lutego 09, 2021

Denko10 - Denko z dziesięciu ostatnich produktów 😋

 
 Dzień dobry http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif

( PL/ENG )

Witam wszystkich bardzo serdecznie w drugim miesiącu nowego roku. Styczeń był dla mnie wspaniałym miesiącem, który pozostawi po sobie cudowne wspomnienia. Mam nadzieję, że luty, chodź krótszy będzie równie udany. W styczniu, jak już mogliście przeczytać wcześniej, udało mi się zdobyć nowy górski szczyt. Wyruszyłam też na wspaniałą podróż do... o tym przeczytacie w poście. Szukajcie różowej czcionki. Poza tym, cały miesiąc był bardzo aktywny. Dużo spotkań, dużo pracy, dużo zabawy. Pod koniec stycznia wyprowadziłam się razem z Rafałem do nowego mieszkania. Ta przeprowadzka sprawiła, że post publikuję z opóźnieniem. Jednak jestem obecnie na urlopie, więc wszystko znów mam pod kontrolą. Zapraszam na wpis!
Hello and welcome to everyone in the second month of the new year. January was a great month for me and it will leave me with wonderful memories. I hope February, come shorter, will be equally successful. In January, as you can read before, I managed to climb a new mountain peak. I also went on a wonderful journey to ... you can read about it in the post. Look for a pink font. Besides, the whole month was very active. Lots of meetings, lots of work, lots of fun. At the end of January, Rafał and I moved to a new apartment. This move meant that I am posting the post late. However, I am currently on vacation so I have everything under control again. I invite you to post!


Bardzo lubię spontaniczne wyjazdy. Właściwie z nich składa się moje życie. Nie spodziewałam się jednak, że Elwira (najmłodsza siostra Rafała) i jej chłopak Kuba zaproponują nam wyjazd na weekend do Warszawy. W Warszawie nigdy nie byłam, więc wycieczki nie mogłam się doczekać. 442 km. Pokochałam te miasto od pierwszego wejrzenia! Oczarowało mnie. Jedyne na co mogę narzekać to pogoda, bo nie trafiliśmy na taką która zachęcałaby do zwiedzania. Mimo wszystko było cudownie i planujemy powtórzyć wycieczkę latem. 
I really like spontaneous trips. Actually, my life consists of them. However, I did not expect that Elwira (Rafał's youngest sister) and her boyfriend Kuba would offer us a weekend trip to Warsaw. I have never been to Warsaw, so I was looking forward to the trip. 442 km. I loved this city at first sight! It charmed me. The only thing I can complain about is the weather, because we did not come across one that would encourage sightseeing. Nevertheless, it was wonderful and we plan to repeat the trip in the summer.

Denko to jeden z najpopularniejszych beauty postów w blogosferze. Polega na opisaniu swoich wrażeń i dodaniu kilku uwag odnośnie zużytego kosmetyku. Naprawdę bardzo lubię denka. Opinia po zużyciu całego produktu jest dla mnie lepsza niż ta po jego wypróbowaniu. Wiem, że każda skóra jest inna, każdy ma inne upodobania i najczęściej takie wpisy są bardziej subiektywne niż obiektywne, ale jeżeli czytam o danym kosmetyku raz, drugi, trzeci i są to najczęściej recenzje pozytywne to raczej sięgnę po ten konkretny produkt, niż po inne stojące na tej samej półce w sklepie. Dlatego cenię sobie szczere recenzje. Pomogły mi odnaleźć wiele przeznaczonych mi kosmetyków. Teraz pora na moje kosmetyczne recenzje. Gotowi?
Denko is one of the most popular beauty posts in the blogosphere. It consists in describing your impressions and adding a few comments about the used cosmetic. I really like the Denko. The opinion after using the whole product is better for me than after trying it. I know that each skin is different, everyone has different tastes and most often such entries are more subjective than objective, but if I read about a given cosmetic once, twice, three times, and these are usually positive reviews, I will rather reach for this particular product than others standing on the same shelf in the store. That's why I value honest reviews. They helped me find many cosmetics intended for me. Now it's time for my cosmetic reviews. Ready?

Moje Denko to Denko10. Denko składające się z dziesięciu ostatnich produktów. Jeżeli od postu do postu zużyłam więcej niż dziesięć produktów, kosmetyki wybieram losowo.
My Denko is Denko10. The Denko consists of the last ten products. If I have used more than ten products from fasting to fasting, I choose cosmetics randomly.

