października 15, 2018

Beauty | Uroda | Zdobycze kosmetyczne | Recenzja Nivea Soft Mix Me

Dzień dobry
Muszę się z wami koniecznie podzielić moją przygodą, nim o niej zapomnę. Będzie to historia nie związana w żaden sposób z dzisiejszym tematem. Poczytajcie. Jakiś czas temu odwiedziliśmy mamę Rafała, dopiero co wróciła z Niemiec. Od słowa do słowa zaczęliśmy rozmawiać o jedzeniu. Nie odpowiadały jej bardzo niemieckie posiłki i od dłuższego czasu miała ogromną ochotę na kubełek kfc. Na samą myśl i ja nabrałam ochoty na kurczaka w panierce. Wybraliśmy się tam razem. Gdy zajechaliśmy na miejsce, był wczesny wieczór. Wchodzimy do środka. Rafał staną w kolejce a ja z mamą zaczęłyśmy czytać menu. Ja niedowidzę, ona niedowidzi więc skupiłyśmy się bardzo na świecących literkach. Skupione byłyśmy tak mocno, że nie słyszałyśmy jak Rafał za naszymi plecami mówi "ja już mam kubełek za darmo". Okazało się, że cały lokal miał awarię systemu, co uniemożliwiało pracę. Pracownicy nie mogli przyjmować ani wydawać zamówień. Postanowili rozdać wszystko co mają bo jak powiedziała kasjerka "i tak będziemy musieli to wyrzucić". Wyszliśmy z restauracji z dwoma maxi kubełkami, plackami ziemniaczanymi, kukurydzą na patyku i napojami- oczywiście nie wydając przy tym ani grosza. Teraz przyznajcie, czy ja nie urodziłam się po to, by korzystać ze wszystkich możliwych promocji? To przeznaczenie

Wracając do właściwego tematu. Nie tak dawno temu, udało mi się wygrać w konkursie Nivea.pl na recenzentkę nowych kremów Nivea Soft Mix Me. Bardzo się z tego powodu cieszę i czuję się wyróżniona. Jeżeli i Ty chcesz otrzymywać kosmetyki i testować je za darmo polecam Ci stronę Nivea.pl a także odsyłam do mojego wpisu:
Darmowe testowanie kosmetyków - jak zostać testerem/ką?

https://www.nivea.pl/-/media/local/pl/developments/soft-mix-me/soft-mix-me-3080x800.jpg?w=2130

Wpis nie jest sponsorowany.
Wracając do testowanego produktu. Bardzo lubię markę Nivea i każdy testowany przeze mnie kosmetyk od dziecięcych balsamów po kobiece szampony sprawdzał się świetnie. Perłą całej marki, według mnie, jest uniwersalny krem w blaszanej, granatowej puszcze. Na pewno znacie ten kosmetyk. W moim domu był zawsze, pamiętam go jako dziecko. Był moim ulubieńcem, dopóki nie spróbowałam Nivea soft. Jest lżejszy, jego formuła i konsystencja bardziej do mnie przemówiła i teraz to on stoi na mojej półce z pod piskiem "sos krem niezawodny". Nivea soft mix me, to trzy kremy łączące Nivea soft z zapachami. Więcej na stronie producenta: LINK


W skład testowanego zestawu wchodzą :
Nivea Soft - LINK
Nivea, Soft, Mix Me I am The Chilled Oasis One - LINK
Nivea, Soft, Mix Me I am The Happy Exotic One - LINK
Nivea, Soft, Mix Me I am The Berry Charming One - LINK

Skupimy się na trzech pozycjach powyżej. Podane linki odeślą was na stronę wizaz.pl, gdzie obecnie jest największa baza kosmetyków i recenzje użytkowniczek. 

 

 Produkt (krem):
Wszystkie trzy kremy działają tak samo, jednak każdy z nich pachnie inaczej. To ta różnica. Zapach każdego produktu określa nazwa i kolor puszeczki. Prócz tego, że każdy z kremów pachnie swoim zapachem, można je ze sobą wymieszać i dowolnie łączyć tworząc swoje zapachowe kompozycje. To poprawne używanie tych produktów, zostały do tego celu stworzone zresztą "mix me". To idealne kremy dla osób lubiących zapachy i pachnące eksperymenty.  Uważam, że pomysł z mieszaniem zapachów jest świetny. Co do konsystencji, tak jak wspomniałam lżejsza od standardowego uniwersalnego kremu. Dobrze się wchłania, ale trzeba dać mu na to trochę czasu. Nie podrażnia i nie zapycha, bardzo delikatny. Skóra po nim jest dobrze nawilżona, gładka, miękka. Jak większość produktów Nivea, bardzo wydajny i w przystępnej cenie. Możecie zakupić zarówno komplet mniejszych kremów (idealnie jeżeli chcemy wypróbować zapachy na własnej skórze) a także większe opakowania pojedynczych zapachów (najlepiej gdy już wybierzemy swojego ulubieńca).


Zapachy:
I am The Chilled Oasis One to zapach orzeźwiający i świeży a wyczuwalne nuty to cytrus i mięta. Jak szklanka wody z cytrynką i miętą. I am The Happy Exotic One to egzotyczny, wakacyjny zapach. Wyczuwalne nuty- kokos, ananas, cytrusy. I am The Berry Charming One to zapach świeży, słodki i apetyczny. Dominujące nuty to truskawka i malina. Bardzo owocowo.


Podsumowanie:
Kremy Nivea soft mix me od razu zostały moimi ulubieńcami. Wszystkie trzy wpadły w mój gust. Jest to bardzo udane unowocześnienie pierwowzoru kremu Nivea. Przynajmniej jedno opakowanie, zawsze mam przy sobie. Mały rozmiar słoiczka ( 50ml ) jest wygodny i zmieści się do każdej torebki a nawet kieszeni. Wydajny. Nawilża odpowiednio skórę. Łagodzi podrażnienia. Krem Idealny.

♡  Dziękuję Ci za Twój poświęcony czas
Jak oceniasz moją recenzję? Czy znasz markę Nivea? Jeżeli tak, lubisz jej produkty? Które najbardziej? Czy testowałeś/aś już nowe kremy Nivea soft mix me? Jak je oceniasz? Jesteś testerem/ką? 
Napisz w komentarzu!

   

Zajrzyj koniecznie na te blogi:

 Pierwszy komentarz: Iwona z iwonka-bloguje.blogspot.com
Najciekawszy komentarz: Olimpia z adraasteja.blogspot.com


iwonka-bloguje.blogspot.com to blog, który o kategorii uroda wie wszystko. Rzetelne recenzje i ciekawe produkty- to tam znajdziecie. Jeżeli szukacie profesjonalnego beauty bloga to już go znaleźliście. Zapraszam.
adraasteja.blogspot.com to lifestylowy blog pełen pasji. Znajdziecie tam wiele tematów, artykułów i przemyśleń a wszystko to pisane sercem. Na pewno pokochacie te szczere wpisy, zajrzyjcie tam koniecznie. 
 
Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.

Infoblog:
 ●  Zachęcam was do obserwacji mojego bloga. Zbliżamy się do 2K ! brakuje tylko 12 osób
 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna
 banner:
 

175 komentarzy:

  1. Uwielbiam produkty Nivei, a tych nie miałam jeszcze okazji testować, więc w najbliższym czasie się za nimi rozejrzę :)
    Darmowe jedzonko z kfc brzmi świetnie :D Z chęcią bym skorzystała, ale na razie nie było mi to dane, haha :)
    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam :) Idealne dla fana kremu nivea. Darmowe kfc to chyba najdziwniejsza sytuacja gdzie zdobyłam coś za darmo w całym moim życiu. Wiele razy łapałam się na różnego rodzaju promocje ale to... to kwintesencja gratisu! :D

      Usuń
  2. Nivea is one of the best drugstore brands.
    www.stylebasket.in

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha ale przygoda z tym kfc! Szkoda, że mnie tam nie było. :D
    Też się zgłosiłam do testowania tych kremów, ale niestety - nie udało się. Za to już dwa razy testowałam kosmetyki z wizaz.pl :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Darmowy kurczak rozszedł się tak szybko, że nawet jeżeli kogoś bym poinformowała i tak by na niego nie zdążył :D Dosłownie sekundy. Gratuluję! Powiem szczerze, że ja częściej testuję na nivea niż na wizaz. Na nivea wygrałam już cztery razy a na wizaz dwa :)

      Usuń
    2. Nie dziwię się. Tyle dobra totalnie za darmo. <3 W sumie bardzo dawno nie byłam w kfc. :P
      A dzięki. Nivea coś mnie nie lubi chyba. xD

      Usuń
    3. Może warto się wybrać, nigdy nie wiadomo co nas spotka w fast foodzie :D Nivea na pewno Cię lubi, warto próbować do skutku :D

      Usuń
    4. Pewnie w sobotę gdzieś wbiję, bo wybieram się na zakupy. :D
      Będę próbować ^^

      Usuń
    5. No to życzę wszystkiego dobrego, chodź tak naprawdę wiele nas spotyka jeżeli nie jesteśmy na to gotowi :D I udanych zakupów, ja już byłam na udanych zakupach więc wiem ile to daje szczęścia :D

      Usuń
  4. I ja lubię produkty tej marki, choć moim kremem numer jeden na różne problemy jest Bambino. ;)
    Nivea jednak też na półce leży.
    A co do przygody w kfc to Ty naprawdę masz farta dziewczyno. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bambino też jest super, miałam okazję kilka razy używać :) Oj mam farta, naprawdę. Często to przyznaję i często o tym opowiadam bo naprawdę łącząc różne historie z mojego życia, ja mam tyle szczęścia że jest to wręcz niepojęte :D Jestem wyjątkowo szczęśliwym człowiekiem :)

      Usuń
  5. Jak dawno nie czytałam już o tych kremach. Kiedyś był na nie wielki boom :)
    Dziękuję za wzmiankę o moim blogu. Baaardzo mi miło czytając tak piękne słowa, ale są zdecydowanie przesadzone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może już nie są taką nowością, ale dopiero teraz miałam okazję je przetestować i o nich napisać, pomyślałam, podzielę się przemyśleniami a co :) Nie ma za co, piszę szczerze :)

      Usuń
  6. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to masz szczęście :) Te kremy były ostatnio dość popularne w blogosferze. Prezentują się całkiem fajnie, pewnie muszą pięknie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam, nie da się zaprzeczyć ale nie świadczą o tym jedynie kurczaki :D Pachną świetnie, na skórze bardzo delikatnie :)

      Usuń
  8. Nice post :))

    New post
    https://prettylittleadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę tego darmowego kubełka z KFC😍
    Markę Nivea znam i bardzo lubię ,tak jak ich krem Soft☺
    Znam tylko ten bezzapachowy (choć jak dla mnie i tak ma piękny zapach 😊)
    Musze wypróbować ten the Berry Charming ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Koniecznie wypróbuj wszystkie zapachy, są świetne :)

      Usuń
  10. Nie miałam jeszcze okazji przetestować. Jestem mega ciekawa tych zapachów. Mnie udało się załapać kiedyś na przetestowanie żelu. Dawno już się nie zgłaszałam. :)

    ✾ Dollka ✾

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może czas spróbować szczęścia a nóż się uda :) Jeżeli chodzi o testowanie żelów pod prysznic z letniej serii nivea to też udało mi się wygrać :D

      Usuń
    2. Hah, tak to ten żel. Jak napisałam komentarz to właśnie zobaczyłam go też u ciebie, tylko ja dostałam zielony :)

      Usuń
    3. Zielony musi być świetny, wąchałam go w sklepie :D Żółty nie jest najgorszy, ale ja jednak wolę świeże lub cytrusowe zapachy :)

      Usuń
  11. Hi! I used them this summer and they´re really good.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kremy Nivea :) Nie miałam styczności jeszcze z zielonym, ale jestem pewna, że jest tak samo świetny jak pozostałe

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to witam w klubie miłośników nivea :D Jak widzę jest nas coraz więcej :)

      Usuń
  13. Wiesz, tak sobie myślę że mając pozytywne nastawienie do świata przyciągasz i pozytywne wydarzenia...a gratis kubełek z KFC jest tego namacalnym dowodem;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe. Czasem sama stwierdzam, że za bardzo emanuje pozytywnością. Tak wewnętrznie. Dzięki temu coraz częściej stwierdzam, że wszystko mi się udaje a moje życie, może nie luksusowe ale jest cudowne :D

      Usuń
  14. No widzisz, takie szczęście :D Pamiętam, że kiedyś tego kurczaka w panierce z KFC jadłam i bardzo lubiłam ;)
    Gratuluję dostania się do akcji testowania ;) Markę Nivea i ja bardzo lubię a standardowy krem Soft to mój ulubieniec wszech czasów, który zawsze musi być u mnie w łazience - jeden z niewielu, które mnie nie uczulają. O tych Mix Me czytałam na blogach, ale sama nie miałam okazji się w to pobawić.
    Ale wracając do testowania - zachęcona Twoim postem o tym, jak zostać testerem, postanowiłam spróbować swoich sił. Zaczęłam oczywiście od Nivea, zobaczymy :D Może i do mnie uśmiechnie się szczęście ;) (choć na pewno nie takie jak do Was z tym kurczakiem z KFC :D Aż mam na niego ochotę :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trzymam kciuki za to, aby udało Ci się wygrać w testerskich akcjach! :) Sama też zgłosiłam się jeszcze do kilku. Obyśmy miały szczęście :)

      Usuń
  15. Te produkty z Nivei mam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nivea ma swój styl, którego nie mają inne kosmetyki. Przede wszystkim świetnie nawilżają. Dlatego na pewno się skuszę, gdy mój obecny balsam się skończy.

    Co do kubełka, to Ci się nieźle poszczęściło. A ja tam sie ostatnio cieszyłam, jak dostałam przez przypadek darmowe duże frytki z Maka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jest to coś niepodrabianego, coś co wyróżnia nivea na tle innych kremów :) Z frytek też bym się cieszyła, jeżeli chodzi o Maka też miałam tam małą przygodę, ale to już dawno temu. Zamówiłam małą kawę a dostałam dużą :3

      Usuń
  17. To ci przygoda i jakie szczęście. Najeść się za darmo :D Przynajmniej jedzenie się nie zmarnowało :D

    Nivea.. widziałam te kremiki. ładnie się prezentują. Po Twoim opisie mógłby odpowiadać mi pierwszy zapach i trzeci o ile ten pierwszy nie trąci płynem do mycia naczyń (to nic ze woda z miętą). ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, bardzo dobrze zrobili rozdając jedzenie ludziom, mogłam napełnić mój pusty i burczący brzuszek :D Hmmm sama nie wiem, raczej ten zapach nie przypomina mi płynu do naczyń, nawet jeżeli... lubię zapach płynu do naczyń :D tak samo jak zapach paliwa, skóry, jeansu...

      Usuń
    2. Nie tylko Ty. Ciekawe czy załapali się również bezdomni - byłoby fajnie :)
      A smak również ?:D Takie zozole cytrynowe :D

      Usuń
    3. Mieszkam w małym mieście i tu rzadko widuje się bezdomnych. Nie jestem pewna czy w ogóle są, bo jak już ktoś jest to szybko ktoś mu pomaga :) a smak to nie wiem :D

      Usuń
    4. Wiesz... jeśli ktoś jest biedy i potrzebujący to raczej się z tym nie obnosi bo niezręcznie jest mu o tym mówić.... ale dobrze, że ludzie pomagają <3
      Jadłaś zozole cytrynowe? :D

      Usuń
    5. To znaczy kiedyś widziałam w moim mieście osobę, która wyglądała na bezdomną. Faktycznie, biedną osobę czasem ciężko dojrzeć, ale ja właśnie miałam na myśli osobę bezdomną. Był taki jeden pan, widziałam go raz czy dwa i okazało się że mu pomogli :) Nie wiem czy jadłam, nie pamiętam :D

      Usuń
    6. Przykro patrzeć na takich ludzi... serce boli :(
      Jeśli jadłaś to musiały być niespecjalne w smaku ;P

      Usuń
    7. Powiem Ci, że cukierków typu zozole nie jadłam sama nie wiem ile lat :D za to są cukierki które kocham, które bym mogła zajadać kilogramami. Pudrowe. Te z których się robi bransoletki albo zegarki :)

      Usuń
    8. Pamiętam je.. moja siostra bardzo je lubiła :)

      Usuń
    9. Ja nadal za nimi szaleję, jak widzę je w jakimś sklepie, bo najczęściej są właśnie w takich osiedlowych sklepikach, to wykupuję zapas :D

      Usuń
    10. W Biedronce są przy kasie :D

      Usuń
    11. U mnie w Biedronkach nie ma, a obeszłam wszystkie :(

      Usuń
    12. Tylko że nie chodzi mi o te co są w pudełeczkach, tylko o te zegarki konkretne, bo to niby ten sam cukierek a ma całkiem inny smak :D

      Usuń
    13. A zegarki... to zegarków też od dawna nie widziałam :P

      Usuń
    14. Ostatni raz kupowałam je w abc a jeszcze wcześniej w żabce. Muszę się tyle za nimi nachodzić :( też zależy jaka firma, bo nie wszystkie smakują tak samo...

      Usuń
    15. Hm... chyba najlepiej szukać w takich osiedlowych sklepikach ;)

      Usuń
    16. Właśnie, będę musiała wybrać się na jakieś zakupy :D

      Usuń
    17. Po jadalne zegarki, jak kupuję to hurtowo :D

      Usuń
    18. Chyba jedyny zegarek, który nie wskazuje godziny a jest do zjedzenia :D

      Usuń
    19. On tam zawsze jakąś godzinę ma narysowaną :D aż zrobiłam się głodna, mam smaka na coś słodkiego :)

      Usuń
    20. No tak i zawsze kiedyś będzie ona aktualna :D
      Słodkiego? A co lubisz najbardziej? :D

      Usuń
    21. Wszystko. Najbardziej lubię chyba kopiec kreta a najmniej chałwę :) ale nie ma takiej rzeczy której bym nie zjadła. Przepraszam jest! Biała czekolada ;p

      Usuń
    22. Bo biała czekolada to nie czekolada xD

      Usuń
    23. A jednak są tacy którzy ją lubią :D

      Usuń
  18. Bardzo lubię Nivea, mam od nich wiele produktów.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie w tym momencie pomalowałam się kremem z żółtego pudełeczka! Uwielbiam ten zapach jest cudny. Ten zielony również kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię nivea soft za zapach. Ten mały słoiczek sprawdza się u mnie świetnie jako podróżny balsam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, słoiczki idealne na podróż czy na zwykłe wyjście, mała pojemność sprawia że kosmetyk może być zawsze blisko nas to świetne :)

      Usuń
  21. O, ale fajny pomysł z mixowaniem kremów! Podoba mi się :) Zapachowo to chyba ten zielony by mi najbardziej przypadł do gustu, ale jestem bardzo ciekawa jak pachnąłby krem po zmieszaniu z innym. Próbowałaś już mieszać? Jaki mix ci się podobał najbardziej? :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam na razie ich mieszać. Chodź jest taka opcja sądzę że idealnie sprawdzają się pojedynczo :D Może kiedyś je wymieszam :)

      Usuń
  22. Nivea to najlepszy krem na świecie dla mnie ale ten nadzwyczajny bo jest mocny a ja takiego potrzebuje :D

    ZAPRASZAM SERDECZNIE NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. kremik Soft stosuję od wielu wielu lat :)
    gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj, ale mi zrobiłaś teraz smaka na tego kurczaka z KFC :D Bardzo lubię produkty nivea. Wiele z nich stosuje regularnie, a wiele planuje jeszcze przetestować i chyba te kremy znajdą się również na mojej liście.

    Pozdrawiam kochana i zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja też bardzo chętnie i regularnie testuję nowości od nivea :)

      Usuń
  25. Co za historia! Szczęście się do Ciebie uśmiechnęło. ;) Gratuluję, że udało Ci się zakwalifikować do testów. :) Też startowałam w tym konkursie, ale tym razem mi się nie powiodło. Nic straconego, będą kolejne akcje. ;) Coś czuję, że zapach tego różowego kremiku mógłby mi się spodobać ( i to nie tylko z powodu pięknego koloru opakowania). :D
    Pozdrowionka! :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jestem naprawdę wielką szczęściarą, czasem sama sobie się dziwię jak to możliwe :) i to już nie chodzi o darmowe kubełki ale o całokształt :) oj, nie martw się na pewno w kolejnej akcji Ci się uda, będę trzymać kciuki :)

      Usuń
  26. Z pewnością jesteś urodzona pod szczęśliwą gwiazdą, Twoja historia z KFC brzmi naprawdę nieprawdopodobnie i super, że przytrafiła Ci się akurat wtedy, gdy miałaś ochotę na kurczaka w panierce ;) Odnośnie tych kremów to znam tylko Nivea Soft, który też lubię, bo naprawdę super nawilża, odnośnie tych nowości to sądzę, że wszystkie mogłyby mi się spodobać, super, że można je łączyć.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, kiedyś tak nie uważałam ale teraz jestem przekonana że coś nade mną czuwa i coś przynosi mi szczęście :) może dlatego, że nauczyłam się doceniać drobnostki... sama nie wiem :)

      Usuń
  27. I can say that these products that you spoke to have never used, but they seem to be pretty good
    Kisses
    New post // Intagram
    You have new posts every day

    OdpowiedzUsuń
  28. Z chęcią kiedyś przetestuję te produkty :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. I didn't know about these products but my mum used to buy Nivea and I love it!

    https://cheremimi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam Niveę! Korzystam często z tych ich uniwersalnych kremów, z tymi nie miałam styczności, ale szczerze mogę powiedzieć że ich produkty mnie nigdy nie zawiodły1

    http://redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo, co bym nie próbowała nigdy mnie nie zawiodło :)

      Usuń
  31. Ja bym chciała, żeby taka awaria systemu była w całej galerii i "bierzcie co chcecie że wszystkiego" hahah :D
    Ale super Wam się udało z tym, to trzeba mieć szczęście :D
    Co do kremów z Nivea, to wydają się super i na pewno kupię, jak tylko na nie trafię ^^ Bardzo często używam zwykłego kremu Nivea, więc takie urozmaicenie zapachowe wydaje się bardzo ciekawe, a do tego są małe opakowania, a to również bardzo lubię :D
    Bardzo dobra recenzja kochana :* Uwielbiam Twoje opinie, bo są naprawdę wiarygodne :D
    Pozdrawiam!! ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też bym tak chciała, ale to raczej niemożliwe :D ha ha, jedzenie może się zepsuć kosmetyki i ubrania raczej nie :D a szkoda... :D Małe opakowanie to coś, co naprawdę cenię w kosmetykach. Dużo łatwiej jest zabrać taki słoiczek niż całą puszę kremu a lubię mieć coś uniwersalnego zawsze przy sobie :) Dziękuję <3

      Usuń
  32. Thank you so much Ayuna!! I'm so happy that you liked my blog and find it inspirational :D I really appreciate your sweet words :) Soon much more, so stay tunned! ;) Happy weekend! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. I love Nivea products!! Your post is fabulous!! Thanks so much for stopping by my blog!! I'm your newest follower!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  34. O proszę a wiec tak wygląda "sekret" testerek ;) Zapisałam się do nivea tak jak poleciłaś czas pokaże co z tego wyjdzie ;) Gratulacje udanej zdobyczy kosmetycznej :)
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, historia super. To wam się udało wszystkim :)
    Sam produkt interesował mnie już jakiś czas - w każdej wersji zapachowej.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, naprawdę historia z "happy endem" :) a co do kremów, polecam wypróbować najlepiej wszystkie wersje zapachowe :)

      Usuń
  36. Haha to niezłą mieliście przygodę! Bardzo podobają mi się te kremy, lubię tradycyjna wersję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) Zakochana jestem w tradycyjnej wersji, ale ta jest równie udana :)

      Usuń
  37. ale świetne kremy!
    Jak dla mnie kosmetyki Nivea są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Great post.
    I really like Nivea.
    Kisses!

    galerafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  39. I like Nivea creams so I'll check it out, especially the Exotic one because I love the smell of coconut and tropical fruits ^^
    xx

    Freak Muffin Blog

    OdpowiedzUsuń
  40. I love Nivea products
    because they are effective and cheap.
    The packaging look cute.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow! Niesamowita historia, ale z Was szczęściarze :D Jak najbardziej znam Nivea, aczkolwiek nie kupuję ich kosmetyków, gdyż mam bardzo wymagającą cerę i sprawdzają się u mnie jedynie kosmetyki naturalne, a poza tym firma ta testuje swoje kosmetyki na zwierzętach, co jest sprzeczne z moimi przekonaniami. Za to moja babcia jest chyba największą fanką Nivea jaką znam i nie chce próbować niczego nowego :D Widziałam, że używa tego kremu Soft, a wcześniej tego legendarnego, w blaszanym opakowaniu, o którym pisałaś ;)
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie krem nivea to chyba najpopularniejszy kosmetyk lat 90' dlatego starsze pokolenie często ma go na półce :)

      Usuń
  42. Hey, I loved your Nivea products.
    I also love it and I have some here hehehe

    xoxo
    Jéssica Andrews Blog

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny zestaw, chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kurdę ale Wam się udało w tym KFC, hah :D Co do kremów to uwielbiam tę podstawową wersję 'soft', która super nawilża :)

    zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowe szczęście :D Jeżeli lubisz tę podstawową wersję soft, na pewno pokochasz te trzy warianty zapachowe :)

      Usuń
  45. Bardzo dobry wpis, merytoryczny, i napisany z powerem.
    Mnie Nivea uczula!
    Pozdrawiam, Ayunko, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  46. Very nice and interesting post, dear!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. I really like Nivea products.
    I loved your blog ♥

    It's Lizzie | Facebook | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  48. Hi! I I like this brand, I did not know these products, I will try them, thanks for sharing. Greetings!

    http://elazuldevanessa.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  49. Que produtos maravilhosos. Não conhecia esses da Nivea!
    Ótima resenha!
    Beijos.
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Widać jesteś szczęściarą! :) Lubię markę Nivea choć tych kremów jeszcze nie stosowałam, zawsze mam zawsze ich pierwszy krem w największej puszce i ubóstwiam go. Może i na te się niedługo skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Que produtos lindos!
    Adorei os itens, sou apaixonada pelos produtos da Nivea, são muito bons!
    Beijos. ♥
    Diário da Lady

    OdpowiedzUsuń
  52. oooj, ja wystrzegam sie produktow nivea.... moja skora zdecydowanie ich nie toleruje :/

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Gotta love Nivea. Great brand for sure.

    http://missymayification.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  54. Zainteresowały mnie te kremy! A całej tej akcji z kfc wręcz zazdroszczę! :D

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ooo podwójna szczęściara ;). Też pamiętam ten klasyczny kremik z dzieciństwa, ale wcale nie chciałam się nim smarować, a musiałam w czasie mrozów :P. Z tych, najbardziej chyba spodobałby mi się zapach żółtego ;). Miłego tygodnia ;3.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara ze mnie, naprawdę! :) mama też mnie nim smarowała, dlatego chyba tak bardzo go lubię :)

      Usuń
  56. Hello! What a nice post!
    Visiting you blog and follow you :)
    Could you please follow my blog too?
    Thanks
    https://www.edarosa.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Nice post!
    Beijinhos! ❤
    https://lewestinblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Znam markę nivea to dobra firma od lat używam ich kosmetyków.Mam krem z tej gamy ten różowy jest świetny owocowy sprawdza mi się dobrze nawilża bardzo go lubię także jestem na tak innych jeszcze nie używałam. Dobra recenzja uważam, że kremy z tej gamy są super i mogą to być hity pozdrawiam cieplutko Aga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to już są hity! :) Super, że kremy sprawdzają się i u Ciebie :)

      Usuń
  59. I use Nivea Soft but I didn't know for this Mix me Creams. Thank you for information, I need to check them. They seems very interesting.

    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com
    YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=e48JZd0Gbj0

    OdpowiedzUsuń