawsze chciałam sobie takie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, naprawdę jestem zachwycona tymi rękawami :) Dziękuję serdecznie za komentarz! :)

      Usuń
  44. Najbardziej wpadła mi w oko biała bluzeczka :) Jest elegancka i wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kurczę, nie wszystkie zdjęcia mi się wyświetlają. Czego żałuję, bo chciałabym zobaczyć te bojówki na zdjęciu innym niż ze strony sklepu. Masz rację, że bojówki są bardzo wygodne. ostatnio miałam takie spodnie w podstawówce i jakieś dwa miesiąc temu przypadkiem wpadły w moje ręce kolejne. Muszę sobie więcej ich kupić. Różowe dresy mają bardzo ładny kolor, lubię go na ubraniach, ale nie przepadam za takim krojem dresów - źle się w nich czuję. Najbardziej podoba mi się ta pierwsza bluzeczka. Ma w sobie coś nietypowego, ale wydaje mi się dość uniwersalna. I w dodatku te rękawy! Są bardzo urocze. :D Dobrze wyglądasz w tych rzeczach. :)

    myslizglowywylatujace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co mi się stało z tymi zdjęciami, musiałam je usunąć i dodać na nowo :/ Coś mnie blogger atakuje ale ja nie dam mu się sprowokować :D Dziękuję za wspaniały komentarz!

      Usuń
  46. Beżowych bojówek nie mogłam zobaczyć, nie wiem czemu. Nie przepadam za bufkami, to nie mój styl, ale fajnie wyglądasz. Najbardziej z tego wszystkiego podobały mi się spodnie z pierwszej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je w lumpeksie :D Dziękuję za szczerą opinię! :)

      Usuń
  47. Wow! Pierwszy raz słyszę o tym sklepie. Chętnie sprawdzę co mają w swojej ofercie! :)
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka
    Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ostatnio takie bufiaste rekawy sa bardzo modne

    OdpowiedzUsuń
  49. fajne te perełki! super post :D
    z checia sprwdze co tam jeszcze w ofercie mają :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Białe bluzki chyba zawsze będą świetnym wyborem do stylizacji. Mnie bardzo podoba się również dresik, ale niestety mam kompleks ud i obawiam się, że nie będę tak dobrze wyglądała w takich spodniach, jak Ty. Ale może dorosnę do tego!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem przekonana, że wyglądałabyś świetnie! :) Jednak wybór należy do Ciebie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  51. чудесные фото!

    https://evgenijamir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Nigdy stamtąd nie zamawiałam, ładne rzeczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne stylówki! Do mnie najbardziej przemawia ta pierwsza i dresy 🤩 wow wow.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dzień dobry zacząłem Cię obserwować na Twoim blogu. Gratulacje dla niego. Czy możesz za mną pójść?

    OdpowiedzUsuń
  55. Hello!
    Thanks for coming to my blog, i don't understand your post but the clothes seem so nice ^^
    <333

    OdpowiedzUsuń
  56. Tegoroczna wiosna ma najdziwniejszą pogodę odkąd pamiętam. Żadna wiosna nie była taka jak ta.
    Śliczne ciuszki do Ciebie zawitały :) Moje serce skradły różowe dresy i biała bluzka z wiązaniem :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, co wiosna to coraz to dziwniej :D Może z czasem stanie się to dla nas normalne :D Dziękuję za komentarz i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  57. Hola. Me gusta mucho tu blog. Te agradezco tu visita al mío y si tienes interés podemos seguirnos los blog.
    Besos y cuídate.

    OdpowiedzUsuń
  58. Wyglądasz pięknie, pierwsza biała bluzka skradła moje serce :)
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. I'm in love with the floral dress! It's so beautiful 🤩 Amazing outfits, it's feel very spring. Stay safe ❤️

    OdpowiedzUsuń
  60. Bojówki i dresy najlepsze :) Praktyczne i ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Lovely blouses and pants!
    You look stunning!

    OdpowiedzUsuń
  62. Weszlam na Twojego bloga po tym jak zostawilas u mnie komentarz, dawno nie bylo mnie na blogspocie,ale pamietam jak ostatnim razem zaciecie blogowalam wpadlam na twojego bloga i jako jednego z niewielu jeszcze go pamietam! Zapadl mi w pamiec ,fajnie znowu tu byc. Bede na biezaco :)
    Pozdrawiam i zapraszam na pierwszy post z serii o moich wakacjach w Australii
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to dla mnie bardzo duże wyróżnienie, ogromny komplement :) Pozdrawiam!