GLISS, Split Ends Miracle, Sealing Shampoo - Szampon spajający do zniszczonych włosów i rozdwojonych końcówek. Oprócz tego, że szampon nie spoił moich rozdwojonych końcówek czyli nie spełnił obietnicy producenta, nie mam do niego jakiś wielkich zastrzeżeń. Na moich wysokoporowatych włosach sprawdził się dobrze. Nie zauważyłam poprawy pasm, ale nie zauważyłam też pogorszenia. Szampon czyścił dobrze, świetnie się pienił i był bardzo wydajny. Słodki, kosmetyczny zapach produktu nie jest mocny i raczej nie powinien doskwierać. Podsumowując, średniaczek. Nie kupię ponownie, szukać będę czegoś lepszego.
Skąd mam: Dostałam do testu.
Ocena ogólna: 6/10
GLISS, Split Ends Miracle, Sealing Shampoo - Bonding shampoo for damaged hair and split ends. Apart from the fact that the shampoo did not weld my split ends, i.e. it did not fulfill the manufacturer's promise, I do not have any major objections to it. It worked well on my high porosity hair. I didn't notice any improvement in my strands, but I didn't notice any deterioration either. The shampoo cleaned well, was great foaming and was very efficient. The sweet, cosmetic smell of the product is not strong and should not be overwhelming. To sum up, a middle-class. I will not buy again, I will look for something better.
Where did I get: I got it for the test.
General evaluation: 6/10

Syoss, Pure Volume, Ultralekka odżywka do włosów cienkich. Bardzo lekki produkt, który nie obciąży naszych włosów. Słodki, typowo kosmetyczny zapach. Włosy po stosowaniu tej odżywki są miękkie, lśniące, gładkie i łatwo się rozczesują. Niestety, produkt ma spory minus. Konsystencja odżywki jest rzadka, biały płyn po prostu przecieka przez palce jak rozwodniony kisiel, przez co jest to mało wydajny kosmetyk. Nie kupię ponownie, ta konsystencja sprawiła że użytkowanie produktu było nie wygodne. Zamiast na włosach odżywka najczęściej była w umywalce albo na podłodze. 
Skąd mam: Kupiłam na promocji w Rossemanie za mniej niż 5zł.
Ocena ogólna: 6/10
Syoss, Pure Volume, Ultralight conditioner for fine hair. A very light product that will not weigh down our hair. Sweet, typically cosmetic fragrance. After using this conditioner, hair is soft, shiny, smooth and easy to comb. Unfortunately, there is a downside to the product. The consistency of the conditioner is thin, the white liquid just leaks through your fingers like watered down jelly, which makes it an inefficient cosmetic. I will not buy again, this consistency made the use of the product inconvenient. Instead of on the hair, the conditioner was most often in the sink or on the floor.
Where do I get: I bought it on promotion in Rosseman for less than PLN 5.
General evaluation: 6/10

Spray antyseptyczny Novepha. Nie jest to typowo kosmetyczny produkt, ale pomyślałam, że warto by napisać o nim w denku. Działa podobnie jak woda utleniona. Aplikujemy produkt bezpośrednio na skórę celem dezynfekcji. Największym plusem produktu jest to, że użytkowanie nie piecze. Warto mieć go w domowej apteczce a najlepiej, cały czas przy sobie. Bardzo wydajny.
Skąd mam: Kupiłam w Rossmanie za mniej niż 10zł.
Ocena ogólna: 10/10
Novepha antiseptic spray. It is not a typical cosmetic product, but I thought it would be worth writing about it in the denko. It works like hydrogen peroxide. We apply the product directly to the skin for disinfection. The biggest advantage of the product is that the use does not bake. It is a good idea to have it in your home medicine cabinet and preferably always with you. Very efficient.
Where do I get: I bought it at Rossman for less than PLN 10.
General evaluation: 10/10

Venus, Pianka do golenia nawilżająca 'Melon & Pistacja'. Jest to jedna z lepszych pianek jakie miałam okazję testować. Plusem jest też jej cena. To jeden z najtańszych a zarazem najskuteczniejszych produktów do depilacji. Skóra po zabiegu jest gładka i bez podrażnień. Pianka świetnie nawilża. Produkt wydajny. Szkoda tylko, że nie czuć zapachu pistacji.
Skąd mam: Carrefour - mniej niż 5zł
Ocena ogólna: 10/10
Venus, Moisturizing shaving foam 'Melon & Pistachio'. It is one of the best foams I have tested. Its price is also an advantage. It is one of the cheapest and most effective hair removal products. The skin after the treatment is smooth and without irritation. The foam is great for moisturizing. Product efficient. Just a pity you don't smell the pistachios.
Where do I get: Carrefour - less than PLN 5
General evaluation: 10/10

Champneys glitter pick me up citrus blush enlivening daily scrub. To rewelacyjny peeling do ciała, który wręcz rozpieszcza skórę. Co do zapachu... w życiu nie powiedziałabym, że to cytrusy. Bardziej cynamonowo-korzenny zapach Bożego Narodzenia. Bardzo mi się spodobał. Skóra po użyciu jest napięta i lśniąca. Grudki są spore, miło masują ciało. Kosmetyk wydajny. Szkoda tylko, że jest to produkt słabo dostępny. 
Skąd mam: Lokalny butik z kosmetykami z różnych stron świata.
Ocena ogólna: 9/10
Champneys glitter pick me up citrus blush enlivening daily scrub. It is a sensational body scrub that pampers the skin. As for the smell ... in my life I wouldn't say it's citrus. A more cinnamon-spicy scent of Christmas. I liked it very much. After use, the skin is taut and shiny. The lumps are large, they massage the body nice. Efficient cosmetic. It is a pity that it is a poorly available product.
Where do I get: A local boutique with cosmetics from all over the world.
General evaluation: 9/10

AUBE, Epidermal Growth Factor Renaissance, Two-Phase Cleansing Fluid (Dwufazowy płyn do demakijażu). Bardzo wodnisty i oleisty produkt. Mało wydajny. Bezzapachowy. Trochę przetłuszcza. Bardzo dobrze zmywa makijaż. Nie jest to jednak tani produkt. Myślę, że można znaleźć lepsze kosmetyki w dużo niższej cenie.
Skąd mam: Wygrana w konkursie.
Ocena ogólna: 7/10
AUBE, Epidermal Growth Factor Renaissance, Two-Phase Cleansing Fluid. A very watery and oily product. Not efficient. Odorless. It's a bit greasy. It washes off makeup very well. However, it is not a cheap product. I think you can find better cosmetics for a much lower price.
Where do I get: Winning the competition.
General evaluation: 7/10

Himalaya Herbals, Purifying Mud Pack Oily Skin (Oczyszczająca maska błotna do cery tłustej). To moje największe rozczarowanie. Bardzo lubię markę Himalaya ale ta maska może całkowicie zniechęcić do dalszego testowania. Od razu ją odradzam! Próbowałam do niej podejść kilkukrotnie. Niestety, efekt zawsze jest ten sam. Jaki efekt finalnie można osiągnąć nie wiem, ponieważ kilka sekund po aplikacji skóra piecze. Chwilę później zaczyna palić. Mam skórę mieszaną, skłonną do niedoskonałości. Rzadko towarzyszą mi podrażnienia, częściej zaczerwienienia. Nigdy nic na mnie nie wpłynęło tak źle jak ta maseczka. 
Skąd mam: Lidl ok. 5zł
Ocena ogólna: 1/10
Himalaya Herbals, Purifying Mud Pack Oily Skin (A cleansing mud mask for oily skin). This is my biggest disappointment. I really like the Himalaya brand, but this mask can completely discourage you from further testing. I advise her against it immediately! I tried to approach her several times. Unfortunately, the effect is always the same. I don't know what effect can be achieved, because the skin burns a few seconds after application. A moment later, he starts smoking. I have combination skin, prone to imperfections. I rarely experience irritation, more often redness. Nothing has ever influenced me as bad as this mask.
Where do I have: Lidl about PLN 5
Overall grade: 1/10

Himalaya Herbals, Olive Extra Nourishing Cream (Ekstraodżywczy krem do ciała `Oliwka`). Dla odmiany perełka, jaką marka Himalaya ma w swojej ofercie. Cudownie nawilżający krem, który używać można do całego ciała. Idealnie sprawdzi się jako balsam, krem na dzień, maska na noc - no po prostu uniwersalny i idealny. Bardzo wydajny, niewielka ilość kremu wystarczy by zadziałać na skórze. Odżywczy, skóra po aplikacji jest miękka i jędrna oraz widocznie nawilżona. Łagodny zapach oliwki, konsystencja kremowa. Co tu dużo mówić, idealny produkt gdy szukamy czegoś taniego, uniwersalnego i dobrego. Ja jestem zakochana. 
Skad mam: Lidl ok 5zł
Ocena ogólna: 10/10
Himalaya Herbals, Olive Extra Nourishing Cream (Extra-nourishing body cream `Olive`). For a change, a gem that the Himalaya brand has in its offer. A wonderfully moisturizing cream that can be used throughout the body. Ideally suited as a lotion, day cream, night mask - simply universal and perfect. Very efficient, a small amount of the cream is enough to work on the skin. Nourishing, the skin after application is soft and supple and visibly moisturized. Mild olive fragrance, creamy texture. What can I say, the perfect product when we are looking for something cheap, universal and good. I am in love.
From where I have: Lidl about PLN 5
General evaluation: 10/10

Bielenda, Botanic Spa Rituals, Serum nawilżające `Olej z pestek malin i melisa`. Miałam co do tego produktu spore nadzieje i chyba wygórowane wymagania. To moje pierwsze w życiu serum i muszę przyznać, że wspominam je dobrze chociaż... nie zauważyłam spektakularnego działania. Na pewno nawilża cerę, jednak za taką cenę jaką obecnie posiada powinien zdziałać znacznie więcej. W moją mieszaną cerę wchłaniał się dobrze. Zapach polubiłam. Wydajność produktu dobra. Piękne opakowanie, jednak nie wszystko złoto co się świeci, jak to mówią. Raczej nie kupię ponownie, chyba że będzie na korzystnej promocji bo jako dodatek do kremu- jak najbardziej.
Skąd mam: Rossmann - 3,99zł
Ocena ogólna: 4/10
Bielenda, Botanic Spa Rituals, Moisturizing Serum `Raspberry seed oil and lemon balm`. I had high hopes for this product and I think I had high expectations. This is my first serum and I must admit that I remember it well, although ... I did not notice its spectacular effect. It certainly moisturizes the skin, but at the price it currently has, it should do much more. It absorbed well into my combination complexion. I liked the smell. Product performance good. Beautiful packaging, but not all that glitters is gold, as they say. Rather, I will not buy it again, unless it is on a favorable promotion because as an addition to the cream - absolutely
Where do I have: Rossmann - PLN 3.99
General evaluation: 4/10

Garnier, Mineral Magnesium Ultra Dry 72h, Antyperspirant dla kobiet w kulce. Kulki i sztyfty to mój ulubiony typ dezodorantów i antyperspirantów. Uwielbiam te od Garniera. Polubiłam ten kosmetyk. Dla mnie działał, testowałam go podczas różnych aktywności. Zdał egzamin. Pachnie świetnie, tak odświerzająco, szkoda tylko że ten zapach znika po czasie pozostawiając lekkie wspomnienie. Zauważyłam, że ładnie pielęgnuje moją skórę i pozostawia miłe uczucie nawilżenia, oczywiście o ile nie przejadę kulką po świeżo wydepilowanej maszynkom skórze pod pachą. Po depilacji, piecze. Oceniam go całkiem dobrze i jak będzie na promocji, na pewno wyląduje w moim koszyku.
Skąd mam: Rossmann - ok. 5zł.
Ocena ogólna: 8/10
Garnier, Mineral Magnesium Ultra Dry 72h, Women's antiperspirant roll-on. Balls and sticks are my favorite type of deodorant and antiperspirant. I love the ones from Garnier. I liked this cosmetic. It worked for me, I tested it during various activities. He passed the exam. It smells great, so refreshing, just a pity that the smell fades away over time, leaving a faint memory. I noticed that it cares for my skin nicely and leaves a nice feeling of hydration, of course, unless I roll a ball over the freshly depilated skin under my armpit. After depilation, it burns. I rate it quite well and when it is on the promotion, it will definitely end up in my basket.
Where do I have: Rossmann - about PLN 5.
General evaluation: 8/10

To już wszystkie 10 produktów, o których chciałam napisać w dzisiejszym denku. Szybko zleciało, prawda? Ciekawa jestem, czy znacie opisane tu produkty? Czy mieliście okazję je testować? Jeżeli tak, co o nich myślicie? Chętnie poznam wasze zdanie. Piszcie w komentarzu! 
These are all 10 products I wanted to write about in today's Denko. It flew quickly, right? I am curious if you know the products described here? Have you had the opportunity to test them? If so, what do you think about them? I'd love to hear from you. Write in the comment!

image   image
( PL )

Dziękuję Ci za poświęcony mi czas 
Zapraszam Cię na zaplecze wpisu 

Komentatorzy 

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz - pod tym najnowszym wpisem a twój blog znajdzie się w polecajce. 

Pierwszy komentarz:
Agnieszka z agnieszkamikolajczyk941.blogspot.com image

Najciekawszy komentarz:
Ustiva z ustiva.blogspot.com image

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie. Zarówno na blogu jak i instagramie 
 Z kodem: ayuna35 otrzymasz 35% rabatu na zakupy plakatów i ramek w inspirującym posterstore.pl 

 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna
 tik tok: bloggerayuna

Jeżeli macie do mnie pytania, chcecie porozmawiać, potrzebujecie pomocy w realizacji swoich projektów lub 

cokolwiek innego nie zastanawiajcie się, nie wahajcie. Odpisuję każdemu w komentarzu na blogu, na instagramie, na mailu. Bądźmy otwarci na rozmowę i rozmawiajmy więcej i więcej image

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_PoqzwFjOeEoSd-YkvnzqvqeN_xnofzcsBCZPoyIa9QGqLfnYxNlIYk23ZqH9CgBVAHYSqd0V_EgPgdBWjpQ93BeKjrV1C4TOLTFiVjGE4D0nAYHoemS8s-mphWfL2_IzpvkYL0PRq-o2/s320/xzc6.gif

135 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. O, polecam oliwkę zaraz po goleniu :) mi bardzo pomaga po każdej depilacji. Mam bardzo suchą skórę podatną na podrażnienia ^^

      Usuń
  2. Takie spontaniczne wyjazdy są najlepsze. Fajny post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Kocham wyjazdy, kocham zwiedzać, oglądać, poznawać :)

      Usuń
  3. Ja mam kilka produktów z gliss kur i według mnie są ok, ale mają silikon w składzie, więc włosy wydają się piękne, ale żeby naprawde je zregenerować używam wielu innych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie :) Ale super sprawdzają się przy myciu zanieczyszczeń np. lakieru do włosów. Super się pienią i na myjkę nadają się idealnie :)

      Usuń
  4. Mówiąc szczerze nie miałam żadnego produktu z Twojej listy, więc fajnie, że mogłam sobie o nich poczytać i już teraz wiem, na co powinnam uważać a co mogę kupować bez wahania.
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego kocham denka, można poznać świetne produkty ale też ustrzec się przed bublami ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. No to zrozumiałe ze miałaś mniej czasu . Mam nadzieje ze w nowym miejscu bredzisz czuć się wspaniale . Nie przepadam za Gliss Kur ani Syoss. A reszta kosmetyków nawet ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  6. I am so glad January was a great month for you
    You will have the best Feb.

    New post
    https://www.melodyjacob.com/2021/02/staying-warm-in-this-loose-knit.html

    OdpowiedzUsuń
  7. szok ale nic z Twojego denka nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe produkty, nie miałam żadnego z nich ale bardzo lubię o do włosów z syossa i Gliss kura😊

    OdpowiedzUsuń
  9. What a rich and wonderful January you had!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że z większości rzeczy jesteś zadowolona. I tylko dwa produkty okazały się słabe.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  11. Gracias por la recomendaciones y me alegro que en enero te haya ido bien. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kosmetyki z oliwką, zwłaszcza jeżeli na prawdę dużo jej mają : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Z powyższych miałam tylko piankę do golenia w jakimś klasycznym zapachu. Kupiłam ją właśnie ze względu na cenę i przeznaczenie do pracy z dziećmi :D Nie zależało mi na jakiejś najlepszej piance, ale oczywiście sporo mi jej zostało i muszę stwierdzić, że bardzo mi się spodobała podczas używania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tych produktów, ale Ekstraodżywczy krem do ciała "Oliwka" mnie zaciekawił :D
    Chętnie ten produkt bym przetestowała :D Odbiegając od tematu fajną masz liczbę ovserwatorów 2021 :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczba fajna, ale mam nadzieję, że nie będzie taka przez cały rok, mogłaby ciut wzrosnąć :D

      Usuń
  15. A ja już dawno zrezygnowałam z pianek do golenia, jakoś nie widzę potrzeby ich używania. Często wykorzystuje w tym celu odżywki do włosów która akurat mi się nie sprawdza. Żadnego z przedstawionych kosmetyków nie znam, jedynie przeykały mi na innych blogach recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odżywki zazwyczaj zużywam do końca, jak mi się jakaś nie sprawdza- robię z niej dodatek np. do maski albo do innej odżywki czy oleju :)
      Dziękuję za komentarz! :)

      Usuń
  16. Ja czekam z wyprawami górskimi na maj. Może się uda. Fajnie że Ci się udało, zimowa aura też ma swoje plusy, jest magicznie. Już dawno nie byłam w górach zimą. Większość z tych produktów wysoko oceniłaś. Może się skuszę kiedyś, muszę sobie zapisać. Piankę Venus używałam do golenia i jest spoko. Ściskam mocno Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz byłam w górach zimą i jestem zachwycona! Wchodzi się trochę gorzej, jednak widoki zapierają dech w piersiach i wynagradzają trudną drogę :)
      Ściskam!

      Usuń
  17. Lubię produktu do włosów GlissKur i Syos, raczej zawsze się sprawdzają, chociaż raz farba do włosów Syos mnie zawiodła :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji testować farb do włosów, włosy farbowałam dwa razy jeszcze w szkole nie mam pojęcia co to były za marki :) Pozdrawiam!

      Usuń
  18. Zaskoczona jestem tą maską od Himalaya Herbals, bo markę znam i byłam z niej dość zadowolona. Co prawda tej konkretnej maski nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla mnie to też było zaskoczenie, szkoda, że tak negatywne :(

      Usuń
  19. kiedys ta maska Himalaya Herbals, byla hitem internetu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj, kolego Ayuna. Niestety tłumacz języka nie działa skutecznie, ale patrząc na zdjęcia rozumiem, że wszystkie produkty są wysokiej jakości. Miłego weekendu, dużo szczęścia. Pozdrowienia z przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pianka firmy Venus jest świetna.
    Spontaniczne wycieczki to fajny pomysł, ogólnie dużo optymizmu płynie z Twoich wpisów.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gliss Kur kiedyś często miałam ❤

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę tego wyjazdu! I nowego mieszkania również!
    A co do denka - ja stawiam na naturalne kosmetyki, bardzo ostrożnie podchodzę do innych produktów.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię naturalne kosmetyki :) Dziękuję za komentarz! :)

      Usuń
  24. Dawno nie miałam pianki do golenia :D Aż chce sobie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj ❤️

    Jestem ciekawa Twojego wyjazdu :). Nie mogę się doczekać posta o nim :)
    Co do denka to miałam kiedyś piankę z Venus ale u mnie się nie sprawdziła. Polecam z AA :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, chętnie wypróbuję, dziękuję i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  26. Z Twojego wpisu wnioskuję, że styczeń był dla Ciebie naprawdę świetnym miesiącem :) Tak trzymaj! Mam nadzieję, że i Luty mile Ci upływa :)

    Z kosmetyków znam tylko piankę Venus i antyperspirant Garnier.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana Ayuno!
    W takim razie życzę Ci, aby urlop był pełen odpoczynku, uśmiechu i wszystkiego dobrego! Cieszę się,że styczeń był dla Ciebie dobry i faktycznie; aby luty mu dorównał! Ja też w końcu mogę odpocząć, bo zaczęłam sesję, jednak mam już wszystko zaliczone :D
    Ooo! Zazdroszczę wyprawy do Warszawy! Ja miałam takie samo wrażenie; wielkie wrażenie zrobiło na mnie to miasto za pierwszym razem (byłam w gimnazjum i w dodatku mieszkam w typowej wsi, więc pewnie to wpłynęło na to wrażenie :D)
    Ależ piękne są te gify (? tak to mogę nazwać?) z numerami, który to jest produkt! Zakochałam się w nich!
    To prawda; każda cera jest inna, ale jeśli czytam o czymś po raz kolejny w pozytywnych słowach to prędzej chwycę po ten produkt. Mnie w oczy trafił się od razu peeling do ciała o cytrusowym zapachu. Uwielbiam peelingi, ale jeszcze bardziej uwielbiam cytrusowe zapachy, więc połączenie idealne dla mnie!
    Całusy dla Ciebie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to gratuluję zaliczeń i życzę błogiego odpoczynku Kochana!
      Ja też mieszkam na typowej wsi, więc zawsze ciągnęło mnie do miasta. Miasto zawsze robiło na mnie wrażenie i zachwycały mnie jego możliwości :)
      Dziękuję za cudowny komentarz i również całuję!

      p.s. gify są ze strony konachan, można tam znaleźć grafiki z mangi, anime i gier :)

      Usuń
  28. Boa tarde. Obrigado pelos produtos maravilhosos.

    OdpowiedzUsuń
  29. Coś dobrego na włosy mi się przyda

    OdpowiedzUsuń
  30. GLISS, Split Ends Miracle - dużo dobrego słyszałąm o tej serii kosmetyków do włosów, szczególnie o masce. Muszę w końcu spróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Tą piankę Venus miałam ale jakoś mi nie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Sporo się u Ciebie ostatnio działo :) Super, że przeprowadziliście się do swojego gniazdka. To na pewno duże przeżycie. Sama pamiętam jak to było u nas :) Człowiek od razu poczuł się bardziej dorosły, chociaż już dawno pełnoletność była osiągnięta.
    A co do kosmetyków to tych akurat jeszcze nie miałam okazji wypróbować, ale na pewno będę je miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, działo się sporo.
      Pełnoletnia już jestem od... dłuższego czasu, mimo wszystko wcześniej nie miałam okazji się wyprowadzić tym bardziej że mam spora odpowiedzialność (trzy koty) :)

      Usuń
  33. szampony Syos swego czasu mega mi skalp podrażniły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... coraz częściej słyszę o ich podrażniających właściwościach :/

      Usuń
  34. Oo, jestem ciekawa tego kremu do ciała oliwkowego!
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie miałam ani jednego produktu. Jestem ciekawa tej pianki z Venus.

    OdpowiedzUsuń
  36. Maska Himalaya bardzo mi się spodobała. Muszę ją koniecznie sprawdzić. Pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  37. Większość z przedstawionych produktów nigdy nie testowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Najlepsze są takie spontaniczne wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super, że tyle produktów ci się sprawdziło :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam żadnego z produktów. A co do pierwszego szamponu to coś takiego jak sklejanie rozdwojonych końcówek nie istnieje i bardzo mnie właśnie denerwują takie puste obietnice składane przez producentów, bo przeciętni konsumenci nie wiedzą o tym i kupują taki produkt oczekując cudów, gdzie jedynym wyjściem jest podcięcie włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ^^ Chodź to dobry chwyt marketingowy a taki slogan na pewno przyciąga masę klientów. Dlatego warto mówić otwarcie o pielęgnacji włosów :)

      Usuń
  41. Gratuluję przeprowadzki i zdobycia nowego szczytu :). Do Warszawy też pierwszy raz pojechałam zupełnie spontanicznie i również zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia <3.
    Hmm rozdwojonych końcówek to chyba nic nie spoi. Tu niestety ale lepiej jest je po prostu podciąć. Zdrowsze włosy szybciej odrosną ale szampon sam w sobie może nie być zły. Spray antyseptyczny miałam całkiem dobra i przydatna rzecz :). Peeling chętnie wypróbuję, zwłaszcza jeśli ładnie pachnie <3 Ogółem fajne denko, nie drogie produkty, a część z nich warto sprawdzić, czego unikać zresztą też dobrze wiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Muszę poszukać ten spray antyseptyczny w Rossmannie. Bardzo przydatny, a nigdy go nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Sporo tego zużyłaś :-) Znam dezodorant GArniera( całkiem niezły), szampon Syoss ( mi totalnie nie służył), oraz tę piankę do golenia ( tez bardzo ją lubię)
    U mnie styczeń był taki osapały trochę, luty trochę obudził mnie do życia - choć poaczątrk roku jak na razie taki słodko gorzko... Super,że i wyjazd i przeprowadzka sie udały. W Warszawie byłąm kilka razy- najczęściej z przyczyn zawodowych. Podobnie jak TY barzdo lubię podróże i te małe i te większe. MAm nadzieję,że jeszcze trochę i będzie można wyruszyć gdzieś dalej.

    Trzymaj sie cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  44. oj, widze moj ulubiony peeling do ciała! <3 zapach ma wprost genialny!

    OdpowiedzUsuń
  45. Chyba żadnego z tych produktów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Poszukam tego kremu z Himalayi. Siedzę godzinami przy kaloryferze i mam niemiłosiernie wysuszoną skórę. Baaardzo potrzebuję czegoś na smarowania się od góry do dołu. Poza twarzą, bo do niej mam olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Używam również ziół Himalaya, Olive Extra Nourishing Cream.
    Nawiasem mówiąc, produkt krąży w moim kraju.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  48. znam piankę z Veus i ją uwielbiam! jest najlepsza ;) i mam to serum bodajże z Bielendy, ale chyba jeszcze w szafie leży, więc teraz tym bardziej mi się nie będzie chciało go używać ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. Miałam kiedyś szampon syoss i zupełnie się nie sprawdził wręcz mnie zniechęcił do tej marki. Może źle dobrałam do moich włosów. Piankę do golenia używam i jest ok . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że w każdej marce są plusy i minusy :)
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam!

      Usuń
  50. Nie znam żadnego z tych produktów, no może poza antyperspirantem od Garnier ;) Tyle, że ja używam innej wersji i bardzo go lubię :)
    Natomiast muszę poszukać w swoim Rossmannie tego sprayu antyseptycznego Novepha, bo mnie nim zaciekawiłaś ;)
    Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Też używałam serum z Bielendy i niestety się zawiodłam :( kompletnie mi nie przypasował.
    Ciekawy post! Pozdrawiam :)
    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Też bardzo lubię denka, bo zawsze można przeczytać jak się komuś sprawdził dany kosmetyk. Żadnego z tych nie miałam, ale większość marek znam. Mam antyperspirant z Garniera, ale inną wersję i bardzo go lubię. Ta pianka zapowiada się ciekawie, ale szkoda, że czuć pistacji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Kosmetyków do włosów Gliss Kurr i SYOSS od lat unikam jak ognia, bo powodują u mnie łupież :(

    OdpowiedzUsuń
  54. Kilka produktów znam ze słyszenia, ale żadnego nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Dla mnie luty niestety nie był zbyt dobrym miesiącem (zresztą tak jak rok temu)
    Liczę na to że marzec będzie bardziej udany ☺
    Gratuluję przeprowadzki 😙
    Z postu wnioskuję że udało Ci się już urządzić w nowym mieszkanku (oj z własnego doświadczenia wiem że nie jest to łatwe )
    W Warszawie byłam już dwa razy -liczę na to że ,tak jak planuje, uda mi się tam wybrać za kilka tygodni po raz trzeci
    Mi dopiero za drugim razem spodobało się to miasto ☺
    Z Twojego denka kojarzę jedynie piankę Venus -niestety strasznie mi skórę podrażnia
    Kojarze też markę Himalaya Herbals -kilka ich kosmetyków miałam i byłam z nich zadowolona ,wiec myślę że te o których piszesz tez wypróbuję ☺
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. nice blog...
    thank for this information :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Hej, Klaudio! ;)

    Niestety nie znam żadnego z produktów, które zużyłaś w ostatnim czasie.

    W Warszawie byłam 2 lata temu i mnie też oczarowała. <3 Chciałabym tam jeszcze wrócić i zobaczyć rzeczy, których nie udało mi się podczas pierwszego wyjazdu. ;)

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo mnie zaciekawiłaś tym scrubem o "bożonarodzeniowym" zapachu. Lubię takie "spożywczaki" z przyprawami... :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. "
    Great post! We would like to feature your post on Tropika Club too if that's possible?
    Tropika Club Deals is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Magazine – Get the latest scoops on beauty, grooming and wellness
    Tropika Club Deals – Search for the best voucher and coupon deals
    Tropika Club Bookings – Discover and book services at amazing off-peak discounts

    Tropika Club Magazine crafts and curates articles for the discerning male and female. We provide up-to-date articles on Beauty and Vogue for gals, and articles on Grooming and Style for guys. Supporting Tropika Club’s vision to bring the best beauty, wellness and fitness services to our visitors, we also have a review section on the best services and selections under Top Picks. "

    OdpowiedzUsuń
  60. well, i've only used the schwarzkopf shampoo. other brands are unfamiliar to me, but they seem good. thank you for the review.
    closure wigs

    OdpowiedzUsuń