      Usuń
  63. Bufiaste rękawy ciekawie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu bym nie powiedziała, że tak dobrze będę się w nich czuła :)

      Usuń
  64. Te drugie spodnie to totalny sztos! Przepiękne :) A jak na kwarantannę dres w sam raz! :D

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zgadza się :D
      Tyle że kwarantanne znam tylko ze słyszenia :D

      Usuń
  65. Cool clothing purchases. Everything looks perfect on you. I really like. And the photos are cool!

    Stay Safe!

    OdpowiedzUsuń
  66. I didn't even used to buy online but now with the current situation, I'm starting to like the idea and I already bought some things.

    OdpowiedzUsuń
  67. Hola, muchas gracias por pasarte por mi blog, me encanto el tuyo *-*

    Un beso desde Plegarias en la Noche.

    OdpowiedzUsuń
  68. Wszystko mi się podoba. Spodnie super, a dresowe są ekstra, takich właśnie szukam :)
    We wszystkim ładnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i dołączam do grona obserwatorów :)
    Oczywiście zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. I am in love with the white blouse, you look fabulous ✨✨

    OdpowiedzUsuń
  70. Hello thanks a lot =)

    Great haul with beautiful clothes =)

    OdpowiedzUsuń
  71. Hello!! amazing post, thanks for sharing. I'm following you now, I hope that you can follow me back.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  72. These clothes are great. Thanks for your presentation. Have a nice day. Best regards Jana

    OdpowiedzUsuń
  73. "
    A big holler from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1. Top 10 Brows & Lashes In North Of Singapore

    2.Top 10 Hair Removal Salons In Northern Of Singapore

    3.7 Signs and Symptoms of Vitamin D Deficiency

    4. Your Top 11 Escape Rooms in Singapore - Can You Break Free?

    5.61 Free Online Courses with Harvard University"

    OdpowiedzUsuń
  74. Te bojówki bardzo dobrze na Tobie leżą! Świetny wybór.

    OdpowiedzUsuń
  75. Lovely pieces for this spring!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: HOME OUTFITS VS STREET WEAR (II)

    OdpowiedzUsuń
  76. Love this edit. That first top is stunning on you

    Sxx
    daringcoco.com

    OdpowiedzUsuń
  77. mega ciekawe i intrygujące sa te ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Wonderful pieces, I have to agree I do love the first top!


    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Różowe dresy totalnie skradły moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Witaj Kochana,

    Sporo ciekawych ubrań nam tutaj zaprezentowałaś. Najbardziej do gustu przypadły mi pierwsza bluzka i te spodnie w jasnym odcieniu brazu :-) Bardzo ładnie sie prezentyja. Faktycznie pogoda na zewnatrz dopisuje, ale niestety to wirusisko, które lata w powietrzu jakoś zniecheca mnie przed nadmiernym opuszczaniem domowego zacisza ....

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Mam nadzieję, że to wszystko szybko się skończy bo chciałabym już w pełni korzystać z życia :) Pozdrawiam!

      Usuń
  81. ale ślicznie wyglądasz:) piękne te bluzki!

    OdpowiedzUsuń
  82. ¡Hi Ayuna! Beautifull pictures. I really like de white dress.
    =)

    OdpowiedzUsuń
  83. ¡Hi Ayuna!
    Thanks for visit my blog, I like the second one, that with beautiful flowers and transparencies^^
    Regards <3

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękne te ubrania, eh gdyby jeszcze tylko potrafiła trafić z rozmiarem to już bym zamawiała 😂 dziękuję za komentarz 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z rozmiarem bywa ciężko, ale to dla mnie największa frajda :D

      Usuń
  85. Cudowne zamówienie kochana! Pięknie zaprezentowałaś nowe ubrania. Te różowe dresy mega przyciągnęły moją uwagę. Uwielbiam takie oryginalne ubrania! Rękawy z sukienki wspaniałe :*

    OdpowiedzUsuń
  86. Those sweatpants are totally the best ones! Pink is my the most favourite colour! Also, I have a similar top like you in the first photo, but without the bow on a collar ♥ ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpowiedzUsuń
  87. Rzeczywiście ładnie Tobie, udane zakupy. Ależ jesteś szczupła :O nigdy taka nie byłam, nawet jak ćwiczyłam 8 godzin dziennie, zazdroszczę i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń